טיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית במחשבעבודה מהבית לאמהותעבודה מהבית ללא ניסיוןעבודות מהביתרעיונות לעסקים

רעיונות לעסקים – כיצד ליצור ולמכור מדבקות באינטרנט

המדריך המלא שלב אחר שלב

האם אתה זוכר שהיית ילד ואספת מדבקות ממסטיק כדי לשים את כל הקלסרים והקלמרים שלך?

המדבקות עדיין חזקות והפכו לדרך פופולרית לפתוח עסק קטן. הם כרגע פריט אופנתי בשווקים מקוונים כמו Etsy והם דרך מהנה לבטא את האישיות שלך בעלות נמוכה.

בניגוד למדבקות המסטיקים האלה, הסוג שאתה יכול לקנות באינטרנט עכשיו הם יצירות אמנות איכותיות וייחודיות שמתפרשות על כל ז'אנר וסגנון. בין אם נדבקים על מחשבים ניידים, כיסויים לטלפונים או מחברות, ישנן דרכים רבות להשתמש בהן לקישוט חפצים יומיומיים. במהלך טרנד הבנות של VSCO שהחל ב-2019, בקבוק מים רב פעמי מכוסה במדבקות חמודות הפך לאביזר ויראלי.

אם אתה כבר אמן, הפיכת העבודה שלך למדבקות היא תהליך פשוט. ואם אתה חדש, מחסום הכניסה נמוך – הגורם המגביל היחיד הוא היצירתיות שלך.

בהשוואה לסוגים אחרים של עסקים, חנויות מדבקות הן דרך זולה ופשוטה יחסית להיכנס ליזמות. במדריך זה נעבור על מדוע כדאי לשקול הכנת מדבקות, כיצד לעצב ולהדפיס אותן, היכן למכור אותן וכמה רעיונות לשיווקן. עוד נשמע משני בעלי חנויות שמצאו הצלחה עם עסקי מדבקות משלהם.

איך להכין ולמכור מדבקות באינטרנט

תוכן העניינים

  • למה לעשות מדבקות?
  • איך מעצבים מדבקות למכירה
  • אילו סוגי מדבקות אני יכול להכין?
  • איך אני מכין מדבקות למכירה?
  • איך אני מוכר מדבקות באינטרנט?
  • איך לתמחר מדבקות למכירה
  • כיצד לשלוח מדבקות
  • כיצד ליצור ולמכור מדבקות שאלות נפוצות

למה לעשות מדבקות?

למדבקות יש אינסוף אפשרויות. ניתן להפוך כל יצירת אמנות – בין אם איור, מכתבים כתובים או צילום – למדבקה. אתה יכול ליצור כל גודל או צורה, ולהוסיף גימורים מיוחדים כמו רקעים ברורים או אפקטי נצנצים הולוגרפיים.

אם אתה רוצה לייצר ולמכור מדבקות באינטרנט, בהחלט יש שוק עבורן. על פי eRank, שעוקבת אחר פריטים טרנדיים ב-Etsy, "סטיקרים" היה הפריט ה-11 בחיפושים ביותר בשוק בספטמבר 2021.

אם אתה כבר אמן, הפיכת העבודה שלך למדבקות היא תהליך פשוט. ואם אתה חדש, מחסום הכניסה נמוך – הגורם המגביל היחיד הוא היצירתיות שלך. מדבקות משמשות להבעת אינדיבידואליות ותחומי עניין שונים, כך שאתה בטוח תמצא קונה לכל סגנון שתיצור.

אילונה לין היא הבעלים של Milkteanco, חנות מדבקות המציגה עיצובים מקסימים בסגנון קאוואי. אילונה עבדה במכירות לפני שהחליטה לבסוף להמשיך באהבתה לאמנות ולפתוח חנות מדבקות במשרה מלאה.

"הגבלת מכסת מכירות כמעט לא הרווה את הצמא שלי ליצירתיות", היא אומרת. אילונה פתחה את החנות שלה במהלך COVID, בזמן שכולם היו תקועים בפנים. "ראיתי כל כך הרבה סרטונים וסיפורים מעוררי השראה של אנשים שפותחים עסק משלהם מהבית, והכה בי שעכשיו יש לי את הזמן והתשוקה לזה".

