רעיונות לעסקים

איך להתחיל קו טיפוח: 11 שיעורים מיזם יופי סדרתי

מייגן קוקס התעוררה בוקר אחד וגילתה שהרוויחה 10,000 דולר במכירות בן לילה. באותה תקופה היא הייתה סטודנטית ב-MIT עם קו טיפוח חדש שהושק לאחרונה, Amalie Beauty – הגיחה הראשונה שלה ליזמות.

במהלך השנים הבאות, מייגן גידלה את אמלי לעסק של שש ספרות, עלתה באש בתקשורת ומכרה את סרום הריסים ושמני הפנים שלה ברגע שהם הגיעו לאתר. אבל אפילו כשהמותג שלה זכה להצלחה, היא הרגישה שמשהו לא בסדר. "לא נהניתי יותר מהצד השיווקי הישיר לצרכן של בעלות על מותג יופי", היא אומרת. אז ב-2018 הייתה לה החלטה לקבל: להרחיב או למכור.

מייגן גידלה את אמלי לעסק של שש ספרות, עלתה באש בתקשורת ומכרה את סרום הריסים ושמני הפנים שלה ברגע שהם הגיעו לאתר.

מייגן החליטה למכור את אמלי, והסיטה את כל תשומת הלב שלה למיזם אחר של טיפוח העור שגידלה לצד בעלה. העסק הזה הוא Genie Supply, מעבדת יופי נקייה שמייצרת מוצרים עבור מאות מייסדים אחרים שהתחילו כמו מייגן – עם רעיון ותשוקה לטיפוח העור.

כעת עם ניסיון הן ב-DTC והן בייצור, למייגן לא חסר עצות למי שסקרן כיצד להתחיל קו טיפוח עור. כאן היא חולקת את הלקחים הקשים שלה לאורך הדרך וטיפים על כל דבר, החל מתיוג לשיווק ועד למציאת יצרן.

איך להתחיל קו טיפוח ב-11 שלבים

Skincare line founder stands in front of a retail beauty display
הִתפָּרְצוּת

הקמת מותג טיפוח היא יותר מעורבת מאשר, למשל, פתיחת עסק להדפסה על פי דרישה לחולצות טי. תצטרך להשקיע זמן במחקר כדי להבין דברים כמו כימיה בסיסית, חוקי תיוג ועבודה עם יצרן. ייתכן שתדרוש גם השקעה משמעותית מראש.

אבל אפשר להתחיל בתקציב זעום, כפי שמצאה מייגן, אם אתה נלהב ובעל תושייה. כאן, ניקח אותך דרך איך להתחיל קו טיפוח מאפס, עם שבעה שיעורים שלמדה מייגן בקריירה המפוארת שלה בתחום היופי.

1. פשוט התחל (גם אם אתה לא מרגיש מוכן)

תעשיית טיפוח העור העולמית צפויה להיות מוערכת ב-183 מיליארד דולר עד 2025. ניתן לייחס חלק ניכר מהצמיחה בשנים האחרונות למותגים עצמאיים. "המותגים המסורתיים – אסתי לאודר, לוריאל – אינם גדלים", אומרת מייגן. "יופי אינדי ויופי נקי נושאים את הצמיחה של כל תעשיית היופי." והמותגים הוותיקים מגיבים, חוטפים חברות קטנות יותר כדי לשמור על דריסת רגלם.

Tarte, קו יופי טבעי התחיל בדירת חדר השינה של המייסדת מורין קלי ב-1999, הצטרף להרכב של Sephora ב-2003, גרף 12 מיליון דולר ב-2008, ומכר את רוב מניותיה ב-2014 לאמת היופי העולמית Kosé. מורין התחילה את העסק עם 18,000 דולר.

יש שינוי גדול באמת באופן שבו אנשים מוציאים את כספם כשהדור Z מתבגר. שוק היופי ממש עמוס כרגע, אבל עדיין יש הרבה מקום לחדשנות.

