עבודה מהבית במחשברעיונות לעסקים

איך למכור רהיטים ועיצוב הבית באינטרנט: המדריך האולטימטיבי

לפני שישים שנה, סבי וסבתי נכנסו לחנות הרהיטים המקומית שלהם ורכשו סט סלון שלם, ממש בקומת אולם התצוגה. ההורים שלי ירשו את הסט הזה לביתם הראשון. במשך שנים רבות, אלו היו שתי האפשרויות לרכישת רהיטים: קניות בחנות פיזית או קבלת יד.

כיום, התקדמות הטכנולוגיה עזרה לשחזר את החוויה האישית באינטרנט, וסללה את הדרך לעוד יותר עסקי ריהוט – ויותר מבחר.

צריכים שולחן קפה בשנת 2022? אתה יכול באותה קלות למצוא שולחן IKEA LACK זול ונמצא בכל מקום או גרסת וינטג' מקורית של אמצע המאה שעברה שיפוץ על ידי אוצר מקומי – וכל מה שביניהם – מבלי לעזוב את הסלון שלך. בשנים האחרונות צצו חברות נוספות למכירת רהיטים באינטרנט, ישירות לצרכנים, ללא אולם התצוגה.

A small green outdoor table stacked with magazines and a ceramic cup

מגיפת הקורונה גרמה להרס לעסקים בישראל בכל הגדלים, אבל עם אנשים מבלים יותר זמן בבית או עובדים מרחוק, רהיטים ומוצרי עיצוב הבית היו במגמת עלייה עד 2020. אם אי פעם שקלת לפתוח עסק לרהיטים או לעיצוב הבית, עכשיו האם זה הזמן.

כאן אנו מראיינים מומחים כדי לברר את העצות הטובות ביותר שלהם ליצרני רהיטים שואפים, מעצבים, אוצרים ומוכרים כאחד. למד על מיקור או ייצור רהיטים ומוצרי עיצוב הבית. קבל ייעוץ לגבי מלאי, משלוח ושיווק. בנוסף, הפוך את הרעיון שלך למציאות תוך כדי שאנו מלווים אותך בשלבים של פתיחת עסק משלך רהיטים ומכירה מקוונת.

קיצורי דרך 🛋

  • הכירו את המומחים
  • איך למכור רהיטים באינטרנט: תחילת העבודה
      • לתכנן, לבנות, לייצר או למכור מחדש?
      • מימון עסק הרהיטים שלך/a>
      • בניית מותג הרהיטים המקוון שלך
      • מיקור רהיטים
      • הקמת חנות: ליצרני רהיטים
  • מלאי ואחסון רהיטים
  • צילום לריהוט ומוצרי עיצוב הבית
  • מכירת רהיטים באינטרנט: כיצד להקים את החנות המקוונת שלך
      • עיצוב ונושאים לחנויות רהיטים מקוונות
      • דפי מוצר
      • דפי מידע, יצירת קשר ושאלות נפוצות
      • חווית לקוח: AR, 3D ואפליקציות
      • גיוון ערוצי המכירה שלך
  • שיווק לעסק הרהיטים ועיצוב הבית שלך
  • משלוח, החזרות ושירות לקוחות

הכירו את המומחים

שוחחנו עם בעלי עסקים מצליחים משני הצדדים של המשוואה: אוצרי רהיטים ובוני רהיטים. לאורך המדריך הזה, נשען על הניסיון שלהם כדי להציע עצות לכל סוג של עסק רהיטים שאתה מתכוון להשיק.

ביירון ודקסטר פרט, מייסדים משותפים, GOODEE

Portrait of GOODEE founders, Byron and Dexter Peart

כאשר ותיקי תעשיית האופנה והאחים ביירון ודקסטר פירט שקלו את המיזם הבא שלהם, הם חשבו על גידולם בבית מלא ביצירות מארץ הולדתם של הוריהם. מה שהם זוכרים זה שכל פריט סיפר סיפור. המותג שלהם, GOODEE, הוא עסק לריהוט ועיצוב הבית שמטרתו להעלות את הסיפורים של היצרנים מאחורי כל מוצר שהם מוכרים.

כריס יוז, מייסד, Timberware

Portrait of Chris Hughes standing beside a sign that reads "TIMBERWARE"
פול טרפנייר צילום/כלי עץ

"עבדתי עם הידיים שלי מאז שאני זוכר את עצמי", אומר כריס. כריס עבד כשוליית רתך וכקבלן כללי לפני שהשיק את Timberware, העסק השני שלו. בניית בתים פיתחה בו אהבה לעיבוד עץ. העסק שלו מאפשר לו להתמקד במלאכה זו, לייצר רהיטי עץ בהתאמה אישית ועיצוב הבית עבור לקוחותיו.

איך למכור רהיטים באינטרנט: תחילת העבודה

לפני שתתחיל למכור רהיטים ועיצוב הבית, יש כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך: כמה כסף אתה צריך כדי להתחיל? מהן דרישות השטח שלך? איזו נישה תשרת? האם תעצב ותייצר, תבנה בעבודת יד, תמכור מחדש או תבצע דרופשיפ?

יש הרבה תחרות ברהיטים, במיוחד אם לוקחים בחשבון את נתח השוק הענק של רשתות גלובליות במחירים סבירים. לכן חשוב לבדל את המותג שלך מאפשרויות בשוק ההמוני על ידי הצעת מוצר ייחודי, מותאם אישית, יחיד במינו או ברמה גבוהה.

לתכנן, לבנות, לייצר או למכור מחדש?

Two red chairs flank a table covered in plants
הִתפָּרְצוּת

ישנן מספר דרכים להיכנס לעסקי מכירת רהיטים. השדרה שתבחר תהיה תלויה במספר גורמים, כמו רמת המיומנות שלך, תקציב ההפעלה וזמינות האחסון.

