טיפים לשופיפיירעיונות לעסקים

10 טיפים לאופטימיזציה של תמונת מוצר עבור Shopify

תמונה קלה = טעינת עמוד מהר יותר = קידום האתר שלך בנועי גוגל

אופטימיזציה של התמונות שאתה מעלה לאתר Shopify שלך חשובה מאוד. זה לא רק עוזר להעלות את האתר שלך מהר יותר, אלא גם משפר את ה-SEO של החנות שלך.

נוסף על כך, אופטימיזציה של התמונות שלך יכולה לשפר את שיעור ההמרה שלך בצורה אדירה.

מדריך זה יספק תשובות לכל מה שאתה צריך לדעת על אופטימיזציה של תמונות, כולל טיפים לאופטימיזציה של תמונות המוצר שלך.

מהו אופטימיזציית תמונה?

אופטימיזציה של תמונה פירושה אספקת תמונות עם הממד והפורמט המתאימים בגודל הנמוך ביותר האפשרי ללא כל הפחתת איכות. זה מבטיח שהאתר שלך נטען מהר יותר.

תמונות כבדות יכולות לגרום לאתר שלך להיטען לאט. זה יכול להפוך את החנות שלך למאתגרת לניווט ופחות מושכת את המבקרים. בסביבות 45% מהאנשים הודו שנרתעו מלהשלים רכישה כאשר אתר אינטרנט נטען לאט מהצפוי.

אופטימיזציה של התמונות שלך יכולה לגרום לדפי האינטרנט שלך לדרג גבוה יותר בגוגל.

על ידי אופטימיזציה של התמונות שלך, אתה מבטיח שלאתר Shopify שלך יהיו תמונות מושלמות המאפשרות לו לבצע ביצועים מקסימליים הן במחשב שולחני והן בנייד. בסופו של דבר, המטרה שלך צריכה להיות תמונות באיכות גבוהה מאוד ובגדלים קטנים של קבצים עם אופטימיזציה של תמונות.

כדי להשיג זאת, הנה שלושה גורמים שיש לקחת בחשבון:

  • הגובה והרוחב של התמונה,
  • רמת הדחיסה, ו
  • גודל הקובץ של התמונה

איזון שלושת המשתנים הללו יעזור לך ליצור תמונות מותאמות במיוחד עבור החנות שלך.

היתרונות של אופטימיזציה של התמונות שלך

מדוע כדאי לבצע אופטימיזציה של התמונות שלך?

זכור שיצירת רושם ראשוני טוב חשוב אפילו במסחר אלקטרוני. אם לא תצליח למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלך מההתחלה, סביר להניח שתאבד אותם למתחרים. קיום דפי אינטרנט הנטענים במהירות היא אחת הדרכים להימנע מכך.

על פי HTTP Archive, בממוצע, תמונות יכולות להוות עד 75% מהמשקל הכולל של דף אינטרנט. אם החלק העצום הזה של דף אינטרנט עובר אופטימיזציה, ההשפעה תהיה מרחיקת לכת.

הנה עוד שלוש סיבות מדוע חשוב לבצע אופטימיזציה של התמונות שלך.

1. כדי לשפר את מהירות האתר

מהירות האתר שלך מתייחסת למהירות שבה התוכן בדפי האינטרנט שלך מוצג. זה מתייחס גם ל"זמן עד בייט ראשון". כלומר, באיזו מהירות מגיע הבייט הראשון של מידע משרת האינטרנט שלך לדפדפן של המבקר שלך.

מכיוון שתמונות מותאמות מפחיתות את משקל דפי האינטרנט שלך, הן נטענות במהירות מהירה יותר, וזה משפר את חווית המשתמש שלך בחנות Shopify.

דוח של גוגל מראה שהשהייה של 7 שניות בלבד עשויה להגדיל את שיעור הנטישה שלך ביותר מ-100%. המשמעות היא ששיפור מהירות האתר שלך על ידי אופטימיזציה של התמונות שלך היא דרך יעילה להגדיל את שיעור שימור הלקוחות שלך.

