עבודה דרך האינטרנטעבודה מהבית במחשבעבודות מהביתרעיונות לעסקים

רעיונות לעבודה מהבית – איך לפתוח חנות אינטרנטית: מדריך הפעלה שלם

פתיחת בוטיק מקוון היא מיזם עסקי רווחי בטירוף ליזמים.

סטטיסטה מעריכה כי מגזר הקמעונאות המקוונת של הלבשה ואביזרים יפיק הכנסות של למעלה מ-153 מיליארד דולר עד 2024.

חדשנות דיגיטלית, טכנולוגיה ושינויים בהוצאות הצרכנים העניקו לבעלי בוטיקים מקוונים יתרון מול השחקנים הגדולים. קמעונאים ארגוניים כבר לא יכולים לשלוט במגזרים ולבלוע עסקים מקוונים.

החלק הכי טוב? כבר יש לך את הכלים להקים בוטיק מקוון. יש לך גישה לאינטרנט, מה שאומר שאתה יכול ליצור חנות אינטרנטית יפהפייה ולמכור מוצרים בעלות נמוכה.

מאמר זה ידריך אותך צעד אחר צעד כיצד להקים אתר מכירות מצליח, עם תובנות וחוויות ממקור ראשון מבעלי אתרים עם המון ניסיון.

התחל את הבוטיק המקוון שלך 🕶

  • דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת בוטיק מקוון
  • איך להקים בוטיק מקוון
  • דוגמאות בוטיק מקוונות
  • רוצה להקים עסק בוטיק משלך?
  • שאלות נפוצות לגבי בוטיקים מקוונים
Template Icon

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת חנות אינטרנטית

אין לזה ציפוי סוכר: פתיחת בוטיק מקוון זה מלחיץ. תכנון הוא חלק חשוב בפתיחת עסק קטן, מכיוון שהוא מחליט כיצד העסק שלך מתעצב. בעלי הבוטיקים המקוונים הטובים ביותר הם לא רק יצירתיים, הם גם יזמים מונעים.

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  • פתיחת בוטיק מקוון דורשת הון עצמי. לא תבצע את המכירה הראשונה שלך בן לילה. אבל עם מסירות ועל ידי מיקוד האנרגיה שלך במשימות הנכונות, אתה תיגש לעסק שלך עם תחושת מטרה ותצא בראש.
  • אתה תעמוד בפני אתגרים , במיוחד אם זה העסק הראשון שלך. חשוב לשמור על מוטיבציה ולנהל ציפיות לגבי ההתקדמות שלך.
  • שקול היבטים משפטיים של התעשייה שלך. בדוק אילו רישיונות עסק ותקנות ממשלתיות אתה צריך כדי להפעיל. אמנם אין רישיון ספציפי לבעלות על בוטיק, אבל ייתכן שתזדקק לאישור עיר, מחוז או מדינה עבור מיסים, רכישת מלאי וסימן מסחרי של שם מותג לעסק שלך.

קצת תכנון יכול לעזור להשיק בוטיק מקוון בהצלחה. הבה נבחן כיצד תוכל לבצע את הצעדים הבאים לקראת פתיחת העסק שלך.

🎯 טיפ: אם אתה מעוניין בכתיבת תוכנית עסקית אך מושבת על ידי ניירת עמוסה, פיתחנו תבנית תוכנית עסקית לדוגמה שבה תשתמש בפועל. אלפי אנשים עשו עותק כדי לייעד מחדש עבור התוכנית שלהם, וזה לגמרי בחינם לשימוש.

איך להקים בוטיק מקוון

הבוטיקים המקוונים הטובים ביותר בתעשייה לא נזרקו בין לילה. אפילו עם קצת ניסוי וטעייה, לבעלים האלה הייתה תוכנית עסקית ותהליך לתחילת העבודה.

  1. בחר נישה שאתה נלהב ממנה
  2. זיהוי פערי שוק
  3. כתוב תוכנית עסקית
  4. פתח את המוצרים שלך
  5. בחר שם מותג ולוגו
  6. תמחר את המוצרים שלך
  7. צור את החנות המקוונת שלך
  8. להבין משלוח
  9. שיווק את הבוטיק המקוון שלך

1. בחר נישה שאתה נלהב ממנה

רוב האנשים לא פותחים בוטיק מקוון כי הם חושבים שהם לא יכולים להמציא רעיון עסקי נהדר. מסתבר שזה לא המכשול שאתה חושב שזהו.

