רעיונות לעסקים

איך להתבלט: 17 רעיונות עסקיים ייחודיים ליזמים של פעם ראשונה

אחד האתגרים הגדולים ביותר בפתיחת עסק משלך הוא להבין איך לבדל את עצמך מהמתחרים.

אם אתם מוכרים מוצר פופולרי וזמין, אתם יכולים להיות בטוחים שהביקוש גבוה. אבל עם ביקוש גבוה מגיע שוק תחרותי ושחקנים גדולים ומבוססים יותר.

מצד שני, אולי יש לך מוצר מקורי לחלוטין⁠ – משהו שאף חברה אחרת לא מספקת. זה קל לבלוט כאן, אבל איך אתה יכול להיות בטוח שיש ביקוש גבוה מספיק למוצר כדי לקיים את העסק שלך?

האיזון בין הדברים האלה הוא מסובך, אבל קל יותר כשאתה מתחיל עם רעיון עסקי ייחודי.

לעסקים ייחודיים בתעשיות נישה יותר יש פחות תחרות, אבל התחרות שיש להם מבטיחה לך שיש קהל למוצרים שלך. עבור עסק חדש, התחלה מנקודה של ייחודיות יכולה לעשות עולם של הבדל בכל הנוגע להבדל את עצמך מהמתחרים שלך.

אם אתם מחפשים רעיון עסקי ייחודי, הנה כמה מהמועדפים שלנו:

17 רעיונות לעסקים קטנים ייחודיים ליזמים ראשונים

1. תהיו השף הראשי של משאית האוכל שלכם

אם אתה אוהב לבשל, אולי פנטזת על יום אחד לפתוח מסעדה משלך. אבל האם ידעת שמאז 2016, הצמיחה בתעשיית המזון הנייד גברה על הצמיחה של המסעדות המסורתיות?

למעשה, במהלך מגיפת COVID-19, בזמן שמסעדות רבות נאבקו לשמור על דלתותיהן פתוחות, משאיות מזון חוו תקופה של צמיחה חסרת תקדים. זה הופך את הרגע הנוכחי למושלם עבור מותגים חדשים יותר שמחפשים דריסת רגל בתעשייה.

לכל מי שאי פעם חלם לפתח תפריטים ייחודיים משלו, עסק משאיות מזון מציע את אותה הזדמנות עסקית בשבריר מהמחיר של פתיחת מסעדה מסורתית. הם גם מציעים את היתרון של ניידות, כלומר אתה יכול להביא את המסעדה שלך לאירועים ולמקומות שבהם אתה יודע שתהיה הרבה תנועה רגלית ולקוחות רעבים.

בנוסף, עם משאיות מזון, קל לקשור זרמי הכנסה מרובים, מכיוון שהמשאיות עצמן יכולות לשמש ככלי קידום מכירות עבור המוצרים האחרים שלך. קחו למשל את הביסקוויט הקטן הלוהט של קאלי. היא מוכרת את מוצריה הן ממשאית מזון והן דרך אתר האינטרנט שלה.

callies-hot-little-biscuit-website-screenshot

זרמי הכנסה מרובים יכולים לעשות הרבה כדי לוודא שהעסק שלך בר קיימא, ומשאיות מזון מציעות המון דרכים לעשות זאת.

למד עוד:

  • תוכנית עסקית של משאית מזון שתגביר את ההתחלה שלך
  • מכירה כמו עוגות חמות: 13 רעיונות עסקיים רווחיים למזון לשנת 2022
  • כיצד להקים עסק מזון מקוון: המדריך האולטימטיבי

2. להיות מעצב פנים וירטואלי ולמכור מוצרי עיצוב לבית

עיצוב הבית הפך לרווחי מאוד במהלך מגיפת COVID-19, כאשר קונים בהסגר מעוניינים להשקיע יותר זמן בעיצוב מחדש. מאז 2021, התעשייה צומחת, והיא צפויה להמשיך לצמוח עד 2026.

עם כניסתה של מציאות רבודה, קונים מקוונים יכולים כעת לראות כיצד רהיטים ומוצרי עיצוב בית אחרים ייראו בביתם. זה הוליד סוג חדש של עסקים: מעצב הפנים הווירטואלי.

עיצוב פנים וירטואלי הוא עדיין ענף חדש יחסית, מה שהופך אותו לטריטוריה מרכזית עבור מותגים חדשים. ישנם אפילו שירותים מקוונים, כמו RoomPlays, שמתאים בין מעצבי פנים וירטואליים ללקוחות המחפשים את השירותים שלהם.

