עבודות מהביתרעיונות לעסקים

10 רעיונות לעסקים חדשים לאחר הקורונה

עד עכשיו זו קלישאה; לומר שהמגיפה שינתה לעד את האופן שבו אנחנו קונים. הסגרות המתמשכות, סגירת הקמעונאות והזמנות השהייה בבית דחקו את רובנו מההרגלים הרגילים שלנו ומשכו מוצרים ושירותים מקוונים חדשים לאור הזרקורים. פעילות המסחר האלקטרוני זינקה בשנת 2020 כאשר צרכנים נהרו באינטרנט כדי להצטייד בריהוט משרדי ביתי, מסכות, מכנסי טרנינג וקמח לכל צורכי המחסה במקום.

כעת, עם הפצת חיסונים מתמשכת והסרת צווי הנעילה, השאלות המרכזיות שעל כל בעלי העסקים לענות עליהן הן: כיצד הם מתכננים אסטרטגיית מוצר שעמידה בפני מגיפות? האם חנויות צריכות להמשיך להצטייד בפריטים הכי חמים של 2020, או שהן צריכות להפנות את תשומת הלב לקטגוריות חדשות? וכאשר עסקים מקוונים מתכוננים לשינוי בהוצאות ברגע שהקמעונאות תחזור במלוא העוצמה, איך הם יכולים לשמור על הלקוחות שהם כבר הרוויחו?

פנינו לקונים עצמם כדי לקבל רמזים לעתיד: עבדנו עם קבוצת מחקר כדי לסקור 3,000 צפון אמריקאים באפריל 2021 לגבי תוכניות הקניות שלהם לאחר המגפה. לאן מועדות הדולרים שלהם ברגע שהמגיפה תסתיים?

למידע נוסף: 23 ההזדמנויות העסקיות הרווחיות ביותר בשנת 2021

להלן רשימה של עשר הקטגוריות המובילות של מוצרים שקונים מתכננים לקנות לאחר מגיפה. תן להם לעורר פריטים חדשים להוסיף למותג קיים, או אולי להתחיל מותג חדש.

Post-pandemic product trends
  1. בגדים ואביזרים לתינוקות
  2. שיעורים והתנסויות וירטואליות
  3. ציוד התעמלות
  4. מוצרי ניקוי ביתיים
  5. מוצרי יופי (למשל, טיפוח עור, טיפוח שיער וכו')
  6. מוצרי טיפוח אישיים (למשל, משחת שיניים, סבון וכו')
  7. מצרכים
  8. בגדי פנאי
  9. אביזרי לבוש (למשל, נעליים, כובעים וכו')
  10. מצרכים לחיות מחמד

1. בגדי תינוקות ואביזרים

האם יש בייבי בום סודי של מגיפה? למרות הכותרות המכריזות על "חזה תינוק של COVID" השנה, המחקר שלנו מצא כי 24% מההורים וההורים לעתיד מצפים להוציא יותר על פריטי תינוקות לאחר המגיפה.

הקהל הגיוני לחלוטין עבור מסחר אלקטרוני: הורים עסוקים מעריכים את הנוחות והבטיחות של קניות מקוונות יותר מכל דמוגרפי אחר. ובניגוד למגוון המבוגרים שלהם, רוב פריטי התינוקות נתפסים יותר כסחורה במקום פריטים שבהם תבלה המון זמן בקניות בחנות. במילים אחרות, ברגע שאתה מוצא פורמולה לתינוק שאתה אוהב, אתה נשאר איתה. כפי שאמר אחד הקונים שסקרנו, עם ציוד ליצירה וצעצועים לתינוקות, אני לא צריך לדאוג לגבי הגודל ומעדיף קניות מקוונות".

