טיפים לשופיפיירעיונות לעסקים

כיצד לשפר את אחוז ההמרה בחנות Shopify

שיעורי המרה נמוכים אינם טובים לאף עסק. וחנות Shopify שלך אינה יוצאת דופן.

שיעורי המרה נמוכים אינם טובים לאף עסק. וחנות Shopify שלך אינה יוצאת דופן.

אולי אתה אפילו מקבל מבקרים רבים לחנות Shopify שלך, אבל אין מכירות להראות עבורה. במקרה זה, קבלת תנועה רבה יותר לא תגרום לכך. גם אתה לא זוכה לשבת על כפות הידיים ולחכות שיקרה נס.

בפוסט זה, אני אראה לך כמה אסטרטגיות כדי להפוך את אתר Shopify שלך להמיר טוב יותר.

אבל ראשית, בואו נדון בסיבות אפשריות לכך ששיעורי ההמרה שלך ב-Shopify נמוכים.

סיבות מדוע שיעור ההמרה שלך ב-Shopify נמוך

1. אתה מכוון לשוק הלא נכון

כבעל עסק, זה עשוי להיראות אטרקטיבי להציע את המוצרים שלך לכל אחד ואחד. ובכן, מבזק חדשות! לא כולם מתעניינים במוצר שלך. אחת הסיבות לכך ש- Shopify שלך לא מצליחה לבצע מכירות היא שאתה משווק לקבוצה הלא נכונה של אנשים.

זו הסיבה שחשוב ללמוד ולהבין את השוק שלך. Shopify מקלה עליך בכך שהיא מספקת לך את הכלים הדרושים כדי לעזור לך להבין את האינטראקציות של המבקרים באתר שלך. עם התובנה הזו, אתה יכול לראות אילו קבוצות אנשים מתעניינים ביותר במוצרים שלך.

2. דף הנחיתה שלך אינו אטרקטיבי

הרושם הראשוני, הם אומרים, חשוב. שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. אז אתה באמת צריך לעשות רושם טוב, במיוחד על מבקרים בפעם הראשונה באתר שלך.

אם דף הנחיתה שלך אינו אטרקטיבי, סביר להניח שתהיה לך בעיות בהמרות. אף אחד לא אוהב עיצובים דביקים, וזוהי יציאה מהירה לקונים.

3. אתה מוכר מוצרים שאנשים לא מכירים

האם אתה מוכר מוצר חדשני יחסית? היו מוכנים לקרב עלייה.

לגרום למבקרים שלך לראות את המוצר שלך זה נהדר. אבל מה אם אין להם מושג למה זה נועד? אם האתר שלך מקבל הרבה תנועה אבל לא ממיר כמו שצריך, ייתכן שזה בגלל שאף אחד לא מכיר את המוצר שלך.

אם הם לא יודעים מה זה, איך הם יידעו את התועלת שלו? איך הם יידעו מה התמורה שהם יקבלו עבור כספם לאחר רכישת המוצר שלך?

4. תמונות מוצר גרועות

אנשים צריכים לראות מה הם קונים. אם הם לא יכולים, הם ילכו בשמחה למקום אחר. זו הסיבה שחשוב להחזיק תמונות באיכות גבוהה של המוצר שלך.

זה כנראה מסביר מדוע חנות Shopify שלך לא עושה מכירות.

תמונות מוצר גרועות יגרמו לחנות שלך להיראות לא מקצועית ולא אמינה, אז הימנע מהן כמו מגיפה.

5. קריאה לפעולה בינונית (CTA)

לפעמים, קונים צריכים 'דחיפה' כדי לגרום להם לבצע רכישה. ייתכן שה-CTA שלך חסר את הדחיפה הדרושה.

לכן, אם ה-CTAs שלך לא מספיק ברורים ומשכנעים, ביצוע מכירות יהווה בעיה.

6. היעדר ביקורות

כאשר קונים באינטרנט, אנשים יחפשו במודע סיבות לסמוך על המותג שלך. ומסקירות של קונים קודמים הם ימצאו את האמון הזה.

אז, ביקורות לא אמורות לפספס באתר Shopify שלך, אחרת אתה תרחיק את המבקרים שלך.

7. תהליך קופה קשה

אף אחד לא אוהב קשיים, גם לא כשהוא שופינג את הבגדים או האביזרים האהובים עליו. תהליכי תשלום ארוכים ומסובכים מקשים על המבקרים שלך לקנות מהחנות שלך.

אבל איך אתה יודע אם תהליך התשלום שלך קשה? שדות טפסים ארוכים וארוכים, היעדר אפשרויות תשלום מרובות וכו', כולם סימנים לכך.

