רעיונות לעסקים

10 שירותי שליחת דוא"ל בתפזורת הטובים ביותר

אם אתה מוביל לידים ומכירות עבור העסק שלך באמצעות מיילים, תבין ששירותי דוא"ל רגילים כמו Gmail ו-Outlook אף פעם לא מספיקים.

זו הסיבה שאתה צריך שירות שליחת דוא"ל בכמות גדולה.

שירותי שליחת דוא"ל בכמות גדולה הם ספקי דוא"ל שיכולים לשלוח מיילים המוניים למספר רב של אנשים בכל פעם. שימוש בכלים אלו הוא אמצעי קל ויעיל יותר לשלוח קידום מכירות, ניוזלטרים והודעות החברה.

מלבד מתן גישה ישירה לבסיס הלקוחות שלך, שולחי דוא"ל בכמות גדולה גם עוזרים לך לעקוב אחר ביצועי הדוא"ל שלך באמצעות מדדי שיווק חשובים בדוא"ל. בדרך זו, הם עוזרים לך לשפר את הסיכויים שלך להגדיל את שיעורי הקליקים וההמרות שלך.

עם זאת, להשיג את שירות שליחת הדוא"ל המתאים במחיר סביר יכול להיות מאתגר. אבל אל תדאג, עשינו את רוב העבודה בשבילך על ידי איסוף 10 משירותי שליחת הדואר האלקטרוני הטובים ביותר.

לפני שאנו צוללים פנימה, חשוב להראות לך ממה להיזהר בספק שירותי שליחת דוא"ל בכמות גדולה וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבור העסק שלך.

תכונות עיקריות של שירותי שליחת דואר אלקטרוני בכמות גדולה

אם אתה משתמש ב-Gmail או ב-Outlook לשיווק בדוא"ל, יהיה לך קשה לדעת כיצד הנמענים שלך מקיימים אינטראקציה עם האימיילים שלך. בנוסף, אינך יכול למדוד מדדים חיוניים כמו פתיחה, קליקים, המרות ושיעורי יציאה מדף כניסה.

אבל עם שירות שליחת דואר אלקטרוני בכמות גדולה, לא יהיו לך בעיות כאלה.

בנוסף, הרבה שירותי שליחת דואר אלקטרוני בכמות גדולה מספקים כלי אוטומציה המשפרים את זרימת העבודה שלך בשיווק בדוא"ל.

עם זאת, הנה תכונות עיקריות שיש לשים לב אליהן בעת בחירת שירות שליחת דואר אלקטרוני בכמות גדולה

  • מעקב אחר התנהגות משתמשים
  • בונה אימייל לגרור ושחרר
  • פילוח אימייל והתאמה אישית
  • בדיקת A/B
  • אוטומציה של דואר אלקטרוני וזרימת עבודה
  • עיצוב-תבניות
  • שיעורי משלוח דוא"ל גבוהים

ייתכן שתצטרך לשלם עבור חבילת פרימיום כדי לקבל חלק מהתכונות הללו, בעוד שאתה יכול לקבל אחרות בחינם בגרסה חינמית או סטנדרטית.

המר את התנועה באתר שלך ללידים עם Adoric

lead generation for startups

Adoric הוא כלי אופטימיזציית המרות שעוזר לך להמיר תנועה לאתר שלך ללידים.

זה מגיע עם הכלים והתכונות הבאים:

  • טפסי הצטרפות מגיבים מאוד ואטרקטיביים כדי להשיג לך לידים מתאימים לעסק שלך
  • ספריית תבניות כדי שתוכל לחסוך זמן בעיצוב ולהתמקד בפעילויות עסקיות פרודוקטיביות אחרות
  • עורך עיצוב אינטואיטיבי שיעזור לך להתאים אישית תבניות כך שיהיו במותג. הם גם מאפשרים לך ליצור טפסים מאפס אם אתה רוצה.
  • אפשרויות גמישות להטמעת טפסי הצטרפות באתר האינטרנט שלך: חלונות קופצים, סליידרים או פסים צפים
  • תכונות בדיקה וניתוח שמוציאות את הניחוש מקמפיינים ליצירת לידים
  • תכונות מיקוד והפעלה מתקדמות שמבטיחות שהקמפיינים שלך יוצגו לאנשים הנכונים ובזמן הנכון.
  • אינטגרציה קלה עם ספקי שירותי דוא"ל גדולים ומערכות CRM