למרות שזו קטגוריה צפופה, עדיין יש המון הזדמנויות לפרוץ לתחום. אתה יכול לאצור פריטים תחת מותג, או להתמחות במוצר נישה. פריטים פונקציונליים, כמו בקבוקי תינוקות, חיתולים, סינרים, עשויים להניב רווחים נמוכים יותר, אבל הם גם בשלים להכנסות מבוססות מנויים. עבור אלה עם נטייה יצירתית יותר, פריטים חידושים כמו צעצועים, ספרים ומלאכת יד, עשויים ליצור מרווחים גבוהים יותר, אך גם לעלות יותר לרכישת לקוחות חדשים.

לא מתעניינים בפיתוח מוצר? אתה יכול לפתוח עסק משווק שבו ההתמקדות שלך היא בשיווק ומכירת מוצרים מתוצרת חברות אחרות.

לורן סוטו, עובדת של Shopify שמנהלת את McCoy Kids, אוצרת מותגים ופריטים ברי קיימא ואיכות ירושה הן באינטרנט והן קמעונאיות. אסטרטגיית השיווק המקוון שלה מתמקדת בהוספת מבדלים, או סיבות לכך שלקוחות יגיעו לחנות שלה לעומת קנייה ישירה ממותגים וממקומות שוק. לדוגמה, היא מייעצת למותגים לשקול שירותי מתנות מיוחדים. "הצלחנו מאוד להציע אריזת מתנה/הודעות חינם ומשלוח מקומי חינם", אומרת לורן.

אורגני בייבי שופ היא משווקת נוספת המתמחה בייבוא פורמולה אירופאית – הורים רבים מאמינים שהיא עדיפה על פורמולה אמריקאית. על ידי מציאת נישה מבוקשת, הם יכולים להתמקד פחות במיתוג שלהם ויותר במתן שירות לקוחות מגיב ומשלוח והגשמה.

🔖 משאבים:

דוגמאות: McCoy Kids, Organic Baby Shop

קריאה מומלצת:

  • דלג על פיתוח מוצר: למד את השלבים לפתיחת עסק מפיץ
  • כיצד למצוא נישה דרופשיפינג משתלמת לעסק שלך
  • מדריך מודעות פייסבוק ללא שטויות למתחילים
  • 10 אבני דרך שצריך להגיע בשנה הראשונה לעסק שלך

2. שיעורים והתנסויות וירטואליות

מתזמורות ועד מרכזי יוגה ומועדוני ספרים, חברות בעסקי הבידור והחינוך נרתעו להתחבר לאינטרנט כשהחלו הסגרות. למרבה המזל עבור עסקים עמידים אלה, התיאבון של הצרכנים ללמידה וירטואלית כנראה ימשיך לאחר המגיפה. למה? אולי זה הבטיחות והחסינות מפני זני וירוסים חדשים. או אולי כולנו אוהבים את הנוחות של היכולת לקחת שיעור, או לצפות בהופעה חיה, מכל מקום בעולם.

לדוגמה, טרום מגיפה הייתי צריך לטוס לרומא ולצאת לנסיעה באוטובוס שכר כדי להשתתף באחת מהדגמות הבישול החיות המפורסמות של נונה נרינה. כעת, הסבתא בת ה-84 מארחת את שיעוריה באופן וירטואלי. ולמרות שניתן להכין את כל המנות שלה עם מרכיבי סופרמרקט מקומיים, נונה מוכרת גם פריטי מזווה מיובאים מאיטלקיים.

Yoga Wild, סטודיו שבסיסו במדינת וושינגטון, השיק שיעורים וירטואליים לפי דרישה במהלך המגיפה תמורת דמי מנוי נמוכים. הם גם מציגים גרסאות קצרות יותר וחינמיות. שיעורים וירטואליים עוזרים למורים לשמור על קשרים עם תלמידים קיימים, ולהרחיב את טווח ההגעה שלהם לחדשים שעשויים לחזור לאולפנים או להמשיך באינטרנט.

