רעיונות לעסקים

כיצד להציע משלוח חינם ב-Shopify כדי להגביר את המכירות

"אני לא רוצה משלוח חינם", לא אומר אף לקוח. זו הסיבה שהצעת משלוח חינם היא דרך יעילה להגדיל את ההמרות ולהשיג יותר מכירות. משלוח חינם הוא גם דרך מצוינת למשוך לקוחות ולשמר אותם.

אבל איך עושים את זה?

לדעת איך להציע קניות בחינם ב- Shopify זה די פשוט. עם זאת, השימוש בו כאסטרטגיה לשיפור העסק שלך הוא משחק כדור שונה לחלוטין. אתה רוצה להבטיח שאתה מרוויח כסף גם בזמן שאתה מציע משלוח חינם.

במאמר זה, נדון במשלוח חינם, מדוע כדאי להציע זאת וכיצד להשתמש בו כאסטרטגיה יעילה להגדלת ההמרות שלך ולהשיג יותר מכירות.

בואו נתחיל!

למה משלוח חינם?

ייתכן שהמשלוח אינו הדבר הראשון שעולה על דעתך כסוחר ב-Shopify. אבל עבור לקוחות, זה אחד הגורמים הגדולים ביותר שהם לוקחים בחשבון כאשר קונים כל דבר באינטרנט. למעשה, דמי משלוח גבוהים הם אחת הסיבות העיקריות לכך שלקוחות רבים נוטשים את העגלות שלהם.

על ידי הצעת ללקוחותיך משלוח חינם, אתה יוצר תרחיש של win-win עבורך וגם עבורם. הם מרגישים נוח לרכוש את המוצרים שלך מבלי לדאוג לגבי עלות המשלוח, ואתה מקבל יותר מכירות. בנוסף, אתה מקבל הזדמנות להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע של החנות שלך.

רק לחשוב על זה, אתה עלול להתפתות להניח שתפסיד הרבה כסף אם תציע משלוח חינם. אבל זה לא לגמרי נכון. תחשוב על זה כמו פיתיון קרס כדי לתפוס דגים. הפיתיון בדרך כלל שווה את זה, לא? אז גם, להציע משלוח חינם זה בדרך כלל שווה את זה, במיוחד כאשר עושים זאת נכון.

אל תיקח את המילה שלנו. הנה כמה נתונים סטטיסטיים כדי להראות מדוע כדאי לך לנצל את היתרונות של משלוח חינם כאסטרטגיה שיווקית:

  • על פי דוח של מכון ביימארד, הסיבה העיקרית לנטישת העגלה על ידי קונים היא דמי משלוח גבוהים.

משלוח חינם Shopify

מָקוֹר

  • דוח של Deloitte הראה שכ-20% מהקונים המקוונים הודו שהמשלוח החינמי שמציעות חלק מהחנויות תרם לנאמנותם לחנויות הללו.
  • דוח נוסף של Annex Cloud מראה שעד 61% מהקונים צפויים לנטוש את העגלות שלהם אם הם יגלו עלויות נוספות כמו דמי משלוח.
  • מאמר בלינקדאין מראה שכ-50% מהקונים המקוונים בצפון אמריקה צפויים לנטוש את העגלות שלהם אם ייתקלו בעלויות משלוח מסוימות.

הנתונים הסטטיסטיים הללו מצביעים על דבר אחד: החשיבות של משלוח חינם ללקוחות. לכן, משלוח חינם הוא דרך מצוינת לפתות קונים לרכוש את המוצרים שלך.

אם תבחר שלא להציע משלוח חינם, קונים רבים מוכנים להמשיך לחפש במקומות אחרים עד שהם מוצאים חנות שמוכרת את המוצר שהם רוצים בעלויות משלוח חינם.

גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמציעים משלוח חינם

גם לאחר שבדקתם את היתרונות שיש למשלוח חינם להציע, אתם כנראה עדיין שוקלים אם לספק משלוח חינם או לא. זה שיקול נכון.

לפני שתחליט להציע משלוח חינם, אתה רוצה לשקול מספר גורמים. הם כדלקמן:

  • האם הצעת המשלוח בחינם שווה את הטרחה?