למידע נוסף: כיצד למכור רהיטים ועיצוב הבית באינטרנט: המדריך האולטימטיבי

3. התחל עסק לטיולי כלבים והשגחת חיות מחמד

אם אתה אוהב כלבים, רוב הסיכויים שתקפוץ על ההזדמנות לבלות איתם כמה שיותר זמן. פתיחת עסק לטיולי כלבים היא דרך מצוינת להתאמן, לבנות קשרים אישיים עם לקוחות ולהכיר כל מיני חברים על ארבע.

עסק לטיולי כלבים מסתמך במיוחד על שירות לקוחות טוב, כך שאם אתם אנשים (וכלבים), הליכת כלבים היא הזדמנות עסקית מצוינת.

עסקים לטיולי כלבים הם מקומיים מאוד, כך שסוגי השירות שאתה מציע תלוי במקום שבו אתה נמצא. קחו למשל את כפות המלוחות. מלבד להציע שירותי טיולי כלבים והשגחת חיות מחמד מסורתיים לבעלי חיות מחמד, הוא מציע גם טיולי הרפתקאות למקומות לאורך חוף הים של ניו המפשייר.

salty-dogs-website-screenshot

למידע נוסף: כיצד להקים עסק לחיות מחמד

4. הפוך למורה וירטואלי ומכור חברות לקורס מקוון

יותר מכללות, אוניברסיטאות ואפילו בתי ספר יסודיים מציעים קורסים מקוונים מאי פעם. כשאנשים מתרגלים יותר ללמוד באינטרנט, יש שוק הולך וגדל להוראה מרחוק, מגמה שצפויה להימשך.

קורסים מקוונים יכולים ללמד כמעט כל מה שאדם עשוי לרצות ללמוד⁠ – מבישול ועד לנגינה בפסנתר, כך שזו תעשייה שמציעה המון אפשרויות נישה. תעשייה צומחת עם המון נישות מושלמת עבור סוחרים חדשים המעוניינים להתבסס.

במונחים של זרמי הכנסה⁠ – אתה יכול למכור גישה לשיעורים מוקלטים, למכור כרטיסים להפעלות סטרימינג בשידור חי, ואפילו למכור מוצרים רלוונטיים נלווים בחנות מקוונת.

לחלופין, אולי תעדיף גישה נטולת ידיים יותר. לדוגמה, הוצאת Helm מציעה קורסי לימוד עצמי בספר פתוח עם מבחנים וספרי לימוד נלווים כך שלקוחות יכולים ללמוד בקצב שלהם ולבחון את עצמם כשהם מוכנים.

helm-publishing-screenshot

לא בטוחים מה ללמד? אנשים נוטים לפנות לגוגל כשהם רוצים לדעת איך לעשות משהו, כך שדרך טובה להכניס כף רגלכם לדלת התעשייה היא לבצע מחקר מילות מפתח ולראות אילו סוגי שיעורים המחפשים היו רוצים ללמוד.

למידע נוסף: המדריך למתחילים לקידום אתרים במסחר אלקטרוני

5. עבודה מרחוק כעוזר וירטואלי לעסקים אחרים

עוזרים וירטואליים הם עובדים בחוזה שיכולים לספק מגוון רחב של שירותים, מחשבונאות לשיווק תוכן ועד למשימות אישיות, כמו תכנון טיולים וניהול לוחות זמנים. אתה יכול לסייע באופן וירטואלי בתור עבודה במשרה מלאה או כעסק צדדי.

עם כל כך הרבה עסקים שמעבירים את המיקוד שלהם לפעילות מקוונת, הביקוש לעובדים מרוחקים הולך וגדל. מכיוון שעסקים יכולים לשכור עוזרים וירטואליים מכל מקום בעולם, היותו עוזר וירטואלי לא מגביל אותך לאף מיקום ספציפי.

6. הפוך למשפיע מדיה חברתית ושותף למותגים

כמעט כולם נמצאים במדיה החברתית בצורה כזו או אחרת, וזו אולי הסיבה ששיווק משפיענים צומח כמעט בכל ענף. לא משנה מה הם מוכרים, עסקים צריכים לקוחות, וכאן נכנסים לתמונה המשפיענים.

משפיע מדיה חברתית במי שמתמחה בהגדלת המדיה החברתית שלו בנישה מסוימת. למשפיענים יש סמכות מסוימת עם הקהל שלהם, כך שכאשר הם שותפים למותגים, הקהל נוטה לקחת את המותגים הללו ברצינות.

הרבה מותגים מסתמכים על משפיענים כדי לקדם את המוצרים שלהם. זה חשוב במיוחד לעסקים שמוכרים מוצר נישה, שבהם עלול להיות קשה יותר למצוא לקוחות עם אסטרטגיית שיווק תוכן רחבה יותר.

