רעיונות לעסקים

10 החלופות הטובות ביותר של Mailchimp לשנת 2022

האם אתה מחפש את האלטרנטיבה הטובה ביותר של Mailchimp לעבור לשנת 2022? ריכזנו רשימה של 10 מהם בפוסט הזה.

Mailchimp שלטה בשוק כשירות הדוא"ל הפופולרי ביותר מזה זמן רב. עם זאת, למרות הפופולריות שלו, יש לו כמה חסרונות שיגרמו לך לרצות לחפש ספק שירותי דוא"ל חלופי.

ספק שירותי דוא"ל חיוני למאמצי השיווק שלך בדוא"ל. זה מאפשר לך לבנות מערכת יחסים עם מנויים ולגרום להם לקנות ממך.

אם ספק שירותי הדואר האלקטרוני לא לגמרי מספק את הפונקציה הזו, אין צורך להישאר איתה, נכון?

זו הסיבה שהרכבנו רשימה זו של ספקי שירותי דוא"ל חלופיים כדי לעזור לך להבטיח שאתה מנפץ את יעדי השיווק שלך בדוא"ל – Mailchimp או לא.

להלן 10 החלופות של Mailchimp שנבחן היום:

סיבות מדוע ייתכן שתרצה לעבור מ-Mailchimp

Mailchimp היא בדרך כלל הבחירה הראשונה עבור רוב בעלי העסקים והמשווקים. אבל אולי זה לא תמיד הכי טוב בשבילך, והנה הסיבה.

1. לא חסכוני לעסקים בקנה מידה בינוני וגדול

השימוש ב-Mailchimp הוא בחירה לא רעה אם אתה רק מתחיל את העסק שלך – במיוחד כשחושבים שהוא מאפשר לך לשלוח עד 12,000 מיילים ל-2,000 מנויים בכל חודש בחינם.

Mailchimp alternative

העניין הוא שתצטרך להיכנס לאחת מהתוכניות בתשלום שלהם כשהעסק שלך יתחיל לצמוח. בשלב זה, אתה עשוי לגלות שהתכונות שהיא מציעה בתוכניות בתשלום שלה אינן עונות על הצרכים העסקיים שלך. בעוד שיש הרבה חלופות שמציעות יותר תמורה באותה עלות או אפילו פחות. אז למה לקצר את עצמך?

2. תמיכת לקוחות לקויה

אתה עלול למצוא את עצמך מתאכזב מתמיכת הלקוחות של Mailchimp. אולי הם לא מגיבים מהר כמו שאתה מצפה. לפחות, אתה תהיה בטוח שמישהו יטפל בבעיות שאתה מתמודד איתו בזמן השימוש בפלטפורמה שלו.

למרבה הצער, זה לא המקרה. עם הרבה חלופות בחוץ עם תמיכת לקוחות הרבה יותר טובה, אנחנו לא רואים שום סיבה מדוע תישאר עם תמיכת הלקוחות הגרועה של Mailchimp.

3. אוטומציה בסיסית מדי

עם כל יום מגיע הצורך לאמץ פתרונות מתקדמים עוד יותר לשיווק. ספקי שירותי דוא"ל רבים נענו למשימה אך לא נראה ש-Mailchimp קיבל את התזכיר.

לפיכך, ייתכן ש-Mailchimp לא יעמוד בציפיות שלך אם אתה מחפש אוטומציה מתקדמת לשיווק הדוא"ל שלך. אבל אם אתה בסדר עם תכונות בסיסיות בלבד במחיר לא כל כך ידידותי, Mailchimp יכול להיות הבחירה שלך.

4. תכונות פילוח לא נאותות

פילוח הוא חלק קריטי בשיווק בדוא"ל. רק כאשר אתה מפלח את המנויים שלך אתה יכול לשלוח להם מיילים רלוונטיים.

למרות של-Mailchimp יש תכונת פילוח, ייתכן שהיא לא ממש מתאימה לך.