כדי לענות על זה, עליך לקבוע אם שיעור ההמרה שלך ומדדים חיוניים אחרים משתפרים או לא כאשר אתה מנסה משלוח חינם.

  • כמה גובים המובילים עבור המשלוחים?

אתה צריך גם לשקול כמה אתה משלם לספקים כדי לשלוח את המוצרים שלך ללקוחות. עלות זו לא נעלמת רק בגלל שאתה מציע משלוח חינם.

  • אילו עמלות עסקה אתה משלם?

אתה גם צריך להביא בחשבון כל עמלות אחרות שאתה משלם על העסקאות שלך. אלה עשויים לכלול דברים כמו עמלות מכס ועמלות כרטיס אשראי.

  • כמה רווח אתה מוכן להפסיד?

אם תבחר להציע משלוח חינם, תצטרך לשאת בעלות משלוח המוצרים. סביר להניח שזה ישפיע על שולי הרווח שלך, וחשוב להקדיש לכך מחשבה לפני שצולל פנימה.

אם אתה עושה את המחקר שלך מספיק טוב ותענה על השאלות האלה בצורה נכונה, אתה אמור להיות מסוגל להחליט כיצד ליישם משלוח חינם כאסטרטגיית שיווק יעילה בחנות Shopify שלך.

כיצד לשלם עבור משלוח חינם

בכך שהצעת ללקוחות שלך משלוח חינם על הרכישות שלהם, העברת את עלות המשלוח מהם. אבל מישהו אחר צריך לשלם, וזה יהיה אתה. אז איך משלמים על משלוח חינם ועדיין מרוויחים?

1. חשב את עלות המשלוח להוצאות האחרות שלך

מכיוון שאתה לוקח על עצמו את עלויות המשלוח של הלקוח שלך, עליך לראות בכך הוצאה לעסק שלך. אתה צריך להביא את זה בחשבון בכל החישובים שלך, וזה צריך לשקף בספרים הפיננסיים שלך.

אתה לא רוצה להבין שאתה הולך בהפסד כי לא הצלחת להביא בחשבון את עלות המשלוח מההתחלה. אז מהרגע שאתה עושה מלאי, וודא שאתה כולל עלויות משלוח.

2. שיווק את הצעת המשלוח חינם שלך

כולם אוהבים את הצליל של החינמיות, במיוחד אם זה משלוח חינם. עם זאת, זה לא מספיק שאתה מציע את זה. הקפד להדגיש אותו באתר Shopify שלך. אתה יכול להציג אותו בדפים הראשיים שהם מבקרים ובדפי המוצר שלך.

על ידי שיווק הצעת המשלוח החינמי שלך, המבקרים בחנות שלך יהיו מודעים להזדמנות וישתמשו בה. זה יגדיל את המכירות שלך – וכך אתה מקבל את כספך בחזרה. ראה כיצד Walmart משווקת את הצעת המשלוחים החינמית שלה בדף האינטרנט שלהם? הקונים שלהם יכולים לראות את זה מיד.

משלוח חינם

3. התמקדו ב-Cross-Sells ו-Up-Sells

מכירה צולבת היא כאשר אתה משכנע את הלקוחות שלך לקנות מוצרים נוספים המשלימים את הרכישה המקורית שלהם.

מכירות גבוהות יותר, לעומת זאת, הן כאשר אתה מציע מוצר יקר יותר ללקוח שלך. דוגמה ל-up-selling היא הצעת דגם יקר יותר של טלפון שלקוח זה עתה רכש. התמונה למטה מציגה לך דוגמה טיפוסית של מכירה צולבת.

מכירה צולבת משלוח חינם

מָקוֹר

על ידי הצעת משלוח חינם כתמריץ כאשר קונים קונים מוצרים נוספים באמצעות מכירה צולבת או מכירה מוגברת, אתה יכול בקלות לשכנע אותם לקנות ממך יותר. זה מגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלך והופך את המשלוח לזול יותר עבורך. בכך אתה נהנה מרווח רווח טוב יותר על המוצרים שלך.