אבל מה שיפה בלהיות משפיע הוא שהקהל שאתה בונה הוא שלך , כלומר אתה יכול ליצור זרמי הכנסה נוספים על ידי מכירת מוצרים משלך. קח את מותג ההלבשה Unxpectd, שמשתמש במעקב האדיר שלו ב-TikTok כדי להפנות תעבורת אינטרנט לקו הבגדים שלו ולקדם את מהדורות המוצרים האחרונות שלו.

 

unxpectd-tiktok-screenshot
מָקוֹר

 

7. התחל עסק לשירותי ניקיון נישה

זה כמעט בלתי אפשרי לספור את מספר הדברים שצריך לנקות באופן קבוע, אבל ניקיון נוטה להיות אחת המטלות המפחידות ביותר. כשמדובר בניקוי מורכב יותר של דברים כמו שטיחים, מכוניות או חיות מחמד⁠ – לפעמים קל יותר להאציל את המשימה לאיש מקצוע.

שירותי ניקיון נוטים להישאר בביקוש גבוה, לאור הסלידה הכללית של אנשים מניקיון בשילוב עם הדרישה לעשות זאת באופן קבוע. כאשר אתה הבעלים של עסק ניקיון, אתה תיצור קשרים אישיים עם הלקוחות שלך שנוטים להחזיק מעמד לאורך זמן.

עם כל כך הרבה דברים שזקוקים לניקוי, יש המון פוטנציאל ליצירת נישה ייחודית משלך. קח את PramWash⁠, ספק שירותי ניקוי עגלות מסינגפור.

pram-wash-storefront

ניקוי עגלות הוא אולי לא הדבר הראשון שעולה על הדעת כשאתה חושב על שירות ניקיון, אבל על ידי איפוס על מטלה חשובה שלא הרבה אנשים רוצים לעשות בעצמם, PramWash תפסה שוק רווחי מאוד.

בנוסף לניקוי עגלות, הוא מציע גם שירותים נוספים להורים טריים⁠ – כמו טיפולי חיטוי בבית המשתמשים רק במוצרי ניקוי בטוחים לתינוק.

8. התחל שירות משלוחי מכולת מקומי בקהילה שלך

כולם צריכים מצרכים, אבל לא לכולם יש מידה שווה של נגישות בכל הנוגע לקניות עבורם. שירותי משלוחי מכולת מאפשרים לקונים לבחור פריטים מהנוחות של ביתם ולקבל אותם במשלוח⁠.

בעוד קניות מקוונות עשויות להיות תרגיל חובק עולם, משלוחי מכולת לרוב צריכים לשרת ברמה מקומית, מכיוון שפריטים כמו בשרים טריים ותוצרת עלולים לקלקל את המשלוח. זה אומר שיש קהילות בכל רחבי העולם שיש להן פוטנציאל להצמיח עסק נישה למשלוחי מכולת.

קהילות פנסיונרים, קמפוסים של מכללות ואזורים מאוכלסים בצפיפות נוטים להיות מושלמים לפתיחת עסק מקומי המספק מצרכים. קחו, למשל, את שירות משלוחי המכולת של קיקי, המספק פירות טריים, ירקות, מאפים וכל מיני שימורים ללקוחות ברחבי אזור ונקובר.

kikis-grocery-delivery-service-product-collection

9. התחל זין מקוון משלך ומכור מנויים דיגיטליים

אם אתה אוהב לכתוב, רוב הסיכויים שחשבת להקים מגזין משלך. "Zines" הם מגזינים בתפוצה קטנה המתמקדים בדרך כלל בנושאי נישה. ל-Zines נוטים להיות אלמנט עצמאי יותר, כך שהענף פתוח יותר לעולים חדשים.

לנושא ה-zine שלך יכולות להיות אינסוף אפשרויות. רוב הסיכויים שתצליחו יותר לכסות נושא שאתם נלהבים ממנו, אז זהו רעיון עסקי קטן שבו הוא עוזר להישאר עם האינסטינקטים שלכם.

בין אם אתה אמן, מעצב או סופר⁠ – זין יכול להיות דרך מצוינת להפגין את הכישרון שלך ולהרוויח כסף ממשהו שאתה נלהב ממנו.

מכירת מנויים דיגיטליים ל-zine שלך היא קלה בעת שימוש באפליקציית ההורדות הדיגיטליות של Shopify. אם תרצה למכור עותקים פיזיים, תוכל להשתמש באפליקציית פרסום עצמי, כמו Lulu Direct.

