רעיונות לעסקים

המדריך הקופץ האולטימטיבי שלך לניוזלטר: כיצד ליצור חלונות קופצים של דוא"ל Kickass

בניית רשימת דוא"ל חיונית להצלחה בעסקים. זה יכול לשמש כדי לשווק מוצרים חדשים, לשמור על נאמנות לקוחות, וליידע לקוחות פוטנציאליים על ההצעות והמוצרים האחרונים. רשימת דוא"ל ריקה, לעומת זאת, לא תוכל לעשות את כל אלה, וזו הסיבה שעסקים מוציאים אלפים על הגדלת רשימות הדוא"ל שלהם.

רוב העסקים והמשווקים משתמשים בחלונות קופצים להצטרפות לדוא"ל כדי ליצור הרשמות ולהגדיל את הרשימה. למרות מה שאומרים שלא אומרים, חלונות קופצים של ניוזלטר דוא"ל הם די יעילים ויכולים לעזור לך לבנות במהירות את רשימת הדוא"ל שלך, אם משתמשים בהם נכון.

על פי דיווחים, שיעור ההמרה הממוצע עבור חלונות קופצים בדוא"ל הוא כ-3.09 אחוזים , וזה די טוב כאשר משווים את מספר האנשים המבקרים באתר הממוצע. חברות שעוברות מטופס הסכמה סטטי ומסורתי לטופס קופץ מוקפץ עשויות לראות עלייה של כמעט 100 אחוז בהרשמות.

זו הסיבה שחשוב להשתמש בהם. הם יכולים לעזור ליצור רשימות דוא"ל ולמצוא מנויים חדשים במחיר סביר מאוד.

בין אם אתם מחפשים רעיונות מוקפצים לניוזלטר, השראה לחלון קופץ למנויי אימייל או טיפים כיצד ליצור כפתור מנוי מוקפץ, הגעתם לדף הנכון.

במדריך הקופץ של ניוזלטר זה, נדבר על קוד HTML מוקפץ לניוזלטר, חלונות קופצים הטובים ביותר למנויי דוא"ל ועיצובים קופצים לניוזלטר.

מהו חלון קופץ דוא"ל?

המונח יכול להיות מבלבל עבור חלק. באופן מסורתי, כאשר אנו מתייחסים לחלונות קופצים של דוא"ל, אנו מתייחסים לחלונות קופצים של Lightbox. חלונות קופצים אלו מופיעים בדרך כלל בחלק העליון של דף שאתה צופה בו. הם בדרך כלל מכהירים את הדף שמאחוריהם והופכים למוקד העיקרי של הדף.

למה להשתמש בחלונות דוא"ל קופצים?

התשובה פשוטה – מכיוון שהם מציעים נראות גבוהה, ויש להם החזר גבוה על ההשקעה. חלונות קופצים יכולים לפעמים להיות פולשניים. זו הסיבה מדוע יש הרואים בהם מטרד.

זו הסיבה שמאמינים שכ -25.8 אחוז ממשתמשי האינטרנט משתמשים בסוג כלשהו של חוסם חלונות קופצים. חברות החלו להציע אזהרה אם נעשה שימוש בחוסם חלונות קופצים.

חלקם אפילו מציגים מידע רב ערך בצורה של חלונות קופצים כדי לאלץ משתמשים להפסיק להשתמש בחוסם או להוסיף את האתר לחריגים.

בואו נדבר עכשיו על איך הם עובדים ולמה הם כל כך יעילים. אנחנו יודעים שרוב המשתמשים לא גוללים למטה לתחתית דף אינטרנט, מה שאומר שבאנרים תחתונה ו-CTA בסופו של דבר אף פעם לא מקבלים רושם.

זה מעורר דאגה עצומה מכיוון שמספר רב של משווקים מטמיעים את טופס ההרשמה שלהם בכותרת התחתונה. חלון קופץ פותר בעיה זו בכך שהוא מקשה על המשתמשים לפספס את טופס ההרשמה שלך.

בנוסף לכך, חלונות קופצים הם די קלים ומהנים לשימוש. הם מגיעים עם שלל אפשרויות פילוח ומיקוד המאפשרות למשווקים לדחוף הצעות מיוחדות ומסרים שמגדילים את שיעור ההמרה על ידי גרימת אנשים נוספים להירשם.

