טיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית במחשבעבודה מהבית ללא ניסיוןעבודות מהביתרעיונות לעסקים

רעיונות לעסקים- כיצד להקים עסק הדפסות עיצובים על כיסויים לפלאפונים -POD

בניית עסק סביב ייצור ומכירה של כיסויי טלפון משלך מגיעה עם מגוון יתרונות

מכשירים ניידים השתלטו על האוכלוסייה האנושית. ישנם 8.5 מיליארד חיבורי מכשירים ניידים ברחבי העולם, בהשוואה לאוכלוסייתנו המונה 7.6 מיליארד אנשים.

למרות שזה נשמע כמו התחלה של סרט אימה מדע בדיוני, זה למעשה סימן טוב אם אתה רוצה ליצור כיסוי טלפון משלך ואביזרים למכירה באינטרנט.

כיסויי טלפון מותאמים אישית, במיוחד, קלים למקור ופונים לאנשים שמחפשים להחדיר קצת אינדיבידואליות או פונקציונליות נוספת למכשיר היחיד שהם לא יכולים לחיות בלעדיו.

בניית עסק סביב ייצור ומכירה של כיסויי טלפון משלך מגיעה עם מגוון יתרונות:

  • קל להחזיק מלאי ולשלוח, בשל גודלם הקטן.
  • הם בעלות נמוכה יחסית לייצור.
  • אתה יכול למכור אותם גם באינטרנט וגם בקיוסק לא מקוון.
  • אתה יכול להדפיס לפי דרישה כדי להתחיל עם סיכון נמוך יותר או לקנות בכמויות גדולות עבור מרווחים טובים יותר.
  • כל דגם טלפון חדש מציע הזדמנות חדשה לתת מענה ל-44% מבעלי הסמארטפונים המשדרגים כל שנתיים.

כמו בכל עסק שבו מחסום הכניסה נמוך, תהיה תחרות. עם זאת, כל מה שאתה צריך כדי להצליח הוא חלק מהשוק האדיר הזה.

להלן מדריך שעונה על שאלות נפוצות לגבי פתיחת עסק לכיסויי טלפון, כגון:

  • אילו סוגי כיסויים לטלפון קיימים?
  • היכן ניתן להשיג עיצובים ייחודיים לכיסויי טלפון?
  • איך אני יודע אילו כיסויים/עיצובים לטלפונים יהיו פופולריים?
  • איפה אני יכול למכור את כיסויי הטלפון שלי?

אם יצירה ומכירה של כיסויי טלפון נשמעים כמו רעיון עסקי מקוון משכנע אבל אינך יודע מאיפה להתחיל, אתה במקום הנכון. עיין במדריך כיצד להקים עסק כדי להתחיל.

בנה את העסק שלך לכיסויי טלפון📱

  • האם עסק לכיסויי טלפון משתלם?
  • דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת עסק לכיסויי טלפון
  • איך ליצור עסק משלך לכיסויי טלפון
  • השקת אתחול כיסוי טלפון משלך
  • שאלות נפוצות לגבי כיסוי עסקי לטלפון

האם עסק לכיסויי טלפון משתלם?

עסק לכיסוי טלפון הוא דרך רווחית להרוויח כסף באינטרנט. שוק כיסויי הטלפון היה שווה 10 מיליארד דולר בשנת 2020 וצפוי לגדול ב-7.5% בכל שנה עד 2025, ולהגיע ל-35.5 מיליארד דולר. ברור שלא יחסרו לקוחות לעסקי כיסויי הטלפון שלך.

גם מקרים טלפוניים קלים לטיפול מנקודת מבט ניהולית. הם לא נשברים לעתים קרובות, אז יש פחות החזרות להתמודד איתן. הם בדרך כלל קלים וזולים למשלוח ולעתים קרובות יש להם שולי רווח הגונים. אתה יכול למצוא כיסויים לטלפון במחיר של 5$ באתרי dropshipping ולמכור אותם ב-$10+ – רווח קל של 50%.

