רעיונות לעסקים

כיצד להקים עסק לשפתון: מדריך ודוגמאות ממותגי טיפוח שפתיים מובילים

שפתיים סדוקות הן בעיה אוניברסלית – רבים מאיתנו משתמשים במזור או במקל מדי יום כדי לשמור על השפתיים שלנו רכות וחלקות. אף על פי שאולי שפתון לא יהיה משהו שתשקול מיד כשאתה מחפש הזדמנות עסקית, העניין הגובר בטיפוח שפתיים טבעי הופך את ההכרח הזה לרעיון מוצר בר-קיימא.

כן, תאמינו או לא, ללמוד איך להכין שפתון זו מיומנות סחירה. אנשי עשה זאת בעצמך נלהבים שמרקחים כל מיני פרויקטים יצירתיים יכולים לקחת את התשוקה הזו ולתעל אותה לעסק צדדי. שפתון עשה זאת בעצמך הוא מוצר נהדר עבור יזמים צעירים בחיפוש אחר רעיון חדש לבנות עסק סביבו.

קל לקחת את המתכון שלהלן ולהתאים אותו ליצירת שפתון טבעי משלך לשיווק. מכיוון שהמרכיבים זולים יחסית וזה פשוט להכנה במטבח שלך, שפתון תוצרת בית הוא דרך קיימא להפוך תשוקה יצירתית למוצר.

צור את עסקי השפתיים שלך היום 💄

  • למה למכור שפתיים תוצרת בית?
  • סוגי שפתון תוצרת בית
  • איך להכין שפתון
  • טיפים לפתיחת עסק לשפתיים
  • איך לשווק את עסק השפתיים תוצרת בית שלך
  • בניית עסק מצליח לשפתיים
  • שאלות נפוצות לגבי עסק של שפתון
Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

שיווק 101

מתקשים להגדיל את המכירות? למד כיצד לעבור מהיום הראשון למכירה הראשונה בקורס ההדרכה החינמי הזה.

הירשם עכשיו

למה למכור שפתיים תוצרת בית?

שפתון תוצרת בית הפך למוצר חיוני לטיפוח שפתיים עבור הצרכנים. גרנד וויו מחקר צופה ששוק טיפוח השפתיים העולמי יגיע ל-1.17 מיליארד דולר עד 2025, בממוצע של 7.2% שיעור צמיחה מורכב מדי שנה.

חברת מחקרי השוק מדווחת גם על עלייה במודעות לגבי מוצרי טיפוח אישיים. על פי הערכות, בעיות טיפוח שפתיים, כגון קרעים, פיצולים וקמטים, יעודדו עוד יותר את הביקוש למזור שפתיים. הוא גם חוזה מכירות מקוונות כערוצי ההפצה העיקריים של מצטרפים חדשים לשוק.

שפתון הוא עבור כולם. בין אם אתה משתמש בו מדי יום ובין אם אתה סוחב אותו כאשר השפתיים שלך מתייבשות, זהו מוצר מועיל לצרכנים. למעשה, מחקר אחד דיווח כי 65.9% מהאנשים משתמשים בשפתיים מדי יום.

Google Trends מראה עניין עקבי בשפתון בחמש השנים האחרונות. צרכנים נוטים לחפש אחר שפתון בעיקר בחודשי הסתיו והחורף. תבחין שמגמת העלייה בריבית מתחילה באמצע אוקטובר ומסתיימת בסביבות מרץ. זה נותן לקמעונאים טיפוח שפתיים חלון נחמד של שבעה חודשים לדחוף את המכירות לפני הקיץ.

מאז לשפתון יש מטרה אוניברסלית, זה יכול להימכר בכל מקום, מה שהופך אותו לאחת המלאכות הטובות ביותר להכנה ולמכור. החיפושים אחר שפתון מתרחבים ברחבי העולם, מסינגפור לבריטניה, הודו, ארצות הברית ואוסטרליה.

