25 הכלים המובילים להמלצת מוצרים להגדלת המכירות שלך
אם אתה הבעלים של אתר מסחר אלקטרוני ואינך משתמש בכלי המלצות למוצרים, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.
כלים אלה מאפשרים לך להמליץ על מוצרים ככל הנראה שהמבקרים שלך ימצאו שימושיים ורלוונטיים.
למרבה המזל, יש המון כלים להמלצת מוצרים שתוכל לפרוס בקלות לאתר שלך בקלות.
כלים להמלצת מוצרים משתמשים בסט של אלגוריתמים כדי להציג מוצרים רלוונטיים למבקרים שלך. הם עושים זאת על ידי שימוש בנתונים כמו מיקום, מין ומידע ספציפי יותר כמו כוונת רכישה.
כמו כן, הם כל כך מגוונים שאתה יכול להשתמש בהם כדי להמליץ על סרטים, אוכל, בגדים ובאמת כל דבר שתרצה למכור באתר שלך.
ואם חשבתם שכלי המלצת מוצרים הם בזבוז משאבים, חשבו שוב. הידעתם שאמזון הכל יכול משתמש בהם בשפע? למעשה, 35% מהמכירות של אמזון מגיעות מהמלצה על מוצרים ללקוחותיה.
אתה יכול ליישם המלצות מוצרים באתר שלך בכמה דרכים. לדוגמה, ייתכן שתחליט לפרוס אותם כחלונות קופצים או באנרים באתר שלך. כמו כן, אתה יכול להשתמש בהם במיילים השיווקיים שאתה שולח.
רוצה ללמוד עוד על המלצות למוצרים? יש לנו מאמר שייתן לכם את כל הפרטים העסיסיים.
בפוסט של היום, אני רוצה להראות לכם כמה מהכלים הטובים ביותר להמלצת מוצרים שתוכלו לסמוך עליהם.
אבל לפני שצולל פנימה, הנה כמה טיפים לבחירת הכלי המתאים להמלצת מוצרים לאתר האינטרנט שלך.
הם כדלקמן:
1. סוג העסק שלך
עם כלים להמלצה על מוצרים, מה שטוב לאווז לא בהכרח טוב למחשבה. בעוד שמנועי המלצות מוצרים מסוימים פועלים בצורה חלקה בכל הענפים, אחרים מתאימים יותר לתעשיות מסוימות מאחרות.
בנוסף, בדוק כדי לראות מה אחרים אומרים על הכלי. אתה רוצה להיות בטוח שמנוע המלצות עובד עם סוג המוצרים והשירותים שאתה מציע לפני שאתה הולך על זה.
מלבד בדיקת אתר האינטרנט של הכלי כדי לראות אם הוא עובד עבור התעשייה שלך, אתה יכול גם לבדוק עם עסקי מסחר אלקטרוני אחרים בענף שלך כדי לראות באילו כלי המלצות הם משתמשים.
2. תאימות לאתר שלך
בבחירת כלי המלצת מוצר, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: עד כמה קל להתקין אותו? האם זה משתלב בצורה חלקה עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני שאתה משתמש בו? אם, למשל, אתה משתמש ב-Shopify, אתה רוצה להיות בטוח שהכלי עובד עם חנויות Shopify.
התשובה שלך לשאלות אלו תעזור לך להחליט אם כלי ההמלצה שאתה רוצה ללכת אליו הוא המתאים לאתר שלך.
3. תמחור
המחירים משתנים עם כל כלי המלצת מוצר. אז מה התקציב שלך?
ודא שאתה מקבל תמורה לכספך. למרבה המזל, כלים רבים להמלצת מוצרים מציעים נסיונות חינם או הבטחות להחזר כספי לפני שאתה מתחייב לחלוטין להשתמש בהם.
4. תכונות
האם כלי ההמלצה למוצרים מספק את התכונות הדרושות לך כדי להגדיל את שיעור ההמרה שלך ולהגדיל את המותג שלך?
מקום טוב למצוא מידע זה הוא מאתר הבית של כלי ההמלצה הזה.
עכשיו, זה רק על זה!
כפי שהובטח, להלן, הדגשתי כמה מכלי ההמלצות הטובים ביותר למוצרי מסחר אלקטרוני להגדלת מותג המסחר האלקטרוני שלך.