כבר יש לך דברים שאתה נלהב מהם בחיי היומיום שלך, בין אם זה גינון, מלאכת יד, רכיבה על אופניים, טיפוח עור וכו'. אם אתה שוקל להקים עסק סביב משהו שאתה נלהב ממנו, תעשה הכל כדי להפוך את הבוטיק המקוון שלך מציאות.

ג'ולי קלארק, מייסדת Province Apothecary, אמרה את זה הכי טוב בראיון ל-Shopify. לאחר שנרשמה לבית הספר לארומתרפיה וטיפלה בלקוחות בשיעורים שלה, ההצצה לעבודה בטיפוח העור שהיא קיבלה חיזקה את החלטתה להמשיך בזה כקריירה:

פשוט התאהבתי בעשיית הכל ורק רציתי שזה יהיו החיים שלי.

כדי למצוא שוק נישה לבוטיק המקוון שלך, שאל את עצמך:

  1. מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי?
  2. מהו התסכול הנפוץ שיש לך?
  3. האם הם מוצרים שאתה יכול למכור הקשורים לתחביבים שלך?

על ידי צמצום התשוקות שלך וחקירת הרעיונות האלה, אתה כבר בונה את העסק שלך. זה גם עוזר לך לעשות מחקר שוק ולהחליט איך למקם את הבוטיק שלך להצלחה.

בחר שוק קטן אך צומח ולמד עליו כל מה שאתה יכול. בנה מומחיות ושתף את כל מה שאתה לומד. אם אתה יכול ליצור גוף תוכן שמתחבר לקהל שלך, אתה תהיה במצב טוב לנצל אותו ולהגדיל את הבוטיק המקוון שלך.

2. זיהוי פערי שוק

בוטיק מקוון מצליח לא ישגשג על תשוקה בלבד. שקול בעיה בשוק הנישה שלך שאינה מתמלאת כעת. האם זה קרם טיפוח טבעי שמרפא אקזמה? או ליין של כלי שולחן בעבודת יד של אומנים מקומיים באזור שלך? גלה אילו מוצרים צריכים להתקיים שאינם מוצעים על ידי מתחרים גדולים וקטנים.

Rhiannon טיילור, מייסדת RT1home, אומרת בראיון ל-Shopify שכאשר פתחה את בוטיק ציוד הגינון והבית שלה, היא "ראתה במהירות צורך בשוק ליריעת עציצים מקורה. בזמנו לא היו מוצרים איכותיים למניעת בלגן בעציצים מחדש".

במחקר שלה, ראינון גילתה צורך גדול יותר בציוד גינון מתקדם יותר. "כשהתחלתי את RT1home, לא יכולת למצוא ציוד נחמד בשום מקום בארה"ב, באינטרנט או בחנות. הכל היה דברים זולים בייצור המוני מהום דיפו."

התחלתי ליצור אביזרים כמו יריעות וכיסויים כי הם לא היו קיימים. הכנתי דברים שרציתי להשתמש בהם עבור עצמי כי לא הצלחתי למצוא אותם.

ריאנון גם ראה צורך שבו "תושבי עיר היו זקוקים לכלי גינון מקורים מובחרים שהיו מעשיים ופונקציונליים." לרוב תושבי העיר אין מקום (או אסתטיקה תואמת) לכלי גינון מגושם. כדי להילחם בזה, היא החלה לאצור כלי גינון יפניים מובחרים ולמכור אותם מחדש בחנות שלה, שהוכחה כלהיט גדול בשוק היעד שלה.

זיהוי פערי שוק אינו דבר חד פעמי עבור כל יזם. העובדת של ריאנון ביפן מחפשת באופן קבוע כלים חדשים למכירה, תוך שהיא בודקת ומעצבת מוצרים חדשים ברציפות בארה"ב בהתבסס על הצרכים של הלקוחות האידיאליים של המותג.

3. כתוב תוכנית עסקית

תוכנית עסקית תנחה את המסע שלך בעת יצירת בוטיק מקוון מהבית. זה גם מאמת את הרעיון שלך ועוזר לך לחשוב על דברים ביעילות. קח את הזמן כדי לגבש את האסטרטגיה שלך, לזהות מכשולים פוטנציאליים, להבין לאילו משאבים תצטרך, ולהבהיר את הרעיון העסקי שלך לפני ההשקה.

