טיפים לשיווק דיגיטלירעיונות לעסקים

טיפים לעיצוב רשימת תפוצה דואר אלקטרוני לעסק שלך + תבניות חינם

אחת הדרכים הקלות ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלך היא באמצעות דואר אלקטרוני. אבל כשחושבים על כך שאדם ממוצע מקבל כ-121 מיילים בכל יום, הסיכוי שלך לבלוט בתיבות הדואר הנכנס של הלקוחות שלך עשוי להתחיל להיראות לא קיים.

זו בעיה שיש לך שם. אבל איך מתמודדים עם זה?

פָּשׁוּט. השתמש בעיצובי אימייל אטרקטיביים בעלי מראה מקצועי כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים שלך כבר מההתחלה.

בפוסט הזה, אני אראה לך איך לגרום לאימיילים שלך להיראות פנטסטיים בצורה הקלה ביותר. להלן הדגשים העיקריים של מאמר זה:

למה להשקיע זמן בעיצוב אימיילים טובים?

עיצוב דוא"ל הוא תהליך של יצירה ועיצוב של המיילים שלך כדי להעביר את המסר שלך עם קהל היעד שלך בצורה יעילה, ובו בזמן, להחזיק את תשומת הלב שלהם.

להלן שלוש מטרות עיקריות לעיצוב מיילים:

  • כדי לעודד את הנמענים שלך לפתוח את המייל
  • מייל מעוצב כובש
  • כדי לעודד אותם לפעול באופן מיידי

בהתחשב במספר הודעות האימייל שהאדם הממוצע מקבל מדי יום, לא כולם יקראו כל מילה בכל מייל שהם מקבלים.

אנשים רגילים לסרוק ולשמור רק את המידע שהם צריכים תוך סינון של השאר. לכן, אין זה מפתיע שרוב האנשים לא קוראים מעבר לשורה הראשונה לפני שהם נוטשים מייל.

עם זאת, מייל אטרקטיבי יעודד את קהל היעד שלך לתת לך הזדמנות ולקרוא את מה שיש לך לומר.

אתה יכול לעצב כמעט כל סוג של אימייל – בין אם אתה משווק את הסחורה שלך ללקוחות פוטנציאליים, שולח הודעות עסקאות ללקוחות קיימים, או פונים לאנשים לשותפות עסקית או חסות.

סוגי עיצובי אימייל

ישנם סוגים שונים של עיצובי אימייל שתוכלו לאמץ למטרות עסקיות שונות. אלו הם שלושת הסוגים הנפוצים ביותר:

1. מיילים עם טקסט פשוט

סוג זה של דוא"ל אינו מחייב אותך להשתמש באלמנטים גרפיים כלשהם – רק טקסט רגיל. זהו הסוג הנפוץ ביותר של פורמט דואר אלקטרוני.

עדיף להשתמש בו כדי להעביר מידע חשוב שעלול ללכת לאיבוד באסתטיקה המסיחת את הדעת שיש לפורמטים אחרים. זה פשוט ליצור.

עיצוב הטקסט הפשוט מהווה בחירה טובה לתקשורת פנימית בתוך החברה שלך. אם אתה חייב להשתמש בו לשיווק, החוכמה היא להשתמש בעותק מדהים, להפוך אותו לתמציתי ולהתאים אישית את המייל ככל שתוכל. להלן דוגמה טיפוסית לדוא"ל טקסט רגיל:

Email design

מָקוֹר

אתה יכול לשלב את פורמט הדוא"ל הזה עם כמה רכיבי HTML כמו בדוגמה למטה. בעזרת זה, אתה יכול לכלול כפתורים וקישורים הניתנים ללחיצה.

מָקוֹר

2. אימיילים עשירים ב-HTML

למייל ה-HTML העשיר יש עיצוב אטרקטיבי יותר. לפיכך, עסקים רבים מעדיפים להשתמש בו. זה נראה דומה לדפי נחיתה שאתה מוצא באתרים רבים.