2. לבנות מעורבות טובה יותר ולשפר את שימור הלקוחות

כאשר האתר שלך נטען מהר יותר, המבקרים יישארו באופן טבעי זמן רב יותר. בתורו, שיעור היציאה מדף הכניסה שלך יקטן, שיעור המעורבות יגדל ושיעור שימור הלקוחות יגדל גם כן.

ואתה יודע, ככל שהמבקרים שלך מעורבים יותר, כך גדל הסיכוי שהם ירצו לקנות ממך.

3. כדי להגביר את הנראות שלך במנועי חיפוש

אחת הסיבות לכך שהמוצר שלך לא מדורג במנועי חיפוש כמו גוגל יכולה להיות בגלל שתמונות המוצר שלך לא מותאמות היטב. זה עשוי להשאיר אותך עם חנות Shopify שאינה נראית בקלות בתוצאות החיפוש.

כפי שצוין קודם לכן, תמונות המוצר ותוכן דפי האינטרנט שלך מופיעים גם בתוצאות של מנועי החיפוש. דפי אינטרנט מותאמים היטב מאפשרים למנועי חיפוש לדרג אותך גבוה יותר כאשר אנשים מבצעים שאילתות חיפוש רלוונטיות. זה עשוי להגדיל את זרימת התנועה לחנות שלך וכתוצאה מכך להגדיל את העסק שלך ואת המותג שלך מהר יותר.

הידעתם שלמעלה מ-30% מהחיפושים בגוגל מבוססים על תמונות? כמו כן, הצגת תכונת החיפוש הוויזואלית המאפשרת למשתמשים לבצע שאילתת חיפוש המשלבת גם תמונות וגם טקסט החלה לתפוס אחיזה.

כדי להישאר רלוונטי, עליך לבצע אופטימיזציה של תמונות המוצר שלך כדי לאפשר לך לנצל את ההתפתחויות החדשות הללו.

מלבד כל היתרונות הללו, אופטימיזציה של התמונות שלך גם מאפשרת לך ליצור גיבויים של האתר שלך מהר יותר, והאתר שלך ידרוש פחות מקום בשרת האינטרנט שלך. אתה גם צריך פחות רוחב פס. זה לא דבר טוב?

10 טיפים למיטוב תמונות המוצר שלך

להלן 10 טיפים לאופטימיזציה של תמונות המוצר שלך.

1. השתמש בשמות תמונה תיאוריים

אל תעשה את הטעות שרוב בעלי החנויות של Shopify עושים: שימוש בשמות גנריים ובלתי קריאים כדי לשמור את התמונות שלהם.

לעתים קרובות, הם מצלמים תמונה ישר מהמצלמה שלהם ומעלים אותה ישירות לאתר האינטרנט שלהם.

בעת מתן שם לשמות של תמונת המוצר שלך, תאר את המוצר שלך כפי שהלקוחות שלך היו מחפשים אותו באינטרנט. אתה יכול גם להשתמש בכלים אנליטיים כמו מתכנן מילות המפתח של Google כדי לקבוע מילות מפתח שהלקוחות שלך משתמשים בהם בדרך כלל.

שימוש בשמות תמונות תיאוריים חשוב מאוד לאופטימיזציה של תמונות המוצר שלך. שם התמונה שלך הוא הדרך העיקרית ליידע את Google ומנועי חיפוש אחרים במה עוסקת תמונת המוצר שלך.

מנועי חיפוש מדרגים דפי אינטרנט על סמך התוכן שלהם. תוכן, בהקשר זה, הוא יותר מסתם טקסט אינטרנטי; זה כולל גם שמות של קבצי תמונה.

2. השתמש בטקסט חלופי

חשוב להשתמש בטקסטים אלטרנטיביים תיאוריים עבור תמונות המוצר שלך. ראה את הדוגמאות המודגשות למטה:

Product image optimization

מָקוֹר

הם שימושיים כאשר הדפדפן של המבקר שלך אינו יכול להציג כראוי את התמונה או כאשר לדפדפן יש בעיות בטעינת התמונה. זה מאפשר להם לדעת מה בדיוק מופיע בתמונה.