מייגן קוקס

נוף הטיפוח המתפתח ללא הרף, כמו הטרנדים הנוכחיים ליופי היברידי (מוצרים המשולבים בין קוסמטיקה וטיפוח עור), מוצרים מבוססי קנאביס ויופי נקי גורמים לכך שעדיין יש הזדמנויות לחדשים להתחיל קווי טיפוח. "יש שינוי גדול מאוד באופן שבו אנשים מוציאים את כספם כשהדור Z מתבגר", אומרת מייגן. "שוק היופי ממש צפוף עכשיו, אבל עדיין יש הרבה מקום לחדשנות."

2. בצע את המחקר שלך

Woman in a hair towel and beauty face mask makes a funny face
הִתפָּרְצוּת

כשמייגן פיתחה את המותג שלה, היא הזמינה כל משפר ריסים בדירוג הגבוה ביותר באמזון. היא גם עיינה במסד הנתונים של מאמר המחקר של MIT ומצאה כי חומצות שומן חיוניות הראו הבטחה במחקרים, אך אף חברה אחרת לא השתמשה בהן במוצרי ריסים באותה עת.

ההשכלה המדעית הרשמית שלה אמנם עזרה לה בניסוח המוצר, אבל היא מצאה את המידע הכי שימושי באינטרנט. "היה לי רקע בכימיה, אבל באמת, כל המחקר נמצא בחוץ", היא אומרת. "יש הרבה אנשים חכמים באינטרנט שמשתפים מידע בחינם."

למרות שהיתה מקצוענית, מייגן גילתה עד מהרה שהכישורים שנלמדו בכיתה לא באמת הכינו אותה להשקת המותג שלה. "זה כן לימד אותי איך לפרוץ גבולות ולהיות צנוע", היא אומרת. "MIT עשתה אותי רעב במובן מסוים. זה מועיל ליזמות."

📖 קרא עוד:

  • משאבי למידה לכל החיים עבור כל סוג יזם
  • כיצד לחשב ביקוש בשוק עבור עסקי המסחר האלקטרוני שלך

3. מצא את נישה לטיפוח העור שלך

Several bars of soap are arranged on soap dishes on a pink background
הִתפָּרְצוּת

המקום שבו מייסדי טיפוח העור מתחילים יכולים לנצח הוא בזיהוי קהלים שהמותגים הנוכחיים בשוק אינם משרתים אותם. אין דוגמה ברורה יותר לכך מאשר בתעשיית הקוסמטיקה, שבה מותגי אינדי הובילו את המטען על קוסמטיקה כוללנית למגוון רחב של גווני עור.

בעוד מותגים מדור קודם מוציאים רשת רחבה, למותגים עצמאיים יש את היכולת להתקרב לקהל נישה או להתמודד עם בעיה ספציפית.

מעקב אחר פרסומי יופי ומשפיענים יעזור לך לזהות טרנדים כשהם מופיעים, אך היזהרו מטרנדים חולפים ותבטיחו שיש לכם תוכנית בת קיימא. "לאחרונה ראיתי אנשים מתמכרים יותר מדי לכל מרכיב שחם באותו רגע", אומרת מייגן. בעוד שמחזור פיתוח המוצר הואץ בשנים האחרונות, הוא לא תמיד יכול לעמוד בקצב של מגמות הבזק. "אתם כבר ארבעה חודשים בפיגור", אומרת מייגן ללקוחות האלה. "עד שתצא לשוק בפועל, המגמה הזו עשויה להסתיים."

חדשנות, לעומת גישת עגלה, היא הדרך שבה מותגי אינדי יכולים להימנע מהמלכודות הללו. בעוד שמותגים מדור קודם מוציאים רשת רחבה, למותגים עצמאיים יש את היכולת להתקרב לקהל נישה או להתמודד עם בעיה ספציפית – ובעיות משתנות בתדירות נמוכה יותר מאשר טרנדים.