כאן נסקור את המודלים העסקיים השונים:

  • מייצר רהיטים. סוג זה של עסקים כולל עיצוב ובניית רהיטים בעבודת יד בבית המלאכה שלך. אתה יכול לבחור לבנות ולמכור מספר מוגבל של סגנונות על ידי שמירה על מלאי בהישג יד או אימוץ דגם לפי הזמנה. או שאתה יכול להציע שירות מותאם אישית המאפשר ללקוחות שלך לבקש ממדים ותכונות ספציפיות. עסק ליצרן רהיטים דורש כי יש לך כישורים טכניים, כלים מיוחדים וחלל סדנאות ייעודי.
  • מעצב רהיטים (עובד מול יצרן). במקום לבנות את הרהיטים בעצמכם, תוכלו לבחור לעצב אותו ולעבוד עם בנאי או יצרן כדי ליצור עבורכם את המוצרים. ייתכן שתדרוש כמה כישורי שרטוט מיוחדים והבנה של חומרים ובנייה כדי שתוכל לתקשר ביעילות עם מפעלים.
  • אוצר ומשווק. בדגם זה, היית מוכר מספר פריטים של מותגים או יצרנים שונים, אוצרים קולקציות ייחודיות למותג שלך. אמנם אינך מעצב ומייצר את הפריטים בעצמך, אך יש צורך ביצירתיות בבניית מותג מגובש ובשימוש בסיפורי סיפורים, צילום וחווית לקוח כדי למכור מוצרים. במקרה זה, תרכוש פריטים בסיטונאות ממותגים אחרים ותשלח אותם ישירות ללקוחות.
  • דרופשיפר. שיטה זו זהה לשיטה שלמעלה, אך היא אפשרות לביטול ידיים אם אינך יכול לאחסן או לשלוח את הפריטים בעצמך. חפש לעבוד עם יצרנים ומותגים שמוכנים לשלוח ישירות ללקוחות שלך, ולגזור את עצמך משרשרת האספקה. אתה יכול למצוא שותפים לדרופשיפינג בספריות דרופשיפינג (למשל, דרופשיפינג עם Aliexpress).
  • משווק וינטג'. זהו דגם נוסף של אוצר/משווק המתמקד בפריטי וינטג' או עתיקים מיוחדים במינם. רשמנו זאת כקטגוריה נפרדת מכיוון ששיטות המקור שונות למדי. תזדקק לידע של רהיטי וינטג' כדי לזהות לאילו חלקים יש ערך מכירה חוזר ומה מבוקש. זה גם מועיל להיות בעל מיומנויות בתיקון רהיטים וליטוש מחדש כדי להיות מסוגל לשחזר ממצאי וינטג'. בדרך כלל, תזדקק לכמות משמעותית של מקום למלאי, אלא אם כן תבחר בדגם משלוח.

מימון עסק הרהיטים שלך

Pillows and homeware goods displayed on a plain background
טוב

כמה השקעה מראש אתה צריך לעשות כדי לפתוח עסק רהיטים משלך באינטרנט? ובכן, התשובה הזו תלויה באיזה מודל עסקי תבחר.

אפשר להתחיל עם כמה מאות דולרים אם אתה מתכנן לדרופשיפ, מכיוון שאין צורך להחזיק מלאי. עסק רהיטים בהזמנה אישית יאפשר לכם לקנות חומרים תוך כדי כך, כך שאין צורך להשקיע הרבה מראש – זה אם כבר יש לכם סדנת תחביב. אם עדיין אין ברשותכם את הכלים והציוד הדרושים, צפו להוציא עשרות אלפי דולרים להקמת סדנה. שקול את העלות של השכרת שטח (אם רלוונטי), שירותים וציוד בטיחות (כמו אוורור נאות).

העצה הכי טובה שלי תהיה להתחיל עם מה שאתה יכול להרשות לעצמך ולאט לאט להגדיל את ארסנל הכלים שלך. היה סבלני, ואל תאריך את עצמך יתר על המידה.

"העצה הכי טובה שלי תהיה להתחיל עם מה שאתה יכול להרשות לעצמך ולאט לאט להגדיל את ארסנל הכלים שלך", אומר כריס. הוא התחיל את עסקיו בחסכונות ובמגפיים, השתדרג ככל שגדל על ידי השקעה מחדש של רווחים בחזרה לבית המלאכה שלו. "היה סבלני ואל תאריך את עצמך יותר מדי."

ברוב המקרים האחרים, תצטרך להשקיע במלאי ובשטח כדי לאחסן את המלאי הזה – אלה הם פריטים בכרטיסים גדולים עם צרכי שטח גדולים. אפשר לפתוח עסק רהיטים מהבית אם יש לכם מקום מתאים (מרתף או מוסך מבוקר אקלים) לאחסון, אבל צפו מה העלויות עשויות להיות להגדיל לחלל ייעודי או לעבוד עם שותף במחסן.

משווקי וינטג' רבים מתחילים על ידי מציאת כמה פריטים בכל פעם ומכירה חוזרת של רהיטים משומשים דרך שווקים כמו eBay ו-Chairish או אפילו אתרי קניה ומכירה מקומיים כמו Craigslist או Facebook Marketplace. זוהי דרך מצוינת לנסות את כוחך במכירת רהיטי וינטג' באינטרנט לפני שאתה מתרחב לאתר ייעודי – ודרך מהירה לפתוח עסק עם מעט השקעה מראש.

בניית מותג הרהיטים המקוון שלך

Close up of hands on a computer with a notebook and keychain on the table next to the computer
ריצ'מונד לאם/GOODEE

חשוב שתגדיר את המותג שלך בשלב מוקדם זה. מענה על כמה שאלות יעזור לך לספר את סיפור המותג שלך, לעצב את האסתטיקה הוויזואלית שלך, לתפוס את המשימה שלך ולדמיין בצורה ברורה יותר את הלקוח האידיאלי שלך.