החלק הכי טוב? לא צריך הרבה השקעה מראש כדי לפתוח עסק לכיסויי טלפון. אתה יכול ליצור חנות מקוונת בתוך דקות, לחבר אותה לאפליקציית dropshipping ולעלות לאוויר בעוד כמה שעות.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת עסק לכיסוי טלפון

לפני שתתחיל ליצור כיסויי טלפון משלך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת, כמו סוגי כיסויי הטלפון הקיימים ובאילו טלפונים אתה צריך לתמוך.

סוגי כיסויים לטלפון

חלק מכיסויי הטלפון מעשיים יותר, בעוד שאחרים מושכים יותר מבחינה ויזואלית. חלקם מציעים הגנה, בעוד שאחרים דומים יותר ל"עור" שני מאשר מארז.

יש שפע של אפשרויות, אבל הנה כמה מהסוגים הנפוצים ביותר כדי להתחיל.

נרתיקים דקים וג'ל

Slim and gel phone case
תמונה באדיבות: Printify

כיסויים דקים הם בצד הדק יותר ומאפשרים לך להוסיף עיצוב מושך את העין ואחיזה נוספת לטלפון, לעתים קרובות באמצעות חומר ג'ל סיליקון גומי.

אלו הן כמה מהאפשרויות הזולות ביותר שתוכל להשתמש בהן כדי לייצר ולעצב את כיסוי הטלפון שלך, במיוחד אם אתה רוצה להדפיס אותן לפי דרישה (עוד על כך בהמשך).

תיקי פגוש

Bumper cases
תמונה באדיבות: אוברלו

שלא כמו כיסויי טלפון דקים, כיסויים אלה בדרך כלל מכסים רק את הצדדים/שוליים של הטלפון שלך (הם יכולים גם להגיע עם חלק נוסף להגנה על הגב משריטות) ולרוב עשויים מחומר קשה יותר ועמיד בפני זעזועים כדי להגן על הטלפון שלך מפני קרעים ושריטות.

כיסויי פוליו או ארנק

Glitter folio phone case
תמונה באדיבות: אוברלו

למארזי Folio יש כיסוי המתקפל על החלק הקדמי של הטלפון כדי להגן על המסך מפני אבק ושריטות ולהעניק לטלפון מראה של מחברת קטנה.

לחלקם יש אפילו תכונות דמויות ארנק, כמו היכולת לאחסן מזומן או כרטיסי אשראי, בעוד שאחרים יכולים להפוך למעמד כדי להעמיד את הטלפון שלך.

בדרך כלל תמצאו את אלה בחומר עור, וסביר להניח שהם יעלו יותר ממארזים דקים אבל גם ימשכו צרכנים מעשיים יותר.

מקרים קשים

Tough phone case
תמונה באדיבות: אוברלו

אנשים רבים מסתכלים על כיסוי טלפון פחות כבחירה אסתטית ויותר כדרך להגן על מאות הדולרים שהם השקיעו בטלפון שלהם אם אי פעם יפילו אותו.

נרתיקים קשוחים הם מסורבלים יותר ומוסיפים משקל רב יותר לטלפון אך מעניקים ללקוחות הגנה רבה יותר.

חשוב לזהות זאת כאשר אתה יוצר רישומים מקוונים של כיסויי טלפון וכותבים את תיאורי המוצרים שלך עבור כיסויי טלפון קשים, שכן כל דבר, החל מבדיקות נפילה ועד לפרטים על עמידות למים יכול לעזור לתת ללקוחות שקט נפשי.

מארזי סוללה

Battery case
תמונה באדיבות: AliExpress

נראה כי חיי הסוללה הם בעיה ללא קשר לאיזה טלפון יש לך בימים אלה.

למרות שהם יקרים יותר מרוב כיסויי הטלפון, מארזי הסוללה הם גם פרקטיים מאוד ומציעים הרבה שימוש לרגעים שבהם היינו רוצים שיהיה לנו רק קצת יותר מיץ.

