טיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית במחשבעבודה מהבית ללא ניסיוןעבודות מהביתרעיונות לעסקים

משווקים ברוכים הבאים: התחל עסק עם מותג פרטי עם מוצרים שכבר מוכחים

אתה לא צריך להשקיע בפיתוח מוצרים כדי להתחיל למכור מוצרים באינטרנט. למעשה, ישנם מודלים עסקיים רבים של מסחר אלקטרוני המאפשרים לך למכור סחורה מבלי לגעת אפילו במוצרים עצמם.

מותג פרטי הוא מודל עסקי כזה. עם תיוג פרטי, אתה עובד עם יצרן צד שלישי כדי ליצור מוצרים ממותגים מותאמים אישית משלך. תיוג פרטי נהדר עבור אנשים ומותגים שכבר יש להם קהלים מבוססים ורוצים למצוא דרך להתחיל לייצר הכנסה פסיבית באינטרנט באמצעות מכירת מוצרים.

לחץ וקפוץ לקטע

  • מהו מותג פרטי וכיצד הוא עובד?
  • יצרני מותג פרטי ליצירת קו מוצרים ממותג בהתאמה אישית
  • טיפים לפתיחת עסק במותג פרטי
  • השקת מותג המותג הפרטי שלך

מהו מותג פרטי וכיצד הוא עובד?

מוצרי מותג פרטי, בדומה למוצרי מותג לבן, הם מוצרים שנוצרו על ידי חברה אחת כדי להימכר ולמותג על ידי חברה אחרת. בעל עסק המוכר מוצרי מותג פרטי מחפש מוצר שהוא יכול לשים עליו את שם המותג שלו ולמכור כאילו הוא שלהם. ביגוד ומוצרי קוסמטיקה הם מוצרי מותג פרטי נפוצים, וכך גם תבלינים הנמכרים בחנויות מכולת.

סך המכירות הקמעונאיות בארה"ב למוצרי מותג פרטי הגיעו ל-5.47 טריליון דולר ב-2019 וצפויות להגיע ל-5.94 טריליון דולר ב-2024, על פי נתוני סטטיסטה. זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שאתה רואה מוצרי מותג פרטי ברוב החנויות הקמעונאיות הגדולות. ל-Target יש את המותג הפרטי שלה Archer Farms, למשל, ל-Walmart יש ערך גדול, ולקוסטקו יש את קירקלנד.

Statista private label statistics

מקור תמונה: סטטיסטה

יתרונות התיוג הפרטי

לתיוג הפרטי יש מספר יתרונות המתפרשים מעבר לפישוט תהליך פיתוח המוצר. חלק מהיתרונות הללו כוללים:

  • שליטה על הייצור. אתה מכוון יצרנים של צד שלישי מבחינת חומרים ומרכיבים, איכות וקצב ייצור.
  • שליטה על התמחור. כמוכר, אתה קובע את אסטרטגיית התמחור שלך ויש לך שליטה על האופן שבו אתה מייעל את עלויות הייצור, מה שעוזר ביצירת שולי רווח בריאים.
  • סְגִילוּת. קמעונאים קטנים יותר יכולים לעבור במהירות כדי להשיג מוצר מותג פרטי בתגובה לביקוש הגובר בשוק לתכונה חדשה, בעוד שחברות גדולות יותר עשויות לא לחפש מוצר נישה.
  • שליטה בשיווק ובמיתוג. אתה בוחר כיצד לקדם ולארוז את מוצרי המותג הפרטי לפני שהם זמינים למכירה.

חסרונות של תיוג פרטי

אמנם יש יתרונות רבים לתיוג פרטי, אבל זה לא בא בלי האתגרים שלו:

  • תלות ביצרן. מכיוון שיצרן צד שלישי מטפל בייצור, אתה נתון במידה רבה לחסדיהם. לכן כל כך חשוב למצוא יצרן מכובד ואמין לעבוד איתו.
  • קושי בבניית נאמנות. זה יכול לקחת זמן כדי לקבל אחיזה כאשר מתחילים מותג מאפס. זו אחת הסיבות לכך שמוצרי המותג הפרטי מתאימים לאנשים ולשמות מותגים שכבר יש להם קהל מבוסס שסומך עליהם.
  • תפיסה צרכנית ירודה. למוצרי המותג הפרטי יש מוניטין של זולים או באיכות נמוכה. עם זאת, התפיסה הזו משתנה. צרכנים רבים ברחבי העולם מאמינים שהאיכות של מוצרי המותג הפרטי משתפרת.
Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה על פי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית שלנו בת 40 דקות, נעביר אותך מרעיון המוצר, דרך הקמת חנות מקוונת ועד למכירה הראשונה שלך להדפסה לפי דרישה.

