רעיונות לעסקים

בניין רשימת דוא"ל: מדריך סופי לשנת 2022

שיווק בדוא"ל הוא עדיין ענק, אחרי הכל, הוא מציע החזר ROI של עד 4,300%. אבל כדי לראות מזה משהו, אתה צריך לדעת איך לבנות רשימת אימיילים.

מה צריך כדי לבנות רשימת אימיילים נהדרת? אחד שמנויים אוהבים וקוראים:

  1. תוכן טוב
  2. איסוף דוא"ל חכם

מדריך זה מתמקד באפשרות השנייה.

במאמר זה, נסקור 38 שיטות איסוף דוא"ל שיעזרו לך להכין רשימת דוא"ל מוצקה.

כולם נאספים ממיטב משווקי האימייל ברחבי הרשת, וכמובן, מהצוות של אדוריק שיש לו ניסיון של שנים באיסוף מיילים.

לפני שנתחיל, ארצה להודיע לך שכל השיטות המופיעות במאמר זה הן חכמות.

מה הופך אותם לחכמים?

כל אחד מהם מאפשר לך לשלוט על לפחות אחד משלושת הפרמטרים הבאים:

  1. מי – אתה תבחר ממי לאסוף מיילים וממי לא. לדוגמה, רק מבקרים שביקרו בדפי מוצר ספציפיים.
  2. כיצד – בחר אלמנטים מרכזיים של מסעות פרסום לאיסוף הדוא"ל שלך כמו צורה, צבע, תמונות, כותרות, כפתורים ועוד. התאם אישית אותם לסגנון המותג שלך על ידי לחיצה על כפתור 'קסם'.
  3. מתי – בחר מתי בדיוק לאסוף מיילים. באמצע הכתבה? לפני שעזבת את האתר שלך? הפעל את מסעות הפרסום שלך לפי מיקומים והתנהגויות ספציפיות.

תוכן

  1. בניית רשימה – היסודות
    1. תן למבקרים לנצח – מגנטים עופרת
    2. האדיר את המטרה – סחיטה דפים
    3. תיבות מנוי חובה
    4. כוונת יציאה – נצל את הרגע הקריטי ביותר
    5. כפתור קופץ – הפופאפ של אפס הפרעות
    6. תיבת גלילה – במקום ובזמן הנכון
    7. תיבת צד – תהיה סופר רלוונטי
    8. סרגל עליון – בלתי נתפס, ולא תובעני
  2. ווידג'טים לבניית רשימה יצירתית
  3. מיקומים יצירתיים לאיסוף אימיילים
  4. אופטימיזציה של איסוף דוא"ל
  5. רשתות אנשים אחרים
  6. שיטות איסוף דוא"ל מהחיים האמיתיים
  7. סיכום

בניית רשימת דוא"ל – היסודות

1. זכה בלידים עם מגנטי עופרת

רוצה שהמבקרים ימסרו לך את כתובת הדוא"ל שלהם בהתנדבות?

אתה צריך לעורר את התחושה שיש הרבה יותר מה לנצח מאשר להפסיד. וזה בדיוק מה שמגנט מוביל טוב עושה. אז מה יהפוך את מגנט הליד שלכם לראוי? הצרכים האמיתיים של המבקרים שלך.

פתרון לבעיות שלהם באחת מטפסי התוכן שלהלן יגרום לך להיראות כמו אתר ראוי להירשם.

  • מדריכים
  • סמינרים מקוונים
  • תבניות
  • ספרים אלקטרוניים
  • רשימת תיוג
  • קורסים
  • דיווחים
A great example of a lead magnet
דוגמה מצוינת למגנט עופרת

התוכן שלך חייב להיות בר פעולה ולמעשה פותר בעיות.

Hubspot מפורסמת בכך שהיא 'משחדת' מבקרים כדי להצטרף למייל שלהם באמצעות מגנטים מובילים רבי עוצמה, ואסטרטגיית התוכן שלהם עובדת כמו מכונה משומנת.

אתה צריך להיות ברור לגבי מה שאתה מציע לקוראים שלך. זה יכול לעזור לשיעור ההצטרפות לעלות בכ-85%.

אז ודא שהתוכן שלך ניתן לפעולה ומאורגן לפי שלבים. בדרך זו, אתה רוכש את אמון הקוראים שלך. זה לא רק ידחוף אותם להירשם אלא גם יבטיח שהם יקראו את המיילים שלך.

טיפ מקצוען: למילים שבהן אתה משתמש כשאתה מציע את מגנטי הלידים שלך יש השפעה עצומה על האופן שבו הם ימירו. עיין במילים כוח [קישור למדור] כדי לראות כיצד לעשות זאת כראוי.

2. האדיר את המטרה – לסחוט דפים

האם אי פעם נתקלת במצב המבלבל הזה במסעדה בעבר?

אתה קורא את התפריט ואין לך מושג מה להזמין!

לעזאזל, רק אם למסעדות האלה היה תפריט פשוט יותר.

דף לחיצה יהיה ההקבלה הדיגיטלית של התפריט הפשוט הזה. זה קל להבנה, כיף לקרוא, אבל כאן יש רק אפשרות אחת. דף לחיצה טוב עושה שלושה דברים חשובים:

  1. זה יוצר קשר עם השוק שלך על ידי הצגת נקודות הכאב הנכונות.
  2. זה מקל על ההחלטה של המבקר בכך שהוא מוביל לפעולה אחת בלבד.
  3. הציעו את הפעולה האחת הזו בצורה רצויה.

השוו תפריט של 30 מנות לתפריט של מנה אחת, הפורמט מבלבל והאחרון ממוקד לחלוטין.

דף הסחיטה שלך הוא תפריט המנה האחת שלך שמותאם אישית ויש לו משהו לכולם.

דף לחיצה מושך את תשומת הלב של אנשים שזקוקים לפתרון שלך, משכנע אותם להיכנס ואז מוודא שהם מבצעים את הפעולה הרצויה לך.

בדוק כיצד מארק שריב בדף הסחיטה שלו מדבר על נקודות הכאב של הקהל שלו, מציג פתרון ומציע פעולה אחת בלבד:

Mark Shreeve's squeeze page talks about his audience pain points, presents a solution, and offers one action only
דף הסחיטה של מארק שריב מדבר על נקודות הכאב של הקהל שלו, מציג פתרון ומציע פעולה אחת בלבד

המפתח טמון בלהראות למשתמשים עד כמה התוכן שלך מועיל עבורם. שקול להשתמש בכלים כמו Leadpages, Unbounce, Instapage. הם יעילים ומועילים.

* טיפ פרו : שילוב של לפחות 2 שיטות איסוף דוא"ל מסעיפים 4-8 יהפוך את דף הסחיטה שלך להרבה יותר יעיל.

