רעיונות לעסקים

היתרונות של עסקי Private Label (ו-11 רעיונות למוצרים שיעזרו לך להתחיל)

מה אם אגיד לך שאתה יכול ללכת לשוק השבוע עם מותג משלך של אקדחי עיסוי או מיטות כלבים קצף זיכרון?

אחת הדרכים להיכנס במהירות להיות הבוס של עצמך היא מותג משלך. כלומר, מכירת מוצרים שיוצרו על ידי אחרים, בהתאמה אישית עם עיצובים או מיתוג משלך. מכירת מוצרי תווית לבנה היא אופציה קלה עבור אלה המחפשים לקפוץ על טרנד או להימנע מהצורך לייצר או לייצר מוצרים בעצמם.

כאן, נשתף 11 רעיונות למוצרי תווית לבנה שתוכלו להתחיל למכור היום. הבחירות שלנו כוללות מבחר מגוון של מוצרים טרנדיים לשנת 2021, מבגדי כושר ועד אביזרים לחיות מחמד.

קיצורי דרך

  • מה זה מותג משלך?
  • היתרונות של מותג משלך
  • תווית לבנה לעומת מוצרים מותאמים אישית
  • 11 מוצרי למכירה באינטרנט
  • שאלות נפוצות לגבי מותג משלך

מה זה מותג משלך?

White label beard oil sits on a table

מוצרי תווית לבנה הם מוצרים גנריים המיוצרים בהמוניהם ואז מותאמים מעט (לוגו או שם מותג נוסף, למשל) עבור מספר מותגים. ניתן להזמין מוצרים בכמויות גדולות, משלוח בדרופ או להדפיס לפי דרישה.

המונח משמש לעתים קרובות לסירוגין עם "תיוג פרטי". אבל מבחינה טכנית, יש כמה הבדלים עדינים. שניהם מתייחסים למוצרים שיוצרו ולאחר מכן מתויגים מחדש או ממותגים מחדש עבור חנות או מותג אחר. עם זאת, המותג הפרטי מתייחס לרוב למוצרים שיוצרו וממותגים לפני שנמכרו באופן בלעדי על ידי קמעונאי אחד. לדוגמה, חבילת מוצרים תחת המותג הגנרי של Walgreens הנמכרת רק בחנויות שלה.

התיוג הפרטי הוא בדרך כלל יקר יותר, בשל אופי ההתאמה האישית והמינימום הגבוה, והכי מתאים למותגים שכבר מבוססים יותר. מוצרי תווית לבנה נגישים למותגים קטנים יותר או למותגים שרק מתחילים, בגלל מינימום, או לפעמים לא, כמו במקרה של הדפסה לפי דרישה.

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה לפי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית שלנו בת 40 דקות, נעביר אותך מרעיון המוצר, דרך הקמת חנות מקוונת ועד למכירה הראשונה שלך להדפסה לפי דרישה.

הירשם עכשיו

היתרונות של מותג משלך

מותג משלך מאפשר לך לסובב במהירות עסק סביב מוצר קיים. אתה יכול להוסיף מגע משלך באמצעות מיתוג, אתר אינטרנט נהדר, חוויות קניות מותאמות אישית ואריזה ייחודית. אינך צריך להיות בעל כישורים יצירתיים או ניסיון בייצור כדי למכור מוצרי תווית לבנה.

מותג משלך עשוי להיות אפשרות מצוינת אם אתה:

  • מחפשים לקפוץ על מוצר טרנדי
  • רוצה להקים עסק במהירות
  • אין לך רעיון מוצר ייחודי
  • רוצה להקים עסק בלי הרבה השקעה מראש
  • לא מעוניינים לייצר או לייצר מוצרים בעצמכם
  • רוצה מוצרים משלימים ממותגים לעסק קיים (נגיד, עסק מבוסס שירות)
  • מחפשים לייצר רווחים ממותג אישי או משפיע באמצעות מרצ'ינג

מותג משלך לעומת מוצרים מותאמים אישית

Blank label products sit on a wood table הכנת מוצרים ייחודיים משלך מאפס יכולה להיות מתגמלת מאוד. אמנים, בעלי מלאכה ומעצבי מוצר נוטים ליהנות מהיבט זה של ניהול עסק. אבל זה לא מתאים לכולם. בין אם אינך יצירתי או שאין לך זמן או סבלנות למו"פ של מוצרים, אתה יכול לבחור לדלג על הייצור לחלוטין.