אם אתה כן רוצה להרחיב או להיצמד ליסודות במונחים של ניסוח או סוג מוצר, אתה יכול להישען על פילוסופיה חזקה וסיפור מותג כדי להתחבר לקהל שלך. "אם אתה מתכוון לנסח דרך מסוימת או לא לכלול או לכלול מרכיבים מסוימים, אתה באמת צריך לחשוב על זה," אומרת מייגן.

📖 קרא עוד:

  • מצא מוצר למכירה: 12 אסטרטגיות למציאת המוצר הרווחי הראשון שלך
  • 9 דוגמאות לשוק נישה עם פוטנציאל עסקי לא מנוצל

4. חבקו את הבלתי צפוי והתגלגלו איתו

לפני שאתם בכלל שוקלים מוצר, החליטו על מה אתם מייצגים. אתה יכול לפתח את המותג שלך ולהגדיל קהל הרבה לפני שאתה מייצר מוצרים או השקת חנות מקוונת. תקופה זו תאפשר לך להכיר את הקהל שלך, לאסוף משוב ולבנות אמון. השתמש בזמן הזה גם כדי לחדד את סיפור המותג שלך וליצור הייפ סביב ההשקה הקרובה שלך.

השקעה בהכרת השוק שלך עשויה לחשוף נישות אחרות שלא שקלת. מכיוון שבמקור היא פיתחה את Wink לעצמה, מייגן הניחה שפרסונת הלקוחות שלה תיראה כמוה: אנשים צעירים יותר עם ריסים טבעיים שנפגעו מהארכת ריסים או טריכוטילומניה (הפרעה המאופיינת בתלישת שיער משלו).

"גילינו שזה באמת הדהד עם נשים מבוגרות ואנשים שזה עתה עברו טיפול בסרטן", אומרת מייגן. "לא באמת ציפיתי לזה בכלל." אמלי אימצה את השוק הבלתי צפוי הזה ותמכה באופן פעיל בנפגעי סרטן על ידי תרומת מוצר אחד לניצול סרטן על כל בקבוק שנמכר במהלך מסע הפרסום #PinkWINK שלה.

📖 קרא עוד:

  • כיצד להקים מותג משלך מאפס ב-7 שלבים
  • מכירה באמצעות סיפורים: כיצד ליצור סיפור מותג משכנע

5. השתמש במשאבים שיש לך

"לא היה לי כסף או ניסיון", אומרת מייגן על החלטתה לפתוח עסק. ההשקעה הראשונית שלה הייתה 1,812 דולר בדיוק (עשירית מעלות ההפעלה המקורית של Tarte) – זה היה כל אגורה שהייתה לה.

לא נתנה להשקעה הדלה שלה לעכב אותה, היא שילבה את העסק תמורת 700 דולר, קנתה 500 בקבוקים וכמה אלפי קופסאות ושילמה עבור המנוי לחודש הראשון שלה בשופיפיי. נותרו לה 6 דולר לשמה.

בלי כסף לשיווק, היא הייתה צריכה להיות יצירתית. היא הלכה לראשונה לרדיט, מה שהביא למספר מכירות. עם זאת, זו הייתה קריאה פשוטה לעיתון המקומי של עיר הולדתה, שהייתה הזרז לפריצה הגדולה שלה. העיתון ראיין אותה, והביא לעוד כמה מכירות, אבל נקודת המפנה הייתה כשהסיפור נקלט על ידי העיתון הממלכתי ו-Associated Press. "הלכתי לישון, וכשהתעוררתי, היו לנו מכירות של 10,000 דולר ונמכרנו", היא אומרת.

📖 קרא עוד: 13 רעיונות לעסקים קטנים עם השקעה נמוכה

6. התמודד עם הניסוח והייצור של מוצרי טיפוח העור

A close up of a bottle of skincare oil with a dropper
הִתפָּרְצוּת

ישנן מספר שיטות לגיבוש מוצרים: ייצור מוצרים בעבודת יד בבית, שכירת חלל ייצור ייעודי, עבודה עם מעבדה ליצירת מוצרים מותאמים אישית או נקיטת גישת מותג פרטי עם יצרן יופי.