Yoga Wild Youtube channel
Yoga Wild משתף גרסאות חינם וקצרות יותר של השיעורים האישיים שלהם באינטרנט. יוטיוב

יתרון נוסף של שיעורים וחוויות וירטואליות הוא שאתה יכול בקלות להפוך אותם למודעות וידאו עבור פלטפורמות מרובות, ובכך להרחיב את טווח ההגעה שלך. מלבד החנות שלך, אתה יכול לגזור מחדש את אותו סרטון עבור כל הרשתות החברתיות האהובות עליך, YouTube וכו'.

ראוי לציין ש"קטגוריה" זו הייתה הקוטבית ביותר בקרב הצרכנים. בעוד ש-23% תכננו להוציא יותר על שיעורים וחוויות וירטואליות בעולם שלאחר מגפה, 20% תכננו להוציא פחות על קטגוריה זו.

🔖 משאבים:

דוגמאות: Nonna Live, Yoga Wild

קריאה מומלצת:

  • כיצד ליצור סרטונים מקוונים משלך (ב-30 דקות או פחות)

3. מוצרי ספורט

הִתפָּרְצוּת

מתגעגעים לתחושה המיוזעת של חדר כושר משותף? לא אני. וככל הנראה, לא הרבה אחרים: כמעט 30% מהגולשים בארה"ב לא מתכננים לחזור לחדר כושר עד 2022, לכל המוקדם. לאחר יותר משנה של זריקת מכוני כושר עבור חדרי כושר ביתיים ומסלולי חוץ, אין זה פלא ש-19% מהצרכנים מתכננים להוציא יותר על מכשירי כושר, גם כשמכוני הכושר נפתחים מחדש.

Strength Fitness USA משלב ציוד חדר כושר אישי או מסחרי עם שירות כפפות לבנות. הבעלים ג'ו סראו החל את החנות ב-2016 לאחר שבילה את החלק הראשון של הקריירה שלו כמהנדס חשמל. למכירת פריטים בכרטיסים גבוהים, כמו חידושים בחדר כושר, ג'ו חושב שהאסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר היא המלצות.

"שום דבר לא יעזור לך להתבלט כמו ליצור ביקורות אמיתיות וחיוביות של לקוחות", אומר ג'ו. ספק שירות לקוחות למופת. היה מועיל באמת ומתעניין בצרכים וברווחתם של הלקוחות שלך. כל זה יעבוד יחד כדי לעזור לך להצליח/

Strength Fitness USA שילבה את חנות Shopify שלה עם Yopto כדי לאסוף ולצפות ביקורות חיוביות ברחבי האתר ובערוצי המדיה החברתית שלה.

אם אין לך מחסן לאחסון כל ציוד הכושר המסורבל הזה, דרופשיפינג עשוי להיות מסלול נגיש יותר. Dropshipping מאפשרת לך לבחור ולשווק מוצרים מבוקשים שמיוצרים ונשלחים על ידי צד שלישי.

היו שוריים גם על אוכפי אופניים, אחד המוצרים הפופולריים ביותר שזיהינו מוקדם יותר השנה. נפח החיפוש של המונח אוכפי אופניים" מקבל 22,200 חיפושים בחודש. אנשים מחפשים גם סוגים ספציפיים יותר, כמו "אוכפי אופניים נוחים"; (12,100 לחודש), "אוכפי אופני הרים" (3,600 לחודש), ו"אוכפי אופני כביש"; (4,400 לחודש). ציוד אופניים אחר עשוי גם להישאר יציב במהלך העונות החמות יותר, כאשר הצרכנים ייצמדו לאמצעי התחבורה החדש שלהם מתקופת ה-COVID.

