עבודה מהבית במחשברעיונות לעסקים

כיצד להקים עסק פצצות אמבטיה מהבית: מדריך שלב אחר שלב

אני אוהב אמבטיות. אני אוהב את התחושה של להיות שקוע לגמרי במים חמים; שוקעים בחיבוק האמבטיה, איבר אחר איבר. במהלך המגיפה, אהבתי לאמבטיות הפכה לבילוי משהו. ובהתלהבותי החדשה מכל מה שקשור לאמבטיה, גיליתי את פצצת האמבטיה.

לפני שאאבד אותך, זה לא כבוד לרחצה. אבל השעות הארוכות שלי ביליתי בטבילה במים חמים ופסיכדליים גרמו לי לתהות לגבי המוצרים הטרנדיים האלה. ובתור עשה זאת בעצמך נלהב, רציתי לדעת אם אני יכול להכין אותם בעצמי. מסתבר שהם קלים מאוד להכנה וכבר היו לי את כל המרכיבים בבית שלי. מה שכן, הבנתי שזה פרויקט עשה זאת בעצמך יצירתי שאנשים יכולים להרוויח ממנו.

חיפוש מהיר אמר לי ששוק פצצות האמבט בארה"ב צפוי לגדול לתעשיית 350 מיליון דולר עד 2025. פצצות אמבט כל כך פופולריות למעשה, שיש מיליוני תמונות אינסטגרם המוקדשות לתיעוד איך הכדורים הצבעוניים האלה מתפוצצים כשהם פוגעים. המים, ממלאים אמבטיות ברחבי העולם במערבולות צבע.

אז אם אתה יזם חדש שמחפש רעיון עסקי חדש או עושה עשה זאת בעצמך עם כישרון במלאכת יד אבל לא יודע איך להפוך את התחביבים שלך לעסק בר קיימא, יש לי פתרון בשבילך: למד איך לעשות אמבטיה פצצות למכור.

כאן, אני אדריך אותך בתהליך של ייצור פצצות אמבטיה ומקור מרכיבים, כל הדרך לבנייה, שיווק והגדלת עסק רווחי.

🛁 קיצורי דרך

  • למה לפתוח עסק של פצצות רחצה?
  • סוגי פצצות אמבטיה (ודרישות רישוי)
  • איך להכין פצצות אמבטיה למכירה
  • הוראות שלב אחר שלב
  • מקור מרכיבים 101
  • איך להקים עסק לפצצות אמבטיה
  • תיוג, אריזה ומשלוח פצצות אמבטיה
  • שיווק פצצות האמבט שלך
  • מכירת פצצות אמבטיה IRL
  • קנה מידה של המותג שלך

למה לפתוח עסק של פצצות רחצה?

לפתיחת עסק של פצצות אמבטיה יש כמה יתרונות מרכזיים – כלומר, שאתה יכול להכין אותם במטבח שלך עם מרכיבים זולים וללא מכונות.

הם גם פופולריים מאוד. פצצות אמבט הפכו בשנים האחרונות לטרנד עולמי ולעמוד התווך בשגרת הטיפול העצמי של אנשים. והם לא מראים שום סימן להאטה: בהתבסס על Google Trends, שאילתות עבור "פצצת אמבטיה" ומונחים קשורים עלו בהתמדה במהלך חמש השנים האחרונות.

בנוסף להיותו שוק רווחי עם ביקוש צרכני גואה, הנה כמה סיבות נוספות שבגללן כדאי לשקול לייצר פצצות אמבטיה ולהרוויח כסף מהטרנד הזה:

  • עלויות התחלה נמוכות. מכיוון שכנראה יש לך את רוב המרכיבים שאתה צריך בבית, פתיחת עסק של פצצות אמבטיה היא זולה ביותר. אתה יכול להכין כמה עשרות פצצות אמבטיה תמורת 30 דולר בלבד.
  • לא צריך הרבה מקום. מכיוון שפצצות אמבטיה הן קטנות וקומפקטיות, אתה יכול בקלות לאחסן מלאי נוסף בבית שלך מבלי לשלם על אחסון נוסף.
  • קל להתאמה אישית. נציג לך מתכון פשוט של פצצת אמבטיה להלן המשמש קו מנחה ליצירת משלך, אבל אתה יכול להחליף מרכיבים מעניינים או יוצאי דופן כדי לבדל את המוצרים שלך.