הירשם עכשיו

יצרני מותג פרטי ליצירת קו מוצרים ממותג בהתאמה אישית

בעוד שיצרני מותג פרטי רבים עשויים להיראות דומים, חשוב לבדוק אותם בקפידה כדי למצוא את זה שמתאים לעסק שלך עכשיו ובעתיד. אתה צריך לשקול אילו סוגי מוצרים אתה רוצה לייצר ולמכור, לאן אתה רוצה למכור ולשלוח אותם, וכמה גבוה אתה יכול לתמחר אותם.

להלן סקירה מהירה של כמה משירותי הייצור הטובים ביותר של המותג הפרטי ואפליקציות מקורות המוצרים עבור כל מיני מוצרים. לרוב כאן יש אפליקציית Shopify שבה תוכל להשתמש כדי להתחבר ישירות לחנות המקוונת שלך.

SupplyMeDirect

SupplyMeDirect הוא ספק ששולח מארה"ב, האיחוד האירופי וסין. התכונות כוללות עיבוד הזמנות אוטומטי, משלוח מקומי כאשר זמין, וצוות תמיכת לקוחות מגיב ומועיל.

סוחרים שמשתמשים באפליקציה של יצרן המותג הפרטי אוהבים שהיא מסתנכרנת עם חנות Shopify שלך, קלה לשימוש ואפילו עוזרת לחסוך זמן וכסף.

שים לב שכל התשלומים הם בדולר ארה"ב, ללא קשר למקום שבו אתה או הלקוחות שלך נמצאים.

SupplyMeDirect screenshot

AOP+ Easy Print לפי דרישה

תוך התמקדות באיחוד האירופי, בריטניה וארה"ב, AOP+ Easy Print on Demand היא פלטפורמה למכירה ב-Shopify ו-Etsy, המתמחה במוצרים ושירותים אורגניים להדפסה על פי דרישה. בדומה ל-SupplyMeDirect, אפליקציית AOP+ Shopify מסתנכרנת עם חנות Shopify שלך ומאפשרת עיבוד ומימוש הזמנות אוטומטית. זה קל לשימוש, ואתה יכול ליצור מוצר תוך 30 שניות בלבד.

AOP+ מבצעת את כל ההדפסה בעצמה, להבדיל משימוש בספק צד שלישי, והיא אפילו תעבוד איתך כדי ליצור מוצרים משלך עם תווית פרטית. הוא מתמחה בלבוש ואביזרים, אז מושלם אם אתה רוצה להקים בוטיק מקוון, וכולל דברים כמו חולצות טריקו, כפכפים, תיקים ושלטי קיר.

סוחרים גם מוצאים שצוות תמיכת הלקוחות החי שלהם עוזר ואינפורמטיבי ביותר.

AOP+ screenshot

Apliiq – הדפסה לפי דרישה

Apliiq שבסיסה בלוס אנג'לס היא עוד ספקית מותג פרטי וחברת הדפסה לפי דרישה המתמחה בפריטי לבוש. היא מתמקדת במוצרים אופנתיים כמו תוויות ארוגות, חולצות כיס, קפוצ'ונים עם תוחם ותחתונים.

כמו SupplyMeDirect ו-AOP+, Apliiq עושה אוטומציה של עיבוד ומימוש הזמנות, והיא שולחת כל הזמנה תוך שבוע. אפליקציית Shopify גם שולחת מידע מעקב ישירות ללקוחות שלך, כך שהם יכולים לראות מתי ההזמנה שלהם תגיע.

Apliiq

Modalyst – דרופשיפינג

Modalyst היא ספקית dropshipping שעובדת עם ספקים בארה"ב והיא גם שותפה של AliExpress. זה אומר שיש לו את אחד מקטלוגי המוצרים הנרחבים יותר ברשימה זו – אתה יכול לבחור מבין יותר ממיליון מוצרים ל-Dropship.

בכל הנוגע למותג הפרטי, היא מתמחה בבגדי ספורט. הרשמה לתוכנית Pro של Modalyst, שעולה 90$ לחודש ויש לה 5% עמלת עסקה, מעניקה לך מוצרים ללא הגבלה, אריזה ומיתוג מותאמים אישית ומשלוח מהיר – בדרך כלל שלושה עד שמונה ימים עבור הזמנות בארה"ב ופחות מ-15 ימי עסקים למשלוח בינלאומי.

כמו אפליקציות יצרניות אחרות למותגים פרטיים, Modalyst מבצע אוטומציה של עיבוד ומימוש הזמנות. אם נתקלת בבעיות כלשהן או שיש לך שאלות, תוכל ליצור קשר עם תמיכת הצ'אט החי שבעה ימים בשבוע.

