טיפים לשופיפיירעיונות לעסקים

7 טיפים לקידום אתרים ב-Shopify בשנת 2022

מדריך אסטרטגיית SEO של Shopify זה בשבילך.

Shopify SEO: מה שאתה צריך לדעת

האם אתה מחפש לשפר את SEO באתר Shopify שלך ולגרום לו לדרג גבוה במנועי חיפוש כמו גוגל? מדריך אסטרטגיית SEO של Shopify זה בשבילך.

בואו נודה בזה: דירוג האתר שלכם גבוה בגוגל אינו קל כפי שהיה בעבר בימים הראשונים של האינטרנט. לאחר מכן, כל מה שאתה צריך לעשות הוא למלא את תוכן הדף שלך במילות מפתח, וכל השאר בא במקום.

כעת, אתה יכול אפילו לקבל עונש על מילוי מילות מפתח. בנוסף, מדדי הדירוג של גוגל הפכו למורכבים מאי פעם, כך שהסתימות של מילות מפתח לא עוזרות יותר.

עם זאת, החדשות הטובות הן שאתה עדיין יכול לדרג את אתר Shopify שלך במקום גבוה בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP).

על זה עוסק המדריך הזה: להראות לך אסטרטגיות אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לעזור לך לשפר את דירוג החנות שלך.

מה זה SEO של Shopify?

Shopify SEO guide

במילים פשוטות, Shopify SEO כולל אופטימיזציה, ובכן, Shopify לחיפוש.

עכשיו, Shopify SEO לא כל כך שונה מהאופטימיזציה הרגילה למנועי חיפוש שאתה עושה בוורדפרס – רק שיש רק כמה מוזרויות.

לדוגמה, כדי להגביר את הנראות של מוצרי החנות שלך בגוגל, עליך לנקוט משנה זהירות כדי להחדיר מילות מפתח רלוונטיות לתיאורי המוצרים ולטקסטים האלטרנטיים של התמונה.

בנוסף לכך, Shopify SEO כולל גם טיפול בתוכן משוכפל באתר שלך. תוכן כפול הוא בעיה אחת ייחודית ל-Shopify, בניגוד לוורדפרס.

עם זאת, בואו נסתכל על כמה מהאסטרטגיות שבהן תוכלו להשתמש כדי לשפר את דירוג החנות של Shopify ב-Google.

7 אסטרטגיות SEO של Shopify לשיפור הדירוג בגוגל

להלן 12 דברים שתוכל לעשות כדי לשפר את נראות החנות של Shopify בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

1. ערכו מחקר מילות מפתח

ההצלחה או הכישלון של קמפיין SEO שלך תלויים במידה רבה בבחירת מילות המפתח שלך. כמה חבל שהרבה יזמי מסחר אלקטרוני לא נותנים למחקר מילות מפתח רגע ממחשבותיהם.

זה לא מספיק להחדיר מילות מפתח בכל מקום באתר האינטרנט שלך. הדבר החשוב ביותר הוא השימוש במילות המפתח הנכונות.

כיצד תמצא את התמהיל הנכון של מילות מפתח לאסטרטגיית ה-SEO שלך? פָּשׁוּט. ערכו מחקר מילות מפתח.

כדי להתחיל, נישה קצת. בחירת נישה רחבה כמו "נעלי ספורט" לא תגרום לזה. ככל שהגומחה צרה יותר, כך ייטב. משהו כמו CBD לחיות מחמד יכול לעבוד.

לאחר שהבנת את הנישה המועדפת עליך, השלב הבא הוא למצוא את מילות המפתח הנכונות סביבה.

יש כמה דרכים לעשות את זה. האחת היא באמצעות הצעות אוטומטיות של גוגל או אמזון.

נניח שאתה מוכר צעצועים לחיות מחמד. עברו לגוגל והקלידו "צעצועי כלבים". תבחין שמילות המפתח הבאות יופיעו.

Shopify SEO guide

אם תעשה את אותו הדבר עם אמזון, תראה את זה:

SEO for Shopify

לקוחות פוטנציאליים ישתמשו בשאילתות החיפוש האלה כדי למצוא את החנות/המוצרים שלך. אתה יכול לעצור כאן או לקחת את הדברים עוד קצת על ידי שימוש בכלי SEO ייעודיים כדי להעמיק במחקר מילות מפתח.

כעת נראה כמה מכלי מילות המפתח הטובים ביותר עבור Shopify.

כלי מילות המפתח הטובים ביותר עבור Shopify

תכונות הצעות אוטומטיות של גוגל ואמזון הן נהדרות, אבל הן מוגבלות בהיקפן. לדוגמה, הם לא יתנו לך תובנות לגבי נפח החיפוש וקשיי מילות המפתח של שאילתות חיפוש אלו.

אבל כלים ייעודיים למילות מפתח כמו Google Keyword Planner ו-Aref יכולים. בנוסף, הם יכולים ליצור רשימה מורחבת של מילות מפתח קשורות.