עיצובי הדוא"ל העשירים של HTML הם צבעוניים, יצירתיים ובעלי שילוב של תמונות יפות וטיפוגרפיה מושכת.

סוג זה של עיצוב הוא מאוד גמיש. אז אתה יכול להשתמש בו לכל צורה של תקשורת עסקית – בין אם עם הלקוחות שלך או עם הצוות שלך. כאשר נעשה כהלכה, אתה יכול להשאיר רושם מתמשך על הנמענים שלך.

הנה דוגמה מאת Simply Soles.

Email design tips

מָקוֹר

החיסרון היחיד בעיצוב דוא"ל מסוג זה הוא שדפדפנים מסוימים עשויים שלא להיות מסוגלים לפתוח אותם.

לכן, היזהר בעת השימוש בהם.

3. מיילים אינטראקטיביים

עיצוב האימייל האינטראקטיבי הוא סוג חדש יחסית של עיצוב. זה כרוך בקידוד אלמנטים של המייל כדי לייצר עיצוב מאוד נעים ומרתק.

עם סוג זה של עיצוב דוא"ל, הנמענים שלך יכולים להוסיף פריטים לעגלותיהם, לבצע חידון או לצפות בסרטון מבלי לצאת מחוץ לתיבת הדואר הנכנס שלהם. בדוגמה זו מ-BBC למטה, הנמען יכול לבחור אפשרות מבלי לעזוב את תיבת הדואר הנכנס שלו.

מָקוֹר

למרות שהעיצוב הזה מרתק, יש לו כמה חסרונות. אתגר מרכזי אחד הוא שרוב ספקי שירותי הדוא"ל אינם תומכים בפורמט דוא"ל זה.

10 טיפים לעיצוב דוא"ל שעובדים

להלן כמה הנחיות לעיצוב דוא"ל וטיפים ליצירת ניוזלטר הדוא"ל הטוב ביותר עבור הקהל שלך:

1. דע את קהל היעד שלך

ההנחיה הראשונה לעיצוב אימייל היא להבין מי הקהל שלך. רק כאשר אתה מכיר את הנמענים שלך אתה יכול להבין אילו אלמנטים עיצוביים ימשכו אותם.

אם אין לך עדיין קהל יעד, תצטרך לבנות רשימת מיילים לפני שתמשיך עם שאר הטיפים האלה.

כאן נכנסת אדוריק לתמונה:

Email design tips

Adoric הוא כלי רב עוצמה ליצירת לידים המאפשר לך להמיר את המבקרים באתר שלך למנויי אימייל באמצעות טפסי הצטרפות אטרקטיביים.

זה מאפשר לך להטמיע את טפסי ההצטרפות האלה באתר האינטרנט שלך כקופצים קופצים, תיבות הגלישה או סורגים צפים.

יש הרבה תבניות מקצועיות ואטרקטיביות לבחירה. כמו כן, Adoric מאפשרת לך להתאים אישית תבניות אלה באמצעות עורך הגרירה והשחרור המובנה שלה, כפי שמוצג להלן.

Adoric drag and drop editor

יתרה מכך, עם תכונות המיקוד והטריגר של Adoric, אתה יכול להציג את הטפסים הללו למבקרי האינטרנט שלך כאשר סביר להניח שהם יתנו לך את כתובות האימייל שלהם.

האימיילים שאתה לוכד מאוחסנים לאחר מכן בחשבון Adoric שלך, ואתה יכול לאחזר אותם בכל עת.

רוצה לבנות את רשימת הדוא"ל שלך מיד? הירשם לאדוריק בחינם.

2. בחר פורמט

כעת, כשיש לך רשימת דוא"ל, בחירת פורמט לדוא"ל שלך היא הדבר הבא.

חיוני לבחור פורמט נוח לקהל שלך ועדיין מאפשר לך להשיג את המטרה שלך לשלוח את המייל. בעת בחירת פורמט, שקול באילו מכשירים סביר להניח שרוב הקהל שלך יפתח את האימיילים שלך.