🔖 משאבים:

דוגמאות: מחסן חוזק

קריאה מומלצת:

  • אמנות ההמצאה מחדש: כיצד חברת האופניים הזו משכללת את מוצריה
  • 12 מוצרים פופולריים למכירה ב-2021
  • כוח השכנוע של המלצות (ואיך לפתוח אותן עבור העסק שלך)

4. מוצרי ניקוי ביתיים

גם כשהביקוש למוצרי ניקיון יורד מימי אגירת המגיפה שלנו, 19% מהצרכנים מתכננים לקנות יותר מוצרי ניקוי כשהמצב יחזור לקדמותו.

ניתן להוסיף מוצרי ניקוי לסל מוצרים קיים גם כן. לדוגמה, Hello Green היא חנות אוסטרלית המוכרת מותגי בית ידידותיים לסביבה עבור פריטים כמו שקיות מזון לתינוקות לשימוש חוזר וסכו"ם חד פעמיים. במהלך המגיפה, הם הרחיבו את מערך מוצרי הניקוי שלהם, ופנו למודעים לסביבה עם פתרונות ירוקים לחומרי חיטוי, חומרי ניקוי כביסה ועוד.

מוצרי ניקוי בשלים להזדמנויות שימור, בהינתן שרובנו נשארים עם מוצר שאנחנו אוהבים ורוכשים אותם מחדש ללא מחשבה. לדוגמה, אתה יכול להציע מנויים המעניקים לקונים דרך נוחה, מותאמת אישית ומעט מוזלת לקנות באופן אוטומטי את מה שהם צריכים על בסיס חוזר. אתה יכול גם לגדל נאמנות לקוחות באמצעות תוכנית תגמולים.;

Better Life הוא סדרה של מוצרי ניקוי צמחיים שהוצגו ב- Shark Tank ובמגזינים רבים. הם מציעים תוכנית נאמנות עם 20% הנחה לחברים והנחות הפניות.

אם אתה בעל חנות Shopify, אתה יכול להתחיל או להוסיף מודל עסקי מנוי עם אפליקציות הכנס והפעל שלנו.

🔖 משאבים:

דוגמאות: Better Life, Hello Green

קריאה מומלצת:

  • כיצד להקים עסק מנויים: מדריך קצר
  • תמשיכו לחזור: 7 תוכניות נאמנות לקוחות חדשניות

5. מוצרי יופי (למשל, טיפוח עור, טיפוח שיער וכו')

ההערכה היא שתעשיית היופי העולמית תהיה שווה ל-756 מיליארד דולר עד 2026. ולמרות שרוב מוצרי היופי נקנים בקמעונאות, המגיפה הפעילה הרבה צרכני יופי מקוונים. 47% מהצרכנים קנו יותר מוצרי יופי באינטרנט בשנת 2020, ו-17% מתכננים לקנות אפילו יותר פוסט-מגפה בזמן שאנו חוזרים לעולם האמיתי שבו קמטים וקמטים מגיעים ב-HD.

אם אתה כבר צרכן וחוקר מושבע של מוצרי יופי, אולי זו הקטגוריה בשבילך. הצעד הראשון שלך הוא להחליט מה למכור בקטגוריה רחבה מאוד: יש איפור, טיפוח שיער וטיפוח עור, אם להזכיר כמה.

לאחר מכן, אתה צריך ללמוד כל מה שאתה יכול על קהל היעד שלך: מי משפיע עליו, איפה הם מבלים באינטרנט, איפה הם מגלים מוצרי יופי חדשים וכו'.

מייסדת SUGAR Cosmetics, Vineeta Singh, זיהתה פער בשוק של מוצרי קוסמטיקה המשלימים את גווני העור ההודיים. בניגוד למה שעשו כל מותגי קוסמטיקה הודיים אחרים באותה תקופה, היא כיוונה את המותג שלה ישירות לנשים צעירות שעקבו אחר מגמות יופי עולמיות אך רצו שהדברים יהיו "אינדיאנים" עבורן, כפי שמתאר זאת סינג. היא גם העסיקה נשים רבות בקהל היעד שלה, מה שהפך למבחן מושלם למושגים חדשים.

