עלייה של 14% בהכנסות ממכירות; תיאור מקרה של הכל 5 פאונד
למד כיצד הכל 5 פאונד הגדיל את הכנסות המכירות שלהם ב-14%
קבל גישה לשלבים שבהם השתמשו E5P כדי להגדיל את המכירות שלהם תוך זמן קצר. אלו הם צעדים מעשיים שאתה יכול גם לנקוט כדי לשפר את שלך.
הורד עכשיו
האם ניסית כל טקטיקה שיווקית בספר כדי להגדיל את המכירות שלך, אך השגת מעט מאוד תוצאות? אם כן, אנו מבינים את התסכולים שלך.
אבל האם ידעת שעם מערכת הכלים הנכונה וקצת תיקון, אתה יכול להגדיל את המכירות מהאתר שלך?
במחקר המקרה הזה, תוכלו לגלות כיצד הכל 5 פאונד הצליח להגדיל את המכירות שלהם רק על ידי ביצוע שינויים מתונים באסטרטגיות השיווק שלהם.
הכירו את הכל 5 פאונד (E5P)
כפי שהשם מרמז, E5P היא קמעונאית מקוונת המוכרת בגדים ואביזרי לבוש ב-5 פאונד או פחות.
הסטארט-אפ הצעיר והתוסס הזה פונה לחובבי אופנה המחפשים לקנות בגדים אופנתיים, נעליים, תיקים ואביזרי תיקים, בגדי ילדים וכו' במחירים נוחים עד כדי גיחוך.
למרות שבסיסה בבריטניה, החברה שולחת את מוצריה ללקוחות ברחבי העולם.
איך E5P הגדילה את המכירות שלהם על ידי שימוש באדוריק
ל-E5P היו שלוש מטרות עיקריות שהם היו צריכים להשיג:
- הגדל את המכירות מבלי צורך להשתמש בקופונים
- הפחת את שיעור היציאה מדף הכניסה
- שפר את חווית המשתמש באתר
כדי להשיג את המטרות הללו, הוקמו שלושה קמפיינים נפרדים, שלכל אחד מהם אסטרטגיה ייחודית משלו. הם כדלקמן:
קמפיין מס' 1
מטרה: להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה
אִסטרָטֶגִיָה
אסטרטגיה בטוחה אחת להפחתת שיעור הנטישה בכל אתר היא על ידי שמירה על מעורבות המשתמשים זמן רב ככל האפשר. חמושה בידע הזה, E5P יצרה חלון קופץ שמכוון למבקרים בפעם הראשונה באתר האינטרנט שלהם. זה הם עשו לאחר סדרה של בדיקות A/B.
החלון הקופץ תוכנן להידלק לאחר עיכוב זמן מסוים. כלומר, הוא הופיע אוטומטית על מסך המשתמש לאחר פרק זמן מסוים – נניח 30 שניות.
השינוי הפשוט הזה הביא לכך ששיעור ההמרה עלה ב-12%.
קמפיין מס' 2
המטרה: להגדיל את ההכנסה עם מכירה בזק
אִסטרָטֶגִיָה
כאשר אתה פועל על פי הפחד של אנשים להחמיץ משהו, לעתים קרובות יותר מאשר לא, הם בסופו של דבר מבצעים ממך רכישות, גם אם מעולם לא התכוונו לכך.
E5P מינפה את התופעה הזו (Fear of Missing Out) על ידי הקמת מכירה בזק באתר שלהם. מכירה בזק, בעצם, היא הצעת מכירות שנמשכת לפרק זמן קצר מאוד.
ארבעה חלונות קופצים שונים נבדקו לפני הבחירה למעלה. הוא הוצב בעמוד המוצר, במטרה להשתמש בו כדי למשוך מבקרים למכירת הבזק. זה יוצא לדרך ברגע שמשתמש גולל מטה 50% מגובה הדף.
קמפיין מס' 3
מטרה: לשפר את חווית המשתמש
אִסטרָטֶגִיָה
ל-E5P יש תכונת סינון רבת עוצמה באתר האינטרנט שלה, שרוב המשתמשים לא ידעו עליה. בורות זו פגעה במכירות שלה.
הם היו צריכים דרך למשוך את תשומת הלב של המשתמשים למסנן הזה. גם הפעם השתמשו בפופאפ.
קופץ זה כיוון למבקרים המגיעים לדף הקטגוריות באתר.
סיכום
הבדיקות וההתאמות באמת השתלמו כי בסופו של דבר, E5P ראתה את המכירות שלה גדלות ב-14%. כאילו זה לא מספיק, מספר המשתמשים החדשים באתר שלהם גדל ב-12%, 17% ו-13% במחשבים שולחניים, בטאבלט ובנייד, בהתאמה.