סוגי פצצות אמבטיה (ודרישות רישוי)

עכשיו כשאתה יודע שלטרנד הטיפול העצמי הזה יש אחיזה, הבה נבחן את הסוגים הנפוצים של פצצות אמבטיה שאתה יכול לשקול לייצר, ואת שווקי היעד אליהם אתה יכול למכור.

מנקודת מבט של מוצר, פצצות אמבטיה נופלות לשתי קטגוריות רחבות: קוסמטיקה וסמים. ניווט תחת המוצר שלך יכול להיות מסובך, אבל זה בעצם מסתכם בטענות שאתה מעלה לגבי פצצת האמבט שלך. אם אתה מעלה טענות כלשהן לגבי יתרונות נפשיים או פיזיים, אז זה נחשב סם . אחרת, זה נחשב לקוסמטיקה .

רוב פצצות האמבט שאנו מפרטים להלן נחשבות לקוסמטיקה ומטופלות כמו סבונים או קרמים על ידי הגופים המנהלים. אם אתה מתכנן לשווק את פצצות האמבט שלך עבור היתרונות הרפואיים שלהן, המוצרים שלך חייבים להיות מאושרים על ידי ה-FDA עבור יעילות כמו גם בטיחות. אישור ה-FDA יכול להיות תהליך יקר וגוזל זמן, אך ישנם צדדים שלישיים שידאגו עבורכם לתהליך האישור בתשלום.

הדרישות משתנות ממדינה למדינה, אז התייעץ עם הממשלה המקומית שלך לקבלת מידע נוסף על אופן הרישום של פצצות האמבט הקוסמטית שלך:

  • תוכנית הרישום המרצון של ה-FDA של ארה"ב (VCRP)
  • טופס ההודעה הקוסמטית של קנדה (CNF)
  • הודעת מוצר קוסמטי של בריטניה למשרד לבטיחות ותקנים של מוצרים (OPSS)

פצצות אמבט כדוריות קלאסיות

“classic
קרדיט תמונה: ניו יורק טיימס

רוב האנשים – גם אם אתה לא "נרקומן לטיפול עצמי" כמוני – מכירים את פצצת האמבט הקלאסית. מוצרים אלה הם באופן מסורתי בצורתם כדורית ומגיעים במגוון צבעים, ריחות ושמנים מרגיעים. לחלקם אולי אין ניחוחות או צבעים והם משמשים רק למטרת ניקוי והלחנת הגוף, בעוד שלאחרים יש נצנצים ומגוון צבעים לאפקט ויזואלי יותר. אלו נחשבים למוצרי שוק המוני, ויש להם דמוגרפיה רחבה של לקוחות.

פצצות אמבטיה תכשיטים

“jewel
קרדיט תמונה: EliteDaily

אמבטיה ותכשיטים? רשום אותי. כאילו השמנים המרגיעים והמים הבין-גלקטיים לא היו מפוארים מספיק, מותגים מסוימים אוהבים לפנק את הלקוחות שלהם אפילו יותר על ידי הוספת תכשיטים לפצצות האמבט שלהם. מותגים פופולריים כמו Charmed Aroma ו-Fragrant Jewels ידועים בזכות המוצרים הללו, ומהווים מתנה נהדרת לאהובים. מותגי פצצות אמבטיה אלה מכוונים בדרך כלל לנשים ונערות בגילאי 16 עד 35.

פצצות אמבט קריסטל

“glitter
קרדיט תמונה: לושאלות

עבור האנשים שאוהבים אמבטיות נוצצות כמו מרגיעות, פצצות אמבט קריסטל הן התשובה. הוספת קריסטלים למוצרים אלו משכה את עיניהם של הצרכנים – במיוחד השוק ההולך וגדל של צרכנים המאמינים שלגבישים יש כוחות מרפא. פעם שמורה לחוגי ניו אייג' שוליים, ריפוי קריסטל הפך לעסק מיינסטרים של מיליארד דולר. ובכל זאת, רוב המוצרים הללו נמכרים לנשים רוחניות, תושבות עירוניות, בין הגילאים 20 עד 35, בעלות הכנסה גבוהה מהממוצע.