שאלו את עצמכם: מה המטרה של הבוטיק המקוון שלי? האם אני רוצה להיות מותג שנמכר בחנויות כמו Urban Outfitters? האם אני רוצה להיות מותג יוקרתי שנמכר בלעדית בחנות המסחר האלקטרוני שלי?

אם אתה רוצה להקים בוטיק מקוון, זה קריטי ללמוד איך לכתוב תוכנית עסקית. התבנית הבאה תעזור לך להגיע לשם.

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

4. פתחו את המוצרים שלכם

ברור שיש לך הרבה אפשרויות לעשות כשאתה פותח את הבוטיק המקוון שלך. מעבר למוצרים שאתה רוצה למכור, ההחלטה הגדולה ביותר שתעשה היא איזה מודל עסקי לעקוב. המודל העסקי שלך עוזר לקבוע אילו מוצרים תציע ואת ההוצאות התפעוליות העתידיות שלך.

מודלים נפוצים לפיתוח מוצרים הם:

  • Dropshipping , שבו צד שלישי מייצר מוצרים וממלא הזמנות. אתה אף פעם לא מחזיק מלאי.
  • ייצור, הכוללת חברה בחו"ל המפתחת את המוצר שלך ושולחת לביתך או למחסן שלך.
  • מכירה חוזרת, הכוללת קניית מוצרים של מותגים אחרים דרך סיטונאי ומכירתם בחנות שלך.
  • עבודת יד , או יצירת מוצרים ומילוי הזמנות בעצמך.
  • הדפס לפי דרישה , שזה דומה לדרופשיפינג, אבל אתה מעצב את המוצרים (כמו חולצות או כריות) והצד השלישי עושה את זה וממלא את ההזמנה.

בעלי בוטיק מקוונים יכולים לערבב ולהתאים דגמים שונים כדי לענות על הצרכים שלהם. כפי שראינו עם RT1home, הבוטיק מוכר מחדש מוצרים יפניים ומעצב את המוצרים שלו מאפס.

במקרה של ריאנון, הייצור המקומי לא היה נתון למשא ומתן עבורה. "אחרי עשור שעבדתי עם תאגידים גדולים שמייצרים הרבה מעבר לים, אין לי עניין לייצר מוצרים כאלה".

למרות ש-RT1home ראה שיא מכירות בשנה האחרונה, היא נשארה נאמנה למודל העסקי של הייצור המקומי שלה. Rhiannon ממשיכה לייצר מוצרים מסוימים בתוך הבית, תוך כדי עבודה עם ביוב ויצרנים מקומיים כדי להפוך דגמים וסקיצות למציאות.

אם הבוטיק שלך יסתמך על יצרנים, הנה כמה טיפים למציאת ההתאמה הטובה ביותר:

  1. חקור את Google, Yelp וספריות הייצור כדי למצוא יצרנים מקומיים.
  2. פנה לכמה מועמדים בבת אחת. אימייל או התקשר ישירות לקביעת פגישה.
  3. הכירו מפיקים פוטנציאליים עם דגמים מקצועיים ואבות טיפוס. שדר שיש לך חזון לעסק שלך. אל תופיע עם סקיצות גסות ורעיונות אקראיים.

כשאתה מתחיל, אתה צריך להוכיח את עצמך בפני מפיקים. רובם לא עושים פרויקטים נקודתיים. הם לא יבזבזו את זמנם על העסק שלך אם הם לא חושבים שתהיה לקוח לטווח ארוך. אתה צריך להראות להם שיש לך חזון נהדר ורעיונות מוצר מוצקים.

גיוס ספקים וייצור הוא תהליך ייחודי, אך זו אחת העלויות של פתיחת עסק. לפעמים זה ירגיש כאילו אתה פוגע בקיר לבנים, אבל עם סבלנות והתמדה, תמצא את השותפים המושלמים לבוטיק המקוון שלך.