לדוגמה, אם תיקח את אחת ממילות המפתח המוצעות – אמור "צעצועי כלבים" – ותחבר אותה למתכנן מילות המפתח של Google, תראה את זה:

Google Keyword Planner

שימו לב לחיפושים החודשיים ולתחרות. תרצה ללכת על מילות מפתח עם חיפושים חודשיים גבוהים ותחרות נמוכה.

2. הכנס את מילות המפתח לתוכן הדף שלך

בשלב זה, אמורות להיות לך כמה מילות מפתח שאליהן תרצה למקד. השלב הבא הוא להקל על סורקי גוגל למצוא את הדפים שלך באמצעות מילות מפתח אלו.

אבל ראשית, עליך לקבוע את הדפים אליהם תוסיף את מילות המפתח. דף הבית, דפי המוצר ודפי קטגוריית המוצרים שלך הם המקומות הטובים ביותר להתחיל.

היכן בדיוק בדפים האלה כדאי להוסיף את מילות המפתח? כותרת עמוד, תיאור מטא, תוכן גוף העמוד וטקסטים אלטרנטיביים של תמונה הם מקומות אידיאליים.

לדוגמה, נניח שאתה רוצה להוסיף את מילת המפתח "מכנס טרנינג לנשים" לכותרת דף המוצר שלך. אניח שהאתר שלך חדש ואין לו דף מוצר. המשמעות היא שתצטרך להוסיף אחת ולהחדיר אליה את מילת המפתח שלך.

כדי לעשות זאת, היכנס לחשבון Shopify שלך ולחץ על הקישור דפים כך:

Shopify SEO

לאחר מכן, מלא את כותרת העמוד לפי הפורמט הזה:

מילת מפתח – שם החנות

הנה דוגמה:

Shopify ranking

עם זה, הוספת מילת מפתח יעד לכותרת הדף שלך. עבודה נחמדה.

הבא הוא להוסיף מילות מפתח לתיאור העמוד. כדי לעשות זאת, לחץ על הקישור ערוך קידום אתרים באתר ממש למטה, ובתיבת התיאור , הוסף טקסט תיאורי שמתאר בצורה הטובה ביותר את הדף שלך. ודא שהתיאור מכיל את מילות המפתח שלך.

3. שפר את הניווט באתר שלך

אחד המדדים שגוגל בודקת לפני דירוג אתר הוא כמה קל לנווט בו. הסיבה היא שלאתרים שקל לניווט יש מעורבות משתמשים טובה יותר, ומכאן, שיעורי יציאה נמוכים יותר.

כלומר, אם לאתר שלך יש מבנה ניווט טוב, המשתמשים יישארו זמן רב יותר, ודירוג החנות שלך ב-Shopify ישתפר משמעותית.

כלומר, אם לאתר שלך יש מבנה ניווט טוב, המשתמשים יישארו זמן רב יותר, ודירוג החנות שלך ב-Shopify ישתפר מאוד.

דף הבית שלך הוא מקום טוב להתחיל לבצע אופטימיזציה של מבנה הניווט שלך. ראשית, ודא שניתן להגיע בקלות לדפי המוצר שלך מדף הבית שלך.

מבקר לא צריך ללחוץ יותר משלוש פעמים כדי להגיע למוצר מסוים. הנה דוגמה למבנה טוב:

דף הבית >> קטגוריית מוצרים >> מוצר

המקום הבא לבצע אופטימיזציה הוא תפריט האתר שלך.

כאשר אתה מוסיף פריטים לתפריט שלך, ודא שאתה משתמש בטקסטים התואמים לכותרת של הדף שאליו הוא מצביע.

לדוגמה, אם אתה מוסיף "צור קשר" לתפריט הניווט שלך, הדף שאליו הוא מצביע צריך להיות גם "צור קשר" בתור הכותרת.

בנוסף לכך, כאשר אתה מוסיף קישורים לדפים פנימיים באתר שלך, השתמש בטקסטים עוגנים תיאוריים התואמים לעמוד שאליו הם מצביעים.

קחו למשל שפרסמתם פוסט בבלוג, ובפוסט הזה תרצו להוסיף קישור המפנה לאחד המוצרים שלכם: תיק עור שחור.

המבנה המתאים לקישור זה צריך להיות:

בדוק את תיק העור השחור הזה

ולא:

הנה תיק שאולי תאהב

כדי לערוך את מבנה הניווט של החנות שלך, נווט אל מקוון >> ניווט.

Shopify menu navigation

4. קבל יותר קישורים נכנסים כדי לשפר את SEO

למספר ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר שלך יש השפעה עצומה על דירוג החיפוש של אתר Shopify שלך.

מסיבה זו, השגת כמה שיותר קישורים נכנסים ברמה גבוהה חיונית כדי להצליח עם SEO.

דרך אגב, קישורים נכנסים הם פשוט קישורים המפנים לאתר שלך מאתר אחר.

לפני שתתחיל במסע פרסום ליצירת קישורים נכנסים, זכור שלא כל הקישורים נכנסים נוצרים אותו הדבר.

