רעיונות לעסקים

איך אתה יכול להרוויח הכנסה פסיבית בשנת 2022

הכנסה פסיבית מתוארת לעתים קרובות כ"להרוויח כסף בזמן שאתה ישן", אבל יש בזה יותר מזה. אם זה באמת היה כל כך קל, כולם היו סופרים שטרות דולרים ובמקביל גם סופרים כבשים. אם יש לך מספיק כסף, אתה יכול לקנות נכסים כמו נכס להשכרה ב-Airbnb, קריפטו ומניות שמרוויחים כסף בטייס אוטומטי. אבל מה קורה אם אין לך את הכספים להתחיל?

התשובה עבור יוצרים ובלוגרים רבים היא ליצור את הנכסים בעצמם. נכסים גדולים יותר, כמו נכס, כרוכים בהון השקעה שלא לכולם יש, אבל יצירת נכסים בעצמך דורשת "רק" את הזמן והמאמץ שלך כהשקעה, כך שתוכל לקצור את הפירות מאוחר יותר.

זו יכולה להיות התקדמות איטית עבור פעילויות מסוימות – אני מקווה שהלסת שלך לא תפגע ברצפה חזק מדי כשאתה מסתכל על צילום המסך הזה מהרווחים החודשיים הבינוניים שלי:

Screenshot of low Medium earnings

Medium משלם לכותבים שלו על סמך מספר ה"מחיאות כפיים" שכל יצירה מקבלת, כך שאם אין לך קהל גדול או שהיצירה שלך לא מגיעה להרבה אנשים, בסופו של דבר לא תרוויח הרבה. ההכנסה שלך תלויה גם בכמה אתה ממשיך לתחזק ולקדם את הפרופיל שלך. לא כתבתי יצירה בינונית יותר משנה וזה בא לידי ביטוי ברווחים החודשיים שלי. (כשפרסמתי באופן חצי קבוע, קיבלתי סכום עתק של $3 עד $5 לחודש.)

זה יכול להיות מאבק בעלייה. מה שאנו מכנים הכנסה "פאסיבית" היא לא ממש פסיבית בכלל. לא בשלבים הראשונים, בכל מקרה.

החלק הגדול הוא שכבר יש לך את הכישורים שאתה צריך כדי להתחיל. אולי יש לך באתר שלך ספריית פוסטים בבלוג, או שצילמת המון קטעים שצוברים אבק על הכונן הקשיח שלך. זה מסוג הדברים שאתה יכול להרכיב (או ליצור מאפס) ולהשתמש בהם כדי לייצר הכנסה פסיבית לאורך זמן.

אם אתה מוכן לקבל כלום בזמן שאתה בונה את אסטרטגיית ההכנסה הפסיבית שלך, זה יכול להיות זרם הכנסה מדהים לטווח ארוך ותזרים מזומנים עקבי. להלן מדריך להכנסה פסיבית למתחילים.

מהי הכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית היא הכנסה שדורשת מאמץ נמוך כדי לשמור עליה.

אתה לא מחליף את הזמן שלך בכסף כמו שאתה עשוי לעשות בעבודה של 9 עד 5. במקום זאת, אתה יוצר נכס שאתה יכול למכור או לייצר איתו הכנסה, ללא קשר אם אתה ליד השולחן שלך או על חוף הים במלדיביים. יש הרבה רעיונות להכנסה פסיבית , כמו כתיבת ספר , יצירת קורס , מכירת פריטים באמזון והפעלת תוכנית שיווק שותפים .

אבל אף אחת מהפעילויות הללו אינה פסיבית כמו שאנשים אוהבים לחשוב. אתה צריך להשקיע את העבודה מראש, כמו לכתוב את הספר שאתה הולך למכור, לצלם את הסרטונים לקורס שלך ולבחור את המוצרים שאתה הולך לשים באמזון. ואתה צריך לעשות את כל זה מבלי לקבל תשלום ישיר, בתקווה שזה ישתלם במשך חודשים או שנים לאחר מכן.

Tweet: "Passive income is (almost always) a myth."

העבודה לא מסתיימת גם לאחר שיצרת את הנכס. לאחר מכן מגיעה עבודת ההמשך של בניית קהל, יצירת מודעות במדיה חברתית, מחקר רעיונות תוכן, ולמעשה קידום המוצר שלך. הנכס לא יימכר מעצמו, ולעתים קרובות אנשים מזלזלים בכמה מאמץ זה יכול לקחת כדי להשיג גלגלי עיניים על המוצר שלך ואז להמיר את גלגלי העין האלה ללקוחות.

למרות זאת, הכנסה פסיבית יכולה להיות זרם הכנסה נוסף נחמד (דבר שמעולם לא היה חשוב יותר בכלכלה רעועה ומתאוששת).

