רעיונות לעסקים

24 רעיונות ההמולה הטובים ביותר להרוויח 1000$ נוספים בחודש בשנת 2022

הבלאגן צדדי טוב הוא בניית עסק לעצמך. והיום, הרעיונות הטובים ביותר להמולה הם אלה שיש להם פוטנציאל להרוויח הכנסה אינסופית – משהו מעבר ל-1,000 דולר בלבד בחודש.

כרטיס הביקור של חוקר צד הוא מנטליות ניסיונית מרושעת הרואה באילוצי משאבים אתגר מרגש, לא כסימן לוותר. הצדדים באים מרקע מגוון ומוכרים מגוון רחב של מוצרים.

אלפים מצטרפים לשורותיהם כאשר אנשים מגלים מחדש שחיסכון בכסף ועבודה במשרה מלאה הולכים רק עד כה – יש רצפה קשה, בעוד שהתקרה עבור ההמולות הצדדיות היא כמעט בלתי מוגבלת. אבל זה לא מקל על זה. אז, מה נכנס לאמנות המתפתחת של להתחיל ולקיים מהל צד טוב כדי להרוויח כסף?

קיצורי דרך ✂️

  • מהי המולה מהצד?
  • 24 התרוצצויות נהדרות כדי להרוויח כסף נוסף
  • שאלות שיש לשאול כאשר שוקלים התרוצצות צדדית
  • מציאת ההמולות הצדדיות המושלמות עבורך
  • שאלות נפוצות בנושא התחלת התרוצצויות

סדרת סרטונים בחינם: השראה למסחר אלקטרוני

מרגיש חסר השראה? צפו בכמה מהיזמים המצליחים בעולם חולקים את העצות הטובות ביותר שלהם לבעלי עסקים חדשים.

מהי המולה מהצד?

במובן הנרחב ביותר שלו, "המולה מהצד" פירושה כל פעילות מחוץ לעבודת היום שלך שעוזרת לך להרוויח יותר כסף. מבחינה טכנית, זוהי עבודה במשרה חלקית או עבודה שנעשתה עבור אפליקציות דחף צדדיות כמו Airbnb, Uber, Lyft, Rover, DoorDash או TaskRabbit.

אבל לא כל ההמולות בצד נוצרות שוות. משרה חלקית עשויה להיות טובה עונתית, אבל בחודשים איטיים יותר, שעות מוגבלות יכולות להיות תקציב מוגבל. אפליקציות הופעות כמו Uber עשויות להועיל להרוויח כמה דולרים נוספים במהירות, אבל לאפשרויות אלה יש מבני תשלום שנועדו למזער את התשלום לאנשים המספקים את השירות.

24 התרוצצויות נהדרות כדי להרוויח כסף נוסף

הנה הרשימה שלנו של ההמולות הצדדיות הרווחיות להרוויח כסף.

  1. צור ומכור את הסחורה שלך בעבודת יד
  2. צור עיצובים משלך לעסק בהדפסה לפי דרישה
  3. התחל עסק דרופשיפינג
  4. התחל זין ומכור מינויים דיגיטליים
  5. הצטרף לכלכלת ההופעות
  6. ללמד קורס מקוון
  7. פתח בלוג
  8. התחל ערוץ יוטיוב
  9. הפוך למשפיען
  10. התחל פודקאסט
  11. הפוך למנהל חשבונות עצמאי
  12. השתתף בסקרים מקוונים בתשלום
  13. הפוך לנהג שיתוף נסיעות
  14. הפוך לדוג ווקר
  15. הפוך לסופר עצמאי
  16. הפוך לשומר בית אמין ו/או חיות מחמד
  17. ניהול חשבונות מדיה חברתית
  18. הפוך למדריך טיולים עבור השכונה שלך
  19. תמלול הערות רפואיות והליכים משפטיים
  20. היה בודק משתמשים עבור אפליקציות ואתרים
  21. התחל עסק סיטונאי
  22. הפוך למשווק שותפים
  23. מכירת מוצרים דיגיטליים
  24. למכור צילום

1. צור ומכור את הסחורה שלך בעבודת יד

יש משהו מספק בתחביבים שמרוויחים כסף. אין זה מפתיע שסוחרי Shopify רבים מתחילים עסקים קטנים מצליחים מתוך תחביב שהם התחילו לעשות בזמנם הפנוי. אם אתה נהנה לעשות את העבודה, זה לא מרגיש כמו עבודה. תחשוב על משהו שאתה נהנה לעשות, גם כשאף אחד לא משלם לך. בין אם זה נגרות, סריגה, צביעה או יצירה – תחביבים אלו יכולים לשמש בסיס להמולות צדדיות רבות וייחודיות.

כמעט לכל אחד יש תחביב או מוצא יצירתי שהם נלהבים ממנו. אתה במצב טוב במיוחד אם שלך כרוך בהכנת משהו עם הידיים שלך. למרות שיצירת מוצרים בעבודת יד דורשת המון זמן בלימוד מלאכה, זו אחת הדרכים הטובות ביותר להתבלט בים של מוצרי סחורה. אתה יכול גם למכור פריטים בעבודת יד ב-Etsy לצד חנות המסחר האלקטרוני שלך כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים נוספים.

נוסף על כך, רכישת חומרי גלם מעמידה אותך בעמדה ייחודית להבטיח שתהליך הייצור שלך מתיישב עם ערכי המותג שלך. למעשה, בעלי עסקים רבים משתמשים בערכים שלהם, כמו יצירת מוצרים המכילים חומרים הניתנים למחזור, כחלק מהמכירות שלהם. קח את דיק מובי, קמעונאי שמייצרת משקפי שמש באמצעות אצטט נטול שמן בלבד, תחליף פלסטיק ידידותי לסביבה.

Dick Moby

מתיקים העשויים ממושבים ישנים לרכב ועד למכשירי רדיו וינטג' שעוצבו מחדש כרמקולי Bluetooth, מיחזור חומרים יכול להיות דרך מצוינת לשמור על הקיימות הסביבתית של המוצר שלך תוך שמירה על עלויות נמוכות. אם אתה אוהב לקחת דברים ישנים ולהפוך אותם למשהו חדש, זה עשוי להיות ההמולה בצד עבורך.

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד למצוא ולמצוא מוצר מנצח למכירה

תוך פחות מ-40 דקות, תן לנו להדריך אותך כיצד למצוא רעיונות למוצרים, כיצד לאמת אותם וכיצד למכור את המוצר ברגע שיש לך רעיון שאתה רוצה להמשיך.