ממה להיזהר כשמחפשים חלופות של Mailchimp

כאשר מחפשים ספק שירותי דוא"ל לשימוש במקום Mailchimp, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. הם:

1. פשוט לשימוש

כל פתרון שיווק בדוא"ל שבו אתה משתמש אמור להקל על חייך? לכן, דאג שספק שירותי הדוא"ל (ESP) שתבחר יאפשר לך להתמקד בהגדלת העסק שלך ולא ללמוד איך להשתמש בו כל הזמן.

2. תכונות אנליטיות יעילות

אם אינך יכול למדוד את הביצועים של מסע הפרסום השיווקי שלך, איך תדע מתי אתה צריך להשתפר? זו הסיבה שתכונה אנליטית יעילה חשובה. תכונות אנליטיות פועלות כדי לתת לך דוחות מעמיקים שעוזרים לך לעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך באמצעות לוח מחוונים, כמו זה למטה.

Mailchimp alternatives

3. עלות

אתה לא יכול להיות יותר מדי מודע בעלויות כשאתה מחפש ספק שירותי דוא"ל. אבל באותה מידה אתה צריך להיות בטוח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר מבלי שתצטרך לרוקן את הקופה שלך.

למרבה המזל, רוב האלטרנטיבות של Mailchimp מציעות תוכניות בחינם. ככל שהעסק שלך גדל וההכנסות שלך יגדלו, תוכל להרשות לעצמך שדרוג תוך כדי.

4. זמינות תמיכה

במידה ונתקלתם בבעיות טכניות בעת השימוש ב-ESP שבחרת, למי תפנו לעזרה? לא משנה באיזו תוכנה חלופית לשיווק בדוא"ל תבחר, ודא שהיא מספקת תמיכה ללקוחות שלהם באמצעות צ'אט חי, שיחות או אימיילים.

10 האלטרנטיבות הטובות ביותר של Mailchimp

כעת, לאחר שהוצאנו את זה מהדרך, הנה 10 החלופות הטובות ביותר ל-Mailchimp שתוכלו לבחור מהן:

1. Sendinblue

Sendinblue Mailchimp Alternative

הראשון ברשימה של חלופות Mailchimp שלנו הוא Sendinblue, שהוא כלי פנטסטי לכל עסק. מלבד שיווק בדוא"ל, Sendinblue משמשת גם כתוכנת אוטומציה שיווקית.

תוכנה זו זמינה לא אחת או שתיים אלא בשש שפות שונות ומשמשת למעלה מ-80,000 עסקים, קטנים וגדולים כאחד.

הוא מספק את כל הכלים מבוססי הענן הדרושים לניהול מסעות הפרסום שלך בדוא"ל, שליחת הודעות טקסט בכמות גדולה והגדרת מגיבים אוטומטיים במחיר ידידותי לכיס.

שלא כמו Mailchimp, Sendinblue מציעה תוכנית חינמית המאפשרת לך להוסיף מספר בלתי מוגבל של אנשי קשר. אתה גם יכול לשלוח לכל היותר 300 אימיילים בכל יום.

ככל שרשימת התפוצה שלך מתרחבת, אתה תמיד יכול להגדיל את הקיבולת שלך עם Sendinblue על ידי שדרוג לתוכנית הפרימיום שלה שמתחיל ב-$25 לחודש.

הנה כמה מהתכונות המדהימות של Sendblue:

קמפיינים שיווקיים

כלי זה מאפשר לשלוח הודעות בכמות גדולה באמצעות דואר אלקטרוני ו-SMS כדי להגיע ביעילות לכל המנויים שלך.

אוטומציה

האם אתה רוצה לשלוח מיילים אוטומטיים של עגלת קניות נטושה כדי להחזיר את הלקוחות שלך? Sendinblue עושה כל כך קל.

CRM

מספק תכונה של מסד נתונים של לקוחות שעוזרת לך לנהל את כל פרטי הקשר שלך בקלות ולקבל תובנות לגבי מידת היעילות של מסע הפרסום שלך.