שנית, חלונות קופצים ניתנים להתאמה אישית רבה. טכנית חלונות קופצים אינם חלק מדף האינטרנט שבו הם מוצגים. הם מופיעים על גבי התוכן שלך, מה שאומר שאתה יכול להמציא כל עיצוב שאתה מרגיש מתאים.

יותר יצירתיות, בסופו של יום, פירושה יותר המרה. אתה יכול להשתמש בצבעים שונים, בעיצוב, בתמונות מבלי לדאוג למה שיש ברקע. עם זאת, החלון הקופץ חייב להיראות רלוונטי למה שמוצע.

יצירת חלונות קופצים של ניוזלטר: 10 טיפים שכדאי לעקוב אחריהם

אז בוא נדבר עכשיו על כמה שיטות עבודה מומלצות לחלונות ניוזלטר שיכולים לעזור לך להשיג שיעור המרה טוב יותר.

#1 אל תזניח את חשיבות העיצוב

חלון קופץ צריך לעמוד בשתי דרישות עיקריות – להתבלט ולהיות אטרקטיבי תוך שהוא משתלב היטב בעיצוב הבסיסי שלך.

האחרון הוא בדרך כלל לא בעיה גדולה מכיוון שחלונות קופצים לא באמת מופיעים בדף. אתה יכול להשתמש בסגנון או צבע מנוגדים, אבל הם עדיין צריכים להיות מסונכרנים עם הנושא הכללי של האתר שלך, כך שהוא לא ייראה לא במקום.

החלון הקופץ צריך להרגיש כמו חלק מגובש מהדף שלך, ולא כפולש.

שימוש בגופנים, צבעים ותמונות משלימים או דומים יכול לעשות את העבודה.

שקול את הדוגמה הזו:

Newsletter ads
מודעות ניוזלטר

קופץ חמוד זה מסתנכרן היטב עם האתר. הוא משתמש בתמונות ובצבעים דומים. משתמשים לא מרגישים שמראים להם משהו לא רלוונטי. זה מרגיש כמו חלק מהדף מבלי להיות חלק ממנו.

דרך טובה להישאר רלוונטית היא להשתמש בשם החברה שלך, הלוגו, שורת התיוג או המוצרים בחלון הקופץ של הניוזלטר כפי שניתן לראות כאן:

offer popups
להציע חלונות קופצים

#2 השתמש בהתאמה אישית כדי להתחבר לקהל שלך

התאמה אישית יכולה להיות יעילה מאוד כשמדובר בחלונות קופצים של ניוזלטר בדואר אלקטרוני.

זה גורם לחלון קופץ להיראות ידידותי יותר ופחות פולשני. כעת, השאלה היא – כיצד אנו מתאימים אישית חלונות קופצים כאשר אין לנו מידע אישי על המבקר?

התאמה אישית לא מסתיימת רק בשימוש בשם הפרטי ושם המשפחה של המבקר שלך. בכך אנו מתכוונים להציג חלון קופץ שנראה רלוונטי למה שהמשתמש מעוניין בו.

רוב החברות משתמשות בקובצי Cookie כדי למצוא מידע זה. אתה יכול להתאים אישית חלונות קופצים על סמך מקורות הפניה. טכנולוגיית Referrer Detection מאפשרת לזהות את מוצאו של מבקר.

אתה יכול לגרום לניוזלטר הקופץ שלך להתחבר עם:

  • דפים שהאורח בדק לאחרונה
  • התוכן בו עסק המבקר
  • מידע כגון אם זה הביקור הראשון שלהם או לא

שינויים קטנים כאלה יכולים להיות מאוד שימושיים. לפי HubSpot , התאמה אישית יכולה לשפר את ההמרה בעד 202 אחוזים.

עם זאת, הבעיה היא שההתאמה האישית יכולה להיות די עמוקה ומשווקים יכולים לבזבז הרבה זמן וכסף על ניהול היבט זה של מסע פרסום מוקפץ של ניוזלטר.