טקסטים אלטרנטיביים משמשים גם כדי לשפר את הנגישות של אתר אינטרנט. זה שימושי במיוחד עבור אנשים לקויי ראייה המשתמשים בקורא מסך. בזמן שהם קוראים בעמוד, קורא המסך יכול לקרוא את תכונות ה-alt לשמיעתו.

טקסטים אלטרנטיביים תורמים גם הם לערך ה-SEO של האתר שלך, והכללת מילות מפתח הכרחיות בתגיות ה-alt שלך משפרת את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. עם זאת, טקסטים אלטרנטיביים הם הדרך הטובה ביותר לייעל את התמונות שלך כדי להופיע בתוצאות החיפוש.

זכור את הדברים הבאים בעת כתיבת תכונות חלופיות עבור תמונות המוצר שלך:

  • השתמש בשפה פשוטה בתיאור תמונת המוצר שלך
  • אל תמלא את תכונות ה-alt שלך ביותר מדי מילות מפתח, במיוחד כאשר הן מיותרות
  • עבור תמונות של מוצרים שיש להם מספרים סידוריים או דגם, הקפד לכלול אותם בתכונות alt
  • הימנע משימוש בתכונות alt עבור תמונות דקורטיביות

3. שימו לב לצילום מוצר

לא תוכל לקבל תמונות מוצר טובות אם לא תשקיע את העבודה הנדרשת בצילום המוצר שלך. בין אם אתם עושים זאת בעצמכם או מבצעים זאת במיקור חוץ לצלם מוצר מקצועי, יש כמה דברים שאתם רוצים לשים אליהם לב.

אתה רוצה להראות זוויות שונות של המוצר שלך ללקוחות. עם זאת, הימנע משימוש ביותר מדי. על ידי צילום תמונות מהזוויות הטובות ביותר, תצטרך פחות תמונות, ולא תצטרך להעלות כל כך הרבה תמונות לאתר שלך.

יש יותר בצילום מוצר מאשר רק זוויות. אתה גם רוצה למקם את התמונות האלה באופן אסטרטגי בדפי האינטרנט שלך כדי להשפיע בצורה הטובה ביותר.

4. שנה את גודל התמונות שלך

דרך אחת להפחית את המשקל של תמונות המוצר שלך היא לשנות את גודלן. זכור שככל שגודל התמונה שלך גדול יותר, כך לוקח לדף האינטרנט שלך זמן רב יותר להיטען והסבירות שלקוחות יישארו בדף שלך נמוכה יותר.

ישנן שתי דרכים לשנות את גודל התמונות שלך. אתה יכול להשתמש ב:

  • דחיסה אובדנית; אוֹ
  • דחיסה ללא אובדן.

דחיסה מאבדת תגרום לאובדן חלק מהנתונים, האיכות והגודל של התמונה. זה גם בלתי אפשרי להפוך את התהליך הזה לאחר שהוא נעשה. לכן מומלץ לעשות עותק כפול של התמונה המקורית לפני שינוי הגודל.

דחיסה ללא הפסדים, לעומת זאת, מקטינה את גודל התמונה ללא הפסד באיכות. אתה יכול להשיג זאת על ידי שימוש באפליקציות כמו Adobe Photoshop, PicMonkey, Pixlr, Canva ו-GIMP.

בתור סוחר Shopify, תצטרך לדאוג פחות משינוי גודל התמונות שלך מכיוון שערכת הנושא של Shopify שבה אתה משתמש אמורה לדחוס את התמונות שלך באופן אוטומטי. עם זאת, ככלל אצבע עבור אתרי מסחר אלקטרוני, Shopify אומרת שהתמונות שלך צריכות להיות מעט מתחת ל-70 קילובייט.