מנקודת מבט של עלות עסקית, החומרים להכנת מדבקות הם סבירים יותר מאשר מוצרים אחרים שאתה יכול לייצר, ודורשים מעט מקום אחסון למלאי. אם אתה משתמש בשירות הדפסה של צד שלישי, מדבקות עולות פחות מ-$1 כל אחת עבור מנות קטנות, ואפילו פחות אם מזמינים במספרים גדולים יותר. אם מדפיסים בבית, ניתן להכין מדבקות לפי הזמנה, תוך מניעת בזבוז ובעיות מלאי יתר. המשלוח הוא גם פשוט, כאשר יש צורך רק במעטפה קשיחה קטנה עבור רוב ההזמנות.

📚 משאבים

  • 12 תחביבים רווחיים שאתה יכול לייצר רווחים (כנראה יש לך לפחות אחד)
  • כיצד ליצור ולמכור סיכות אמייל בשנת 2021

איך מעצבים מדבקות למכירה

החלק הקשה ביותר בפתיחת עסק מדבקות הוא להחליט איך בדיוק ייראו המדבקות שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות, האתגר הראשון שלך יהיה לצמצם את המותג והסגנון שלך ואז להבין איך לייעל אותם כמדבקות.

מצא את הנישה שלך וקבל השראה

עם כל כך הרבה חנויות מדבקות כבר בחוץ, אתה צריך לגלות את האסתטיקה הייחודית שלך.

אילונה קיבלה השראה מהחתול שלה, מילקי, ויצרה גרסה מצוירת חמודה שלו שהיא ערבבה מחדש לעיצובים שונים.

A sticker sheet of cute illustrated cats
תמונה באדיבות: Milkteanco

כריסטין לי היא הבעלים של Created by Christine. היא בחרה ליצור מדבקות מלאות ויברציות חיוביות וציטוטים מעוררי השראה. היא גם מקבלת רעיונות מהעבודה היומיומית שלה כמורה בכיתה א', ומכינה מדבקות לאנשי חינוך עמיתים.

"חיוביות היא דבר חשוב בי, וזה כמו מרכז הכובד שלי בכיתה שלי, אז אני תמיד, כאילו, שולפת ציטוטים חיוביים", היא אומרת.

חשבו על מה אתם כבר אוהבים לצייר או ליצור, כמו גם על הזהות והאישיות שלכם.

לשקול:

  • התחביבים ותחומי העניין שלך
  • הסגנונות האמנותיים האהובים עליך
  • קהילות שאתה שייך אליהן
  • מה שאתה מוצא השראה
  • אילו מסרים או סמלים מייצגים את האישיות שלך

שקול גם יכולת הרחבה. אם הנישה שלכם קטנה מדי, יהיה רק מאגר קטן של לקוחות שירצו לקנות את המדבקות שלכם.

אתה יכול גם לעיין בחנויות מדבקות אחרות לקבלת השראה, אך לעולם אל תעתיק עבודה של מישהו אחר. עבודה ייחודית תעזור לעסק שלך להתבלט ולמשוך לקוחות.

צור את האמנות שלך

שיטת הציור שבה משתמשות גם אילונה וגם כריסטין היא אייפד והאפליקציה Procreate, תוכנת אמנות שתוכננה במיוחד לטאבלטים. זה עובד בצורה מושלמת עם Apple Pencil, ומאפשר לך לצייר, לצבוע ולעצב כל דבר שתרצה ליצור. אתה יכול גם להוריד מברשות חדשות, בחינם או בתשלום, כדי להרחיב את מה שהאפליקציה יכולה לעשות.

למרות ש-Procreate היא בחירה נפוצה, כל תוכנת אמנות דיגיטלית, כגון Adobe Photoshop או Illustrator, או תוכנה חינמית כמו GIMP, יכולה לשמש ליצירת מדבקות.

A sticker that says 'To do: take attendance.'
תמונה באדיבות: נוצר על ידי כריסטין

אתה יכול גם לסרוק אמנות לא דיגיטלית לתוכנת מחשב כדי להפוך למדבקות.

הדבר החשוב ביותר הוא שכל אמנות שבה אתה משתמש צריכה להיות גדולה לפחות כמו שאתה מתכנן להדפיס אותה בגודל המדבקה הסופי שלה. זה גם צריך להיות מינימום של 300 dpi (נקודות לאינץ') ולשמור כקובץ CMYK כדי להבטיח שהמוצר הסופי זהה לאיכות ולצבעים כמו העיצוב שלך.

