רעיונות לעסקים

10 דרכים קלות לשפר את חלונית הפופ אפ באתר שלך

תאמינו או לא, חלונות קופצים עובדים – זו הסיבה שאתה רואה אותם בכל מקום. אם אתה רוצה להתחבר למשתמשים, בקש מהם לתת לך את האימייל שלהם בתוספת פרטי יצירת קשר כדי ליצור משפכי שיווק רבי עוצמה, חלונות קופצים יגרמו לזה לקרות.

אנו הולכים להדריך אותך דרך יסודות עיצוב מרכזיים שתרצה לחשוב עליהם כאשר אתה מתכוון ליצור המרות גבוהות ולשנות את העסק שלך.

חלונות קופצים ממורכזים תמיד תופסים את העין

יש לקוחות שיגידו לכם שחלונות קופצים שמופיעים באמצע המסך מעצבנים אותם, אבל הם בהחלט ימשכו את העין. עם סוג זה של קופץ, אתה מאלץ אנשים להסתכל על מה שאתה מראה להם, אז אולי כדאי לך לחשוב על הזמן הנכון לפרוס אותו.

אין טעם שהוא יופיע מעל נתוני התמחור של האתר שלך מכיוון שכל מה שזה יעשה הוא להסיח את דעתו של הקורא ברגע מכריע. בחרו את הרגע בחוכמה, פרסו אותם במשורה, ויהיה לכם כל מה שצריך כדי למשוך את העין.

לדוגמה, אתה יכול לבחור להעביר הודעת הנחה רק למשתמשים שהוסיפו מוצרים מסוימים לעגלת הקניות שלהם (דרך Adoric Events או Cookies) ועומדים לעזוב (דרך Adoric Exit Intent).

חלון קופץ מרוכז עם כוונת יציאה, איך מישהו יכול להתעלם ממנו? jewelstreet.com

חלונות קופצים ממוקדי קהילה הם סופר יעילים

מנכ"ל PickWriters דיבר על הנושא לאחרונה: "הסיבה הגדולה לכך שכל כך הרבה חלונות קופצים מעצבנים את המשתמשים היא לא שהם פרסומות: זה בגלל שהם הרבה פעמים גנריים מדי. נסה לשים את הפוקוס על קבוצה מסוימת של אנשים או סטארטאפים או קהילה שאתה רוצה למשוך. אם כבר יש לך קהילה מבוססת של לקוחות נאמנים, השתמש בביקורות שלהם כחלק מהחלונות הקופצים שלך."

אתה יכול לצלם מוצר ולשים אותו בפופאפ שלך בלי בעיה, אבל זה הרבה יותר קשה לעשות את זה עם שירות. אם אתה חברת SaaS, פלטפורמה או אפליקציה, אז זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות.

לחלופין, אתה יכול להוסיף טיימרים לספירה לאחור לחלונות הקופצים שלך. טיימרים לספירה לאחור יעילים ביצירת תחושת דחיפות, אשר בתורה עוזרת להגביר את ההמרה.

הדגש את יתרונות המוצר שלך

אם יש לך מוצר שנועד להיראות נהדר ולפנות לאנשים עם טעם וסגנון מסוימים, אז אתה צריך להראות אותו במלוא הדרו. קח את הזמן כדי לייצר חזון מהמם שעושה צדק עם המוצר שלך, תוך כדי מראה שהוא עושה את שלו בסביבה אמיתית.

במקרה אחר, אם המוצר שלך אמור להיות חינוכי, כנראה שתצטרך להדגיש את ה"כוח" של הידע שבפנים וכו'.

לכל מוצר יש את היתרונות שלו, אז אתה צריך להדגיש אחרת ברגע שאתה עושה את זה, תוכל לגרום לאנשים להקיש את כתובת האימייל שלהם ללא מחשבה של רגע.

הוסף תמונות כה חיות או אפילו סרטונים קצרים של אנשים מרוצים המשתמשים במוצר שלך לחלונות הקופצים שלך מכיוון שהם ימשכו באופן מיידי את תשומת הלב של הצופה יותר. בהתחשב באיך הכל מתמקד באסתטיקה בימינו, השקיעו קצת זמן ואנרגיה יצירתית בשכלול מצגת המוצר בפופאפ שלכם.

פופאפ עם אמירה ברורה. משתמש יכול להבין את המוצר ממנו – jewelstreet.com

תשאיר את זה פשוט

אם יש לך מותג נקי, חד ומינימליסטי, תצטרך ליצור חלון קופץ שישמור על תחושת הזהות הברורה הזו. ללכת על משהו בעל אנרגיה גבוהה ומוכוונת מכירות זו לא הדרך ללכת במקרה הזה, אז שמור על זהות המותג שלך בראש מעיינך בעת עיצוב הפופאפ.

שמור את הרקע לצבע הליבה שלך, הצב את הלוגו שלך בחלק העליון והצב קו תיוג פשוט מתחתיו. אין צורך לבקש פרטי יצירת קשר במפורש, שדה הקלט יהיה די והותר.