כעת, לאחר שהחלטתם אם תיצור או תמכור רהיטים מחדש, בחר מסלול עבור עסקי הרהיטים שלך. האם תמכור רק ספות ותלך עמוק על מוצר אחד? מעוניינים לקפוץ לטרנד לוהט? האם אתה מתכנן להתמקד ביצירות מינימליסטיות בנויות היטב עבור חללים קטנים? מה עם לנצל את המספר ההולך וגדל של אנשים שעובדים בבית ומוכרים ריהוט משרדי ייחודי?

שקול את הדברים הבאים בעת בחירת נישה (עם דוגמאות):

  • קטגוריה/שימוש : ריהוט משרדי, מגורים בחוץ, הדגשים לבית
  • מוצר : ספות מיטה, שולחנות אוכל, חדר ילדים
  • סגנון : מודרני של אמצע המאה, מינימלי, כפרי
  • לקוחות : סטודנטים, דיירי דירות, בעלי קוטג'ים
  • נישה : רהיטים "חכמים", פריטים מודולריים, רהיטים מחומרים ממוחזרים
  • סיבה : סחר הוגן, עבודת יד מקומית, בר קיימא

כאשר כריס השיק את Timberware, האפשרויות בעיבוד עץ היו אינסופיות. "עדיין לא מצאנו את הנישה שלנו, אז פשוט בנינו קצת מהכל", הוא אומר. כריס גילה שתערוכות באמת עזרו לו לחדד את ההצעה שלו. הובלה של רהיטים כבדים הלוך ושוב מההופעות הללו לא הייתה קלה, אבל התרגיל עזר לו להבין את השוק ולמצוא את המיקוד שלו.

עבור גו דדי, ביסוס ערכי המותג היה משהו שהתפתח מהעסק הקודם של ביירון ודקסטר, מותג האופנה WANT Les Essentiels. "זה היה באמת על האיזון הזה בין הדברים החשובים לבין מה שאנשים באמת רוצים", אומר ביירון. מניסיון, האחים גילו שאנשים חשו נקרעים בין שתי אפשרויות: יוקרה או קיימות. "רצינו לבנות את גו דדי כתגובה לזה", אומר ביירון. המותג שלהם נוקט עמדה ברורה: השניים אינם סותרים זה את זה. דקסטר וביירון מינפו את הניסיון העסקי והעיצובי שלהם כדי ליצור אוסף שמספק את ערכי המותג המוצקים שלהם.

Screengrab from GOODEE's website, outlining company values
לאחר שביצעתם מחקר שוק והתעמקתם בנישה, העלו אותה על הכתב. צא בהצהרה ברורה לגבי מה שיש לך להציע ולאחר מכן תרכב על המשימה, הערכים וסיפור המותג שלך. כעת, לאחר שיש לך קווים מנחים ברורים למותג, תמשיך להתייחס אליהם בזמן שאתה מעצב את האתר שלך ואוצר את האוסף שלך. ככל שתגדילו ואף תעסיקו צוות, הנחיות אלו יעזרו לשמור על עקביות המסרים שלכם.

📚 למידע נוסף:

  • איך לבנות מותג משלך מאפס ב-7 שלבים
  • מדריך לסיפורי מותג [גיליון עבודה חינם]

רהיטים במקור: למעצבים ומשווקים

Wall shelf covered in ceramic vases and decorative objects
הִתפָּרְצוּת

האופן שבו אתה מוצא ספקים או יצרנים תלוי במודל העסקי ובנישה שלך.

למעצבי רהיטים שאינם מתכננים לייצר את הרהיטים בעצמם, חפשו יצרן מהימן. "ככל שאתה קרוב יותר לייצור ולשרשרת האספקה שלך, במיוחד בהתחלה", אומר דקסטר, "כך יהיה קל יותר לבנות וליצור שותפויות עם מי שמייצר את המוצרים שלך." כאשר אתם מתחילים ואין לכם היכרות עם ייצור, מומלץ למצוא יצרן שיאפשר לכם פיקוח רב ושיעבוד אתכם כשותף בעסק שלכם. ספריות כמו Maker's Row בארה"ב נותנות לך גישה ליצרנים מקומיים.

ככל שאתה קרוב יותר לייצור שלך ולשרשרת האספקה שלך, במיוחד בהתחלה, כך יהיה קל יותר לבנות וליצור שותפויות עם מי שמייצר את המוצרים שלך.

אם אתה מעוניין למכור מחדש מוצרים על ידי אחרים, אתה יכול להגיע למדרכה ולגשת ליצרנים ומותגים לשאול על תמחור ותנאים סיטונאיים. ישנם גם שווקים כמו Handshake המאפשרים לך לגלוש בין ספקים שמחפשים באופן פעיל שותפים קמעונאיים.

משווקי וינטג ' מוצאים רהיטים במספר דרכים. בשל אופי העסק, תצטרך להיות בחיפוש עקבי כדי להבטיח שיש לך מלאי. להלן מספר מקורות שיעזרו לך להתחיל:

  • מכירות פומביות. הירשם כדי לקבל הודעות על מכירות פומביות באזור שלך. חלקם מתקיימים באופן אישי, אך ישנם מספר אתרי מכירות פומביות מקוונות כמו eBay ו-MaxSold המאפשרים לך לגלוש ולהציע הצעות לזמנך מהבית.
  • מכירת עיזבון. אלה יכולים להיות מכרה זהב להרבה פריטי וינטג' במקום אחד. הישאר מעודכן במכירות הקרובות על ידי כניסה לרשימת הדוא"ל של חברות מקומיות לניהול מכירת נכסים.
  • מקומות שוק מקוונים ומודעות מסווגות. אתרים כמו קרייגסליסט עשויים למצוא כמה אוצרות, כמו גם רישומים למכירות מוסך, מכירות הובלות או מכירות עזבון.
  • שווקי פשפשים או חוצות. הגעה מוקדמת פירושה ירידה ראשונה, אבל תקבל את העסקאות הטובות ביותר בסוף היום ובסוף עונת שוק הפשפשים, כאשר סוחרים מחפשים לפרוק מלאי.
  • אספנים. אספנים פרטיים עשויים להיות מעוניינים לעבוד איתך כדי לפרוק חלק מהמלאי שלהם. אלה אנשים שאתה עשוי לפגוש כשאתה מתחיל ליצור קשרים בקהילת הווינטג'.

