רעיונות לעסקים

25 אסטרטגיות פשוטות להגדלת שיעור פתיחת הדוא"ל שלך

האם שיעור פתיחת הדוא"ל שלך יורד יותר ויותר נמוך? אז תצטרך כמה אסטרטגיות כדי להגדיל אותן בהקדם האפשרי. למרבה המזל, על זה עוסק הפוסט הזה.

ראשית, מה הבעיה? אנשים שונאים מיילים? בוודאי שלא! אבל העובדה ש-72% מהאנשים אומרים שהם מעדיפים ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני לא אומר שהם יפתחו את שלך באופן אוטומטי.

Increase email open rate

שיעור פתיחת דוא"ל נמוך אומר שלא תקבל עסקים חדשים משיווק הדוא"ל שלך. אתה לא רוצה שזה יימשך יותר מדי זמן. אז איך אתה מגדיל את שיעורי פתיחת הדוא"ל שלך?

בפוסט זה, נראה לך כיצד להגדיל את שיעורי פתיחת הדוא"ל שלך. כדי לתת לך הצצה למה שנדון, הנה הנקודות העיקריות:

מה המשמעות של קצב פתיחת אימייל?

שיעור פתיחת דוא"ל מציין את מספר המנויים שפותחים מייל מסוים שאתה שולח בהשוואה למספר המנויים הכולל שיש לך ברשימת התפוצה שלך.

בוא נניח שיש לך 100 מנויים ברשימת התפוצה שלך. אם אתה מקבל 70 מנויים לפתוח את המיילים שלך, בממוצע, שיעור פתיחת הדוא"ל שלך יהיה 70%.

לכן, כדי לחשב את שיעור פתיחת הדוא"ל שלך, פשוט חלק את מספר המנויים שפתחו את הדוא"ל שלך במספר המנויים הכולל שלך. לאחר מכן תכפיל את התשובה שלך ב-100%.

כמו בדוגמה למעלה, (70 מנויים ÷ 100 מנויים) × 100%

שיעור פתיחת הדוא"ל שלך נותן לך סקירה כללית של מידת היעילות של אסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל. זו גם דרך טובה לדעת אם האימיילים שלך מושכים את תשומת הלב של המנויים שלך.

זהו אחד האמצעים החשובים ביותר שאתה יכול להשתמש בהם כדי לבדוק אם יש צורך לשנות את אסטרטגיית מסע הפרסום שלך בדוא"ל.

לדוגמה, שיעור פתיחה נמוך מסמל שהצרכן שלך לא עובר את משפך המכירות שלך כמצופה. לא היית רוצה לקחת את זה בקלות.

אז בואו נראה אילו גורמים משפיעים על שיעורי פתיחת האימייל שלכם.

גורמים המשפיעים על שיעורי פתיחת הדוא"ל

יש שילוב של גורמים שיקבעו אם מכתב דוא"ל ספציפי יעורר את עניין הנמען או לא.

גורמים אלה כוללים את הרלוונטיות של הודעות האימייל שלך למנויים שלך, דחיפות, ספירת המילים והשעה ביום שאתה שולח אותם.

כמו כן, גורמים אלה יקבעו אם לקהל שלך תהיה סיבה לפתוח את המיילים שלך.

עם זאת, חמשת הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על שיעור פתיחת הדוא"ל שלך כוללים:

1. רלוונטיות לקהל היעד שלך

למנויים בודדים יש רצונות וצרכים מסוימים. הם מתחלקים לקטגוריות שונות ומונעים מתחומי עניין שעשויים להשתנות באופן דרסטי. גורם מגביל אחד בכל הנוגע לקצב פתיחת הדוא"ל הוא איכות המידע שהמייל שלך נושא.

שליחת אימייל שמכיל מידע חלש או ללא מידע שמעניין כלל אנשים ברשימה שלך בהחלט ישאיר את הדוא"ל הבא שלך לא פתוח.