לכן, אם אחד מאלה קיים באתר שלך, ייתכן שהם פוגעים בהמרות שלך.

8. היעדר חלונות קופצים

בניגוד לדעה הרווחת, חלונות קופצים שימושיים מאוד במסחר אלקטרוני. למרות שהם אולי לא נראים כמו הרבה, חלונות קופצים עם הביצועים הטובים ביותר יכולים להגביר את שיעורי ההמרה שלך עד 28%.

לפיכך, אם אינך משתמש בחלונות קופצים בחנות Shopify שלך, אין סיבה להיות מופתעים אם התנועה שלך לא הופכת להמרה.

9. אתה לא משתמש בשירות שיווק בדוא"ל

אמנם קבלת מבקרים חדשים היא טובה, אך שימור לקוחות ותיקים הוא אפילו טוב יותר. אם אינך משתמש בספקי שירותי דוא"ל כמו MailChimp או SendinBlue, כיצד היית מתחבר ללקוחות אלה?

שיווק בדוא"ל חשוב לצמיחת החנות שלך. ככזה, אם לא לקחתם את זה ברצינות, הגיע הזמן שתעשו זאת, במיוחד אם שיפור ההמרה של האתר שלכם אומר לכם משהו.

10. לא בודקים את האסטרטגיות שלך

ביצוע בדיקות A/B ייתן לך תובנות לגבי סוג התוכן השיווקי שהאורחים שלך מקיימים איתו אינטראקציה הטובה ביותר בחנות Shopify שלך. אי ביצוע בדיקות אלה יגרום לך לנחש בכל פעם.

לכן, אם אסטרטגיית מסע פרסום מסוימת לא עובדת בשבילך, אל תפחד לנסות אחרים.

כיצד להגדיל את שיעור ההמרה שלך ב-Shopify

הגדלת שיעור ההמרה שלך ב-Shopify אינה קשה כמו שזה נראה. זה פשוט כרוך בהתאמה של כמה מהרכיבים שכבר קיימים בחנות Shopify שלך.

אני רוצה לשתף אתכם בכמה מהשינויים האלה. הטיפים האלה לא יעבדו בן לילה, אבל בטווח הלא ארוך מדי, הם יצליחו. בצורה אדירה.

הנה הם:

1. בצע אופטימיזציה של תהליך התשלום שלך

כפי שציינתי קודם לכן, פישוט תהליך התשלום שלך יוביל רבות לשיפור ההמרה של האתר שלך. אם התשלום שלך מורכב ומבלבל, רוב הלקוחות לא יטרחו להשלים את הרכישות שלהם.

הנה כמה דרכים לשיפור תהליך התשלום של האתר שלך:

  • צמצם את מספר השדות למילוי.
  • הצג את התקדמות התשלום כסרגל או פשוט שים את התשלום בשלבים כדי שהלקוחות ידעו כמה רחוק הם הלכו בתהליך.
  • הקל על סקירת עגלות לפני הרכישה.

אופטימיזציה של תהליך התשלום בחנות שלך היא צעד אחד לקראת הגדלת שיעור ההמרה של החנות שלך ב-Shopify.

2. ספק אפשרויות תשלום מרובות

דרך נוספת לשפר את שיעור ההמרה שלך ב-Shopify היא על ידי אספקת שיטות תשלום מרובות. אל תגביל רק תשלומים ל-PayPal.

הקל על הלקוחות שלך לבצע תשלומים באמצעים אחרים כמו כרטיס ויזה, מאסטרקארד, כרטיסי אשראי, אמריקן אקספרס. עשה זאת ותראה את שיעור ההמרה שלך ב-Shopify מזנק.

זה מאוד מתסכל ומאכזב עבור קונים פוטנציאליים לגלות שהם לא יכולים לבצע רכישה פשוט כי אין להם את אמצעי התשלום המקובל.

3. שפר את חוויות הנייד

עדיין לא מתייחסים לנייד ברצינות? ובכן, הנה עובדה מעניינת שאתה צריך לדעת:

OuterBox ערכה סקר בשנת 2018 על פני תקופה של 6 חודשים. אחד הדברים המעניינים שהם גילו היה ש-79% מהמכירות המקוונות באותה תקופה הגיעו ממובייל. זה ענק, לא?

זוהי הוכחה ברורה לכך שאופטימיזציה של חנות Shopify שלך לנייד יכולה להשפיע על שיעורי ההמרה שלך בצורה חיובית ומדהימה.

