רעיונות לעסקים

17 פריצות לאופטימיזציית המרות של מסחר אלקטרוני שיביאו לך יותר לקוחות

אם אתה רוצה לעשות יותר מכירות, תצטרך לזכות בעוד לקוחות. עם זאת, הגדלת שיעור ההמרה יכולה להיות קשה מאוד בהתחשב בתחרות העזה שיש בשוק.

מסחר אלקטרוני הוא תעשייה תחרותית ביותר. יש יותר מ -7 מיליון חנויות מקוונות , רבות מהן מוכרות את אותם מוצרים שאתה מוכר.

למרות שההבדלים במחירים הם גורם מכריע עבור הצרכנים, ישנן נקודות נוספות שהם לוקחים בחשבון לפני ביצוע הרכישה.

אלו הנקודות שנבדוק היום. המטרה היא לעזור לך לזהות תחומים מרכזיים שבהם תוכל לבצע אופטימיזציות כדי לשפר את שיעור ההמרה של האתר שלך.

במאמר זה נדבר על אופטימיזציה של שיעור ההמרה וכיצד להגדיל את שיעור ההמרה של מסחר אלקטרוני.

אתרים כמו שלך שמנסים להשיג מוצר ותוכן מול האנשים הנכונים, כדי לגרום לאנשים להצטרף, לעסוק או לקנות.

מהו שיעור המרה של מסחר אלקטרוני?

ניתן להגדיר את שיעור ההמרה של מסחר אלקטרוני כאחוז המבקרים שנוחתים באתר או בדף שלך ומבצעים רכישה מוצלחת.

יש לכך חשיבות עצומה מכיוון ששיעור ההמרה הממוצע נמוך עד 3 אחוזים ברוב הענפים. זה יפה, אבל זה מסתיים במאות המרות מוצלחות מכיוון שרוב האתרים הגדולים מקבלים אלפי מבקרים.

בוא נעשה קצת מתמטיקה עכשיו.

נניח שאתה מקבל 100,000 מבקרים בחודש ושיעור ההמרה שלך הוא 2 אחוזים.

המשמעות היא שרק 2,000 מתוך 100,000 המבקרים האלה בסופו של דבר מבצעים רכישה. למרבה המזל, יש דרכים להעלות את המספר הזה.

אם תבצע אופטימיזציה של האתר שלך כראוי, שיעור ההמרה שלך יכול לטפס ל-4%.

כיצד לבצע אופטימיזציה של אתר מסחר אלקטרוני

להלן 17 פריצות לאופטימיזציית המרות של מסחר אלקטרוני כדי להתחיל:

1. שימו לב במיוחד לקריאה לפעולה (CTA)

call to action
קריאה לפעולה

הקריאה לפעולה משמשת כדי לומר למשתמשים איזו פעולה תרצה שהם יבצעו. זה מעודד תגובה ספציפית ויכול להיות יעיל מאוד בהגברת ההמרות כפי שנדון באחד מהבלוגים הקודמים שלנו שכותרתו כיצד ליצור את הקריאה לפעולה המושלמת כדי להגדיל את ההמרות .

על פי דיווחים, לכ -70 אחוז מהעסקים אין CTA באתר האינטרנט שלהם למרות ש-CTA מציעים שיעור המרה ממוצע של 4.23%.

לקוחות אולי לא תמיד יודעים מה אתה מצפה מהם לעשות, לכן הקפד לכלול CTAs בכל עמוד. CTA יכול להיות בצורת כפתור, ביטוי, סרטון, היפר-קישור או אינפוגרפיקה.

האפשרות הנכונה תלויה במספר גורמים כולל קהל היעד והמניע שלך. לדוגמה, סרטון יכול להיות אופציה טובה אם המטרה היא לספר למשתמשים איך המוצר שלך עובד כדי שיוכלו לקנות אותו.

גורם חשוב נוסף הוא מיקום ה-CTA שלך. למרות שהצבת ה-CTA בראש נראית כאסטרטגיה טובה, היא לא תמיד היעילה ביותר.

מצא מקום שבו סביר יותר שמשתמשים יבחינו בקריאה לפעולה. אם זה עמוד קטן – כמו דף מוצר – אז ה-CTA צריך להיות בחלק העליון או התחתון. זה יכול להיות בצורת כפתור כמו 'קנה עכשיו', 'רכישה' או "חסוך כסף".