לדוגמה, אם המטרה שלך היא לגרום לנמענים שלך לנקוט בפעולה מבלי לעזוב את תיבות הדואר הנכנס שלהם, אתה רוצה להשתמש בפורמט דוא"ל אינטראקטיבי. עם זאת, תרצה לוודא שהקהל שלך משתמש במכשירים שיכולים לגשת לפורמט דוא"ל מסוג זה.

3. הימנע משימוש באלמנטים מסיחים

אמנם זה טוב להוסיף הרבה יצירתיות לעיצוב הדוא"ל שלך, מתינות חשובה.

תן לעיצוב שלך לתקשר את המידע שלך בצורה ברורה. הימנע מבלגן מיותר שיסח דעת את הנמענים שלך. ההודעה שלך צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של הדוא"ל שלך – זו הסיבה שאתה שולח את הדוא"ל בכל מקרה.

הפריסה של האימייל שלך צריכה להיות מאורגנת היטב. כמו כן, ודא שאתה משתמש בצבעים המשלימים זה את זה. טיפ שיעזור לך לתמרן בקלות את התהליך הזה הוא להשתמש בתבנית עיצוב דוא"ל פשוטה ולאחר מכן להתאים אותה עם רכיבי העיצוב המועדפים עליך תוך כדי תנועה.

כמו כן, השתמש בהרבה רווחים לבנים כדי להקל על הודעות הדוא"ל שלך.

4. ודא שהעיצובים שלך מתאימים לנייד

לפי Statista, כ-4.66 מיליארד אנשים בעולם הם משתמשי אינטרנט פעילים. מתוך כמות זו, 92.6 אחוז (או 4.32 מיליארד אנשים) משתמשים במכשירים ניידים כדי לגשת לאינטרנט.

מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן במכשירים הניידים שלהם, הגיוני שהם גם יעדיפו לגשת לאימיילים שלהם בו.

בעת עיצוב המיילים שלך, השתמש בתבניות או באלמנטים עיצוביים המתאימים למכשירים ניידים. רוחב האימייל שלך צריך להתאים בקלות לשולי הטלפון; הגופנים צריכים להיות קריאים גם על מסך טלפון קטן יותר.

שקול להשתמש במרווח שורות נאות והצבה אסטרטגית של כפתור ה-CTA שלך כך שהקוראים שלך יוכלו ללחוץ עליו בקלות עם אגודל. הקפד לצפות בתצוגה מקדימה של הודעות האימייל שלך כדי לראות כיצד הן מוצגות במכשירים שונים לפני שליחתן.

5. השתמש ב-Preheader מעניין

עם אימיילים, רושם ראשוני הוא הכל. מכיוון שטווחי הקשב מתקצרים מדי יום, אתה צריך דרך לשמור על משיכה של הקהל שלך לאימיילים שלך מההתחלה. כותרת מקדימה מעניינת יכולה לעזור לך לעשות זאת.

כותרת הדוא"ל המקדימה שלך היא החלק בדוא"ל שלך שנותן לקורא שלך תצוגה מקדימה של מה שהאימייל שלך מכיל. זה בדרך כלל מגיע מיד אחרי שורת הנושא. הנה דוגמה:

Email pre-header

כדי להפיק את המרב מהטקסט של הכותרת המקדימה שלך, כלול אלמנטים גרפיים כמו אימוג'ים, הקפד לשמור אותו קצר ונסה לכלול את הסיכום הטוב ביותר של תוכן האימייל שלך.

אם אתה מעוניין לעורר סקרנות מההתחלה – וכדאי לך – לכלול קריאה לפעולה. הטקסט המקדים שלך הוא גם מקום מצוין לשימוש בהתאמה אישית. פשוט על ידי שימוש בשם הפרטי של הקורא שלך, אתה יכול להתחבר אליהם, כמו בדוגמה למעלה.

6. השתמש בגדלי גופנים קריאים

אף אחד לא אוהב לאמץ את עיניו בזמן הקריאה במסכי המחשב או הטלפון שלו.