🔖 משאבים:

דוגמאות: SUGAR Cosmetics, קמילה רוז

קריאה מומלצת:

  • איך למכור איפור באינטרנט
  • כיצד להתחיל קו טיפוח עור
  • איך מוצרי קוסמטיקה SUGAR של הודו שיבשו את השוק על ידי התמקדות בלקוחות מצומצמים

6. מוצרי טיפוח אישיים (למשל, משחת שיניים, סבון וכו')

טיפול אישי הוא אחד הענפים היציבים ביותר שאתה יכול להצטרף אליהם. מגיפה או לא, אנחנו צריכים (או מנסים) לשמור על שגרת ההיגיינה האישית שלנו.

וככל הנראה, מעטים מאיתנו מתגעגעים לקנות משחת שיניים בחיים האמיתיים. 40% מהצרכנים קנו יותר מוצרי טיפוח אישיים באינטרנט במהלך המגיפה, ו-17% מתכננים לקנות יותר מזה לאחר המגיפה. משמפו ועד סכיני גילוח ורפידות מחזור, המגיפה נתנה לנו את ההזדמנות לדלג על הנסיעות המטומטמות האלה לבית המרקחת ולפנות ישר לקמעונאים מקוונים.

מה כדאי למכור? סבון הוא הימור בטוח, שכן 71% מהנסקרים אמרו שהם מתכננים לשטוף ידיים יותר גם לאחר ש-COVID-19 הוא רק זיכרון רחוק. סבונים ופצצות אמבטיה בשלים לאנשי עשה זאת בעצמך ואינם דורשים מקום אחסון יקר.

לחלופין, תוכל להתמקד להבדיל את עצמך מהגנריות של העולם באמצעות ניסוחים איכותיים. Twice הוא מותג משחת שיניים פרימיום המגובה על ידי לני קרביץ, והומצא על ידי משפחה של רופאי שיניים. הוא מתהדר בויטמינים ונוגדי חמצון, ומשתמש באריזה ניתנת למחזור של 100%.

פעמיים מאפשרת ללקוחותיה המרוצים לדבר, ומציגה יותר מ-1,000 ביקורות חיוביות בחנות Shopify שלהם. כדי לעורר אמון בלקוח בפעם הראשונה, הם מציעים גם הבטחה של 100% להחזר כספי וללא מינימום לביטול מנוי, ותורמים 10% מרווחי החברה לצדקה.

המייסד ג'וליאן לוין אמר לנו בפרק של Shopify Masters שתכונות מספרות, אבל ההטבות מוכרות, "בסופו של יום, אתה צריך שיהיה לך מוצר שבאמת מדבר אל הצרכן, ומראה לו איך הוא הולך לשפר את חיים", אומר ג'וליאן.

🔖 משאבים:

דוגמאות: פעמיים, Cleure

קריאה מומלצת:

  • פעמיים: 40 אבות טיפוס ולני קרביץ
  • איך מכינים סבון: הפכו צורך ביתי לעסק תוצרת בית

7. מצרכים

מצרכים הם תעשייה של טריליון דולר, כך שלמרות ש-90% מהקניות במכולת עדיין מתבצעות במצב לא מקוון, יש הכנסות נכבדות למותגי מסחר אלקטרוני שאפתניים. המגיפה הפעילה הרבה צרכני מכולת מקוונים חדשים באופן שצפוי להמשיך לעלות: 21.5% ממכירות המצרכים – בשווי של יותר מ-215 מיליארד דולר – יתרחשו באינטרנט עד 2025.

ישיר לצרכן (DTC) משחק חלק זעיר, אך הולך וגדל, מהעוגה הזו. לדברי דן פרומר, עורך "הצרכן החדש " , "הרוב המכריע והמכריע של המצרכים המקוונים מתרחשים דרך אגרגטור גדול – האינסטקארטים והאמזונות של העולם". עם זאת, הוא חושב שיש הזדמנות ענקית למותגים עצמאיים כעת, כאשר יותר צרכנים חשים בנוח לקנות באינטרנט.