פצצות אמבטיה מעוצבות/נושא

“donut
קרדיט תמונה: Etsy

מותגים אחרים בחרו לחשוב מחוץ לקופסה (או לכדור) על ידי עיצוב מוצרים במגוון צורות וגדלים. בין אם הם נועדו כטובות הנאה עבור מקלחת כלה או תינוק, מתנה לאוהב מאפים, או אמבטיה מהנה לילדים, סביר להניח שיש שם מוצר לפי נושא שיענה על דרישות הנישה של כל קונה. ומלבבות, סופגניות, כדורי צינה ועד פוקבולס, המגבלה היחידה על צורת פצצת האמבט שלך היא הדמיון שלך.

פצצות אמבט ארומתרפיה

פצצות אמבט אלו פותחו עם שמנים אתריים בדרגה טיפולית. מזוקקים מעלים, פרחים וזרעים של צמחים, שמנים אתריים משמשים בפצצות אמבט כדי למקד מחלות פיזיות ורגשיות שונות, כמו מתח, עור יבש ובעיות עיכול.

מאחר שארומתרפיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המתיימרת להן יתרונות טיפוליים, השימוש בשמנים אתריים מסווג את המוצרים הללו כתרופות, לא קוסמטיקה, ולכן הם צריכים להיות מאושרים על ידי ה-FDA ככאלה.

למרות שלסוגים אלה של פצצות אמבט יש חסמי כניסה גבוהים יותר, העניין בארומתרפיה גדל באופן משמעותי ככל שהצרכנים משקיעים יותר בבריאותם וברווחתם. עם תעשיית הבריאות העולמית בשווי של 3.7 טריליון דולר, זה עשוי להיות הגיון עסקי טוב להשקיע במוצר מסוג זה של פצצות אמבטיה.

💡טיפ: אנו ממליצים בחום לא לעקוף את קבלת אישור ה-FDA. לביקורת על ידי ה-FDA יכולות להיות השלכות משפטיות ופיננסיות חמורות – זה לא סוג המים החמים שאתה רוצה למצוא את עצמך בהם.

איך להכין פצצות אמבטיה למכירה

לאחר שקבעתם איזה סוג של פצצת אמבטיה אתם רוצים להכין, הגיע הזמן להתחיל להכין אותם.

אסוף את המרכיבים והאספקה שלך

פצצות אמבט קלות להפתיע להכנה ודורשות רק כמה פריטים חיוניים. אמנם אתה יכול להחליף חלק מהמרכיבים האלה כדי להתאים אישית את פצצות האמבט שלך, אבל המתכון הבסיסי של אצווה אחת של פצצות אמבטיה דורש:

  • 1 כוס סודה לשתייה
  • ½ כוס חומצת לימון
  • ½ כוס מלח אפסום
  • ½ כוס עמילן תירס
  • ¾ כפית מים
  • 2 כפיות שמן אתרי (לבנדר, אקליפטוס, ורד, תפוז ועשב לימון פופולריים לאמבטיה)
  • 2 כפיות שמן נשא (חוחובה, שקדים מתוקים, קוקוס, זית, או אפילו שמן תינוקות)
  • 2 כפיות חמאת שיאה לפצצת אמבט "חמאה" לחות נוספת
  • כמה טיפות של צבע מאכל (לוודא שהוא לא מכתים)
  • תבניות
  • אופציונלי: פרחים מיובשים, קישוטי עוגות סוכר, נצנצים, קריסטלים וכו'.

💡טיפ: רכשו תבניות סיליקון המשמשות לאפייה או להקפאת קרח לצורות ספציפיות. אלה מחזיקים מעמד היטב במהלך תהליך היצירה, ניתנים לניקוי בקלות ויכולים לעזור לך ליצור מספר מוצרים באצווה אחת.