10 שירותי שליחת דוא"ל בתפזורת הטובים ביותר

1. SendinBlue

Sendblue bulk email sender

SendinBlue הוא שירות שליחת דואר אלקטרוני ו-SMS בכמות גדולה. הוא מציע יכולת מסירה מעולה ומאפשר לך לייעל את שיווק האימייל שלך.

שולח הדוא"ל בתפזורת זה כולל עורך גרור ושחרור פשוט שלמתחילים לשיווק בדוא"ל יהיה שימושי מאוד. זה מאפשר לך להשתמש בכלי ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) הקיים שלך בטיפול בכל אנשי הקשר שלך ומספק לך מספר משאבים ליצירת לידים.

שימוש בכלי האוטומציה השיווקית של SendinBlue מאפשרת לשלוח מיילים עסקיים, ליצור פלחי משתמשים ולהגדיר זרימות עבודה שיעזרו לך לשלוח מיילים באופן אוטומטי. אתה יכול להגדיל את שיעור המרות הדוא"ל שלך על ידי שימוש באלגוריתמי הבינה המלאכותית שלהם בקביעת הזמנים האפקטיביים ביותר לשליחת הדוא"ל בכמות גדולה שלך.

הוא גם עמוס בכלי דיווח מפורטים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעקוב אחר יכולת המסירה והביצועים של מסע הפרסום שלך.

ל- SendinBlue יש גם תוכניות חינמיות וגם תוכניות פרימיום. לתוכניות הפרימיום שלהם יש תכונות מתקדמות כמו מכירות CRM, בונה דפי נחיתה, אינטגרציה עם מודעות פייסבוק וצ'אט חי.

SendinBlue מציעה תוכנית שירות שליחת אימייל בתפזורת בחינם עבור מספר בלתי מוגבל של אנשי קשר. תוכנית זו מאפשרת עד 300 שליחת דוא"ל ביום, אך האימיילים שלך ישאו את הלוגו שלהם.

תוכניות הפרימיום בתשלום שלהם מתחילות ב-$25 לחודש עבור תוכנית Lite.

2. Amazon SES (שירות אימייל פשוט)

Amazon bulk email sending service

Amazon SES הוא שירות דוא"ל בכמות גדולה מבוסס ענן המאפשר לך לשלוח אימיילים עסקיים ושיווקיים ללקוחות. שירות חסכוני זה מהווה פתרון מושלם לעסקים קטנים ולסטארט-אפים.

זה מאפשר לך לעקוב אחר שליחת הדואר האלקטרוני שלך ביעילות. כמו כן, אתה יכול לעקוב אחר מסירת דוא"ל, שיעורי קליקים, פתיחה, הקפצה וביטול רישום.

כמה תכונות אחרות שמציעה אמזון SES כוללות תמיכה לאימות האימיילים שלך. זה מספק לך שכבת הגנה נוספת ומבטיח קצב מסירה גבוה עבור המיילים שלך. אתה גם מקבל גישה ללוח מחוונים חדשני עם ניתוח בזמן אמת, אפשרויות מתקדמות להתאמה אישית של דוא"ל ובדיקות דוא"ל.

כשזה מגיע לתמחור, Amazon SES הוא די סביר. יש לו תוכנית חינמית שמציעה 62,000 אימיילים בחינם לחודש. כל 1,000 אימיילים לאחר מכן יעלו לך 0.10 דולר.

3. מגע מתמיד

Constant contact

Constant Contact הוא ספק שירותי דוא"ל בכמויות גדולות שצומח במהירות. זה ידידותי למתחילים ויעיל.