אז אם אתה יזם שמחפש מוצר חדש למכירה, שפתון הוא אופציה מוצקה עבורך. עסק לאזור שפתיים מציע יתרונות רבים, כולל:

  • עלות נמוכה להכנה. הכנת שפתון לא דורשת חומרים יקרים. חלק מהמקורות טוענים ש- DIY שפתון עולה בסביבות $0.12 לשפופרת.
  • עניין גלובלי. למזור ולמוצרי טיפוח שפתיים אחרים אין גבולות. יש עניין ברור ברחבי העולם. זה גם מוצר קל למשלוח.
  • מלאכת עשה זאת בעצמך קלה ללימוד. המתכון ליצירת שפתון תוצרת בית קל לביצוע. כפי שתראה בנוסחה למטה, זהו תהליך פשוט.
  • קל להתאמה אישית. עם כל כך הרבה בסיסים וריחות שונים, קל להתאים אישית מוצרי טיפוח שפתיים ולהבדיל את עצמך מהמתחרים.

יצירת שפתון היא מיומנות שתוכל להפוך להכנסה צדדית נחמדה. אולי לא תמצא רווחי לפתוח עסק לשפתיים בכוחות עצמו, כי שולי הרווח נמוכים. אבל אתה יכול בקלות להתרחב למוצרי טיפוח שונים לגוף ולעור.

מותגים רבים, כמו Meow Meow Tweet, נוקטים במסלול זה כדי ליצור אורח חיים בר-קיימא יותר. הוא מציע מזור לשפתיים, כמו המזור הטבעוני של קוקוס קקאו למטה, לצד שילוב של מוצרי טיפוח משלימים לפנים.

בלי קשר, ברור שמזור שפתיים יכול להיות מיזם רווחי כשעושים אותו נכון. זה מוצא יצירתי טוב, כי אתה יכול לייצר כל סוג של שפתון אפשרי. ואתה יכול בקלות להתרחב לקטגוריות מוצרים אחרות אם אתה רוצה לגדול מעבר לשפתיים.

סוגי שפתון תוצרת בית

כעת, לאחר שקבענו שהשפתון הטבעי מציע מספיק ביקוש ומכירות כדי לתמוך בקו חדש של שפתון תוצרת בית, בואו נבחן את סוגי השפתיים השונים שתוכלו לנסות ליצור מחדש.

למרות שישנם סוגים רבים של שפתון טבעי, הנה כמה מהסוגים הפופולריים והנפוץ ביותר על המדפים כיום.

דוֹנַג

beeswax lip balm
מקור: The Beeswax Co

כשזה מגיע לבחירת מרכיבים טבעיים לבסיס השפתיים שלך, אחד החומרים המומלצים לשימוש הוא שעוות דבורים. אחרי הכל, אחד המותגים הפופולריים ביותר של שפתון טבעי – Burt's Bees – נוצר משעוות דבורים.

קל להזמין גם כדורי שעוות דבורים, מתערבבים היטב עם מרכיבים אחרים והם זולים יחסית (ניתן להזמין קילוגרם אחד של פניני/פסטילים שעוות דבורים בסביבות 9$).

כהה

tinted lip balm example
מקור: Evolution of Smooth

בעוד שבאלם טבעי משמש בדרך כלל לטיפול או מניעת שפתיים סדוקות, רבים מאיתנו גם אוהבים להוסיף טיפה של צבע לפיות בזמן שאנחנו עושים את זה.

ככזה, ישנם מגוון של שפתונים כהים באינספור צבעים. מוורודים, כתומים, סגולים, אדומים וכל מה שביניהם, אתה יכול ליצור שפע של גוונים מותאמים אישית באמצעות כמות קטנה של שפתון מעורבב עם המתכון שלך או אבקת נציץ בפיגמנט המועדף עליך.

טיפול תרופתי

medicated lip balm example
מקור: Burt's Bees

כדי להרגיע שפתיים סדוקות או יבשות, זני שפתון טבעיים רבים כוללים מרכיבים כדי להקל על כאבים מעור סדוק. המרכיבים הנפוצים ביותר כוללים מנטול או קמפור, המקלים על כאבי שפתיים יבשות.

יוצרי שפתון תוצרת בית יכולים גם לכלול מגוון שמנים אתריים במתכון שלהם כדי להוסיף איכויות ריפוי אחרות, כגון לבנדר להפגת מתחים.

