רעיונות לעסקים

26 הרעיונות הטובים ביותר לעסקים קטנים לשנת 2022

26 הרעיונות העסקיים הקטנים האלה מהווים נקודת כניסה נהדרת למתחילים, למתחילים או לכל מי שיש לו לוח זמנים עמוס, ומאפשרים לך להרים עסק צדדי מבלי שתצטרך לעזוב את כל השאר.

הרעיון להקים עסק מרגש. אבל רעיונות רבים דורשים זמן, כסף וסיכון.

בניגוד לאמונה הרווחת, ישנן דרכים רבות להקים עסק המאפשרות לך להתמקד פחות בלוגיסטיקה ובעלויות מראש ויותר בהפעלת הרעיונות שלך.

אתה עדיין צריך להמציא רעיון מוצק, לבנות מותג, להשקיע מאמץ בשיווק, ולספק שירות לקוחות מעולה. אבל ישנן דרכים בהן תוכל לעקוף עלויות הפעלה מסורתיות רבות, כגון מלאי ראשוני, אחסנה ושטחי מסחר.

להלן 26 הרעיונות העסקיים שתוכלו להתחיל בעצמכם בהשקעה קטנה.

חינם: הרשימה הגדולה של רעיונות עסקיים

כדי לעזור לך למצוא את ההשראה להתחיל, ריכזנו רשימה של 100+ רעיונות עסקיים מבוקשים, מחולקים לקטגוריות כמו כושר, ביגוד ומשחקים.

הרעיונות הטובים ביותר לעסקים קטנים

סקרן מה זה עסק בעלות נמוכה טוב להתחיל ב-2022? חקור רשימה זו של רעיונות עסקיים ותוכל להתחיל להרוויח כסף בשנה הבאה:

  1. התחל עסק דרופשיפינג
  2. עיצוב ומכיר חולצות הדפסה על פי דרישה
  3. השקת ספר משלך
  4. צור מוצרים דיגיטליים או קורסים מקוונים
  5. מכור כרזות הדפסה לפי דרישה, כרטיסי ברכה והדפסים
  6. פתח עסק צדקה
  7. למכור שירות
  8. צור בוטיק אופנה מקוון
  9. למכור מוצרים בעבודת יד ותוצרת בית
  10. בנה קהל שאתה יכול לייצר ממנו רווחים
  11. התחל עסק לחיות מחמד
  12. צור תוכנית חברות
  13. הצטרף לתוכנית שיווק שותפים
  14. הפוך למתכנן אירועים וירטואלי
  15. התחל עסק לגינון
  16. בדיקת פיתוח אפליקציה
  17. להציע טיפול בילדים
  18. התחל בית קפה מקוון
  19. הפוך להיות שיפוצניק
  20. תמכור את הצילום שלך
  21. הפוך ליועץ לניהול מדיה חברתית
  22. התחל עסק בתחום היופי
  23. שמירת בית ושמירה על חיות מחמד
  24. אביזרים לטלפון
  25. למכור קופסאות מנוי
  26. השקיעו במכונות אוטומטיות

1. התחל עסק דרופשיפינג

קנה מלאי, אחסן אותו, בחר אותו, ארוז אותו, שלח אותו. ניהול מלאי הוא מחויבות גדולה כשאתה מנהל עסק.

דרופשיפינג הוא רעיון עסקי שקל להתחיל והראשון ברעיונות העסקיים הטובים שלנו. Dropshipping הוא מודל הגשמה שבו ספק צד שלישי מאחסן ושולח מלאי ללקוחות בשמך. זהו אחד העסקים הטובים ביותר להתחיל מכיוון שהוא תקורה נמוכה, ניתנת להרחבה וניתן להרחבה.

אתה לא צריך לטפל באף מוצר בעצמך – אתה רק צריך לבצע את המכירות ולהעביר הזמנות לספק שלך. למעשה, זהו אחד העסקים המהירים והזולים ביותר להתחיל.

אתה יכול לאסוף מוצרים מספק אחד או יותר לחנות מקוונת משלך תחת נושא המתמקד בנישה ספציפית, כמו ציוד לחובבי יוגה או קערות מים לבעלי כלבים. כאשר לקוח קונה ממך מוצר, ההזמנה נשלחת לספק שלך, אשר מבצע אותה בשמך. עם זאת, אתה עדיין אחראי לשיווק ולשירות הלקוחות שלך.