עם מגע קבוע, אתה יכול לשלוח מספר בלתי מוגבל של אימיילים. הוא מציע כלי שיתוף מובנים של מדיה חברתית, ספריית תמונות בחינם, תכונת מעקב ודיווח קלים, פילוח רשימות, אינטגרציות עם מודעות פייסבוק וחנויות Shopify.

חשבונות האימייל פלוס שלו כוללים תכונות חזקות יותר כמו אוטומציה של דוא"ל, סקרים וסקרים, קמפיינים בטפטוף, תרומות מקוונות וקופונים.

בתוכנית זו, אתה מגיע לבדיקת A/B שורת הנושא של הדואר האלקטרוני שלך כדי לדעת מה מניב את שיעור הפתיחה הגבוה ביותר.

Constant Contact מספק תמיכת לקוחות מעולה עם שיחות טלפון, צ'אט חי, דואר אלקטרוני, תמיכה קהילתית, הדרכה מקוונת וספרייה נרחבת של משאבים שימושיים.

מלבד אלה, הם מציעים גם סמינרים חיים בכל רחבי ארצות הברית. זה עוזר לבעלים של עסקים קטנים ללמוד את היסודות של שיווק בדוא"ל שהם צריכים כדי להגדיל את העסק שלהם ממקצוענים.

Constant Contact מציע 30 יום ניסיון של השירות שלהם בחינם. לאחר מכן, תוכניות הפרימיום שלהם מתחילות ב-$20 לחודש עבור תוכנית האימייל ו-$45 לחודש עבור תוכנית Email Plus.

4. HubSpot

Hubspot

HubSpot הוא מותג מוכר בתחום השיווק בדוא"ל. ראשית, שירות השיווק בדוא"ל בתפזורת שלהם הוא בחינם.

נוסף על כך, הוא מגיע עם מספר תכונות אוטומציה שיכולות לעזור לשפר את שיווק האימייל שלך.

אתה יכול ליצור אימייל מותאם אישית שמתיישר עם הצבעים והאישיות של המותג שלך באמצעות בונה הדוא"ל הקל לשימוש לגרור-ושחרור ומבחר התבניות היפות שלהם.

HubSpot מאפשר לך לשלוח אימיילים בכמות גדולה למספר בלתי מוגבל של אנשים ללא קשר למיקומם.

אתה יכול לבנות דפי נחיתה, ליצור טופסי הרשמה ופופ-אפ מותאמים אישית, לנהל ואפילו לעקוב אחר הביצועים של המודעות המקוונות שלך.

ל- Hubspot Email Marketing יש תוכנית חינמית הכוללת את HubSpot CRM וכלים חינמיים אחרים כמו כלי השיווק, השירות, התפעול והמכירות שלהם. תוכנית זו מאפשרת לך לשלוח עד 2,000 אימיילים ולאחסן כמות בלתי מוגבלת של אנשי קשר.

אם אתה צריך תכונות מתקדמות נוספות, אתה יכול לקבל את התוכניות שלהם בתשלום החל מ-$45 לחודש עבור תוכנית Starter, $800 לחודש עבור התוכנית Professional ו-$3200 לחודש עבור תוכנית Enterprise.

5. מיילג'ט

Bulk email sending service

הבא ברשימה זו של שירותי שליחת הדואר האלקטרוני הטובים ביותר הוא Mailjet. זהו שירות ידידותי למשתמש של שליחת דואר אלקטרוני בכמות גדולה, אשר תוכנן במיוחד כדי להתאים למשווקים ולצוותי מפתחים.

תכונת בונה הדוא"ל הגרירה והשחרור המגיבה שלו מאפשרת לך לעצב תבניות דוא"ל בעלות מראה מקצועי במהירות ובקלות.

עם Mailjet, אתה יכול להתאים אישית את המיילים שכל מנוי מקבל. אתה יכול גם לספק לחברי הצוות שלך חשבונות משנה ולהעניק להם גישה, ולאפשר להם לעבוד בנפרד.

אתה יכול גם לקבל תובנות מעשיות שיעזרו לך לעקוב אחר הביצועים של כל מסע פרסום בדוא"ל כמו שיעורי המסירה, כמה אימיילים נפתחו או חזרו.