ישנם מספר מדריכים ושווקים זמינים עבור משלוחי רהיטים . אתה יכול להשתמש בכלי כמו Oberlo כדי לחבר את חנות Shopify שלך למספר סוחרי רהיטים, או לגלוש באתרים כמו AliExpress. אפשר גם להגדיר תנאי dropshipping על בסיס אישי עם מותגי רהיטים נבחרים. ל-GFURN יש עמוד ייעודי המדגיש את תוכנית הדרופשיפינג שלה.

📚 למידע נוסף:

  • כיצד למצוא יצרן או ספק עבור רעיון המוצר שלך
  • כיצד להקים עסק מפיץ (בתוספת 5 הזדמנויות)
  • AliExpress Dropshipping: ספר הפעלה שלם לשנת 2021
  • לחבר את החלקים ביחד: 26 פרויקטי CNC שמוכרים

הקמת חנות: ליצרני רהיטים

Portrait of Chris Hughes working in his furniture workshop
פול טרפנייר צילום/כלי עץ

עבור יצרני רהיטים, תחילת העבודה עלולה להיות יקרה אם אין לך כבר כלים או שיש לך סדנה ייעודית. כמו כריס, אתה יכול להתחיל עם היסודות ולהרחיב את ארגז הכלים שלך ככל שהעסק שלך יגדל.

העצה של כריס להקמת סדנת ריהוט משלך:

  1. שמור על הסדנה שלך מסודרת. "חנות נקייה ומאורגנת היא חנות בטוחה ויצרנית."
  2. שקול את תהליך העבודה. "אילו כלים אתה צריך כדי להשיג את מה שאתה רוצה לעשות? באיזה סדר הם ישמשו? זה יעזור לך להבין את הפריסה עבור כל פיסת מכונות עיקרית. משם אתה פשוט מוצא את המקום הטוב ביותר עבור הדברים הקטנים יותר."
  3. המסור השולחן הוא לב הסדנה שלך. "ודא שיש לך מספיק מקום סביבו כדי לבצע את החתכים שאתה צריך."
  4. נהל אבק. "היכן צריך להפעיל את התעלות שלך ליעילות מירבית?"
  5. תאיר את זה. "עבור תאורה, גדל יותר ממה שאתה חושב שאתה צריך. לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי אור בחנות! אני ממליץ ללכת עם לדים בכל מקום."
Chris Hughes works in his furniture workshop
פול טרפנייר צילום/כלי עץ

מלאי ואחסון רהיטים

אם החלטתם לייצר או למכור מחדש רהיטים (חדשים או וינטג'ים) ואינכם מבצעים dropshipping או מייצרים לפי הזמנה, הקפידו לקחת בחשבון את צרכי החלל שלכם. כפי שהזכרנו בסעיף המימון, זה יכול להוות חלק ניכר מעלויות ההפעלה שלך.

בשלבים המוקדמים ביותר, האחסון נמצא במוסך שלך. זה בחדר השינה שלך. זו הדרך הטבעית לעסק להתחיל.

ביירון פרט, מייסד שותף, GOODEE

"בשלבים המוקדמים ביותר, האחסון נמצא במוסך שלך. זה בחדר השינה שלך", אומר ביירון. "זו הדרך הטבעית לעסק להתחיל." לדבריו, חשוב לבעלי עסקים חדשים להיות קרובים לשרשרת האספקה המלאה בתחילת הדרך. טיפול באחסון, במימוש ובמשלוח בשלבים המוקדמים נהדר לבקרת איכות. רק לאחר ניהול היבט זה בעצמך תוכל להבין מה אתה מחפש בשותף מחסן. אחד שכפי שאומר ביירון, "ישתף בערכים שלך באותה הקפדה ומשמעת כפי שהיית עושה בעצמך."

כשאתה מחליט כיצד והיכן לאחסן או לאחסן את המוצרים שלך, שקול את מצב החלל. חומרים רבים כמו עץ ובדים טבעיים רגישים לטמפרטורות קיצוניות, מזיקים ותנודות בלחות. אם אתה גר בקנדה, למשל, ייתכן שהמוסך הלא מחומם של הבית שלך אינו הפתרון הטוב ביותר לטווח ארוך לאחסון מלאי.

פתרונות אחסנה ואחסון לרהיטים:

  • הקדשת חדר בתוך הבית שלך למטרה זו
  • השכרת שטח אחסון מבוקר אקלים (הטוב ביותר למלאי הצפת שאליו אינך צריך לגשת באופן קבוע)
  • עבודה עם שותף מחסן שמטפל גם במשלוח ובמילוי הזמנות
  • השכרת/קניית שטח משרד/מחסן ייעודי משלך

צילום לריהוט ומוצרי עיצוב הבית

A photo studio setup with a plant, plain backdrop, and lighting kit
הִתפָּרְצוּת

כמו בלבוש, רהיטים הם מאוד אישיים. ללא חדר כושר או אולם תצוגה, על עסקים מקוונים לשכפל כמה שיותר מתהליך הקנייה האישי. קנה מידה וגודל, מרקם ופרטים הם כולם היבטים חשובים לצילום בעת צילום רהיטים ודגשים לבית.

צילום הוא המפתח למותג אוצר כמו GOODEE. "יש משהו מאוד דמוקרטי בנו אוצרים ומוצאים את החפצים היפים האלה", אומר דקסטר. "ואז להציג אותם באותו אופן." צילום, בבעלות GOODEE, יוצר עקביות בכל אתר האינטרנט של המותג.