הירשם עכשיו

2. צור עיצובים משלך עבור עסק הדפסה לפי דרישה

עסקים בהדפסה לפי דרישה הם מיזמים מהנים בסיכון נמוך אם יש לך תשוקה לעיצוב ואתה מחפש לטבול את הרגליים למים היזמיים. אפליקציות Shopify כגון Printful ו-Printify מאפשרות לך להעלות בקלות עיצובים מותאמים אישית לפריטים כמו חולצות, ספלים, כיסויים לטלפון, תיקי בד, כריות ועוד, כך שתוכל לייבא מוצרים חדשים ישירות לחנות Shopify שלך.

printify

כאשר לקוחות מבצעים רכישה, הפריטים מודפסים ונשלחים ישירות אליהם מהיצרן שלך. הדפסה לפי דרישה מציעה יתרון מרכזי אחד על פני ייצור מוצרים בכמויות גדולות: היצע המוצרים שלך יכול להתאים ולהתרחב עם הביקוש מבלי שתצטרך לבצע רכישות מלאי גדולות מראש. ואתה עדיין יכול להוסיף את הכישרון והמיתוג שלך למוצרים באמצעות העיצובים החזותיים המותאמים אישית שלך.

נוסף על כך, מכיוון שעבודת הייצור והמשלוח מתבצעת במיקור חוץ לצד שלישי, יהיה לך יותר זמן לעבוד על עיצוב ושיווק העסק שלך.

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה על פי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית בת 40 דקות שלנו, נעביר אותך מרעיון המוצר להקמת חנות מקוונת ועד לקבלת המכירה הראשונה שלך להדפסה לפי דרישה.

הירשם עכשיו

3. התחל עסק דרופשיפינג

אם אתה אוהב את ההיבטים האוטומטיים של הדפסה לפי דרישה, אבל אתה מתעניין יותר בשיווק ובתפעול על פני יצירת עיצובים מותאמים אישית, שקול לפתוח עסק דרופשיפינג. Dropshipping הוא מודל עסקי מקוון נוסף שבו צד שלישי מייצר ושולח עבורך מוצרים קיימים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקים את החנות שלך, לתמחר את המוצרים שלך ולשווק את העסק.

what dropshipping is

Dropshipping היא גם הזדמנות בסיכון נמוך מכיוון, שוב, מוצרים נשלחים רק כאשר הם נרכשים, מה שמשאיר הרבה מקום לרווח, כל עוד הוצאות השיווק שלך סבירות. עם צד שלישי שאחראי על ייצור ומשלוח, דרופשיפינג מפנה הרבה זמן. אתה יכול גם dropship בשווקים כמו אמזון ו-eBay כדי להגיע ליותר לקוחות.

את הזמן שאתה חוסך בדרופשיפינג אפשר לבזבז על מציאת נישה למכור אליה, שיווק המוצרים שלך, הגעה לקונים חדשים או עזרה ללקוחות שלך. מכיוון שפיתוח ועיצוב מוצר נעדרים באופן ניכר מהמשוואה הזו, דרופשיפינג הוא בהחלט מהומה צדדית עבור אלה שרוצים להגמיש את שרירי השיווק שלהם.

4. התחל זין ומכור מנויים דיגיטליים

חשבת פעם על סטארטאפ מגזין משלך? זין הוא בדרך כלל עבודת מחזור קטנה יותר. המונח "zine" משמש לתיאור כל מגזין המתמקד בקהל נישה, אך ההבדל העיקרי ממגזין הוא האלמנט העצמאי בעבודת יד, המסתמך על רעיונות וערכים שאינם מכוסים על ידי התקשורת המרכזית.

עבור אמנים, מעצבים גרפיים וסופרים, זין יכול להיות מאמץ צדדי מקוון נהדר כדי להציג ולמכור את העבודה שלך. עבור פעילים, זו יכולה להיות דרך חשובה לגייס אנשים. ל-Zines מסורת עשירה של הצגת יצירות אמנות וספרות אלטרנטיביות ולא מוערכות.

הרשת העניקה לדור הבא של יוצרי zine פלטפורמה לשיתוף רעיונות חדשים באמצעות מינויים דיגיטליים. ואם אתה טוב בהגהה, על אחת כמה וכמה – אתה לא צריך לשכור אף אחד כדי לערוך את הזין שלך.

עם אפליקציית ההורדות הדיגיטליות של Shopify, קל יחסית למכור קבצים דיגיטליים בצורה מאובטחת, בעוד שהאפליקציה Lulu Direct יכולה לעזור בפרסום עצמי של עותקים פיזיים של ה-zine שלך.

making a zine

אפליקציות כמו אלה עוזרות להפחית את המשוכות ואת הזמן המושקע בניהול החנות שלך, זמן שניתן להזרים בחזרה לכתיבה, אמנות, צילום או כל תוכן שתבחר כדי לבסס את ה-zine שלך סביבו.

קרא עוד: הפוך ל-sidepreneur: 9 רעיונות עסקיים במשרה חלקית להתחיל בזמנך הפנוי

5. הצטרפו לכלכלת ההופעות

יש לך מערך מיומנויות שאתה יכול לעשות איתה כסף באינטרנט בצורה לגיטימית? שקול להפוך לחלק מכלכלת ההופעות. כלכלת ההופעות היא מערכת שוק חופשית שבה חברות עובדות עם קבלנים עצמאיים או פרילנסרים במקום להעסיק עובדים במשרה מלאה.

כלכלת ההופעות ראתה צמיחה של 33% בשנת 2020, צמיחה מהירה יותר מהכלכלה העולמית כולה, כאשר כ-35% מעובדי ההופעות היו קיימים ברחבי העולם. הנתונים גם מצביעים על כך שעובדי הופעות תרמו למעלה מ-1 טריליון דולר לכלכלת ארה"ב ב-2020.

פרילנסינג הפך לאחד מרעיונות ההמולה הטובים ביותר עבור בני דור המילניום בגלל היעילות – עכשיו קל יותר מתמיד לכותבים מנוסים (ומתקדמים), מתכנתים, מעצבים ומומחים אחרים להתחבר ללקוחות ולספק את שירותיהם מכל מקום בעולם. אתה יכול להתחיל במציאת משרות ב- Fiverr, Craigslist או Upwork ולבנות שם את הכישורים ואת תיק העבודות שלך.

אם אתה מחפש הופעה צדדית מהבית שמספקת הרבה מקום לצמיחה והחזרות מהירות יחסית, פרילנסר עשוי להיות בשבילך. בעוד פרילנסר מצריך ממך להחליף זמן ישירות בכסף, הדרך להכנסה פשוטה יותר מאשר לחכות למוצר שיתפוס כוח.

פרילנסר הוא התרוצצות צדדית משתלמת עבור בוגרים בקרוב או טריים מבית ספר תיכון או מכללה, שמוצאים את עצמם נדחקים מעבודות במשרה מלאה על ידי עמיתים מנוסים יותר. עבור חלק מאנשי המקצוע, עבודה על בסיס פרויקט לפרויקט מאפשרת להם להרוויח כסף נוסף תוך בניית תיק השקעות יקר וחיזוק קורות החיים שלהם עם רשימת לקוחות מרוצים.