אנשים אוהבים מידע אבל הם אוהבים אותו יותר כאשר הם יכולים ליישם אותו במצבים אמיתיים. שליחת הודעות דוא"ל שאינן מועילות בשום צורה לאנשים ברשימה שלך היא אחת הסיבות לכך שהמייל שלך מגיע לפח או מדווח כדואר זבל.

לכן, חשוב למקד במיוחד לקבוצת האנשים שמתעניינים במה שיש לה להציע. על ידי כך, הם יראו את זה, יאהבו את זה ויפתחו את זה.

2. תוכן בדוא"ל

גורם חשוב נוסף הוא תוכן המייל. האם זה משהו שהמנויים שלך מצפים לו? או שזה משהו שהם מעדיפים לעשות בלעדיו?

עליך להתאים את תוכן האימיילים שלך כדי לא רק לספק למנויים שלך מידע שימושי אלא גם כדי לבדר אותם.

3. איכות רשימת הדוא"ל

אם אתה יכול לשכנע את המבקרים שלך להצטרף לרשימת הדוא"ל שלך, אתה יכול להיות בטוח שהם מתעניינים לפחות במתינות במה שיש לך להציע.

מצד שני, להערים עליהם להירשם לאימיילים, היא דרך קלה להתעלם מהאימיילים שלך, לשלוח אותם לפח או לדווח עליהם כדואר זבל.

4. שעה ביום

מתי הזמן המושלם לשלוח את המיילים שלך? האמת היא שאין זמן מושלם.

יש אנשים שמעדיפים לקרוא מיילים בבוקר, אחר הצהריים או בלילה, בהתאם לאורח החיים שלהם.

מכיוון שאין גישה אחת שמתאימה לכולם, בחירת זמן לשליחת מיילים עשויה להיות קשה.

לכן, נסה לשלוח את האימיילים שלך בשעות שונות של היום, מצא איזו שעה עובדת הכי טוב, והיצמד אליה.

5. שורות נושא

יותר משליש מהמנויים שלך מבססים את ההחלטה לפתוח אימייל אך ורק על האופן שבו שורת הנושא פונה אליהם. שורת הנושא שלך היא הסיכוי הראשון ולפעמים היחיד שלך למשוך את תשומת הלב של המנויים שלך ולהשאיר אותם סקרנים לדעת יותר.

לכן, עצב את שורת הנושא שלך בזהירות, שים לב שהיא אחראית על חלק ניכר מתעריפי פתיחת הדוא"ל שלך.

הנושא שלך צריך להיות קצר אך לכלול מידע רב ככל האפשר על תוכן האימייל שלך. זה גם אמור להיות מסוגל למשוך את תשומת הלב של המנויים שלך ברגע שהם קוראים את זה.

שורות נושא קליטות בדוא"ל כדי להגדיל את שיעור הפתיחה שלך

לגרום למנוי לפתוח דוא"ל הוא חצי מהקרב של שיווק בדוא"ל. כדי להגדיל את הסיכוי שלך לעורר עניין במנויים שלך במבט אחד, הנה חמישה סוגים של שורות נושא של דוא"ל להגדלת שיעור הפתיחה שלך:

1. שורות נושא שמעוררות סקרנות

סקרנות היא הטבע האנושי הבסיסי. כששורת הנושא שלך מעוררת סקרנות, היא תגרום להם לבקש עוד.

שמירה על סקרנות המנויים שלך היא דרך טובה להגדיל את קצב פתיחת הדוא"ל שלך. האימייל הזה מ-Digital Marketer אכן גורם לך לסקרן לגבי "הסוד".

Increase email open rate

2. שורות נושא מותאמות אישית

האם ידעת שהתאמה אישית של שורת הנושא שלך יכולה להגביר את קצב פתיחת הדוא"ל שלך בעד 50%? התאמה אישית של שורת הנושא של הדוא"ל שלך עוזרת לך לטפח היכרות עם המנויים שלך. זה בתורו מגביר את תחושת האמון שלהם במותג שלך.

לדוגמה, השימוש ב"היי, מנוי מוערך" הגנרי נשמע מנותק אך שימוש בשם המשתמש במקום זאת ימשוך את תשומת ליבו מיד.