מכיוון שמארזים אלה לא רק מגנים על הטלפון שלך אלא מספקים טעינה נוספת, מארזי סוללה הם שותף טוב לדגמי טלפונים שבהם חיי הסוללה הם תלונה מתמדת.

מארזי סיליקון

Silicone cases
תמונה באדיבות: אוברלו

סיליקון הוא אפשרות זולה נוספת למכירת כיסויי טלפון באינטרנט. מארזי סיליקון הם רכים ועמידים ועובדים היטב גם בטמפרטורות גבוהות. כיסויי טלפון מסיליקון מספקים מגע רך יותר ללקוחות. אתה יכול למצוא אותם באתרי dropshipping בסביבות $2 לכל מקרה.

בחירה באילו מכשירים להתמקד

זה לא רק עניין של להחליט איזה סוג של כיסויי טלפון אתה רוצה, אלא באילו סוגי טלפונים אתה רוצה לתמוך.

עם זאת, זה יכול להציע גם הזדמנות לחפור בנישות ספציפיות המבוססות על דגמי טלפונים. אם אתה יכול לחזות בצורך במארזים לטלפונים הקרובים או לזהות כל סוג של סמארטפון שלא מתאים לו, אולי יש שם גם הזדמנות.

כמה מכשירים שאולי תרצו לשקול לפני שאתם מעצבים או מייצרים כיסויי טלפון מותאמים אישית הם:

  • דגמי אייפון
    • אייפון 6
    • אייפון 7
    • אייפון 8
    • אייפון X
    • אייפון 11
    • אייפון 12
    • אייפון 13

בצע מחקר מילות מפתח בסיסי במתכנן מילות המפתח או ב-KWFinder של גוגל כדי לראות את נפח החיפושים כשיקוף של הביקוש למקרים עבור סוגים ספציפיים של טלפונים. אם אתה מתכנן להשתמש ב-Google Ads כדי למכור את המוצרים שלך, בהחלט שווה לבדוק את זה לפני שאתה מייצר את הכיסוי שלך לטלפון.

איך ליצור עסק משלך לכיסויי טלפון

העסקים הטובים ביותר לכיסויי טלפון לא הפכו למצליחים בן לילה. אפילו עם קצת ניסוי וטעייה, המותגים האלה עקבו אחר תוכנית עסקית וצמחו בקצב בר קיימא. השתמש במדריך שלב אחר שלב זה כדי לבנות את המודל העסקי שלך וליצור עסק משלך לכיסויי טלפון:

  1. זיהוי צורך בשוק
  2. בניית תוכנית עסקית
  3. זהה את שוק היעד שלך
  4. תתחיל לעצב
  5. מקור לכיסויי הטלפון שלך
  6. בחר שם מותג ולוגו
  7. בחר נקודת מחיר
  8. צור את החנות המקוונת שלך
  9. שיווק את העסק שלך

1. לזהות צורך בשוק

לא תוכל לעצב בהצלחה את כיסוי הטלפון שלך על סמך מאמץ בלבד. תחשוב על נישה בשוק שאף אחד עדיין לא מגשים. האם זה מקרה המתאים ביותר להרפתקאות חוצות? האם זה ליין של מארזים שעוצבו על ידי אמנים מקומיים באזור שלך? גלה אילו סוגים צריכים להתקיים שכרגע אינם מוצעים על ידי מותגים גדולים – ולאחר מכן צור כיסויים לטלפונים באינטרנט כדי למלא את הפערים הללו.

אנדרו מור, מייסד Felony Case, אומר בראיון של Shopify Masters שכשהתחיל את עסקי כיסויי הטלפון שלו הוא "ראה צורך בשוק כיסויי האייפון. בזמנו, היו להם את המארזים הבסיסיים שאפשר לקנות בדולארמה, בדולר סטור או בקיוסק בקניון שבו הם סופר זולים".

במחקר שלו, אנדרו מצא שהצד השני של השוק מורכב מכיסויי אייפון יקרים ומגנים. אבל אף כיסוי לטלפון לא היה אסתטי.