A room with a desk staged with home accents
בתצלום סגנון חיים זה, GOODEE מציגה שולחן עבודה עם הדגשים ביתיים כדי להציע השראה עיצובית ולהדגים קנה מידה. טוב

כשאתה מתחיל, אתה יכול לצלם תמונות משלך באמצעות DSLR וערכת תאורה פשוטה, או לעבוד עם צלם מקצועי.

💡 טיפים לצילום רהיטים בעצמך :

  • קנה המידה חשוב להפליא. מלבד מתן מידות מפורטות בתיאור, הקפד ללכוד את היצירה בתוך חלל, לצד פריטי עיצוב מוכרים אחרים בגודל נפוץ.
  • התקרב . צילומי תקריב מפורטים יעזרו ללקוחות שלך "לחוש" את המוצר מבלי לגעת בו. נסה ללכוד מרקם בבד ואת הפרטים של גרגר העץ.
  • עבור לתלת מימד. Shopify מאפשרת כעת לכל בעלי החנויות להעלות דגמי תלת מימד או סרטוני וידאו של מוצרים, מה שמאפשר ללקוחות שלך לראות את הרהיטים שלך מכל זווית.
  • תספר סיפור. מעבר לתיאור המוצר, הוויזואליה שלך צריכה גם לספר סיפור: למי זה מיועד? איך צריך לעצב אותו? אילו מוצרים נוספים משלימים אותו? עשה זאת על ידי הכללת תמונות סגנון חיים יחד עם תמונות על רקע רגיל. שלב אותו בחדר וספק רעיונות בסגנון המעוררים לקוחות לדמיין אותו בחלל שלהם.

בתמונות הבאות של ספות קטיפה, התמונה הראשונה כוללת אדם בקנה מידה, והיא מבוימת בחלל מגורים כדי להציע הצעות כיצד ניתן לעצב אותה. בשנייה, היבול הצמוד מאפשר ללקוחות לראות את פרטי הבד.

A woman sits on the back of a velvet couch
הִתפָּרְצוּת
Texture detail of a blue upholstered velvet couch
הִתפָּרְצוּת

עבור משווקי רהיטי וינטג', צילום תמונות מוצרים הוא משימה מתמשכת. עיין במדריך שלנו למכירת בגדי וינטג' לקבלת טיפים כיצד להגדיר מערכת אצווה קלה לצילום עשה זאת בעצמך.

📚 למידע נוסף:

  • צילום מוצר: מדריך עשה זאת בעצמך לאנשים בתקציב נמוך
  • תאורה טבעית בעצמך לצילום מוצר: 6 שלבים לתמונות טובות יותר
  • 6 שלבים לייעל את תהליך צילום המוצר שלך

מכירת רהיטים באינטרנט: כיצד להקים את החנות המקוונת שלך

עכשיו בואו נמשוך את כל העבודה הקשה הזו ביחד. אם הקדשת את הזמן לפתח הנחיות מותג מוצקות, חלק זה צריך להיות הרחבה טבעית של העבודה הזו. לפני שאתה באמת משיק לעולם, הקדיש זמן לשחק עם תצורות ועיצובים שונים. השקת דף נחיתה פשוט בשלב זה, יחד עם החשבונות החברתיים שלך, יכולה לעזור לך לבנות רשימת דוא"ל כך שתוכל להפיץ את החשיפה של האתר הרשמי שלך.


התחל למכור רהיטים באינטרנט ונסה את Shopify בחינם למשך 14 ימים


עיצוב ונושאים לחנויות רהיטים מקוונות

כמו בכל חנות שאתה משיק ב-Shopify, אתה יכול לעשות את זה עם מעט מיומנות עיצוב. כלים חינמיים כמו יצרן הלוגו שלנו ואפשרויות מרובות לנושאים מאפשרים לך לחבר את התמונות, הטקסט וההתאמות האישיות שלך כדי ליצור אתר ממותג משלך.

Shopify theme example
דף הבית של סטארט-אפ בנושא Shopify

כמה מבחירות הנושא שלנו למכירת רהיטים באינטרנט:

  • נושא מינימלי: מודרני (חינם) מציע פריסה פשוטה ונקייה למוכרי רהיטים הראשונים.
  • נושא מהדורות: אור ($) מתמקד במוצרים נבחרים – נהדר עבור מותגי עבודת יד ווינטג' עם הרבה מוצרים מיוחדים במינם וקטלוגים המתפתחים כל הזמן.
  • ערכת התחלה: בית ($$) נהדר עבור מותגים של מוצר יחיד – לדוגמה, אם אתה מוכר רק מזרנים.
  • נושא האימפריה: גרפיקה ($$) נותן עדיפות לתמונות ואוספים גדולים. זה נהדר עבור מותגים הנוקטים עמדה חזקה לגבי אסתטיקה או סגנון חיים.
  • נושא הסיפור: כרוניקה ($$) הוא נושא מספר סיפורים שעובד עבור מעצבים, יצרנים או מותגים אתיים.

אם יש לך את התקציב אבל לא את הכישורים החזותיים, שקול לשכור מעצב או סוכנות שיעזרו לך להרכיב חבילת מיתוג. מומחי Shopify הם אנשי מקצוע בדוקים שיש להם ניסיון בעבודה עם מותגים בכל הגדלים.

📚 למידע נוסף:

  • התאמה אישית של ערכת ה-Shopify שלך: כיצד להשתמש בתמונות, צבעים וגופנים
  • העיצובים הטובים ביותר של אתרי מסחר אלקטרוני: 27 אתרים יוצאי דופן

דפי מוצר לרהיטים

עיצוב דף המוצר של GOODEE הוא דוגמה מנצחת לשאוף אליה בעת הקמת החנות. ניתחנו את אחד מהעמודים שלו כדי להסביר מדוע זה עובד וכיצד ליישם חלק מהברק שלו בדפי המוצר שלך:

Screengrab of a GOODEE product page 1. התמונה העיקרית היא תמונת מוצר ברורה עם רקע מוצק, המציגה את הכיסא כולו, לא חתוך וללא הסחות דעת.