3. חובה: קופסאות מנויים וחלונות קופצים

למרות מה שכולם אומרים, חלונות קופצים עדיין מבוקשים ו-10 האחוזים המובילים מציעים שיעור המרה של 9.28%.

עם זאת, עליך לדעת כיצד להשתמש בהם ביעילות. לא כולם אוהבים חלונות קופצים. למעשה, מאמינים של-69% מהמשתמשים יש חוסמי חלונות קופצים.

עסקים משתמשים במגוון טכניקות כדי לאלץ אנשים להימנע משימוש בחלונות קופצים, אך ייתכן שהן לא תמיד יעילות. המפתח טמון ביצירת חלונות קופצים אטרקטיביים והצבתם במקום הנכון.

חלונות קופצים ממוקדים ומותאמים אישית עובדים כמו קסם.

Pampers pop-up to download & use the app CTA
דוגמה של פמפרס לחלון קופץ להורדה ושימוש באפליקציה CTA

כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, חלונות קופצים הם חכמים בימינו; מבקר חדש מזוהה ועל ידי קובץ cookie חסר במכשיר שלו, והוא מקבל תמריץ נחמד להוריד ולהשתמש באפליקציה.

שימו לב מה אנשים לא אוהבים. הימנע מחלונות קופצים בחזית, הקפד למקם כפתור סגירה, והיה ברור מאוד מה הוא מציע.

4. כוונת יציאה – קבל אותם לפני שהם נעלמים לתמיד

כאשר מבקר מחליט לעזוב, יש בדרך כלל 2 אפשרויות;

היא/הוא עוזבים בידיים ריקות או עם משהו.

זו ההזדמנות שלך לזכות בלקוח. עסקים יכולים להשתמש במגוון טכניקות כדי למשוך את תשומת הלב של לקוח שעומד לעזוב.

תן למבקר שלך משהו (דיגיטלי) בתמורה לכתובת האימייל שלו. זה יכול להיות הנחה, טופס משוב, או תזכורת פשוטה להסתכל על משהו רלוונטי.

זוהי דרך יעילה לבנות רשימות אימייל מכיוון שהיא אינה משפיעה על הגלילה.

דרך יעילה לגרום לאנשים להפסיק היא להדגיש את המחסור, כלומר: נותרו לנו רק שני פריטים במלאי. יתר על כן, אתה יכול להציע ליידע אנשים ברגע שהמחירים ירדו או שיגיעו משלוחים חדשים.

Pop-up box framing the action of leaving your website as a loss
תיבה קופצת שממסגרת את הפעולה של עזיבת האתר שלך כהפסד

זה מוביל לדף הסחיטה הזה של איסוף אימייל:

The email-collection squeeze page
דף סחיטה באיסוף אימייל

על ידי מסגור הפעולה של עזיבת האתר שלך כהפסד, אתה גורם למבקרים לחוש פחד. לכן, הם ימסרו לך את כתובת הדוא"ל שלהם במקום לעזוב. זה לא עסקה טובה?

5. כפתור קופץ: הפופאפ של אפס הפרעות

כפתור קופץ יושב בצניעות בקצה האתר שלך ומחכה שיראו מבקרים סקרנים.

לאחר לחיצה, תיבת מנוי למייל (AKA opt-in) תופיע החוצה.

המכונה כפתור 'בואו לשוחח', זהו כלי יעיל שכן אין הרבה דרכים להתעלם ממנו.

A Zero-Interruption Popup
חפש את הכפתור: הפופאפ של אפס הפרעות

בעת שימוש בחלון קופץ של כפתורים, ודא שהקופץ בולט מספיק.

מצא שילוב ייחודי של צבעים וטקסט כדי שלא יתעלמו ממנו. עיין בשיטה 34 על 'הרג נורמליות' בקריאה לפעולה.

טיפ : הקפד להשבית מסעות פרסום באותו מיקום בכל מקום באמצעות חלון קופץ של לחצנים כדי למנוע עקיפה.

6. תיבת צד – תהיה סופר רלוונטי

אז אתה מחפש דרכים לשווק את המוצר שלך.

הרגע התחברת למאמר. לאחר מכן, אתה קורא את הכותרת, הפתיחה, וחושב "אוי, זה בדיוק מה שאני צריך!"

אחרי זה ממשיכים לקרוא את הכתוביות ולהתרגש.

רואים את התמונה הראשונה, מצלמים בראש…

ובצד ימין של כל זה, יש קופסת מגניב.

זה אומר: 'הורד את הספר האלקטרוני החינמי שלנו לקבלת טיפים נוספים כיצד לשווק את המוצר שלך עם דוגמאות מהחיים האמיתיים"

הבנת. אנשים שמכורים, וגם אנשים שעדיין לא התמכרו, יאהבו את זה.

המטרה של סרגל צד טוב היא לחזק את הרגשות של הקורא על ידי הצעת משהו שהוא או היא כבר מתעניינים בו, אבל גדול יותר.

הצעה זו היא ככל הנראה קובץ דיגיטלי כמו ספר אלקטרוני, רשימת חשבונות, מדריך וכו'.

An example of a side box slider
מחוון Side Box – היה סופר רלוונטי

אם אתה נותן למשתמשים את מה שהם מעוניינים בו, הם ישתפו ברצון את הפרטים שלהם. זה יכול להיות גם פשוט כמו הדוגמה הזו:

example of a second great side Box
דוגמה נוספת לקופסה צדדית נהדרת

שילוב שיטה זו עם השיטה הבאה (סרגל) היא דרך בטוחה להגביר את אוסף הדוא"ל שלך.

7. סרגל עליון – בלתי נתפס, אבל לא תובעני

הבר העליון הוא כמו התקרה.

זה לא קורא לתשומת לב אבל אי אפשר לפספס.

שלא כמו חלון קופץ, סרגל יבנה לאט מיקוד על המסר שלך, ויגרום לצופים להרגיש בנוח.

מנוי הוא דבר נהדר 'למכור' בסרגל העליון שלך;

זה בחינם, ומנויים לא צריכים לעבוד כדי להשיג את הסחורה (תוכן מעולה).

Top bar with subscription form
מנוי הוא דבר נהדר 'למכור' בסרגל העליון שלך

מכיוון שברים לא נמצאים ממש לעין הצופים, תצטרך לעבוד קצת יותר כדי להבליט אותם.

לכן, הקפד להעלות טקסט ורעיונות מעניינים.

בדיוק כמו שמארי פורליאו עשתה כאן:

Top bar with interesting text and ideas
סרגל עליון עם טקסט ורעיונות מעניינים

ברים יכולים להיות תוספת נהדרת לארסנל המנויים שלך.

השיטות המוצגות בחלק זה של המאמר הן היסודות של איסוף דואר אלקטרוני.

שלב אותם עם כמה ווידג'טים יצירתיים לבניית רשימות (שכנראה שמעולם לא חשבת עליהם) כדי שתהיה לך מערכת איסוף דוא"ל שתעזור לך לבנות רשימת דוא"ל מרשימה.