פופאפ ממותג פשוט שעובד כמו קסם – soggydoggydoormat.com

פרוס קריאה לפעולה שלא גורמת למשתמשים לחשוב

קריאות לפעולה לא תמיד חייבות להגיד לקהל מה צריך להיות הצעד הבא שלו. לפעמים זה יעיל יותר לשאול שאלה שתעורר את העניין שלהם ותדרבן את הצורך שלהם לדעת את התשובה.

קחו כדוגמה את יארו סטאראק שמשתמש בטקטיקה הזו בבלוג שלו. הוא השתמש בפופאפ כדי לציין שאלה שכל בלוגר ירצה לדעת את התשובה עליה בלי לחשוב, וכך הוא יקבל את המידע שלו.

קופץ עם CTA ברור כדי להקל על המשתמשים שלך – yaro.blog

לפעמים יש צורך במינימליזם

החלקה מטה בעמוד וחלון קופץ יופיע בעדינות בפינה היא דרך טובה לגשת לדברים. זה יכול לתת את הרושם שהוא שם כדי לעזור ללקוחות שלך לקבל את התשובות שהם רוצים, ומאפשר לך להימנע מאותו מראה ספאמי נורא שמרתיע את רוב האנשים באופן מיידי. אם הם ממשיכים לגלול מספיק זמן, אתה יכול אפילו להגדיר אותו כך שהוא יחליק בחזרה מהדרך.

חלונות קופצים מינימליים (הידועים גם כמודאליים) יכולים לעשות את העבודה – pipsnacks.com

לברים אין סיכוי לעצבן משתמשים

הצורה הפשוטה והבלתי פולשנית ביותר של חלון קופץ היא הבר. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אתה רוצה שזה יהיה בחלק העליון או התחתון של המסך. שמור את הטקסט על שורת תיוג של 5 מילים לכל היותר, וצריך רק שדה קלט אחד. אם הלקוחות שלך רוצים להשתמש בו, הם יידעו מה לעשות.

כל קופץ יכול להפוך לסרגל על ידי התאמת מיקומו והרחבת רוחבו למקסימום. החלק הטוב ביותר הוא שניתן להחיל את כל הטריגרים החכמים ותנאי הקהל גם על באנרים אופקיים.

בר יפהפה שדוחף בעדינות את המשתמשים לרכוש – Frankandoak.com

הוסף רוח מהנה לחלונות הקופצים שלך

הצבת פרצוף סמיילי פשוט על המוצרים שלך או פריסת קמע חמוד היא אש בטוחה למשוך את תשומת הלב של אנשים. עקוב אחר הקהל עם זה ותוכל לתקשר עם הרבה יותר לקוחות ממה שהיית עושה אם היית נוקט בגישה גלויה יותר ליצירת לידים.

פופ-אפ מהנה ומושך תשומת לב – Farideh.com

יותר קשה לפספס דברים להעביר

קח את הדברים לשלב הבא עם קצת אנימציה, ותוכל להחזיק את תשומת הלב של הצופה. אידיאלי אם אתה רוצה להעלות חיוך על הפנים שלהם, כך שיש סיכוי גבוה יותר שהם ישימו את פרטי הקשר שלהם בפופאפ שלך!

אנימציות אדוריות מאפשרות לך לשלוט באופן שבו הפופאפ שלך והאלמנטים שלו יקפוץ, מאפקטים של כניסה וכיוונים ועד לעיכוב אנימציה ומשך זמן.

הודעה קופצת עם אנימציה. צור בקלות ובחינם באדוריק.

משחקי מילים הם קסומים

משחקי מילים אולי לא קלים לביצוע נכון, אבל אחד הסגנונות הכי פרודוקטיביים כשמסמרים אותו. מצא דרך מצחיקה, קלילה וסתמית להעביר את המסר המרכזי שלך, ותקצור את הפירות כשאנשים יקישו את הפרטים שלהם. אידיאלי אם אתה רוצה להפוך את התהליך למהנה עבור כל המעורבים.

צור חלונות קופצים רבי עוצמה ושיווק נכנס עם Adoric

אין ספק שיש לך מטרות לאתר שלך. Adoric היא התוכנה האידיאלית ליצירת השיווק הנכנס שלך על ידי הטמעת תוכן בהתאם לתנאי הקהל וטריגרים חכמים.

נסה את Adoric בחינם

מחשבות אחרונות

בין אם אתה מנהל חברה גדולה כמו נייקי, או חברת סטארט-אפ אופנה, חלונות קופצים הם כלי חיוני שאתה צריך אם אתה רוצה להתחבר עם יותר אנשים. הם דרך מצוינת לגרום לאנשים להירשם לניוזלטרים והתראות והם אידיאליים לפתיחת רשימת דוא"ל ממוקדת שבה אתה יודע שכולם מתעניינים במה שיש לך להציע. בחר את העיצוב הנכון שיתאים לזהות הליבה של המותג שלך, ותהיה בדרך להרחבת העסק שלך.

10 Easy Ways to Improve Your Popups

Food business slogans for inspiration

Home-based business ideas 2022

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button