הוראות שלב אחר שלב

זה הזמן לערבב את המרכיבים שלך! בעיקרון, אתה רק צריך לשלב את החומרים הרטובים והיבשים בקערות נפרדות, ואז לאט לאט לשלב את שתי התערובות לקערה אחת.

שלב 1: למעט חומצת לימון, מערבבים את החומרים היבשים בקערת ערבוב גדולה.

blend dry ingredients into large bowl

שלב 2: בקערת ערבוב נוספת, יוצקים את כל החומרים הנוזלים ומערבבים.

blend liquid ingredients into mixing bowl

שלב 3: יוצקים את התערובת הנוזלית לתוך קערת החומרים היבשים, ומקציפים להתמזגות. מוסיפים לאט את חומצת הלימון וממשיכים לערבב. סביר להניח שתבחין בתגובה מתסיסה קלה בגלל חומצת לימון. אין צורך להיכנס לפאניקה – זה נורמלי.

mix dry and liquid ingredients

שלב 4: ארזו את התערובת לתוך התבניות שבחרת בצורה הדוקה מאוד. אפשר למלא מעט את התבניות ולהשתמש בכף או כוס כדי ללחוץ את התערובת בחוזקה ככל האפשר.

pack mixture into a mold

שלב 5: לאחר ההקפאה הסר את פצצות האמבט מהתבניות וטא דה! אם אינך מתכוון למכור אותם מיד, אחסן אותם בכלים אטומים כמו פלסטיק או זכוכית. פצצות טריות יותר מבעבעות ומבעבעות יותר כאשר נפלו באמבטיה, כך שאחסון נכון הוא בלתי נפרד כדי לשמור על המלאי שלך ברמה הגבוהה ביותר של איכות.

pack the bath bombs in an air tight container אם בחרתם לתת להם להתייבש באוויר במקום להקפיא אותם, תנו לפצצות האמבט יום-יומיים להתייבש לחלוטין לפני השימוש בהן או לעטוף אותן.

הערה : מכיוון שפצצות אמבטיה הן במרקם פירורי, תבניות עם עיצובים מורכבים וחתיכות קטנות עלולות להישבר. בדיקות וניסויים יעזרו לך למצוא את התבניות הטובות ביותר לשימוש כדי להשיג את התוצאות הרצויות לך.

מקור מרכיבים 101

כעת, לאחר ששכללת את הכנת פצצות האמבטיה, הגיע הזמן להבין את ניסוחי פצצות האמבט שלך. למזלכם, ניתן לקנות את רוב המרכיבים שאתם צריכים במכולת המקומית שלכם או בכמויות מקוונות, אך מכיוון שלקוחות ספוג במוצרים שלכם לפרקי זמן ארוכים, כדאי לשים לב היטב באילו מרכיבים אתם משתמשים וכיצד מקורם.

שאלות שכדאי לשאול את עצמך בעת בחירת מרכיבים וניסוחים

בין אם אתה יוצר מחדש מתכונים פופולריים של פצצות אמבטיה או מציע תערובות ייחודיות משלך, אתה רוצה להיות בטוח שאתה טוען טענות אמת על האריזה שלך, ושהמרכיבים שבהם אתה משתמש בטוחים. הנה מה שיש לקחת בחשבון בעת מינוי מרכיבים:

  • האם המרכיבים ברמת טיפוח העור ו/או מאושרים לשימוש בטיפוח העור במדינה שלך? לדוגמה, שמן קוקוס עשוי להימכר בגרסת מזון או טיפוח עור.
  • האם צבע המאכל או צבע הסבון שבו אתה משתמש מאושר על ידי ה-FDA? האם הוא מסיס במים, ללא כתמים וללא דימומים?
  • האם אתה מחפש מרכיבים טבעיים? כיצד תבטיחו כי טענות הספקים לגיטימיות?
  • האם המותג שלך הולך להיות מודע לסביבה? האם המרכיבים שבהם אתה משתמש מתכלים?
  • האם המוצרים שלך יגלו טענות אורגניות? ודא כי הספק מחזיק באישורים המתאימים. אלה יהיו שונים ממדינה למדינה.
  • מהם חוקי התיוג במדינה שלך ובמדינות שבהן אתה שולח? כמה מידע יש לך לתת על "ריחות"?
  • האם אחד מהמרכיבים (במיוחד שמנים אתריים) ידוע כאלרגנים נפוצים? לדוגמה, אנשים מסוימים מפתחים כוורות או שלפוחיות כאשר הם נחשפים לשמן ברגמוט.