5. בצע אופטימיזציה של התמונות הממוזערות שלך

תמונות ממוזערות הן דרך מצוינת לתצוגה מקדימה של מוצרים מרובים בדף אינטרנט אחד. אבל הם עלולים להיות לא מועילים אם הם לא עוברים אופטימיזציה. בגלל גדלי הקבצים שלהם, הם עלולים לגרום לדפי האינטרנט שלך להיטען לאט.

כדי לייעל אותם, אתה יכול להקטין אותם. אתה יכול גם לשנות את תגיות ה-alt בתמונות הממוזערות שלך או עדיף להימנע מהן לחלוטין כדי למנוע מהן לאינדקס על ידי מנועי החיפוש.

עם זאת, בתור סוחר Shopify, אתה לא צריך לדאוג לגבי זה כי זה נעשה באופן אוטומטי עבורך.

6. השתמש ב-Sitemaps של תמונות

שקול להשתמש במפות Sitemap של תמונות כדי לשפר את דירוג החיפוש שלך, במיוחד את תמונות המוצר שלך. מפות אתר של תמונות הן כלים המספקים מידע נוסף על התמונות באתר האינטרנט שלך.

הם עוזרים לך לבצע אופטימיזציה של תמונות המוצר שלך כך שיתאימו לאלגוריתמים של גוגל. על ידי שימוש במפות Site, סורקי מנועי החיפוש יוכלו לנווט בחנות Shopify שלך בצורה חכמה יותר.

תהליך זה ידרוש קידוד מסוים.

7. השתמש בפורמט התמונה המתאים

בעת יצירת דף המוצר שלך, אפשרות קלה יותר היא להשתמש בתמונות בפורמט ברירת המחדל שלהן. עם זאת, ייתכן שזו לא הדרך החכמה ללכת אם אינך מבין את ההבדלים בין סוגי פורמט תמונה שונים.

ישנם שלושה סוגי פורמטים לתמונות שאתה יכול לבחור מהם. הם JPEG או JPG, GIF ו-PNG.

  • JPEG הוא פורמט התמונה הנפוץ ביותר בשימוש באינטרנט. תמונות בפורמט זה מקלות על איזון גודל ואיכות, והן גם מאפשרות את מירב הצבע בהשוואה לסוגי פורמטים אחרים.
  • תמונות GIF בדרך כלל באיכות נמוכה יותר מתמונות JPEG אך הן פשוטות יותר. הם מתאימים במיוחד לתמונות ממוזערות ואייקונים קטנים. זה גם הפורמט היחיד שתומך באנימציות. הם יעילים יותר עם צבעים כשהם קטנים יותר.
  • קובצי PNG הוצגו לאחרונה יותר מקובצי JPEG ו-GIF, והם פורמט התמונה היחיד שתומך ברקע שקוף. הם מייצרים תמונות באיכות גבוהה יותר, אך נוטים גם לגודל קובץ גדול יותר.

JPEG הוא ללא ספק פורמט התמונה הטוב ביותר עבור תמונות מוצר באתר Shopify שלך. איתם, אתה מקבל את האיכות הטובה ביותר עבור הגודל הקטן ביותר.

8. היזהרו מתמונות שאינן קשורות למוצר

לחלק מחנויות Shopify יש תמונות אחרות בדפי האינטרנט שלהן שאינן קשורות למוצרים. חלק מהתמונות הללו כוללות גבולות, לחצנים, רקעים, בין היתר.

למרות שהם תורמים ליופי של דף האינטרנט שלך, הם יכולים להגדיל את משקלו ולהפחית את מהירותו, מה שאומר שעליך לבטל אותם, אם אפשר.

ודא שאתה משתמש בתבניות ובפורמטים של תמונה שמקטינים את גדלי התמונה. כדאי לשקול להשתמש בקובצי GIF או PNG-8 במידת האפשר. עם הפורמטים האלה, אתה יכול לכווץ את גודל תמונות הרקע שלך ככל שהתמונה מאפשרת מבלי להרוס את האיכות שלה.