אם אתה מוכר שפתיים תרופתי, תרצה לקרוא את התקנות של מינהל המזון והתרופות (FDA) לאריזה ותווית של מוצרי קוסמטיקה. מוצרי קוסמטיקה מוסדרים על ידי ה-FDA, אשר מקפיד על האופן שבו אתה יכול לארוז ולשווק מוצרי שפתון. אתה לא רוצה לקבל קנס על אי ציות לחוק כשאתה פותח את עסק השפתיים שלך.

CBD

CBD lip balm example
מקור: לורד ג'ונס

קנאבידיול (CBD) הוא אחד הקנבינואידים המצויים בצמחי קנאביס. בניגוד ל- tetrahydrocannabinol (THC), CBD לא נותן לך "שיא". אבל יש לו השפעות טיפוליות המועילות לעור, כמו לחות לשפתיים יבשות וסדוקות.

CBD אינו הבסיס של השפתון. לעתים קרובות הוא מעורבב עם מרכיבים אחרים, כמו חמאת קוקום, שעוות דבורים, שמן קוקוס ושמן זרעי קנבוס כדי ליצור את המוצר הסופי. אם תבחר לייצר שפתון עם CBD, חפש את האינדיקטורים הבאים לבטיחות ואיכות:

  • עשוי עם קנבוס שגדל בארה"ב
  • ללא חומרי הדברה, מתכות כבדות ועובשים
  • מכיל לא יותר מ-0.3% THC
  • מיוצר על ידי חברה המספקת הוכחה לבדיקות צד שלישי על ידי מעבדה תואמת ISO17025

טִבעוֹנִי

שפתונים טבעוניים אינם משתמשים בתוצרי לוואי מן החי בפורמולות שלהם. הם נותנים מענה לצרכנים שאינם אוכלים או משתמשים במזון ובמוצרים אחרים שמקורם בבעלי חיים, בין אם זה מעדיף או מסיבות רפואיות.

שפתונים אלו משתמשים במרכיבים כמו שמן קוקוס, שמן חמניות, חמאת קקאו, ויטמין E, שמן חוחובה ותמצית פרחי קלנדולה כדי לחות ולהגן על השפתיים. הם יכולים אפילו להגיע לטיפול תרופתי עם SPF כדי להגן על השפתיים מפני נזקי שמש ורוח.

קח Hurraw! מזור, למשל. המותג מייצר בלמים טבעוניים, נאים, אורגניים וסחר הוגן. הוא כולל כל דבר, החל ממכונים כהים ועד לבלמים איורוודיים ותרופות, כמו גם סגנונות קלאסיים המשתמשים במרכיבים טבעיים לחלוטין.

vegan lip balm example

איך להכין שפתון

אמנם ישנם סוגים רבים של שפתון תוצרת בית, אך אנו מציעים כאן מתכון לשפתיים עשה זאת בעצמך כדי שתוכלו לבנות עליו. החלף את בסיס שעוות הדבורים, השתמש בשמנים האתריים המועדפים עליך ו/או הוסף צבע לגוון כדי להתאים אישית את המתכון הבא למטרות שלך.

אספו את המרכיבים שלכם

lip balm ingredients

לפני שתתחיל, תצטרך להרכיב את כל המרכיבים שלך, כולל:

  • דוֹנַג. אתה יכול לרכוש שעוות דבורים בצורת פנינה או פסטיל ממוכרים כמו Bulk Apothecary.
  • חמאת שיאה. רכשו מעט חמאת שיאה גולמית שמנת לבסיס המזור שלכם מאת Bulk Apothecary או אמזון.
  • שמן קוקוס. קנה את המרכיב הנפוץ הזה מחנות המכולת המקומית שלך, חנות קמעונאית לקנייה בתפזורת כמו קוסטקו או אמזון.
  • שמנים חיוניים. לא משנה איזה ריח אתם מעדיפים לשפתון הביתי שלכם, תוכלו למצוא מגוון שמנים אתריים ברוב חנויות המוזלות (חשבו על Walmart או Target), חנויות בריאות ובריאות או באינטרנט מאמזון. שמנים אתריים פופולריים לשפתיים כוללים מנטה, לבנדר, לימון, וניל ואשכולית.
  • אבקת מיקה. כדי להעניק לשפתיים תוצרת בית גוון ורוד, רכשו אבקת נציץ מאמזון או מבית מרקחת.
  • מיכלי שפתון. קבל מיכלים לשפתיים תוצרת בית שלך, בין אם אתה מעדיף שפופרות או פחיות.