אלו הן רק כמה שאלות שיעזרו לך להתחיל. אם אתה מציע ניסוחים משלך, עקומת הלמידה תהיה תלולה יותר כאשר אתה מנווט כיצד מרכיבים או תוספים מסוימים מתנהגים יחד – במיוחד אם אתה משתמש בשמנים אתריים לפצצות ארומתרפיה. במקרה זה, אני ממליץ לך בחום לשכור צד שלישי שיעזור לך בתהליך המחקר והפיתוח.

בחירת הספק הנכון של שמנים אתריים

“essential
קרדיט תמונה: Into the Gloss

כל המרכיבים שלך צריכים להיות מקורים בזהירות, אבל זה שמנים אתריים שאתה צריך להיות הכי נבון לגבי. עם עוצמה של פי 50 עד 100 מהעלים או הזרעים המקוריים שלהם, יש להשתמש בשמנים אתריים בזהירות.

יתרה מכך, לא כל השמנים נוצרים מתוך מחשבה על טוהר והם אינם מוסדרים על ידי ה-FDA, אז אתה צריך להיות עורך דין משלך בכל מה שקשור למקור הדברים הטובים. ניתן לחתוך שמנים ממקורות חסרי מוניטין בחומרי מילוי, לעבד אותם בכימיקלים, או סתם למלא אותם ב"שמני ריח" שאין להם יתרונות צמחיים.

להלן מספר דברים שכדאי לבדוק בעת רכישת שמנים אתריים:

  • בקבוקים כהים. מכיוון שאור וחום עלולים לפגוע בשמן, ספק איכותי ימכור את השמנים האתריים שלו בבקבוק זכוכית כהה אטום היטב (בדרך כלל ענבר). לעולם אל תקנה שמן אתרי שנמכר בבקבוק פלסטיק.
  • שם הצמח. יש לציין בבירור את השם הנפוץ והלטיני של הצמח המשמש לייצור השמן, כמו גם באילו חלקי צמחים השתמשו, כיצד הוא הופק (זיקוק או ביטוי), וכיצד הוא גדל (הידוע גם בשם אורגני, בטבע פראי, מָסוֹרתִי).
  • מָקוֹר. אם התווית אינה מזכירה באופן מוחלט את ארץ המוצא, ייתכן שתראה "lot#", שאותו תוכל לחפש.

אם אתה מתכנן לקנות שמנים אתריים בכמויות גדולות מספקים סיטונאיים, עליך להיות יסודי במחקר שלך. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להעריך ספק שמנים אתריים:

  • בדוק אם יש אישורים והפניות. אם אתה הולך במסלול האורגני, בדוק אם יש הסמכה. עבור ספקים בארה"ב, חפש תווית "מוסמך USDA" באתר האינטרנט שלהם, ואם זה בקנדה, הוא יאושר על ידי ה-CFIA עם תווית "קנדה אורגנית".
  • אל תיפול למחירים נמוכים. זה טבעי שתרצו לבחור את המוצר הזול ביותר כשאתם קונים בסיטונאות, אבל אם המחיר נמוך בהרבה מהמתחרים, זה סימן שאתם כנראה משלמים על שמני ריח ללא יתרונות רפואיים. אבל היזהרו גם מההפך: בקבוקים יקרים פירושם שאתם משלמים על מיתוג ולא על המוצר עצמו.
  • שוחח עם מתרגלי ארומתרפיה. כאנשי המקצוע המנוסים ביותר בשימוש בשמנים אתריים ברמה טיפולית, הם מהווים משאב מועיל להפליא לכל יזם שמעוניין לשלב שמנים אתריים במוצר שלהם. לא רק שהם יכולים להציע שמנים וספקים, הם אפילו יכולים לעזור לך למצוא את הניסוח היעיל ביותר עבור פצצות האמבט שלך.