בוא נקפוץ פנימה.

ווידג'טים לבניית רשימה יצירתית

8. חידונים

חידונים זה כיף. הם מושכים אנשים, מחזיקים אותם דבוקים, ולעתים קרובות הם גורמים להם לחזור.

אתרים כמו BuzzFeed בנו את המוניטין העצום שלהם על פני חידונים!

An example of a result of a quiz by BuzzFeed
חידונים מושכים אנשים, מחזיקים אותם דבוקים, ולעתים קרובות הם גורמים להם לחזור. הנה תוצאה של חידון שנערך על ידי BuzzFeed

הכל עניין לבדר את הקהל שלך. צור חידון מעניין אם אתה באמת רוצה שאנשים ישתפו את האימייל שלהם. הנה כמה טריקים שתוכל להשתמש בהם:

  • הירשם כדי לדעת מתי חידון חדש זמין
  • שתף את המשוב שלך על החידון שלנו
  • תן הצעות בנושאי חידון חדשים
  • קבל תוצאות חידון בדוא"ל

המטרה של הצגת חידון היא להמשיך את השיחה בעתיד. פלטפורמות כמו WWF ו-UNiDAYS דיווחו על שיעורי המרה של 39% ו-68.5% בהתאמה. עם זאת, לא כולם מקבלים את התוצאות הרצויות. שיעור ההמרה הממוצע הוא עד 33.6%.

Chanti Zak, בלוגרית פופולרית, השיגה למעלה מ-10,000 מנויים על ידי יצירה והטמעה של חידונים בבלוגים.

אז איך יוצרים חידון מהנה שהמבקרים ישמחו להשלים?

להלן 6 טיפים ליצירת חידון שאנשים ייהנו:

  1. יש לך מטרה ברורה: ללמד, להעריך, לבדר, להתייחס…
  2. הכר את הקהל שלך. מה הם אוהבים ונהנים?
  3. דייקו בשאלות שלכם, העבירו את הרגשות הנכונים
  4. השתמש בתמונות מעניינות
  5. הקפד להימנע משאלות ארוכות או מסובכות
  6. למד מהמקצוענים: השלם כמה חידוני BuzzFeed ורשום הערות

שמנו לב שחידונים מטופשים נוטים להצליח גם כן. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שכל החידונים שלך רלוונטיים. לדוגמה, אם יש לך אתר הקשור למימון אז הימנע מפרסום חידונים על הוליווד.

תן למבקרים את האפשרות לשתף את החידון שלך במדיה חברתית על ידי הוספת ווידג'טים.

שקול להשתמש בכלים כמו Typeform, GoConqr, &SurveyMonkey. הם יעילים וקלים לשימוש.

אתה יכול גם להטמיע את החידון באתר שלך עם אלה.

טיפ : כשאתה מבקש מאנשים להירשם בסוף החידון, שמור על אותו טון בדיוק שבו השתמשת בחידון.

9. סקרים

בואו נהיה כנים, לרוב המבקרים לא אכפת מסקרים, ולכן הגיבו להם.

שיעור תגובה של 50% נחשב מצוין אך ברוב המקרים, רק כ-20% מהמשתמשים שמתחילים סקר ישלימו אותו.

An example of a survey
סקרים – התחברו למעורבים

אבל בואו נרד לשורש מדוע זה קורה;

רוב הסקרים מתמקדים בעסקים, ולא מבקרים/לקוחות.

אז איך לבנות סקר איסוף דוא"ל חכם?

ובכן, הסקר צריך לגרום למבקרים להרגיש שזה קשור אליהם, כפי שניתן לראות בדוגמה זו:

Text convincing users to start a survey
הסקר צריך לגרום למבקרים להרגיש שזה קשור אליהם

טריק אחד הוא לבקש את המייל מיד בהתחלה.

אוניברסיטת אלברטה ראתה צמיחה של כ-500% על ידי שימוש בטכניקה זו. עם זאת, עלינו להזכיר כי טכניקה זו עשויה שלא להתאים לכולם.

10. תחרויות

שום דבר לא מושך אנשים יותר מאשר חינם. מסע פרסום בודד יכול לעזור למותגים להשיג יותר מ-17,500 כתובות דוא"ל. עם זאת, תחרויות עובדות בצורה הטובה ביותר בפלטפורמות מדיה חברתית.

הם מהנים, קלים לניהול ואמינים. בנוסף, הם מציעים גם הטבות אחרות כולל יותר מעורבות ועוקבים.

הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת יצירת תחרויות:

  1. קל להשתתף : תחרויות צריכות להיות קלות כך שיותר אנשים מעוניינים להשתתף. זכור שהמטרה שלך היא לקבל כמה שיותר מיילים, אז שמור על זה פשוט, כלומר: מתן מתנות לתיוג אנשים שמעלים תמונות וכו'.
  2. פרס מפתה : הפרס צריך להיות שווה את זה. זו יכולה להיות מתנה דיגיטלית כמו כרטיס מתנה או מתנה פיזית. זה לא חייב להיות מאוד יקר אבל זה צריך להיות בעל ערך.
Facebook ad of marketing mind that includes prizes for contest winners
השתמש בתחרויות כדי להפוך מעורבים למנויים

אתה יכול לאסוף מיילים באמצעות תחרויות באמצעות הטכניקות הבאות:

  • הירשם כדי להשתתף בתחרות
  • ספק אימייל כדי שתוכל לקבל את המתנה שלך
  • ספק דוא"ל כדי לשתף את התחרות עם אחרים ולהגדיל את הסיכויים שלך לזכות

אנו מציעים לך לבקש את המייל בהתחלה כדי שתוכל לקבל אותו גם אם מישהו החליט לא להשתתף בתחרות.

Example of subscription form to get email address in advance
בקשו את המייל בהתחלה כדי שתוכלו לקבל אותו גם אם מישהו החליט לא להשתתף בתחרות

הכללים צריכים להיות ברורים ופשוטים. כמו כן, השתדלו לקדם את התחרות כמה שאפשר ולעודד שיתופים.

טיפ מקצוען : שלב לפחות 3 טפסי איסוף דוא"ל כדי להפוך את דף סחיטת התחרות שלך ליעיל הרבה יותר.

11. מתנות – תחרויות מצב קל

אין הרבה הבדל בין מתנה לתחרות אבל חשבנו שהאפשרות הזו ראויה לכותרת משלה בגלל מידת היעילות שלה.

ג'וש השתמש בטכניקה זו על ידי פנייה אל KingSumo, תוסף וורדפרס שעוזר בניהול מתנות. הוא שיתף את המידע ברשתות החברתיות ואסף 187,991 כתובות אימייל תוך 11 ימים בלבד.

לא רק זה, הביקורים באתר גדלו באופן דרמטי והוא יותר מהכפיל את העוקבים בטוויטר על ידי הנעת משתמשים לשתף את הציוצים שלו.