שים לב שהמגמה הזו לא נעלמת והרכישות שבוצעו באמצעות טלפונים הולכות לגדול. עשה את המייל הנוסף כדי לייעל את Shopify שלך כך שתעבוד בצורה חלקה במכשירים ניידים. אם לא, אתה תוותר על מכירות מאנשים שאוהבים לעשות קניות תוך כדי תנועה.

4. אפשר תשלומים לאורחים

תאר לעצמך לרגע שהלכת לקניות בקניון. לאחר שאספת את החפצים שביקשתם, גלגלתם את העגלה אל הקופאית כדי לבצע תשלומים. אבל להלם הגס ביותר שלך, אתה מתבקש למלא טופס חברות לפני שזה יקרה.

זה לא יהיה מעצבן? ואם הייתה חנות אחרת בקרבת מקום, זה עלול לגרום לך למהר לצאת משם.

המבקרים הראשונים שלך מרגישים כך כשהם צריכים ליצור חשבון באתר שלך כדי להשלים את הרכישה שלהם.

מה לעשות? הפעל את אפשרות התשלום לאורחים. זה יאפשר למשתמשים חדשים לבצע רכישות מבלי ליצור חשבון בחנות Shopify שלך.

לפי Econsultancy, 8 מתוך 10 החנויות הקמעונאיות המובילות בארה"ב מציעות אפשרויות לקופה לאורחים. זה בטח עובד להם, אתה לא חושב?

Asos, אחת מהחנויות הללו, הגדילה את שיעורי ההמרה שלה ב-50% לאחר שכללה "המשך לקופה" – אפשרות לקופה לאורחים – בחנות שלהם.

Improve Shopify Conversion Rate

אתה יכול גם לשאול את הרעיון שלהם.

5. שלבו תמריצים עם FOMO

דרך קלה אחת להגיע ללב המבקרים שלך היא על ידי מתן הצעות חינם: קופונים, הנחות, חתכים במחירים, כרטיסי מתנה וכו'. בכך היית נותן להם סיבות לקנות ממך. זה אומר המרה טובה יותר עבורך.

רוצה להפוך את השיווק החינמי שלך ליעיל עוד יותר? שלבו אותם עם אסטרטגיית FOMO (פחד להחמיץ). האם ידעת ש-60% מהאנשים יבצעו רכישה תוך 24 שעות בגלל FOMO? עם גישה זו, אתה לא רק מחלק בחינם, אלא גורם למבקרים שלך לפעול במהירות.

אז איך בדיוק אתה יכול ליצור FOMO? הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא על ידי הוספת טיימר ספירה לאחור למסע הפרסום שלך. כאשר נעשה בצורה נכונה, זה בהחלט יגרום למבקרים שלך לפעול במהירות.

הנה המחשה של קמפיין קופץ המשתמש ב-FOMO. כשהטיימר סופר לאחור, הוא נותן למבקר באינטרנט תחושה של דחיפות. תחושת הדחיפות הזו מזמינה אותם להירשם לאירוע בהקדם האפשרי.

Low Shopify Conversion rate

6. השתמש בצ'אט חי

תכונת הצ'אט החי מאפשרת לך ליצור אינטראקציה עם המבקרים שלך בזמן אמת ולספק תמיכה מיידית בכל פעם שהם צריכים. תחשוב על זה כעל קו שירות לקוחות ועליך כסוכן.

צ'אט חי עוזר לך ליצור קשר אינטימי יותר עם הלקוחות שלך ולהבטיח להם שאתה זמין כדי לספק את הצרכים שלהם. זה מקל על המבקרים שלך לנווט בקלות בחנות שלך, למצוא מוצרים ובסופו של דבר לבצע רכישות.

צריך קצת השראה? Goldsmiths, קמעונאית תכשיטים, פרסה צ'אט חי באתר המסחר האלקטרוני שלה.

Live chat to improve conversion rate

בכך, הלקוחות שלה יכולים לקבל את כל העזרה שהם צריכים כדי להפוך את חווית הקנייה שלהם לחלקה.

מחפש את פתרון הצ'אט החי הטוב ביותר עבור חנות Shopify שלך? LiveChat הוא הימור בטוח!

7. בטל עלויות נוספות

הלקוחות שלך מחשיבים עלויות נוספות כמו דמי משלוח, מיסים ועמלות שונות אחרות כמיותרות.

אמנם לא תוכל להסיר את כל העלויות הנוספות, אך ביטולן ככל האפשר יעזור. לקוחות פוטנציאליים מוצאים את זה מעצבן סוף סוף למצוא מוצר שהם אוהבים, להתחיל את תהליך התשלום רק כדי להיעצר בגלל עלויות נוספות שהם לא ראו להגיע.