"ערכות ארוחות יוקרתיות ישירות לצרכן נראות כמו הזדמנות צמיחה ברורה, אבל זה באמת יהיה תלוי איך חברות יכולות להתמודד עם דפלציה הקשורה למגפה", אומר פרומר.

לדוגמה, Omsom מתמחה בחבילות רוטב אסייתיות איכותיות, מה שמאפשר לשפים ביתיים להכין מנות אסייתיות כמו לארב תאילנדי וסיסיג פיליפינית. המותג שלהם נועז, רועש ונועז, עם צבעים מזעזעים כמעט כמו התבלינים שלהם. עבור פרומר, Omsom היא דוגמה מושלמת למותג DTC חזק ויוקרתי בקטגוריית המכולת.

"לאומסום יש ניוזלטר בדוא"ל שנשמע יותר כאילו אתה שומע מחברים מאשר חברה שמנסה למכור לך. כנראה הייתה להם שנת צמיחה לא ריאלית כי כולם היו בבית ובישלו. האתגר עבורם כעת הוא לעבוד קשה יותר לרכישות חוזרות", הוא אומר.

טרנד נוסף? התמקדות בבריאות ו"אכילה מונעת". על פי סקר משנת 2020 שנערך על ידי FMCG Gurus – חברת מחקרי שוק המתמחה במזון – 80% מהצרכנים ציינו שהם מתכננים לאכול ולשתות בריא יותר בשנת 2021 כתוצאה ישירה מ-COVID-19. כבר עכשיו, 58% מהצרכנים בצפון אמריקה אומרים שהם חוקרים באופן קבוע דרכים שונות לשיפור בריאותם. בינתיים, שישה מתוך 10 צרכנים שנסקרו על ידי Innova ציינו שהם מחפשים מוצרים לתמיכה בבריאות החיסונית שלהם, כאשר אחד מכל שלושה אמר שהחששות הללו גדלו ב-2020.

בשל הכמות העצומה של מכירות מכולת שעדיין מתרחשות במצב לא מקוון, המפתח עבור מוכרי מזון ומשקאות רבים הוא הפצה סיטונאית ושותפויות.

🔖 משאבים:

דוגמאות: Omsom, Eat Well Nashville, Jaswant's Kitchen

8. בגדי פנאי

הִתפָּרְצוּת

זה עולם חותלות יוגה, ואני בעד זה. המגיפה עוררה שינוי משמעותי במה שאנשים לובשים, כאשר הצרכנים החליפו את מה שעמיתי גרג מכנה "מכנסיים קשים" (ג'ינס) למכנסי יוגה נמתחים, טרנינגים ומכנסיים קצרים. לפי הסקר שלנו, 41% מהצרכנים רכשו יותר בגדי פנאי באינטרנט במהלך המגיפה, ו-19% מתכננים לקנות עוד יותר בקטגוריה זו ככל שהנעילות יקלו.

האם זה מייצג או לא טרנד אופנתי שכנראה יגרום לקוקו שאנל להסתובב בקברה, מחכה לראות. דבר אחד אנחנו יודעים בוודאות – אחרי שנה של פגישות של זום עם מנהלים בכובעי בייסבול, לא סביר שנחזור לחליפה ולקשור בקרוב. יתר על כן, מחקרים רבים מראים שאנשים פרודוקטיביים יותר כשנוח להם.

איך נראה פנאי פוסט-מגפה? האם זה צריך להכיל מודל עבודה היברידי? אורח חיים מבית למשרד לחיי לילה? זה באמת ניחוש של מישהו שמייצג הזדמנות מרגשת עבור יזמים בקטגוריה זו.