אגב, אנחנו מקבלים את העצות שלנו. ראה איך אנחנו עושים את זה באדוריק.

Personalized subject line

כמו כן, התאמת תוכן האימייל שלך על סמך מידע אישי כמו סטטוסים של מערכת יחסים, ימי הולדת והיסטוריית גלישה עוזרת לבנות חיבור חיוני לביצועי שיווק הדוא"ל שלך.

3. שורות נושא המכריזות על הצעות חינם

חינם… מי לא אוהב אותם? הם פועלים כתמריצים לגרום לאנשים לבצע פעולות.

שליחת הצעות, מבצעים ותגמולים בחינם למנויים שלך לא רק תניע אותם לפתוח את המיילים שלך, אלא גם תחפש את המיילים הבאים שלך. שורת הנושא הזו בהחלט גרמה לי לפתוח את המייל הזה.

Increase your email open rate

4. שורות נושא הומוריסטיות

הומור הוא התחלה נהדרת לשיחה. הודעות דוא"ל רבות הן לרוב כתבות רציניות שנועדו לגרום לאנשים לפעול. אז, שורת נושא הומוריסטית בדוא"ל תבלוט בתיבות הדואר הנכנס של המנויים שלך כמו אגודל כואב.

שורות נושא הומוריסטיות ימשכו את תשומת ליבו של הקורא, עשויות לעורר חיוך ולעורר את העניין שאתה צריך כדי להגדיל את שיעורי פתיחת הדוא"ל שלך.

5. שורות נושא מזעזעות

דרך טובה למשוך את תשומת ליבו של הקורא היא הצהרה על הבלתי צפוי. מחלוקת אכן מושכת תשומת לב.

שורת הנושא הזו של DM Insider שאומרת "Google is NOT God" היא בהחלט הדבר האחרון שהיית מצפה לראות בתיבת הדואר הנכנס שלך.

Email open rates

בעוד ששימוש בשורות נושא מזעזעות או שנויות במחלוקת עשוי להיראות קל, טכניקה זו דורשת טיפול. חשוב לציין עובדות מזעזעות תוך כדי היותו אמיתי. הימנע מלהפוך את שורת הנושא שלך ל-clickbait או מהצהרות שהקוראים שלך עלולים למצוא מעליבות.

25 טיפים להגדלת שיעור פתיחת הדוא"ל שלך

1. טריגר סקרנות

המטרה העיקרית של שליחת מיילים למנויים שלך, מלכתחילה, היא לנסות לגרום להם לנקוט בפעולה. דרך טובה להבטיח שהם ילחצו על ה-CTAs שלך היא באמצעות שורת נושא שתעורר את הסקרנות שלהם.

הפיכת שורת הנושא שלך לטיזר, למשל, תעורר ללא ספק את הסקרנות שלהם ותניע אותם לגלות מה יש לדוא"ל שלך להציע. יצירת שורת נושא ייחודית תפחית ללא ספק את הסיכוי שהדואר שלך יגיע לפח האשפה של המנויים שלך.

2. השתמש בשמות פרטיים

במקום ליצור אווירה של אנונימיות, עבדו על יצירת קשר אישי עם המנויים שלכם. פנייה למנוי בשמות הפרטיים שלו בהחלט תעזור.

זה כמעט כמו לכתוב אימייל ומותאם רק עבורך. זה ללא ספק מבטיח תגובה חיובית מהמנויים שלך ויגרום להם לדעת כיצד הדוא"ל שלך יכול לעזור להם.

פנה למנויים שלך בשמם הפרטי ותוכל לגרום להם לפתוח יותר מהודעות הדוא"ל שלך.

3. השתמש בהומור לטובתך

אימייל הומוריסטי יכול להאיר את יום הקוראים שלך. זה אפילו יכול לגרום להם לצפות לקבל ממך מיילים ולחפש תוכן חדש שיש לך להציע.