לדוגמה, לקישורים מפייסבוק, טוויטר או כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת לא תהיה השפעה משמעותית על הדירוג שלך. כמו כן, קישורים מאתרים באיכות נמוכה יגרמו לאתר שלך יותר נזק מתועלת. לכן, עדיף להימנע מהם לחלוטין.

אבל קישור מאתר פופולרי כמו CNN ישא משקל רב, וזה קישור כזה שאתה צריך.

אם אינך בטוח, השתמש בכלי בודק הדומיינים החינמי הזה כדי לקבוע עד כמה קישור נכנס נכנס.

עם זאת, הנה כמה דרכים יצירתיות בהן אתה משתמש כדי ליצור קישורים נכנסים משמעותיים לחנות שלך:

  • פרסם פוסטים אורחים באתרי אינטרנט בעלי סמכות גבוהה. באופן טבעי תרוויח קישורים נכנסים כאשר תעשה זאת.
  • פנה לבלוגרים וסקור אתרים ובקש מהם לסקור את המוצרים שלך. רובם יעשו זאת בחינם.
  • קבל קישורים מיצרן המוצר שלך.
  • פרסם תוכן בעל תובנות וניתן לשיתוף בבלוג שלך

נ.ב: ככל שתוכל, הימנע מקניית קישורים. אתה עלול בסופו של דבר להרוס את האתר שלך.

5. בצע אופטימיזציה של האתר שלך למהירות

איך אתה מרגיש כשאתה מנסה לפתוח דף אינטרנט שלוקח יותר מ-2 שניות להיטען? מתוסכל נכון? סביר להניח שתנטוש את האתר.

זו אותה דרך שמבקרים מרגישים אם האתר שלך נטען שלוקח נצח לטעון. זה לא רק יוביל לשיעור יציאה מדף כניסה מוגבר, אלא גם ישפיע על דירוג החיפוש שלך בגוגל.

לכן, אופטימיזציה של האתר שלך למהירות היא מאוד חשובה.

הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לאתר שלך להיטען מהר יותר:

  • דחוס את תמונות המוצר שלך לפני העלאתן
  • השתמש בתמונות Jpeg – הן קלות יותר
  • השתמש בנושא קל משקל
  • שלב את טכנולוגיית Accelerated Mobile Pages. הם גורמים לאתר שלך לטעון מהר בטירוף
  • צמצם את מספר האפליקציות המותקנות באתר האינטרנט שלך

6. קחו את הבלוג ברצינות

כדי להגביר את הנראות של החנות שלך בגוגל, עליך לפרסם תוכן בעל תובנות בבלוג שלך.

למרבה המזל, ל- Shopify יש תכונת בלוגים מחוץ לקופסה. אתה יכול לגשת אליו על ידי ניווט לחנות מקוונת >> פוסטים בבלוג

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, צור תוכן סביב מילות מפתח שאליהן אתה ממקד.

לדוגמה, אם אתה מוכר מכנסי טרנינג לנשים, פוסטים בבלוג עם הכותרות הבאות יכולים לעבוד טוב מאוד:

  • 10 הרעיונות הטובים ביותר לתלבושת מכנסי טרנינג
  • איך להרים את מכנסי הטרנינג שלך למסיבה
  • 15 דברים שכדאי לדעת על מכנסי טרנינג נשיים

פרסום פוסטים בבלוג המתואמים עם הנישה שלך מקל על סורקי החיפוש של Google לדעת מה עוסק האתר שלך.

7. השתמש באפליקציית SEO הנכונה

אם אי פעם ניהלתם אתר וורדפרס בעבר, סביר להניח שהייתם שומעים על Yoast SEO, תוסף SEO הפופולרי ביותר לוורדפרס.

אתה עלול להתחיל לתהות אם Yoast עובד גם על Shopify. ובכן, זה לא!

אבל, למרבה המזל, יש הרבה אפליקציות אחרות של Shopify SEO שיכולות לעזור לשפר את אסטרטגיית ה-Shopify SEO שלך.

למרבה הצער, אפליקציות אלה כמעט ואינן חינמיות לחלוטין. עם זאת, רובם מציעים תוכניות מוגבלות בחינם. ותמצא אותם ב-Shopify App Store.

שפר את ההמרה בחנות של Shopify שלך עם Adoric

כל המהות של אופטימיזציה של חנות Shopify שלך לחיפוש היא למשוך הרבה תנועה. עם זאת, אם אינך מסוגל להמיר את התנועה הזו למכירות ולמנויים, מה הטעם?

למזלכם, אפליקציית Adoric Shopify יכולה לעזור לכם להמיר את המבקרים באתר שלכם ללקוחות ולמנויים.

היא עושה זאת על ידי כך שהיא מאפשרת לך ליצור קמפיינים שיווקיים מפתים ומושכי תשומת לב בצורה של חלונות קופצים, סלייד-אין וברים צפים.

אתה רשאי לבנות את הקמפיינים האלה מאפס באמצעות עורך העיצוב שלנו, או לבחור עיצוב מתוך האוסף שלנו של למעלה מ-1,000 תבניות, ולאחר מכן לשנות אותו איך שתרצה.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button