ניתן להכין ניסוחים פשוטים כמו שמני פנים מהבית. עם זאת, כדי לייצר מוצרי קוסמטיקה בארה"ב, תצטרך לפעול לפי הנחיות ה-FDA לאוורור, בקרת אוויר ומשטחים. בעוד שתהליכי הייצור שלך צריכים לעמוד בסטנדרטים של ה-FDA, יש לא מעט גמישות לעסקים שמייצרים בזריזות. חדרים נקיים ניידים – בעצם אוהלים קופצים – מיועדים למטרה זו ואידיאליים לעסקים קטנים.

ניסוי עם ניסוחים בעצמך יעזור לך להבין את המאפיינים שאתה מחפש בניסוח – עקביות, מראה, ריח – ומציב אותך לשיחות מושכלות עם היצרן שלך.

"אם אתה מתחיל בקטן, יש ערך בעבודה עם המרכיבים באופן מעשי ולנסות להבין את זה", אומרת מייגן. "אבל בשלב מסוים אתה עדיין תצטרך לעבוד עם יצרן." מייסדי יופי מצליחים רבים, כמו מליסה באטלר של The Lip Bar, התחילו את השורות שלהם מהמטבחים שלהם, אך עברו למתקן ייצור כשהם גדלו.

ניסוי עם ניסוחים בעצמך יעזור לך להבין את המאפיינים שאתה מחפש בניסוח – עקביות, מראה, ריח – ומציב אותך לשיחות מושכלות עם היצרן שלך.

📖 קרא עוד: כיצד למצוא מוצרי מותג פרטי ולהתחיל למכור

7. פתח מערכת יחסים עם יצרן טיפוח העור שלך

בזמן שהיא הבעלים של אמלי, מייגן עבדה עם יצרנים בארה"ב ובסין. יש יתרונות וחסרונות לשניהם, תלוי בריצות הייצור שלך וכמה קרוב אתה רוצה להישאר לתהליך. מייגן בילתה הרבה מזמנה בסין, כשהיא מפקחת על הייצור. "רציתי לדעת מאיפה המרכיבים שלי מגיעים. רציתי שהכל יהיה מתועד. רציתי להיות שם", היא אומרת.

מאז אותם ימים, וכעת הולכת בנעלי אותם יצרנים, מייגן ריככה את עמדתה. "אני כן חושבת שחשוב לנהל משא ומתן על כל נקודות בקרת האיכות שלך ולהיות ממש מראש לגבי מה שאתה מצפה", היא אומרת. אבל בשלב מסוים, אתה צריך לסמוך על היצרן שיעשה את עבודתו. "אי אפשר להתווכח על כל נקודה קטנה או ניקל ואגורה שלהם."

ייצור יופי, באופן כללי, הוא סוג של קופסה שחורה.

מייגן קוקס

בעוד שיש יתרונות לעבודה עם יצרנים בסין, כמו מחיר ואפשרויות זמינות, מייגן ושותפה העבירו את Genie Supply לארה"ב כדי לעזור לקרב את הייצור ללקוחותיה ולשפר את החוויה הכוללת.

"ייצור יופי, באופן כללי, הוא סוג של קופסה שחורה", אומרת מייגן, שנאלצה ללמוד את החבלים בעצמה. זו הסיבה שהחברה החדשה שלה משקיעה משאבים בחינוך לקוחותיה ובמתן מידע שקוף ישירות באתר. אם אתה חדש בתחום טיפוח העור, מצא יצרן כמו Genie Supply שיכול לעזור לך לעבור את התהליך.