כמה יזמים צעירים אפילו מתחילים לפרילנסר בזמן הלימודים. שירותים כמו שיעורים והכנה לבחינות כל כך פופולריים באוניברסיטאות בקרב פרילנסרים סטודנטים עד ששוק ההכנה למבחנים שווה 24 מיליארד דולר. חלק מהסטודנטים אפילו מוכרים חומרי לימוד והרצאות משלהם או מלמדים אנגלית.

כשחושבים על כך שכל אוניברסיטה רואה קבוצה מובטחת של לקוחות חדשים שנה אחר שנה, לא קשה להבין מדוע פרילנסרים צעירים קפצו על ההזדמנות.

זכור שבין אם אתה רוצה להיכנס לכתיבה עצמאית או להפוך לעוזר וירטואלי, הרשת שלך היא הכל כשמתחילים בלאגן מקוון. היכנס לטוויטר כדי לנהל שיחות עם אנשים מהתעשייה שלך או להיות מעורב בקבוצות Slack ובקהילות פרטיות כדי לשתף טיפים וטריקים. זה יעזור לך לבנות עסק בר קיימא מההופעה הצדדית שלך שאתה יכול לסמוך עליו להכנסה.

6. ללמד קורסים מקוונים

לימוד מקצוע, מיומנות או נושא חדש הוא מאתגר. זה דורש מחקר, זמן ועניין אמיתי בנושא. אבל רוב הסיכויים שיש נושאים וכישרונות שאתה כבר בקי בהם, במיוחד בהשוואה לציבור הרחב. למה לא ללמד אותם?

הוראה היא אחת ההזדמנויות המתגמלות ביותר, ועם פלטפורמות מקוונות כמו Udemy ו-Coursera, קל למורים מנוסים להסתובב ברחבי העולם ולהתחבר לתלמידים נלהבים.

היופי בהוראה מקוונת הוא שהנושא של הקורס שלך מוגבל רק על ידי הידע והדמיון שלך. האם אתה מומחה להיסטוריה של האימפריה הרומית? למד את זה! בעל ניסיון בעיצוב גרפי? שתפו את מה שאתם יודעים!

כל עוד יש אנשים שרוצים ללמוד מהניסיון שלך ומוכנים לשלם כדי שהמידע יארוז ויוצג בצורה נגישה, אתה יכול לעשות קורס כמעט על כל דבר.

7. התחל בלוג

כתיבת בלוג היא אחת מההמולות הפופולריות ביותר מכיוון שניתן לבצע אותה כמעט מכל מקום. רק עם מחשב נייד וחיבור WiFi, כל מיקום יכול להפוך למאורת ההוצאה האישית שלך. זה אולי לא רווחי מיד, אבל עבור בלוגרים המעוניינים לבנות מותג אישי, קהל ותיק עבודות, בלוג עושה הרבה בקידום הקריירה שלך.

למעשה, אחד הדברים המעניינים ביותר בבלוגים הוא האופן שבו הוא עשוי להועיל לקריירה הנוכחית שלך – שיתוף העבודה שלך יכול להראות למעסיקים ולמנהלי עובדים איך אתה חושב על בעיות ועל אילו פרויקטים עבדת. הורדת הידע הזה יכולה לעזור לך להתגלות או להתבלט מתוך מטח קורות חיים אם תחליט להגיש מועמדות לתפקיד חדש.

כמו הוראה, בלוגים יכולים להיות על כל דבר כל עוד סוג של קהל מעוניין ללמוד, מה שאומר שיש הרבה מקום לצלול עמוק לתוך נושא שאתה נלהב ממנו. עם זאת, אתגר אחד עם ההמולה הצדדית הזו הוא ללמוד איך לפתוח בלוג שמרוויח כסף.

צפיות בעמודים לא משלמות את החשבונות, אז סביר להניח שתצטרכו לעשות עבודה צמודה, כמו הפניית קוראים למוצרים, הצעת פוסטים או פרסומות ממומנות, או אפילו מתן שירות מקשר לבלוג כדי להיות רווחי בטווח הארוך. הצד החיובי? כבר עשית את העבודה הקשה של יצירת קהל.

8. התחל ערוץ יוטיוב

ליוטיוב יש יותר ממיליארד משתמשים שצופים שעות של סרטונים בכל יום. ככל שהפופולריות של האתר עלתה, כך גדלו ההזדמנויות לקריאייטיבים המחפשים ליצור תוכן וידאו משלהם.

אתה תמיד יכול ללמוד איך להקים ערוץ יוטיוב ולדבר על אירועים אקטואליים, לבצע מערכונים או מוזיקה, להציע הדרכות, או לעשות כמעט כל דבר אחר – אבל הכסף האמיתי הוא ביצירת ערוץ שעובד לצד העסק שלך.

בניית קהל גדול מספיק כדי להרוויח ממודעות יוטיוב לוקחת הרבה זמן, ולכן עדיף למצוא קשר ישיר יותר להכנסות מאשר לחכות שהמודעות יהפכו לבתי קיימא. ככל שהסרטונים שלכם תומכים במוצר קיים קרוב יותר, כך ייטב, גם אם זה אומר ליצור סרטונים לפני שאתם משיקים את המוצר שלכם.

קחו לדוגמה את המעצבת ג'סטין לקונטה. ג'סטין היא מעצבת אופנה ותכשיטים שמתמקדת בלהבטיח שהבגדים שלה מקורים ועשויים בצורה אתית. באמצעות המומחיות שלה, ג'סטין פתחה ערוץ יוטיוב שעובר על הרבה אופנתיות. היא בוחנת הכל, החל מאיך לעדכן את המלתחה שלך בתקציב ועד להבין אילו צבעים נראים הכי טוב עם גוון העור שלך.

Justine Leconte youtube

הערוץ של ג'סטין הוא לא רק מרכז לחינוך אופנה, הוא גם עוזר לחנך את הצופים שלה לאופנה בעלת מודעות חברתית. ובעוד שהיא מחנכת את 900,000 המנויים שלה, היא גם מסוגלת להביא את המותג שלה ללקוחות פוטנציאליים חדשים. ערוץ YouTube שעובד לצד מוצר הוא דרך קיימא לגרום לקהל חדש להיות מודע למותג שלך.

אבל היזהר מלפול למלכודת של קידום יתר של המוצר שלך. המפתח להצלחה כלכלית בהמולה הצדדית הזו הוא יצירת תוכן שאנשים באמת רוצים לצפות בו, והדבר האחרון שאנשים רוצים לצפות בו הם מודעות.