25 כלים להמלצת מוצרים להגדלת המכירות שלך
1. אדורי
כלי המלצת המוצרים של Adoric הוא אופציה מושלמת אם אתם מחפשים להגדיל את שיעורי ההמרה שלכם.
זה מגיע עם מנוע המלצות חזק מספיק חכם כדי לדעת מה סביר להניח שהמבקרים שלך ירצו לקנות, ולהמליץ להם על כך.
הסיבה לכך היא שהוא יוצר המלצות על סמך נתונים בזמן אמת והתנהגויות המבקרים באתר שלך.
כלי המלצת המוצרים של אדוריק מאפשר לך לעשות את הדברים הבאים ועוד:
- הצג המלצות מוצרים בבית, בעגלה, בדפי מוצרים או בכל דף אחר שתרצה בקלות.
- מקד לקבוצה הנכונה של מבקרים, הודות לתכונת פילוח הקהלים שלה.
- תן למבקרים שלך שליטה על סוגי ההמלצות שהם מקבלים על ידי כך שתאפשר להם לסנן מוצרים על סמך ההעדפות הייחודיות שלהם.
עם Adoric, אתה יכול בקלות להגדיל את המכירות שלך בכל פלטפורמת מסחר אלקטרוני – בין אם זה Wix, WooCommerce, Shopify וכו'.
2. להרוויח כסף
Monetate הוא פתרון מסחר אלקטרוני נוסף שיכול לעזור לשפר את חווית הקנייה של המבקרים שלך ובו זמנית להגדיל את המכירות של המוצרים שלך.
מהימן על ידי מותגים גדולים כמו אדידס ונשיונל ג'יאוגרפיק, הוא מספק מנוע המלצות למוצרים שיעזור לך להפיק את המרב מהתנועה המקוונת שלך. בנוסף, הוא מציע גם תכונות בדיקה, מיקוד והתאמה אישית.
3. בריליאנס
עם Barilliance אתה יכול ליצור חוויות קניות מותאמות אישית עבור המבקרים שלך באינטרנט.
איך Barilliance עושה את זה? הוא עושה שימוש באלגוריתמי AI כדי לשאוב נתונים מהתנהגות המבקרים באתר שלך. נתונים אלה שימושיים למתן המלצות למוצרים שימצאו למבקרים שלך שימושיים מאוד.
עם Barilliance, אתה יכול גם להגדיל את המרות המכירות על ידי יישום תכונות ההתאמה האישית שלה.
קל להגדיר את Barilliance, ואתה יכול להתחיל להפוך את האתר שלך לאינטראקטיבי יותר לאחר 5 דקות בלבד של התקנה.
4. Salesforce
Salesforce מציעה התאמה אישית בזמן אמת לכל מבקר באתר האינטרנט שלך. עם תוכנה זו, המעורבות היא חלקה והגדלת שיעורי ההמרה קלה יותר.
Salesforce מספקת ממשק אינטואיטיבי ביותר שעוזר לך לקבל תובנות לגבי התנהגות הלקוחות שלך באמצעות אלגוריתמי AI. הנתונים שנשאבו מהתנהגותו של כל מבקר יסייעו לספק את החוויות המושלמות מההתחלה ועד הסוף.
התכונות שלו מאפשרות להבין את הצרכים של כל לקוח ולמלא את הצרכים הללו. עם תכונות אלה, אתה יכול להמליץ על המוצרים והתוכן היקרים ביותר למבקרים שלך.
5. אפטוס
Apptus עוזר לך לספק למבקרים שלך את חווית הקנייה החלקה שהם רוצים. זה עושה זאת על ידי ערבוב מושלם של השימוש ב-AI עם קלט ידני מהלקוחות שלך כדי להמליץ על המוצרים והשירותים המושלמים.
שיעור ההמרה הכולל של Apptus. התכונות שלו עוזרות לך להתאים אישית המלצות מוצרים לכל מבקר. Apptus היא בחירה נבונה אם אתה מחפש לתת לעסק המסחר האלקטרוני שלך את הצמיחה שאתה רוצה.
6. יוספ
בין אם אתה בעל אתר או משווק, Yusp מתאים. בעזרת כלי המלצת מוצר זה, אתה יכול לספק למבקרים שלך חוויה מותאמת אישית. באמצעות האלגוריתם החכם שלו, הוא חוזה את התוכן המועדף על המבקר שלך ומספק לו הצעות, הנחות, בין היתר.