📖 קרא עוד: כיצד למצוא יצרן או ספק לרעיון המוצר שלך

8. העבר את הפורמולציות לטיפוח העור שלך בבדיקות קפדניות

White label skincare products sit on a wooden surface
הִתפָּרְצוּת

מייגן למדה בדרך הקשה שבדיקה בכל שלב בתהליך היא חשובה. בזמן שהפורמולציה של Wink והאריזה נבדקה, כשהשניים קיימו אינטראקציה, התברר שהמוצר אינו תואם את הדבק – והמברשות התפרקו. "אריזה הייתה בעיה גדולה עבורי", אומרת מייגן. "איבדתי הרבה מהלקוחות שלי כי זה לא היה אמין."

מעבדות מנוסות הן נכס למתחילים בתעשייה. ייצור בצפון אמריקה יכול להיות יקר יותר, אבל היתרון הוא הגישה למפעלים והיכולת להיות מעשית בתהליך הבדיקה.

📖 קרא עוד: פיתוח מוצר: למד את מסגרת 7 השלבים שעוזרת לעסקים לצאת לשוק מהר יותר

9. הבן את חוקי הבטיחות והתיוג

כמו פתיחת עסק מזון, השקה בתעשיית טיפוח העור טומנת בחובה סיכון – אתה מייצר מוצרים שעלולים להזיק לאנשים. חשוב ללמוד על חומרים משמרים, חיי מדף, אלרגנים ואחסון וטיפול נכון במוצרי טיפוח. ולחקור מעבדות בקפידה כדי שתדע שאתה עובד עם שותף בעל ידע בתחומים אלה.

חיי מדף של מוצר

לקוחות מצפים לעתים קרובות שמוצרים המסומנים "טבעיים" או "אורגניים" יהיו נקיים מחומרים משמרים כימיים. עם זאת, השמטת חומרים משמרים עלולה להשפיע רבות על היציבות. כשמייגן השיקה את Amalie, למוצריה היו חיי מדף של 12 חודשים.

כשהמפיצים שלה לא יכלו להעביר את המוצר מהר מספיק, מייגן רצתה להחליף יחידות שפג תוקפן כי זה ישפיע על המותג שלה אם היא לא תעשה זאת. "לקחתי שם עלות עצומה, אבל אני לא אתן למישהו לקבל מוצר גרוע עם השם שלי עליו", היא אומרת.

חוקי התיוג

דרישות התיוג יכולות להרתיע את אלה שמתחילים קו טיפוח מאפס – ולכל מדינה או אזור יהיו כללים משלהם. מייגן, שהיתה לה ניסיון בניווט בחוקים האלה בעצמה, פיתחה מדריך חזותי באתר של Genie Supply כדי לעזור ללקוחותיה. "הייתי הורגת בשביל מדריך כזה לפני חמש שנים", היא אומרת. "בגלל זה עשיתי את זה."

מעבדה בעלת מוניטין יכולה לעזור לך להבטיח שהאריזה שלך עומדת בתקנים, אבל בסופו של דבר האחריות היא שלך. "אף אחד לא בודק בשבילך," אומרת מייגן. "עליך לעשות את בדיקת הנאותות שלך ולוודא שאתה ממלא אחר חוקי התיוג של ה-FDA." או, דבר עם עורך דין.

יציבות ובטיחות מוצרי טיפוח העור

אמנם אפשר להתעסק בטיפוח העור מהבית שלך, אבל יש מגבלות. "אם המוצרים שלך מכילים מים", אומרת מייגן, "אתה עלול להעמיד את הלקוחות שלך בסכנה רבה."

Genie Supply ומעבדות מכובדות אחרות יעבירו מרכיבים ותכשירים לבדיקות קפדניות כדי להבטיח שהם נקיים משמרים, עובש, חיידקים ופטריות במהלך חיי המדף והשימוש של המוצר. "אנחנו גם מפעילים בדיקות חיידקים ופתוגנים ויראליים", אומרת מייגן. "אם אתה עושה משהו עם מים, אל תהיה טיפש – תעבוד עם מעבדה."