9. הפוך למשפיען

אנדי וורהול מיוחס כי חזה שבעתיד כולם יתפרסמו במשך 15 דקות. מדוגמניות אופנה באינסטגרם ועד קומיקאים בטוויטר, עכשיו נכון שלאדם הממוצע יש גישה לקהל כל כך גדול עד שאין להשוות אותו לשום דבר וורהול היה רואה בזמנו — אבל לא כולם מנצלים באותה צורה.

גישה זו סיפקה מקום לגל של מיקרו-משפיענים, במיוחד אלה באינסטגרם, שאולי אינם שמות ביתיים אבל יכולים לספק למותגים גישה לקהלים נישה מאוד.

ואם המונח "משפיע" לא מעלה את התדמית הגדולה ביותר בראשכם, זכרו ששתי תפקידים חשובים של שיווק הם הגעה והשפעה, או קבלת המסר הנכון כדי לשכנע את האנשים הנכונים. כל מה שזה אומר הוא שמשפיענים הם רק עוד גישה מונעת קהל לבניית המולה צדדית או עסק.

אמנם זו לא קלה להתניע את המהומה הצדדית, אבל לא חסרות דרכים יצירתיות להרוויח איתה כסף. גם אם מודל מונטיזציה לא בולט מיד, התמקדות בבניית קהל היא לא דבר רע. יוצרי אינסטגרם רבים נאלצו להקדיש זמן לבניית קהל לפני שהחשבון שלהם הצליח להפוך לרווחי ולהרוויח הכנסה פסיבית.

קח את לוקי כלב הזאב, למשל. מה שהתחיל כחשבון שהוקדש לתמונות הרפתקניות של לוקי לאורך זמן התפתח לקו שלם של מוצרים. זה לא קרה בן לילה, אבל על ידי פרסום עקבי של תוכן שאנשים רצו לראות, היוצרים הצליחו לצבור קהל עוקבים של מעריצי לוקי מושבעים.

loki the wolf dog

ישנם סוגים רבים ושונים של משפיענים באינסטגרם, כך שמדובר בהמולה צדדית עם הרבה מקום לביטוי יצירתי. אתה יכול להתמחות ביצירת תוכן עבור נישה ספציפית, לקדם שירותי פרילנסר משלך, לבנות את תיק המשחקים שלך, או פשוט לספק פרשנות שנונה בשילוב עם תמונות עוצרות אצבע.

ברגע שאתה בונה עוקבים בפלטפורמה, אתה יכול להיכנס לשיווק שותפים. להיות משווק שותפים פירושו הפניית מוצרים או שירותים על ידי שיתוף שלהם בערוצי המדיה החברתית שלך. אם עוקב קונה דרך קישור ייחודי שאתה מספק, אתה מרוויח עמלה בכל פעם. אם תעשה זאת היטב, זו יכולה להיות אחת מההמולות הצד הפסיביות יותר שלך שמרוויחה הכנסה נוספת בזמן שאתה ישן.

10. התחל פודקאסט

מספר ההאזנות לפודקאסטים גדל בהתמדה מדי שנה. פעם פודקאסט היה חובה לקומיקאים. ואז זה הפך לחובה עבור סופרים ועיתונאים. כעת, הפודקאסט הפך למוצר חובה כמעט לכל מי שמחפש לבנות קהל מקוון למותג שלו ולהפוך הופעה צדדית מהבית לעסק רווחי.

היו חששות שרווית יתר של פודקאסטים עלולה להרוג את הפודקאסטים, אבל הנתונים מראים שהתיאבון לפודקאסטים לא הואט. פודקאסטים, כמו מדיה חברתית ובלוגים, הפכו למרכיב עיקרי בעולם הרחב של תוכן מקוון.

גם הפודקאסטים זולים יחסית. ניתן לרכוש מיקרופון USB הגון (שרבים מהם נמכרים במיוחד עבור פודקאסטים) בפחות מ-$100, ופלטפורמות הקלטה כמו Audacity הן חינמיות וקלות לשימוש. כאשר אתה רוצה לשדרג את הכלים שלך למיקרופון XLR, מיקסר או אביזרים אחרים כדי לשפר את האיכות, אתה עדיין יכול להפיק אודיו בעל צליל מקצועי תמורת כמה מאות דולרים.

11. הפוך למנהל חשבונות עצמאי

סטארט-אפים גדלו בשנה האחרונה, למרות שנגיף הקורונה פגע בעולם העסקים הקטנים. לשכת המסחר של ארה"ב דיווחה כי בשנה האחרונה החלו 4.3 מיליון עסקים חדשים ברחבי ארצות הברית, עלייה של 24.6% במספר העסקים החדשים שהחלו בארץ. אז הביקוש למנהלי חשבונות רק הולך וגדל.

מנהלי חשבונות אחראים על דברים כמו:

  • איזון פנקס הצ'קים של החברה
  • משלם ספקים
  • שליחת חשבוניות
  • עושה חשבות שכר
  • עריכת המסמכים הדרושים ליום המס

רוב החברות משתמשות בתוכנות להנהלת חשבונות כמו QuickBooks ו-Xero, כך שאינך צריך תואר בחשבונאות כדי לבצע את העבודה הזו. אבל זה בהחלט יעזור לך אם תעבור את קורסי ההסמכה לתוכניות אלה.

החלק הכי טוב? הופעה עצמאית של מנהל חשבונות יכולה להיות מרוחקת לחלוטין. אם אתה מנהל חשבונות עבור חברה ירוקה שרוב המסמכים שלה עוברים דיגיטציה, אתה אף פעם לא צריך להיכנס למשרד. אתה יכול לנהל חשבונות עבור חברות הממוקמות בכל מקום בעולם. ומכיוון שאתה תהיה הבוס שלך, אתה יכול להגדיר תעריפים ושעות משלך.

12. השתתפו בסקרים מקוונים

פעם אחת, הדעות שלך יכולות סוף סוף להרוויח לך כסף. יש אינספור חברות וחוקרי שוק שרוצים לדעת מה אנשים חושבים על המוצרים והשירותים שלהם. אחת הדרכים שבהן הם מגלים היא לבקש מהצרכנים למלא עבורם סקרים. מילוי סקרים כנראה לא ישלם את החשבונות שלך, אבל זה יכול לרפד את הכיס שלך עם קצת הוצאות לסוף השבוע או לטיול הזה שאתה רוצה לקחת.

והנה הבועט: אתה לא צריך להיות מומחה בשום דבר, וזה לא דורש ממך שום סוג של הסמכות או תארים. פשוט הירשם כדי להשתתף באתרים כמו Branded Surveys או Swagbucks, מלא את תחומי העניין שלך והם ייצור איתך קשר. אז אתה יכול לבחור אילו סקרים שווים את הזמן שלך וכמה אתה רוצה לעשות.

branded surveys

אבל שימו לב, יש הונאות בחוץ וכמה אתרי סקרים דורשים תשלום. אז הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות לפני ההרשמה.