8. הצע משלוח חינם

האם ידעת שהצעת משלוח חינם יכולה להגביר את שיעור ההמרה והמכירות שלך גם כן? לפי סקר של Statista, 62% מהצרכנים נוטים יותר לקנות פריטים עם משלוח חינם.

גם אם אתה מציע משלוח חינם עם תנאים מצורפים, הודע למבקרים שלך מה הם התנאים האלה בשלב מוקדם של תהליך התשלום. אם אינך יכול להציע משלוח חינם כלל, הקפד להדגיש את דמי המשלוח שלך.

9. הפוך את החנות שלך לקלה לניווט

חווית משתמש לקויה יכולה להרוס את האתר שלך ובסופו של דבר לפגוע במכירות שלך. אחת הדרכים להימנע מכך היא להפוך את האתר שלך לקל לניווט.

אף אחד לא אוהב לקנות בחנות לא מאורגנת.

מיין את המוצרים שלך לקטגוריות או קבוצות כדי להפוך אותם לנגישים בקלות.

צריך קצת השראה? קחו למשל את נורדסטרום. הוא עושה עבודה מצוינת בהצגת קטגוריות המוצרים שלו בסרגל העליון של דף האינטרנט שלו.

Improve website experience

אתה גם רוצה לוודא שכל רכיבי הטקסט קריאים וממוקמים במיקומים שבהם המבקרים שלך יכולים לראות אותם בקלות בזמן הגלישה בחנות שלך.

דוגמה מעוררת השראה נוספת היא Walmart. הוא משתמש בתפריט המבורגרים כדי להקל על הניווט עבור המשתמשים.

Low shopify conversion rate

אם תלחץ על התפריט, הוא מציג רשימה של קטגוריות מוצרים באתר כפי שמוצג להלן:

Walmart navigation

ככל שלמבקרים שלך יהיה קל יותר לנווט בחנות Shopify שלך, כך יהיה להם קל יותר לבצע רכישות, ושיעורי ההמרה שלך יהיו טובים יותר.

10. בצע אופטימיזציה של סרגל החיפוש שלך

דרך נוספת להגדיל את שיעור ההמרה שלך ב-Shopify היא על ידי אופטימיזציה של סרגל החיפוש שלך. סרגלי חיפוש חיוניים לחוויית הקנייה של המבקרים שלך. בשילוב נכון, סרגל חיפוש יעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלך למצוא פריטים תוך שניות בלבד.

מחקר הראה שלאנשים שמחפשים מוצרים בחנות שלך יש סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה. למעשה, יש סיכוי גבוה פי 2.4 שהם יקנו מאלה שאתה רק עיין בהם.

בצע אופטימיזציה של סרגל החיפוש שלך כדי שתוכל להמיר כוונה זו למכירות.

קחו למשל את שורת החיפוש של אמזון. הוא מותאם להצגת מוצרים קשורים תוך כדי הקלדת שם מוצר. זה מקל על הלקוחות למצוא את המוצר שהם מחפשים.

Amazon search bar

אתה יכול לבצע אופטימיזציה של סרגל החיפוש שלך כדי לאפשר למשתמשים לסנן מוצרים לפי תכונות ספציפיות כמו מחירים ומותג. בנוסף, אתה יכול לאפשר סובלנות באיות כך ששם מוצר שגוי לא ימנע מהמבקר שלך למצוא את מה שהוא רוצה.

צריך פתרון לסרגל החיפוש? אלגוליה היא הימור בטוח.

11. העלה תמונות וסרטונים איכותיים

לראות זה להאמין. אחד הדברים הראשונים שלקוח פוטנציאלי עושה כאשר הוא מנסה לבצע רכישה הוא לבדוק את תדמית המוצר. או אולי סרטון.

זה מראה למבקרים שלך את מה שהם צריכים לדעת על מוצר. זה חשוב להם במיוחד מכיוון שהם לא זוכים לגעת במוצרים כמו בחנות פיזית.

לכן, כדאי להעלות תמונות באיכות גבוהה שמושכות תשומת לב ומציגות את הפרטים העיקריים של מוצר. הם צריכים גם להיות "ניתנים לזום" כך שהלקוחות שלך יוכלו לראות מקרוב אם הם רוצים.

יותר טוב, אתה יכול להשתמש בסרטונים במקום זאת. סרטונים חשובים לא פחות ועוזרים להציג פרטים שתמונות עלולות להחמיץ. בנוסף, הם נותנים משיכה ויזואלית טובה יותר.