📖 קרא עוד:

  • ביטוח מסחרי: מה זה, והאם אתה צריך את זה עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך?
  • סוגי עסקים: איזה מבנה משפטי מתאים למיזם החדש שלך?

10. בנה אמון עם הלקוחות שלך באמצעות שקיפות ותוכן

A person inspects the label of a skincare product on a shelf
הִתפָּרְצוּת

לקוח היופי, המתמודד עם מידע סותר ובחירות מוחצות, נוטה להיות בעל אבחנה וספקן באופן טבעי. בניית אמון עם הקהל שלך היא המפתח ליצירת קשרים ארוכי טווח והבטחת עסקים חוזרים.

על פי חוק האריזה והתיוג ההוגנים, ה-FDA דורש מיצרנים לרשום כל מרכיב במוצריו. זו עובדה, אומרת מייגן, שמותגי טיפוח רבים מנסים לתמרן.

"למה אתה שם דבש ומתכות ואת כל הזבל הזה בתוך המוצר שלך? זה אפילו לא עובד", אומרת מייגן. "הם רק מנסים לבלבל את הצרכנים בכוונה." היא בנתה אמון במותג שלה על השקיפות של המרכיבים. הדף אודות אמלי בבירור, ובמונחים של הדיוט, מסביר את המדע מאחורי המרכיבים וכיצד כל אחד מהם היה נחוץ לניסוח.

מספר האפשרויות בשוק, המרכיבים הבלתי ניתנים להגייה והעותק השיווקי של עשן ומראות דוחפים את הצרכנים לביקורות מקוונות לפני הקנייה.

מייגן השתמשה גם בשיווק תוכן כדי להצמיח את המותג העסקי והאישי שלה, תוך שהיא מנצלת את הפופולריות של ביקורות יופי ו-unboxings באותה תקופה. מספר האפשרויות בשוק, המרכיבים הבלתי ניתנים להגייה והעותק השיווקי של עשן ומראות דוחפים את הצרכנים לביקורות מקוונות לפני הקנייה.

האסטרטגיה ביססה אותה כמומחית מהימנה, והיא הקדישה חלק גדול מהבלוג שלה לסקירת מוצרים שאינם שלה בפורמט נחקר ומעשי. בשיאה, היא כתבה בלוג ארבע פעמים בשבוע, והעבירה את התנועה האורגנית שלה להמריא. היא גם השתמשה בתוכן כדי להרחיב את הניוזלטר שלה, והציעה תוכן להורדה בצורה של מדריכי יופי, כגון The Amalie Brow Bible.

📖 קרא עוד:

  • מהו מותג אישי? 7 שלבים לבניית העסק שלך
  • רעיונות שיווק אורגני ליזמים בתקציב
  • 9 דרכים לזכות באמון לקוחות כאשר יש לך אפס מכירות

11. הישענו על מה שמייחד אתכם

A smiling woman uses an eye mask skincare product
הִתפָּרְצוּת

שיווק הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור מייסדים חדשים רבים. ומכיוון שהוא תחרותי ומתפתח כל הזמן, טיפוח העור הוא תעשייה הדורשת תשומת לב עקבית להיבט זה של העסק.

זה לא מספיק להיות בעל מוצר מעולה — כדי להצליח בתעשיית הטיפוח, יזמי יופי צריכים להשקיע הרבה מתשומת הלב שלהם בהגדרת הקהל שלהם ובהבנת הצרכים הייחודיים שלו.

כשהמודל המסורתי של מכירת מוצרי קוסמטיקה הולך ופוחת – "להטיח ידוען על המותג ולקוות שהוא ימכור", לדברי מייגן – הגיע הזמן למותגי נישה לזרוח. צרכנים מחפשים להתחבר ולהזדהות עם מותג. זה לא מספיק שיש מוצר מצוין – כדי להצליח בשיווק, יזמי יופי צריכים להשקיע הרבה מתשומת הלב שלהם בהגדרת הקהל שלהם ובהבנת הצרכים הייחודיים שלו.