13. הפוך לנהג נסיעות

בימים אלה ישנן מספר אפשרויות למי שרוצה לנהוג בחברת שיתוף נסיעות. אתה תמיד יכול לנהוג עבור חברות בדוקות כמו Uber או Lyft, אבל יש גם אפשרויות עצמאיות הנותנות מענה לצרכים או ערים ספציפיות, כמו ZIRO, שבסיסה ברובה בסן פרנסיסקו, או Wingz, שמתמחה בהסעות מ/אל אנשים. שדה התעופה.

אם אתה נהנה לנהוג אבל לא תמיד נהנה שאנשים זרים ברכב שלך, אתה יכול להירשם לנהיגה עבור אפליקציות משלוח. מכיוון שהמגיפה עדיין מעוררת דאגה, אנשים רבים בוחרים להעביר אליהם מצרכים ומזון במקום לצאת להמונים בעצמם. למעשה, מחקר של IMARC Group מראה שתעשיית משלוחי המזון בארה"ב הרוויחה 26 מיליארד דולר בשנת 2020 עם 111 מיליון משתמשים. והמספרים האלה צפויים רק לגדול.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שצוללים ראשונים לנהיגה משותפת. היכן אתה מבוסס ואיזה סוג מכונית אתה נוהג ישפיע במידה רבה על הכסף שאתה יכול להרוויח. אם אתה בעיר מאוכלסת בצפיפות כמו ניו יורק או לוס אנג'לס, אתה יכול להרוויח יותר מ-1,000 דולר לחודש. אבל זה מקוזז על ידי מחירי הדלק וכל תחזוקה וניקיון שמכוניתך זקוקה לו. אז הקפד לקחת בחשבון את כל העלויות שלך.

14. הפוך לדוג ווקר

שישים ותשעה מיליון מיליון משקי בית בארה"ב מחזיקים כלב – ותינוקות פרווה הם כבר לא רק חיות מחמד, הם חלק מהמשפחה. אז כשהדברים ממשיכים להיפתח ברחבי הארץ ובעלי כלבים צריכים לחזור למשרד, הם ירצו שאנשים אמינים יבדקו את יקיריהם הפרוותיים. זה המקום שבו אתה נכנס.

בעבר, הקושי בפריצת ההמולה הצדדית הזו היה למצוא לקוחות. אבל עם אפליקציות כמו Wag! ורובר, קל יותר מתמיד להפוך לדוג ווקר. לאחר שתאושר, תוכל להתחיל להגיש מועמדות למשרות בודדות. אם אתה רוצה לקבל הסמכה באילוף או בסוגים ספציפיים של טיפול בחיות מחמד, אתה יכול להעלות את התעריף שלך ולהפוך את קורות החיים שלך לאטרקטיביים יותר עבור כל אותן אמהות וכלבים.

כל עוד לא אכפת לך להחזיק שקית קקי מדי פעם ולעשות קצת הליכה, תוך כדי הופעות צד, לקבל תשלום כדי לבלות עם גורים חמודים ולחקור את העיר שלך זה לא רע.

15. הפוך לסופר עצמאי

לפי נתוני לשכת העבודה האמריקאית, 68% מהכותבים בשנת 2020 היו עצמאיים, והשכר הממוצע השנתי שלהם היה קצת יותר מ-78,000 דולר. נוסף על כך, שוק העבודה בכתיבה עצמאית צפוי להמשיך לעלות עד 2030. כך שכתיבה עצמאית היא לא רק רווחית, היא גם מבוקשת.

עם שירותי שידוכים כמו Writers Work ו- Fiverr, סופרים יכולים להציע הצעות למשרות שמושכות את מערך הכישורים שלהם. זה יכול להיות כל דבר, מכתיבת תוכן אתר ומאמרי בלוג ועד קופירייטינג או עבודה על חומרים שיווקיים שונים. יש משהו לכל סוג של סגנון כתיבה. אתה יכול גם להסתכל על דברים כמו לוח הדרושים של Peak Freelance כדי למצוא ולהגיש מועמדות להופעות כתיבה חדשות.

peak freelance job board

אתה יכול להחליט מה אתה רוצה לקבל שכר ועל אילו משרות אתה רוצה להציע הצעות. אם אתם רוצים להפוך את עצמכם למושכים יותר, תוכלו להעלות דוגמאות כתיבה, להשלים אישורים בשירות השידוכים בו אתם משתמשים, וגם לקבל ביקורות טובות ופידבקים המצורפים לפרופיל שלכם מעבודות קודמות.

16. הפוך לשומר בית אמין ו/או חיות מחמד

עד סוף 2021, ה-TSA דיווח כי מספר הנוסעים שעוברים באחד ממחסומי המחסומים שלו הוכפל יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. וככל שיותר אנשים עוזבים את בתיהם להרפתקאות מרגשות, יהיו כאלה שירצו מישהו אמין לשבת.

כעת, ישיבה בבית היא חוויה מותאמת מאוד. יש אנשים שפשוט רוצים שתסעו ליד כל כמה ימים, תאסוף את הדואר ותוודא שהצמחים מושקים. אחרים עשויים לדרוש מכם להישאר במקום, לטפל בחיות המחמד, לבצע ניקיון/תחזוקה קלה, ואפילו להקפיד להפעיל את המכוניות פעם בשבוע. לכן חשוב לדעת ממה נוח לכם וכמה זמן אתם יכולים להקדיש לטיפול ברכוש של מישהו אחר.

כמו תמיד, אתה יכול למצוא רישומים עבור יושבי בית ב-Craigslist ובפייסבוק, אבל יש גם שירותי שידוכים כמו TrustedHousesitters. אתרים אלו מקלים על שני הצדדים למצוא את ההתאמה הנכונה מבלי לדאוג לרמאים. אז בזמן שלוקח לך לארוז תיק לילה ולנסוע לבית הלקוח שלך, אתה יכול לקבל תשלום כדי לקיים מיני-שהייה בבית של מישהו אחר.

17. ניהול חשבונות מדיה חברתית

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, בין אם נרצה ובין אם לא. באוקטובר 2021, Kepios הראה שבממוצע 13 משתמשים חדשים הצטרפו לעולם המדיה החברתית בכל שנייה. ועם פלטפורמות מדיה חברתית חדשות שצצות באופן קבוע, המספר הזה לא צפוי לרדת.

ניהול חשבון מדיה חברתית יכול להביע מגוון רחב של דברים. אתה יכול להיות אחראי למשהו פשוט כמו העלאת פוסט יומי באינסטגרם עבור אדם פרטי לניהול כל תיק המדיה החברתית של החברה. אבל הדברים שכל מנהל מדיה חברתית חייב להיות ידע כיצד אלגוריתמים של מדיה חברתית עובדים וטיפול טוב במגמות הנוכחיות.