מודעות פייסבוק

Sendinblue גם מאפשרת לך למקד מחדש את המבקרים שלך או להגיע לקהלים חדשים באמצעות פייסבוק עם מודעות ולהפנות אותם לאתר שלך כל עוד הם נמצאים ברשימת אנשי הקשר שלך ב- Sendinblue.

מודעות מיקוד מחדש

מעוניין למקד מחדש את המבקרים שלך במודעות רלוונטיות לאחר שהם עזבו את האתר שלך? Sendinblue מאפשרת לך לעשות בדיוק את זה על ידי הצגת מודעות ספציפיות להם בזמן שהם גולשים באתרים או פלטפורמות אחרות. בדרך זו, אתה יכול להפנות אותם בחזרה לאתר שלך.

דפי נחיתה

עם כלים מובנים כמו עורך ומבחר תבניות, אתה יכול לבנות דפי נחיתה מותאמים אישית שיתאימו למותג שלך מבלי שיהיה לך ידע בקוד.

2. MailerLite

MailerLite

MailerLite היא אחת החלופות הטובות ביותר של Mailchimp הקיימות. אז זה עשוי להפתיע שיש לו את אחת התוכניות הזולות ביותר שיש. הוא מציע תוכנית Forever Free המאפשרת עד 1,000 מנויים ומגבלה של 12,000 אימיילים כל שלושים יום. התוכנית בתשלום שלה כל כך זולה שהיא מתחילה ב-$10 בלבד לחודש!

זה לא רק זול, הוא מספק כלים מתקדמים שמקלים על התחלה, בנייה וניהול של מסעות פרסום בדוא"ל בקלות.

יתרון, זה גם מאפשר לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך , למקד ולפלח מנויים באופן אוטומטי, להתאים אישית וליצור דפי נחיתה, לבנות עמוד לביטול הרשמה, להפעיל חלונות קופצים ולבצע סקרים כדי לקבל משוב שימושי. עיין בסקירת MailerLite הנרחבת הזו לקבלת פרטים נוספים על הכלי, כולל כל אפשרויות הצמיחה, האוטומציה והמיקוד של הרשימה בהשוואה לאחרים.

MailerLite מתגאה בכך שהיא משרתת קהילה של למעלה ממיליון משתמשים שסומכים על השירותים שלהם, ביניהם Marvel ו-BoredPanda.

MailerLite משתלב בצורה מושלמת עם שירותי אינטרנט אחרים כמו Adoric, WordPress, Shopify, WooCommerce, Stripe ו-Zapier, בין היתר. ההרשמה ל-Mailerlite היא קלה ביותר ותסיים תוך שניות. נוסף על כך, אתה לא צריך כרטיס אשראי כדי להתחיל.

3. AWeber

ישן בהרבה מ-Sendinblue וקצת יותר יקר מ-Mailerlite, התמחור של AWeber מתחיל ב-$19 לחודש עבור עד 500 מנויים.

בעוד AWeber לא ממש זול יותר מ-Mailchimp, הוא מספק כמה תכונות CRM בסיסיות. הפונקציונליות שלו אינה עצומה כמו זו של Mailchimp.

אבל סיבה אחת טובה שאולי תרצה להשתמש בו היא שהוא מציע תוכנית בחינם.

זה מאפשר לך ליצור, לעצב ולהתאים אישית ניוזלטרים עבור המנויים שלך, להשתמש במגיבים אוטומטיים כדי להפוך את השיווק שלך לאוטומטי, ולנתח סטטיסטיקות שונות כדי להראות את האפקטיביות של קמפיין השיווק שלך בדוא"ל.

הוא מציע מגוון רחב של תבניות עבור תוכן האימייל שלך, מאפשר לך לייבא רשימת דוא"ל בבעלות בעבר, לבצע בדיקות A/B, לספק תמיכה בצ'אט חי, והכי חשוב, הוא מאפשר לך לשלב יישומי צד שלישי בצורה חלקה.

ל-AWeber יש שתי גרסאות: גרסה חינמית וגרסה מקצועית. כפי שהוזכר קודם לכן, התוכנית הקטנה ביותר שלה מתחילה ב-$19 לחודש עבור 500 מנויים ועולה עד 149$ עבור רשימת תפוצה המכילה בין 10,001 ל-25,000 מנויים.