אֶמְצָעִי

  • כיצד למצוא יצרן או ספק סיטונאי עבור רעיון המוצר שלך
  • היתרונות של עסק עם מותג משלך (ו-11 רעיונות למוצרים שיעזרו לך להתחיל)
  • משווקים ברוכים הבאים: התחל עסק עם מותג פרטי עם מוצרים שכבר מוכחים
  • דרופשיפינג של עליבאבא: כיצד להשיג ולנהל מוצרים בבטחה מ- Alibaba

5. בחרו שם מותג ולוגו

אם נראה שניתן ליצור את המוצרים שלך בעלויות סבירות, אתה מוכן להתחיל לבנות מותג. משמעות הדבר היא בחירת שם העסק, לוגו וסיסמה, במידת הצורך. לקוחות אוהבים מותגים עם סיפור שובה לב, אז כלול את זה בפרופיל הציבורי שלך.

בואו נסתכל על הסיפור מאחורי Silk and Willow, בוטיק טקסטיל מקוון.

Silk + Willow story

הסיפור של Silk and Willow מתחבר לרבים מאיתנו שחיפשו מוצאים יצירתיים בחיים. לכולנו היו עבודות שלא התלהבנו מהן יותר מדי וידענו שיש עוד משהו שאנחנו יכולים לעשות. זה מעורר השראה וניתן לקשר.

שם העסק שלו מגלם את תחושת המותג. זה פשוט ובלתי נשכח. לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בקלות את המותג באינטרנט ולעזור לספר את הסיפור שלהם.

אתה יכול לשלם לסוכנות כלשהי אלפי דולרים כדי למצוא שם חדש, רלוונטי ובעל מגמה. או שאתה יכול להשתמש במחולל שמות העסק של Shopify ולמצוא שמות עסקים רלוונטיים ללא סימנים מסחריים בחינם.

6. תמחר את המוצרים שלך

בחירת נקודת מחיר עבור המוצרים שלך היא אחת מהחלטות אבני היסוד שתקבל. זה משפיע על כל תחום בעסק שלך, כולל החלטה על תזרים מזומנים ושולי רווח של קהל יעד, מס מכירה והבנת ההוצאות שאתה יכול לנהל.

מצא אסטרטגיית תמחור שתואמת את השוק שלך. החליטו על מחיר שמממן את עלויות הייצור שלכם, אבל אל תניאו את הלקוחות שתזדקקו להם כדי להשיק בוטיק מקוון מצליח.

קרא עוד: כיצד לתמחר את המוצר שלך: מה שאתה צריך לדעת על תמחור לפני השקה

7. צור את החנות אינטרנטית משלך

בשלב זה, הבוטיק החדש שלך צריך מקום למכור בו באינטרנט. Shopify היא פלטפורמה פופולרית לכך, עם למעלה ממיליון עסקים שבנו והשיקו עד היום את החנויות המקוונות שלהם.

פתיחת חנות מקוונת עשויה להיראות כמו משימה מרתיעה בהשוואה לרישום פשוט בשווקים מקוונים, אך היא משתלמת ומתגמלת יותר כשעושים אותה נכון. אתה לא משלם עמלות גבוהות על ביצוע מכירה או צריך לציית לכללים חוץ משלך.

עבור RT1home, Rhiannon ממליצה לבנות תחילה את החנות המקוונת שלך, ולאחר מכן לרשום בשווקים מקוונים כמו Etsy. היא אומרת, "בניתי את חלון הראווה הראשון שלי ב-Squarespace, אבל ככל שהתחלתי לגדול, בונה האתרים לא הצליח להסתגל איתי. כל הזמן נאבקתי לבצע שינויים בחנות שלי ולהשתלב עם כלים עסקיים אחרים. אני לא סופר טכנולוגי, אז זה לא היה בשבילי". פעולה זו גם מאפשרת לך להתרחב בצורה חלקה אם אתה רוצה להתחיל קו בגדים, למשל.

הניסיון של Rhiannon עם Squarespace הניע אותה למצוא פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה. "ההתקנה ב-Shopify הייתה כל כך קלה. בחרתי עיצוב של Shopify, התאמתי אותו כך שיתאים למותג שלי, והעברתי את המוצרים שלי תוך זמן קצר. זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי עבור עסקי המסחר האלקטרוני שלי."

RT1Home product page

היא גם ממליצה להיכנס לרשתות החברתיות כדי ליצור מודעות. RT1home היה מותג שהתחיל באינסטגרם, ושילובי המדיה החברתית של Shopify היו המפתח לעזור לה למכור יותר באינטרנט.