העניין הוא שכדי להיחשב כמנהל מדיה חברתית יעיל, הפוסטים שלך צריכים ליצור עסקים ו/או עוקבים. אחרי הכל, זו הסיבה שאתה מקבל תשלום. כולנו טרולים במדיה החברתית (כנראה יותר ממה שאנחנו צריכים), אז למה לא להשתמש בזה כדי לקבל תשלום?

18. הפוך למדריך טיולים עבור השכונה שלך

מחקר שנעשה על ידי Eventbrite הראה ש-78% מהאמריקאים נותנים עדיפות לחוויות על פני מוצרים. מכאן הפריחה בנסיעות. ואפילו הדרך שבה אנחנו מטיילים השתנתה. אנשים מחפשים לא רק את החוויה התיירותית, אלא גם את החוויה האותנטית של ראיית אזור דרך עיניו של יליד.

עם פלטפורמות כמו Showaround צצות ו-Airbnb משיקה את מדור ה"חוויות" שלה, ברור שהביקוש למדריך טיולים טוב בשכונה נמצא בעלייה.

אבל אל תלכו שולל – זה לא מספיק רק לדעת היכן נמצא כריך הפסטרמה הטוב בעיר (המקום ה-19 של לנגר בלוס אנג'לס, רק לידיעתכם). יש תהליך בדיקה לפני ש-Airbnb תציג את הסיור שלך כחוויה רשמית של Airbnb. אבל הדבר הטוב הוא שאתה יכול לעשות את הסיור שלך על כל דבר.

אם אתם חובבי גרפיטי ויודעים היכן כל הגרפיטי הטוב ביותר בעיר, תוכלו להתאים את הסיור שלכם סביב אמנות רחוב. או אם אתה חובב אוכל גדול ומכיר את כל המקומות החמים לאוכל, אתה בטוח תקבל אנשים שירצו לצאת איתך להרפתקאות אוכל.

המחיר והזמינות תלויים לחלוטין בך. ותקבלו תשלום כדי לדבר על הדברים שאתם אוהבים ולחלוק את התשוקה הזו עם אחרים.

19. תמלול הערות רפואיות והליכים משפטיים

רופאים, עורכי דין ואפילו שוטרים משתמשים בשירותי תמלול על בסיס קבוע. לדוגמה, על פי כתב העת של המועצה האמריקאית לרפואת משפחה , לרופא ראשוני יש בין 1,200 ל-1,900 מטופלים בכל זמן נתון. ועם יותר ממיליון רופאים מתרגלים בארה"ב, מדובר בהרבה הערות מטופלים בלתי קריאות שצריכות לתמלל.

מתמלל מקבל קבצי אודיו מהלקוחות שלו ומקליד את מה שהם שומעים. קבצים אלו הם בדרך כלל הערות שמע רפואיות או הקלטות של הליכים משפטיים. אז אתה צריך להיות בעל אוזן ביקורתית שיכולה לפענח מלמול או לנפות את הקולות מרעשי הרקע, כמו גם את הנכונות לחפש כל ז'רגון משפטי או רפואי שאתה אולי לא מכיר. אבל אם יש לך אוזן טובה ואצבעות מהירות, זו התעסקות צדדית שתוכל לעשות מהנוחות של הבית שלך.

אפשר להתחיל לתמלל רק עם מחשב וחיבור לאינטרנט. אבל אם אתה באמת רוצה לייעל את הזמן שלך, מומלץ להעלות את מהירות ההקלדה שלך ל-75 מילים בדקה לפחות ולהשקיע בחומרה מסוימת. רוב חברות התמלול מציעות שלושה דברים:

  1. זוג אוזניות טוב ($50 עד $100)
  2. דוושת תמלול רגל ($30)
  3. תוכנת תמלול התואמת לפדל שלך (חינם).

ברגע שאתה חושב שאתה מוכן, התחל להגיש בקשה באתרים כמו TranscribeMe! או Syncscript. ישנם אתרים רבים שנועדו להתאים בין מתמללים לעבודה.

כשתתחילו לראשונה, תגלו ששיעור התשלום נע בין $0.50 ל-$0.60 לדקת אודיו מתומללת, אבל אל תתייאש. ככל שתתייעל בתמלילים שלך, תתחיל לראות את הכסף נכנס.

20. להיות בודק משתמשים עבור אפליקציות ואתרי אינטרנט

שום דבר לא יעצור את העסקים מהר יותר מאתר עמוס בבעיות או אפליקציה שלא עובדת. אז מפתחים יקבלו בודקים להיכנס וללחוץ על כל הקישורים ולשחק עם כל הכפתורים כדי לוודא שהדברים עובדים לפני שהם יוצאים לאוויר. נחש מה? אתה יכול לקבל תשלום על זה.

רוב האתרים והאפליקציות לוקחות כחמש עד 30 דקות לבדיקה, ובממוצע תקבלו כ-10 דולר לכל בדיקה. אבל זה גם מאוד תלוי באתר ובמידת הרחבה שהמפתחים רוצים שתבדוק אותו.

יש הרבה אתרי שידוכים שיכולים לחבר אותך לסוגים רבים ושונים של הופעות בדיקות אתרים ואפליקציות. כמה הופעות תחרותיות אפילו מציעות 100 דולר למבחן של 60 דקות, אז יש כאן כסף להרוויח.

רק הקפד לקרוא את פרמטרי הבדיקה של הלקוח שלך ביסודיות. חלקם פשוט רוצים שתמלאו סקר לאחר מכן, בעוד שאחרים רוצים הקלטות אודיו ווידאו שלכם עוברים דרך האתר או האפליקציה שלהם, בליווי דוח כתוב. אבל כל עוד יש לך מחשב וחיבור לאינטרנט קבוע, אתה בעסק.

21. התחל עסק סיטונאי

מכירה סיטונאית היא כאשר אתה מוכר את המוצרים שלך בכמויות גדולות לקמעונאי אחר (בדרך כלל בהנחה) ואז הקמעונאי הזה מוכר את המוצרים שלך ישירות ללקוחות שלהם במחיר גבוה יותר. לדוגמה, J's Small Batch Hot Sauce היא חברת רוטב חריף עצמאי מקליפורניה שמוכרת רוטב לרשת המכולת המיוחדת Erewhon, אשר לאחר מכן מוכרת אותו ללקוחותיה בתשלום.

השוק הסיטונאי מהווה 6% מהתמ"ג האמריקאי, שהם קצת יותר מ-1.2 טריליון דולר. אז למרות שצריך קצת הון כדי להתחיל את ההמולה הזו (אתה צריך משהו שאתה יכול לשלוח לקמעונאי, אחרי הכל), ברגע שיש לך את כמות המוצר שאתה צריך, זה בהחלט שווה את ההשקעה.