Modalyst

עליבאבא

קבוצת עליבאבא היא אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם (אם לא הגדולה ביותר) – הכנסותיה הגיעו ליותר מ-72 מיליארד דולר בשנת 2020. עליבאבא מציעה את אחת המדריכים המקיפים ביותר, המקשרת בין ספקים לסוחרים בכל מקום.

למרות שלאליבאבא אין אפליקציית Shopify ואתה לא יכול לשלב את השניים, יש כל כך הרבה מוצרי מותג פרטי זמינים שזה שווה אזכור. אתה יכול למצוא כמעט כל מוצר שאתה יכול לחשוב עליו במדריך הענק של עליבאבא.

בעוד שאפליקציות Shopify אוטומשות הרבה מהתהליך, כשאתה עובד עם עליבאבא אתה רוכש כמות גדולה של מוצרי מותג פרטי ישירות מהיצרן. זה מוריד את עלויות המלאי שלך ומגדיל את הרווחים, אבל גם דורש השקעה גדולה יותר מראש. יצרנים יעבדו איתך כדי ליצור עיצובים ולוגו מותאמים אישית.

ריכזנו שני מדריכים שיעזרו לכם לנווט באליבאבא ובאתר אחותה, AliExpress:

  • דרופשיפינג של עליבאבא: כיצד להשיג ולנהל מוצרים מ- Alibaba בבטחה
  • מדריך Dropshipper למקור מ- AliExpress

טפטפות

אם אתה מחפש במיוחד למותג פרטי ולמכור קפה באינטרנט, אל תחפש יותר מאפליקציית Dripshipper Shopify. אתה יכול ליצור ולהתאים אישית אריזה ממותגת משלך, לוגו, תמחור ותוויות.

Dripshipper מבוססת בארה"ב, אך היא נשלחת לכל העולם. כל המשלוחים יוצאים תוך חמישה ימים מרגע ביצוע ההזמנות – והקפה תמיד טרי. שעועית שלמה יוצאת באותו היום שבו היא נצלה, בעוד שעועית טחונה יוצאת למחרת.

התמחור מתחיל ב-$30 לחודש, ושכבות במחיר גבוה יותר מגיעות עם תמיכה, אימון והדרכה נוספים. תוכנית Elite, ב-$197 לחודש, מעניקה לך גם גישה לצוות העיצוב הפנימי של Dripshipper.

Dripshipper screenshot

טיפים לפתיחת עסק במותג פרטי

כאשר אתה מוכר מוצרי מותג פרטי, אתה לא צריך לדאוג לפיתוח מוצרים – או השקעות במלאי במקרים רבים. אבל לפני שתתחיל, חשוב לקחת בחשבון כמה דברים:

1. מצא שוק נישה למכירת מוצרים

יש הרבה מוצרי מותג פרטי שאתה יכול למכור, המשתרעים על כמעט כל ענף. חלק ממוצרי המותג הפרטי הפופולריים ביותר הם:

  • מוצרי שיער
  • מוצרי גוף
  • מוצרים לחיות מחמד
  • מוצרי תינוקות
  • מוצרי טיפוח לזקן
  • מוצרי בריאות

כדי להבין באופן ספציפי מה למכור, חקור שווקי נישה שונים בתוך הקטגוריות הללו. כאשר אתה מוכר לשוק נישה, אתה יכול להשתמש באסטרטגיות שיווק ופרסום ממוקדות מאוד כדי להביא את המותג והמוצרים שלך החוצה.

קרא עוד: כיצד לפתוח עסק לשפתיים: מדריך ודוגמאות ממותגי טיפוח שפתיים מובילים

2. פנה ליצרן

ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה למכור, חפש יצרנים וספקים שיש להם את הפריטים האלה. חלק מהאתרים ויצרני דרופשיפינג עשויים להתמחות בקטגוריית מוצרים ספציפית, כמו Dripshippers.

קבל את רשימת היצרנים הקצרה שלך וצור איתם קשר כדי לראות אם הם מציעים תיוג פרטי. אם כן, שאל לגבי הגדרת חשבון. מכיוון שרוב היצרנים נושאים מגוון מוצרים, אסטרטגיה זו תאפשר לך להשיג במהירות מבחר מוצרים בתוך הנישה שאתה בוחן. הקפד גם לשאול אם ליצרן יש ערך הזמנה מינימלי, מכיוון שתצטרך לנווט אם תרצה להחזיק במלאי או להגדיר חשבון בתשלום מראש עם היצרן.