הצעת משלוח חינם במכירה צולבת תגביר את נאמנות הלקוחות שלך. הם עשויים אפילו להפוך לשגריר המותג שלך.

מתי כדאי להציע משלוח חינם

חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן להפעיל משלוח חינם לאורך כל השנה ולקצור את הפירות בטווח הארוך. אבל זה משהו שרוב העסקים הקטנים לא יכולים להרשות לעצמם לעשות. אז מה הדרך לעקוף את זה?

אם אתה בעל עסק קטן, אתה תמיד יכול לקבוע זמנים ספציפיים בשנה כדי להציע משלוח חינם. התדירות שבה תבחר לעשות זאת תלויה אך ורק בשולי הרווח שלך וכיצד תוכל לעקוף את עלויות המשלוח.

לאחר שענית על השאלות שבדקנו קודם וניתוח עלויות המשלוח והעסקה שלך, תוכל לבחור להציע משלוח חינם ללקוחות שלך על בסיס מותנה או קידום מכירות .

הנה כמה מבנים שתוכל ליישם כדי לעזור לך להציע משלוח חינם ללקוחות שלך:

א. בסיס מותנה

1. ערך הזמנה מינימלי

אתה יכול לבחור להגדיר ערך הזמנה מינימלי עבור הלקוחות שלך לפני שהם יכולים להיות זכאים למשלוח חינם. זה יהווה סף שיאפשר לך לשמור על רווח מסוים תוך מתן משלוח חינם.

קונים רבים יכניסו בשמחה יותר פריטים לעגלת הקניות שלהם רק כדי לזכות למשלוח חינם.

2. בחר מוצרים

יש מקרים שבהם יש לך עודף של מוצרים מסוימים במלאי, ואתה צריך לצמצם אותם. בזמנים כאלה, אתה יכול לבחור להציע משלוח חינם על המוצרים המסוימים האלה או שילוב של מוצרים כדי למכור אותם במהירות ולהקטין את המלאי שלך.

כדי להפוך את האסטרטגיה הזו ליותר יעילה, הצע משלוח חינם רק כאשר לקוחות קונים כמות מסוימת של המניה שאתה מעוניין למכור.

ב. בסיס קידום מכירות

1. קודי קידום

אתה יכול גם להציע ללקוחות חדשים או הרשמות אחרונות בדוא"ל קודי קידום חד-פעמיים שמכשרים אותם למשלוח חינם. זה גם יחבב אותם על המותג שלך מההתחלה.

2. שיא תקופות מכירה

רוב העסקים נוטים לבצע יותר מכירות בתקופות שיא מכירות ספציפיות כמו יום שישי השחור, יום האם ויום חג המולד. תקופות אלו הן עונות מובילות להרוויח כסף.

במקום להציע ללקוחות שלך הנחות או מבצעים, אתה יכול לספק משלוח חינם כאמצעי לתמרץ את הלקוחות שלך לקנות עוד מהחנות שלך.

כיצד להציע משלוח חינם ב-Shopify

בתור סוחר Shopify, אתה יכול לבחור איזה סוג של תעריפי משלוח אתה רוצה עבור המוצרים שלך. יש לך גם את החופש לבחור את הקריטריונים לפיהם קונים זכאים למשלוח חינם. בדרך כלל, תעריפי המשלוח שלך ייכללו בדרך כלל לאחת מהקטגוריות הבאות:

תעריפי משלוח קבועים, מחושבים או חינם .

1. תעריפי משלוח קבועים

אם תבחר להציע תעריפי משלוח אחידים עבור המוצרים שלך, תהליך התשלום עבור הלקוחות שלך הופך להיות יעיל יותר.

אתה יכול להגדיר תעריפי משלוח קבועים שונים עבור אזורים שונים. לדוגמה, אתה יכול להגדיר את תעריף המשלוח עבור משלוחים לקנדה, ארה"ב, אירופה ולכל חלק אחר בעולם.