אחד היתרונות של מכירה סיטונאית הוא שאתה יכול לחזור על בסיס הלקוחות והמשאבים הקיימים של הקמעונאי. למרות שאתה עדיין צריך לשווק את עצמך וליצור חווית לקוח טובה, טווח ההגעה והשם המבוסס של הקמעונאים שלך יקל עליך משמעותית את התהליך.

קרא עוד: מדריך ההפעלה שלך למכירה סיטונאית לקמעונאים אחרים

22. הפוך למשווק שותפים

שיווק שותפים הוא כאשר אתה מפרסם מוצרים או שירותים של מישהו אחר בפלטפורמה שלך ומקבל עמלה מכל מכירה שמגיעה מהפניה שלך (בדרך כלל באמצעות קישור או קוד ייחודי). זוהי דרך מצוינת לשלב טרדות צד.

אם יש לך פודקאסט או שאתה משפיע או שיש לך חנות משלך, היכנס לשיווק שותפים. זוהי דרך מצוינת להרוויח קצת הכנסה פסיבית בזמן שאתה עובד על המולה צדדית אחרת או עובד על התשוקות שלך.

ומציאת חברות המשתתפות בשיווק שותפים זה קל. פשוט עבור אל שוק שותף כמו ShareASale ומצא את המוצרים המתאימים לך. אבל זכור שהמוצרים והשירותים שאתה מקדם חייבים להיות בהתאמה לקהל שלך. אז בחרו בחוכמה.

קרא עוד: מהו שיווק שותפים? המדריך שלך לשנת 2021 לתחילת העבודה

23. למכור מוצרים דיגיטליים

מוצר דיגיטלי הוא נכס לא פיזי שקיים בעולם הדיגיטלי. מוצרים אלה הם בדרך כלל קבצים הניתנים להורדה או סטרימינג כמו קובצי MP3, PDF, סרטונים ותבניות.

לדוגמה, מפעל איירון מן, המבוסס בסין, יצר תבנית עבור חליפת איירון מן הלבישה, מתפקדת במלואה בגודל טבעי, שיכולה להיות מודפסת על ידי כל אחד עם מדפסת התלת מימד הנכונה והתבנית, שהיא מוכרת ב-35,000 דולר.

Iron Man Factory יצר את התבנית האחת ועכשיו הוא יכול למכור אותה אינסוף פעמים. אין צורך לבזבז את הכסף בעשיית ואחסון החליפות הללו בעצמו. כל המידע מועבר באינטרנט לקונים.

אם אתה יצירתי במרחב הדיגיטלי, זו דרך מצוינת להרוויח קצת כסף. אם אתה מוזיקאי, מוזיקה תמיד נחוצה לסרטים ולקמפיינים של מודעות. אם אתה מעצב גרפי, אתרי אינטרנט תמיד מחפשים גופנים וגרפיקה חדשים כדי להפוך את האתר שלהם לבולט.

האפשרויות למוצרים דיגיטליים הן אינסופיות. ועכשיו עם כניסות NFT לשוק, לאמנות דיגיטלית ולמוזיקה יש ערך פוטנציאלי אפילו יותר במרחב הדיגיטלי.

קרא עוד: המוצרים הדיגיטליים הרווחיים ביותר למכירה בשנת 2021 (וכיצד לקדם אותם)

24. למכור צילום

יש חבורה של אתרים כמו Shutterstock ו-iStock Photo שתמיד מחפשים לקנות תמונות שניתן להשתמש בהן באתרי אינטרנט ומסעות פרסום. וכל עוד הרשת קיימת, הם תמיד יצטרכו תמונות חדשות, כי אתרים תמיד יצטרכו לעדכן ולרענן את התוכן שלהם.

אתה יכול גם למכור את הצילום שלך כהדפסים או לשים אותם על ספל או סווטשירט. קבל את התמונות שלך על משהו פיזי ומוכר אותן כאמנות ניתנת לתלייה ולבישה. השגת הדפסות איכותיות של התמונות שלך היא קלה וזולה בימינו, כך שיש שוק אמיתי אם יש לך את התמונה הנכונה.

אתה גם יכול למכור את הצילום שלך כשירות. צילום חתונות לבד יכול להיות הופעה במשרה מלאה, וזה אפילו לא מדבר על קונצרטים, סיום לימודים, הכרזות על תינוקות, תמונות משפחתיות שנתיות – הרשימה עוד ארוכה. אם אתה יודע איך לצלם תמונה טובה ואיך לערוך, יש לך מיומנות סחירה מאוד.

קרא עוד: כיצד למכור תמונות באינטרנט: עבור צלמים חובבים ומקצוענים כאחד

שאלות שיש לשאול כאשר שוקלים התרוצצות צדדית

התרוצצויות צדדיות הן דרך מצוינת להרוויח הכנסה נוספת, אבל, כמו כל מיזמים חדשים, הן דורשות מעט עבודת רגליים מראש כדי להשיג אחיזה. אם אינך בוחר ברעיון שמתאים לאורח החיים הנוכחי שלך, קל שהעבודה הנוספת הזו תשקע לתחתית רשימת המטלות שלך ובסופו של דבר תיפול בצד. מסיבה זו, התרוצצויות צדדיות ייחודיות מרגישות לעתים קרובות פחות כמו מטלה ויותר כמו מוצא יצירתי המעמיד את המלאכה והמסחר בשוויון.

למרות שההמולות הצדדיות לא תמיד הופכות לעבודות במשרה מלאה, זה נפוץ שאנשי צד נמשכים לאפשרות זו ברגע שהמיזם שלהם הופך לרווחי מספיק. אם אתה רוצה הבלאגן צדדי שיכול בסופו של דבר להפוך לקריירה שלך, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

1. האם הרעיון מתאים ללוח הזמנים הנוכחי שלך?

אתה הולך להקדיש כמות משמעותית של זמן להמולה הצדדית הזו, אז זה יעזור אם הזמן הזה מתאים ללוח הזמנים שלך. התרוצצות צדדית צריכה להיות משהו שאתה יכול לעשות מחוץ לעבודת 9 עד 5 שלך, אבל זה לא יפריע או ימנע ממך את העבודה הזו.

דברים יעלו בעבודה במשרה מלאה שלך. ייתכן שבימים מסוימים תצטרך לקחת משמרת נוספת או לעבוד שעות נוספות כדי לסיים פרויקט, או אולי יש לך התחייבויות כמו פגישות ואירועי גיבוש צוותים. אם אתה רוצה לוודא שאתה מקדיש זמן להמולה הצדדית שלך, זה עוזר לבחור משהו שקל לתזמן מחדש. הופעות צדדיות כמו טיולי כלבים, נדל"ן או שמרטפות עשויות להיראות מושכות, אבל הן עשויות להיות קשות יותר לארגן אותן סביב העבודה הרגילה שלך.