החיסרון של מוצרי תווית לבנה הוא שאותו מוצר עשוי להימכר תחת שמות מותגים רבים ושונים. אתה יכול בקלות ללכת לאיבוד בדשדוש. כמעט כל חיפוש באמזון מספק דפים ודפים של מוצרים זהים עם לוגואים שונים. אתה יכול להפיק את המרב מותג משלך- ולהתבלט ממותגים אחרים – על ידי השקעה בסיפור מותג מוצק ובחוויית לקוח. או שאתה יכול להתחרות על מחיר או אפשרויות משלוח.


התחל למכור מוצרי מותג משלך היום ונסה את Shopify בחינם למשך 14 ימים


11 מוצרי מותג משלך למכירה באינטרנט

עכשיו כשאתה מעודכן, האם מותג משלך מתאים לך? המשך לקרוא לרעיונות שתוכל להתחיל למכור עכשיו.

1. בקבוקי מים מנירוסטה

Woman holds a black water bottle בקבוקי מים הם קנבסים ריקים לכל עיצוב. אם אתה אמן או מעצב המעוניין למכור סחורה, זהו רעיון בעלות נמוכה המאפשרת לך למכור רפרודוקציה של העבודה שלך במחיר נגיש למעריצים שלך. בקבוקי מים יכולים להיות גם מסומנים בלבן עם לוגו פשוט ולהשתמש בהם למען מודעות למותג. נניח שאתה מוכר תוכן כושר דיגיטלי כמו שיעורי יוגה מקוונים או אימון אישי וירטואלי. בקבוקי מים ממותגים מציעים דרך לגוון למוצר פיזי רלוונטי.

2. קוסמטיקה

Close up of a woman applying clear lip gloss אולי אתה לא יודע את זה, אבל רבים ממותגי הקוסמטיקה הקיימים היום מיוצרים על ידי קומץ יצרנים בלבד. במקרים מסוימים, הם בדיוק אותו ניסוח. מה שמייחד אותם הוא המותג, עיצוב האריזה, ואולי מגוון הצבעים המוצעים. כך למשל, המותג של קיילי ג'נר מיוצר על ידי Seed Beauty, חברת מותג פרטי שאחראית גם על ColourPop. כדי להתחיל בתחום הקוסמטיקה הלבנה, התמקדו במוצר אחד, כמו שפתון.

3. אביזרי טלפון

Three floral phone cases arranged in a stack כמו בקבוקי מים מנירוסטה, אביזרי טלפון עם תווית מותג משלך זולים לייצור, זמינים באופן נרחב וניתנים להתאמה אישית בקלות. כיסויים לטלפון הם אופציה מצוינת עבור מעצבים או אמנים להצגת עבודות על אביזר סביר, ואביזרים אחרים כמו כבלים או תושבות לרכב ניתנים למיתוג מחדש בקלות.

למידע נוסף 👉 איך לייצר ולמכור כיסויים לטלפון

4. בגדי כושר ואביזרים

A woman practices yoga in a loft apartment המגיפה שינתה, בין היתר, את הדרך בה אנו מתאמנים. המכירות של ציוד כושר בבית ובגדי כושר זינקו עד לשנת 2020. ולמרות שיתכן שייקח לנו זמן להרגיש בנוח בחדר כושר צפוף, עדיין יש הזדמנויות בתעשיית הכושר. מחצלות יוגה, גרבי ספורט, חותלות, ציוד כושר, חולצות טריקו ובקבוקי מים זמינים דרך מספר יצרנים וחברות הדפסה לפי דרישה. אתה יכול להקים בוטיק מקוון או מותג בגדים. משפיעני כושר יכולים לעזור לייצר רווח מהמותגים האישיים שלהם באמצעות מוצרי אימון מותאמים אישית.

5. אביזרים לחיות מחמד

A brussels griffin dog lies on a bed תופעת לוואי נוספת (חמודה מאוד) של המגיפה הייתה עלייה באימוץ חיות מחמד. עובדים מרוחקים חדשים בכל מקום החליפו את הקולגות בבני לוויה פרוותיים כדי להילחם בבדידות. 2020 הייתה אפוא שנה גדולה עבור מותגי חיות מחמד, והמגמה צריכה להימשך עד 2021. היכנסו לתעשיית חיות המחמד המשגשגת על ידי מותג משלך למיטות, צעצועים ואביזרים. זוהי אפשרות מצוינת לעסקים לשירותי חיות מחמד שעשויים לרצות להוסיף מוצרים ממותגים להיצע שלהם.