לבסוף, אם אתה מתכנן לעשות מדבקות בודדות שאינן ריבוע או עיגול פשוט, אתה צריך שיהיה לך גבול ברור ומוגדר, כך שהמדפסת או מכונת החיתוך שלך בבית יידעו היכן לחתוך את הקצוות של המדבקה. אנשים רבים בוחרים לצייר גבול לבן סביב העיצובים שלהם, אבל אתה יכול להתנסות עם צבעים שונים.

📚 משאבים

  • איך למכור אמנות באינטרנט: המדריך האולטימטיבי
  • צור את העתיד שלך: 10 רעיונות עסקיים עשה זאת בעצמך שאתה יכול להתחיל מהבית

אילו סוגי מדבקות אני יכול להכין?

ניתן להדפיס מדבקות בהרבה גימורים וחיתוכים שונים. החלטה מוקדמת על הפרטים הללו תעזור לך ליצור את העיצובים שלך.

דרכים שונות לחתוך מדבקה

ישנם שני חיתוכים עיקריים למדבקות: גזרה מותאמת וחיתוך נשיקה.

  • מדבקות גזרה נחתכות כדי להתאים לצורה המדויקת של המדבקה שלך. זה יכול להיות פשוט כמו עיגול או ריבוע, או מורכב כמו בלוג מתפתל או עלים עדינים של צמח מאויר. בשיטה זו, גם המדבקה וגם גב הנייר שלה נחתכים לאותה צורה.
  • חיתוך נשיקה הוא כאשר החיתוך מתבצע דרך שכבת המדבקה העליונה אך לא מגב הנייר. כשהמדבקה מוסרת, הגיבוי והגבול נשארים מאחור. ניתן להשתמש בשיטה זו להכנת גליונות מדבקות המכילים מספר עיצובים.
A sticker sheet of spooky designs.
תמונה באדיבות: Milkteanco

סוגי גימורי מדבקות

למדבקות יכולות להיות מראה ותחושה שונים בהתאם למה שהן מודפסות עליהן.

הסוגים הנפוצים ביותר כוללים:

  • נייר מבריק או ויניל
  • דָהוּי
  • הולוגרפי
  • שיקוף
  • נצנצים הולוגרפיים
  • מִנסַרתִי
  • ברור

המדבקות שלך ייראו אחרת מודפסות על חומרים שונים. לדוגמה, פרטים עדינים עשויים להיראות טוב יותר על מדבקה מט, ומדבקות הולוגרפיות עובדות טוב יותר עם עיצובים נועזים יותר. ייתכן שתרצה להתנסות בגימורים שונים לפני שתתחייב לאחד עבור כל מדבקה נתונה.

סדרת סרטונים בחינם: השראה למסחר אלקטרוני

מרגיש חסר השראה? צפו בכמה מהיזמים המצליחים בעולם חולקים את העצות הטובות ביותר שלהם לבעלי עסקים חדשים.

איך אני מכין מדבקות למכירה?

יש לך מספר אפשרויות כיצד ליצור את המדבקות שלך. יש אנשים שעושים הכל בבית מההתחלה ועד הסוף, בעוד שלאחרים יש מדפסת מקצועית שיצרה את המדבקות שלהם. יש גם חברות דרופשיפינג מקוונות שעושות את כל העבודה בשבילך.

לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות אותם נעסוק כאן.

איך להדפיס מדבקות בבית עם Cricut

אילונה מדפיסה את כל המדבקות שלה בבית באמצעות מדפסת צבעונית ומכונת חיתוך Cricut, שהיא כמו פריימר עם להב שיכול לחתוך צורות מדויקות מנייר וחומרים אחרים.

כדי להדפיס את המדבקות, תצטרך להשיג נייר מדבקה דביק, אותו ניתן למצוא בחנויות יצירה, חנויות לציוד משרדי, קמעונאי מיוחד כמו OnlineLabels.com, או באמזון. ודא שכל נייר מדבקה שאתה מקבל עובד עם סוג המדפסת שלך, בין אם הזרקת דיו או לייזר.