RT1Home on Instagram

בנוסף לחנות מקוונת, Rhiannon ממליץ לבעלי בוטיקים חדשים "לא לשים את כל הביצים בסל אחד". בזמן שהיא התחילה באינסטגרם, חשוב לבנות נוכחות על פני פלטפורמות מדיה חברתית מרובות, כמו Pinterest, Facebook ו-TikTok. Rhiannon מצאה הצלחה גם בכתיבת מאמרים בבלוג ובשיתוף סרטוני הדרכה באתר המסחר האלקטרוני שלה.

אף אחד לא ילחץ על פוסט באינסטגרם מלפני שנתיים ויקנה משהו. תוכן ירוק-עד כמו בלוגים וסרטונים, לעומת זאת, יכול להביא לידים ומכירות במשך שנים רבות.

אֶמְצָעִי:

  • נתקעתם על שם דומיין? הנה איך לבחור אחד בלתי נשכח מבלי לשבור את הכסף
  • כיצד להקים חנות מקוונת עם Shopify: מדריך שלב אחר שלב

חינם: רשימת אמון בחנות Shopify

צוות המחקר של Shopify ערך סדרה של ראיונות עומק עם קונים בצפון אמריקה כדי ללמוד כיצד נוצר אמון לקוחות בחנויות מקוונות. רשימת בדיקה זו היא סיכום של הממצאים שלהם, שנוצרו כדי לעזור לבעלי עסקים להבין אילו היבטים חיוניים של חוויית החנות המקוונת שלהם יוצרים אמון בקרב הלקוחות, יחד עם טעויות ביטול האמון שיש להימנע מהן.

8. להבין משלוח

עד כה, השקעת המון מאמץ ביצירת חווית לקוח מדהימה. עשית את המחקר, פיתחת את המוצרים שלך ובנית חנות מקוונת לבוטיק שלך – הכל כדי לשמור על לקוחות מרוצים.

אבל דבר אחד שיכול להרוס את כל ההתקדמות שלך הוא חווית משלוח גרועה. משלוח הוא חלק מרכזי בבוטיק המקוון שלך, מייצוג הוצאה גדולה ועד כמה זמן לוקח לפריט להגיע ללקוח שלך. לכן כל כך חשוב להחליט על אסטרטגיית משלוח לפני שתתחיל לשווק את הבוטיק החדש שלך.

אל תמכור את עצמך בחסר במשלוח. אנשים רוצים משלוח חינם ועסקאות משלוח, אבל זה יקר. ראיתי הרבה בעלי עסקים חדשים מפסידים כסף בדרך זו. ודא שאתה מביא את המשלוח בעלויות המוצר אם אתה הולך בדרך זו

 

אחת הדרכים שבהן יזמים מרסנים את עלויות המשלוח היא באמצעות Shopify Shipping. על ידי שימוש בשירות, תקבל:

  • תעריפים מוזלים וחיסכון של עד 88% בתעריפי המשלוח עם ספקים של USPS, UPS, DHL ועוד.
  • מילוי הזמנה מהיר יותר על ידי קנייה והדפסה של תוויות משלוח ב-Shopify כך שתוכל להכין חבילות מראש (ולדלג על הקווים בסניף הדואר).
  • נהל הכל ביחד על ידי מילוי הזמנות באותו מקום שבו אתה מנהל מוצרים, מלאי ולקוחות.
Template Icon

כאשר אתה שולח עם Shopify Shipping אתה מקבל גישה לתעריפים שנקבעו מראש עם ספקים בארה"ב, קנדה ואוסטרליה, ותוכל לנהל את כל תהליך המשלוח שלך במקום אחד.

התחל עם Shopify Shipping

9. שיווק את הבוטיק המקוון שלך

המטרה הסופית של שיווק הבוטיק המקוון שלך היא מודעות למותג.

אתה רוצה להיות מוכר כמוכר הטוב ביותר עבור מוצר או נישה. המוניטין שלך הוא המפגש הייחודי של האישיות, הכישורים והניסיון שלך שאף אחד אחר לא יכול להתחרות בו. מותגים לא נמצאים, הם נוצרים.