ולמרות שסביר להניח שתרצו לשלוט בכיוון היצירתי של הזין, אינכם צריכים בהכרח לכתוב כל מאמר בעצמכם. אתה יכול לשכור עובדים מרוחקים עצמאיים כדי לעזור ביצירת חלק מהתוכן שלך.

10. השתמש בנתב CNC כדי לתכנן, לבנות ולמכור מוצרים ייחודיים משלך

מכונת CNC (נקראת גם נתב CNC) היא כלי חיתוך המופעל על ידי מחשב המסוגל לגלף צורות מורכבות מחומרים כמו עץ, מתכות, פלסטיק וזכוכית. מכיוון שהוא פועל באמצעות מחשב, מכונות CNC מסוגלות לייצר סחורות בשבריר מהזמן שנדרש לבונה מקצועי.

מכונות CNC בקנה מידה קטן הופכות יותר ויותר סבירות, מה שמקל על עסקים קטנים לייצר מוצרים בהתאמה אישית בעצמם בתקציב נמוך מהמוסכים, המרתפים וחדרי השינה שלהם.

הביקוש למוצרי CNC נוטה להיות גבוה במיוחד בשווקים מקוונים כמו Etsy ו-Facebook Marketplace, מכיוון שמוצרים מיוחדים במינם נוטים להיות מבוקשים מאוד באתרים אלו. זו גם הסיבה שהקהלים בשוק מוצרי CNC נוטים להיות פתוחים לרכישה ממותגים חדשים יותר, מה שמעניק יתרון לקמעונאים קטנים.

יש המון מוצרים שאתה יכול להכין עם מכונת CNC: עיצוב הבית, כלי בישול, צעצועים ומשחקים ועוד הרבה. לעתים קרובות, ייחודו של המוצר עצמו הוא שהופך לנקודת המכירה.

קח את Avocrafts, למשל. קו תחתיות הארז והפלייסמטים שלו נחתכים משילוב של עץ ושרף בצורה כזו שלכל חלק בנפרד יש דוגמה ייחודית. מתוך הדרישה לייחודיות, Avocrafts מציעה ללקוחותיה מוצר איכותי מיוחד במינו, אך עדיין קל לייצור המוני.

avocrafts-product-collections

למידע נוסף: לחבר את החלקים יחד: 26 פרויקטי CNC שמוכרים

11. לספק שירותי הנהלת חשבונות עצמאיים לבעל העסק

להיות מיומן בארגון מידע פיננסי אולי לא נראה כמו המומחיות הזוהרת ביותר, אבל לשירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים יש ביקוש גבוה, במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים.

עלויות ההפעלה יכולות להצטבר מהר, ויש בסיס פיננסי איתן לבנות עליו עסק חיוני, מה שהופך את הנהלת החשבונות לשירות נחוץ עבור כל יזם במשרה מלאה.

כמו בסיוע וירטואלי, הנהלת חשבונות היא עסק ביתי נהדר עבור אנשים שרוצים להישאר ניידים, מכיוון שקל לעבוד מרחוק. מנהל חשבונות טוב צריך להיות מאורגן, מכוון לפרטים ויכול לבצע ריבוי משימות, מכיוון שהוא צפוי לעבוד עם מספר לקוחות בכל זמן נתון.

למידע נוסף: הנהלת חשבונות 101: כיצד לשמור תיעוד עבור העסק הקטן שלך

12. הפוך ל"סופר-preneur" ולמכור ספרים וסחורה משלך

כל כך הרבה סופרים חולמים להיות סופרים שפורסמו, אבל הרעיון של צורך להקדיש חודשים למשא ומתן עם חברות הוצאה לאור גדולות על הכיוון היצירתי של עבודתם⁠ (שלא לדבר על קיצוץ הרווחים שלהם⁠) יכול להיות מייאש.

אבל הזמן של הצורך להוכיח את עצמך לחברת הוצאה לאור לפני שתוכיח את עצמך בפני הקהל נגמר. בין אם הז'אנר שלך הוא רומנטיקה, מדע בדיוני או מדריכים כיצד לבנות בתי ציפורים, מעולם לא היה קל יותר לסופרים לפרסם בעצמם ולשווק את הספרים שלהם ישירות לקהל.

"מחבר-קדם" זה בדיוק מה שזה נשמע: סופרים שלא רק כותבים את הספרים שלהם אלא גם מוכרים אותם, מוציאים חברות הוצאה לאור מתווכים ומתקשרים ישירות עם המעריצים שלהם. מחברים-פראנרים לוקחים בעלות מלאה על קידום העבודה שלהם, לרוב משתמשים בשיווק ברשתות חברתיות כדי לבנות קהל מעריצים ייעודי.