שלב מרכיבים

combining ingredients for lip balm

קחו את שעוות הדבורים, חמאת השיאה ושמן הקוקוס והכניסו אותם לסיר העליון של דוד כפול. מוסיפים מי ברז לסיר התחתון. הנח את הדוד הכפול על הכיריים שלך, והעבר את החום לבינוני.

לאחר שכל החומרים מתחילים להמיס בסיר, השתמשו במרית או בכף עץ כדי לערבב ולאחד.

הוסף את הריח שלך

adding your scent to lip balm

לאחר שכל מרכיבי הבסיס נמסים ומתאחדים היטב, מסירים את הסיר הכפול מהאש הישיר. שמור את הסיר העליון מעל הסיר התחתון המכיל את המים כדי לשמור על טמפרטורת החומרים (וכדי למנוע התקשות מבסיס הבאלם המומס).

לאחר הסרת הדוד הכפול מהאש הישיר, התחל להוסיף כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליך לתערובת. מערבבים חמש עד 10 טיפות כדי להתחיל, ואז בדוק את הריח. הוסף עוד שמן אתרי בהתאם להעדפתך.

הוסף את צבע השפתיים שלך

adding color to lip balm

כעת, לאחר שהוספת את הריח המועדף עליך, הגיע הזמן להוסיף מעט צבע לתערובת השפתיים שלך. מכאן הוסיפו קורט אבקת נציץ או קורט שפתון לבסיס הבאלם. מערבבים כדי לשלב את הצבע לתוך התערובת. הוסף לאט לאט עוד אבקה או שפתון כדי להכהות את צבע התערובת לפי העדפתך.

לאחר איחוד התערובת, כף המזור לפיפטה או טפטפת.

סיים את השפתיים תוצרת בית שלך

finishing off your lip balm

לאחר שתערובת המזור נמצאת בפיפטה או בטפטפת, העבירו את המזור לקופסאות או לצינורות הצ'אפסטיק. הניחו להם להתקרר בטמפרטורת החדר למשך מספר שעות.

לאחר שהבאלם התקרר לטמפרטורת החדר, אתה מוכן למכור את השפתיים הכהות החדשות שלך!

טיפים לפתיחת עסק לשפתיים

עכשיו כשאתה יודע איך להכין שפתון, בוא נראה איך אתה יכול להתחיל לנהל עסק משלך למכור אותו.

חקור את השוק

עסק מצליח לשפתיים לא יצליח רק מעבודה קשה. חשבו על נישה בשוק שלא מתמלאת או על שוק יעד שאליו אתם רוצים להגיע עם המוצרים שלכם. זה יעזור לך למשוך לקוחות המעוניינים לקנות את המוצרים שלך.

כמה רעיונות:

  • באלם לשפתיים קלאסי, אלו הם המשחות שאתה נושא ומניח מחדש לאורך היום. Burt's Bees או ChapStick יהיו המתחרים שלך.
  • אורגני ובר קיימא. אלה מיועדים לקונים ידידותיים לסביבה. הם לרוב גם טבעוניים וללא אכזריות, מה שצפוי לייצג תעשייה של 20.8 מיליארד דולר עד 2025.
  • מוּתָרוּת. מזור אלו מכוונים ללקוחות יוקרתיים והם משותפים בדרך כלל במדיה החברתית. הם משתמשים במרכיבים טבעיים ומובחרים ומתומחרים יותר. בין המתחרים ניתן למצוא את דיור, YSL, לה מר וכו'.