בין אם תחליט לקשור את המותג האישי שלך לעסק שלך ובין אם לא, אתה עדיין צריך להשתמש בסטטוס הביתי שלך כדי להפוך את המותג שלך לאנושי. השתתף בתגובות ובשיחות, תאר בתוכן שלך אנשים אמיתיים כמו הלקוחות שלך או משפיענים חדשים, והישאר פתוח למשוב.

📖 קרא עוד:

  • מהו שירות לקוחות טוב ולמה זה משנה?
  • מה כדאי לפרסם באינסטגרם? הנה 20 רעיונות לתבל את הפיד שלך

למידע נוסף על המומחה שלנו לטיפוח העור

Portraits of Genie Supply Founder Megan Cox
Genie Supply/מייגן קוקס

מייגן פתחה את העסק הראשון שלה כדי לפתור נקודת כאב אישית: לאחר שהרסה את הריסים הטבעיים שלה עם הרחבות, היא לא מצאה מוצר משקם שעבד. הסטודנט למדעים שהפך לעסקים נכנס למצב מחקר ומצא פער בשוק.

מה שהיא גם מצאה היה קהל לא מנוצל עבור המוצר שלה – אלה כמוה שחיפשו פתרון פשוט וטבעי לבעיה נפוצה. מחדר המעונות שלה, ועם חיסכון אישי של 1,800 דולר, היא השיקה את Amalie ואת מוצר הדגל שלה, Wink, שמן שמקדם צמיחה מחודשת של ריסים וגבות.

הצלחתה של אמלי הייתה קשורה למותג האישי של מייגן וליכולת הטבעית שלה לבנות אמון עם הקהל שלה באמצעות תוכן ושקיפות.

מייגן תתרחב בסופו של דבר לייצור מוצריה בסין, ותגור שם שישה חודשים בשנה כדי להיות קרובה יותר לתהליך. היא הצמיחה את העסק שלה במהלך השנים הבאות מהחווה המשפחתית שלה באינדיאנה, דירה קטנה בשנזן, ובאין ספור טיסות ביניהן.

הצלחתה של אמלי הייתה קשורה למותג האישי של מייגן וליכולת הטבעית שלה לבנות אמון עם הקהל שלה באמצעות תוכן ושקיפות. בתור מופנמת המוצהרת, היבט זה של עסקי טיפוח העור יהיה בסופו של דבר נקודת השבירה שלה. עבור מייגן, פתרון הבעיות והמדע ריגשו אותה יותר, והפכו את Genie Supply למעבר טבעי.

כשמייגן נכנסה ל-Genie Supply במשרה מלאה, היא ובעלה החליטו להעביר את החברה ב-2018 מסוכנות ייעוץ בסין למעבדה בארה"ב. הצמיחה של שוק היופי האינדי ראתה זינוק בשנת 2020, שתורגמה לצמיחה מסיבית עבור העסק של בני הזוג. כעת הם מייצרים עבור יותר מ-200 מותגים.

"ההזמנות מהלקוחות שלנו הולכות וגדלות", אומרת מייגן. "באמת הצלחנו להוכיח שיש צורך בייצור יופי אינדי נישה כאן בארצות הברית."

הדרך הטובה ביותר להתחיל היא פשוט להתחיל, מצאה את מייגן. בטח, לא יהיה לך את הניסיון או התקציב של בתי העסק הגדולים, אבל אתה גם לא נושא את המטען שלהם. התמקד ומצא פתרונות חדשים עבור לקוחות שאינם יכולים לקבל את מה שהם צריכים מהמותגים הגדולים. וצור קשר עם הקהילות הללו ישירות על ידי שימוש מועיל ואישי.

אתה לא צריך לפנות לכולם בהתחלה – זה היופי בהתחלה.