מילת המפתח כאן היא "אורח חיים". כאשר שוקלים את האסטרטגיה השיווקית שלך, חשבו היכן הקהל שלכם מסתובב. אתה כבר אמור לעקוב אחר משפיענים רלוונטיים וחשבונות מדיה חברתית שקהל היעד שלך עוקב אחריהם. אם אתה רק מתחיל, שקול להקיש על משפיענים שיעזרו לך לקדם את המוצרים שלך.

Women's Best, מותג המוכר ספורט ותוספי תזונה לנשים בעלות מודעות לבריאות, פונה לאלו שדוחות מידות בפרופורציות ברבי המשווקות על ידי עסקים מתחרים. המותג שלהם שואף לחגוג בריאות מעל מושגי יופי מיושנים.

המותג גם עשה לעצמו שם בינלאומי על ידי לוקליזציה של חנויות האינסטגרם שלהם. לארה"ב, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, בריטניה וצרפת יש לכולם חשבונות אינסטגרם מותאמים אישית שמובילים לחנויות מקוונות ספציפיות – במטבע מקומי ובשפות – ללקוחות אזוריים.

🔖 משאבים:

דוגמאות: המיטב לנשים

9. אביזרי לבוש (למשל, נעליים, כובעים וכו')

מכירות האביזרים עלו כבר במהלך המגיפה – 48% מהצרכנים קנו יותר כאלה דרך חנויות מסחר אלקטרוני בשנת 2020 – ו-19% מתכננים להוציא עוד יותר על אביזרים בעולם שלאחר מגיפה. לאחר חודשים של ספורט קרוקס וכובעי בייסבול חדשים, הצרכנים להוטים לרענן את האביזרים שלהם לחיים מחוץ לבית.

החלק הקשה ביותר בהתחלה הוא כנראה צמצום למוצר מסוים. תכשיט? בגדי וינטג? תיקים? אם יש לך תחביב, תוכל גם ללמוד לייצר ממנו רווחים.

מתלהבים מנעלי עור איטלקיות? אתה יכול לעזור לצרכנים לדלג על עמלות המתווך (ועמלות המתווך) על ידי עבודה ישירה עם יצרנים. כך התחילה ולסקה. כדי להתחרות במותגי גוליית, המייסדים אנריקו קאסטי וג'קופו סבסטיו התמקדו בסיפורים וצילום מלוטש כדי לפנות לדור חדש של צרכנים שנפגעו במיתון ב-2012.

ולאסקה גם העלתה את מאמצי השיווק שלה על ידי פרסום מגזין בשם "מיליון צעדים" , המציג את אורח החיים האיטלקי באמצעות ראיונות וסיפורים על תרבות פופ, ספורט, אוכל ועוד. אין אזכור לנעליים או למבצעים של ולאסקה – זה מאמץ עריכה נפרד שנועד ללוות את המסע של המעריצים בחיים.

אמנם לא ברור לאן ינשבו רוחות הנעליים שלאחר המגפה, אבל כנראה שבטוח לומר שעם יותר תנועה ברגל ציבורית, אנחנו נצטרך נעליים טובות יותר.

🔖 משאבים:

דוגמאות: המיטב לנשים

10. ציוד לחיות מחמד

המגיפה הובילה לעלייה קלה באימוץ חיות מחמד, אז אתה יכול להמר שעסקי אספקת חיות המחמד יתגברו כתוצאה מכך. לפחות 18% מהצרכנים מתכננים לקנות יותר ציוד לחיות מחמד לאחר מגיפה, על פי הסקר שלנו.

כמו מוצרי יופי, מוצרי אספקה לחיות מחמד יכולים להצמיח נאמנות רבה למותג ולרכישות חוזרות – אם חיית המחמד שלך אוהבת מוצר מסוים, סביר יותר שתמשיך לקנות את אותו מוצר בדיוק. חנויות קופסאות גדולות במיוחד יכולות לעורר "שיתוק בחירה". זה המקום שבו שפע מופרז של אפשרויות מקשה על הלקוחות להחליט מה לרכוש, ולפעמים גורם לאי רכישה כלל.