יש ספקים מקומיים וגם מחו"ל שאתה יכול לעבוד איתם, כל עוד אתה יכול ליצור איתם מערכת יחסים הבנויה על אמון – ספק לא אמין ישקף בצורה גרועה את המותג שלך.

Dropshipping היא דרך עם השקעה נמוכה לבדוק את התאמת המוצר לשוק ולהשיק עסק לפני שאתה משקיע במוצרים המקוריים שלך. רק הקפידו להזמין לעצמכם דוגמית כדי לוודא שהספק שלכם אמין ושאיכות המוצרים מתאימה למכירה ללקוחות שלכם.

DSers

משאבים נוספים:

  • כיצד להקים עסק דרופשיפינג: ספר הפעלה שלם לשנת 2021
  • AliExpress Dropshipping: מדריך שלם לשנת 2021 למקור מ- AliExpress
  • מוצרים פופולריים למכירה ב-2021
  • DSers (אפליקציה חינמית לייבוא מוצרים לחנות שלך)

מדריך חינם: כיצד למצוא מוצר רווחי למכירה באינטרנט

מתרגשים לפתוח עסק, אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? המדריך החינמי והמקיף הזה ילמד אותך איך למצוא מוצרים מעולים, חדשים בטרנדים עם פוטנציאל מכירה גבוה.

2. עיצוב ומכיר חולצות הדפסה על פי דרישה

מודל dropshipping נוסף, הדפסה לפי דרישה, מעביר את המלאי, המשלוח והמימוש לידיו של ספק צד שלישי. אבל בניגוד לרעיון העסקי של דרופשיפינג לעיל, ההתמקדות כאן היא בהתאמה אישית של מוצרים עם עיצובים משלך כדי ליצור משהו מקורי.

חולצות טריקו, כובעים, כיסויי טלפון, קפוצ'ונים, חצאיות, תיקים ועוד הופכים לקנבסים ליצירתיות שלך. אתה יכול להמציא סיסמאות שנונות למפתחים או הפניות המהדהדות עם בעלי חתולים – אם יש תשוקה וגאווה בתוך קהילה, יש עסק פוטנציאלי לחולצות טריקו שאתה יכול להתחיל.

גם אם אתה לא מעצב, אתה יכול למצוא אחד לעבוד איתו באמצעות אתרים עצמאיים כמו Fiverr, Upwork, Dribbble או 99Designs.

עם שירותי הדפסה על פי דרישה רבים, אתה משלם לכל מוצר, כך שהמחיר הבסיסי ליחידה יהיה יקר יותר מאשר אם היית מזמין בכמויות גדולות. אבל היתרון הוא שאם עיצוב חולצה מסוים לא נמכר, עדיין לא שילמתם על הפריט בפועל (רק העיצוב, אם הוצאתם אותו במיקור חוץ).

אתה יכול אפילו להשתמש בתבניות דוגמיות של חולצות כדי שלא תצטרך להוציא כסף נוסף על צילום מלא עבור כל עיצוב חדש.

יש מגוון רחב של פלטפורמות הדפסה לפי דרישה שאתה יכול לעבוד איתן, שרבות מהן יכולות להשתלב בחנות Shopify שלך למילוי הזמנות בצורה חלקה. עם זאת, הקפד להזמין תמיד דוגמית של המוצר שלך (מוצע לרוב בהנחה) כדי לוודא שהמוצרים המותאמים אישית שלך נראים טוב.

print on demand shirts

משאבים נוספים:

  • איך לפתוח עסק מקוון לחולצות טריקו: כל מה שאתה צריך לדעת
  • כיצד להקים עסק עם כיסויי טלפון: המדריך האולטימטיבי
  • איך להקים חברת תיקים [מקרה מחקר]
  • Printful (אפליקציית Shopify)
  • Printify (אפליקציית Shopify)

3. השקת ספר משלך

ספר הוא רק עוד סוג של מוצר כשחושבים עליו. ככזה, אתה יכול ליצור אחד כדי לשרת ביקוש מסוים בשוק.

ספרי בישול, ספרי תמונות, ספרי קומיקס, ספרי שירה, ספרי תמונות, ספרי שולחן קפה ורומנים – אם יש לך את הידע או היצירתיות, יש מגוון של ספרים מקוריים שאתה יכול להביא לשוק. האפשרויות הן אינסופיות – לכן זה אחד הרעיונות העסקיים הטובים ביותר להתחיל.

הדפסה על פי דרישה היא דרך בטוחה יחסית לבחון את המים ולהתחיל עם פרסום עצמי. זה גם נותן לך שליטה על האיכות והמראה של הספר שלך.