עם מספר אפשרויות הדפסה על פי דרישה לבחירה, מחברים יכולים להדפיס עותקים באיכות גבוהה של הספרים שלהם ולהישלח בנקודת המכירה, כלומר אין תקורה ואין צורך להחזיק קופסאות של מלאי שלא נמכר במוסך או בסלון שלך.

כמה מהסופרים המצליחים ביותר שצמחו בעשור האחרון היו סופרים בהוצאה עצמית. קח את רופי קאור.

 

צפו בפוסט הזה באינסטגרם

פוסט ששותף על ידי rupi kaur (@rupikaur_)

 

קאור היא משוררת שהחלה לשתף קטעים מיצירותיה בטאמבלר ובאינסטגרם. לא הצליחה למצוא מוציא לאור לעבודתה, קאור קיבלה את ההחלטה להתקדם בלי אחד, במקום להתמקד בהגדלת וריבוי קהל המעריצים המקוון שלה. המהלך השתלם: ספרה הראשון בהוצאה עצמית, חלב ודבש , הפך לספר הנמכר ביותר בקנדה ב-2017.

יחד עם ספרי השירה שלה, קאור גם מוכרת סחורה משלה למעריצים – כמו בגדים, הדפסים, קעקועים נייחים וזמניים עם עבודותיה. יצירת זרמי הכנסה נוספים כמו זה בחנות שלך יכולה לעזור להשלים הכנסה, ולתת לך זמן להתמקד בכתיבה.

13. צור חברת חולצות טריקו חידוש משלך

חולצות טריקו הן אחד מפריטי הלבוש הנפוצים ביותר, אך לרוב הן פועלות כיותר מסתם לבוש. אנשים משתמשים בחולצות כדי לבטא את עצמם – את תחומי העניין, הזהויות, הערכים שלהם, או לפעמים רק הלהקות האהובות עליהם.

שוק הדפסת חולצות בהתאמה אישית הוערך ב-3.64 מיליארד דולר בשנת 2020, וצפוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי מורכב של 9.7% מ-2021 עד 2028. אולי לא תחשבו על חולצות עצמן כעל "ייחודיות", אבל הסיבה שהתעשייה נראית כה מרחיבה היא כי אפשרויות הנישה הן אינסופיות.

גם עם כמות גדולה של מתחרים, אף מותג אחר לא ימכור את החולצות שלך. בין אם הם מציגים בדיחות קליטות, עיצובים מורכבים, יצירות אמנות מדהימות או סיסמאות פוליטיות מעוררות – שום מוצר אחר כמו שלך לא קיים בשום מקום אחר.

למידע נוסף: כיצד להקים עסק מקוון לחולצות טריקו: כל מה שאתה צריך לדעת

14. הפוך למאמן אישי וקדם את השירותים שלך ב-TikTok

TikTok היא אחת הרשתות החברתיות הצומחות ביותר, כלומר יש המון חברי קהל פוטנציאליים לתוכן שלך. זה גם נוטה להיות אפליקציה אישית במיוחד, עם משפיענים המעבירים על האישיות המדבקת שלהם כדי לבנות מערכות יחסים עם הקהל שלהם.

אימון אישי הוא, ובכן, אישי – כלומר בניית רמה גבוהה של אמון עם הלקוחות שלך חשובה במיוחד. מפגשים אחד על אחד הם דרך מצוינת לבנות אמון, אבל זה יכול לגזול זמן רב מאוד אם יש לך קהל גדול. זה המקום שבו TikTok נכנס לתמונה.

כשאתה מגדיל קהל עוקבים ב-TikTok, אתה בונה קשרים אישיים עם חלקים עצומים של עוקבים דרך התוכן שלך. טיפוח מערכות היחסים האלה יכול לקחת זמן, אבל מעקב מסור ברשת מדיה חברתית כמו TikTok נותן לך התחלה גדולה בתחרות.

וישנה באר עמוקה של תוכן הקשור לכושר לבחירה. אתה יכול לפרסם שגרות אימון, למשוך את הקהל שלך עם אתגרי כושר, לשתף מתכונים מזינים, או פשוט לפרסם עדכונים על חיי היום-יום שלך.

אם אתה מחפש השראה, בדוק את משפיען TikTok Ulissesworld. מפתח גוף מקצועי לשעבר, Ulisses גדל והפך לאחד מיוצרי התוכן הפופולריים ביותר של כושר-TikTok⁠. התכנים שלו קשורים לרוב לכושר, אבל הוא לא מפחד לחרוג מכושר כדי להראות גם צד כיפי ואישי יותר.