בתור משווק, אתה צריך לדעת מתי להפסיק. אל תהיה טכני מדי. הנה כמה דרכים להתחיל:

  • התוכן המבקר ביותר – צור חלונות קופצים רלוונטיים וייחודיים עבור כל תוכן שמקבל תנועה רבה. לדוגמה, אם מוצר ספציפי מקבל יותר מבקרים, אתה יכול ליצור מסע פרסום שממקד לאנשים שמתעניינים במוצר זה מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו אותו והוא עשוי להיות הפריט הנמכר ביותר שלך.
  • מפנים מובילים – צור קמפיין מוקפץ בדוא"ל עבור מבקרים המגיעים מאתר ספציפי. לדוגמה, אם כתבת פוסט בבלוג באתר אחר שמביא לך תנועה רבה, תוכל ליצור מסע פרסום כדי למקד ספציפית לאותם מבקרים כפי שהם יתעניינו בנושא ספציפי.
  • מבקרים חוזרים – צריך להתייחס אליהם אחרת מכיוון שהם בדרך כלל כבר מודעים למה שאתה עושה. הדרך הטובה ביותר לברך מבקרים כאלה היא להציג הודעת "ברוכים הבאים" תוך כדי קשירה לבקשת מנוי.

חלונות קופצים עבור משתמשים שמגיעים לאתר שלך דרך מדיה חברתית יכולים להיות שימושיים גם כן. לקוחות שמוצאים את המודעה או הפוסט שלך בפייסבוק או בפינטרסט ולוחצים עליה אמורים לקבל חלון קופץ הקשור למודעה הספציפית:

social media popup
פופאפ של מדיה חברתית

תצטרך לשים לב למספרים כדי להבין את סוג ההתאמה האישית המתאימה ביותר כדי שתוכל למקד את המאמצים שלך בה.

#3 אל תשכח להוסיף קריאה לפעולה (CTA)

חלון קופץ צריך להיות ברור מאוד עם CTA יחיד. הימנע מהוספת קריאה לפעולה מרובת. הם יבלבלו את המבקר שלך ועשויים לאלץ את המשתמש ללחוץ על כפתור ה-'x' המפחיד מבלי לספק את הפרטים הנדרשים.

זכור שחלונות קופצים קוטעים את החוויה, המטרה שלך צריכה להיות לקבל במהירות את הפרטים הנדרשים ולצאת. זה צריך להיראות מסודר ונקי. משתמשים לא מתכוונים לקרוא את מה שכתוב, הם מתעניינים בדברים אחרים. עיין במדריך כיצד ליצור את הקריאה לפעולה המושלמת כדי להגדיל את ההמרות לקבלת טיפים ליצירת קריאה לפעולה.

תסתכל על שתי הדוגמאות האלה:

Example of a bad popup
דוגמה לפופאפ גרוע

ו

clear popup ad
דוגמה למודעה קופצת ברורה

איזה מהם אתה אוהב או איזה מהם לדעתך יהיה יעיל יותר?

השני, כמובן. למה? כי זה מסודר וברור.

החלון הקופץ הראשון עשוי להכיל מידע בעל ערך, אבל זה לא משהו שמשתמשים באתר מתעניינים בו באותה נקודת זמן.

השני עושה עבודה ברורה, הוא אומר למשתמשים מה הם יקבלו ומה עליהם לעשות כדי לקבל את זה. לא מבוזבז זמן.

#4 הצע הצעה בעיטה

חשבו על חלונות קופצים של ניוזלטר מנקודת המבט של מבקר שרואה אותם.

זה בעצם עניין חד צדדי. אתה מצפה מהמבקר לספק פרטים כמו שם ואימייל, אבל מה יש לך להציע בתמורה?

"עדכונים"? ובכן, סליחה, אבל רוב המשתמשים לא הולכים לנשוך את הפיתיון. הם לא מעוניינים בעדכונים.

משתמשים רוצים משהו מועיל בתמורה, משהו שעומד להועיל.

תן להם סיבה להקדיש דקה לספק את המידע הנדרש.

האמת היא שאנשים אוהבים הצעות מיוחדות ותמריצים. אתה יכול להציע כל דבר, החל מספר אלקטרוני בחינם ועד לקופונים ועד משלוח חינם.

תסתכל על הדוגמה למטה:

pop-up example
דוגמה קופצת

האתר אינו מציע דבר מלבד מהדורות חדשות ועוד. רוב המשתמשים אינם מעוניינים לקבל מיילים שיווקיים שאין להם ערך עבורם.

עכשיו תסתכל על הדוגמה הזו:

newsletter popup ads
מודעות קופצות על ידי ניוזלטר

החברה מציעה תמריצים בצורת הנחה של 10 אחוז. מי שמעוניין לקנות מהאתר עשוי לספק בקלות את המייל בתמורה לקוד הנחה.

בנוסף לכך, אתה יכול גם להציע ספרים אלקטרוניים בחינם כפי שניתן לראות כאן:

Pop-up for WordPress
פופ אפ לוורדפרס

הקדישו קצת יותר זמן למסע הפרסום שלכם ושקול שילוב של התאמה אישית ומגנטים מובילים כדי להציע למבקרים בדיוק את מה שהם מעוניינים בו.