Lulu Direct ו-Blurb הן פלטפורמות פופולריות ליצירה, הזמנה והפצה של ספרים משלך כמוצרים פיזיים ודיגיטליים. אתה יכול גם למכור אותו בשוקי צד שלישי כמו אמזון או פאוול.

למרות שאתה יכול להזמין ספר אחד בכל פעם, העלויות יורדות באופן טבעי כאשר אתה קונה בכמויות גדולות. שקול למכור מראש או לממן המונים את רעיון הספר שלך כדי להבטיח שיש ביקוש ולהבטיח מספר מסוים של מכירות כך שאתה יכול להרגיש בטוח בביצוע הזמנה בכמות גדולה.

השקת ספר משלך יכולה להיות דרך מצוינת לייצר רווח מבלוג אם יש לך או אם אתה מחפש לפתוח אחד.

lulu direct

משאבים נוספים:

  • איך לפתוח בלוג אתה יכול לצמוח לעסק
  • כיצד למכור ספרים בהוצאה עצמית באינטרנט [מקרה מחקר]
  • Crowdfunder (אפליקציית Shopify)
  • Lulu Direct (אפליקציית Shopify)

4. צור מוצרים דיגיטליים או קורסים מקוונים

מוצרים דיגיטליים כמו מוזיקה, קורסים, פודקאסטים ותבניות הם ייחודיים ברשימה זו של רעיונות לעסקים קטנים. בניגוד לאחרים, הם לא מוחשיים. אין לדאוג עלויות ייצור או משלוח חוזרות ונשנות, כך שהרווחים שלך יכולים להישאר גבוהים, מה שהופך את זה לעוד עניין לא פשוט להיות אחד העסקים הטובים ביותר להתחיל.

החוכמה היא להבין מה מייצר מוצר דיגיטלי טוב. מה שימושי מספיק שאנשים מוכנים לשלם כדי להוריד אותו?

התשובות נעות בין פעימות אינסטרומנטליות מקוריות לתמונות מלאי שניתן להעניק להן רישיון ליוצרים אחרים ועד למוצרי מידע ותבניות שעוזרים לאנשים לעלות את מערכי הכישורים שלהם בתחום מסוים.

אם יש לך כישרון שניתן להפוך אותו למוצר דיגיטלי, חשבו לארוז אותו לזרם חדש של הכנסה.

ל- Shopify יש אפליקציית הורדות דיגיטליות בחינם המאפשרת לך להציע מוצרים דיגיטליים בחנות שלך באותה קלות כמו מוצרים פיזיים.

digital download example

משאבים נוספים:

  • איך להרוויח כסף עם מוזיקה: 6 דרכים אמינות למוזיקאים לייצר רווח
  • כיצד למכור תמונות באינטרנט: עבור צלמים חובבים ומקצוענים כאחד

5. למכור פוסטרים להדפסה לפי דרישה, כרטיסי ברכה והדפסים

אם אתה נוטה אמנותית או יודע את דרכך במצלמה, אתה יכול להשתמש במודל עסקי הדפסה על פי דרישה כדי לאפשר לאחרים להחזיק פיזית ביצירה שלך. רק ודא שיש לך את הזכויות על התוכן שברצונך להדפיס או שאתה משתמש בנכסי נחלת הכלל שאתה יכול להרוויח בחופשיות.

אם כבר יש לך עוקב מקוון מאורס – נניח שאתה קריקטוריסט או צלם עירוני – אתה בעמדה טובה במיוחד לנסות את הרעיון העסקי הקטן הזה.

בהתאם למדפסת איתה אתה עובד, אתה יכול להפוך את העבודה שלך למוצרים כגון פוסטרים או אמנות קיר ממוסגרת, אפילו כרטיסי ברכה. יש הרבה תבניות דיגיטליות ומחוללי דגמים כמו Placeit שבהם אתה יכול להשתמש כדי להציג את המוצרים שלך מבלי שתצטרך להדפיס כל פריט ולערוך צילומי תמונות משלך.

Zen Pencils POD example

משאבים נוספים:

  • איך למכור אמנות באינטרנט: המדריך האולטימטיבי
  • כיצד למכור תמונות באינטרנט: עבור צלמים חובבים ומקצוענים כאחד
  • למעריצים: איך ליצור ולמכור סחורה משלך
Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה לפי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית בת 40 דקות שלנו, נעביר אותך מרעיון המוצר להקמת חנות מקוונת ועד לקבלת המכירה הראשונה שלך להדפסה לפי דרישה.