גופנים קטנים מקשים על קריאת תוכן אימייל, ולכן הגיוני להימנע מהם.

ככזה, השתמש בגופנים מודגשים – הם עוזרים לשפר את קריאות האימיילים שלך.

7. השתמש בתמונות

תמונות, סרטונים וגיפים הם דרכים טובות לתקשר מידע ביעילות. לא רק שהם מאפשרים לך לבטא את עצמך בקלות, אלא שהם גם מרתקים ואסתטיים לקוראים שלך.

טיוטה ארוכה של טקסט באימייל יכולה להיות מאוד משעממת להסתכל עליה. הקוראים שלך עלולים אפילו לאבד עניין לפני שהם מגיעים לסוף.

תמונות, לעומת זאת, הן גרפיות, חיות, אקספרסיביות ומעוררות רגש. תמונות מעבירות את המסר לאנשים מהר יותר ממה שמילים עושות.

אחת הדרכים להשתמש בתמונות בצורה נכונה היא להכניס גרפיקה אחרי כל כמה משפטים.

עם זאת, חשוב לא לעשות שימוש יתר בתמונות. כמו כן, התמונות שלך צריכות להתאים למידע שאתה נותן וצריכות להיות בגודל הנכון.

8. השתמש בקריאה משכנעת לפעולה

כל המהות של שיווק בדוא"ל היא לגרום לאנשים לפעול. פירוש הדבר עשוי לגרום להם לבקר באתר האינטרנט שלך, לבצע רכישה או לספר לחברים שלהם על המוצר שלך.

אבל אתה צריך CTA כדי שזה יקרה.

לאחר יצירת אימייל עם אלמנטים עיצוביים מושלמים, אתה זקוק באותה מידה לקריאה לפעולה כדי לאפשר לך להשיג את מטרתך לשלוח את המייל מלכתחילה.

מקם את הקריאה לפעולה של האימייל שלך כך שהקהל שלך יוכל למצוא אותה בקלות. זה צריך להיות בעל צבע מודגש, ועותק ה-CTA שלך צריך להיות מוצק אך מעודד.

9. ספרו סיפור טוב

אנשים צריכים להבין שאתה יותר מסתם מותג שמנסה להרוויח. הם צריכים להבין שהעסק שלך מורכב מצוות של אנשים אמיתיים עם סיפורים אמיתיים.

כולם אוהבים סיפור טוב. עורר את הדמיון של הקוראים שלך בסיפורים על העסק והעובדים שלך. סיפורים הם דרך רבת עוצמה להתחבר לאנשים ולהגביר את נאמנות המותג.

העבירו את המידע שלכם בסיפורים המהנים האלה. על ידי מעורבות של הקוראים שלך עם הסיפורים האלה, אתה תגרום להם לראות את התמונה הרחבה יותר של המותג שלך יחד איתם.

10. משוב וניתוח חשובים

ניוזלטר בדוא"ל צריך להיות שיטת תקשורת דו-כיוונית. ככל שאתה מוסר מידע, אתה צריך לקבל גם משוב.

משוב לא רק גורם לקהל שלך להיות מעורב בעסק שלך אלא גם מעודד מעורבות.

משוב מספק גם רעיונות שבעזרתם תוכל לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך.

אנליטיקה חשובה גם כמו משוב. חשוב לעקוב כל הזמן אחר ניתוח הדוא"ל שלך כדי לדעת מתי אתה צריך לשנות חלקים מסוימים של הדוא"ל שלך. זכור שהנתונים אינם משקרים.

היכן ניתן להשיג תבניות עיצוב דוא"ל

התחלת עיצוב הדוא"ל שלך מאפס יכולה להיות מייגעת. אמנם זה מאפשר לעיצוב להיות לגמרי שלך, אבל תצטרך להשקיע הרבה זמן ומשאבים בתהליך.

לא רק שעיצוב אימייל מאפס דורש זמן וכסף, אלא הוא גם דורש ידע בקידוד.

אם אינך יכול להרשות זאת לעצמך, תבניות מוכנות לשימוש הן הדרך ללכת.