📚 קרא עוד:

  • כיצד למצוא יצרן או ספק עבור הרעיון העסקי שלך

איך להקים עסק לפצצות אמבטיה

לאחר ששלטת בניסוחי פצצות האמבט שלך, הגיע הזמן להתחיל למכור. ראשית, תצטרך לחשוב איך אתה הולך להתמודד עם ייצור ושירות לקוחות. האם אתה יכול להכיל הזמנות בודדות, מרובות או סיטונאיות או שתצטרך לשכור עזרה? לאן אתה רוצה למכור ולשלוח? איך תנהל את המלאי וההגשמה? אתה רוצה לנסח את כל הלוגיסטיקה לפני שתשיק את העסק שלך.

בנה חנות מקוונת

לאחר שהכל יסתדר, השלב הבא שלך הוא להקים את החנות המקוונת שלך. זה לוקח רק דקה להירשם לגרסת ניסיון בחינם של Shopify, ואנו ניתן לך קצת זמן לשחק לפני שאתה מתחייב למנוי. או אם אתה מוכן, אתה יכול לקנות את שם הדומיין של האתר שלך ולחבר אותו לחנות Shopify שלך עם מחולל הדומיינים שלנו.

תרצה לבחור עיצוב של Shopify שמציב את התמונות במקום הראשון ומציג את פצצות האמבט הצבעוניות שלך ישירות בדף הבית. אנו מציעים ערכות נושא המיועדות למותגי יופי כמו Simple, Broadcast או Prestige.

"תפוס מסך
ערכת נושא של Shopify

לבסוף, אתה רוצה לוודא שתמונות המוצר שלך באמת קופצות. פצצות אמבטיה הן פוטוגניות ביותר, אז תרצו להראות את הצבעים, המרקמים והצורות שלהן עם צילום באיכות גבוהה. ומכיוון שהקסם האמיתי של פצצות אמבטיה הוא בהפעלתן, כדאי לשקול לכלול סרטונים של המוצרים שלך בפעולה בדפי המוצרים שלך.

התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי!

 

📚 קרא עוד:

  • המדריך למתחילים לצילום מוצר
  • התוכנה הטובה ביותר לעריכת וידאו בחינם
  • דפי מוצר: 16 דוגמאות לדפי נחיתה יפים של מוצרים
  • כיצד לייעל את דפי המוצר שלך למכירות

תיוג, אריזה ומשלוח פצצות אמבטיה

פצצות אמבטיה הן עדינות ויש להן נטייה להתפורר אם הן לא בתנאים הנכונים, אז כשאתם מוכנים לארוז ולשלוח את המוצרים שלכם, ודאו שיש לכם את הדברים הבאים:

  • עטיפה מתכווצת
  • תוויות מוצר ו/או מדבקות
  • נייר טישו או מילוי קמטים נייר שניתן למחזור
  • קופסאות למשלוח

כעת, יש לזכור שלושה דברים בעת תיוג, אריזה ומשלוח של פצצות האמבט שלך:

  • הימנע מלחות. כל כמות של לחות תגרום לפצצת אמבטיה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב – להפעיל. ברור שאתם לא רוצים שזה יקרה בזמן מעבר, אז ברגע שאתם מוכנים לארוז את המוצר, הוציאו את פצצת האמבט שלכם מהמיכל האטום שלו ועטפו אותו מיד. עטיפה הדוקה של פצצת האמבט תנעל את הלחות בחוץ.
  • היו שקופים בתיוג שלכם. לא משנה היכן אתה נמצא, דרישות התוויות מבקשות שתפרט את כל המרכיבים בפצצות האמבט שלך. בעוד שמינהל המזון והתרופות (FDA) אינו דורש מחברות קוסמטיקה לפרק בדיוק את מה שהן משתמשות בהן כדי להוסיף "ניחוח" למוצרים שלהן (כדי לא למסור את הנוסחה הקניינית שלהן), שקיפות מלאה תגיע רחוק עם הלקוחות שלך.
  • ארוז את המוצרים שלך היטב. לבסוף, תרצו לוודא שפצצות האמבט שלכם לא יכולות להתגלגל בתוך הקופסה ולהתנגש זו בזו. אם כן, סביר יותר שהם ישברו ויתפוררו ברגע שהלקוח שלך יפתח אותם. כל שעליך לעשות הוא למלא את הקופסה בנייר טישו או חומר מילוי לקמטים כדי להפריד את פצצות האמבטיה זו מזו ולשמור אותן צמודות. כבדיקת בטיחות, סגור את האריזה ונער אותה – אם אתה שומע רעשן, הוסף לה עוד מלית או טישו.

