רעיונות לעסקים

10 שיטות התשלום הטובות ביותר של Shopify לשימוש בשנת 2022

סיבות למה אתה צריך את פתרון התשלום הנכון של Shopify

כשאתה מנהל חנות לבנים, קל לחייב את הלקוחות שלך לאחר כל רכישה שהם מבצעים. זה תהליך אחר לגמרי כשאתה מנהל חנות מקוונת, במיוחד חנות Shopify.

הלקוחות שלך צריכים דרך לבצע תשלומים עבור הרכישות שלהם. מצדך, אתה צריך דרך לקבל את התשלומים האלה.

ישנן מספר שיטות תשלום זמינות עבורך כבעל חנות Shopify. וזה חיוני שתשתמש באמצעי תשלום Shopify המספק את החוויה הטובה ביותר עבורך ועבור הלקוחות שלך.

מאמר זה ידון בשיטות התשלום של Shopify, בגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אחת. כמו כן, נסקור 10 מפתרונות התשלום הטובים ביותר עבור Shopify.

בואו נתחיל!

מהן שיטות התשלום של Shopify?

אמצעי תשלום של Shopify מתייחסים לפתרונות תשלום המאפשרים ללקוחות שלך לשלם עבור המוצרים שהם רוכשים מחנות Shopify שלך. אמצעי תשלום אלו מאפשרים לכם לקבל תשלומים בצורה נוחה ובטוחה מהלקוחות שלכם.

משמעות הדבר היא שספק התשלומים מתחיל לעבד את העסקה כאשר הלקוחות שלך יוזמים תשלום עבור מוצרים שהם רוכשים מחנות Shopify שלך. הוא שולח את הפרטים הסודיים של הלקוח המשלם למנפיק הבנק עבור הכרטיס ששימש לעסקה. בשלב זה, נשלחת תגובה לספק התשלומים כדי ליידע אותם אם העסקה יצאה לפועל או אם היא נכשלה.

אם אתה צריך לטפל בעסקאות גדולות, ספק התשלומים של Shopify נוקט באמצעים מחמירים יותר כדי לאמת את חשבון הלקוח לפני עיבוד העסקה. ספק התשלום מבצע נהלי אבטחה אחרים כמו בדיקות מערכת אימות כתובת (AVS) וניתוח דפוסי מהירות. חלק משיטות התשלום של Shopify יכולות לחשב את המס לתשלום על עסקאות שקיבלת.

תכונות שיש לשים לב אליהן בעת בחירת אמצעי תשלום של Shopify

שום אמצעי תשלום של Shopify הוא פתרון אחד שמתאים לכולם. לכל אפשרות תשלום יש את היתרונות והחסרונות שלה שגורמים לה להתאים יותר לגדלים מסוימים או לסוגי עסקים מסוימים.

עם זאת, תרצה לקחת בחשבון את הגורמים הבאים בעת בחירת פתרון התשלום של Shopify.

1. חווית קניות ללקוח

כל פתרון תשלום שאתה הולך עליו אמור להקל על החיים ללקוחות שלך ולהפוך את חווית הקנייה שלהם לבלתי נשכחת.

2. מיקום גיאוגרפי של שוק היעד

פתרונות תשלום מסוימים של Shopify פועלים רק במיקומים גיאוגרפיים מסוימים. דוגמה טובה היא PayPal.

המשמעות היא שבבחירת אמצעי תשלום Shopify לחנות שלך, עליך לשקול את המיקום הגיאוגרפי של שוק היעד שלך.

3. עמלות עסקה

עמלות העסקאות הנגבות על ידי ספקי תשלומים של Shopify הן גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. הסיבה לכך היא שזה משפיע ישירות על שולי הרווח שלך ועל התמחור של המוצרים שלך. אתה רוצה לשקול את התעריף לכל עסקה ואת התשלום החודשי שחלק מספקי התשלומים של Shopify גובים.

בדיקת עמלות העסקה עוזרת לך לקבוע אם אתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף מספק התשלומים. לחלק מאפשרויות התשלום של Shopify יש עמלות עסקה גבוהות וללא חיובים חודשיים, בעוד שלאחרים יש עמלות עסקה נמוכות יותר עם חיובים חודשיים.