2. תצוגות נוספות של הכיסא כולל זוויות חלופיות והמוצר המוצב בסצנה.

3. כפתור "הוסף לתיק" בולט עם אפשרות "הוסף למועדפים" – זוהי תכונה מועילה המאפשרת ללקוחות לחשוב ולחזור מאוחר יותר (ריהוט הוא פריט כרטיס גדול) או להשוות מספר מוצרים זה לצד זה ( "מה הכי מתאים לחלל שלי?"). המשך לקרוא לקבלת הצעות כיצד להשיג זאת באמצעות אפליקציה.

4. פסקה אחת מסכמת את כל מה שאתה צריך לדעת על הכיסא הזה: היכן הוא מיוצר, כיצד הוא מיוצר, הערות לגבי העמידות שלו, הצעות היכן וכיצד ניתן להשתמש בו (פטיו, פנימי או חיצוני), וכיצד לסגנן זה (כריות צבעוניות). שפת סיפור יכולה להעביר את הלקוח שלך לתחושה שהיית רוצה שתהיה להם לגבי רהיט – להגדיר את המצב.

אם אתה לא יכול להסביר ללקוח שלך למה המוצר הזה צריך להיות קיים מלכתחילה ומדוע הוא צריך להכניס אותו הביתה או לתת אותו במתנה, אז אני חושב שנכשלת בחוויית הלקוח הזו.

ביירון פרט, מייסד שותף, GOODEE

Screengrab of a GOODEE product page

5. תמונות משניות כוללות תמונות סגנון חיים המציגות את הכיסא בסביבה עם רהיטים ודגשים אחרים – באופן אידיאלי פריטים אחרים שניתן לרכוש בחנות שלך (קישור אלה כהצעות/פריטים קשורים ממש בעמוד). תמונות אלו מספקות השראה ומראות קנה מידה.

6. מפרט מפורט של הכיסא עוזר ללקוחות להבין אם הוא יתאים לחלל שלהם. בחלק זה תוכל לכלול פרטים כמו: משקל, מידות, הערות טיפול (איך לנקות), הרכב החומר, מקור, דרישות הרכבה וכו'.

7. אם, כמו GOODEE, המותג שלך בנוי סביב מטרה כמו קיימות או נוהלי סחר הוגנים, הנה הזדמנות נוספת להיות שקוף לגבי המחויבות שלך.

Screengrab of a GOODEE product page
8. המייסדים של GOODEE מאמינים בכוחו של הסיפור, והוא שזור באתר שלהם במספר מקומות. בכל עמוד מוצר, יצרן המוצר מוצג בחלק ייעודי עם תיאור קצר וקישור לצפייה במוצרים אחרים. זה יכול לעזור גם במכירה צולבת (המציגים חלקים באותה אוסף, למשל).

Screengrab of a GOODEE product page 9. בתחתית העמוד, הלקוחות מוזמנים לסקור את המוצר. ביקורות שהושלמו יופיעו בחלק זה ויציעו ללקוחות עתידיים שקט נפשי נוסף מהמלצות של לקוחות אמיתיות.

10. מדור מוצרים קשורים יכול לעזור ללקוחות שלך להשוות אפשרויות דומות או להציג מוצרים משלימים.

בזמן שאתה בונה את דפי המוצר שלך, חשב מה אתה רוצה שהוא ישיג. "אם אתה לא יכול להסביר ללקוח שלך למה המוצר הזה צריך להיות קיים מלכתחילה ולמה הם צריכים להכניס את זה הביתה או לתת אותו במתנה", אומר ביירון, "אז אני חושב שנכשלת בחוויית הלקוח הזו. ”

דפי מידע, יצירת קשר ושאלות נפוצות עבור מותגי רהיטים

Portrait of Byron and Dexter Peart wearing casual clothes and leaning in a doorway
ריצ'מונד לאם/GOODEE

ביירון ודקסטר בחרו לשים את פניהם – כמו גם את הפנים והסיפורים של שותפיהם בעלי מלאכה – בחזית המותג שלהם. סיפורים אנושיים מהדהדים עם קונים, במיוחד בעקבות מגיפה כאשר החשיבות של תמיכה בעסקים קטנים וקניות בר-קיימא התבררה יותר מדי.

"מצאנו את עצמנו ללא רצון כולנו בבית במהלך 15 החודשים האחרונים", אומר ביירון. ההשקעה בסיפור של GOODEE שמוצא איזון בין עיצוב להשפעה חיובית הדהדה עם שינוי נקודת המבט של הלקוח במהלך הסגר.

הסיפור שלך יכול להבדיל אותך ממתחרים מסיביים. בזירה זו, עסקים קטנים ובעלי גיבוי אנושי תמיד מנצחים. דף המידע שלך יכול לספר את סיפור המקור שלך, להדגיש את ערכי המותג שלך, לשתף כמה מהפנים של האנשים בצוות שלך ולמצוא מכנה משותף עם הלקוחות שלך.

עבור מעצבי ובוני רהיטים, זה גם המקום בו תוכלו להזמין את הלקוחות שלכם אל מאחורי הקלעים להציץ בתהליך ובהשראה שלכם.

פרטי הקשר והשאלות הנפוצות שלך הם גם דפים חשובים. דפי שאלות נפוצות שימושיים עבור עסקים רהיטים, במיוחד עבור מידע על משלוח והחזרה. בשל הגודל והמשקל הגדולים של חלקי רהיטים רבים, המשלוח עשוי להיות מסובך יותר וייתכן שלא תתאפשר החזרות. כתוב כאן בבירור את מדיניות המשלוח וההחזרה שלך. ואפשר ללקוחות ליצור איתך קשר בקלות בשאלות המשך. רכישות גדולות יותר דורשות לעתים קרובות תמיכה נוספת.