 

@ulissesworld

נסה את האתגר הזה עם השותף שלך 👫🏾 @sharah_ulisses_ #tiktok #foryoupage #waterchallenge #4u #couplechallenge

♬ Rollin' (feat. Burna Boy) – MIST

 

למידע נוסף: איך להרוויח כסף ב-TikTok: 8 רעיונות למונטיזציה

15. הפוך למאמן חיים והציע מוטיבציה וייעוץ

אם הנכס היזמי הטוב ביותר שלך הוא היכולת שלך לבנות קשרים אישיים עם לקוחות, אימון לחיים יכול להיות העבודה המושלמת במשרה מלאה כדי לנצל אותו.

מאמנים יכולים לעבוד עם לקוחות המתמודדים עם מספר אתגרים ועשויים להתמחות בתחומים כמו מערכות יחסים, פיתוח קריירה, התמודדות עם קונפליקטים או סתם מתן תמיכה ללקוחות בעיצומם של התגברות על מכשולים.

למרות שזה לא תחליף לייעוץ מקצועי, אימון לחיים יכול לעשות הבדל עצום בחיי הלקוחות שלך, מה שהופך אותו לעסק מקוון מספק במיוחד להיכנס אליו.

אימון לחיים מתמקד בדרך כלל בזיהוי מטרות הלקוח, הערכת מכשולים להשגת מטרות אלו, ופיתוח תוכנית פעולה להתגברות על המכשולים הללו. מכיוון שהאתגרים הללו יכולים ללבוש צורות רבות, ישנן המון נישות לאימון לחיים שלא נוצלו.

לדוגמה, קח את מאמני החיים ב- Gay Man Thriving. הם מומחי מערכות יחסים שעובדים אך ורק עם גברים הומוסקסואלים, ועוזרים להם להתגבר על הפחד מדחייה במרדף אחר אהבה.

gay-man-thriving-website-screenshot

בעולם הטרונורמטיבי, הרבה יותר קשה לגברים הומוסקסואלים למצוא עצות טובות לזוגיות, אבל זה לא אומר שאין בכך צורך. על ידי התמקדות בקהילה מוחלשת, Gay Man Thriving מייחד את עצמו מיד מתוכניות ייעוץ מתחרות למערכות יחסים.

16. ליצור ולמכור מדריכי טיולים ומפות תיירות

מטיילים בקיאים יודעים שהמדריכים הטובים ביותר הם לרוב מקומיים. בין אם מחפשים מועדונים, מסעדות, אירועים או סתם את מסלולי ההליכה הטובים ביותר⁠ – אלו האנשים שחיים ביעד לטיולים שלעתים קרובות יש להם את הרעיונות הטובים ביותר כיצד לבלות שם את זמנכם.

אם אתה גר באזור עם הרבה מטיילים, רוב הסיכויים שהם יחפשו מה לעשות. למה שלא תראה אותם עם קו משלך של מדריכי טיולים מקומיים? מדריכי טיולים יכולים ללבוש צורות רבות⁠ – אתה יכול למכור סיורי הליכה אודיו, ספרים, מפות או אפילו סיורי מציאות מוגברת.

וגם לא צריך לגור בפריז או בניו יורק כדי ליצור משאבים לתיירים. לעתים קרובות, ליעדי תיירות קטנים יותר יש ביקוש גבוה יותר, מכיוון שפחות משאבי תיירות זמינים. קחו למשל את TravelBrains:

travel-brains-product-collections TravelBrains, שבסיסה בבפדפורד, ניו המפשייר, מציעה מדריכי שדה אודיו שנוצרו על ידי היסטוריונים מקומיים המסייעים לתיירים ללמוד יותר על ההיסטוריה של האזור. ניו המפשייר אולי לא מושכת את רוב התיירים, אבל אלה שהיא כן מושכת נוטים להגיע לשם בשביל ההיסטוריה, מה שהופך את הזווית ההיסטורית של TravelBrains למוצלחת מאוד.

אתה לא צריך רק לנישה לפי מיקום. אתה עשוי להכין מפות תיירות ומדריכי טיולים עבור קבוצה מסוימת של חובבים. לדוגמה, MAD Maps מציעה מפות מדינה וערים במיוחד עבור רוכבי אופנוע, המפרטות את המסלולים הטובים ביותר דרך ארצות הברית.

mad-maps-screenshot

17. השקת פודקאסט ומכור תוכן בלעדי

פודקאסט היא אחת מצורות המדיה הצומחות ביותר. ב-2018, 44% מהאמריקאים דיווחו שהאזינו לפודקאסט, מספר שקפץ ל-57% ב-2021.