בחירת המילים שלך היא בעלת חשיבות עצומה. מילים טיפוסיות כמו 'קנה' או 'רכישה' אינן עושות טוב כמו הודעות מותאמות אישית כמו 'אני רוצה לחסוך כסף'.

בנוסף לכך, שימו לב לעיצוב כפתור ה-CTA שלכם. זה צריך להיות גלוי בצורה מאוד מסודרת ולא לעמוד כמו אגודל כואב על הדף. רק שינוי צבעים יכול להשפיע על ה-CTA שלך כפי שניתן לראות במקרה של Andreas Carter Sports.

החברה עברה מירוק לכחול. השינוי הקטן הזה הביא לירידה של 50 אחוז בשיעורי נטישת העגלה.

2. ודא שהאתר שלך נטען מהר

כ -53 אחוז מהמבקרים יעזבו את האתר שלך אם ייקח יותר מ-2 שניות לטעון. לקונים יש הרבה אפשרויות, אם האתר שלך איטי בטעינתו, הם יעברו למתחרה שלך ואולי לעולם לא יחזרו לאתר שלך.

עיכוב של מילי שניות יכול לגרום להפחתה של ההמרה ב-7 אחוזים. תסתכל על חברות גדולות כמו אמזון ו-Walmart, הן נותנות תשומת לב מיוחדת למהירות. תבחין שהם פועלים לפי הגישה המינימליסטית כדי להבטיח שהדפים נטענים במהירות.

Walmart, שעושה הרבה מכירות באינטרנט, ראתה עלייה של 2 אחוז בהמרות על כל שיפור של שנייה אחת במהירות. אם אינך בטוח כמה זמן לוקח לאתר שלך לטעון, פשוט עבור לכאן והרץ בדיקה.

עליך להקפיד לבדוק מהירויות באזורים שונים, במיוחד אם אתה מכוון למבקרים בינלאומיים. המהירות תלויה במגוון גורמים כולל:

  • האיכות והמיקום של השרתים שלך
  • סקריפטים בשימוש בדף
  • גודל הסרטונים והתמונות

כל הגורמים הללו יכולים להשפיע על מהירות טעינת העמוד. בחר תוכנית אירוח שמציעה מהירות טובה. כדאי לבחור בחברת אחסון שמציעה לארח את האתר שלך בשרת שנמצא במדינת היעד שלך.

לדוגמה, אירוח של אתר בארה"ב יכול להיות רע אם רוב המבקרים שלך נמצאים ביפן או באוסטרליה. טעינת האתר שלך תהיה איטית בגלל המרחק הפיזי בין המארח לארץ היעד.

במקרה כזה, חפש חברה שיש לה שרתים ביפן, אוסטרליה או מדינות שכנות.

לאחר מכן, שימו לב לתמונות ולסרטונים. סרטונים צריכים להיטען רק כאשר משתמש גולל אליו למטה, ולא אוטומטית כאשר הדף נטען. כמו כן, בצע אופטימיזציה של תמונות לנייד ולאינטרנט. ככל שגודל התמונה קטן יותר, כך האתר שלך יטען מהר יותר.

דאג שהתמונות שלך יישמרו בפורמט jpeg. הסיבה היא שתמונות jpeg תופסות מעט מאוד מקום בשרת. כמו כן, ודא שאין בעיות הקשורות לסקריפט או למטמון מכיוון שהן יכולות להשפיע על המהירות.

3. הצע הנחות וחבילות מיוחדות

bulk discount
הנחה בתפזורת

הנחות הן פיתיון טוב למשוך לקוחות פוטנציאליים.

מאמינים כי 92 אחוז מהקונים בארה"ב משתמשים בקוד הנחה או קופון לאורך כל השנה. עם זאת, הביקוש להנחות בדרך כלל עולה במהלך החגים.

מאמינים שהצעת הנחה מועילה יותר מהגדלת הכמות. זו הסיבה שאנו מעודדים חברות להתרכז יותר בהצעת הנחות ופחות בהגדלת הכמות. הצעת הנחות על ידי חברות בחנויות שלהן תמיד הייתה אסטרטגיה מוצלחת שניתן לחישוב על ידי נוסחת הרווח הפשוטה של מתמטיקה אשר גוזרת ואומרת לך את נתח הרווח וההפסד.