4. קמפיין

Campayn

Campayn מקל על שליחת אימיילים מותאמים אישית בזמן למנויים שלך. הוא מתגאה בכך שהוא "הדרך הקלה והזולה לבנות אימיילים טובים יותר" ועומד במילה שלו, ובכך נכנס לרשימת החלופות הטובות ביותר של Mailchimp.

עם Campayn, עיצוב תוכן האימייל שלך הוא קל. יסופקו לך עשרות תבניות אימייל מושכות עין בחינם, הרספונסיביות ומושלמות עבור כל סוגי המכשירים.

Campayn מאפשר לך להרכיב את רשימת הדוא"ל שלך או לייבא אותה מפלטפורמה אחרת אם אתה מבצע מעבר. הוא גם מספק ניתוח מדויק ומפורט כדי להראות עד כמה מסע הפרסום שלך מצליח.

קל להשתמש ב-Campayn בין אם אתה מומחה שיווק או מתחיל. הוא מספק את הכלים הנכונים לשלוח הודעות דוא"ל בכמות גדולה תוך דקות ספורות.

כדי לעצב את הודעות האימייל שלך, אתה יכול לבחור מתוך תבניות זמינות או ליצור את שלך מאפס.

כלי זה גם מאפשר לך להעלות את ה-HTML המותאם אישית שלך ולהוסיף לחצני לוח שנה למיילים שלך. אתה יכול גם להוסיף תמונות של מפות Google כדי להקל על המנויים לדעת את מיקום העסק שלך. אם ברצונך לצרף קבצים, כגון חוברות דיגיטליות, ל-Campayn אין בעיה עם זה.

Campayn גם מקל על ניהול פעיל של רשימת אנשי הקשר שלך, פילוח של רשימת התפוצה שלך ויצירת לידים איכותיים הודות לתכונת ההצטרפות הכפולה שלו. אתה יכול גם להפוך את שיווק האימייל שלך לאוטומטי על ידי הפעלת מגיבים אוטומטיים.

Campayn מציעה תוכניות תמחור גמישות שלא עולות כל כך הרבה.

היא מציעה תוכנית Forever Free המאפשרת לשלוח לכל היותר 12500 מיילים לרשימה של 500 מנויים, כולל כל התכונות הבסיסיות הנחוצות להפעלת קמפיין דוא"ל מוצלח. התוכניות בתשלום שלה מתחילות ב-$19 לחודש.

Campayn זוכה לאמון על ידי מותגים כמו מרצדס בנץ והיא גם בחירה מדהימה לעסקים קטנים שזקוקים לכלי שירות דוא"ל מתקדם.

5. Sendlane

Sendlane Mailchimp Alternative

Sendlane היא אלטרנטיבה נוספת של Mailchimp המציעה תכונות פילוח טובות יותר ואפשרויות אוטומציה מתקדמות. זה גם מגיע עם תכונות המאפשרות לך להתאים אישית הודעות דוא"ל עבור המנויים שלך.

היא זוכה לאמון על ידי למעלה מ-1700 חברות המשתמשות בו כדי לשלוח למעלה מ-40 מיליון הודעות מדי יום.

Sendlane לא רק מקל עליך ליצור תוכן דוא"ל עבור מסע הפרסום שלך, אלא גם נותן לך תכונות אוטומציה מבוססות התנהגות מונעות נתונים כדי לעזור לך להעניק למנויים שלך חוויה טובה בקריאת הדוא"ל שלך.

תכונות אחרות של הכלי הזה כוללות את תכונת מעקב האתר שלו שמפעילה ושולחת מיילים על סמך מעורבות באתר בזמן אמת.

אם אתה רוצה לדעת מה מתנהל הקמפיינים השיווקיים שלך, אתה יכול לעשות זאת עם התכונה האנליטית שלו.

נוסף על כך, Sendlane מאפשרת לך לבדוק A/B את עיצובי האימייל שלך כדי לקבל תוצאות מקסימליות.