בעת בניית כל הדפים והניווטים באתר שלך, שקול אופטימיזציה למנועי חיפוש – או SEO – שעוזר למנועי חיפוש כמו גוגל לדרג את האתר שלך. לימוד קידום אתרים ידרוש השקעת זמן מראש אך אם נעשה נכון, ישתלם בסופו של דבר בצורה של תנועה אורגנית (חינם) לאתר שלך.

📚 למידע נוסף:

  • מהו שיווק SEO ואיך זה עובד?
  • 5 שלבים לבניית דף צור קשר המושלם
  • שתף את הסיפור שלך: כיצד לכתוב דף אודותינו

חווית לקוח: AR, 3D ואפליקציות לחנויות רהיטים

המעבר ההדרגתי לקניות מקוונות הואץ בשנת 2020 כאשר עסקים רבים נאלצו לעבור באינטרנט והרגלי הצרכנים פנו לכיוון קניות בטוחות מהבית. אנו מאמינים שהטרנדים האלה כאן כדי להישאר. והטכנולוגיה מקלה על חנויות רהיטים להציע את חווית אולם התצוגה באינטרנט.

בשנת 2020, Shopify הודיעה כי הפעלנו סוגי קבצי תלת מימד ווידאו עבור כל החנויות. זה אומר שאתה יכול לתת ללקוחות שלך תצוגה של 360 מעלות של המוצר שלך או להציג את המוצר בתנועה או בהקשר. לדוגמה, סרטון של אדם יושב על ספה ידגים את רמת מוצקות הכרית – משהו שלא ניתן לצלם בתמונה.

צילום המוצרים שלך בתלת מימד עשוי להיות עלות מוקדמת גדולה, אבל אלו סוגי תמונות מגוונים שניתן להשתמש בהם שוב ושוב בהנפשות והדגמות. כמו כן, מודלים תלת מימדיים ב-AR הוכחו כמגדילים את שיעורי ההמרה בעד 250% כשהם מופיעים בדפי מוצרים.

הורן

כדי לענות על הצרכים הספציפיים של העסק שלך, הנה כמה אפליקציות נבחרות מחנות האפליקציות של Shopify כדי לעזור לך למכור רהיטים באינטרנט:

  • לוח זמנים לתאריך אספקה
  • קירי | הפוך את התמונות שלך לתלת מימד
  • מכירה מופרזת של חלת דבש ומכירה צולבת
  • רשימת משאלות פלוס
  • אפשרויות מוצר מודגשות

📚 למידע נוסף:

  • תמיכה מקורית עבור דגמי תלת מימד ווידאו ב-Shopify
  • כיצד מומחי Shopify עוזרים לעסקים עצמאיים
  • 7 דרכים שבהן מותגים משמחים לקוחות עם חוויות קניות מותאמות אישית

גיוון ערוצי המכירה שלך

שקול דרכים אחרות להציג את המוצרים שלך בפני לקוחות בשוק צפוף. אם אתה יצרן או מעצב, האם אתה יכול להגיע לשווקים גיאוגרפיים אחרים על ידי סיטונאות המוצרים שלך? אם אתה מותג רהיטים מקוון בלבד, זו עשויה להיות דרך קלה להתעסק בקמעונאות.

Screengrab of Handshake listings
ב-Handshake, אתה יכול למצוא תמחור סיטונאי עבור מוצרים למכירה או לגלוש בקמעונאים המעוניינים לקנות את המוצרים שלך. לחיצת ידיים

קמעונאות פופ-אפ היא גם אפשרות מצוינת עבור משווקים, מעצבים או יצרנים של רהיטי וינטג'. תחשוב על שווקי חוצות מקומיים או תערוכות סחר. לעתים קרובות קמעונאים גדולים יותר יפתחו חללי פופ-אפ בחנות עבור מותגים מתפתחים המשלימים את ההיצע שלהם.

שקול גם אם ערוצי מכירה חברתיים או מקומות שוק מתאימים לקהל שלך. כיצרנית רהיטים או משווק וינטג', אתה יכול לשלב את מכירות ה-Etsy או eBay שלך עם Shopify כדי לקבל את הטוב משני העולמות: אתר ייעודי משלך וגישה לקונים פוטנציאליים בשווקים.

📚 למידע נוסף:

  • חנויות פייסבוק: חנויות ממותגות בפייסבוק ובאינסטגרם
  • כיצד להגדיר ולפתוח חנות פופ-אפ
  • לחיצת יד: דרך חדשה לעשות סיטונאות ב-Shopify
  • 20 אתרי מכירה ושווקים למכירת דברים באינטרנט

שיווק לעסק הרהיטים ועיצוב הבית שלך

Man with tattoos sits on a table thumbing through a book

הִתפָּרְצוּת

אין פתרון אחד שמתאים לכולם לשיווק לעסקים רהיטים. כלל אצבע טוב הוא להעביר את המסר הנכון במקום הנכון בזמן הנכון. גורמים אלה יהיו תלויים במי הלקוח שלך ובמקום שבו הם מסתובבים. האם שווה יותר את הזמן והכסף שלך להשקיע בשיווק בדואר אלקטרוני או במודעות בפייסבוק? האם לנסות שיווק באמצעות תוכן או גוגל אדס? הבדיקה היא החבר שלך בשלב זה.

כמותג שמוכר מוצר שכפוף מאוד לטעם ועשוי לדרוש הדרכה למי שפחות מתמצא בעיצוב, תוכן יכול להיות חזק מאוד. בנה קהל באינסטגרם, YouTube או TikTok על ידי מתן עצות וטיפים לעיצוב הבית. אלה יכולים להיות כלים להניע תנועה לחנות שלך ולבסס את עצמך ואת המותג שלך כמומחה אמין בתחום הזה.