מהם סוגי ההכנסה השונים?

הכנסה פסיבית היא אחד משלושת סוגי ההכנסה. כל אחד מהם מספק דרך אחרת לייצר הכנסה, וניתן להשתמש בהם בנפרד או במקביל, בהתאם ליעדים הפיננסיים שלך:

  1. הכנסה פעילה. כסף שהרוויח משירותים או ביצוע משימה מוסכמת. זה יכול לכלול משכורות, טיפים ועמלות, וכרוך בהחלפת הזמן והכישורים שלך בכסף.
  2. הכנסה פסיבית. כסף שהרוויח מביצוע העבודה מראש. דוגמאות להכנסה פסיבית כוללות מכירת מוצרים דיגיטליים, פרסום והכנסות מהשכרה.
  3. הכנסה מתיק. כסף שהרוויח מהשקעה בנכסים. זה בדרך כלל דורש השקעה מראש ויכול לכלול מניות דיבידנד, נאמנות להשקעות נדל"ן, השכרת חדר פנוי או ליסינג, ריבית, רווחי הון, הלוואות עמיתים, קרנות נאמנות ותמלוגים.

הכנסה מרווחת מול הכנסה פסיבית

ההבדל הגדול ביותר בין הכנסה מרווחת להכנסה פסיבית הוא שעם הכנסה מרווחת, משלמים לך על הזמן או התפוקה שלך. זה לא בהכרח חייב להיות לפי שעה, אבל אתה צריך לייצר או לעשות משהו באופן אקטיבי כדי לקבל תשלום, בעוד שהכנסה פסיבית כרוכה בביצוע העבודה מראש.

שני סוגי ההכנסה דורשים עבודה, זה רק מקרה של מתי העבודה הזו מתרחשת. מישהו שמשלם על ידי מותג כדי לכתוב תוכן בבלוג מדי חודש מייצר הכנסה, בעוד שמישהו שכותב 20 פוסטים בבלוג מראש לאתר שלו ומייצר מהם רווחים באמצעות קישורי שותפים מייצר הכנסה פסיבית.

הכנסה מרווחת היא מודל ההכנסה המסורתי מכיוון שאין לה כל כך הרבה סיכונים. הרעיון הוא פשוט: אתה עושה את העבודה שאתה יודע שתקבל עליה תשלום. הכנסה פסיבית היא מהומה צדדית ליוצרים ומשפיענים בעלי משרה מלאה או אחריות אחרת שרוצים להמשיך לבנות את המותג שלהם.

מהם היתרונות של הכנסה פסיבית?

קבל תזרים מזומנים נוסף

יצירת עושר אפשרית היא ללא ספק המשיכה הגדולה של הכנסה פסיבית. זה יכול לספק אפשרות עושר חלופית, להאיץ את הפרישה המוקדמת, לתמוך באורח חיים נוודים ולהגדיל את הערך הנקי שלך. יצירת זרמי הכנסה מרובים פירושה גם שאינך מסתמך על אחד שעלול ליפול בכל רגע.

הצג סמכות ומומחיות

מכירת מוצר דיגיטלי או יצירת נכס שאנשים יכולים לקנות דורש קהל. ככל שתפרסם את שמך עם המוצר שלך, כך יותר אנשים ישמעו על המותג שלך ויראו אותך כמומחה בענף שלך. צלילה עמוקה לתוך קורס, ספר או סוג אחר של נכס דיגיטלי מדגישה את הידע שלך בנושא ומגבירה את הסמכות שלך.

הגדל את הקהל שלך

ככל שהקהל שלך גדול יותר, כך קל יותר לייצר הכנסה פסיבית, מכיוון שיש לך טווח רחב יותר של אנשים למכור להם. השגת כסף נוסף בכלכלת היוצרים כרוכה בהגדלת קהל ויצירת תנועה לאתר או למוצר שלך.

הגדל את המכירות שלך

אחד היתרונות הגדולים ביותר של הכנסה פסיבית הוא יכולת ההרחבה שלה. אתה לא מוכר שעות תמורת כסף כאשר יש מספר מוגבל של שעות ביום. במקום זאת, יצרת מוצר שאתה יכול למכור מספר פעמים ביום אחד – השווה קבלת תשלום עבור עיצוב דף אינטרנט עבור חברה (שיספק תשלום חד פעמי וייקח מספר ימים מזמנך) לבין מכירת ספר על עיצוב גרפי ל-1,000 אנשים ביום אחד.

מה צריך לזכור לגבי הכנסה פסיבית? 