הוא ראה צורך "היכן שיותר אנשים בעלי אופנה יחפשו כיסוי לאייפון, משהו ייחודי". תחשוב, אישה עם תיק יד של אלף דולר כנראה לא רוצה תיק זול מהקניון או תיק מגן מגושם. אז אנדרו הלך עם כיסויים אופנתיים שגם הציעו הגנה למקרה שמישהו יפיל את הטלפון שלו.

2. לפתח תוכנית עסקית

תוכנית עסקית מנחה את כל המסע שלך כשאתה יוצר עסק משלך לכיסויי טלפון. זה יכול לעזור להבהיר את האסטרטגיה שלך, לזהות מחסומים, להבין מה תצטרך מבחינת משאבים ולהעריך את הרעיון העסקי שלך לפני שתשיק אותו.

שאלו את עצמכם: מהי המטרה הסופית של המוצר הזה? האם אתה רוצה לעצב את נרתיק הטלפון שלך כדי להיות שם מותג שנמכר ב-Nordstrom או Urban Outfitters? האם אתה רוצה ליצור מותג פרימיום הנמכר בחנויות בוטיק? האם אתה רוצה להקים חנות מסחר אלקטרוני ולמכור לעוקבים שלך?

זהה את היעדים העסקיים שלך וזכור אותם כשאתה בונה את מותג כיסויי הטלפון שלך.

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

קביעת קהל יעד היא המפתח למכירת מוצרים באינטרנט בהצלחה. המטרה שלכם היא לא רק לזהות כיסוי לטלפון או אביזר שצריך להתקיים, אלא גם למצוא שוק יעד למוצר. אחרי הכל, עבודת העיצוב והתכנון שלך מועילה מעט אם אין קונים למוצר שלך.

נקודות נתונים שימושיות שכדאי להבין לפני יצירת כיסויי טלפון מותאמים אישית כוללות:

  • טווח גילאים
  • כיבוש
  • דפוסי הוצאות
  • תחומי עניין
  • סגנון חיים
  • הרגלים ושגרה

איך אתה אוסף מידע זה תלוי בך. עסקים חדשים מגיעים לעתים קרובות למדיה חברתית ומשתמשים בכלים כמו Facebook Audience Insights כדי להגיע לקהלים חדשים. אחרים עשויים ללכת ישר אל הלקוחות שלהם ולסקר אותם.

שקול את היתרונות והחסרונות של התמקדות בדמוגרפיה מסוימת. לדוגמה, צעירים נוטים להיות טרנדיים וקולטים יותר לשיווק ויראלי ומפה לאוזן. יש להם גם כספים מוגבלים. קונים בגיל העמידה עשויים להרשות לעצמם כיסויי טלפון יקרים יותר, אך גם עשויים להיות פחות מודאגים מלהיות מודעים לטרנדים ולהעדיף סגנונות מסוימים.

4. התחילו לעצב

שלב העיצוב כשאתה מייצר את הנרתיק שלך לטלפון יהיה המבדיל הגדול ביותר שלך בעת מכירת כיסויי טלפון מותאמים אישית באינטרנט. זה גם המקום שבו אתה יכול לתת ליצירתיות שלך לזרוח. האצווה הראשונה שתשחרר לציבור תדבר למותג שלך, אז וודא שאתה יוצר משהו מדהים כדי לשים את המניות שלך באדמה.

יש שתי דרכים לעצב את כיסויי הטלפון שלך:

1. עבודה עם מעצבים ואמנים. קהילות עיצוב כמו דריבל הן מקומות נהדרים לקניות עבור מעצבים בהתבסס על האסתטיקה שאתה מחפש. לחלופין, אם אתה מחפש עיצובים חסכוניים, אתה תמיד יכול למצוא אותם ב- Fiverr. נסה לחפש במיוחד מעצבים שעושים עיצובים מותאמים אישית כדי לעזור לך ליצור כיסוי משלך לטלפון.