זה גם בגלל שעל ידי הפחתת מחירים, אתה יכול לתת מענה ליותר אנשים. מישהו עלול למצוא את המוצר שלך יקר מדי ב-$55 אבל סביר במחיר של $50. על ידי הצעת הנחה של 10 אחוז בלבד, ייתכן שתוכל למשוך אלפי קונים נוספים.

ישנן מספר דרכים להציע הנחה, כולל חבילות ערך שיכולות לעזור להגדיל את המכירות ב-73 אחוזים . בנוסף לכך, אתה יכול להציע קודי הנחה שניתן להשתמש בהם מיד או בעתיד כדי לעודד משתמשים לחזור ולבצע רכישות נוספות.

דרך פופולרית נוספת להציע הנחות היא מבצעים עונתיים שיכולים להוכיח את עצמם כיעילים גם בהיפטרות ממלאי ישן. עם זאת, היזהר מכיוון שצרכנים תופסים לעתים קרובות מוצרים מוזלים עם מכירות גרועות.

4. נסה אימייל שיווק

שיווק בדוא"ל מציע החזר ROI של עד 4,400 אחוז , מה שהופך אותו לאחת השיטות הטובות ביותר להגדלת ההמרה.

ניתן להשתמש בטכניקת השיווק המדהימה הזו כדי ליצור קשר ישיר עם הלקוחות והקונים הפוטנציאליים שלך, מה שהופך אותה לאופציה טובה לזכות בלקוחות אבודים.

יש אנשים שטוענים ששיווק בדוא"ל אינו פופולרי כמו פעם, אבל נזכיר לכם שכ -91 אחוז מהקונים עדיין בודקים את המיילים שלהם מדי יום. יתרה מכך, זוהי שיטת השיווק עם ערך ההזמנה הממוצע הגבוה ביותר .

עם זאת, הבעיה היא ששיווק בדואר אלקטרוני יכול להיות קצת קשה לשלוט בו. תחילה תצטרך לגרום לאנשים להירשם לניוזלטרים שלך ואז להמציא תוכן מעניין כדי להמיר אותם.

email marketing
שיווק בדוא"ל

התהליך יכול לקחת מעט זמן אבל זה שווה את המאמץ.

Adoric יכולה לעזור לך להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך על ידי יצירת טפסים וחלונות קופצים משכנעים כדי ללכוד את פרטי הקשר של לקוחות פוטנציאליים.

דנו בכמה עצות נהדרות בבלוג הקודם שלנו שכותרתו מדריך למתחילים ליצירת מגנטים חזקים ויעילים . תסתכל על זה אם אתה מתקשה לייצר לידים.

שקול לחלק את הקהל שלך לפלחים ולהמציא מסרים מותאמים אישית כדי להבטיח שהם מבצעים המרה. דרך טובה לחסוך זמן וכסף היא להפוך את מאמצי השיווק בדוא"ל לאוטומטיים.

מיילים אוטומטיים בממוצע גבוהים ב-152 אחוזים בשיעור הקליקים ושיעורי פתיחה גבוהים ב-70.5 אחוזים בהשוואה למיילים מסורתיים.

כ -82 אחוז מהעסקים משתמשים בטכנולוגיית שיווק בדוא"ל במאמצי השיווק שלהם. חברות המשתמשות בכלי אוטומציה רואות שיעורי המרה של עד 50 אחוז.

אתה צריך להתרכז בשני דברים – לגרום ליותר אנשים להירשם ולהעלות מסר שגורם להם לעשות את הצעד הרצוי לך, כלומר: לבצע רכישה.

ההודעה צריכה להיות כתובה היטב. שמור את זה פריך ומותאם אישית. אתה יכול לכלול הנחות והצעות מיוחדות במייל כדי לגרום לאנשים להתרגש ממה שיש לך להציע.

5. הצע משלוח חינם

free shipping
משלוח חינם

מקור תמונה

בואו ניגש ישר לעניין: משלוח חינם יכול לעזור למשוך יותר קונים מכיוון ש-80 אחוז מהמשתמשים מחפשים חנות שמציעה משלוח חינם.

אנשים לא אוהבים לשלם עבור משלוח ורבים יעזבו את האתר שלך אם הם מוצאים את המשלוח יקר מדי.