כמו בכל דבר שקשור לכסף, ל-IRS יש מה לומר על הכנסה פסיבית ושוריית. אתה עדיין צריך להבין ולציית לחוקי מס הכנסה מקומיים:

  • דע כיצד מס הכנסה מגדיר הכנסה פסיבית. הכנסה פסיבית מוגדרת כ"הכנסה משכר דירה נטו" או "הכנסה מעסק שהנישום אינו משתתף בו באופן מהותי".
  • דע מה נחשב "השתתפות חומרית". ל-IRS יש סדרה של קווים מנחים למה שהוא מכנה "השתתפות חומרית" הקובעת אם מישהו השתתף באופן פעיל בפעילות עסקית או אחרת המניבה הכנסה.
  • דע מתי הכנסה פסיבית חייבת במס. Hinit: זה תמיד כך. זה בדרך כלל מחויב באותו שיעור כמו משכורות, אבל זה יכול לקבל טיפול שונה ממס הכנסה.

כתב ויתור: זה בשום אופן לא ייעוץ פיננסי או מס. עדיף להתייעץ עם רואה חשבון כדי לדון במקרה האישי שלך.

Monthly estimated revenue

כמה אתה יכול להרוויח מהכנסה פסיבית?

אין באמת גבול עליון או תחתון לכמה הכנסה פסיבית אתה יכול לעשות. זה יכול להיות בכל מקום מכמה אגורות מיותרות בחודש ועד מאות אלפים בשנה, בהתאם לערך ולמדרגיות של המוצר שאתה מוכר. מוצר בכרטיסים גבוהים שיש לו פוטנציאל להרחבה יביא יותר הכנסות מפריט בעלות נמוכה שלא ניתן להרחבה במיוחד. לדוגמה, מישהו שמוכר ספר אלקטרוני של $10 יצטרך להגיע ליותר אנשים כדי להרוויח אותו סכום כמו מישהו שמוכר קורס מקוון של $999. אם אתה עובד קשה כדי להביא כמויות הולכות וגדלות של תנועה למוצר שלך בכל חודש, אתה יכול לצפות לראות תשואה גבוהה יותר, אבל גם תבזבז יותר זמן ואנרגיה.

יוטיובר וסופר כספים אישי פרנקי קלקינס הרוויח בינואר 800 דולר ממקורות הכנסה פסיביים, כולל פרסום בערוץ YouTube, מכירת ספרים ושיווק שותפים, בעוד שאדם אחר הרוויח יותר מ-100,000 דולר מדרופשיפינג ( 6,000 דולר בלבד על מכירת כרית פילים מפוארת לתינוקות ) . אחד המורים המרוויחים ביותר של Udemy מרוויח 17,000 דולר בחודש ממכירת קורסים מקוונים, והאדם הזה הרוויח 6,500 דולר בחודש אחד ממכירת חולצות באמזון.

ההכנסה תלויה לחלוטין בכמה זמן, מאמץ ומשאבים אתה משקיע בבנייתו, המדרגיות של המוצר שלך, בכמה אתה מוכר אותו וכמה גדול הביקוש אליו.

איך להתחיל עם הכנסה פסיבית

השלבים הראשוניים של יצירת הכנסה פסיבית הם הקשים ביותר, כי זה הזמן שבו אתה תשקיע את רוב הזמן והאנרגיה שלך. יצירת הנכס שלך מראש כרוכה בהמצאת רעיון בר שיווק, תכנון שלו ובעצם יצירתו.

1. תכנן את הנכס שלך

כאשר שוקלים את הנכס שלך, חשבו על:

  • מדרגיות. זה אומר שאין הבדל בעומס העבודה מראש, אבל אתה יכול למכור יותר. לדוגמה, אין הבדל בעומס העבודה הכרוך במכירת ספר אחד או 1,000 ספרים.
  • סחירות. אחד החלקים החשובים ביותר ביצירת הכנסה פסיבית הוא מציאת קהל. ככל שהמוצר שלך סחיר יותר, כך יהיה קל יותר למכור אותו בקנה מידה.
  • רָשׁוּת. צור משהו שלא דורש ממך ללמוד משהו חדש לגמרי. אם מעולם לא רצתם מרתון בעבר, אל תצרו קורס על ריצת מרתון.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בתובנות שכבר יש לך כדי להגדיר את הנכס שלך. אם יש לך 100 פוסטים בבלוג באתר שלך ואתה שם לב שהפוסטים הפופולריים ביותר שלך עוסקים בסרוגה של חיות זעירות, חשבו על נכס שתוכלו ליצור סביב הנושא הזה.