למידע נוסף 👉 מכור מוצרים לחיות מחמד: רעיונות לעסק שלך לחיות מחמד

6. ספלים

Close up of a man in a plaid shirt holding an enamel camp mug ספלי קרמיקה מעוטרים בממים, ספלי טיולים עם חרוט הלוגו שלך, או ספלי קמפינג באמייל עם יצירות אמנות מותאמות אישית. ישנן מספר אפשרויות עבור ספלי מותג משלך. וזה זמן טוב להיכנס לחלל כלי השתייה – יותר אנשים מכינים קפה ותה בבית עם הגידול בעבודה מרחוק וסגירות מתגלגלות של בתי קפה פיזיים.

למידע נוסף 👉 למעריצים: כיצד ליצור ולמכור סחורה משלך

7. שמנים אתריים

Spa products arranged around plants, stones, and a lit candle מוצרי טיפול עצמי גדלו בביקוש בשנת 2020, כאשר ספא וסלונים סגרו את שעריהם. שמנים אתריים, מפזרים ומוצרי אמבט העשויים עם שמנים אתריים יכולים כולם להיות מסומנים בלבן ולמכור באינטרנט. שמנים אתריים ממותגים הם דרך מצוינת עבור משפיעני בריאות לייצר רווחים ממותג אישי או לעשות גיחה למסחר אלקטרוני.

8. נורות לד

A nest of LED string lights גלול לשרשור של כל ציוץ ויראלי בימינו וסביר להניח שתיתקל בקישור לרכישת מוצרי תאורת LED. אורות פיות, נעלי ספורט מוארות LED, אורות מחנה המונעים על ידי שמש, פנסים ואורות חידוש ניתן למצוא כולם דרך יצרני מותג משלך. ישנם מותגים רבים בשוק המוכרים וריאציות עדינות של אותו מוצר, אז השקיעו בבידול המותג, האתר והשיווק שלכם מהשאר.

9. תיקים

A white label tote bag and bamboo cutlery המגיפה האיצה מגמות צרכניות גדלות רבות, כולל העניין בתמיכה בפרקטיקות ובעסקים ברי קיימא. עסקים קמעונאיים יכולים להוסיף תיקים לשימוש חוזר ממותגים להצעות שלהם ולמכור אותם בעלות נמוכה (או לתת אותם) כדי לעודד לקוחות לעזוב את הפלסטיק – ולהגביר את המודעות למותג בו זמנית. אלו הן אפשרויות נהדרות גם עבור מעצבים גרפיים ואמנים. המשטח הגדול והשטוח הוא בד ריק נהדר המציע דרך קלה לייצר רווחים מהאמנות שלך. תיקים עם תווית לבנה זמינים לרוב דרך חברות הדפסה לפי דרישה, מה שמאפשר לך להתחיל עם השקעה ראשונית נמוכה.

10. רובי עיסוי

A woman lies on a massage table with her eyes closed רובי עיסוי היו רעיון נוסף למוצר פריצה בשנת 2020 לאחר שרבים החליפו את טקסי הבריאות שלהם במכשירים בבית. אתרים כמו עליבאבא מחזירים תוצאות מרובות עבור רובי עיסוי שניתן להתאים אישית עם הלוגו שלך.

11. קפה

Coffee beans surround a blank white mug תחשוב מעבר לספלים – למה שלא תמכור פולי קפה ממותגים משלך? חלק מיצרני הקפה יעבדו עם מותגים אחרים כדי לייצר תערובות ואריזות מותאמות אישית. בדרך כלל, שותפויות אלה ידרשו השקעה ניכרת, אך ישנן חלופות זולות ויכולות לייצר הכנסה פסיבית קבועה. נסה את כוחך במכירת קפה ממותג בהתאמה אישית באינטרנט עם Dripshipper, מוכר פולי קפה לבן שמשתלב בחנות Shopify שלך.

למידע נוסף 👉 למכור קפה באינטרנט: איך להשיק בית קפה

החסמים לפתיחת עסק פוחתים עם כל התקדמות טכנולוגית, כל כלי אוטומציה חדש וכל ערוץ חדש בו ניתן למצוא לקוחות. אבל קודם כל, אתה צריך רעיון. חלק מחכים לרעיון הגדול הזה – זה שישנה את העולם או ישנה את מזלם. הרעיון הזה יכול להיות בעוד שנים.