השתמש בהומור כדי ליצור מערכת יחסים עם המנויים שלך. קבלת מיילים שלא נשמעים מנותקים מדי, לא אישיים או משעממים הם התחלה מצוינת להגדלת שיעור הפתיחה שלך.

בין אם תחליט להפוך את המיילים שלך לסרקסטיים, סאטיריים או מצחיקים בעליל, ודא שהם גם עשירים בערך.

4. היזהרו ממסנני דואר זבל

לאימייל דואר זבל יש סיכוי קטן עד אפסי להיפתח. לפיכך, עליך לנקוט משנה זהירות בעת כתיבת המיילים שלך, אחרת זה ייתפס על ידי מסנני ספאם.

העניין הוא שמסנני הספאם התחכמו. לכן, אינך צריך לשלוח דוא"ל ספאמי כדי בסופו של דבר להיות מתויג כאחד.

החלק הטוב הוא שיש אמצעים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע מהאימיילים שלך להגיע למסנן דואר זבל. הנה כמה מהם:

  • ככל האפשר, הימנע ממילות ספאם כמו "חינם" בשורת הנושא של האימייל שלך.
  • השתמש באותיות קטנות עבור שורת הנושא שלך. שימוש באותיות רישיות עבור שורת הנושא שלך יכול לתייג את המיילים שלך כדואר זבל.
  • אמת את חשבון הדוא"ל שלך כדי למנוע מאנשים אחרים לשלוח אימיילים על שמך.
  • כלול אפשרות "ביטול הרשמה".
  • בקש מהמנויים שלך להוסיף אותך לרשימת אנשי הקשר שלהם.
  • אל תשתמש בכתובות האימייל של המנויים שלך לשום מטרה אחרת מלבד זו שלשמה הם נרשמו.

אם אתה יכול להימנע ממסנן הספאם עם אלה, אתה יכול להגדיל את שיעורי פתיחת הדוא"ל שלך.

5. השתמש באמוג'י

אנשים רבים טוענים שלשימוש באימוג'ים אין מקום במייל. אנו מתחננים להבדיל. השימוש באימוג'י באימייל אינו בלתי מקצועי או לא אתי.

אז, בכל אופן, השתמש באימוג'י באימיילים שלך. הם מראים רגשות, משכנעים את המנויים שהם לא מקבלים דואר זבל מרובוטים, וגם יוצרים מערכת יחסים שובבה ואישית בינך לבין המנויים שלך.

שימוש באימוג'ים בשורת הנושא שלך יוסיף צבע למסר שלך ויגרום לך להיראות ידידותי.

6. מבחן A/B כמעט הכל

האם אי פעם ניסחת כמה שורות נושא אפשריות, ואז מצאת את עצמך תוהה מה יביא לך הכי הרבה תגובה מהקוראים שלך? אתה לא צריך לנחש, רק A/B בדוק אותם.

מבחני A/B מספקים את המשוב שאתה צריך כדי לבחור איזה תוכן או רכיב בתוכן שלך הוא הטוב ביותר עבור מסע פרסום בדוא"ל. אתה יכול לבדוק לא רק שורות נושא, אלא אלמנטים אחרים של תוכן האימייל שלך כמו קריאה לפעולה, תמונות וכו'.

לדעת איזו גישה מושכת יותר את המנויים שלך על ידי בדיקת גרסאות שונות היא דרך מושלמת להגדיל את קצב פתיחת הדוא"ל שלך.

7. התמקד בעניין של המנויים שלך

כמובן, המטרה העיקרית של רשימת דוא"ל מלכתחילה היא להגדיל את המכירות. אבל אסור שהפוקוס של תוכן האימייל שלך יהיה בדיוק זה. ישנן דרכים אחרות להגביר את המכירות.

מקד את התוכן שלך במה שמעניין את המנויים שלך במקום זאת. זו הדרך המושלמת להשאיר אותם מעוניינים ומעורבים תוך כדי הובלתם במשפך המכירות שלך.

יתרה מכך, הם ימשיכו לפתוח את המיילים שלך כי הם מובטחים שתמיד יהיה בזה משהו עבורם.