הירשם עכשיו

6. פתחו עסק צדקה

הקמת ארגון ללא מטרות רווח היא לא הדרך היחידה שאתה יכול ללכת כדי לעזור לממן עולם טוב יותר.

שליחות להצטרף לעסק ולהפריש קצת רווח למען מטרה מעניקה ליזמים חברתיים דרך ייחודית למקם את החברה שלהם בשוק תוך התייחסות לנושאים שהכי חשובים להם.

בעוד שמיזמים חברתיים רבים מציעים מוצרים מקוריים משלהם, אתה יכול גם לקחת כל אחד מהרעיונות העסקיים הקטנים בעלות נמוכה למעלה ולשתף פעולה עם מלכ"ר או לבצע את הטוב החברתי במו ידיך, כל עוד אתה שקוף לגבי אופן הפעולה עובד.

כחלק מהשיווק שלך, אתה יכול לשתף את ההשפעה שיש ללקוחות שלך על ידי תמיכה בעסק שלך, כגון פוסט בבלוג שמסקר את העבודה שלך בקהילה או מחשבון השפעה בזמן אמת באתר האינטרנט שלך.

אפליקציית Give & Grow Shopify מקלה על שיתוף פעולה עם ארגוני צדקה ולשלב את המשימה שלך בעסק שלך. אתה יכול להגדיר את זה כדי לתרום סכום מסוים או אחוז מהמכירות, או לבקש מהלקוחות שלך להוסיף תרומה בקופה.

Give and grow

משאבים נוספים:

  • יזמות חברתית: איך להפוך למחולל שינוי באמצעות עסקים
  • כיצד היזם החברתי הזה בונה דטרויט טובה יותר על ידי העצמת תלמידיו

7. למכור שירות

הצעת שירותים אינה פסיבית, אך בהחלט יכולה להיות דרך משתלמת להשיג עבודה עצמאית. עם רעיונות עסקיים קטנים מבוססי שירותים, "זמן" הוא המלאי שלך וההשקעה הגדולה ביותר שלך. יש לך רק אספקה מוגבלת של שעות ביום שלך. עם זאת, זה מקל על התחלת העבודה אם יש לך כישורים מבוקשים.

סופרים, מעצבים גרפיים, עוזרים וירטואליים, עוסקים בקידום אתרים, ספקי שירותי ניקיון, הולכי כלבים, אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן ועוד יכולים לבנות עסק סביב כישוריהם. אתה יכול להציע מיומנויות אלה כשירות מתמשך או לפתוח עסק ייעוץ שמייעץ בפרויקטים.

זוהי אחת ההזדמנויות העסקיות הטובות ביותר מכיוון שניתן להרחיב אותה עם כל אחד מהרעיונות האחרים לעיל כדי ליצור זרמי הכנסה נוספים על ידי "ייצור" שירותים באמצעות מוצרים פיזיים או דיגיטליים.

צלם, למשל, יכול לתת שירות לאירוע מקומי תוך מכירת הדפסים באינטרנט דרך חשבון האינסטגרם שלו. סופר עצמאי יכול למכור קובץ החלקה של קופירייטינג של עותק מכירות בעל המרות גבוהות. צירוף העסק מבוסס השירות שלך עם מוצרים פיזיים יכול לתת לך מקור הכנסה נוסף שאינו קשור ישירות לזמן שלך.

אתה יכול להשתמש ב-BookThatApp או Acerill הזמנת פגישות עבור Shopify כדי לאפשר ללקוחות לתאם בקלות פגישה או ייעוץ או לקנות כרטיסים לשיעור איתך דרך החנות שלך.

bookthatapp

אתה יכול גם להציע את השירותים שלך דרך שוק עצמאי כמו Upwork כדי להגדיל את הסיכויים שלך להתגלות על ידי האנשים שזקוקים לכישוריך.

משאבים נוספים:

  • 12 דברים למכור ב-Shopify (חוץ ממוצרים פיזיים)
  • גוון את ההיצע שלך: פריטים מ-5 עסקים מבוססי שירותים שהפכו לקמעונאים

8. צור בוטיק אופנה מקוון

אם אתה אוהב אופנה ומשתף את חוש הסגנון שלך באינטרנט, אתה יכול לשקול ליצור בוטיק אופנה מקוון משלך. אתה לא צריך להיות מעצב אופנה – אתה יכול פשוט לאסוף פריטים מספקים אחרים לחנות המקוונת שלך (באמצעות מודל הדרופשיפינג שדיברנו עליו קודם לכן).