מתנות בדרך כלל אינן כוללות תחרויות והזוכים נבחרים באופן אקראי. עם זאת, הם צריכים לעמוד בדרישות מסוימות, כלומר: לעקוב אחר הדף, לשתף פוסט וכו'.

אמנם מתנות יעילות, אך ייתכן שהמיילים שאתה מקבל לא תמיד רלוונטיים.

Stacksocial gives away Brand new streaming device
מתנות – תחרויות מצב קל. הפרס כאן: מכשיר סטרימינג חדש לגמרי

הנה כמה טיפים כדי להפוך את המתנה שלך לאמין ככל האפשר:

  1. אל תבקש יותר מאשר שם פרטי וכתובת דוא"ל
  2. הכנס תיבת סימון לאישור מנוי בטופס
  3. הציעו פרס הקשור לעסק שלכם
  4. שלח מיילים לאישור
  5. אל תהיה צ'יזי

מתנות צריכות להתארח בדף סחיטה ולהכיל לפחות 3 שיטות איסוף דוא"ל כדי להיות אפקטיביות.

12. שמור על הזרימה – תיבת מנוי Inpage

תפקידה של תיבת מנוי היא להזכיר למשתמשים שיש לך עוד מה להציע.

הקונספט הזה הוצג בשנת 2004 אך לא זכה להצלחה רבה עד 2010 כאשר Birchbox השתמש בו כדי לצבור 45,000 חברים תוך פחות משנה.

קופסאות אלו פועלות מכיוון שהן אינן מסיחות את דעת המשתמש שכן הן נראות טבעיות מאוד.

תסתכל על תיבת המנוי הזו במאמר של Backlino, הממוקם מיד אחרי ההקדמה:

An example of inpage subscription box
תפקידה של תיבת מנוי היא להזכיר למשתמשים שיש לך עוד מה להציע

והפוינטיליסט עשה את אותו הדבר:

Pointillist Inpage Subscription Box
תיבת מנוי ל-Pointillist Inpage

אבל זה יכול להיות גם פשוט ומשכנע כמו במקרה של DesignRush:

DesignRush’s simple & convincing inpage subscription box
תיבת המנוי הפשוטה והמשכנעת של DesignRush

טיפ פרו : כדי להגדיל את צריכת התוכן הממוצעת ואת הודעות האימייל שנאספו, הגדר את אותה מערכת איסוף דוא"ל בתוכן קשור, וקשר אליה במאמר, בדיוק כמו הדוגמה הבאה:

13. שיטת 'דרך אגב' – תיבת הסימון

שיטה זו דורשת מהמשתמשים לסמן תיבה.

ואיפה שמים את תיבת הסימון הזו?

במיקומים שמשתמשים מרתקים מאוד אוהבים:

  • רכישות (קופות)
  • דפי הרשמה
  • טפסים
  • הערות
  • צור קשר
  • כרטיסים

יש עוד חדשות טובות: יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים מרתקים יירשמו לרשימות הדוא"ל שלך ויהפכו למנויים הנאמנים ביותר שלך.

אתה יכול גם לנסות את הטכניקה הזו:

Notifications about follow-up comments (using form checkbox)
יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים מרתקים יירשמו לרשימות הדוא"ל שלך ויהפכו למנויים הנאמנים ביותר שלך.

הודעות על הערות מעקב נהדרות כדי לגרום למשתמשים לחזור לאתר שלך, וגם כדי להרגיל אותם לקבל ממך מיילים.

ניוזלטר מאת צוות הניוזלטר משלב שיטה זו בטופס יצירת קשר והערות. אתה יכול גם לנסות את WPDiscuz, תוסף שנועד לאסוף מיילים ממשתמשים שמגיבים.

14. להקניט תוכן הקשור

אתה יכול להקניט משתמשים על ידי הצעת להם יותר בתמורה לכתובות האימייל שלהם מבלי לגרום לזה להיראות כאילו אתה מעוניין בדוא"ל שלהם.

במקום זאת, לגרום לזה להיראות כאילו אתה מעוניין להציע להם יותר.

אני ממליץ בחום להשתמש באחת מהנוסחאות האלה בטיזר שלך כדי למקסם את ההשפעה שהיא נוחתת על הקוראים.

  1. [בצע פעולה זו] + עבור [תקופת זמן ספציפית] + עד [תוצאת סיום]
  2. [תוצאה סופית שהם רוצים] + תוך [תקופת זמן] + ללא [התייחס להתנגדויות]
  3. הסוד ל[צורך/מטרה של הקוראים שלך] + נחשף ב[סוג התוכן] הזה

טיזרים לתוכן יכולים להגיע לכל מקום בדף שלך.

Animalz.co ביצע את זה בצורה יפה כאן:

Content teasers by Animalz.co
אתה יכול להקניט משתמשים על ידי הצעת להם יותר בתמורה לכתובת האימייל שלהם מבלי לגרום לזה להיראות כאילו אתה מעוניין בדוא"ל שלהם.

Rebrandly עושה את זה טוב:

Native content teasers on Rebrandly
טיזרים של תוכן ב-Rebrandly

15. ברוכים הבאים באופן משכנע עם מחצלת קבלת פנים

מחצלת קבלת פנים היא חלון קופץ ידידותי המופיע כאשר אתה מבקר לראשונה באתר.

a designed welcome mat
מחצלת קבלת פנים היא חלון קופץ ידידותי המופיע כאשר אתה מבקר לראשונה באתר.

חלון קופץ זה דורש זהירות מסוימת מכיוון שהוא, ובכן, על כל מסך המשתמשים שלך. מטרתו היא לספר למשתמשים מה עוד הם יכולים לקבל רק על ידי שיתוף האימייל שלהם. זה מיועד למשתמשים שמעולם לא ביקרו באתר שלך לפני כן. אפשרות טובה מאוד היא לתת להם הזדמנות ליהנות מהנחה באמצעות דואר אלקטרוני.

קפוץ למיקומים יצירתיים כדי לאסוף אימיילים.

מיקומים יצירתיים לאיסוף אימיילים

קל לשכנע את המשוכנעים.

משתמשים שכבר גילו עניין במדיה החברתית שלך נוטים יותר להירשם לרשימת הדוא"ל שלך.

זו הסיבה שהמדיה החברתית נחשבת לכלי הטוב ביותר לבניית רשימת אימיילים.

16. פייסבוק

עם יותר מ-2.6 מיליארד משתמשים פעילים, פייסבוק יכולה להיות מקום מצוין לרכוש לקוחות חדשים וליצור רשימת דוא"ל.

עסקים משתמשים במגוון שיטות כדי לקבל מיילים דרך פייסבוק. אלה כוללים פרסום תחרויות, מתנות, חידונים, סקרים והוספת כפתור הרשמה כקריאה לפעולה.