9. בצע אופטימיזציה של תמונות מוצר טכניות וגם אסתטיות

באופטימיזציה של תמונות המוצר שלך, עליך להבין את ההבדל בין תמונות טכניות ואסתטיות. זה יעזור לך להגיע לאיזון הדרוש.

  • תמונות טכניות הן לרוב תמונות של המוצר בפועל. אלו התמונות שברצונך לשנות את גודלן, לשנות את סוג הקובץ וכו'.
  • תמונות אסתטיות מתייחסות לתמונות המוסיפות למשיכה האסתטית של דף האינטרנט, כמו הרקעים, הצבעים והגבולות. עם תמונות אלו, אתה רוצה להתמקד בעיצוב המוצר, בעיצוב ובצבעי הרקע תוך אופטימיזציה שלהם.

10. בדוק את ההשפעה של התמונות שלך על ידי טעינת דפי האינטרנט שלך

כבעל עסק או משווק, אתה צריך כל הזמן לבדוק את כל ההיבטים של השיווק שלך כדי לקבוע מה עובד ומה לא.

תמונות מוצר אינן חריגות לכך; כדאי גם לבדוק אותם. דרך פשוטה לעשות זאת היא לנסות לטעון כל דף אינטרנט כדי לראות את ההשפעה של התמונות שלך על המהירות.

מלבד טעינת דפי האינטרנט שלך, הנה כמה דברים שאתה צריך לשים לב אליהם:

  • כמות: אתה רוצה לקבוע כמה תמונות מעדיפים המבקרים והלקוחות שלך בכל מוצר, קטגוריה או עמוד.
  • העדפת תמונה: קבע אילו תמונות וזוויות הלקוחות שלך אוהבים או מעדיפים. זה עוזר לך לשמור על סגנון עקבי של צילום מוצר.
  • איכות לעומת גודל תמונה: אתה רוצה למצוא איזון פונקציונלי המאפשר לך למקסם את איכות התמונה עם השפעה קטנה ככל האפשר על מהירות העמוד.

כלי אופטימיזציה של תמונות

להלן כמה כלים לאופטימיזציה של תמונות שבהן תוכלו להשתמש כבעלים של חנות Shopify:

1. TinyPNG

TinyPNG

TinyPNG הוא אחד מכלי אופטימיזציית התמונות הטובים ביותר באינטרנט. הוא משתמש בטכניקת הדחיסה המאבדת ויש לו כמה תכונות אחרות שמאוטמות את רוב תהליך האופטימיזציה.

2. AVADA SEO

Avada SEO

AVADA SEO הוא אחד מכלי אופטימיזציית התמונות הפופולריים ביותר עבור משתמשי Shopify. זה הופך את אופטימיזציית התמונות לחלקה עם תכונות המאפשרות לך להפוך תגיות alt, לדחוס תמונות במהירות וליצור מפת אתר.

3. TinyIMG SEO & Image Optimizer

Tiny IMG

TinyIMG הוא כלי מצוין נוסף לאופטימיזציה של תמונות הזמין לבעלי חנויות Shopify. זה מבצע אופטימיזציה ומעלה תמונות באופן אוטומטי ויכול גם לתקן בעיות SEO טכניות.

סיכום

אופטימיזציה של התמונות שלך לזמן טעינה מהיר יותר ודירוג SEO טוב יותר אינו מדע טילים. עם 10 הטיפים שחלקנו בפוסט הזה, אנו מקווים שתמצא אופטימיזציה של תמונת מוצר עבור Shopify הרבה יותר קלה.

האם אתה רוצה להגדיל את ההמרות והמכירות בחנות Shopify שלך? התקן את אפליקציית Adoric Shopify מיד.

זה מגיע עם טונות של תכונות קלות לשימוש שנבנו כדי להגדיל את שיעורי ההמרה שלך ב-Shopify ולהזניק את המכירות שלך. מה שכן, זה משתלם.

לא יכול לחכות כדי להתחיל למקסם את חנות Shopify שלך? קבל את האפליקציה עוד היום.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button