אלו חדשות טובות עבור חנויות מסחר אלקטרוני. בהתחשב בכך שרבים מאיתנו נאלצו לקנות באינטרנט בשנה האחרונה, המכשול לשכנע בעל חיית מחמד לנסות ערוץ קניות אחר כבר לא מהדרך.

מדרופשיפינג ועד פינוקים תוצרת בית, סוג החנות לציוד לחיות מחמד שאתה פותח תלוי באמת בעניין, בזמן ובתיאבון הסיכון שלך.

אם אתה מרגיש נלהב מהרעיון שלך, אתה יכול ללכת למסלול פיתוח המוצר. לדוגמה, Poppy's Picnic, שבסיסה בבריטניה, מוכרת מזון לכלבים גולמי משלה ותוכניות ארוחות מוכנות לבעל הכלבים העייף לבישול. Poppy's נוטה רבות לתביעות בריאותיות עבור מזון נא לכלבים, כגון הארכת חיי חיית המחמד, מניעת בעיות משקל, פרווה עמומה וכו'. המיתוג שלהם פונה גם לאוהב הכלבים המצפוני, עם בלוג העוסק בנושאים כמו "צמחים בטוחים לחיות מחמד" ו "מארחים חתונות כלבים." חשבון האינסטגרם שלהם כולל, כמובן, תמונות חיות מחמד מקסימות שתויגו על ידי לקוחות, עם ביקורות נלהבות אמיתיות. תוכן A+.

Poppys Picnic on Instagram
פיקניק/אינסטגרם של פופי

לחלופין, אתה יכול למכור מחדש ציוד לחיות מחמד ולהפוך לחנות אחת המתחרה מול ה-PetCo's בעולם. Teddybob היא קמעונאית קנדית המספקת כל מיני מוצרים בסיסיים לבעלי כלבים וחתולים.

בעוד שהקולקציות שלהם נרחבות, טדיבוב עושה עבודה מצוינת לצמצם את המיקוד של המיתוג שלהם ולמנוע כל הזדמנויות לשיתוק בחירה. למרות מכירת כל דבר, החל מארגזי חול ועד רפידות חימום, המיתוג המלוטש והמודרני שלהם תמיד משמש ככוח המאחד מאחורי הקולקציות שלהם. מלבד וריאנט הצבעים מדי פעם, לציוד היומיומי שלהם יש מעט אפשרויות. וקונים יכולים לבצע צ'ק אאוט מהיר עם Shop Pay – מתמצאים.

🔖 משאבים:

דוגמאות: פיקניק של פרג, טדיבוב

עכשיו מה? פוסט מגיפה, הכל עניין של שימור

עם פתיחת הכלכלה מחדש, עסקים רבים בתחום המסחר האלקטרוני פגשו את הרגע עם המוצר הנכון או פנו במהירות כדי להתאים לצרכי הלקוחות. אלה ששגשגו במהלך הגרוע ביותר של המגיפה צריכים לצפות לשינוי – ושחיקה מסוימת. עבור עסקים מקוונים קיימים, האתגר הגדול ביותר כעת הוא שימור .

"אולי מישהו ניסה אותך פעם אחת במהלך המגיפה", אומר דן. "איך שומרים על מערכת היחסים הזו בעשור הבא?"

לדעתנו, סיפור חזק, הרחבת מוצרים ותשלום חלק הם כל הדרכים לשמר או לבנות לקוחות נאמנים גם כשההרגלים מתהפכים וקמעונאי הקופסאות הגדולות חוזרות. זה לא קל. אבל כיזם, אף פעם לא היית קל.

איור ראשי מאת לוקה ד'אורבינו
עיצוב של ברנדה ויסניובסקי

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button