8. שאל מדוע לקוח מבטל את המנוי

ניסית פעם לבטל את הרישום מרשימת תפוצה? כנראה הופניתם לדף המכיל טופס המבקש מכם לבחור מתוך רשימה של אפשרויות של סיבות מדוע ביטלת את המנוי.

אנשים נוטים לבטל את הרישום מרשימת תפוצה כאשר המיילים מתחילים לעצבן או לא לעניין אותם. לכן, כאשר מנוי מחליט לבטל את המנוי מרשימת הדוא"ל שלך, הוא בדרך כלל לא מרוצה ממשהו.

לגלות מדוע הם ביטלו את המנוי לא רק נותן לך הזדמנות לממש את עצמך אלא גם לתקן את הטעויות שלך כדי שתוכל למנוע מעוד מנויים לבטל את ההרשמה.

טיפ מקצוען: אתה יכול לגרום לקוראים המבטלים את המנוי לחשוב מחדש על ידי פנייה למצפונם. דוגמה לכך היא הודעת "אנחנו מצטערים לראות אותך הולך" כמו זו למטה. המנוי פשוט עשוי לחשוב מחדש, אי אפשר לדעת?

Increase your email open rate

מָקוֹר

9. בקש עזרה

אמנם זה נהדר לסקור את האימיילים שלך בעצמך לפני שליחתם, אבל אתה עלול לפספס את הטעויות שלך. מכיוון שהמצאת את התוכן מלכתחילה, המוח שלך עשוי להיות מוטה כלפי הטעויות שלך, כך שאתה פשוט מתגעגע אליהם.

חוות דעת שניה לא מזיק. בקש מחברים, בני משפחה או עמיתים לעזור לך לעיין בהודעות האימייל שלך ולזהות שגיאות לפני שליחתן.

10. הגהה את המיילים שלך

לדברי מומחים משירות כתיבה פופולרי Essay Tigers, הגהה היא מאוד לא מוערכת. לאחר כתיבת מייל, חשוב מאוד לעיין בכל מה שכתבת. בדוק אם יש שגיאות, מידע שגוי, ובכלל, כל היבט שצריך להתאים. הגהה היא מאוד לא מוערכת. לאחר כתיבת מייל, חשוב מאוד לעיין בכל מה שכתבת. בדוק אם יש שגיאות, מידע שגוי, ובכלל, כל היבט שצריך להתאים.

רוב האנשים נכבים למראה הטעות הדקדוקית הקטנה ביותר. לא כדאי לאבד מנויים פשוט כי שכחת להשתמש בסימן פיסוק או החלפת 'יש' ב'יש'.

לכן, קחו הגהה ברצינות רבה והשתמשו בבודקי דקדוק ואיות כמו Grammarly בעת הצורך.

11. סיים את הדוא"ל שלך בשאלה כדי לעורר סקרנות

אמנם זה רעיון נהדר ליצור אווירה של סקרנות בהתחלה, אבל זה לא פחות טוב לעשות זאת בסוף המיילים שלך.

שאלות מנחות את המנויים שלך ליצור איתך אינטראקציה. אתה יכול גם להבטיח לענות על השאלה שלך במייל הבא. זה יגרום למנויים שלך לצפות לאימיילים הבאים שלך.

12. אל תבלו את המנויים שלכם

הימנע מלשלוח יותר מדי מיילים מוקדם מדי. אנו מבינים שאתה לא יכול לחכות לשתף את כל התוכן החדש שהמצאת. אבל תתנגד לדחף לשלוח אותם בבת אחת.

תן למנויים שלך זמן לעכל את התוכן ולהשאיר אותם לרצות עוד.

הפיצו את הודעות האימייל שלכם בצורה אחידה ותמיד שאפו להשאיר את המנויים שלכם סקרנים כך שהם לא יוכלו שלא לצפות את המיילים הבאים שלכם.

13. שלח שוב הודעות דוא"ל שלא נפתחו

לפעמים, קצב פתיחת הדוא"ל שלך נמוך מכיוון שהמיילים שלך בורחים שהמנויים שלך לא הבחינו בהם בתיבת הדואר הנכנס שלהם. זה בדרך כלל בגלל שורת נושא חלשה.