לאחר שיצרת את החנות המקוונת שלך, שיווק את המותג שלך בערוצים הבאים:

  • שיווק באינסטגרם. הפלטפורמה הוויזואלית הזו הפכה למטרה עבור בוטיקים מקוונים להשוויץ במוצרים ולמצוא לקוחות חדשים. יש גם הרבה משפיענים באינסטגרם שמחים לקדם את המותג שלך בתמורה למוצרים.
  • שיווק במנועי חיפוש . SEO עוזר לאנשים למצוא אותך כשהם מחפשים מוצרים מסוימים. מכיוון שהם קונים בעלי כוונות גבוהות, תקבל תנועה רלוונטית לאתר שלך שעלולה להוביל למכירות. אתה יכול להשיג זאת באופן אורגני או על ידי תשלום עבור Google Ads.
  • מודעות בפייסבוק . אם אתה רוצה למצוא קהל יעד ספציפי למוצרים שלך, מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשווק לאנשים שמתאימים לפרופיל שלך.
  • שיווק משפיענים . צור קשר עם יוטיוברים, אינסטגרם, בלוגרים, TikTokers וסלבריטאים אחרים כדי להציג את המוצרים שלך בפני הקהל הנכון.
  • יחסי ציבור. השקעה ביחסי ציבור עוזרת להתחיל שיחות על המותג שלך עם כלי תקשורת, לקוחות וקמעונאים. במקרה של רוקחות פרובינציה, ג'ולי קלארק מסבירה לשופיפיי, "מישהו יראה אותנו במגזין או בעיתון ויגיע אלינו כדי לשאת אותנו. זה עזר להרחיב את המותג במהירות".
  • שיווק בדוא"ל . אימייל הוא אחד מערוצי השיווק הטובים ביותר "בבעלות", שבו אתה שולט בתוכן ובהפצה. אתה יכול לבנות רשימת דוא"ל ולשלוח הודעות ללקוחות חדשים וקיימים כדי למכור, לחנך או לבנות נאמנות.

כל הערוצים האלה עשויים להיראות מהמם ממבט ראשון. אבל אם אתה בונה את הבוטיק המקוון שלך ב-Shopify, תוכל לגשת ליותר מ-4,000 אפליקציות שיווק ומכירות בחנות האפליקציות של Shopify. רוב האפליקציות הן Plug and Play, מה שאומר שאתה פשוט מוסיף אותן לחנות שלך והן מתחילות לעבוד מיד. אפליקציות אלה קלות לשימוש ועוזרות להרחיב את הפונקציונליות של החנות שלך כדי למכור יותר באינטרנט.

דוגמאות בוטיק מקוונות

עכשיו, כשאתה יודע איך להקים חנות מקוונת, בואו נסתכל על כמה דוגמאות מהטובות בכיתה של בוטיקים מקוונים כדי לעורר השראה אצלכם:

  • RT1home
  • משי וערבה
  • תינוקות נובחים
  • VICI
  • רוקח המחוז

RT1home

RT1home online boutique

RT1home הוא בוטיק בלוס אנג'לס המציע ציוד פרימיום לבית ולגינון. המוצרים שלה הם אוסף מעורב של כלים יפניים שנאספו ומוצרים רכים מעוצבים ומיוצרים בארה"ב.

האתר שלו תואם את האסתטיקה היפנית המינימלית שאיתה מיישרים רוכשים קו. עם הרקע של הבעלים ריאנון טיילור ביצירת מוצרים עבור מותגים כמו ראלף לורן ונייקי, אתר האינטרנט של המותג משקף את הצורך של שוק היעד של תושבי העיר שלו בכלים ואביזרים. דפי המוצר כוללים תמונות ברורות, תיאורי מוצרים מעשיים וסרטונים קצרים על אופן השימוש בכל מוצר.

משי וערבה

Sillow + Willow boutique

חלון הראווה הבוטיק המקוון של Silk and Willow מיועד להצגת האסתטיקה הידידותית לסביבה ועין חדה לטקסטורות עיצוב חתונה. תוכלו לעיין בקולקציית סרטי המשי הצבועים בצמחים, מצעי שולחן ונייחים בעבודת יד של המותג, ללכת לאיבוד בכל פרט שובה לב הקשור לתכנון חתונה.

המותג משתמש בדימויים יפים ובתיאורי מוצרים מפורטים כדי להתחבר לקהל המחפש חלל ש"מרגיש יוקרתי, והופך את החגיגה שלך לנצחית ובלתי נשכחת".