תבניות עיצוב דוא"ל הן עיצובי דוא"ל מוכנים. עיצובים אלה מגיעים בסוגים שונים, ולעתים קרובות אתה יכול להתאים אותם כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר להעדפותיך.

אז איפה בדיוק אתה יכול להשיג את התבניות האלה?

1. SendBlue

Sendinblue עוזר לך ליצור אימיילים לשיווק טוב יותר. זה מאפשר לעסקים לתכנת ולעצב מיילים הניתנים להתאמה אישית לפי בקשה.

עם Sendinblue, אתה יכול ליצור מיילים בעלי מראה מקצועי אופטימלי. הוא מציע בדיוק את הכמות הנכונה של יחס טקסט לתמונה, פורמט ו-CTA חזק.

זה גם מספק 60+ עיצובי ניוזלטר בדואר אלקטרוני. אתה יכול להתאים אישית תבניות אלה באמצעות בונה הגרירה והשחרור.

Sendinblue מספקת גם תבניות HTML רספונסיביות לחלוטין שבהן אתה יכול להשתמש במספר מכשירים. תבניות אלו נטולות תקלות, מקצועיות, אסתטיות ואינן דורשות ממך ידע בקידוד.

2. סטריפו

Stripo Email Template

סטריפו היא פלטפורמה נוספת המספקת פתרונות עיצוב דוא"ל לעסקים.

זה מאפשר לך לבנות עלוני דוא"ל מקצועיים ומגיבים ללא כל ידע בקידוד. זה קל לשימוש ומספק טונות של תבניות ואלמנטים עיצוביים שמתאימים לשיווק בדוא"ל שלך.

סטריפו מהיר, קל לשימוש ומאפשר לך לצפות בתצוגה מקדימה של העיצוב שלך במכשירים שונים לפני שליחתו.

סטריפו מספקת גם כלי עיצוב מתקדמים ליצירת מיילים AMP, ספרייה לאחסון תבניות שנוצרו, ויכולה להשתלב בקלות עם ספק שירותי דוא"ל.

3. אימייל על Acid

Email design tips

זה לא משנה איזה סוג של מסע פרסום יש לך בראש, Email on Acid מספק את הכלים המושלמים ליצירת מיילים לעסקים.

מהימן על ידי מותגים כמו קוקה קולה, ורייזון וסמסונג, Email on Acid מספק עיצובי אימייל מקצועיים שהקוראים שלך ימצאו אטרקטיביים.

Email on Acid גם מספק לך כמה תבניות חינמיות כדי לבדוק את התכונות שלהן לפני שתתחייב.

4. לקמוס

Litmus email template

Litmus מספקת לך תבניות עיצוב אימייל בחינם שעובדות. התבניות האלה, לפי ליטמוס, מגיבות במיוחד.

עם יותר מ-27 תבניות חינמיות לבחירה, אתה יכול להתחיל בקמפיין השיווק שלך בדוא"ל תוך זמן קצר.

5. דיספאצ'

Dyspatch Email template designs

Dyspatch הוא בונה דוא"ל נוסף המאפשר לך ליצור ולמטב את המיילים שלך.

Dyspatch עוזר לדאוג ליצירת עיצובי הדוא"ל שלך מההתחלה ועד הסוף. הוא מציע המון תכונות ואלמנטים שיעזרו לך להאיץ את תהליך עיצוב האימיילים כך שתוכל לשלוח אותם תוך זמן קצר.

סיכום

עיצוב דוא"ל הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק טובה בדוא"ל. זה יכול לעזור לך לשפר את המעורבות ואת שיעורי ההמרה שלך. עם הטיפים והמשאבים ששיתפתי אתכם בפוסט הזה, תוכלו להתחיל להוציא מיילים עם מראה מדהים תוך זמן קצר.

מה שלא תעשה, ודא שהעיצוב שבו אתה משתמש לא מסיח את דעת הקהל שלך מהמסר ומהקריאה לפעולה שלך.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button