נייר מדבקה מגיע בגימורים שונים כמו מט, מבריק או הולוגרפי. איזה מהם תבחר יהיה תלוי בהעדפות האסתטיות שלך. אפשרות פופולרית היא להדפיס על נייר מט, שהוא החסכוני ביותר, ולאחר מכן ליישם דף של למינציה נדבקת לגימור מבריק. שיטה זו לא רק מוסיפה ברק, אלא מוסיפה שכבה או הגנה כדי להפוך את המדבקה לעמידה במים ומזג אוויר.

לאחר מכן מניחים את הגיליון המודפס במכונת חיתוך, כגון Cricut או Silhouette, שחותכת מסביב למדבקות כדי ליצור את המוצר הסופי.

אילונה אמרה שהיא מעדיפה את השיטה הזו מכיוון שהיא יכולה ליצור מדבקות לפי דרישה במקום להחזיק מלאי של מדבקות שהיא עשויה למכור או לא. זה גם מאפשר לה להציע עיצובים נוספים מכיוון שהיא לא צריכה להכין אצווה גדולה בכל פעם שהיא מוסיפה משהו חדש לחנות שלה.

"ניסיתי לבצע מיקור חוץ עם מדפסת וספק, אבל מניסיוני, יש לי הרבה פחות שליטה ואיכות", היא אומרת.

החיסרון של הדפסה בבית הוא שיכול לקחת הרבה ניסוי וטעייה כדי שהכל יהיה נכון – החל מוודאות שאיכות ההדפסה נכונה ועד לכיול מכונת החיתוך. זה אומר שהקדשת הרבה זמן וחומרים לפני שיש לך מדבקות שאתה באמת יכול למכור.

הדפסת מדבקות עם YourStuffMade או StickerApp

האפשרות השנייה להדפסת מדבקות היא תשלום לחברה שתעשה זאת עבורכם. ישנן מספר חברות מקוונות מרכזיות, כגון StickerApp, Sticker Mule, YourStuffMade ו-Sticker Giant. אתה יכול גם לחפש מדפסות מקומיות שאולי יש להן עסקאות טובות יותר וזמני אספקה מהירים יותר.

בעזרת שירותים אלה, אתה מעלה את מתאר הגרפיקה שלך והחברה מדפיסה, חותכת ומשלחת לך את המדבקות המוגמרות. מדבקות אלו הן איכותיות, יכולות להגיע במגוון גימורים ולהוציא לבד את הניחוש של כיול מכונת חיתוך ומדפסת. זו גם אופציה הגיונית אם אתה מבצע כמות גדולה של הזמנות ואין לך זמן להדפיס אותן לבד או שאתה לא רוצה להשקיע בציוד להדפסה בבית.

זו השיטה שבה משתמשת כריסטין עכשיו כשהיא עושה נפח מכירות גבוה יותר. היא התחילה את העסק שלה בהדפסה בבית, אך כעת משתמשת במגוון מדפסות של צד שלישי כדי להדפיס כמויות גדולות של מדבקות.

"בהתחלה, כשקיבלתי הזמנה, יכולתי פשוט לעשות אותה", היא אומרת. "העסק גדל עם הזמן, וזה נהיה קצת קשה לנהל את כל זה, אז עברתי לאט לאט".

A sticker that says 'trust the process.'
תמונה באדיבות: נוצר על ידי כריסטין

החיסרון בשימוש בבית דפוס הוא שלא תדעו איך יראה המוצר הסופי עד שתקבלו אותו, אז אם לא תאהבו איך יצאה המדבקה שלכם, אתם תקועים איתה. זה גם אומר לשלם עבור קבוצות של מדבקות מלפנים. במדפסות אלו, העלות למדבקה מתקדמת עם הזמנת הכמות, כך שאתה משלם פחות למדבקה ככל שאתה מזמין יותר. זה משאיר אותך להחליט אם להזמין הרבה מדבקות שאולי לא תמכור בעלות נמוכה יותר למדבקה, או לשלם יותר לכל מדבקה ולקבל כמות יותר ניתנת לניהול.

אם אתה רוצה לנסות מדפסת מדבקות, בדוק אם הם מציעים חבילה לדוגמה כדי שתוכל להשוות בין סוגי המדבקות השונים שלהם.

הדפסת מדבקות עם דרופשיפינג

האפשרות האחרונה להדפסת מדבקות היא שימוש בשירות דרופשיפינג. אפליקציות Shopify כמו Printful או Printify מאפשרות לך להעלות עיצוב והן דואגות לכל השאר, מהדפסה ועד חיתוך ועד שליחת הזמנות ישירות ללקוח שלך. זה מוריד לך הרבה עבודה מהידיים, אבל גם משאיר אותך עם פחות שליטה, כי אתה לא זוכה לראות את המדבקה בעצמך. אם תבחר באפשרות זו, הקפד להזמין דוגמה כדי שתוכל לסקור את המוצר המוגמר.