Phone cases on Dribbble 2. עצבו כיסויי טלפון משלכם. אתה יכול גם ליצור כיסויים לטלפון באינטרנט עם דגמי עיצוב משלך בפוטושופ או ב-Photopea, ולהרבה שירותי הדפסה על פי דרישה של כיסויי טלפון כמו CaseApp ו-Printful יש גם מחוללי דגמי כיסוי טלפון שבהם אתה יכול להשתמש.

Phone cases on Printful

היזהר שלא כל ספקי הכיסויים לטלפון ידפיסו על דפנות המארז. רבים ידפיסו רק מאחור, לכן הקפידו לשים לב לכך בשלב העיצוב וכאשר מחפשים ספק.

נסה למצוא כמה עיצובים שונים כדי שלא תהמר רק על רעיון אחד, וקבל משוב מוקדם ככל שתוכל:

  • פרסם את העיצובים שלך באתרי מדיה חברתית עם תמונה ראשונה כמו פייסבוק, אינסטגרם או פינטרסט, והשתמש במעורבות (לייקים, שיתופים, תגובות) כאינדיקטור לעניין. אתה יכול אפילו להשקיע קצת כסף בקידום העיצובים שלך לקהל רחב יותר ורלוונטי יותר ולראות אילו מהם הכי טובים.
  • שאל חברים ובני משפחה את ההשקעה שלהם.
  • Reddit מעולה למשוב אם אתה מוכר לנישה ספציפית. פרסם את העיצובים שלך ב-subreddit רלוונטי (למשל: r/pugs אם אתה מוכר מארזים לבעלי פאג). האנונימיות של Reddit תעזור לך לבקש קלט טוב.

אם מדברים עם שוק נישה, קבוצה של אנשים שמרגישים בלהט לגבי עניין ספציפי, כשאתה מעצב את כיסוי הטלפון שלך ייתן לך יתרון במונחים של גיוס עניין. אחרי הכל, אביזרים כמו כיסויי טלפון עבור אנשים רבים הם פשוט דרך להראות לעולם מי הם.

5. מקור לכיסויי הטלפון שלך

ברגע שיש לך עיצובים שאתה מרגיש טוב לגביהם, הגיע הזמן ליצור כיסויים מותאמים אישית לטלפון ולהחיות אותם. אלא אם כן אתה מוכן להשקיע אלפים בציוד הדפסה משלך כדי להפוך את המארז שלך לטלפון, יש לך שלוש אפשרויות עיקריות בכל הנוגע להכנת כיסויי הטלפון שלך.

1. מצא יצרן

מציאת יצרן שייצור כיסוי לטלפון משלך הוא המסלול שבו סביר להניח שתרצה ללכת על מנת למקסם את הרווחים שלך. עליבאבא מציעה ספרייה של יצרנים בסין שמייצרים מגוון סוגי כיסויי טלפון באיכות גבוהה, החל מדק ועד לסוללה.

אמנם תצטרך לקנות בכמויות גדולות עם כמות הזמנה מינימלית שהיא בכל מקום בין 10 ל-200 או יותר, אבל יהיה לך פוטנציאל להציע מחירים טובים יותר ולהרוויח יותר מכל מכירה כאשר כל מקרה עשוי לעלות לך רק $1.

אתה יכול גם לבחור לשתף פעולה עם יצרן מקומי כדי לפנות לצרכנים המעוניינים לתמוך בעסקים במדינה שלהם. כך או כך, הקפד להזמין דוגמה תחילה לפני שאתה נכנס להזמנה בכמות גדולה.

ראוי לציין שלא בהכרח צריך מלאי בהישג יד כדי לבצע מכירות. ניתן להשתמש במכירות כדי להחליט אילו כיסויים לטלפון אתם באמת מזמינים כך שלא תתקעו עם מאות מארזים שפשוט לא נמכרים.

מכיוון שהמלאי לא יתפוס מקום רב, אם אתה בטוח לגבי כיסויי הטלפון שלך, אתה יכול להשקיע בנוכחות מכירה לא מקוונת על ידי הקמת עגלה או קיוסק באזור תנועה רב כמו קניון.