Sendlane די יקר בהשוואה ל- Mailchimp. למרבה המזל, עם זאת, הוא מציע גרסה חינמית. אבל אם תרצה להפעיל מבחן את תוכניות הפרימיום, אתה חופשי לעשות זאת, הודות להצעת הניסיון החינמית של Sendlane.

אתה יכול לשלם עבור Sendlane's חודשי או שנתי, ובהתאם למספר אנשי הקשר ברשימה שלך.

6. מוסנד

Moosend

Moosend עובד מצוין עבור כל העסקים, גדולים כקטנים. למרות שזה לא מאוד שונה מ-Mailchimp, זו אלטרנטיבה נהדרת ששווה לנסות.

Moosend מספק תכונות ליבה כמו עורך דוא"ל גרירה ושחרור, ניתוח נתונים, בדיקות A/B ופילוח רשימת דוא"ל שבהם אתה יכול להשתמש ללא כל צורך בידע קידוד. Moosend גם מספקת לך תבניות דוא"ל שתוכל להתאים אישית כדי להתאים לצרכי המותג שלך.

בעזרת הכלי הזה, תוכל גם ליצור דפי נחיתה וטפסי הצטרפות מותאמים אישית לאתר שלך.

באשר לתמחור, Moosend מציעה תוכנית חינמית לנצח. כמו כן, ישנן תוכניות גמישות בתשלום לעסקים עם רשימת אנשי קשר שנבנתה כבר, הנעה בין 500 מנויים ל-200,000 מנויים.

אתה יכול לבחור בתוכנית חודשית או בתוכנית שנתית. אם יש לך רשימת מנויים גדולה שעולה על 200,000 מנויים, Moosend מאפשרת לך ליצור לעצמך תוכנית מותאמת אישית.

7. מגע מתמיד

Mailchimps alternative

מגע מתמיד היא אחת החלופות הטובות ביותר של Mailchimp שאתה יכול לסמוך עליהן אם אתה מנהל עסק קטן. זה מאפשר לבעלי עסקים להשיק ולנטר את מסעות הפרסום שלהם במייל בקלות.

עם אספקת תבניות מוכנות, אתה יכול ליצור רצפי אימייל תוך זמן קצר. ללא קשר לסוג המוצרים והשירותים שאתה מציע, אתה יכול להתאים את מסע הפרסום שלך כך שיתאים למותג שלך באמצעות כלי העריכה האינטואיטיביים המסופקים.

עם בונה האינטרנט שלו המופעל על ידי אלגוריתם אינטליגנטי, אתה יכול ליצור אתר מקצועי ומותאם היטב המכיל את כל האלמנטים הדרושים לך כדי לגרום לאתר שלך להמיר מבקרים ללקוחות.

תכונת המסחר האלקטרוני של Constant Contact מאפשרת לך לבצע אופטימיזציה יעילה של שיעורי ההמרה שלך. זה נועד לתת ללקוחות שלך את חווית הקנייה המקוונת הטובה ביותר בחנות האינטרנט שלך.

עם תכונות אחרות כמו פילוח אנשי קשר, הודעות דוא"ל שהופעלו, תכונות שליחה חוזרת של דואר וכלי שיווק אחרים, מסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא"ל הופכים הרבה יותר קלים לניהול.

מלבד אנשי הקשר שלך, Constant Contact עוזר לך לנהל את העסק שלך באופן כללי עם תוצאות אנליטיות בזמן אמת ומגיבים אוטומטיים בדוא"ל.

אתה יכול גם ליצור ולבצע סקרים וסקרים, ליצור תרומות ואירועים, ואפילו טפסים לאיסוף פרטי הקשר של המבקרים שלך.

לגבי התמחור, זה מתחיל ב-$20 לחודש. זה אולי לא הכי זול בשוק אבל שווה כל שקל.

8. ConvertKit

Convertkit

הבא ברשימה של חלופות Mailchimp שלנו הוא ConvertKit. ותאמיני לי כשאני אומר ששווה לנסות. זה מגיע עמוס בהמון תכונות שנועדו להגביר את שיווק האימייל שלך.