אחת הדרכים לתקן את הירידה הזו היא פשוט לשלוח מחדש את המיילים הללו אך עם שורת נושא טובה יותר. זה כזה קל.

14. תן למנויים שלך לבחור מתי לקבל את האימיילים שלך

דרך חכמה נוספת להגדיל את קצב פתיחת הדוא"ל שלך היא לתת למנויים שלך לבחור מתי בדיוק הם רוצים לקבל את המיילים שלך.

תחשוב על זה: אם תאפשר להם לבחור את הימים, השעה או המרווחים שבהם הם רוצים לקבל את האימיילים שלך, תיצור סיכוי טוב יותר לפתוח את המיילים שלך.

ככל שתעניק למנויים שלך יותר שליטה על קבלת המיילים שלך, כך שיעור הפתיחה שלך גבוה יותר.

15. צור ציפייה

נצל את הפחד של המנויים שלך להחמיץ תוכן מדהים באמת. אתה יכול לעשות זאת על ידי מתן תוכן בעל ערך גבוה או הצעות מיוחדות.

זה עשוי לדרוש הרבה עקביות, אבל זה יגרום למנויים שלך תמיד לצפות לאימיילים הבאים שלך.

16. בנה תוכן שימושי

זה כאן מאוד חשוב. בנה תוכן אמין, שימושי וניתן לקשר עבור המנויים שלך.

המנויים שלך מתעניינים בנישה שלך מסיבה כלשהי, אז עליך לספק להם רק משהו שקשור לנישה הזו ובעל ערך עבורם.

17. השתמש בטפסי הצטרפות כדי לבנות את רשימת הדוא"ל שלך

אל תכריח אנשים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך. זו הדרך הלא נכונה לבנות מערכת יחסים. רשימת מיילים היא מערכת יחסים ארוכת טווח ואתה רוצה להתייחס אליה ככזה.

כאשר המנויים שלך יבחרו ברצון לרשימת הדוא"ל שלך, סביר יותר שהם יפתחו את הדוא"ל שלך. השתמש בטופס הצטרפות כדי שאנשים יוכלו להחליט אם הם רוצים לקבל ממך מיילים או לא.

למרבה המזל, לאדוריק יש תבניות של טופס הצטרפות בחינם כמו זו שתוכל להשתמש בהן ישירות או לצבוט כדי ליצור לידים איכותיים.

Email list

18. השתמש בתמונות אופטימליות

תמונות מדברות אלף מילים ויותר. שימוש בתמונות בתוכן שלך יעזור למשתמשים להתייחס בקלות רבה יותר לתוכן האימייל שלך.

תמונה יכולה להספיק כסיכום של תוכן האימייל שלך וגם יוצרת מעורבות טובה יותר עם המנויים שלך.

19. השתמש בחידונים כדי לשפר את המעורבות

חידונים יכולים להיות כיף כשאתה עושה את זה נכון. הקהל שלך יעריך את זה אם תכלול חידונים בתוכן שלך. חידון דוא"ל לדוגמה שנוצר על ידי eROI, סוכנות דיגיטלית, ימשוך את תשומת לבך, נכון?

Quiz to increase email open rate

אז, השתמש בחידונים כדי להגביר את המעורבות והציפייה שלך. זוהי דרך יצירתית ומדהימה לשפר את קצב פתיחת הדוא"ל שלך.

20. פלח את רשימת הדוא"ל שלך

אל תבנה רק רשימת אימיילים, תפלח גם אותה. אתה מגדיל את הרלוונטיות של האימיילים שלך למנויים שלך כאשר המיילים שלך מותאמים באופן עקבי במיוחד לצרכיהם.

כמובן, תזדקק לנתוני המנויים שלך כדי לעשות זאת. בפילוח רשימת הדוא"ל שלך, עברו מעבר לשימוש בנתונים דמוגרפיים בלבד כמו גיל, מין, מיקום וכו', והשתמשו גם בנתונים ההתנהגותיים שלהם כמו היסטוריית גלישה.