קרא עוד: כיצד למצוא יצרנים וספקים אמינים למוצר הבא שלך, כמו מקצוען

2. השתמש בשירות הדפסה לפי דרישה

Printful ו-Printify הם רק שניים מהשירותים הרבים המאפשרים לך להדפיס כיסויים לטלפון לפי דרישה. למרות שמכירה לפי דרישה תאכל קצת יותר את השוליים שלך, היא גם מורידה את המשלוח והמילוי מהצלחת שלך כך שאינך צריך להחזיק כיסויי טלפון בהישג יד או אפילו להזמין אותם בכמויות גדולות.

אם אתה מוכר את כיסויי הטלפון האלה בחנות Shopify משלך, שירותי הדפסה לפי דרישה יכולים להשתלב עם חזית החנות המקוונת שלך, לדאוג למילוי הזמנות ולתמיכת לקוחות, כך שכל מה שאתה צריך לדאוג לגביו הוא ביצוע מכירות.

בין אם מדובר בחולצת טריקו, סיכת אמייל, תכשיטים או נרתיק לטלפון, אימות העיצובים שאנשים אוהבים יכול להיות מסובך. שירותי הדפסה על פי דרישה אלו מציעים דרך בסיכון נמוך לבחון רעיונות לעיצוב כיסוי לטלפון משלך, במיוחד עבור כיסויי טלפון דקים.

3. Dropship כיסויי טלפון קיימים

במקום לייצר כיסויי טלפון משלך, אתה יכול להשתמש במודל דרופשיפינג כך שכל מה שאתה באמת צריך לדאוג לגביו הוא בניית אתר ומכירות.

החסרונות העיקריים היחידים הם שתהיה לך הרבה פחות שליטה על המוצר ומרווחים נמוכים יותר, אבל בתמורה, המוצר, המשלוח והמימוש מטופלים עבורך.

זה קל כמו שימוש באפליקציה כמו DSers כדי לייבא כיסויי טלפון מ- Aliexpress לחנות Shopify שלך.

קרא עוד: כיצד למצוא ולעבוד עם ספקי דרופשיפינג אמינים

6. בחרו שם מותג ולוגו

אם נראה שאתה יכול לייצר וליצור כיסויי טלפון מותאמים אישית בעלות סבירה, אתה מוכן ליצור את התמונה הציבורית שלך. זה מתחיל בבחירת שם העסק והלוגו.

אתה יכול להשתמש בכלי עיצוב חינמי כמו Hatchful כדי לעזור לעצב לוגו ולבנות את המותג שלך. תצטרך לענות על כמה שאלות על העסק שלך, ואז Hatchful תציע לוגו ממאות תבניות זמינות.

החלק הכי טוב? אתה לא צריך לעצור ליד הלוגו שלך. Hatchful גם מעניקה לך חבילות עיצוב מותג מלאות. אתה יכול להוריד נכסים חזותיים עבור פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ו-YouTube כדי ליצור זהות עקבית בכל הערוצים שלך.

Cool cases in Hatchful

לקוחות אוהבים מותגים עם סיפור טוב, אז נסה לקלוע את שלך לשם המותג, הלוגו והאתר שלך. אם אתה מייצר כיסויים לטלפון, תרצה שיהיה זה מוכן לפני שהאצווה הראשונה תסתיים. אז אתה יכול להתחיל למכור את התיקים שלך מיד.

אֶמְצָעִי:

  • Hatchful מאת Shopify (יצרנית לוגו בחינם)
  • מחולל שמות עסק בחינם

7. בחר נקודת מחיר

תמחור כיסויי הטלפון שלך היא אחת מהחלטות המפתח שאתה צריך לקבל. זה משפיע כמעט על כל תחום בעסק שלך, מתזרים מזומנים לשולי רווח ועד להחלטה אילו הוצאות אתה יכול לעמוד בפניך.