12. כתוב תיאורי מוצר טובים

כתיבת תיאורי מוצרים טובים חיונית למכירה באינטרנט. התיאורים שאתה כותב צריכים להכיל מידע חשוב כמו מידות הפריט והחומרים שמהם אנחנו עשויים.

תיאור המוצר שלך צריך לתאר במדויק את המוצר שלך ללקוחות שלך. זה צריך גם להסביר איך זה עובד, התכונות שהוא מגיע איתן ומדוע הם צריכים לקבל את זה.

להלן תיאור מוצר טוב מ-DollarShave Club:

Product description to improve Shopify conversion rate

אם אינך יכול לעשות זאת בעצמך, קבל קופירייטר טוב שיעשה זאת עבורך. זה יהיה שווה את המחיר.

13. השתמש בשיווק בדואר אלקטרוני

חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות שלך. פעולה זו תעודד אותם לחזור ולבצע רכישות נוספות מחנות Shopify שלך. חשוב לא פחות לשמור על קשר עם אנשים שכמעט רכשו מהחנות שלך.

אחת הדרכים לעשות זאת היא אימוץ שירות שיווק יעיל בדוא"ל. רק עם כתובות האימייל שלהם, אתה יכול להזכיר לכל מבקר נוטש לגבי המוצרים שהם השאירו נטושים בעגלה שלו.

בעת שליחת מיילים, הוסף את הקישור לעגלה כדי להקל על המבקרים שלך להשלים את תהליך התשלום. אתה יכול גם להוסיף רשימה של הפריטים בעגלה שלהם יחד עם הצעה לזמן מוגבל כדי להניע אותם להשלים את הרכישות שלהם במהירות.

14. הודע ללקוחות על מוצרים

לרצות לרכוש מוצר רק כדי לגלות שהוא אזל מהמלאי יכול להיות כזה בלאגן. עם זאת, אתה יכול לתקן זאת פשוט על ידי שילוב תכונת "הודע לי" בחנות Shopify שלך.

תכונה זו תתריע ללקוח שלך כאשר מוצר שהם גילו בו עניין חוזר למלאי. זה יעזור לעודד אותם לבצע את הרכישה במהירות ולשפר את שיעור ההמרה שלך ב-Shopify.

15. ביקורות לקוחות

ביקורות אמיתיות של לקוחות עוזרות לך להשיג את אמון המבקרים שלך ולשפר את שיעור ההמרה שלך ב-Shopify. ביקורות של קונים קודמים יבטיחו לקונים פוטנציאליים שהם יכולים לסמוך על איכות המוצרים שלך ויעודדו אותם לבצע את הרכישה.

Customer reviews to improve Shopify conversion rate

עודדו לקוחות להשאיר ביקורות לאחר רכישת מוצר. דרך טובה לעשות זאת היא לשלוח אימייל בבקשה לביקורת או דירוג. במייל, כלול קישור שמוביל ישירות לדף הביקורת.

16. פרסם תוכן טוב

יצירה ופרסום של תוכן טוב בדף הבלוג שלך ב-Shopify יעזור מאוד למשוך יותר מבקרים לחנות שלך. זה גם עוזר לך לדרג טוב יותר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

איך להתנהל בנושא? חנויות Shopify מגיעות עם עורך בלוג מובנה. השתמש בו בצורה מקסימלית. צור ופרסם תוכן שקהל היעד שלך ימצא מועיל.

על ידי כך, אתה לא רק תגדיל את התנועה שלך; אתה גם תבסס את עצמך כמוביל מחשבה בנישה שלך.

מנהיגות מחשבתית מראה את המומחיות שלך וגורמת למבקרים שלך לבטוח ביתר שאת במותג שלך.

ל-BioLite, חנות מסחר אלקטרוני לציוד ספורט חוצות, יש בלוג שבו הם חולקים תוכן בעל ערך עם הקהל שלהם. הפוסטים שלהם גם עונים על שאלות שעשויות להיות ללקוחות שלהם לגבי השימוש במוצרים שלהם.

Biolite blog

מחשבות אחרונות

הנה לך: טיפים ואסטרטגיות לשיפור שיעורי ההמרה שלך ב-Shopify. יישם את הטכניקות הללו וראה את שיעורי ההמרה שלך עולים בהתמדה.

מחפש כלים נוספים לייעל את חנות Shopify שלך? הירשם לאדוריק היום בחינם. תקבל גישה לכלים ולמשאבים שיכולים לעזור לך לבנות את חנות החלומות של Shopify.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button