לחילופין, אפשר לתת לו מקום בתפריט (או להשתמש בשתי הטכניקות יחד).

Facebook page by Marketing Land with a sign up CTA
פייסבוק יכולה להיות מקום מצוין לרכוש לקוחות חדשים וליצור רשימת דוא"ל

פוסטים עם תוכן סגור הם תמיד כלי נהדר לחיזוק השיטה הזו.

בנוסף לכך, ניתן גם לפרסם מודעות בפייסבוק המבקשות ממשתמשים 'למידע נוסף' ולשתף את פרטי הקשר שלהם. עם זאת, טכניקה זו עשויה להתאים רק למותגים שרוצים להשתמש ב-PPC.

17. לינקדאין

Linkedin מאפשר לך לשלוח מייל ברוכים הבאים לחברי הקבוצה החדשים שלך.

עכשיו זו הזדמנות להכות בברזל בעודו חם.

דוא"ל אישור החברות שלך צריך להכיל את החלקים הבאים:

  • ברוכים הבאים לחברים החדשים שלכם
  • קצר על מטרת הקבוצה שלך
  • קישור אישור המוביל לדף הנחיתה שלך

ככה זה עובד.

עבור לקבוצת הלינקדאין שלך דרך דף הבית, לחץ על ניהול -> מקדשים -> צור תבנית:

Screenshot of Linkedin page of creating message to new members
צור הודעת קבלת פנים לחברי הקבוצה החדשים של Linkedin

ישנן גם מספר דרכים אחרות לאסוף מיילים דרך LinkedIn.

  • היכנס לחשבון שלך ועבור לקטע 'הרשת שלי'.
  • לחץ על 'ראה הכל'
  • בצד ימין, תמצא את האפשרות 'נהל אנשי קשר מסונכרנים ויובאים'. לחץ עליו.
  • בחר באפשרות 'ייצוא אנשי קשר' והורד את הקובץ.
  • פתח את הקובץ, זה יכיל מיילים של כל החיבורים שלך.

ככל שיש לך יותר קשרים, הרשימה שלך תהיה כבדה יותר.

18. טוויטר

בניגוד לפלטפורמות המדיה החברתית, סביר יותר שעוקבי טוויטר ירצו לשמוע ממך לעתים קרובות.

הסיבה לכך היא שטוויטר היא הפלטפורמה המתאימה למשתמשים שרוצים לדעת יותר על עסק. הם משתמשים בהאשטאגים כדי למצוא מידע ולעקוב אחר חברות שהם מתעניינים בהן.

אל תתבייש לצייץ את העוקבים שלך כדי להצטרף לרשימת הדוא"ל שלך. עם זאת, הקפד לתת להם סיבה לכך.

אתה יכול לבחור גישה אישית כפי שעשתה אמיקה;

Emika's twitter post to get subscribers
אל תתבייש לצייץ את העוקבים שלך כדי להצטרף לרשימת הדוא"ל שלך

אתה יכול גם לבחור בגישה של 'דרך אגב':

Minnesota football team twitter page
גישת 'דרך אגב' להשגת מנויים לניוזלטר

הוספת תמונות לפוסטים יכולה להיות דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של אנשים מכיוון ש-34% מהמשתמשים נוטים יותר לצייץ מחדש פוסטים מאשר להכיל תמונות.

אתה יכול גם להשתמש בכרטיסי טוויטר ובתכונת 'הסיכה' כדי להגיע ליותר משתמשים.

19. אינסטגרם

קישורי ביו באינסטגרם יכולים לעבוד כמו קסם.

אנשים ממש לוחצים עליו שכן אינסטגרם מאפשרת קישורים רק בביו, ולא מעל פוסטים (רק מקודמים).

אתה יכול לבקש ממשתמשים למצוא את הקישור בפוסטים שלך כפי שניתן לראות כאן:

Bio links on Instagram
קישורי ביו באינסטגרם

אפשרויות אחרות כוללות פרסום מתנות וקיום תחרויות.

20. יוטיוב

אתה יכול להשתמש בכל מגנט מוביל כמתנה חינם כדי למשוך צופים לדף הסחיטה שלך.

פשוט הציגו את המתנה שלכם ומדוע הצטרפות לרשימת הדוא"ל שלכם יכולה להיות מועילה עבורם.

הערוץ לשיפור גלולת עושה את זה בסרטונים רבים כדי לבנות רשימות אימייל קטלניות:

End of a Youtube video advising users to subscribe
פרסם סרטון המדבר על סוג התוכן שמנויים ימצאו בניוזלטר

יתר על כן, אתה יכול גם לפרסם סרטון המדבר על סוג התוכן שמנויים ימצאו כשהם נרשמים ולכלול קישורים בביוגרפיה.

21. עדיפות גבוהה – ממש בתפריט הראשי

כמעט כל מי שמבקר באתר שלך הולך לקיים אינטראקציה עם התפריט, אז נצל אותו היטב כדי ליצור רשימת דוא"ל.

subscription CTA in the main menu
השתמש ב-CTA של מנוי בתפריט הראשי

אתה יכול להשתמש בדף לחיצה או בחלון קופץ של מנוי פשוט.

פשוט תסתכל על התפריט של אינטרקום:

Subscription box in the main menu (intercom)
תיבת מנוי בתפריט הראשי (אינטרקום)

22. כמה שיותר מהר, יותר טוב

טכניקה זו מאפשרת למשתמשים לחזור לדף כאשר יש להם זמן לעבור עליו.

זה חשוב מאוד מכיוון שלמשתמשים לא תמיד יהיה זמן לקרוא בלוג או לצפות בסרטון גם אם הם מעוניינים.

על ידי מתן אפשרות למשתמשים לשלוח תזכורת או קישור לבלוג למייל שלהם, לא רק תקבלו גישה לחשבון האימייל שלהם אלא גם תגדילו את הנאמנות ואת מספר הצפייה.

A reminder box to subscribe
לשלוח תזכורת או קישור לבלוג למייל שלהם

בנוסף למאמר, תוכלו להציע גם לשלוח כתבות דומות או תקציר למשתמשים שממהרים.

Text under a blog article suggesting to get an a PDF case study
מציעים לשלוח מאמרים דומים או תקציר למשתמשים שממהרים

זה לא הטריק היעיל ביותר שקיים מכיוון שמשתמשים בדרך כלל גולשים דרך תוכן או דפי סימניות שהם רוצים לחזור אליהם, אבל חלקם עדיין מעדיפים קישור בתיבת הדואר הנכנס שלהם.

23. הפוך את דף המידע שלך לזרוח

ייתכן שתראה בדף אודות כחלק משעמם באתר האינטרנט שלך כשהוא למעשה אחד הדפים החשובים ביותר.