2. האם הרעיון מתיישב עם התשוקות והאינטרסים שלך?

עבודה של 40 שעות שבועיות מספיקה כדי לזרז את האנרגיה היצירתית של רוב האנשים עד שהיום ירגע. ואחרי זמן שנוצל היטב עם בני משפחה וחברים ובאחריות אישית, קל לראות עד כמה קשה זה יכול להיות ליצור שטח ראש נוסף לעבודה בפרויקט צדדי. אבל השעות האלו, החבויות בשולי החיים, נוטות להיות הזמן הטוב ביותר לעשות את העבודה הממוקדת הדרושה כדי להוציא משהו לדרך. יום העבודה הסתיים, סוף השבוע עדיין בעוד כמה ימים, ומכיוון שכבר צפית בכל סרטי הפשע התיעודיים בנטפליקס, לוח הזמנים שלך פתוח לרווחה.

אבל, נסה ככל העולה על רוחך, לפעמים אתה פשוט לא רוצה לעבוד. לכן זה אידיאלי אם ההמולה הצדדית שלך משתלבת באופן הדוק עם מה שאתה נלהב ממנו, גם אם זה לא המוצר הסופי עצמו. זה אולי אומר שאתה נהנה מהיבט כלשהו של ניהול דברים מאחורי הקלעים או לשקוע בנושא חדש או תחום עניין חדש, או שיש לך רצון לעשות משהו כדי לעזור לאנשים. לא משנה מה הערעור, מבחן לקמוס טוב הוא שאתה נמשך לעבודה כשאתה מתמהמה עם משהו אחר – אותה התלהבות קטנה יכולה להגיע רחוק.

קרא עוד: כיצד לפתוח עסק לשפתיים: מדריך ודוגמאות ממותגי טיפוח שפתיים מובילים

3. האם הרעיון כדאי כלכלית?

למרות שלא על כל תחביב צריך להעמיס על הצורך ברווחיות, לרובנו יש הלוואות לסטודנטים וחשבונות לשלם. לפי ההגדרה שלנו להמולה צדדית טובה, אנחנו מחפשים ליצור איזושהי החזר על הזמן שהושקע. זה אומר שההמולה הצדדית שלך צריכה להיות כדאית כלכלית, ולטווח הארוך, יציבה יחסית – לא רק עבודה צדדית במשרה חלקית.

רוב ההמולות הצדדיות אינן רווחיות מיד, מכיוון שההתמקדות העיקרית שלך היא להתאים את המוצר או השירות שלך ולמצוא את הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות או ללקוחות הראשונים שלך. אתה רוצה לשמור על עלויות נמוכות בשלבים המוקדמים ולעבוד אך ורק על "לצלצל לקופה" או להוכיח את הרעיון שלך במכירה כדי שתוכל לראות איך המספרים נראים.

מה זה אומר בדיוק? מכיוון שההתחלה של כל פרויקט מופרכת לחלוטין מבחינת זמן שהושקע והכנסות שחוזרות החוצה, אינך צריך להיות מודאג כל כך במעקב אחר ההון העצמי שלך. אבל ככל שאתה מתקדם ומתחיל להרוויח כסף, חשוב להבין כמה עולה לך, בזמן או בדולרים, להשיג לקוח, לקוח או מכירה ובסופו של דבר להפוך את המאמץ שלך לרווח. אם המרווחים או השכר השעתי שלך מכניסים אותך למינוס, ייתכן שההמולה הצדדית שלך לא תהיה בת קיימא.

קרא עוד: כיצד ליצור ולמכור סיכות אמייל בשנת 2021

מציאת ההמולות הצדדיות המושלמות עבורך

יתרון לא מוערך של ההמולות הצדדיות הוא שהם יכולים לשמש כארגז חול שבו אתה לומד איך להרוויח כסף טוב מהבית בצורה לגיטימית. להרוויח כסף היא מיומנות ברורה, ומכיוון שרובנו מסתמכים על קריירות מסורתיות כדי לשלם את החשבונות, זה לא תמיד מרגיש אינטואיטיבי. ההמולות הצידיות מציעות לך דרך לבדוק רעיונות עסקיים ולתרגל בפומבי.

והטרדות צד הן לא רק כלי ליצירת הכנסה צדדית. התחלת המולה צדדית היא דרך ללמד את עצמך מיומנויות יקרות ערך ולעזור לעצמך לצמוח כמקצוען וכיזם. עבור סופרים, שחקנים, ציירים, מוזיקאים ואמנים מכל הסוגים, המולה בצד יכולה לספק עצמאות אמנותית, צמיחה מקצועית ובסופו של דבר, דרך רווחית להפוך את התשוקה שלך לקריירה שלך.

איור מאת יוגניה מלו


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות בנושא התחלת המולה מהצד

איך אני מרוויח 2,000$ נוספים בחודש?

  • הצטרפו לקבוצות מיקוד
  • קח סקרים מקוונים
  • הפוך לדוג ווקר
  • מכירת שירותים לעסקים מקומיים
  • בצע משלוחים עבור אפליקציות משלוחי מזון כמו Uber Eats ו-Postmates
  • השכרת הרכב שלך ב-Turo
  • ללמד אנגלית
  • התחל עסק להנהלת חשבונות

איך מתחילים בלאגן צדדי?

  1. כתוב רשימה של דברים שאתה מתלהב מהם.
  2. גלה אם תשקיע כסף בהמולה הצדדית שלך מיד.
  3. הקדיש זמן בלוח הזמנים שלך לעבוד על ההמולה בצד שלך.
  4. צור תוכנית כיצד להרוויח כסף עם ההמולה בצד שלך.
  5. בצע את התוכנית שלך!

איך מוצאים הבלאגן צדדי?

  • קראו כדי לקבל השראה ורעיונות
  • בחר רעיון התרוצצות צדדית על סמך תחומי העניין שלך
  • בצע מחקר שוק כדי לראות אם הרעיון שלך רווחי
  • תחליט אם אתה רוצה לעשות את זה במשרה מלאה או חלקית
  • התחל לבנות את ההמולה הצדדית שלך

מהן ההמולות הצדדיות הרווחיות ביותר להרוויח כסף?

  • עסק דרופשיפינג
  • מכירת מוצרים בעבודת יד משלך
  • יצירה ומכירה של עיצובים משלך
  • מכירת שירותים כעצמאי
  • מלמדת קורס מקוון
  • מכירת מוצרי מידע דיגיטליים
  • פתיחת עסק לשיווק שותפים

side hustle ideas

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button