2. צור את הנכס שלך

לאחר שתכננת את הנכס שלך, הגיע הזמן להתחיל בעבודה הקשה. אתה יכול להקל על עצמך על ידי שימוש בתוכן שכבר יש לך כדי להוות את היסודות של הנכס שלך (כמו פוסטים בבלוג על סרוגה של חיות זעירות), אחרת תצטרך:

  • תאר את הנכס שלך אם אתה יוצר מוצר דיגיטלי או מקים את החנות שלך אם אתה מתכנן ללכת במסלול המסחר האלקטרוני
  • אסוף תוכן או צור את הנכס שלך, בין אם זה תיאורי מוצרים עבור החנות שלך או הפרקים הנפרדים בספר שלך
  • עצב את המראה הסופי של הנכס שלך, שיכול להיות עיצוב הכריכה של הספר שלך, המיתוג של הקורס המקוון שלך, או הלוגו של חנות הדרופשיפינג שלך.

3. בנה קהל

הנכס שלך מלוטש להפליא ומוכן למכירה. עכשיו, הגיע הזמן לבנות קהל של אנשים שיקנו את זה. זה החלק שהרבה אנשים מתעלמים ממנו. אולי כתבת את הספר הכי טוב בעולם על חיות סרוגות, אבל אם אף אחד לא יראה אותו, אתה לא הולך לעשות שום מכירות.

ישנן מספר דרכים בהן תוכל לקדם את המוצר שלך, והפלטפורמות שתבחר צריכות להיות תלויות במי שאליו אתה מכוון (Gen Z? נסה את Snapchat. חנויות פרחים? אינסטגרם עשוי להיות טוב יותר). הנה כמה ערוצים מרכזיים שבהם תוכל להשתמש כדי לבנות קהל:

  • מדיה חברתית. שתף תוכן רלוונטי, התחבר לקהל היעד שלך ועשה שימוש בתכונות כמו hashtags, Stories ו-Reels כדי להגיע לעוקבים חדשים

Instagram grid post from small business

קרי לורד משתמשת באינסטגרם כדי לשתף תמונות של החיות שאנשים יכולים ליצור עם הספר שלה.
  • רשימת דואר אלקטרוני. השתמש בחינם כדי לעודד אנשים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך. ברגע שהם ברשימה, אתה יכול לטפח אותם עם תוכן איכותי עד שהם מוכנים לקנות את המוצר שלך

Hilary Rushford example

הילארי רושפורד מציעה קורס חינם כדי להכניס אנשים לרשימת הדוא"ל שלה. לאחר מכן היא יכולה למכור את הקורס בתשלום שלה למנויים.

Email sign-up example

  • תעבורה לאתר. הפנה אנשים לאתר שלך באמצעות מודעות חברתיות, מודעות PPC ו-SEO. ככל שיותר אנשים מבקרים באתר שלך, כך יש לך יותר סיכוי למכור את המוצר שלך.

4. צור אסטרטגיית הכנסה פסיבית

לאחר שתבצע את המכירות הראשונות שלך, איך תשמור על המומנטום?

צור אסטרטגיית שיווק הכוללת את הערוצים המצליחים ביותר שלך ופרסם באופן עקבי תוכן ובנה עליהם קהל. לדוגמה, ייתכן שתחליט לשלוח ניוזלטר שבועי לרשימת הדואר האלקטרוני שלך עם קישור בכותרת התחתונה למוצר שלך, או שתחליט לכתוב בלוג אורח בחמישה אתרים בעלי סמכות גבוהה בחודש כדי להגביר את ה-SEO ואת טווח ההגעה שלך.

Sign-up example

דניאל נגריאנו מקדם את הקורס שלו בדוא"ל.

המטרה הסופית היא ליצור אסטרטגיית הכנסה פסיבית שאינה כרוכה בהמון עבודה (אחרי הכל, כבר השקעתם הרבה זמן ומאמץ בהתחלה). הפוך פוסטים חברתיים לאוטומטיים במידת האפשר, כתוב בכמות גדולה את הניוזלטרים שלך ובחר ובחר דרכים מהנות לקידום המוצר שלך. אולי אתה מדבר בכנסים, מופיע בפודקאסטים, משתתף באירועי רשת, מפרסם תוכן קבוע או מתחיל צ'אט בטוויטר.

התחל להרוויח הכנסה פסיבית

כיוצר, יש סיכוי טוב שכבר יש לך נכסים שאתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור הכנסה פסיבית – או, לכל הפחות, יש לך מיומנות או כישרון שיכולים להרוויח כסף נוסף. זכור עם זאת, הכנסה פסיבית בהחלטלאפַּסִיבִי. יש עומס עבודה כבד מראש הכרוך בהגדרת הנכס שלך, יצירתו ווידוא שהוא מגיע לאנשים הנכונים.

Passive Income and how to earn it.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button