לדוגמה, מישהו שנוחת בדף שלך לאחר שקרא ביקורת על ספר אמור לראות הצעה הקשורה לספר. באופן דומה, מי שנוחת בדף שלך לאחר שעיין בביקורות גנריות על אופניים צריך לראות הצעות הקשורות לאופניים.

#5 דע מתי להשיק ניוזלטר קופץ

איך אתה מגיב כשאתה נוחת באתר אינטרנט ומחכה לך חלון קופץ. רוב האנשים לא אוהבים את זה. זה משאיר עליהם רושם רע ועלול לאלץ אותם לעזוב את האתר.

משווק חכם הוא אחד שיודע מתי להשיק ניוזלטר קופץ. אתה צריך לאפשר לאנשים קצת זמן לעסוק באתר שלך ולדעת מה יש לך להציע.

האמת היא שלא כל מי שנוחת לאתר שלך עשוי להתעניין במה שיש לך להציע. בנוסף, למשתמשים חדשים שמבקרים באתר שלך בפעם הראשונה, ייתכן שיש בעיות אמון.

משתמשים חכמים אינם מספקים כתובות אימייל או פרטים אחרים לאנשים או לאתרים שאינם מכירים או סומכים עליהם.

אין הסכמה כללית לגבי מתי יש להציג חלון קופץ. מצילום המסך המופיע למטה, ייתכן שיהיה רעיון טוב להמתין עד שמשתמש ידפדף לפחות בשני עמודים לפני הצגת חלון קופץ.

Pop-up conversion
המרה קופצת

כפי שניתן לראות, שיעור ההמרה בנחיתה הוא 3.94 אחוז, בעוד ששיעור ההמרה לאחר 2 עמודים הוא 8.05 אחוזים – יותר מכפול. עם זאת, ייתכן שזה לא תמיד יעיל ותלוי במספר גורמים כולל אופי האתר והמבקרים שלך.

זה יכול להיות רעיון טוב להשתמש בבדיקות A/B כדי לדעת מה עובד ומה לא.

הנה כמה טריגרים טובים לנסות:

  • זמן בילוי – המתן עד שהמשתמש יבלה כמה שניות או דקות באתר לפני הצגת חלון קופץ של מנוי.
  • תצוגות עמוד – אפשרו למבקר לחקור מעט את האתר על ידי פתיחת מספר דפים לפני הצגת חלון קופץ להרשמה למייל.
  • כוונת יציאה – הצגת ניוזלטר קופץ כאשר משתמש עומד לצאת מהעמוד. חלונות קופצים יציאה מסודרים יכולים להציל עד 15 אחוז מהמשתמשים .
Google Analytics
גוגל ניתוח נתונים

הקדישו מעט זמן להבנת המשתמשים שלכם ולמדו כמה מדדים כמו הזמן הממוצע שמשתמש מבלה באתר שלכם. ניתן להשתמש ב-Google Analytics כדי לגשת למידע זה בחינם.

מידע זה יכול לעזור לך להחליט מתי להציג את החלונות הקופצים הטובים ביותר של ניוזלטר.

#6 בצע אופטימיזציה של חלונות קופצים עבור שולחן העבודה והמכשירים הניידים

ההערכה היא שיותר מ -51 אחוז מהמשתמשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגשת לאינטרנט והמספר צפוי לגדול ל-72 אחוזים בחמש השנים הקרובות.

לפיכך, חשוב שתשים לב במיוחד למכשיר שהאורחים שלך משתמשים בו. Google Analytics יכול לספק לך מידע זה. מסעות פרסום צריכים להיות ספציפיים לפלטפורמה. Salt Strong השיגה עלייה של 185 אחוז בהמרה על ידי הוספת חלונות קופצים לפלטפורמות ניידות.

הסיבה לכך היא כי ייתכן שהחלון הקופץ המסורתי שלך לא יופיע היטב במסך נייד בגלל ההבדל בגדלי המסך.

#7 הגדר כללי מיקוד נאותים

מיקוד יכול להיות מאוד מסובך מכיוון שהוא כולל הרבה אלמנטים.

כבר דיברנו על התאמה אישית מוקדם יותר במאמר זה, אבל זה לא כל מה שמשווק צריך לדאוג לו כדי ליצור קמפיין מטורף.