7. תשואה דינמית
כלי המלצה זה מתגאה בשימוש בזריזות ובמהירות כדי לספק למבקרים באתר תוכן מותאם אישית. זה עובד כדי לספק ללקוחות שלך חווית קניה חלקה.
Dynamic Yield מספקת למבקרי האינטרנט שלך המלצות מוצר מהירות תוך שימוש בנתונים בזמן אמת וטכנולוגיית למידה עמוקה. בעזרת הכלי הזה, אתה יכול לפרוס המלצות למוצרים בכל עמוד באתר שלך: דף הבית שלך, דף המוצר, דף העגלה וכו'. מה גם שאתה יכול להשתמש בו גם במיילים השיווקיים שלך.
זה לא משנה אם אתה משווק או בעל עסק. עם טכנולוגיית המלצת המוצרים של Dynamic Yield, בסופו של דבר כולם מרוצים.
8. משיכה
Attraqt מספקת שירותים המסייעים לך לאורך כל שלבי משפך המכירה – החל מיצירת מודעות לעסק שלך ועד לסגירת המכירה.
זהו כלי המלצת מוצר מונחה בינה מלאכותית המתאים אישית את מסע הקנייה של המשתמשים שלך.
תוכנת המלצה למוצרי מסחר אלקטרוני זו עוזרת לך להניע את המבקרים שלך לקראת ביצוע רכישה, אך מבלי להיות מעצבן. המשמעות היא יותר מכירות והכנסות לעסק שלך.
9. בנטינג
Bunting הוא כלי להמלצה על מוצר זול ביותר שתוכנית ההתחלה שלו עומדת על $0. הוא מספק תכונות שעוזרות לך לייעל את משפך המכירות שלך על ידי הצבת הלקוחות שלך במקום הראשון.
Bunting מספק כלים, אלמנטים ותכונות שמקלים על הרכישה, השמירה וההמרה של מבקרים באתר המסחר האלקטרוני שלך. תכונת הניתוח שלו עוזרת לך להבין את כוונת הרכישה של הלקוחות שלך וממליצה על מוצרים בהתאם.
10. RichRelevance
RichRelevance הוא כלי המלצת מוצר מהימן על ידי מותגים גדולים כמו Burberry. הוא מספק המלצות מותאמות אישית למוצרים או תוכן המתאימים לצרכי הלקוחות שלך, ברמה האישית.
התכונות המרשימות שלו ויכולת ההמלצה למוצרים יעזרו להגדיל את שיעור ההמרה שלך, וכך לייצר יותר הכנסות.
RichRelevance הוא רב תכליתי כך שתוכל להשתמש בו ברוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני כגון Shopify או WooCommerce.
הוא מציע התאמה אישית של ריבוי ערוצים – טכניקת שיווק המאפשרת לך לספק חוויה מותאמת אישית לכל מבקר באתר דרך כל ערוץ נתון, בין אם באינטרנט או באפליקציה, בטלפון נייד או במכשיר שולחני.
11. CommerceStack
יש לך חנות מג'נטו? CommerceStack הוא בדיוק מה שאתה צריך. זה בוחן את התנהגות המבקרים שלך כדי להמליץ להם באופן אוטומטי על מוצרים או תוכן קשורים.
בעזרת כלי זה, אתה יכול לספק מכירות צולבות עבור כל הקטלוג שלך בלחיצה אחת בלבד. זה אומר שאתה יכול להמליץ בקלות על כל מוצר קשור מהקטלוג שלך למבקרים שלך.
כמו כן, CommerceStack משתלב בצורה מושלמת עם כל תבניות Magento.
זה קל לשימוש ואפילו קל יותר להגדרה. זה מגיע עם תכונות המאפשרות לך להתאים אישית את המלצות המוצר שלך כראות עיניך.
CommerceStack מציעה ניסיון עצום של 30 יום בחינם לפני שתצטרך לשלם עבור כל אחת מהתוכניות שלה.
12. LiveChat
עם LiveChat, המלצת המוצר היא קצת יותר אישית ומעניינת. הוא מציע חווית לקוח פנטסטית על ידי יצירת צ'אט אינטראקטיבי עם כל מבקר.
זה עוזר לכלי ההמלצות לדעת מה כל מבקר מחפש למצוא באתר שלך. כך תוכלו לספק המלצות מדויקות יותר ומהר.