📚 קרא עוד:

  • המדריך למתחילים למשלוח והגשמה של מסחר אלקטרוני
  • אריזת מוצר: כיצד מותגים מובילים משמחים לקוחות עם חוויות בלתי נשכחות של Unboxing
  • 5 דרכים להשתמש בתוספי אריזה כדי להגדיל את נאמנות הלקוחות וההכנסה

שיווק פצצות האמבט שלך

התחרות על תשומת הלב בתעשיית פצצות האמבט היא מאתגרת עבור מותגים מתפתחים, אז זה קריטי שתחשוב מה אתה רוצה שהמותג שלך ייצג ומי לקוח היעד שלך. האם אתה יוצר פצצות אמבטיה שנועדו לעורר שמחה ולהפוך את שעת האמבטיה למהנה, או שהן יותר טיפוליות במטרתן? סוג המותג שתבחר ישפיע על העלויות המוקדמות שלך כמו גם המחירים שלך, קהל היעד שלך ואסטרטגיית השיווק שלך.

ובכל זאת, יש כמה טיפים ועצות כלליות לקבלת יותר גלגלי עיניים על מוצרי האמבט שלך.

ראשית, פצצות אמבטיה נוצרו למכירה חברתית, כך שערוצים כמו אינסטגרם ו-Facebook Shops ו-TikTok הולכים להיות המפתח עבורכם. אתה יכול גם להשתמש במגוון טקטיקות שיווק דיגיטליות כדי להניע תנועה לחנות המקוונת שלך ולעמודי מוצר ספציפיים.

נסה כמה מהשיטות והטיפים שלהלן:

  • שיווק משותף עם מותג משלים. חפש שיתוף פעולה עם חברות בריאות או טיפוח עצמי, מותגי טיפוח או מותגי יופי שמתיישרים עם הערכים שלך. שקול ליצור חבילה של מוצרים למכירה כחבילה באמצעות המדיה החברתית, ובכך למנף את בסיס הלקוחות והעוקבים אחד של השני.
  • שיווק משפיענים. אלפי יוצרים עצמאיים מתהדרים במיליוני צפיות ורבים מתפרנסים מקידום מותגים אחרים או משיקים מותגים משלהם. אם תבחר לשתף פעולה עם משפיען, בחר ביוצרים מקומיים ופחות מוכרים עם קהלים קטנים יותר אך מעורבים שיהיה נוח לעבוד איתם.
  • מתנות ותחרויות. כולם אוהבים דברים בחינם. אבל מתנות הן לא רק נהדר עבור הזוכה – הן הזדמנות עבורך להרחיב את העסק שלך. עם מעט מוצר כפרס וקצת מאמץ שיווקי, מתנה מקוונת יכולה לעזור לעסק שלך לרכוש לקוחות חדשים.
  • תוכן שנוצר על ידי משתמשים. פצצות אמבטיה נוצרו עבור תוכן שנוצר על ידי משתמשים. ולמרות שהלקוחות שלכם מתכוונים כמעט בוודאות לתעד את האמבטיות הצבעוניות שלהם, עודדו אותם לתייג אותם גם עם המותג שלכם או האשטאג ממותג. כך העוקבים שלהם יכולים למצוא אותך בקלות ולהפוך גם ללקוחות שלך.
  • דחף מכירות ומבצעים לחגים. פצצות אמבט מהוות מתנות מצוינות לאהובים, והרכישות תמיד גדלות סביב החגים – חג המולד ויום האהבה, במיוחד. תהיו יצירתיים עם צבעים וריחות, ושחקו מוטיבים עונתיים.