2. תעריפי משלוח מחושבים

בתור סוחר Shopify, אתה יכול לשלב מחשבוני משלוח של צד שלישי בחנות Shopify שלך. פירוש הדבר הוא שבתשלום של הלקוחות שלך לאחר ביצוע רכישה, תעריפי המשלוח שלהם מחושבים אוטומטית על ידי שירות המשלוחים של צד שלישי. זה מבטיח שהלקוחות שלך יחויבו בדיוק בסכום הנכון עבור המשלוח.

3. תעריפי משלוח חינם

עם Shopify, אתה יכול לבחור להוסיף תעריפי משלוח חינם לחנות שלך על בסיס מותנה. התנאים יכולים להיות קשורים למיקומים גיאוגרפיים, מוצרים ספציפיים, משקלים, הזמנות וקטגוריות לקוחות.

להלן הסבר שלב אחר שלב כיצד להגדיר משלוח חינם בחנות Shopify שלך

  1. היכנס ללוח המחוונים לניהול של Shopify
  2. עבור אל הגדרות ולאחר מכן משלוח ומשלוח
  3. בפרופיל המשלוח שברצונך לשנות, בחר נהל תעריפים
  4. לאחר מכן תוכל ללחוץ על הוסף תעריף , שם תרצה להוסיף תעריף משלוח חינם
  5. הגדר את השדה מחיר ל-0
  6. לחץ על סיום ולאחר מכן על שמור

אם אתה רוצה לכלול תנאים מיוחדים שלקוחות צריכים לעמוד בהם לפני שהם נהנים ממשלוח חינם, עשה זאת מיד לאחר שלב 5.

אם אתה רוצה להגדיר:

  • ערך הזמנה מינימלי, לחץ על הוסף תנאים ולאחר מכן על מבוסס על מחיר הזמנה ולאחר מכן הגדר מחיר מינימום
  • משקל מינימלי, לחץ על הוסף תנאים ואז על סמך משקל , לאחר מכן תוכל לבחור משקל מינימלי
  • משלוח חינם עבור מוצרים נבחרים, עליך להתאים את התנאים המבוססים על משקל או על בסיס מחיר. לחץ על הוסף תנאים , בחר את התנאי המבוסס על משקל או על בסיס מחיר, בהתאם למה שאתה רוצה, ולאחר מכן הזן את הערך המינימלי והמקסימלי עבור התנאי הנבחר

טיפים להצעת משלוח חינם לעסק הקטן שלך

הנה כמה טיפים שעשויים להיות שימושיים אם תחליט להציע משלוח חינם ב-Shopify:

1. הגבל את אזורי המשלוח החינמי של Shopify

זה דבר טוב לרצות שכל הלקוחות שלך ייהנו ממשלוח חינם על ההזמנות שלהם. אבל זה אולי לא ריאלי. לכן, במקום לבטל לחלוטין את הצעת המשלוח בחינם, אתה יכול פשוט להגביל אותה ללקוחות במדינות או אזורים ספציפיים. זוהי דרך מצוינת להימנע מלנשוך יותר ממה שאתה יכול ללעוס, במיוחד אם יש לך לקוחות בינלאומיים.

הגבלת הצעת המשלוח החינמית שלך עשויה גם להיות הגדרת תנאי משלוח שונים עבור מדינות שונות. אתה יכול גם להגדיר תעריפי משלוח שונים עבור האזורים השונים במדינה.

אחת הסיבות שאולי תרצו לעשות זאת היא שהרגלי הקנייה של אנשים משתנים ממקום למקום. לכן, הצעת משלוח חינם עשויה להעניק החזר ROI גבוה יותר באזורים מסוימים מאשר באחרים. כמו כן, מקומות מסוימים מרוחקים עד כדי כך שזה לא משתלם להציע משלוח חינם ללקוחות באותם מקומות.

בנוסף, משלוחים בינלאומיים נמשכים זמן רב יותר, עולים יותר ועשויים להיות כרוכים בתהליך מורכב יותר. אז אתה יכול לבחור להגדיר מגבלות מסוימות על הצעת המשלוח החינמי שלך בהתבסס על זה.

2. אפשר משלוח חינם עבור מוצרים מסוימים וערך הזמנה

כפי שדיברנו קודם, אתה יכול לבחור להגדיר דרישות שלקוחות צריכים לעמוד בהן כדי להיות זכאים למשלוח חינם.