תיוג לבן מאפשר לך להתחיל היום, דרך הופעה צדדית או עסק הדפסה על פי דרישה או דרופשיפינג – והוא דרך מצוינת לבנות מיומנויות בדרך שלך לדבר הגדול הבא.

שאלות נפוצות לגבי הקמת מותג משלך

היכן עלי למכור את מוצרי ה Private Label  שלי?

ראשית, התחל בהקמת החנות המקוונת שלך. אתה יכול למכור ישירות ללקוחות דרך אתר האינטרנט שלך, חנות פיזית, או דרך ערוצי קניות חברתיים ומקומות שוק המשתלבים עם Shopify. נסה גם להקים ערוץ סיטונאי כדי למכור את מוצרי התווית הלבנה שלך לקמעונאים אחרים.

היכן אוכל למצוא מוצרי שאוכל למתג אותם עם הלוגו שלי?

המקום הברור ביותר למצוא ספק של מוצרי

Private Label

הוא עליבאבא. אבל יש הרבה יצרנים וחברות אחרות שמייצרות מוצרי תווית לבנה. חלקן, כולל חברות הדפסה על פי דרישה וחברות דרופשיפינג, משתלבות ישירות בחנות Shopify שלך.

האם תיוג לבן משתלם?

ובכן, זה תלוי בך! מוצרי תווית לבנה יכולים להיות רווחיים מאותה סיבה שכל חברה אחרת היא רווחית: התאמה לשוק המוצר, היכולת להניע תנועה, אסטרטגיית התמחור הנכונה וניהול יעיל של הכספים העסקיים. עשה את החישוב לפני פתיחת עסק כלשהו. האם המספרים שלך הגיוניים? דרך בסיכון נמוך להתחיל עם תיוג לבן היא הדפסה לפי דרישה או dropshipping, מכיוון שאין השקעה גדולה במלאי מראש.

איך אני מתחיל Private Label ?

יש כמה שלבים פשוטים כדי להתחיל:

  1. בחר מוצר.
  2. מצא ספק – קבע אם תקנה מלאי, משלוח או הדפס לפי דרישה.
  3. צור מותג ונכסי מיתוג עבור העסק שלך ושלח את ההתאמות האישיות שלך (עיין במפרטים ובשלבים של כל ספק).
  4. הגדר חנות Shopify וערוצי מכירה. אם רלוונטי, קשר את הספק שלך לחנות Shopify שלך (כמו במקרה של אפליקציות הדפסה לפי דרישה).
  5. תתחיל למכור!

האם יש סיכונים לתיוג לבן?

תמיד יש לפחות סיכון קטן בפתיחת כל עסק. הקפד לחקור שיקולים משפטיים כלשהם, מכיוון שאינך יוצר את המוצר בעצמך ותהיה לך פיקוח מועט על תהליך הייצור. האם הספק בעל מוניטין? האם המוצר בטוח? אילו אזהרות או תיוג אתה צריך להדביק על המוצר שלך כדי להבטיח שימוש בטוח? האם אתה מבין את החוקים של האזור שבו אתה מוכר?

ייתכן גם סיכון פיננסי אם תחליט לקנות מלאי רב מראש. מכיוון שמוצרי התווית הלבנה שלך יותאמו אישית עם הלוגו או העיצובים שלך, יהיה קשה להחזיר אותם. חקור כל חברה שאתה מחליט לעבוד איתה ובקש דוגמאות לפני התחייבות.

שלישית, יכול להיות סיכון למוניטין שלך. אם תחליט להפוך לפנים של המותג שלך, היה בטוח שאתה יכול להעיד באופן אישי על מוצרי התווית הלבנה שאתה מוכר. היה אתי וישר עם הטענות שלך ושקוף עם הלקוחות שלך אם יש להם בעיות.

בסך הכל, תיוג לבן הוא סיכון נמוך יחסית אם אתה עושה שיעורי בית ומגן על עצמך ועל המותג שלך. עבודה עם חברות הדפסה לפי דרישה המשתלבות עם Shopify היא סיכון נמוך למדי. אלה נבדקו על ידינו ודורגו על ידי עסקים אחרים, ורבים מהם אינם דורשים ממך לבצע השקעה גדולה מראש.

איור עלילתי מאת גרציה לאם
תמונות מאת Burst

Illustration of blank bottles and packaging surrounded by floating coloured labels, indicating white label products

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button