עם מספר הפודקאסטים שעומד לעלות, עומד להיות הרבה מקום לפודקאסטים חדשים לבנות קהל. הפודקאסט הוא זול, קל ללמידה ואחד מפרויקטי המדיה השיתופיים הבודדים שניתן לבצע בו זמנית מכמה מיקומים שונים, מה שהופך אותו למושלם לעבודה מרחוק.

ייצור רווחים מפודקאסטים הוא גם די קל. בעוד שמאזיני פודקאסטים אולי לא ירצו לשלם עבור כל פודקאסט, מודל עסקי מקוון מקוון לפודקאסטים הוא להציע גרסה קצרה וחינמית של הפודקאסט לצד גרסה בתשלום ארוכה ומעמיקה יותר.

כשאתה מתחיל לבנות קהל לפודקאסט שלך, אתה יכול להתחיל לייצר רווחים על ידי מכירת מוצרים. בהתאם לקהל של הפודקאסט שלך, אתה יכול גם למכור מוצרים נלווים.

לדוגמה, אם יש לך פודקאסט בנושא בישול, אתה יכול למכור ספרי מתכונים או ציוד בישול. וכמו להיות משפיע, פודקאסטים נוטים להיות בעלי רמת סמכות עם הקהל שלהם, מה שהופך פודקאסטים פופולריים למבוקשים מאוד על ידי מותגים שמחפשים שותפויות.

למידע נוסף: כיצד להתחיל פודקאסט מוצלח (בפחות מ-$100)

יש לכם רעיון עסקי ייחודי? הנה מה לעשות הלאה:

להתבלט היא לא משימה קלה בעולם העסקים, אבל כשאתה מנסה להעלות את העסק שלך לדרך, זה חיוני להבדיל את עצמך מהמתחרים שלך. רעיון עסקי ייחודי הוא נקודת התחלה מצוינת, אבל הנה מה לעשות הלאה:

1. העלו הצעת מכירה ייחודית

אולי יש לך רעיון ייחודי, אבל זה לא אומר שלא יהיו לך מתחרים. ייתכן שלעסק מתחרה אין את אותו שירות בדיוק כמוך, אבל אם לקוחות יכולים לבחור בהם על פניך, אז אתה צריך דרך לייחד את עצמך.

הצעת מכירה ייחודית היא נקודת המכירה שעושה את העסק שלך שונה מהמתחרים. כאשר לקוחות מוצפים באפשרויות, זה עוזר אם הם יכולים להבין במהירות ובקלות מה מייחד את העסק שלך.

לכן חשוב לפתח הצעת מכירה ייחודית שתנחה את החלטות המיתוג והשיווק הדיגיטלי שלך. התמקדות בנקודת מכירה ספציפית בשיווק שלך תעזור להסביר בקלות מה עושה את העסק שלך שונה ללקוחות, ותעזור ליצור רעיון בלתי נשכח יותר של העסק שלך במוחו של הקהל שלך.

למידע נוסף: מהי הצעת מכירה ייחודית (ואינה) בתוספת 10 דוגמאות להשראה

2. לפתח תוכנית עסקית

יש הרבה שלבים להגדלת העסק שלך, החל ממציאת רעיון ועד העסקת משתפי פעולה ועד להערכת עלויות הפעלה. תוכנית עסקית טובה יכולה לעזור לך להבהיר חסימות דרכים פוטנציאליות ולאבטח את המשאבים שתזדקק להם.

יזמים טובים יכולים להסתגל לשינוי, אבל זה לא אומר שלא צריכה להיות לכם תוכנית. קח את הזמן לחקור את הרעיון שלך. זהה אתגרים פוטנציאליים, שקול מה תצטרך כדי להצמיח את העסק שלך, והמצא מסגרת זמן ליישום התוכנית שלך.

למידע נוסף: כיצד לכתוב תוכנית עסקית בשנת 2022: מפת דרכים שבה תשתמש בפועל

3. קדם את העסק שלך באמצעות SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, כוללת פרקטיקות ואסטרטגיות להבאת תנועה של מנועי חיפוש לחנות המקוונת שלך או לפרופילי המדיה החברתית שלך. קידום אתרים חשוב במיוחד לעסקים ייחודיים, מכיוון שסביר להניח שקהלים פוטנציאליים יחפשו פתרון שהעסק שלך מציע.

קידום אתרים יכול להיות גם טכני וגם אינסטינקטיבי. לא רק שאתה מחפש ליצור תוכן אינטרנט שנקלט על ידי אלגוריתם סריקת האינטרנט של גוגל, אלא שאתה גם צריך לפתות את בני האדם האמיתיים שיחפשו וילחצו.