ייתכן שתצטרך גם להבין שמשלוח חינם לא יכול לחול על כל סוג של מוצר. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרים דיגיטליים בחנות Shopify שלך, אין עלויות משלוח ריאליות שיכולות לחול.

בנוסף, אם אתם מוכרים מכשירים אלקטרוניים או פריטים גדולים של ריהוט ביתי, ייתכן שיש כמה כללים שאתם צריכים לעמוד בהם. ייתכן אפילו שתצטרך לשלם עמלות נוספות ולהזדקק לשירותי משלוח מיוחדים כדי לשלוח את המוצרים.

מומלץ להימנע מלהציע משלוח חינם לחלוטין עבור מוצרים כמו אלה. אבל אם אתה חייב, אתה יכול לבחור לתת ללקוחות שלך הנחה על עלות המשלוח שלהם. אתה יכול אפילו להבטיח להגדיל את ההנחה אם הם יבואו שוב לקנות מהחנות שלך.

3. הצע אפשרויות של משלוח חינם ומשלוח אקספרס

אם אתה מציע משלוח חינם, אין כמעט צורך שהמשלוח שלך יהיה סופר מהיר. אם הלקוחות שלכם מעוניינים לקבל את המוצרים שלהם מהר יותר, תוכלו להציע להם את האפשרות של משלוח אקספרס.

שקול להציע ללקוחות שלך לפחות את שתי אפשרויות המשלוח האלו לבחירה. אפשרות אחת יכולה להיות חינמית אבל לוקחת יותר זמן (משלוח חינם), בעוד שהשנייה יכולה לעלות קצת כסף אבל תהיה מהירה (משלוח אקספרס).

בכך אתה נותן ללקוחות שלך את הכוח לבחור מה חשוב להם יותר, משלוח מהיר או עלויות נמוכות. זה גם מראה את הנדיבות וההתחשבות של המותג שלך.

4. הציעו מבצעים מבוססי חגים ואירועים

כפי שדיברנו קודם לכן, חגים ואירועים כמו חג האהבה, חג המולד, חג ההודיה, יום האב, יום האם, או אפילו יום השנה לחנות שלך הם זמנים מצוינים להציע משלוח חינם.

אז, בכל אופן, נצל את התקופות האלה כדי להגביר את המכירות שלך עם משלוח חינם.

5. משלוח חינם של Shopify עם חברות

אתה יכול לבחור להפוך את המשלוח חינם להטבה בלעדית רק ללקוחות שהם חלק מתוכניות החברות של חנות Shopify שלך. על ידי שילוב של משלוח חינם ותוכנית חברות, אתה יכול להגדיל את המכירות שלך ולממש הכנסה טובה יותר. זה גם יכול לעודד את הלקוחות שלך להצטרף לחברות, מה שמגביר את נאמנות הלקוחות.

אתה יכול לפצות על עלות המשלוח בדמי החברות, והלקוחות שלך ייהנו מהטבות והטבות בלעדיות מסוימות. אם תשמרו על המבנה הזה היטב, ייתכן שהלקוחות שלכם אפילו יחדשו את החברות שלהם לאחר מכן.

סיכום

עם הפופולריות המוגברת של קניות מקוונות בתקופה האחרונה, זה גם נהיה מאתגר יותר להתבלט מהמתחרים. זו הסיבה שהמשלוח חינם הוא דרך מבריקה לעודד את הלקוחות שלך להמשיך לקנות מחנות Shopify שלך. זה גם מאפשר לך לבנות איתם מערכת יחסים חזקה.

מאמר זה הנחה אותך דרך משלוח חינם כאסטרטגיה שיווקית וכיצד ליישם אותה בחנות Shopify שלך. אני מקווה שתפעל על זה מיד.

אם אתה מחפש דרכים נוספות להגדיל את שיעורי ההמרה שלך (וכדאי לך), Adoric יכולה לעזור לך להשיג זאת. כל שעליך לעשות הוא להתקין את אפליקציית Adoric Shopify כדי להתחיל למקסם את התנועה באתר Shopify שלך היום!

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

Shopify משלוח חינם

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button