על ידי הצעת משלוח חינם באותו יום, אתה יכול להגדיל את ההמרה ב -20 עד 40 אחוזים .

זכור שאתה יכול לגרום לצרכנים לשלם יותר אם אתה מציע משלוח חינם. שימוש באסטרטגיית אופטימיזציית המרות זו יעזור לך להשיג יותר מכירות.

6. שקול להציע נסיונות חינם

adoric
אדוקה

נסיונות חינם עוזרים לזכות באנשים שאינם מכירים, מבינים או סומכים על המוצר או האתר שלך.

שיעורי ההמרה של Freemium נעים בין 2 ל-5 אחוזים . המשמעות היא שרק 5 אחוז מהמשתמשים שיבחרו לנסות את תקופת הניסיון החינמית שלך יהפכו לצרכנים בתשלום.

זה אולי נשמע כמו מספר גרוע, אבל אם תוסיף את 5 האחוזים האלה לשיעור ההמרה הממוצע שלך של 3, סך ההמרה שלך יעלה ל-8 אחוזים, וזה די מרשים.

כעסק, אתה צריך לעבוד כדי לגרום ליותר אנשים לנסות הדגמה בחינם. על פי דיווחים, הדגמות חינמיות שדורשות כרטיס אשראי מציעות שיעורי המרה גבוהים יותר – עד 40 אחוז.

הסיבה לכך היא שניסויים בחינם הדורשים כרטיס אשראי מביאים משתמשים מוסמכים. כדי להשיג תוצאות טובות, עליך לקדם באגרסיביות את הצעת הניסיון בחינם שלך כדי שיותר מבקרים ידעו עליה.

7. השתמש במדיה חברתית

ניתן להשתמש במדיה חברתית כדי להגדיל את ההמרה על ידי משיכת לידים טובים. יש מיליארדי אנשים בפייסבוק, אינסטגרם, Snapchat ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות. אתה צריך לעבוד על אסטרטגיה אמינה כדי למקד את האנשים האלה ולהפוך אותם לצרכנים משלמים.

נראה שעסקים די טובים בשימוש במדיה חברתית כדי למשוך משתמשים אבל מעטים מאוד יודעים איך להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי לשפר את ההמרה.

הם מייצרים מעורבות ומקבלים משוב אך לעתים נדירות מאוד זה ממיר לרווח.

best insta tips
הטיפים הטובים ביותר לאינסטה

דרך טובה מאוד להשתמש במדיה חברתית כדי להגדיל את ההמרה היא להתרכז בתוכן שנוצר על ידי משתמשים. אתה יכול לעודד צרכנים ללבוש את המותגים שלך ולשתף תמונה במדיה החברתית באמצעות ההאשטאג של המותג שלך תוך בחירת הפוסט הטוב ביותר שיוצג בדף שלך.

זה לא רק יעזור לקדם את העסק שלך אלא גם ייתן לאנשים סיבה לקנות את מה שיש לך להציע. צרכנים רוצים שיזהו אותם. הופעה בפרופיל עסקי יכולה להיות משמעותית עבורם.

בנוסף לכך, השתמש בשילוב של סרטונים ותמונות. לפי דיווחים, 90 אחוז מהרוכשים באינטרנט אומרים שסרטונים יעילים מאוד בקבלת החלטות רכישה.

אתה יכול לפרסם ביקורות, מדריכי הדרכה ומדריכי קנייה בדף שלך כדי לחנך את הצרכנים ולהמיר אותם. זה יכול להיות גם רעיון טוב לשתף פעולה עם גורם משפיע כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלך.

אנשים סומכים על משפיענים באותה מידה שהם סומכים על חברים ובני משפחה. מצא מישהו שיש לו עוקבים ומוניטין גדולים ואז שותף עם אדם כזה בקידום המוצרים שלך.

8. דאג למשתמשים ניידים

השימוש במובייל גדל בצעדי ענק בשנים האחרונות. גוגל אוהבת אתרים ידידותיים לנייד מכיוון שכמחצית ממשתמשי האינטרנט נמצאים בנייד .

mobile sites
אתרים לנייד

אתרים לא רספונסיביים נראים רע ולא מקצועיים כפי שנראה למעלה. סביר להניח שמשתמשים שינחתו באתר כזה יעזבו אותו ויפנו לאתרים שעובדים היטב במכשירים ניידים.