  1. עמוד האודות הוא אחד הדפים המבוקרים ביותר באתר שלך (בדוק אותו ב-GA)
  2. אם מבקרים מגיעים לדף אודות זה אומר שהם מאוד מתעניינים בך ובמה שאתה עושה

זה חשוב לפני שמבקרים שרוצים לדעת יותר עליך או על העסק שלך ישמחו לשתף את הפרטים שלהם.

לפיכך, הקפד להשתמש בדף אודותינו כדי לקבל יותר הרשמות.

A subscription form in the about us page
השתמש בדף אודותינו כדי לקבל הרשמות נוספות

אחת הדרכים הצנועות היא לשמור אותו בתחתית העמוד כפי שעשה CopyBlogger.

קרא את הציטוט הזה של גאון קידום אתרים ושיווק, Brain Dean: "אודות דף=סחיטה עמוד"

למעשה, הוא מאמין בזה עד כדי כך שיש לו 2 טפסי הצטרפות למייל בדף אודות שלו.

אחד באמצע העמוד

Subscription inpage in the middle of the page
דף הרשמה באמצע העמוד

ורק כדי לוודא שאנשים ירשמו, עוד אחד בחלק התחתון הגבוה של העמוד

Subscription inpage in the middle of the page
דף הרשמה באמצע העמוד

הדף של בריאן נותן לו שיעור המרה של 9.31%.

שקול ליצור טופס באתר עם Adoric ולהטמיע אותו בדף אודות שלך.

24. הפוך את זה לבלוט: גיבור / סליידר

תמונת גיבור מייצגת את שמה. זוהי התמונה הראשונה בדף הבית שלך, והיא חייבת להעביר את המסר בגדול ובאופן מיידי, בדיוק כמו שעושה גיבור.

A hero image
התמונה הראשונה בדף הבית שלך חייבת להעביר את ההודעה שלך בגדול ובאופן מיידי.

סליידר, לעומת זאת, שונה מאוד. זה יותר כמו המקבילה הדיגיטלית של שלטי חוצות המשתנים אוטומטית ומכילים מודעות שונות. רק כאן במקום פרסומות יהיו הודעות ישירות בשילוב קריאה לפעולה. אתה יכול להשתמש במחוון כדי לבקש מאנשים להירשם לניוזלטר שלך. מכיוון שהמחוונים ממשיכים לנוע, זכור להפנות את המבקרים שלך לדף אחר או לפתוח חלון קופץ להרשמה.

25. גבוה מספיק כדי שכולם יוכלו לראות

ממוקמת גבוה מספיק כדי לקבל הרבה תשומת לב, ודקה מספיק כדי לאפשר התמקדות גם באלמנטים אחרים, אפשרות זו יכולה להיות מהירה ופשוטה.

המפתח כאן הוא לשים את התיבה הזו בדפים שמקבלים הרבה מבקרים כמו מדור הבלוג שלך:

Subscription box under the menu
תיבת מנוי מתחת לתפריט

אבל אתה לא צריך להיות מפואר, הפשטות יכולה להיות טובה באותה מידה;

A simple subscribe box
אתה יכול להשתמש גם בתיבת הרשמה פשוטה

מכיוון שזו בעצם תיבת תכונות גבוהה יותר, עליך להשתמש בשיטות אלו.

  1. הדגש את היתרון
  2. תציע הצעה מעניינת

26. להגיב? תישאר מעודכן!

מגיבים הם המועמדים האולטימטיביים להצטרף לרשימת הדוא"ל שלך.

רק תראה כמה מגיבים מדהימים:

  1. כנראה אוהב את התוכן שלך (אני מקווה)
  2. מרתק ביותר
  3. לא מפחדים להגיד מה הם חושבים
  4. שמח ללמוד
  5. כבר שים את כתובת האימייל שלהם בטופס
subscription checkbox for getting notify on comments
הוסף תיבת סימון מנוי למדור ההערות שלך

כל מה שנדרש הוא לסמן תיבה.

זכור להבליט את תיבת הסימון שלך באמצעות מילות כוח (פרק Power Words).

כיצד להוסיף תיבת סימון מנוי למדור ההערות שלך?

MC4WP (Mailchimp לוורדפרס) מאפשר שילוב תוספים שיאפשרו לכם לאסוף מיילים בכל צורה, בעוד WPDiscuz הוא תוסף תגובות שלם שעוזר להשיג מנויים מתגובות.

27. עמוד צור קשר

מכל סיבה שהיא, אנשים כבר יוצרים איתך קשר.

כל מה שאתה צריך הוא תיבת סימון ששואלת 'דרך אגב, האם תרצה להירשם?'

Checkbox that asks users to subscribe on contact us page
כל מה שאתה צריך הוא תיבת סימון ששואלת 'דרך אגב, האם תרצה להירשם?'

להלן 2 תוספים שיעזרו לך בכך:

  1. MC4WP (Mailchimp for WordPress) By Ibericode מאפשר שילוב תוספים רבים
  2. ניוזלטר מאת צוות הניוזלטר משתלב עם יותר שירותי דואר אלקטרוני, אך עם פחות תוספים.

28. קינוח העמוד – תיבת מנוי תחתונה

למרבה הצער, פחות מ-20% מסך המבקרים מגיעים לכותרת התחתונה.

A graph showing that the lower the point on the page, the fewer visitors will see it.
ככל שהנקודה בדף נמוכה יותר, כך פחות מבקרים יראו אותה.

הגרף הזה של Clicktale מציג עובדה פשוטה: ככל שהנקודה נמוכה יותר בעמוד, כך פחות מבקרים יראו אותה. אבל בואו לא נתעלם מעובדה חשובה נוספת: אלה שמגיעים לחלק הנמוך ביותר של הדף שלכם, מתעניינים מאוד.

Footer opt-in
הסכמה לכותרת תחתונה היא סיוע נחמד לארסנל איסוף הדוא"ל שלך.

אופטימיזציה של איסוף דוא"ל

29. מילות כוח

רוצה למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלך מיד?

תצטרך להשתמש במילות כוח. להגיד למנוי פוטנציאלי "הירשם לניוזלטר שלנו" אינו משכנע כמו "תפוס את המדריך המלא של XY בחינם", או "גלה איך הרווחתי 50,000 דולר בחודש". זו הסיבה ש-CXL משתמשת בסולידריות בכל הנוגע להשגת מנויים חדשים.

הנה חלון קופץ להרשמה למייל באתר האינטרנט שלהם:

CXL email subscription popup
חלון קופץ של מנוי דוא"ל של CXL

טים פריס משתמש בטכניקה זו בצורה מותאמת יותר ('תוכן בלעדי' 'נשלח ישירות על ידי')

Tim Ferris uses power words to get more subscriptions
טים פריס משתמש בטכניקה זו בצורה אישית יותר

גישה זו חזקה מאוד מכיוון שהיא הופכת את המשתמשים למרכז תשומת הלב שלך.