מחקרים הראו שמשתמשים כמעט ולא לוחצים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש, כך שהגעה למיקום העליון עבור חיפושים הרלוונטיים לקהל שלך יכולה לתת לך יתרון עצום על פני מתחרים פוטנציאליים.

למידע נוסף: המדריך למתחילים לקידום אתרים במסחר אלקטרוני

4. הפעל את החנות המקוונת שלך

כאשר אתה סוף סוף מוכן להשיק את החנות שלך, אתה עלול להתקשות ללהטט עם כל הכשלים הפוטנציאליים בבת אחת. עם כל כך הרבה חלקים נעים ודברים שיש לקחת בחשבון, קל להרגיש המום מהצורך להתכונן לפתיחת העסק שלך.

האם מעבד התשלומים שלך מוגדר נכון? האם יש לך קישורים מתים באתר שלך? האם קל לנווט בדפים? האם הלקוחות שלך ימצאו את מה שהם מחפשים?

אם הראש שלך מסתובב עם שאלות אינסופיות, זה עשוי לעזור ליצור רשימת בדיקה להפעלה כדי לארגן את המחשבות שלך ולייעל את כל המשימות שתצטרך להשלים לפני פתיחת החנות שלך.

למידע נוסף: ההפעלה מתחילה כאן: רשימת ההפעלה של Shopify Store

person-brainstorming-with-notebook-and-post-its

להתבלט מהמתחרים עם רעיון עסקי ייחודי

פתיחת העסק הראשון שלך יכולה להיות חוויה מרגשת להפליא, אבל היא מלווה גם באתגרים. להעלות רעיון זה חשוב, אבל זכרו שאופן הביצוע של הרעיון הוא זה שיהווה את הגורם המכריע להצלחתכם.

נסו לא להסתבך במחשבה על משהו שאף עסק אחר לא נגע בו. חשוב להתבלט, אבל הייחודיות של העסק שלך תלויה פחות במה המוצר שלך בפועל ויותר על איך המוצר שלך שונה .

הסמארטפונים הומצאו שנים לפני האייפון, מכוניות חשמליות היו קיימות הרבה לפני טסלה, ואמזון לא הייתה החברה הראשונה שמכרה מוצרים באינטרנט.

הרעיונות העסקיים הטובים ביותר אינם תמיד מקוריים לחלוטין. הרצון שלהם לעשות דברים אחרת הוא שמייחד אותם.

התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי!

שאלות נפוצות לגבי רעיונות עסקיים ייחודיים

מהם כמה רעיונות עסקיים ייחודיים?

הרעיונות העסקיים הטובים ביותר בדרך כלל מציעים סיבוב חדש על עסק קיים או מספקים שירות לשוק נישה שאולי לא יוגש כראוי על ידי מוצרים ושירותים קיימים. כדי לקבל קצת השראה, בדוק את העסקים הייחודיים למעלה.

איך אפשר להפוך רעיונות עסקיים לרווחיים?

אין תשובה קלה להפיכת עסק לרווחי, אבל אם אתה מציע שירות ייחודי, זה עוזר לקדם את העסק שלך באמצעות SEO ושיווק במדיה חברתית, כמו גם לקבל זרמי הכנסה מרובים.

איך מגיעים לרעיון עסקי ייחודי?

כדי להמציא רעיון עסקי נהדר, חשבו על עסקים מצליחים שנראים לכם מעוררי השראה. מה בולט לך בעסקים האלה? מה מייחד אותם? ואז שאל את עצמך מה הם יכולים לעשות טוב יותר.

לעתים קרובות, זיהוי בעיות בעסקים מתחרים יכול להצית רעיון חדש לעסק קטן ומצליח משלך.

איזה עסק חדש אני יכול לפתוח?

אם אתה מחפש למצוא רעיונות עסקיים נוספים , בדוק כמה מהמשאבים הבאים:

  • 23 הרעיונות העסקיים הרווחיים ביותר בשנת 2022
  • רעיונות מהומה צדדית: איך למצוא את שלך ולהרוויח 1,000 דולר נוספים לחודש (ועוד)
  • עסקים המונעים על ידי ילדים: 12 רעיונות למנכ"לים עתידיים
  • להיות צד-פראנר: 9 רעיונות עסקיים במשרה חלקית להתחיל בזמנך הפנוי
  • אין מלאי? אין בעיה: 17 רעיונות לעסקים קטנים עם השקעה נמוכה

Illustration of a character juggling with a lightbulb at the centre as a metaphor for a unique business idea

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button