Mailjet מציעה תוכנית חינמית המאפשרת לך לשלוח עד 6000 מיילים בחודש עם מגבלה יומית של 200 מיילים. לתוכנית הפרימיום יש 4 גרסאות, כאשר הגרסה הבסיסית מתחילה ב-$9.65 לחודש.

6. SendGrid

Bulk email sender

שולח דוא"ל גדול נוסף וקל לשימוש הוא SendGrid. זוהי בחירה אופטימלית אם אתה צריך התאמה אישית ואינטגרציות מתוחכמים יותר.

SendGrid מעניקה לך גישה לכלי תזמון, ניהול אנשי קשר וכלי בדיקה במקום אחד. זה מאפשר לך לפתח זרימות עבודה אפקטיביות ולהפוך כמעט הכל לאוטומטי באמצעות טריגרים פשוטים.

למרות היותו שולח דוא"ל רב עוצמה, תכונת הגרירה והשחרור של SendGrid עדיין הופכת אותו לידידותי מאוד למשתמש. אתה יכול גם לייבא את אנשי הקשר שלך עם תכונת העלאת קבצי CSV.

עם עורך עיצוב הדוא"ל, אתה יכול ליצור בקלות הודעות דוא"ל נהדרות. לחלופין, אתה יכול להשתמש בכל אחד מעיצובי התבניות של SendGrid ולשנות אותם כאוות נפשך.

בנוסף, ל- SendGrid יש תכונות ניתוח ואוטומציה המאפשרות לך לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך בקצב או בטפטוף.

SendGrid מציעה תוכנית חינמית המאפשרת לך לשלוח 40,000 אימיילים בחינם אך למשך 30 יום בלבד. לאחר מכן, אתה מוגבל לשליחת לא יותר מ-100 אימיילים ביום.

תוכניות הפרימיום בתשלום שלהם מתחילות ב-$14.95 לחודש עבור 50,000 אימיילים בחודש.

7. טפטוף

Bulk email sending service

Drip הוא שירות שליחת דוא"ל אחד בכמות גדולה המיועד לבלוגרים, לבעלי עסקים בתחום המסחר האלקטרוני ולמשווקים דיגיטליים. שולח דוא"ל זה מציע מגוון רחב של כלים המקלים על התאמה אישית, אוטומציה שיווקית ויצירת משפכי מכירות.

כלי זה מציע אינטגרציה חלקה עבור בוני אתרים פופולריים כמו WooCommerce ו- WordPress. זה מאפשר לך להוסיף טופסי הרשמה או חלונות קופצים לאתר שלך וליצור לידים נוספים.

תכונות מעניינות נוספות שמגיעות עם Drip כוללות פילוח דוא"ל, בדיקות מפוצלות ואוטומציה של דוא"ל.

טפטוף מספק אפשרויות תמיכה כגון תמיכה בצ'אט חי, הדרכה ומדריכים בחינם.

תכונת אוטומציית השיווק האלקטרוני החכמה של Drip יכולה לעזור לך להתחבר ולערב את המנויים שלך באמצעות האימיילים שלך.

בנוסף לכך, יש לו תכונת ייחוס הכנסות המאפשרת לך לעקוב אחר ההכנסות שנוצרו על ידי קמפיין השיווק שלך בדוא"ל.

ל-Drip יש תוכנית בחינם, בעוד שתוכניות הפרימיום שלהם מתחילות ב-$49 לחודש.

8. SendPulse

SendPulse bulk email sending

SendPulse הוא כלי שיווק רב-ערוצי המציע אפשרויות תקשורת שונות באמצעות מיילים, SMS, התראות דחיפה באינטרנט, Facebook Messenger ו-Viber.

אתה יכול להשתמש ב-SendPulse כדי ליצור עיצובי אימייל רספונסיביים ללא כל ידע קודם בקוד. לחלופין, אתה יכול לבחור עיצוב מראש מגלריית העיצוב של SendPulse הכוללת למעלה מ-130 תבניות.