לא רק שהוא אינטראקטיבי מאוד, אלא הוא גם מאפשר לך להשוויץ במוצרים שלך באמצעות כרטיסי מוצר קליטים. זה גם מספק לך את ניתוח הנתונים שאתה צריך כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלך.
בסך הכל, LiveChat מאזן באופן מושלם בין אוטומציה למגע אנושי שמקל על המבקרים שלך להתחבר למותג שלך ברמה אישית יותר.
13. Omniconvert
Omniconvert משלב את הכוח של אלגוריתמי פילוח מתקדמים, בדיקות A/B והתאמה אישית של האינטרנט. זה עוזר למנוע ניחושים.
זה מספק לך אמצעי לשפר את ביצועי האתר שלך על ידי הגדלת ההמרות והשימור.
יתרה מכך, אתה גם מפחית את שיעור נטישת העגלה של האתר שלך.
14. פרסונליזה
כפי ששמו מרמז, Personyze הוא כלי להתאמה אישית ואוטומציה של אתר מסחר אלקטרוני. זה משלב למידת מכונה עם אוטומציה שיווקית כדי לספק רק את התוכן וההמלצות הטובות ביותר עבור המבקרים באתר האינטרנט שלך.
Personyze לומד את ההתנהגות ונתונים בסיסיים אחרים כגון גיל, מין ומיקום המבקרים שלך. זה שואב את הנתונים האלה מהביקורים הקודמים שלהם. לאחר מכן משתמשים בנתונים אלה כדי לספק המלצות מדויקות.
זה גם מאפשר לך להתאים אישית אלמנטים של המלצות המוצרים שלך עבור חלונות קופצים באינטרנט או אפליקציות ואימייל כך שיש סיכוי גבוה יותר שהם ימשכו את תשומת הלב של הלקוחות שלך.
15. PureClarity
PureClarity הוא מנוע המלצות למוצר נוסף שמטרתו לעזור לך להגדיל את המכירות, המעורבות ויחס ההמרה של האתר שלך. התכונות שלו מאפשרות לך ליצור תוכן מותאם אישית באמצעות אלמנטים שונים כמו באנרים קליטים.
כלי זה מספק המלצות חכמות ומדויקות למבקרים באמצעות תכונות כמו תוצאות חיפוש מותאמות אישית. ככזה, למשתמשים שלך יהיה קל למצוא מוצרים שהם הכי מתעניינים בהם.
PureClarity משתלב בצורה מושלמת עם ספקי שירותי דואר אלקטרוני כגון MailChimp, Campaign Monitor או DotDigital.
זה גם מספק חלונות קופצים מותאמים אישית, צ'אט חי, פילוח קהלים, ניתוחים ושלל תכונות אחרות.
16. קוביט
Qubit משתפת פעולה עם Google כדי לגשר על הפער בין אתר המסחר האלקטרוני שלך לבין המבקרים שלך כדי לספק להם את חווית הקנייה הטובה ביותר. כמו כן, Qubit מחויבת להפוך את המסחר האלקטרוני לאפקטיבי, אישי ורווחי יותר.
הוא משתמש בבינה מלאכותית כדי לספק לך תובנות חשובות כדי לספק המלצות מוצרים לקונים שלך.
Qubit זוכה לאמון על ידי מותגים גדולים כמו Radisson Hotel Group.
17. מסחר אוטומטי
מה שמייחד את AutoCommerce הוא העובדה שהוא 100% בחינם. כלי המלצת מוצר זה נועד לעזור לך להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע של החנות המקוונת שלך. זה בתורו יעזור להגדיל את ההכנסות שלך.
AutoCommerce עוזר לך להתאים אישית את החוויה המקוונת של המבקר באתר שלך כך שהם יוכלו להמיר מהר יותר. זה מראה למבקרים שלך את המוצרים הנמכרים ביותר הכוללים בכל דף שתרצה. זה יכול להיות הבית, הקטגוריות או דף המוצר שלך.
החיסרון היחיד בכלי זה הוא שאתה יכול להשתמש בו רק בחנות Shopify.
AutoCommerce הוא אוטומטי לחלוטין ומאפשר לך להתאים אישית את המלצות המוצר שלך כך שישתלבו עם הסגנון של החנות שלך.
18. UNBXD
UNBXD הוא מופעל בינה מלאכותית שמקלה על המלצת מוצר.