עליך לבדוק גם עמלות אחרות כמו עמלות שנתיות, עמלות פשרה, עמלות ביטול, עמלות הצהרה, דמי ציפייה ודמי ביטול. אתה צריך לשקול את כל אלה כדי לדעת את העלות האמיתית של אפשרות התשלום שתבחר.

4. כרטיסי תשלום מקובלים

בחר באפשרות תשלום של Shopify התואמת לרוב ספקי כרטיסי האשראי והחיוב הזמינים. כרטיסים סטנדרטיים שיש לשים לב אליהם כוללים את מאסטרקארד, VISA ואמריקן אקספרס.

5. זמינות ברחבי העולם

יתרון אחד שאתה יכול ליהנות מהשימוש ב- Shopify הוא גישה לקהל גלובלי ללא קשר למיקומך. אז בבחירת ספק תשלומים של Shopify, אתה רוצה להבטיח שתשקול את הצמיחה הפוטנציאלית של העסק שלך ואת המיקום של קהל היעד הפוטנציאלי שלך כאשר העסק שלך מתרחב.

בדרך זו, אתה יכול לבחור אמצעי תשלום המשרת בקלות את הקהל הנוכחי שלך ומקובל בכל המדינות שאליהן אתה מתכנן להתרחב.

6. זמינות תכונות זיהוי הונאה

עם תוכניות הונאה מתגברות, אתה רוצה לבחור שיטת תשלום של Shopify שהיא מאובטחת וללא סיכונים. שיטת התשלום שתבחר אמורה לשפר את איכות העסקאות של הלקוחות שלך ולמנוע הונאת תשלום באמצעות תכונות זיהוי ההונאה שלה.

10 שיטות התשלום הטובות ביותר של Shopify

עכשיו כשאתה יודע מה לשקול לפני שאתה בוחר ספק תשלומים של Shopify לעסק שלך, הנה 10 משיטות התשלום הטובות ביותר של Shopify:

1. Shopify Payments

Shopify Payments

אין דרך טובה יותר להתחיל את הרשימה הזו מאשר עם Shopify Payments, פתרון תשלום בבעלות Shopify.

Shopify Payments מגיע עם כל תכונה ופתרון שתצטרך כדי לנהל ולעבד תשלומים ביעילות באתר האינטרנט שלך מבלי לערב שום פתרון של צד שלישי.

אמצעי תשלום זה מספק לבעלי חנויות קורא כרטיסים בחינם לתשלומים פיזיים. תשלומים המבוצעים על ידי לקוחות נמשכים בדרך כלל עד 3 ימי עסקים לפני שהם משתקפים בחשבון הבנק שלך.

עם Shopify Payments, אינך מחויב בעמלת העסקה הרגילה של 2.2% ש-Shopify גובה באמצעי תשלום אחרים של צד שלישי. כתוצאה מכך, זה מפחית את העלויות השוטפות שלך. זה גם מציע עמלות נמוכות יותר עבור עסקאות בכרטיס אשראי כאשר אתה בוחר לשדרג את תוכנית המנוי שלך ל- Shopify.

Shopify Payments בנויה כדי להקל על השימוש הן עבור בעלי חנויות והן עבור לקוחות. הממשק פשוט וברור.

באשר לתמחור, Shopify לא דורשת ממך לבצע תשלומים נוספים כדי להגדיר את Shopify Payments. Shopify תחייב אותך רק בדמי המנוי הרגילים שלך לחנות, עמלות ניהול כרטיסים ועמלות קשורות אחרות.

יתרונות

  • Shopify Payments אינה דורשת עמלות עסקה נוספות
  • זה מאפשר ניטור בזמן אמת
  • ניתן להגדיר ולשלב את הממשק בצורה חלקה
  • יש לו תכונות שמבטיחות אבטחה גבוהה
  • תהליך התשלום שלו מהיר
  • בהשוואה לשיטות תשלום אחרות של Shopify, יש לה עמלות עיבוד נמוכות יותר.

חסרונות

  • זה זמין במספר מוגבל של מדינות
  • Shopify עשויה לעכב את כספך באופן זמני

2. PayPal

Shopify payment methods

PayPal היא אחת מספקיות התשלומים המוכרות ביותר של Shopify בעולם. היא זוכה לאמון על ידי למעלה מ-220 מיליון לקוחות. זה ידידותי למשתמש ובדרך כלל לוקח פחות מיממה להגדיר חשבון.