אסטרטגיית התמחור שלך קשורה להבנת הקהל שלך. בחר נקודת מחיר שמכסה את עלויות הייצור שלך, אך לא מרתיעה את הלקוחות שתצטרך כדי להשיק עסק מצליח למארזי טלפון.

קרא עוד: כיצד לתמחר את המוצר שלך: מה שאתה צריך לדעת על תמחור לפני השקה

8. צור את החנות המקוונת שלך

אתה יודע איך לעשות את הכיסוי שלך לטלפון, עכשיו איפה אתה יכול למכור כיסויים לטלפון? מקום טוב להתחיל בו הוא בניית חנות מקוונת.

עכשיו, זה נשמע כמו משימה מאתגרת לעומת רישום המוצרים שלך באתרי מכירה מקוונים. מקומות שוק אלה יכולים לעזור לבנות מודעות למותג בשלבים המוקדמים, אבל אתה תרצה בית דיגיטלי משלך בטווח הארוך. זה יעזור לשמור על השליטה במותג שלך ולשמור על רווחים נוספים.

במקרה של פשע, אנדרו ממליץ להתמקד קודם כל באתר שלך, ולאחר מכן לעבור לשוק מקוון. הוא מסביר, "האתר והקמעונאים שלנו היו שני המקורות הגדולים ביותר לתנועה ולמכירות." הוא גילה שכאשר אנשים מוצאים כיסוי לטלפון Felony ב-Etsy או באמזון, הם מבצעים חיפוש בגוגל כדי לראות אם המותג אמין. "הם רוצים למצוא את האתר שלך ישירות רק כדי לאמת את המותג, לוודא שהוא נראה לגיטימי."

הקונים כנראה יבדקו פרופילי מדיה חברתית כמו אינסטגרם ופייסבוק כדי לראות אם גם אתה פעיל שם. "אני חושב שכל נקודות המגע האלה עובדות יד ביד", אומר אנדרו, "ונותנים למותג שלך את הצפייה המלאה של 360 באינטרנט."

Felony case website

כשזה מגיע ליצירת החנות המקוונת שלך, Shopify היא הדרך הקלה ביותר להתחיל. אתה יכול להתחיל לעבוד ללא כישורי קידוד או תקציב עצום. תמורת תשלום חודשי קטן של $29, אתה מקבל אתר משלך, אישורי SSL, שרתי אינטרנט מהירים, שחזור נטישת עגלה וכלי שיווק ידידותיים למתחילים אחרים. אתה יכול למכור כיסויי טלפון מותאמים אישית ברחבי אמזון, eBay ומקומות שוק אחרים, ולנהל מלאי במנהל ה-Shopify שלך.

9. שיווק את העסק שלך

כעת, לאחר שהבנת את השוק שלך, המוצר שלך ושרשרת האספקה שלך, הגיע הזמן להבין איך והיכן למכור את כיסויי הטלפון שלך.

בעוד ששווקים כמו Etsy ואמזון הם מקומות טובים לרשום את כיסויי הטלפון שלך, אתה יכול גם לפתוח חנות מקוונת למותג שלך, להרחיב את מאמצי השיווק שלך ולבנות עסק לטווח ארוך.

בכל הנוגע לשיווק, להלן ערוצים וטקטיקות מומלצות שכדאי לנסות, כמו גם משאבים כיצד לבצע אותם:

  • שיווק במנועי חיפוש . שיווק במנועי חיפוש עוזר לך להגיע לאנשים שמחפשים כיסויי טלפון לסמארטפונים מסוימים. כוונת הקנייה מאחורי החיפושים הללו פירושה שתקבל את הקליקים הרלוונטיים ביותר למוצרים שלך ולטלפונים שבהם אתה תומך. אתה יכול להשיג זאת באופן אורגני באמצעות קידום אתרים או על ידי תשלום לקידום דרך Google Ads.
  • פרסום בפייסבוק . אם אתה ממקד לקבוצת עניין ספציפית עם העיצובים שלך, מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשווק לאנשים שמתאימים לפרופיל מסוים.
  • שיווק באינסטגרם . אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית מאוד, מושלמת להשוויץ בעיצובים שלך עם אפשרות לפרסום בתשלום גם כן.
  • שיווק משפיענים . שותפות עם מיקרו-סלבריטאים, יוטיוברים, אינסטגרם, TikTokers וכו' מאפשרת לך לרתום את השפעתם ולקהלים מבוססים כדי להציג את כיסויי הטלפון שלך בפני יותר אנשים.