אם האתר שלך פועל על וורדפרס, אתה יכול למצוא בקלות ערכות נושא ידידותיות לנייד שבהן תוכל להשתמש כדי לאתחל את העיצוב שלך.

כדי לבדוק את התגובתיות הניידת של האתר שלך, עבור לכאן .

9. שפר עיצוב

בין אם משתמש נמצא במכשיר נייד או במחשב, הוא או היא מצפים שהאתר שלך יהיה קל לניווט. אתר אינטרנט רע לעיניים או קשה לניווט יאבד מבקרים.

השתמש בפסיכולוגיה של צבע וניגודיות כדי להמציא צבעים שנראים טוב ומשתלבים היטב עם הנושא של האתר שלך.

bad design
עיצוב גרוע

בדוגמה למעלה יש הרבה צבעים שלא רק נראים רע אלא גם קשים לעיניים. בנוסף, הגופן גם קשה מאוד לקריאה. זה לא משנה עד כמה התוכן הוא אינפורמטיבי. רוב האנשים יעזבו אתר כזה.

לחוויית משתמש טובה יותר, הגופן צריך להיות גדול וניתן לקריאה בקלות. יתרה מכך, קטגוריות צריכות להיות מחולקות בצורה ברורה כך שמשתמשים יוכלו למצוא בקלות את מה שהם צריכים.

10 . השתמש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בצורה הנכונה

בעוד שהמטרה העיקרית של SEO היא להביא תנועה לאתר שלך, ניתן להשתמש בו גם כדי לשפר את ההמרה.

חשבו כיצד אתם מציגים את האתר שלכם במנועי חיפוש.

זה לא צריך להיות רק על לגרום ליותר אנשים לבקר באתר שלך. עבור חנות מסחר אלקטרוני, זה אף פעם לא קשור למספר המבקרים. זה תמיד קשור לאנשים שקונים.

אתה צריך לשים לב לגורמים כמו מילות מפתח, תיאור META וכותרת.

נניח שאתה מוכר משקפי שמש ואתה מדורג טוב במנועי החיפוש עבור מילת המפתח 'קנה משקפי שמש'.

מילת מפתח זו מסבירה את עצמה. אנשים שיחפשו את המונח הזה יתעניינו ברכישת משקפי שמש. הדף שמדורג בגוגל צריך להיות באופן אידיאלי דף המוצר שלך.

זה קורה כאשר אנו משתמשים במילות מפתח שגויות בדף הלא נכון. עליך להקפיד על אילו מילות מפתח דף מדורג ומה העמוד מציע בפועל.

אם משתמשים נוחתים בדף שמכיל את ההיסטוריה של ביקורות על החברה או המוצר שלך, הם עשויים לעזוב את הדף מיד ולבחון אפשרויות אחרות כי הם לא מעוניינים בביקורות, הם רק מעוניינים לקנות.

שילוב של אופטימיזציה למנועי חיפוש ואופטימיזציה של שיעור המרות יכולה להיות עבודה קצת מסובכת. בדוק את האתר שלך וודא שהתוכן מתאים למה שאתה מציע.

שימו לב למה שיש לגוגל אנליטיקס לומר. שיעור היציאה מדף הכניסה יכול להיות אינדיקטור טוב מאוד. שיעור יציאה מדף כניסה נמוך מציין שהדף שלך מציע תוכן לא רלוונטי או גרוע. אם זה המקרה, שקול לעדכן אותו.

11. הוסף שורת חיפוש

כ-30 אחוז מהמבקרים באתר מסחר אלקטרוני משתמשים בסרגל החיפוש כדי למצוא את מה שהם צריכים. אין פלא מדוע משתמשים שמשתמשים בסרגל החיפוש נוטים פי שניים להמיר.

search bar
שורת החיפוש

צרכנים שנוחתים באתר שלך עשויים לחפש משהו ספציפי. לא תמיד יש להם זמן לעבור על כל המוצרים, וזו הסיבה שרובם מעדיפים להשתמש בתכונת החיפוש.

הקפד למקם אותו בצורה בולטת ולהוסיף מסננים כך שמשתמשים יוכלו לחפש על סמך צבע, גודל וגורמים אחרים כאלה.