יש גם שוקי אמנות דרופשיפינג כמו RedBubble ו-Society6, אליהם נגיע בחלק הבא.

📚 משאבים

  • מדוע הדפסה לפי דרישה היא (כנראה) הדרך המהירה ביותר עבור כל מי שרוצה למכור חולצות

איך אני מוכר מדבקות באינטרנט?

כאשר אתה מוכן להקים חנות, יש לך כמה אפשרויות היכן באמת למכור את המדבקות שלך. אתה יכול להקים חנות מקוונת עצמאית משלך, למכור ב-Etsy או להשתמש ב-Dropshipping Marketplace כמו Redbubble. הנה מה שאתה צריך לדעת על כל אחד מהם.

מכירת מדבקות ב-Etsy

Etsy הוא שוק לבעלי מלאכה וחנויות וינטג', בו תוכלו למצוא הרבה מדבקות למכירה.

כשאתה נרשם ל-Etsy, אתה מקבל חלון ראווה סטנדרטי שבו תוכל לרשום את המוצרים שלך. היתרון הוא שלאטסי יש בסיס מובנה של לקוחות שגולשים באתר אחר סחורות חדשות. אנשים כבר מחפשים ב-Etsy מדבקות, כך שאם תבצע אופטימיזציה של דפי המוצר שלך, יש סיכוי ללקוחות פוטנציאליים למצוא בקלות את המדבקות שלך.

אבל Etsy מגיע עם עמלות. כל מוצר חדש שנוסף יעלה לך 0.20$ עמלת רישום שמתחדשת במועד מוגדר. לאחר מכן, כאשר מתבצעת מכירה עם חשבון בסיסי, אטסי לוקחת עמלה של 5%, ואז גובה עמלה נוספת עבור העסקה. כאשר אתה מוכר מדבקות שעשויות לעלות רק כמה דולרים מלכתחילה, העמלות מסתכמות במהירות וחותכות את הרווח שלך.

למרות ש-Etsy היא פשוטה להגדרה, יש לך גם מעט מאוד אפשרויות התאמה אישית כדי לגרום לחנות שלך לבלוט מאחרות, כך שתיאורי מוצרים מעולים, אופטימיזציה של הרישומים שלך ותמונות מוצרים באיכות גבוהה יהיו המפתח להצלחה.

גם כריסטין וגם אילונה התחילו את החנויות שלהם ב-Etsy, כפי שעושים מוכרי מדבקות רבים.

"Etsy תהיה אופציה להתחיל למתחילים שאולי יש להם כמות קטנה של רישומים, או שהם פשוט מרגישים את זה", אומרת כריסטין.

אילונה אמרה ש-Etsy היא דרך טובה לבדוק את העסק שלך, לראות אם יש ביקוש למוצרים שלך ולבנות בסיס לקוחות.

שתי הנשים מפעילות כעת חנויות עצמאיות ב-Shopify בנוסף לשמירה על רישומי Etsy שלהן כערוץ מכירות חלופי.

📚 משאבים

  • כיצד למכור ב-Etsy בהצלחה (תוך שמירה על עצמאותך)
  • חלופות Etsy: 10 שווקים מקוונים ובוני אתרים עבור יצרנים
  • גידול מותג בעבודת יד: המסע של משפחה אחת מ- Etsy ל- Shopify

מכירת מדבקות באתר האינטרנט שלך באמצעות Shopify

בניית אתר מסחר אלקטרוני משלך מאפשרת לך לקחת שליטה מלאה על התהליך – כולל העיצוב, הדומיין, השיווק והפעלת מכירות ומבצעים. זה מאפשר לך באמת לבנות את המותג שלך מהיסוד ולקבל את כל ההחלטות לגבי האופן שבו הלקוחות שלך מתקשרים עם החנות שלך.

עם Shopify, אתה משלם עמלה חודשית עבור חשבונך, בהתאם לתוכנית שתבחר.

אם אתה מבצע את המעבר מ- Etsy, אתה יכול להעביר את המוצרים, מידע המכירות ומסד הנתונים של הלקוחות שלך ל- Shopify על ידי הורדת נתוני Etsy שלך.