Paypal מציעה תוכניות בתשלום וחינמיות לבעלי חנויות Shopify. עם כל אחת מהתוכניות הללו, אתה יכול לגשת לצוות התמיכה של Paypal. זה גם מספק תמיכה בהגדרת מנויים ותשלומים חוזרים.

Paypal מציעה מגוון רחב של תוכניות תמחור. התוכנית הבסיסית מתחילה ב-2.9% + $0.30.

ואז יש את תוכנית ה-Pro שעולה על $30 לחודש. תוכנית זו מתאימה לעסקים בקנה מידה גדול.

יתרונות

  • הוא משתמש במבנה תמחור בתעריף אחיד צפוי
  • PayPal תומכת במגוון רחב של מטבעות
  • מציע ממשק נייד אינטואיטיבי

חסרונות

  • שירות הלקוחות אינו עקבי
  • PayPal עלולה להתעורר יום אחד ולסגור את חשבונך.

3. פס

Stripe Shopify Payment Methods

Stripe הוא פתרון תשלום פופולרי נוסף המאפשר לך לקבל כסף מהלקוחות המקומיים והבינלאומיים שלך. זה מגיע עם הרבה תכונות התומכות בצמיחה בקנה מידה גדול. זה הופך אותו לאידיאלי עבור ארגוני מסחר אלקטרוני גדולים.

ל-Stripe יש תכונות המאפשרות לשלוח חשבוניות ללקוחות ולהגדיר מנויים חוזרים. עם Stripe, אתה יכול לעקוב בקלות אחר המכירות שלך תוך שמירה על עלויות התפעול שלך למינימום. אתה אפילו יכול להשתמש באפליקציית Stripe לנייד עבור כל אלה.

Stripe גובה תעריף קבוע של 2.9% + $0.30 לכל עסקה. עסקי מסחר אלקטרוני בקנה מידה גדול יכולים לבקש הצעת מחיר מותאמת אישית.

אם אתה רוצה תשלומים מיידיים לחשבון הבנק שלך, Stripe יגבה 1% על כך. אם התשלום מגיע מחו"ל, תחויב בתוספת של 1%.

יתרונות

  • זה קל להגדיר.
  • Stripe משתמשת במערכת תמחור בתעריף אחיד, שקופה וקלה להבנה
  • אינך נדרש לשלם דמי הגדרה או ביטול
  • תמיכה במגוון רחב של אפשרויות תשלום
  • הוא תומך במגוון רחב של מטבעות ושיטות תשלום
  • זרימת התשלום שלו ניתנת להתאמה אישית רבה
  • שירות לקוחות מעולה

חסרונות

  • בעל עקומת למידה מעט תלולה
  • זה זמין רק לבעלי חנויות Shopify בכ-39 מדינות

4. Authorize.net

Authorize Shopify Payment Method

Authorize.net הוא שער אמין לעיבוד תשלומים של Shopify. הפלטפורמה קלה לשימוש ואורזת הרבה פיצ'רים שיעניינו אותך.

Authorize.net תומך בעיבוד תשלומים מקוונים, עיבוד המחאות אלקטרוניות ועיבוד תשלומים ניידים. זה גם תומך באפשרויות תשלום שונות כמו ויזה, JCB, Discover, מאסטרקארד, דיינרס קלאב ואמריקן אקספרס.

שיטת התשלום הזו של Shopify מאובטחת מאוד עם תכונות כמו זיהוי אוטומטי של הונאה, אסימון כרטיסים ומערכת ניהול לקוחות מאובטחת.

זוהי אפשרות אידיאלית עבור בעלי חנויות Shopify, והיא תומכת באפשרויות תשלום דיגיטליות אחרות כמו Apple Pay.

בנוגע לתמחור, ל- Authorize.net יש עמלת הגדרה של $49 ועמלה של 2.9% + $0.30 לכל עסקה.

יתרונות

  • הוא תומך במגוון רחב של מטבעות ואפשרויות תשלום
  • בעל תכונות אבטחה ומניעת הונאה חזקות
  • שירות לקוחות מעולה

חסרונות

  • זה עשוי להיות מעט יקר עבור חלק מבעלי החנויות
  • בעלי חנויות Shopify עשויים למצוא את אפשרות ה-all-in-one שלה מבלבלת

5. אופאיו

Opayo Shopify Payment Methods

Opayo, המכונה באופן רשמי SagePay, הוא אחד מפתרונות התשלום הפופולריים של Shopify הזמינים לסוחרים בארצות הברית ובבריטניה. יש לו מבנה תמחור ייחודי השונה בהרבה מפתרונות תשלום אחרים.