כאשר אתה כותב תיאורי מוצרים עבור הטלפונים שלך, היה ספציפי ככל האפשר בהודעות שלך ושקול את נקודות המכירה הגדולות ביותר עבור כיסויי הטלפון שלך.

כל דבר, החל מהחומר, עמידות למים ועד לסרטון של נרתיק הטלפון שלך שעובר מבחן נפילה יכול להפוך את התיקים שלך למושכים יותר ללקוחות פוטנציאליים מעבר לעיצוב שלהם בלבד.

למידע נוסף: איך הרווחתי $4,558.03 ב-9 שבועות מכירת כיסויי טלפון

איך להכין כיסויים לטלפון

אולי תרצה ליצור כיסויי טלפון משלך למכירה במקום להוציא אותם במיקור חוץ מספק. כדי להכין את העיצובים לכיסויי הטלפון שלך, אתה יכול לצייר משהו ביד ולסרוק אותו למחשב, ליצור אמנות גרפית דיגיטלית בכלי כמו פוטושופ או קנבה, או לשכור איש מקצוע שייצור עבורך עיצוב.

השקת אתחול כיסוי טלפון משלך

אל תסתבך בתחרות על כיסויי טלפון. כמו כל שוק תחרותי אחר, מה שאתה צריך להתמקד בו הוא לפנות לנישה הנכונה ולהציג את המוצרים שלך בפני האנשים האלה. התחל את העסק שלך כהמולה צדדית, ואז למד והגדל אותו לעסק קטן מלא.

עם הזמן, אתה יכול למצוא עיצובים מנצחים וכיסויים לטלפון, כמו גם דרכים להשיג אותם כדי להגדיל את השוליים שלך כך שתוכל להכפיל את מכירתם.

איור מאת רחל טונסטל


איך אני פותח עסק לכיסויי טלפון?

  1. זיהוי צורך בשוק.
  2. צור תוכנית עסקית.
  3. זיהוי קהל יעד.
  4. עצב את כיסויי הטלפון שלך.
  5. מצא יצרן.
  6. בחר שם מותג ולוגו.
  7. בחר נקודת מחיר.
  8. צור את אתר המסחר האלקטרוני שלך.
  9. שווק את העסק שלך.

כמה שווה תעשיית כיסויי הטלפון?

על פי מחקרים עדכניים, שוק הכיסויים לטלפונים ניידים העולמי גדל במהירות. הוא צפוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי מורכב של 7.5% עד 2025, החל מ-10 מיליארד דולר ב-2020.

האם כיסויי טלפון טובים לדרופשיפינג?

כיסויי טלפון הם מוצר דרופשיפינג מצוין מכיוון שהם קלים וקלים למקור. אתה יכול למצוא מאות דגמים שונים מספקים כמו עליבאבא או עליאקספרס, למכור אותם בחנות המקוונת שלך, ולעולם לא להחזיק פריט אחד במלאי.

כמה עולה לפתוח עסק לכיסויי טלפון?

פתיחת עסק לכיסויי טלפון היא יותר השקעה של זמן מאשר כסף. אתה יכול להתחיל ניסיון חינם של 14 יום עם Shopify ולייבא כיסויים לטלפון בחינם מספקי דרופשיפינג. אתה משלם על פריטים רק כאשר לקוחות מזמינים אותם. לאחר תקופת הניסיון החינמית שלך, תשלמו עד 29 $ לחודש כדי להפעיל את חנות Shopify שלך.
How to make a phone case business

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button