📚 קרא עוד:

  • להרוויח כסף באינסטגרם
  • למד שיווק בדוא"ל: הכל מבניית רשימה ועד אוטומציה מתקדמת של מחזור חיים

מכירת פצצות אמבטיה IRL

אינך צריך להגביל את עצמך למכירה מקוונת – יצרנים רבים גם מוכרים בהצלחה IRL. מכירה אישית מאפשרת לך לגשת לקהל חדש ולקבל משוב חי על המוצרים שלך.

בפרט, דוכני שוק וחנויות מוקפצות נותנים לך את ההזדמנות לקבל מיקום קמעונאי זמני מבלי להתחייב לדמי שכירות גבוהים בחזית החנות ולחזי שכירות ארוכים. ומכירה לצד בעלי מלאכה מוכשרים אחרים ואומני עשה זאת בעצמך יכולה להוות השראה רצינית גם למוצרים עתידיים.

סיבות לשקול למכור את המוצרים שלך במצב לא מקוון כוללות:

  • קבל מגרש בדיקות מוצרים חי. אתה תשמע משוב ישיר ושאלות מהלקוחות שלך. טיפול בדאגותיהם בשידור חי נותן לסוחרים תובנות שלא יסולא בפז כיצד לשפר מוצרים או לענות על נקודות כאב של לקוחות.
  • הצג את עצמך בפני לקוחות סיטונאיים פוטנציאליים. קמעונאים אחרים משתתפים בשווקים ובירידים בחיפוש אחר מוצרים חדשים לחנויות שלהם. זוהי הזדמנות אידיאלית עבור סוחרי יופי קטנים יותר להתחבר לעסקאות סיטונאיות.
  • בנה רשימת מנויים באימייל ו/או מעקב חברתי מקשרים שאתה פוגש ביריד, בשוק או בפסטיבל.
  • התחבר עם יזמים, יצרנים ובעלי עסקים אחרים . זה אף פעם לא רעיון רע לבנות את הרשת שלך.

למרות שמכירה לא מקוונת עשויה להישמע קצת מאיימת, קל לטפל בעסקאות תוך כדי תנועה על ידי שימוש במערכת נקודת מכירה ניידת כמו Shopify POS. זה מסתנכרן עם החנות המקוונת שלך כך שהמכירות, המלאי ונתוני הלקוחות שלך מעודכנים ללא כל עבודה ידנית מצדך.

📚 קרא עוד:

  • מופעי אומנות ושווקים: מדריך ליוצרים ליצירת חווית מכירה אישית

קנה מידה של המותג שלך

לבסוף, הדבר הגדול ביותר בעסקי פצצות האמבטיה הוא כמה קל להרחיב את קו המוצרים שלך לאחר ההצלחה הראשונית שלך עם מוצרי אמבטיה. עבור יזמי יופי מתחילים, אתה יכול ליישם מחדש את המרכיבים שבהם אתה משתמש בפצצות האמבט שלך לטיפוח עור, תמיסות, סבונים ועוד כל כך הרבה מוצרים משתלמים. וזה מעבר קל — הריחות כבר מפותחים, אתה רק צריך ליצור את המוצר החדש. אתה יכול למכור את הלקוחות הקיימים שלך על סמך הריחות שהם קונים לעתים קרובות, ליצור חבילות טיפול ממוקדות בטיפול ולהצמיח את העסק שלך לגבהים חדשים.

מוכן להקים עסק משלך לפצצות אמבטיה?

כעת, כשיש לך רעיון עסקי בר-קיימא והדרכה כיצד לבצע אותו, אתה יכול לעבוד לקראת בניית הכנסה בת קיימא לטווח ארוך.

התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.


איורים מאת אליס מולון וברנדה ויסניובסקי

bath bomb business

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button