יתרה מכך, ניתן להשתמש בתוכנת התשלום של Opayo גם באינטרנט וגם במצב לא מקוון. המערכת האמינה שלו מספקת גם גישה למסופי כרטיסים שונים, תשלומים מקוונים, הזמנות טלפוניות ועוד. הוא נותן עדיפות לעסקאות מאובטחות, וזו הסיבה שיש לו תכונה המאפשרת ללקוחות לשלם באמצעות PayPal אם יבחרו בכך.

אפשרות תשלום כמו Opayo אמינה ומאובטחת בטיפול בעסקאות של לקוחות. עם זאת, רמת האבטחה בתהליך אימות הלקוחות שלו יכולה להיות מעט בעייתית.

בעיה מרכזית אחת עם Opayo היא תהליך אימות החשבון המסורבל שלה; זה לוקח בערך 5 שבועות. במהלך תקופה זו, לא תורשה לנהל שום עסקה.

בניגוד לרוב אפשרויות התשלום האחרות של Shopify ברשימה זו, Opayo שונה מעט בכל הנוגע לתמחור. תצטרך לשלם עמלות חודשיות במקום עמלות עסקה, החל מ-19 ליש"ט עבור 350 עסקאות, או פחות, בחודש.

יתרונות

  • תמיכת לקוחות מעולה
  • זה קל לשימוש
  • שילוב קל ב- Shopify
  • מבנה תמחור זול

חסרונות

  • תהליך אימות ואימות חשבון קדחתני וארוך

6. Verifone

Verifone

Verifone, הידועה בעבר בשם "2CheckOut", היא שיטת תשלום של Shopify שאינה פופולרית כמו רוב שיטות התשלום ברשימה זו.

בניגוד לרוב שיטות התשלום האחרות, אפשרות התשלום הזו של Shopify מאפשרת לך לבחור ולשלם רק עבור התכונות שהעסק שלך צריך.

ל-Verifone יש סעיף ניהול סיכונים ותאימות שעוזר לך לעקוב אחר בעיות הונאה ופרטיות אפשריות. יש לו גם תכונת חישוב מס שמקלה עליך לנהל מסים.

לגבי התמחור, Verifone בחינם. עם זאת, תחויב בעמלה עבור כל עסקה שתעבדו.

הנה צילום מסך של תוכניות התמחור של Verifone.

Verifone pricing plans

יתרונות

  • הוא משתמש במבנה תמחור בתעריף אחיד
  • טווח הגעה עולמי
  • תמיכה במגוון רחב של תשלומים

חסרונות

  • זה לא זמין לבעלי חנויות Shopify שמוכרים מוצרים הנחשבים לבעלי סיכון גבוה

7. WorldPay

WorldPay היא ספקית תשלומים של Shopify שבנתה מוניטין של מתן מגוון רחב של ערוצי עסקה מאובטחים לחנויות קטנות וגדולות של Shopify. שיטת תשלום זו מאפשרת לך למכור את המוצרים שלך באינטרנט, לקבל תשלומים מקוונים, בטלפון ובאמצעות כרטיסי אשראי/חיוב.

באשר לתמחור, ל-WorldPay יש שתי תוכניות: שערים סטנדרטיים ומתקדמים. הם עולים 19 ליש"ט ו-45 ליש"ט לחודש, בהתאמה.

החלק הטוב ביותר הוא ש-WorldPay תומך ביותר מ-120 מטבעות שונים. בנוסף, זה לא מחייב אותך עבור החזרים.

יתרונות

  • שירות לקוחות אמין
  • מחייב אותך על סמך מספר המכירות שאתה מעבד
  • תכונות הגנה מהונאות מהשורה הראשונה
  • זה זמין ביותר מ-100 מדינות

חסרונות

  • בעל מבנה תמחור מעורפל
  • המידע באתר האינטרנט שלה אינו שקוף מספיק

8. קלרנה

Shopify Payment Solutions

Klarna הוא פתרון תשלום מעולה של Shopify ופשוט לשימוש.