הנה כמה מילות כוח:

  • הורדה חינמית
  • נָדִיר
  • מומלצים
  • בִּלעָדִי
  • מִתקַדֵם
  • מוגבל ל-X אנשים
  • גישה בלתי מוגבלת
  • הסודות של המקצוענים
  • גִישָׁה
  • הצעה מיוחדת
  • זמן מוגבל

הקפד לא להשתמש בהם יותר מדי. 1-3 מילות כוח בכותרת ובכותרת המשנה שלך בשילוב יעשו את הקסם.

30. תן למבקרים לדעת שהם בידיים טובות

הדגש כיצד המוצר או השירות שלך הולכים להועיל למשתמשים על ידי ציור תמונה של עתיד טוב יותר. לדוגמה, הדגש כיצד המנויים שלך מקבלים יותר הנחות או משיגים יותר לקוחות. הכל עניין של תמריצים.

סטאראק משחד בכך שהוא מציע את סיפורו האישי:

offering a personal story to get subscriptions
סטאראק משחד בכך שהוא מציע את סיפורו האישי

דיווחים מראים ששיתוף סיפורים וסטטיסטיקות מהחיים האמיתיים יכול להיות משכנע.

31. הרוג כל 'נורמליות' בקריאה לפעולה שלך

שני דברים קורים כאשר אתה מתבקש לעשות את אותו הדבר שוב ושוב:

  1. אתה מתחיל להשתעמם מהבקשות האלה
  2. אתה אוטומטית מפסיק לשים לב אליהם

וזה בדיוק מה שאתה ממשיך לבקש ממשתמשים להירשם כמנויים בכל מקום שהם הולכים. כמו כן, מילים כמו הירשם, הרשמה, הרשמה והצטרפות נפוצות מאוד ונוטות להישמע כמו התחייבות.

עיין בקופסאות המנויים האלה קריאה לפעולה:

subscription boxes call to action examples
דוגמאות של תיבות מנוי לקריאה לפעולה

הם כולם אותו דבר!

אז איך לגרום לקריאה לפעולה שלך להיראות אחרת? שני דברים:

  1. תועלת – איזה דבר נהדר הם מקבלים?
  2. צבע – כדי לגרום ל-CTA שלך לבלוט לעין, וגם להעצים את התועלת. למד כיצד ליצור את הקריאה לפעולה המושלמת שמגדילה את ההמרות.
Digital marketer CTA gives you a benefit to subscribe
משווק דיגיטלי CTA נותן לך הטבה להירשם

הנה דוגמה מצוינת:

Use of "Save my seat" CTA
שמור את המושב שלי CTA

32. אפשר 2 אפשרויות: 'טוב' מול 'רע'

שקול לתת שתי אפשרויות למשתמשים.

Two CTA options for a subscription pop-up
שקול להשתמש בשתי אפשרויות קריאה לפעולה למשתמשים שלך

סביר יותר שנעשה משהו אם תינתן לנו בחירה. אל תכריח מבקרים להירשם, תן להם בחירה. כמו כן, גרם לבחירה האחרת להיראות 'רע'.

A choice not to subscribe to an email list button
אל תכריח מבקרים להירשם, תן להם בחירה. כמו כן, גרם לבחירה האחרת להיראות 'רע'.

האפקט נקרא Single Option Aversion, הנה קטע של Daniel Mochon מ-ACR (האגודה למחקר צרכנים) שמסביר את התופעה הזו;

"סלידה מאופציות בודדות היא אפקט הקשר לפיו צרכנים אינם מוכנים לבחור באפשרות אטרקטיבית כאשר אין אפשרויות מתחרות כלולות בערכת הבחירה. כתוצאה מכך, אופציה עשויה להיבחר לעתים קרובות יותר כאשר מתווספות אפשרויות מתחרות"

33. קבל מנויים להפוך אותם לקונים – מודעות

אל תשתמש במודעות למנויים אלא אם כן יש לך משפך שנבנה כדי להמיר את המנויים שלך לקונים.

הסיבה היא שמודעות אלו לא יחזירו את ההשקעה שלהן אם לא תרוויח כסף מהמנויים.

שיטה זו טובה רק לעסקים שיש להם מה למכור למנויים שלהם.

ככה זה עובד:

  • תזדקק לתוכן איכותי לפתרון בעיות.
  • פיסת תוכן נהדרת זו תהיה זמינה באופן חופשי בתמורה לכתובת דוא"ל בדף הנחיתה או הסחיטה שלך .
  • המודעה שלך תקשר לדף הנחיתה שלך.
  • כדי להפוך את המודעה שלך למשכנעת במיוחד, השתמש באחת מנוסחאות הכותרות הבאות:
    [בצע פעולה זו] + [תקופת זמן ספציפית] + [תוצאת סיום]

לדוגמה:

השתמש באפליקציה זו למשך 5 ימים והשיג 48% יותר מנויים

[תוצאה סופית שהם רוצים] + [תקופת זמן] + [התייחס להתנגדויות]

לדוגמה:

מכור 43% יותר בגדים באמזון ב-21 ימים על ידי שינוי דפי מוצר

34. ניוזלטר הצעה / רשימת הנחות

הנחות היו ותמיד יהיו תמריץ גדול. הצע הנחות לחברים בלבד כדי לדחוף אנשים להירשם.

כמובן, אתה יכול להציע הנחות מבלי לבקש מאנשים להירשם, אבל אז אתה מחמיץ הזדמנות נהדרת. העצה שלי היא שתשתמש בשילוב של השניים.

כשיש כוונה גבוהה לרכוש, כמו מבקר שמוסיף מוצרים לעגלה, כנראה שחכם יותר לתת לו הנחה מיד כדי שהחוויה שלו תישאר שוטפת.

מצד שני, אם מבקר רק קורא את מאמר '10 X המוצרים המובילים' שלך, עדיף לשלוח לו הנחה בדוא"ל, מכיוון שהוא עדיין משווה מוצרים.

אתה יכול לקבל שיעור המרה גבוה יותר על ידי שליחת תזכורת עם קוד הקופון לכתובת המייל שלהם.

טיפ מקצוען : הגבל את קוד הקופון שלך לזמן מסוים והקפיץ טיימר ספירה לאחור בזמן שהקופון מופעל.

טיפ 2 למקצוענים : אל תשתמש רק בהנחות, תן משלוח חינם, מתנות, שדרוגים, תוכן מוגבל, וכל מה שאתה מאמין שעשוי לגרום לאנשים להירשם.

Example of a coupon code limitation
הגבל את קוד הקופון שלך לזמן מסוים והקפיץ טיימר ספירה לאחור בזמן שהקופון מופעל.

יתרון עצום של שיטה זו הוא שאתה יכול לנסות 'שיווק מחדש' (באמצעות אימייל) למי שבוחר את הקופון עד שהוא רוכש.

כלים:

מתן קופונים כאן ועכשיו הוא בחינם לחלוטין עם Adoric.