"עבור Shopify, מה שאני מוצא שממש ממש מועיל זה שאני יכול לבנות חנות עצמאית משלי עם שם דומיין משלי שאוכל להתאים אישית ולנהל איך שאני רואה לנכון", אומרת אילונה. "יש כל כך הרבה תבניות מדהימות ומעוצבות באופן מקצועי שאני משתמש בהן."

האתגר עם האתר שלך הוא שתצטרך לקחת שליטה על השיווק, מה שאתה יכול לעשות באמצעות מדיה חברתית, עבודה עם משפיענים, או עם כלים כמו SMS או שיווק בדוא"ל.

לרעיונות, בדוק את Milkteanco ב-TikTok וב-Instagram, כמו גם ב-Creat by Christine ב-TikTok וב-Instagram.

חנויות מדבקות רבות פועלות גם ב-Shopify וגם ב-Etsy כדי לגוון את ערוצי המכירה שלהן ולהרוויח את היתרונות של שתי הפלטפורמות.


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

מכירת מדבקות בשוק כמו Redbubble

אתרים כמו Redbubble או Society6 מאפשרים לך להעלות את האמנות שלך, וכאשר לקוח רוכש משהו, האתר מדפיס ושולח עבורך את המוצר.

זו דרך פשוטה מאוד למכור את עיצובי המדבקות שלך מבלי לדאוג לגבי ניהול עסק, שיווק או התמודדות עם לקוחות.

החיסרון, כמובן, הוא שיש לך מעט מאוד שליטה על התהליך ואינך יוצר את המוצר המוגמר בעצמך. זה הגיוני אם אתם מחפשים התרוצצויות צדדיות פשוטות שמייצרות הכנסה פסיבית, אבל גם פוטנציאל הרווח נמוך יותר. מכיוון שהאתר דואג לרוב התהליך, הרווח שלך יהיה רק חלק קטן ממחיר המכירה, ומכיוון שמדבקות בדרך כלל זולות, הרווח שלך למכירה עשוי להיות רק $0.50.

אבל מצד שני, אתרים אלה מאפשרים לך לשים את העיצוב שלך על מספר מוצרי תבניות, כולל הדפסי אמנות, ספלים, חולצות טריקו וכיסויי טלפון, מבלי שתצטרך אי פעם לקבל את המוצרים האלה בעצמך.

שווקים אלה יכולים להיות דרך טובה לבדוק עיצוב או שניים כדי לראות אם הם יוצרים עניין. עם זאת, כדי להרחיב את העסק שלך באמת, תרצה לעבור לאתר משלך כדי שתהיה לך את הגמישות וההזדמנויות להכנסות רבות ביותר.

איך לתמחר מדבקות למכירה

קשה לשים מחיר על אמנות, במיוחד אמנות שיצרת בעצמך – אבל אתה תצטרך לעשות את זה עכשיו!

מדבקות הנמכרות באינטרנט נעות בדרך כלל בין 2 ל-6 דולר, אך ניתן למכור אותן במחירים גבוהים יותר עבור עיצובים גדולים יותר או מורכבים יותר. כדאי להסתכל על חנויות מדבקות אחרות ולהשוות את המחירים ואת מידות המדבקות שלהן למחירים שלך כדי לקבל מושג כללי כיצד לתמחר את האוסף שלך בצורה תחרותית.

אתה גם צריך לקחת בחשבון את עלות החומרים שלך, העבודה שלך והאריזה שלך. שקול גם את הניסיון והכישרון האמנותי שלך – האם אתה חדש או מבוסס היטב? אם אתה רק מתחיל, בדוק את השוק כדי להבטיח שהמחירים שלך נשארים בטווח מבוסס.

"עשיתי גיליון אלקטרוני שלם של הכל, כמו כל העלויות של כל החומרים, וגם וידאתי שהעבודה והזמן שלי ישלמו, יחד עם המשלוח", אומרת כריסטין.

המדבקות של Christine's בממוצע $3.50 כל אחת, אבל אולי זה לא המחיר המתאים עבורך. בצע מלאי של כל העלויות שלך לפני קביעת מחיר כדי לוודא שאתה מנצח.