למידע נוסף: כיצד למצוא יצרנים וספקים אמינים את המוצר הבא שלך

3. הזמינו דוגמאות

חשוב לבדוק את המוצר בעצמכם לפני שאתם מעמידים אותו לרכישה. למרות שמשהו עשוי להיראות מצוין באינטרנט, ואפילו להישמע נהדר לאחר שיצרת קשר עם היצרן, המציאות עשויה להיות שונה לחלוטין. אז תרצה לעשות את בדיקת הנאותות שלך כדי להבטיח שאיכות המוצרים עומדת בסטנדרטים ובציפיות שלך.

4. הקימו חנות מקוונת

יש לך את היצרן והמוצרים שלך, עכשיו הגיע הזמן להקים את החנות המקוונת שלך. עם Shopify, אתה יכול לבחור ולהתאים אישית תבניות מסחר אלקטרוני בחינם ובתשלום. לאחר שתגדיר את החנות המקוונת שלך, תוכל לגלוש בחנות האפליקציות של Shopify כדי למצוא את האפליקציות שאתה צריך כדי לנהל את עסקי המותג הפרטי שלך, כולל כל אחת מהאפשרויות המפורטות למעלה.

5. הוסף את המוצרים שלך לחנות שלך

כשאתה מוסיף מוצרים לחנות שלך, תרצה לעשות את הפעולות הבאות:

  • כתוב תיאורי מוצרים משכנעים. תיאורי מוצרים צריכים להיות מוכווני מידע והטבות, בניגוד להתמקדות בתכונות ובמפרט רישום.
  • קבל תמונות מוצר באיכות גבוהה. תמונות מוצר נותנות לקונים מושג איך הפריט נראה – זה הטוב ביותר שהם יכולים להשיג מבלי שהם יוכלו לראות את המוצר באופן אישי. לפעמים היצרן יכול לספק לך תמונות.
  • קבע את אסטרטגיית התמחור שלך. חשוב לתמחר מספיק גבוה כדי להרוויח הגון, אבל לא כל כך גבוה שתעלה על הלקוחות שלך.

6. השקה ושווק את החנות שלך

כשאתה מוכן לחשוף את מוצרי החנות והמותג הפרטי שלך לציבור, זה לא פשוט כמו הפעלת מתג. אתה צריך לבנות מודעות ולהוביל תנועה לאתר שלך אם אתה מצפה לבצע מכירות.

עבור חנויות חדשות, פרסום בתשלום בערוצים כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם הם דרך מצוינת להוציא את שמך. לאחר מכן תוכל להשלים את המאמצים הללו עם שיווק בדוא"ל, מדיה חברתית, שיווק תוכן, קידום אתרים ותוכניות נאמנות לקוחות.

השקת מותג המותג הפרטי שלך

הקמת מותג פרטי מוציאה את הטרחה מפיתוח המוצר. אתה יכול להקים מותג פרטי משלך ולעבוד ישירות עם יצרנים כדי ליצור מוצרים שהלקוחות שלך ירצו לקנות – הכל עם המיתוג והלוגו הייחודי שלך. תיוג פרטי הוא דרך מצוינת להתחיל במכירת מוצרים משלך באינטרנט.

איור מאת טיל לאואר


מוכן לבנות את העסק שלך במותג הפרטי? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.


שאלות נפוצות לגבי תיוג פרטי

כמה עולה מותג פרטי?

לכל הפחות, זה עולה לפחות 1,000-1,500 דולר לפתוח עסק לתיוג פרטי. ההוצאות הגדולות ביותר שלך יהיו קשורות להזמנת דוגמאות והגדרת הלוגיסטיקה של העסק שלך, כולל האתר שלך, עיבוד תשלומים ומימוש הזמנות. למידע נוסף על עבודה עם יצרנים למעלה.

איך מתמחרים מוצרי מותג פרטי?

כדי לתמחר את מוצרי המותג הפרטי שלך, שקול את עלויות היצרן, דמי המשלוח וההוצאות הכרוכות במכירת המוצרים שלך (כולל עמלות אתר אינטרנט, שיווק ועיבוד תשלומים). ברגע שיש לך מספר, השווה אותו למתחרים שלך כדי לראות איך אתה מסתדר. אתה יכול לבדוק כדי לגלות איזה מחיר הלקוחות שלך מוכנים לשלם בזמן שאתה עדיין רווח.

איך אני יוצר מותג פרטי?

בצע את השלבים המתוארים בפוסט למעלה: מצא שוק נישה למכירת מוצרים. פנה ליצרן. הזמינו דוגמאות. הקמת חנות מקוונת. הזן את המוצרים שלך לחנות שלך. השקה ושווק את החנות שלך.

האם אתה יכול להרוויח כסף במותג פרטי?

כן, אתה יכול להרוויח כסף במותג פרטי. עקוב אחר השלבים במאמר זה כדי לגלות כיצד להרוויח כסף ממכירת מוצרי מותג פרטי.

Illustration of a logo being applied to a private label makeup product

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button