הוא מציע מבנה קנייה עכשיו, שלם מאוחר יותר. מבנה זה מאפשר לך להציע ללקוחות שלך אפשרות תשלום בתשלומים, במיוחד אם אתה מוכר פריטים יקרים.

בכל הקשור לתמחור, תוכניות התמחור של Klarna די פשוטות. בעת קבלת תשלומים מבריטניה או מאירלנד, אתה משלם 2.49% + 0.20 GBP לכל עסקה. התמחור עשוי להיות שונה בעת קבלת תשלומים מכל מקום אחר בעולם.

יתרונות

  • מציע חווית תשלום חלקה
  • אינטגרציה קלה עם Shopify
  • ישנה אפשרות לתשלומים
  • עמלות עסקה נמוכות
  • בעלי חנויות Shopify מקבלים תשלום מלא בקופה

חסרונות

  • תמיכת לקוחות איטית

9. ריבוע

Square payment solution

המקום התשיעי ברשימת פתרונות התשלום האמינים של Shopify הוא Square. זה עוזר לך לעבד תשלומים מקוונים וגם לא מקוונים. אז בין אם אתה מנהל חנות מקוונת או חנות פיזית, Square היא שיטת תשלום אמינה לשימוש.

יתרה מכך, ל- Square יש מספר הרחבות מועילות שניתן לשלב בחנות Shopify שלך. יש לו גם לוח מחוונים המאפשר לך לעקוב אחר העסקאות, תזרים המזומנים ואפילו המלאי שלך.

אפשרות תשלום זו מספקת לבעלי חנויות Shopify מבני תשלום שונים. הם כוללים תרומות, דמי חבר, עמלות זימון פגישות ועסקאות סטנדרטיות.

עסקאות המבוצעות באמצעות שיטת תשלום זו מאובטחות לחלוטין שכן Squarely תואמת PCI ומשתמשת בהצפנה מקצה לקצה. אתה יכול גם לקבל תשלום לחשבון הבנק שלך תוך יום עד יומיים.

באשר לתמחור, Square גובה עמלת עסקה סטנדרטית של 2.9% + $0.30 לעסקה. אם אתה רוצה להפיק יותר מ-Square, אנו ממליצים ללכת על תוכנית הפרימיום שמתחילה ב-$12 לחודש.

יתרונות

  • מערכת תמחור בתעריף אחיד
  • תמיכת לקוחות מרשימה

חסרונות

  • זה לא מתאים לעסקים גדולים
  • חשבונות עלולים להיתקל בבעיות יציבות

10. אמזון פיי

Shopify Payment Methods

Amazon Pay הוא שער מבריק נוסף לעיבוד תשלומים של Shopify עבור בעלי חנויות Shopify. זה קל להגדרה ומאפשר ללקוחות לבצע תשלום באמצעות חשבונות אמזון שלהם.

שיטת תשלום זו זמינה ברחבי העולם והעסקאות שבוצעו על ידי הלקוחות שלך באמצעות שיטת תשלום זו הן מהירות ואמינות.

שירות תמיכת הלקוחות בתשלום של אמזון הוא מהשורה הראשונה.

עמלות העסקה מתחילות ב-2.9% + $0.30 לעסקה.

יתרונות

  • זה מאוד קל לשימוש
  • לבעלי חנויות יש גישה למערכת ההגנה על הונאה של אמזון
  • קל להגדיר ולשלב ב- Shopify
  • זה חוסך ללקוחות את הלחץ והזמן שמגיעים עם הזנת פרטי הכרטיס

חסרונות

  • זה דורש חשבון אמזון לתשלום
  • תשלומי Paypal אינם נתמכים
  • סיכון גבוה לסגירת חשבונך בחשד להפרת חוקי אמזון

סיכום

אנו מקווים שרשימה זו תעניק לך מגוון טוב של אפשרויות תשלום Shopify לבחירה. שיטת התשלום הטובה ביותר עבור חנות Shopify שלך תהיה תלויה בהרבה גורמים כולל סוג העסק שלך. אז, אל תשכח לשקול את העלות מול התכונות שאתה עומד ליהנות.

הערה אחרונה, אם אתה מחפש להגדיל את המכירות שלך בחנות Shopify ולייצר יותר הכנסות, Adoric יכולה לעזור.

הירשם לחשבון עוד היום כדי להתחיל להמיר יותר מבקרים לאתר שלך ללקוחות.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

Shopify payment methods

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button