עם SendPulse, אתה יכול לעצב את טפסי המנוי שלך בסגנונות שונים באמצעות עורך הגרירה והשחרור ולהטמיע אותם באתר האינטרנט שלך כדי לאסוף מידע מהמנויים שלך.

יתרה מכך, SendPulse תומך באינטגרציה עבור פלטפורמות כמו WordPress, Zapier, Drupal, Pipedrive ו-Prestashop.

SendPulse מציעה תוכנית בחינם. בתוכנית זו, אתה יכול לשלוח עד 12,000 אימיילים. כדי לקבל יותר מזה תצטרך לקבל תוכנית פרימיום בתשלום החל מ-$8.85 לחודש או $69.03 לשנה.

9. Mailgun

Mailgun Bulk Email sender

Mailgun מגיע עם תכונות מעקב וניתוח שעוזרות לך לאבחן במהירות כשלים במשלוח דוא"ל.

בנוסף לכך, הוא מגיע גם עם תכונות ניתוח וניתוב דוא"ל. כמו כן, יש לו תכונת אנטי-ספאם שמבטיחה שהודעות הדואר האלקטרוני שלך יגיעו ישירות לתיבות הדואר הנכנס של הנמענים שלך – ולא מסנני דואר זבל.

נוסף על כך, Mailgun מאפשר לך לנקות את רשימת הדוא"ל שלך ולהוציא כתובות דוא"ל לא מגיבות.

באשר לתמחור, ל-Mailgun יש תוכנית חינמית המאפשרת לך לשלוח 10,000 אימיילים בכל חודש בחינם. יש לו שלוש תוכניות פרימיום נוספות החל מ-$79 לחודש.

10. מייל אלסטי

Elastic email bulk sender

Elastic Email הוא עוד שולח דוא"ל רב עוצמה שמגיע עם הרבה תכונות. זה אידיאלי ליזמים בודדים ולבעלי עסקים קטנים.

יש לו עורך מבריק המאפשר לך להגדיר את פריסת הדוא"ל שלך. העורך גם מאפשר לך לבנות טפסי הצטרפות ודפי נחיתה.

אתה יכול להשתמש ב-Elastic Email כדי לתזמן מסעות פרסום מרובים בו-זמנית באמצעות הגדרות שונות.

Elastic Email יש עורך עיצוב ידידותי למתחילים. אם אתה יכול לקודד ב-HTML, תמצא את העורך הזה חזק מאוד.

בנוסף לכך, עורך העיצוב של Elastic Email מאפשר לך לעצב טפסים ודפי נחיתה מותאמים אישית ליצירת לידים לעסק שלך.

בנוסף, פלטפורמה זו ניתנת להרחבה מאוד.

Elastic Email יש תוכנית בחינם. בתוכנית זו, אתה יכול לשלוח רק 100 אימיילים ביום.

באשר לתוכניות התמחור בתשלום, ל- Elastic Email יש שתי חבילות: Unlimited ו- Unlimited Pro.

תוכנית Unlimited מתחילה ב-$15 לחודש עבור אימיילים ללא הגבלה לעד 10,000 אנשי קשר. חבילת Unlimited Pro מתחילה ב-$30 לחודש. Elastic Email מספק גם תוספות אופציונליות שעשויות להעלות את התמחור.

סיכום

שימוש בספק השירות הנכון לשליחת דוא"ל בכמות גדולה יכול להפוך את מסע הפרסום שלך לשיווק בדוא"ל מוצלח באמת.

עם זאת, מציאת שולח הדואר האלקטרוני הטוב ביותר שהופך את שיווק האימייל שלך לחסכוני וללא תקלות יכולה להיות משימה מאתגרת. אנו מקווים שרשימה זו של 10 שירותי שליחת הדוא"ל הטובים ביותר תקל עליך את המשימה הזו.

רוב שולחי הדואר האלקטרוני ברשימה זו מציעים תוכניות בחינם. והתוכניות בתשלום שלהם סבירות מאוד.

הירשם לחשבון Adoric בחינם

Best bulk email sending services

exit-intent cover image

email marketing funnel cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button