ל- ConvertKit יש תכונות שיעזרו לך למצוא את הקהל שלך ולתקשר איתו בצורה חלקה.

עורך עיצוב הדוא"ל שלו מקל על עיצוב המיילים שלך כך שתוכל להתמקד בכתיבת התוכן שלך.

עם ConvertKit, קל ליצור דף נחיתה מותאם אישית. האם תרצה להוסיף כפתור CTA "קנה עכשיו" לדף הנחיתה שלך? ל- ConvertKit אין בעיות עם זה.

כדי להאיץ את ההמרות שלך, ConvertKit מאפשרת לך גם ליצור דף מכירה או להוסיף אתר.

ConvertKit משתלב בקלות עם פלטפורמות כמו Shopify, Teachable ו-Crowdcast. למרות שהיא מציעה תוכנית חינמית המתאימה לעד 1,000 מנויים, התוכניות בתשלום שלה הן $29 ו-$59 בהתאמה.

9. GetResponse

GetResponse Mailchimp Alternative

כמו ספקים אחרים, שיווק בדוא"ל GetResponse מקל עליך לפתח ולקיים מערכת יחסים עם המנויים שלך.

GetResponse זוכה לאמון על ידי מותגים גדולים כמו IKEA ו-Revolut. יש לו את כל התכונות שאתה צריך כדי להגדיל את הקהל שלך, למשוך את הלקוחות שלך ולבצע יותר מכירות.

התכונות שלו לא רק מאפשרות ליצור קמפיינים שיווקיים בדוא"ל אלא גם ליצור דפי נחיתה ומודעות בתשלום בין היתר.

אתה יכול גם לשפר את המכירות של המוצרים או השירותים שלך על ידי יצירת טפסים קופצים, משפכי מכירה ומגיבים אוטומטיים.

GetResponse מספקת ניסיון חינם של 30 יום ולאחריה תקופת חיוב של חודש אחד, 12 חודשים או 24 חודשים.

התוכנית הבסיסית החודשית שלה עומדת כיום על 15 דולר במחיר סביר לחודש עבור גודל רשימה של 1000 מנויים.

10. טפטוף

Drip mailchimp alternative

אם אתם מחפשים להגדיל את שיעור המרות האימייל שלכם, Drip היא הפלטפורמה המושלמת עבורכם. טפטוף מאפשר לך ליצור קמפיינים ואסטרטגיות שיווקיות טובים יותר.

היא עושה זאת בכך שהיא מספקת לך את הכלים הדרושים לך כדי לבנות ולתחזק מערכת יחסים מקצועית עם הלקוחות שלך.

טפטוף מאפשר לך להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך, לשלוח הודעות בכמות גדולה ללקוחות ולהגדיל את המכירות של הסחורה והשירותים שלך.

יתרה מכך, ל-Drip יש לוח מחוונים אינטואיטיבי מובנה המספק לך תובנות לגבי ביצועי מסע הפרסום שלך בדוא"ל. זה שימושי במיוחד כדי לעזור לך ליצור קמפיינים שיווקיים טובים יותר עבור העסק שלך.

מהי העלות של טפטוף?

הם מציעים ניסיון חינם של 14 יום המספק לך כלים להגדלת הכנסות ותמחור גמיש עבור מגוון תוכניות בתשלום.

סיכום

חלופות Mailchimp אלו פועלות היטב ויש להן תוכניות גמישות מספיק כדי לספק את כל סוגי העסקים.

רוב ספקי הדוא"ל שציינו בפוסט זה משתלבים בצורה חלקה עם Adoric. זה נהדר ליצירת לידים ויכול לעזור לך לבנות את רשימת הדוא"ל שלך עם טפסי הצטרפות אטרקטיביים. למה שלא תירשם היום כדי לראות איך אנחנו יכולים לשפר את העסק שלך? מה שכן, זה לא עולה לך כלום!

 

נסה את Adoric בחינם

 

Mailchimp alternative cover image

Best bulk email sending services

best email copywriting courses

How to write cold emails

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button