כיצד לשלוח מדבקות

אחד הדברים הטובים ביותר במכירת מדבקות הוא שפשוט קל לשלוח אותן. עבור הזמנה ממוצעת, כל מה שתצטרכו הוא חותמת, מה שגם שומר על עלויות משלוח נמוכות ללקוחות.

לקוחות מסוימים עשויים לרצות מעקב או משלוח מהיר יותר, כך שכריסטין מציעה גם משלוח עדיפות ממדרגה ראשונה כאופציה.

כדי לשלוח מדבקות, עדיף לחפש מיילים קשיחים שלא יתכופפו ויפגעו במדבקות שלכם, או מעטפות שכוללות בפנים קארדסטוק קשיח. חלק מהמוכרים מציבים גם מדבקה של Do Not Bend על המעטפה.

חנויות מדבקות ידועות גם ביצירת אריזות מהנות שנראות כמו מתנה יפה כשהיא מגיעה לדלת הלקוח שלך. זה לא נדיר לכלול כרטיס תודה קצר בכתב יד או מדבקה ממותגת עם הזמנה. יש אנשים שגם נעשים יצירתיים עם אריזות, כמו נייר טישו ממותג, אבל אתה צריך לשמור על העלויות שלך. אין טעם באריזה יפה אם היא גוזלת את כל הרווחים שלך.

אילונה אורזת את ההזמנות שלה עם עטיפה ומדבקות מקסימות בהתאמה אישית. זה הופך את המשלוחים שלה לבלתי נשכחים ומיוחדים וגורם ללקוחותיה לחזור לעוד. אבל היא גם מזמינה אספקה בכמויות גדולות כדי להפחית את העלויות, ומנהלת דף תקציב כדי לוודא שהיא לא מוציאה יותר מדי.

"נהגתי לשדרג ולהחליף את האריזה כל חודש כדי שזה יהיה מעניין, אבל מאז הפסקתי לעשות את זה כי הבנתי שזה לא ממש חסכוני עבורי", היא אומרת.

אתה מוכן ללכת!

עד עכשיו למדת את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להעביר את חנות המדבקות שלך מרעיון לעסק ממשי. מדבקות הן אולי מוצר קטן, אבל בעלי חנויות יודעים שעדיין לוקח הרבה זמן ועבודה קשה כדי להצליח בעסק.

זה עסק נהדר אם אתה רוצה להתחיל בקטן ולצמוח, להוסיף עיצובים חדשים ולחדד את האמנות שלך תוך בניית לקוחות נאמנים.

כריסטין, שמפעילה את חנות המדבקות שלה לאחר ימים ארוכים בהוראה, עדיין מוצאת שמחה בשיתוף האמנות שלה. "אפילו בימים הכי קשים, אני רק חושבת איך העיצובים שלי והיצירות שלי משותפים עם העולם", היא אומרת.

יצירה ומכירה של מדבקות שאלות נפוצות

 

איך אני מכין מדבקות עם Cricut?

כדי ליצור מדבקות עם Cricut, ראשית, הדפיסו את העיצובים שלכם על נייר מדבקה. לאחר מכן, באמצעות התוכנה של Cricut, הגדירו את קו החיתוך עבור המדבקות שלכם. לאחר מכן, הפעל את ה-Cricut כדי לגזור את הצורות האישיות.

 

איך אני מכין מדבקות ויניל?

נייר מדבקות ויניל ניתן לקנות באינטרנט, בחנויות יצירה או בחנויות לציוד משרדי להדפסת מדבקות בבית. לחלופין, ניתן להזמין מדבקות ויניל בהתאמה אישית משירות דפוס.

 

איך מכינים מדבקות בבית?

כדי להכין מדבקות בבית, הדפיסו את העיצובים שלכם במדפסת צבעונית על נייר מדבקות. לאחר מכן, או על ידי שימוש במכונת חיתוך כמו Cricut או Silhouette, או על ידי חיתוך ביד, חתוך את הצורות האישיות.

 

איך אני מדפיס מדבקות?

כדי להדפיס מדבקות, עליך לרכוש נייר מדבקה, באינטרנט, בחנויות יצירה או בחנויות לציוד משרדי. ודא שאתה מקבל את סוג הנייר המתאים לסוג המדפסת שלך. אתה יכול גם להשתמש בשירות כמו StickerApp או Sticker Mule כדי להדפיס עבורך את המדבקות.

תמונה תכונה מאת דן פייג'

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button