זה ידרוש קצת עבודה, אבל אתה תהיה בדרך להרקיע שחקים את שיעורי פתיחת הדוא"ל שלך.

21. פתרו את בעיות המנויים שלכם

מצא את נקודות הכאב של הקהל שלך ועזור לו לפתור אותן. תמונות, סרטונים וחידונים הם נהדרים. אבל כדאי גם לנסות להוסיף עצות קטנות לפתרון בעיות שעובדות.

ראשית, זהה בעיות הייחודיות לנישה שלך ועבוד על הפקת תוכן שיעזור להסיר את הבעיות הללו.

הפוך את העצות לעקביות; משהו למנויים שלך לצפות לו ואתה תהיה בדרך להגדיל את קצב פתיחת הדוא"ל שלך.

22. שלח מספיק מיילים

אמנם אתה לא רוצה לשלוח יותר מדי מיילים, אבל אתה גם לא רוצה לשלוח פחות מדי מיילים. המנויים שלך פשוט עלולים לשכוח ממך הכל.

איך ליצור איזון?

ראשית, גלה מה עובד בתעשייה שלך. בין אם מדובר בשני מיילים בשבוע או בארבעה בחודש, ודאו שאתם שולחים אותם בעקביות ובמרווחים שווים. בדרך זו שיעורי הפתיחה שלך יעלו בעקביות.

23. להיות בלתי נשכח

הקוראים שלך חייבים לדעת מי ממשיך לשלוח להם מיילים. זה יהיה בלתי אפשרי אם תמשיך לשנות את שמך עם כל אימייל.

לכן, חשוב לבחור שם שולח ייחודי, למתג אותו, להחזיק בו ולדבוק בו.

Memorable email

אולי אפילו תחליט להשתמש בגופן מפואר כמו זה – במיוחד אם העסק שלך הוא מותג אישי. זה יאפשר למשתמשים שלך להכיר אותך ולהצמיח סוג של קשר חיבור.

24. הקפד תמיד על הודעות הדוא"ל שלך קצרות

שמור את המייל תמציתי. אף אחד לא אוהב דוא"ל ארוך ועגום שמתמשך לאורך פסקאות. הודעות דוא"ל למנויים שלך צריכות להגיע ישירות לעניין, קצרות ומפורסמות כהלכה לקריאה קלה.

רוב הסיכויים שהמנויים שלך לא יישבו לקרוא מיילים כל היום. הם גם מקבלים הרבה מיילים מאנשים אחרים. לכן, אתה רוצה לעודד את המנויים שלך לקרוא עד הסוף על ידי שליחת אימיילים קצרים וקלים לקריאה.

25. השתמש בסטטיסטיקה

אנשים אוהבים לראות מספרים. הצהרה כמו "10% מהאנשים עלי אדמות מנצחים" כשורת הנושא שלך תגרום לקוראים שלך לתהות מדוע גם הם לא מנצחים. "מה אני עושה לא נכון?" הם יתהו.

מכיוון שהם יודעים שהתשובה לשאלה זו תהיה במייל שלך, הם ירצו לקרוא אותה. עם זאת, השתמש בסטטיסטיקה בעת הצורך וראה את שיעורי הדוא"ל שלך משתפרים.

עוטף את זה

אם אינך מרוצה מתעריפי פתיחת הדוא"ל שלך, כעת יש לך את מה שנדרש כדי לגרום לתעריפים הללו להרקיע שחקים. אם, לעומת זאת, אתה מרוצה מתעריפי פתיחת האימייל שלך, שיפור מסוים לא יזיק.

מלבד הטיפים שלמעלה, באדוריק יש לנו מאגר כלים שיכולים לגרום למנויים שלך לצפות למיילים שלך בכל פעם. נסה אותם היום. הירשם לאדוריק בחינם.

נסה את Adoric בחינם

Increase your email open rate

best email copywriting courses

eCommerce email automation solutions

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button