עליך להגדיר בבירור באיזו תדירות מבקר רואה חלון קופץ, בנוסף למי שרואה אותו. מי שכבר נרשם, למשל, לא אמור לראות חלון קופץ 'הירשם עכשיו'.

כמו כן, הגדר כללים שונים עבור לקוחות חדשים וחוזרים. לדוגמה, אתה יכול להציג חלון קופץ זה עבור מבקרים חוזרים שכבר הוסיפו מוצרים לעגלת הקניות במפגשים קודמים:

Adoric cart abandonment pop-up
דוגמה לפופ-אפ של נטישת עגלה אדורית

קופץ זה נוצר עם תכונת התוכן הדינמי של Adoric. הכלי מקל על יצירת חלונות קופצים על ידי משיכה אוטומטית של פרטי העגלה הנדרשים והצגתו באופן אישי למבקרים חוזרים שיש להם משהו בעגלה. סוג זה של קופץ מקטין את שיעור נטישת העגלה.

Adoric מתאימה גם לאיתור משתמשים חדשים. אתה יכול לבחור משהו כזה:

Welcome pop-up Hazorfim
ברוכים הבאים לפופ-אפ הצורפים

זכור שרוב המבקרים לא ירשמו לא משנה עד כמה הפופאפ שלך מרשים. זה בדיוק איך שיווק עובד.

לראות את המודעה, שוב ושוב, יכול להיות מאוד מעצבן. באופן אידיאלי, משתמש צריך לראות מודעה רק פעם אחת ב-48 שעות. לכן, הקפד ליצור חלון קופץ למנויים שיופיע רק כאשר יש צורך בכך.

# 8 אל תהיה אגרסיבי מדי

אל תיצור מנוי אגרסיבי מאוד קופץ. במקום זאת, עיין בדוגמאות קופצות של מנויים ובחר אחת שנראית ידידותית. אתה יכול גם להתנסות במספר אפשרויות קופצות להרשמה לניוזלטר כדי לראות מה עובד בשבילך.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש בחלון קופץ עם כוונת יציאה:

Exit intent pop-up ad
מודעה קופצת עם כוונת יציאה

לחלופין, אתה יכול לבחור בדף נחיתה מוקפץ:

Landing page slider pop-up
חלון קופץ של מחוון דף נחיתה

להלן כמה אפשרויות קופצות שאינן נחשבות אגרסיביות:

  • Slide-in
  • כפתורי פעולה צפים
  • פסי הודעות

כולם עובדים אבל אולי כולם לא עובדים על המבקרים שלך. שקול להשתמש בבדיקות A/B כדי ליצור מסעות פרסום מרובים ולהשוות תוצאות כדי למצוא את האפשרות הישימה ביותר.

Slider ad
דוגמה למחוון לא אגרסיבי בבלוג Adoric

כיצד לנהל חלונות קופצים של ניוזלטר

בין אם אתה מעוניין בטופס הרשמה לניוזלטר מוקפץ לוורדפרס, או בטופס הרשמה לניוזלטר מוקפץ עבור HTML, Adoric סיפקה אותך.

למרות שאתה יכול להשתמש בתוסף וורדפרס של תיבת מנוי קופצת, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר מכיוון שתוספים יכולים להיות מעט מסובכים לשימוש. באופן דומה, תיבת המנוי הקופצת Wix יכולה להיות בעיה להתמודד לבד.

אדוריק יכולה להתמודד עם הכל בשבילך. ניתן להשתמש בכלי כדי להגדיר חלון קופץ של מנוי דוא"ל של וורדפרס, חלון קופץ לניוזלטר של WooCommerce וחלון קופץ לניוזלטר של Shopify.

זה תומך בכל אתרי האינטרנט כולל אתרים מותאמים אישית. המעצבים המובילים שלנו עבדו שעות כדי ליצור טונות של תבניות מדהימות שניתן להשתמש בהן בקלות על ידי שימוש באפשרות השילוב של Plug&Play.

Adoric תומכת כמעט בכל ספקי ה-CRM והאימייל הגדולים. עבור לכאן כדי לדעת יותר על אופן הפעולה של Adoric וצור קשר עם הצוות שלנו אם יש לך שאלות ספציפיות. אנחנו זמינים באימייל, בצ'אט חי ובטלפון.

 

נסה את Adoric בחינם

 

Webinar promotion

Christmas popup templates

Black Friday marketing strategies

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button