כשאתה עושה מחקר שוק, שקול אילו מוצרים אחרים אתה יכול להציע לצד שפתון. נדיר מאוד שעסק מצליח למכור שפתון לבד. מותגים מוכרים לעתים קרובות מוצרי טיפוח אחרים לגוף או לעור כמו קרצוף, קרמים, סבונים וכו'.

SUGAR Cosmetics, למשל, מוכרת שפתון, אבל גם פילינג לשפתיים, איפור, גלוס ועוד דברים שאפשר להכין ולמכור באינטרנט.

SUGAR cosmetics online store selling lip care products

אתה יכול למכור לקוחות במכירות גבוהות על סמך שפתונים בעבר שהם קונים, ליצור חבילות חבילות ממוקדות ריח ולהגיע לקהלים חדשים על ידי הרחבת קו המוצרים שלך.

בחר שם עסק קליט לשפתון

אם נראה שמצאת שוק נישה ומוצרים טובים למכירה, אתה מוכן להתחיל לתכנן את המותג שלך. המשמעות היא בחירת שם ולוגו של העסק. לקוחות אוהבים מותגים עם סיפור שובה לב, כך שחיבור זה לשמך וללוגו שלך יעזור למשוך תשומת לב.

דרך קלה למצוא שם עסקי לשפתיים היא שימוש במחולל שמות העסקים הקוסמטיים של Shopify. כל שעליך לעשות הוא להקליד מילת מפתח עבור העסק שלך, למשל, "שמיים", והמחולל יצור רעיונות לשם עסק ויבדוק מיידית את זמינות שם הדומיין עבור החנות המקוונת שלך.

Shopify cosmetics business name generator

כתוב תוכנית עסקית

תוכנית עסקית מנחה את כל המסע שלך כיצרנית שפתון ובעלת עסק. שאלו את עצמכם: מה המטרה הגדולה של המוצרים שלי? האם אני רוצה להיות שם מותג שנמכר בחנויות כמו Anthropolgie? או האם אני רוצה ליצור מותג פרטי עבור חנויות גדולות כמו Target או Walmart? האם אני רוצה להיות מותג פרימיום הנמכר רק בחנות הקמעונאית והמקוונת שלי?

קבע את המטרה שלך וזכור אותה בעת יצירת המותג שלך.

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

שקול את הדרישות המשפטיות

בצע בדיקת נאותות סביב נוהלי ייצור ואריזה. בהתאם למקום שבו אתה מפעיל את העסק, תצטרך לעמוד בתקני הבריאות והבטיחות המקומיים לפני מכירת שפתון תוצרת בית לציבור. ייתכן שתרצה לבדוק כל רישיונות עסק שתצטרך למכור באזור שלך.

אם אתה מוכר בארצות הברית, מקום טוב להתחיל בו הוא גיליון המידע של ה-FDA של עסקים קטנים וקוסמטיקה תוצרת בית. אם אתה מוכר באירופה או בבריטניה, קרא את המדריך לתקנות הקוסמטיקה של הנציבות האירופית.

איך לשווק את עסק השפתיים תוצרת בית שלך

עכשיו, כשיש לך את ההוראות למתכון לשפתיים תוצרת בית משלך, אתה יכול להתחיל להפוך את המוצר החדש שלך לעסק. ואחד הערוצים העיקריים שבהם אתה יכול למצוא קהל של לקוחות פוטנציאליים עבור שפתון עשה זאת בעצמך הוא מקוון.

באינטרנט

אמנם יש שפע של ערוצים דיגיטליים שאתה יכול לחקור עבור שפתון תוצרת בית שלך, אבל אחד הצעדים הראשונים לבניית נוכחות מקוונת הוא לבנות חנות מקוונת משלך. אז יש לך בית דיגיטלי להציג את המוצרים בעבודת יד שלך – ומקום מרכזי להוביל את כל התנועה שאתה עשוי להעלות בערוצים אחרים.