תינוקות נובחים

Barking babies online store

החברה שבסיסה בונקובר, נובח תינוקות היא בוטיק, ספא, מלונה, חנות לחיות מחמד ומתקן לאילוף גורים, כולם משולבים לאחד. הוא מציע כמעט כל שירות הקשור לכלבים שאתה יכול לחשוב עליו, שם דגש עצום על ההיבט החברתי של בריאות הכלב.

חלק גדול מהאתר של המותג דן בחשיבות של כלבים בחברתיים אחד עם השני. הוא משלב תמונות של כלבים של לקוחות משחקים אחד עם השני, בשילוב עם מוצרים עילית שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

VICI

VICI boutique

VICI הוא סוחר Shopify במשימה להפוך סגנונות אופנתיים לנגישים ובמחיר סביר עבור כל הנשים. נבנתה לאחר המיתון האחרון, VICI משתמשת בחנות המקוונת שלה כדי להציג בגדים, שמלות ואביזרים, כמו גם סגנונות טרנדיים כמו Florals & Frills ו-Bride To Be. הקונים יכולים לדפדף בין אוספים אינסופיים של סגנונות בהירים ויפים שנאספו על ידי צוות הסטייל של VICI ולקבל השראה לסגנון הלבוש היומיומי שלהם.

רוקח המחוז

Province Apothecary store

Apothecary Province נוצר כדי לפתור תסכול נפוץ שהיה לג'ולי קלארק עם מוצרי טיפוח עור רפואיים. כמי שחוותה מקרה של אקזמה לכל החיים, היא ספגה קרם סטרואידים אחרי קרם סטרואידים, ולא מצאה פתרון. היא לקחה את העניינים לידיים עם רוקחות פרובינציה, ופיתחה מוצרי טיפוח טבעוניים מוסמכים ומקוריים אתיים, יחד עם מיקום פיזי ומרפאה לטיפוח העור.

ג'ולי גידלה את מותג התרופות הטבעיות לחביב פולחן אהוב על ידי Gwyenth Paltrow ומגזין ווג .

רוצה להקים עסק בוטיק משלך?

אל תזיע אם אתה רואה תחרות רבה על הסטארט-אפ הבוטיק שלך. כמו כל סוג של עסק, אתה רוצה להתמקד במציאת הנישה הנכונה והבאת המוצרים שלך בפני האנשים הנכונים. זה נורמלי להקים בוטיק מקוון בלי כסף בתור הבלאגן צדדי, ואז להצמיח אותו לעסק במשרה מלאה בבית. אתה יכול לעיין במדריך שלנו כיצד להרוויח כסף באינטרנט כדי להתחיל.

עם הזמן, תלמד יותר על אילו מוצרים נמכרים, הקיפולים בפעילות שלך ומי הם הלקוחות הטובים ביותר שלך. החלק החשוב הוא להתחיל את העסק החדש שלך היום ולהפוך את הבוטיק המקוון שלך למציאות.

איור מאת קורנליה לי


מוכן ליצור את החנות המקוונת שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות לגבי בוטיקים מקוונים

האם בוטיק מקוון רווחי?

מכירת בגדים ומוצרי נישה היא דרך רווחית להרוויח כסף באינטרנט. סטטיסטה מעריכה כי מגזר הקמעונאות המקוונת של הלבשה ואביזרים בארה"ב יפיק כ-153 מיליארד דולר עד 2024.

מהם הבוטיקים המקוונים הטובים ביותר?

  • RT1home
  • משי וערבה
  • תינוקות נובחים
  • VICI
  • רוקח המחוז

איך אני פותח בוטיק בגדים מקוון?

  1. בחר נישה.
  2. זיהוי פערי שוק.
  3. כתוב תוכנית עסקית.
  4. פתח את המוצרים שלך.
  5. בחר שם מותג ולוגו.
  6. תמחר את המוצרים שלך.
  7. צור חנות מקוונת.
  8. להבין משלוח.
  9. שיווק את בוטיק הבגדים המקוון שלך.

האם אני צריך רישיון עסק כדי לפתוח בוטיק מקוון?

ייתכן שתצטרך אישור מוכר (או רישיון מוכר) כדי למכור את המוצרים שלך באינטרנט. רוב המדינות בארה"ב דורשות אישור מוכר כדי למכור באופן חוקי באינטרנט, אך הדרישות והעמלות משתנות בהתאם למדינה.
Illustration of a boutique retail shop front that has its window display as options to click in a web browser

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button