כיצד להקים קו טיפוח נפוצות

איך אני מייצר מוצרי טיפוח למכירה?

אם אתה רק מתחיל, אתה יכול להתנסות בניסוחים בסיסיים לטיפוח העור בעצמך כדי לקבל תחושה של הצבע, העקביות והריח. ניתן להכין חלק מטיפולי העור מהבית, אבל תכשירים מסובכים יותר המכילים מים או תחליבים דורשים שותף בייצור כדי לטפל בבעיות הבטיחות. בהתאם לרעיון העסקי שלך, אתה יכול לפתח ניסוח מותאם אישית עם שותף ייצור, או לנסות תיוג לבן.

כמה עולה להתחיל קו טיפוח?

רוב העסקים מוציאים 40,000 $ בשנה הראשונה שלהם כדי לנהל את העסק שלהם. סכום זה כולל עלויות הפעלה ותחזוקה. גם אם אתם מתכננים להקים עסק לטיפוח העור מהבית, תזדקקו להשקעה קטנה עבור חומרים, אריזות והוצאות עסקיות אחרות. צפו לתקצב יותר אם ברצונכם לעבוד עם יצרן, מכיוון שרבים דורשים כמויות הזמנה מינימליות, ופיתוח המוצר עלול להיות יקר. עבור אפשרות בתקציב נמוך, דרופשיפינג הוא פתרון מצוין, מכיוון שאתה יכול למכור מוצרים המיוצרים על ידי חברות אחרות מבלי לשאת מלאי.

איך אני מתחיל קו טיפוח של מותג פרטי?

המותג הפרטי והמותג הלבן הם דרך מצוינת להיכנס לתעשיית טיפוח העור אם אתה חדש במשחק. עם תיוג לבן, יצרנים מוכרים מוצרים זהים למספר מותגים המותאמים אישית עם לוגו ומיתוג משלהם. תיוג פרטי כרוך במעט יותר התאמה אישית, מה שמאפשר לך לעבוד עם יצרן כדי ליצור מוצר חתימה במסגרת המגבלות של ההיצע שלהם.

איפה אני מוצא יצרני טיפוח?

קיימות מספר ספריות של יצרני טיפוח שאליהם אתה יכול לגשת באמצעות חיפוש פשוט בגוגל. עם זאת, חשוב להקפיד על בדיקת היצרנים. חפש ביקורות ועדויות, בקש הפניות ובקש דוגמאות.

צריך רישיון למכירת מוצרי קוסמטיקה תוצרת בית?

אתה לא צריך רישיון מוכר פדרלי כדי למכור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח עור תוצרת בית בארה"ב. עם זאת, ה-FDA מסדיר היטב את התעשייה הזו ודורש ממך אישור למרכיבים מסוימים. החוקים שונים בהתאם למדינה שבה אתה מייצר ומוכר את המוצרים שלך. הקפידו להכין שיעורי בית או פנו לייעוץ של עורך דין.

איך מתמחרים מוצרי טיפוח?

הוסף את העלויות שלך: כמה עולה לייצר את המוצר בתוספת כל עלויות תקורה נלוות בתוספת המרווח שלך (רווח). תסתכל על מה המתחרים שלך גובים והיו בטוחים שאתה מתמחר את המוצרים שלך בטווח שוק סביר. אתה יכול לבדוק את התמחור באתר שלך כדי לגלות איזה טווח הוא הטוב ביותר עבור רווחיות ונפח מכירות.

כמה זמן לוקח להכין קו טיפוח?

לוקח לא פחות מ-12 שבועות לפתח מוצר טיפוח. עם זאת, רוב קווי הטיפוח דורשים הרבה יותר זמן למחקר, פיתוח, בדיקות ויציאה לשוק. מוצרי טיפוח דורשים בדיקה מקיפה, שלוקחת זמן.

איור עלילתי מאת Islenia Mil

Illustration depicting a founder of a skincare line. A person's head is surrounded by imagery of beauty products and business items

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button