12. הוסף אמינות לאתר שלך

ייתכן שלצרכנים שנוחתים באתר שלך בפעם הראשונה אין הרבה אמונה במה שיש לך להציע. דרך אמינה לזכות בצרכנים כאלה היא להיראות אותנטי.

שתף פרטים לגבי העסק שלך כגון חברי צוות, כתובת פיזית, תמונות ומספר טלפון. בנוסף לכך, ציין כמה פרסים או רישיונות שרכשת.

ecommerce conversion
המרה של מסחר אלקטרוני

יתרה מכך, תוכל להציג מידע הקשור לחברת האם שלך, אם היא ידועה ורשומה, כפי שניתן לראות לעיל.

13. הצג הוכחה חברתית

אנשים מעדיפים לקנות מוצרים בטוחים ואמינים. הצג מה אחרים חושבים על האתר שלך על ידי הצגת ביקורות ועדויות שכן כ-92 אחוז מהמשתמשים בודקים ביקורות מקוונות לפני שהם מבצעים רכישה.

ביקורות גורמות לעסקים להיראות אמינים. עם זאת, עליך להקפיד על איזון בין ביקורות חיוביות ושליליות שכן אתרים המציגים רק ביקורות חיוביות נראים לא אותנטיים.

14. הקל על הצ'ק-אאוט

הרבה צרכנים עוזבים במהלך תהליך התשלום כי הם מוצאים את זה בעייתי כפי שנדון באחד מהבלוגים הקודמים שלנו שכותרתו הסיבות המובילות לנטישת עגלת קניות – ואיך לתקן את זה .

הפוך את היציאה לקלה יותר על ידי הצעת יציאה לאורחים, הסרת עלויות נסתרות ואפשר למשתמשים לחסוך בעגלות.

השלבים הקטנים האלה יכולים להגדיל את ההמרה ולעודד משתמשים להשלים את התהליך במקום לנטוש את העגלה שלהם.

15. הצע שיטות תשלום מרובות

conversion optimization hacks
פריצות לאופטימיזציה של המרות

תן לקונים את האפשרות לבחור מבין מספר שיטות תשלום כולל מזומן במשלוח, PayPal, כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב ואפשרויות תשלום מקוונות אחרות.

הצרכנים רגילים לשיטות תשלום ספציפיות, במיוחד כשמדובר באתרי מסחר אלקטרוני. לא לכולם נוח למסור פרטי כרטיס אשראי וחלקם אוהבים להשתמש בארנקים מקוונים מכיוון שהם נחשבים בטוחים יותר.

16. בנה אמון עם הקונים שלך

חוסר אמון הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שצרכנים נוטשים אתר. אתה יכול ליצור קשרים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך על ידי שקיפות ותשובות לכל השאלות שלהם.

יש מדיניות החזרה מפורטת, מדיניות פרטיות שעונה על כל השאלות שעשויות להיות למשתמש לגבי החברה שלך.

בנוסף לכך, אתה יכול ליצור דף שאלות נפוצות מפורט שעונה על כל שאלה אפשרית של לקוח פוטנציאלי.

17. שפר את תמיכת הלקוחות שלך

הצע תמיכת לקוחות מעולה כדי שהמשתמשים שלך יוכלו להגיע אליך מתי שהם רוצים. חברות הצליחו להגדיל את ההמרה בעד 156 אחוז רק על ידי שיפור תמיכת הלקוחות.

ecommerce conversion optimization hacks
פריצות לאופטימיזציה של המרות במסחר אלקטרוני

הסוד טמון בזמינות ובטיפול בשאלות ותלונות הלקוחות בצורה מקצועית.

צ'אט חי יכול להיות לעזר רב כאן, אבל אפשרויות אחרות כמו תמיכה טלפונית ותמיכה בדוא"ל מתאימות די טוב.

סיכום

אנו מקווים שהפריצות למסחר אלקטרוני אלו יעזרו לך לבצע יותר מכירות. שקול להשתמש בשילוב של אסטרטגיות אלה ושם לב למספרים כדי שתדע מה ההשפעה של כל אחת מהן על שיעור ההמרה שלך.

 

נסה את Adoric בחינם

 

ecommerce-optimization

reduce churn rate

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button