אם תרצה לשלוח את הקופון בדוא"ל, תצטרך להוסיף את שירות הדוא"ל שלך למשוואה.

רק ודא שטופס Adoric שלך משולב עם שירות הדוא"ל שלך ולרשימה הנכונה לפני שליחת דוא"ל.

חפש יצירת דוא"ל קבלת פנים בשירות הדוא"ל שלך, והפוך את קוד הקופון לנקודה הבולטת של דוא"ל זה.

רשת יכולה לעזור

35. שותף עם אנשים בתעשייה שלך

אתה יכול להרחיב את רשימת הדוא"ל שלך במהירות על ידי חשיפה לרשתות של אנשים אחרים.

הנה כמה דרכים לעשות זאת:

  • אירוח שותף בסמינרים המקוונים שלהם
  • פוסטים של אורח
  • קידום תוכן משותף
  • השתתף בפודקאסטים
  • יצירה משותפת של תוכן

זה יכול להיות פשוט כמו יצירה משותפת של PDF, בדיוק כמו שעשו Hubspot & VWO:

Co-promote content of Hubspot and VWO
קידום משותף של תוכן של Hubspot ו-VWO

אני יודע שכעסק/רשות קטנה יותר בענף שלך, סביר להניח שאין לך רשת בנויה שמאפשרת לך פשוט לגשת לשחקן הגדול.

אז איך אתה יכול לגרום לכוכבים בתעשייה שלך לשים לב אלייך?

ראשית, תצטרך ליצור איתם קשר, ויש דרך אחת לעשות זאת בבטחה:

עַל הַשֶׁכֶם.

כך אתה נכנס לרשת מבלי שיהיה לך חיבור קודם. כך יש לך סיכוי הרבה יותר גבוה לקבל תגובה. הכל עניין של בניית קשרים. עשה את הצעד הראשון והראה עניין במה שהם מפרסמים.

הנקודה היא לגרום לשותף העתידי הפוטנציאלי שלך לשים לב ולזכור אותך.

עדיף להתחיל עם קצת שיחת חולין, לא למהר לבקש עזרה. להשלים את הפעולות שלהם זה טוב. הוספת שאלה קלה יכולה להועיל גם כן:

  • "באיזה כלים השתמשת?"
  • "מה גרם לך לעשות את זה?"

השתדלו להיות כמה שיותר קלילים וידידותיים והימנעו מדיבורים חתרניים.

בסופו של דבר, לאחר קבלת תשובה, תצטרך להציע הצעה.

שם פופולרי מאוד הידוע כמציע שירותים כאלה הוא טים פריס.

הנה ציטוט של טים על נטוורקינג:

" אני עושה מה שאני תמיד עושה: מוצא אימייל אישי אם אפשר, לעתים קרובות דרך הבלוגים האישיים המעט ידועים שלהם, שלח דואר אלקטרוני בן שתיים עד שלוש פסקאות המסבירות שאתה מכיר את העבודה שלהם, ושאל אחד פשוט לתשובה אבל השאלה מעוררת המחשבה במייל הזה קשורה לעבודה או לפילוסופיות החיים שלהם. המטרה היא להתחיל דיאלוג כדי שהם יקדישו זמן לענות על מיילים עתידיים – לא לבקש עזרה. זה יכול לבוא רק לאחר לפחות שלוש או ארבע חילופי דואר אלקטרוני אמיתיים.

במידת האפשר, אתה יכול גם לשקול שיווק משפיענים ולבקש מאחרים לעזור לך לבנות רשימת דוא"ל במחיר.

36. "הפנה לחבר"

כ -88% מהצרכנים נוטים יותר לבצע פעולה אם היא מומלצת על ידי מישהו שהם מכירים.

לפיכך, שקול לבקש מאנשים לשתף את התוכן כדי להפיץ את הבשורה.

זה יכול לגרום לתגובת שרשרת (אפקט כדור שלג) ובקרוב תכפיל או תשלש את ההחזרים שלך.

אחת הדרכים לגרום למנויים לשתף את המיילים שלך היא להזכיר זאת בתבנית הדוא"ל שלך או בחתימה שלך.

אם אתה מספק ערך באמצעות אימיילים, הם ישותפו.

שיטות איסוף דוא"ל מהחיים האמיתיים

37. איסוף מיילים במהלך אירועים

הפוך כל אירוע לחשוב, וירטואלי או פיזי.

בקש מהמשתמשים להירשם כדי לקבל גישה לאירוע וירטואלי כגון כנס.

באופן דומה, אתה יכול לספק טופס למי שמבקר באירוע החברה שלך.

אנשים שמכירים אותך אישית נוטים יותר לחלוק איתך את הפרטים האישיים שלהם.

זכרו שאנשים שמשתתפים באירועים כאלה הם פרואקטיביים ורעבים לתוכן בעל ערך. בנוסף, סביר יותר שהם ימירו וימליצו עליך לאחרים.

אתה יכול לעשות זאת על ידי הפצת טפסי משוב, כרטיסי ביקור וכו':

Real-life card email collection using on an event
הפוך כל אירוע לחשוב, וירטואלי או פיזי.

פורסם על ידי ThiccUncle ב-Reddit

טיפ מקצוען: קרא את המדריך הזה כדי ללמוד כיצד לטפל בכרטיס הביקור שלך.

38. הפוך את זה לסופר קל עם QR

קודי QR מקורם כיום ברוב הסמארטפונים וכ-60% מהאנשים משתמשים בהם על בסיס יומי.

הם מקלים על שיתוף מידע וביצוע משימות.

אתה יכול להשתמש בכלי כמו מחולל קוד QR ולהוסיף קוד לכל מה שאתה מדפיס. משתמשים יוכלו לסרוק אותו ולנחות בדף הנחיתה שלך ולהירשם.

במקום לדבר על הרשמה, אפשר לשים משפט מגניב כמו 'להקדים, להישאר מעודכנים' או 'סרוק אותי!' מתחת לקוד ה-QR שלך, בדיוק כמו וויליאם טיילור השתמש במחולל קוד QR:

QR card to give on an event
הפוך את זה לסופר קל עם QR

אם כבר לקחת את הכרטיס, לא תסרוק אותו?

השק את רשימת הדוא"ל שלך בבניין ארסנל עוד היום

המפתח טמון בשימוש ב-CTAs ואמירה לאנשים להירשם על ידי הפצת הבשורה במגוון דרכים.

זכור להימנע מספאם לאנשים ולהימנע מלבקש מידע שאינך צריך, כלומר: מין, גיל, כתובת וכו'.

כמו כן, הודע לאנשים שתמיד תהיה להם אפשרות להירשם.

מצא את מה שמתאים לך והיצמד אליו. בדוק את רשימת הבדיקה המפורטת שלנו בחינם אם אתה עדיין נתקל בבעיות.

38 Email list building methods

Mailchimp alternative cover image

guide-lead-magnet

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button