אמנם חנות מקוונת היא מקום טוב להתחיל בשיווק השפתיים תוצרת הבית שלך באינטרנט, אבל יש ערוצים אחרים שכדאי לך לחקור, כולל:

  • אינסטגרם. זו ללא ספק אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות שהכי הגיוניות עבור מוצרים בעבודת יד כמו שפתון תוצרת בית. צור תמונות יפות של המוצרים שלך כדי לשתף עם עוקבים, התחבר עם אוונגליסטים פוטנציאליים של מותגים כדי לבנות אסטרטגיית שיווק משפיעה, והצע הצצות מאחורי הקלעים של האופן שבו אתה מכין ומשתמש בשפתון עשה זאת בעצמך.
  • פינטרסט. אין ספק שלא חסרים מוצרי טיפוח וקוסמטיקה בפינטרסט. כפלטפורמת מדיה חברתית ויזואלית נוספת, Pinterest הוא מקום נפלא להגביר את יכולת הגילוי. יצירת תמונות מוצמדות יפות יכולה לעזור לך למצוא לקוחות חדשים.
  • סנאפצ'ט. עם בסיס משתמשים מעורבים של 200 מיליון, Snapchat היא עוד פלטפורמה חברתית נהדרת להגברת יכולת הגילוי. כאן תוכל להראות את אישיותו של המותג שלך ולהציע טיפים, טריקים ועצות הרלוונטיות ללקוחות שלך.
  • מתנות ותחרויות. למרות שזה אולי נשמע לא אינטואיטיבי לתת מוצרים בחינם כדי להשיג יותר לקוחות, קמעונאים רבים בנו אסטרטגיות מוצלחות סביב מתנות ותחרויות. הם מציעים הזדמנות להגדיל את בסיס הלקוחות שלך, להציג את המוצרים שלך ללקוחות חדשים, ולהגדיל את העסק שלך כתוצאה מכך.
  • שיווק בדוא"ל. שלח חדשות, מבצעים ופרטי השקת מוצרים ישירות לתיבות הדואר הנכנס של הלקוח שלך. צור קמפיינים שיווקיים בדוא"ל כדי להגדיל את הקונים החוזרים, להציע המלצות מוצרים מותאמות אישית ולהגביר את נאמנות הקונים.

באופן אישי

בעוד שקמעונאים רבים עשויים להתחיל להרוויח כסף באינטרנט, אל תוזיל מכירות אישיות. כדי להגיע לקהלים חדשים ולהתנסות במוצרים ובזרמי הכנסה חדשים, שקול להגדיר הזדמנויות מכירה פנים אל פנים עם הלקוחות שלך.

שפתון תוצרת בית, כמוצר עצמאי או כחלק מקו מוצרי טיפוח, ניתן לארוז ולהציג יפה למכירות אישיות. בין אם אתה מעדיף להקים דוכן שוק בירידי אומנות מקומיים או להשתתף בשווקי פשפשים ואיכרים, ליוצרי שפתון עשה זאת בעצמך יש שפע של הזדמנויות לנצל את המכירות האישיות.

לחלופין, אם אתה מעדיף להתעסק בקמעונאות זמנית, אתה יכול לנסות לנהל חנות פופ-אפ משלך, או חנות "פופ-אין" בחנות יופי או קוסמטיקה.

באירועים אלו, לא רק שאתה יכול ליצור קשרים פנים אל פנים עם לקוחות קמעונאיים, אתה יכול גם לשוחח עם לקוחות סיטונאיים פוטנציאליים.

אם זה לא מספיק, יש עוד שפע של סיבות אחרות לכך שיצרני שפתון תוצרת בית צריכים לשקול מכירות אישיות:

  • התיידדות עם עמיתים ליזמים ובעלי מלאכה. חיבור עם הלקוחות שלך עשוי להיות בראש סדר העדיפויות מספר 1, אבל מפגש עם יזמים אחרים הוא יתרון מרכזי נוסף. אתה יכול לקבל השראה או רעיונות חדשים למוצרים וטקטיקות שיווקיות.
  • מצא לקוחות סיטונאיים. כאמור, מכירות אישיות מעניקות לקמעונאים את ההזדמנות למצוא סיטונאים פוטנציאליים עבור המוצרים בעבודת יד שלהם. זה נותן לך את ההזדמנות להכניס את השפתון הביתי שלך לחנויות כבר מבוססות ולפני קהל הלקוחות המובנה שלהן.
  • ניסוי. יש לכם רעיון למוצר חדש או דרך חדשה להקים את הדוכן שלכם? אחד היתרונות שיש למכירות אישיות על פני מסחר אלקטרוני הוא היכולת להתנסות ולקבל משוב מיידי. עם אותן אינטראקציות של לקוחות במקום בפסטיבל או בחנות פופ-אפ, אתה יכול להציע הדגמות, להתייחס לשאלות של לקוחות שם ושם, ולקבוע אם שיטת איסוף או שיווק חדשה עובדת.
  • בנה את רשימת הדוא"ל שלך ואת הערוצים החברתיים הממותגים שלך. כן, מכירות אישיות גם מאפשרות לך לשמור על קשר עם הלקוחות שלך הרבה אחרי שאתה מבצע מכירה. אינטראקציות אישיות נותנות לך את ההזדמנות לעודד לקוחות נוכחיים ופוטנציאליים להירשם לרשימת מנויי הדוא"ל שלך ו/או לעקוב אחריך בערוצים החברתיים שלך כדי לקבל חדשות ועדכונים קבועים מהמותג שלך.

תחילת העבודה עם מכירות אישיות לא חייבת להיות מכריעה. בדיקת נאותות קטנה יכולה לעזור לך להגדיר את עצמך (והשורה התחתונה שלך) להצלחה. עיין במדריך שלנו כדי לעזור לך לנסח את חווית המכירה האישית, ולעשות שיעורי בית על האופן שבו מערכות נקודות מכירה ניידות כמו Shopify POS יכולות לעזור לך למכור בכל מקום.

בניית עסק מצליח לשפתיים

עכשיו כשאתם בקיאים היטב איך להכין שפתון, אתם יכולים להתחיל את ההמולה הצדדית שלכם. גרד את הגירוד היצירתי שלך על ידי עיצוב מתכון משלך, ולאחר מכן השתמש בטקטיקות השיווק שלעיל כדי להציג את המוצרים תוצרת הבית שלך בפני לקוחות פוטנציאליים.

בקרוב תתחיל לראות את היתרונות של ניהול עסק משלך לשפתיים ולקצור את הפירות של עסק רווחי והכנסות גבוהות יותר.

איור מאת רוז וונג


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות לגבי עסק של שפתון

האם אתה יכול להרוויח כסף ממכירת שפתון?

כן, מותגים רבים מרוויחים כסף ממכירת שפתון באינטרנט ובאופן אישי. תרצה לעשות מחקר שוק כדי לקבוע אילו סוגי בלמים מוכרים ומי קונה אותם. לאחר מכן צור מוצר ייחודי עבור אותו קהל. מותגים גם מרחיבים את קו המוצרים שלהם למוצרי טיפוח אחרים לעור ולגוף כדי למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את המכירות.

איך אני פותח עסק לאזור שפתיים?

  1. תעשה מחקר שוק.
  2. בנה את המותג שלך
  3. צור שם עסק של מזור שפתיים
  4. כתוב תוכנית עסקית
  5. הכינו שפתון למכירה
  6. בנה חנות מקוונת
  7. לשווק את השפתיים שלך

בכמה נמכר לשפתיים תוצרת בית?

אתה יכול למכור שפתון בסכום נמוך של $1.50 לכל מיכל, או עד $10 עבור וריאציות מיוחדות. נסה לשמור על מחיר של שפתון בין $3 ל $4 לשפופרת כדי להישאר תחרותי. הצע גב חבילה כדי להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע ולמכור יותר שפתון באינטרנט.

האם שפתון צריך אישור FDA?

מוצרים ומרכיבים קוסמטיים אינם זקוקים לאישור מראש של ה-FDA. אז אתה יכול ליצור שפתון ולמכור אותו מבלי לקבל אישור מהממשלה. עם זאת, ה-FDA יכול לאכוף פעולה נגד מוצרים בשוק שאינם תואמים לחוקים המוזכרים בהנחיות שלהם.

how to start a lip balm business

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button