בסופו של דבר, התוכן השיווקי שלך יתגלה בצורה האותנטית ביותר כשאתה עובד בתוך מדיומים ופלטפורמות שבא לך טבעי. "אנחנו קצת עתיקים, בכך שאנחנו עדיין מקבלים את רוב הלקוחות שלנו מפה לאוזן", אומר כריס. "עם זאת, אינסטגרם היא כלי נהדר עבורנו. אני אוהב לפרסם סיפורים כדי שהעוקבים שלנו יקבלו מבט אל מאחורי הקלעים של החנות שלנו".

📚 למידע נוסף:

  • 11 אסטרטגיות שיווק אחרונות להגדלת העסק שלך
  • 'אהבתי', הגיבו ושגשגו: כיצד להקים ערוץ יוטיוב מוצלח עבור העסק שלך
  • אותנטיות מוכרת: מדריך למתחילים לשיווק ב-TikTok

משלוח, החזרות ושירות לקוחות

"המשלוח הוא אתגר עצום", אומר כריס, שמודה שהוא לא ממש שיכלל אותו. "שלחנו שולחנות אוכל במשקל 800 פאונד לכל הארץ. זה מורט עצבים!" עבור GOODEE, ניהול מלאי, מימוש ומשלוח מטופלים על ידי שותף המחסן של המותג.

כשאתה רק מתחיל, ייתכן שאתה מנהל את מימוש ההזמנות והמשלוח בעצמך. בשבילך, לכריס יש עצות מניסיונו:

  1. "מצא חברת שילוח שיש לה ביקורות טובות ובנה איתה מערכת יחסים. ודא שאתה יכול לקבל הצעות מחיר מהירות המבוססות על משקל ומידות מבעוד מועד, כדי שתוכל לחשב זאת במחיר שלך. אתה לא רוצה לבלוע עמלת משלוח בלתי צפויה של 500 דולר – וגם הלקוח שלך לא."
  2. "ארז או ארגז את המוצר שלך ממש טוב. כך יש לך את השקט הנפשי ששולחן האוכל היפה שלך נראה כמו שצריך כשהוא מגיע ללקוח שלך."

החזרות יכולות להיות מאוד מסובכות כאשר אתה מתמודד עם פריטים גדולים מדי. ודא שמדיניות ההחזרה שלך ברורה מאוד. במידה ואינכם מקבלים החזרות, יש להציג מידע זה בבירור ללקוח בשלב התשלום ואף בעמוד המוצר. אם אתה מוכן לקבל החזרות, קבע את התנאים עם שותף המשלוח שלך מראש והודיע ללקוח מי יהיה אחראי על דמי המשלוח להחזרה – שעשויים להיות משמעותיים.

מייסדי GOODEE שותפים לכך ששיעור ההחזר של המותג הוא מתחת ל-5%. הם משיגים זאת באמצעות דפי מוצר מפורטים ותמיכת לקוחות מהממת, אך גם על ידי קבלת ההחלטה (כמעט) לעולם לא להפעיל מכירות. "על ידי קיום אתר שאינו במבצע", אומר ביירון, "אתה לא באמת מנסה להשתמש בכל הטכניקות האחרות האלה כדי לגרום למישהו רק לקנות."

📚 למידע נוסף:

  • כיצד ליצור ולתקשר את מדיניות המשלוח שלך (עם תבנית ודוגמאות)
  • המדריך למתחילים למשלוח והגשמה של מסחר אלקטרוני (2021)
  • החזרות והחלפות: כיצד לכתוב מדיניות החזרה (+תבנית חינם) (2021)

האותיות הקטנות

לפני שתתחיל למכור רהיטים באינטרנט, בדוק עם אנשי מקצוע משפטיים וביטוחים כדי לראות אם העסק שלך דורש הגנה נוספת בשל הגודל והמחיר של הפריטים שאתה מספק. תרצה להגן על עצמך מפני אובדן כמו עם פריטים שניזוקו במעבר. אבל אתה גם רוצה להגן על הלקוחות שלך. האם תציע אחריות סטנדרטית נגד פגמים? האם תמכור אחריות מורחבת? האם אתה צריך ביטוח מסחרי? עשה שיעורי בית כדי להבטיח שהצבת את ההגנות הנכונות לפני שתתחיל למכור.

📚 למידע נוסף:

  • ביטוח מסחרי: מה זה, והאם אתה צריך את זה עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך?

קבל מקום ליד השולחן

Minimalist room with white walls and wood detailing, colourful art on the walls
הִתפָּרְצוּת

בין אם אתם מתכננים לבנות או לאצור רהיטים למכירה באינטרנט, זה יכול להיות עסק מתגמל ויצירתי.

דקסטר ובירון עשו את המעבר מאופנה לרהיטים כי הם מצאו יופי בדרך שבה הבית מאחד אנשים. "אין מגדר, אין מידות", אומר ביירון. "לכולנו יש קשר לרגעים הרגשיים האלה שאנו חולקים יחד בנוחות של הבית." ו-GOODEE סובב את הרגשות הטובים האלה לקהילה של אומנים וצרכנים מודעים עם אהבה משותפת לדברים יפים שנעשו בצורה אתית.

אם אתה נלהב ממה שאתה בונה, זה יגיע לידי ביטוי בעבודה שלך.

כריס יוז, מייסד, Timberware

עבור כריס, הפרס מגיע מעבודה עם הידיים שלו, בביצוע פרויקטים שמרגשים אותו. הוא אומר שזיהוי אלה הם המפתח לעסק מצליח. "זה יכול להיות בתי ציפורים, זה יכול להיות לוחות גבינה, זה יכול להיות מיטות מקושטות, זה לא משנה", הוא אומר. "אם אתה נלהב ממה שאתה בונה, זה יגיע לידי ביטוי בעבודה שלך."

ממה אתה מתלהב? איזה פער קיים בשוק הרהיטים ועיצוב הבית? בצומת התשובות הללו נמצאת הזדמנות עסקית שמחכה לרעיון הייחודי שלך.

איור עלילתי מאת פיט ריאן

Illustration of a person shopping for furniture online: close up of hand holding a phone. App icons mimic the appearance of pillows on a couch in the background

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button