זה מספק חווית לקוח ייחודית שעוזרת למבקרים שלך לגלות את המוצר המושלם בזמן קצר יותר. UNBXD עושה זאת עם תוצאות חיפוש מותאמות אישית, המלצות למוצרים,.
הוא מגיע עם תכונות כמו תרשימים וניתוחים מתקדמים, דיווח מפורט וכו'. מעניין לציין שהוא מציע תמיכת לקוחות 24/7.
19. סרטונה
ידוע כעת בשם Kibo, Certona הוא כלי מוביל להתאמה אישית של אתרים.
Certona היא בחירה מצוינת אם אתה מחפש להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע של החנות שלך, להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה, להגדיל את ההכנסה לכל ביקור. הוא מספק גילוי אישי, חיפוש, המלצות וכו'.
20. Cxense
Cxense מנצלת את הנתונים של כל מבקר כדי לספק ולהמליץ על תוכן ומוצרים רלוונטיים. עם הכלי הזה, אתה יכול לעשות יותר מכירות.
זה מספיק אינטליגנטי כדי לחזות מה המבקרים שלך צריכים בכל רגע נתון.
Cxense פועלת גם כפלטפורמה לניהול נתונים, יכולה לסייע באופטימיזציה של משפך המכירות של האתר שלך, ומפחיתה את נטישת העגלה ואתרים.
21. אמרסיס
עם Emarsys, אתה יכול ליצור חווית גלישה בלתי נשכחת עבור המבקרים שלך.
Emarsys מאיץ את הצמיחה העסקית באמצעות ניתוחי תעשייה ספציפיים. כלי זה מספק לך אסטרטגיות עבודה ופתרונות המותאמים במיוחד לתעשייה שלך.
בנוסף לכך, ל-Emarsys יש API שממזג את נתוני הלקוחות שלך עם התכונות שלו כדי לספק את ההמלצות המושלמות עבורם.
22. Linkcious
Linkcious הוא כלי נוסף להמלצת מוצר שמשתלב בצורה מושלמת עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו WooCommerce ו- Shopify.
כלי זה פועל בצורה דומה כמו מנוע ההמלצות של אמזון.
עם Linkcious, אתה יכול להגדיל את ההכנסות ואת שיעורי ההמרה שלך. זה קל להתקנה ויש לו ממשק ידידותי.
23. Pure360
רוצים ליצור חווית קניה ייחודית עבור המבקרים שלכם? Pure360 היא התשובה שלך. בחירה מצוינת ליזמים המעוניינים לשפר את יחס ההמרה של האתר שלהם.
עם Pure360, אתה לא צריך לנחש איזה סוג של תוכן המבקרים שלך יאהבו לראות באתר שלך. במקום זאת, הוא משתמש בהתנהגויות של המבקרים שלך כדי להציע מוצרים שהם עשויים להתעניין בהם.
כלי זה מאפשר לך לעבוד בצורה חכמה יותר, להרוויח יותר ולהצמיח את העסק שלך בקלות.
24. רפלקציה
Reflektion הוא עוד פתרון המלצת מוצר שאי אפשר לטעות איתו. הוא מספק עדכון בזמן אמת על התנהגויות המבקר באתר שלך.
כלי זה מגיע עם תכונת התאמה אישית חזקה כדי לעזור לך להגביר את המכירות.
הוא עוקב ומתעד את כוונת הרכישה של המבקרים שלך בזמן אמת ומשתמש בנתונים אלה כדי לחזות מוצרים אחרים שהם עשויים לאהוב. זה, בתורו, עוזר למבקרים שלך לבצע רכישה מהר יותר.
25. GeoFli
GeoFli עושה צעד ייחודי לשיפור החוויה המקוונת של המבקרים שלך על ידי מתן תוכן בהתאם למיקומם הגיאוגרפי.
בכך, GeoFli מסייעת להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה ואת נטישת העגלה.
סיכום
אמנם מדובר רק ב-25 כלים להמלצת מוצרים מתוך המון האפשרויות הקיימות, אבל גם הם הטובים ביותר. אני מקווה שרשימה זו עזרה לך לצמצם את הבחירות שלך.
כדי לנסות את מנוע המלצות המוצרים החזק של Adoric, הירשם בחינם היום. ותיהנה מגידול במכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך.
נסה את Adoric בחינם