שמלות, נעליים, בגדי ים, אביזרים ועוד – אתה יכול לבנות מותג אופנה משלך באמצעות אחת מכמה אפליקציות למקור מוצרים עבור Shopify, לדגמן אותם בתמונות המוצר שלך ובפוסטים במדיה החברתית שלך, ולבנות קהל עוקבים מקוון כקובעת מגמות. אפליקציות כמו MyOnlineFashionStore מאפשרות לך לייבא סגנונות שונים לחנות Shopify שלך.

Product sourcing for online boutique

משאבים נוספים:

  • איך להקים קו בגדים: סודות ממעצב מסלול פרויקט
  • סודות מיתוג מ-14 מומחי תעשיית האופנה
  • מצב תעשיית האופנה של מסחר אלקטרוני: סטטיסטיקה, מגמות ואסטרטגיה
  • Modalyst (אפליקציית Shopify)

9. למכור מוצרים בעבודת יד ותוצרת בית

אם אתה יצרן – בין אם אתה עשה זאת בעצמך סבון, נרות, רטבים או כלי חרס – אתה נמצא בעמדה ייחודית למצוא רעיון עסקי מקוון, מכיוון שפיתוח ורכש מוצרים נמצאים ממש בידיים שלך .

בניגוד לרבים מהרעיונות האחרים ברשימה זו, תצטרך לשקול משלוח וניהול מלאי, אבל אתה יכול להתחיל בפשטות על בסיס הזמנה או עם אצווה קטנה עד שתתחיל לייצר מכירות עקביות.

למעשה, יצרנים רבים ב-Shopify התחילו עם רעיון עסקי ביתי, מכרו ב-Etsy או ב-eBay, או לחברים ובני משפחה מפה לאוזן, וגדלו לבעלי עסקים קטנים במשרה מלאה לאחר שהקימו ביקוש למוצרים שלהם.

רק שים לב לכל התקנות בקטגוריית המוצרים שלך, במיוחד לכל מה שהלקוחות יאכלו, ישאוף או ישימו על עורם.

Brooklyn Candle Studio הוא אחד מעסקים רבים בבעלות יצרן ב-Shopify שהחלו ב-Etsy.

Store example

וארונה חונוראג' וג'ון בות' הם זוג שהפעילו את bookhou, חנות מקוונת ופיזית שמוכרת מוצרי בית בעבודת יד ותיקים פונקציונליים.

small business example

משאבים נוספים:

  • כיצד להקים עסק מזון מקוון
  • איך לפתוח עסק לייצור תכשיטים
  • 16 דברים לעשות ולמכור באינטרנט
  • 12 דרכים יצירתיות להרוויח כסף

10. בנה קהל שאתה יכול להרוויח ממנו

בעולם המחובר של היום, היכולת ללכוד ולשמור את תשומת הלב של אחרים היא נכס. זה כזה שעסקים רבים אפילו מוכנים לשלם עבורו וכזה שיוצרים רבים מסוגלים להמיר לעסק עם זרמי הכנסה מרובים.

בין אם תבחר להגדיל את העוקבים שלך ב-YouTube, באינסטגרם או בבלוג (באופן אידיאלי שילוב של ערוצים שונים), יש לך דרכים רבות לייצר רווחים מהקהל שלך:

  • פוסטים ממומנים מטעם מותגים
  • להיות משפיע
  • מכירת מוצרים פיזיים או דיגיטליים (באמצעות כל אחד מהרעיונות ברשימה זו)
  • פטראון
  • שילוב של האמור לעיל (הם אינם סותרים זה את זה)

נקיטת גישה של קהל ראשון לרעיון העסקי הקטן שלך פירושה שאתה משחק במשחק הארוך (ייתכן שיחלפו חודשים עד שתבין את זה). אבל לא צריך מיליוני עוקבים כדי לעשות את זה – האינסטגרם קאט גאסקין, למשל, הוציאה השקה של 10,000 דולר עם 3,000 עוקבים בלבד.

small business on instagram example

משאבים נוספים:

  • איך להרוויח כסף באינסטגרם
  • איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם
  • כיצד לבנות רשימת דוא"ל הבונה את עסקי המסחר האלקטרוני שלך
  • מה בעצם צריך כדי להפוך ליוטיובר במשרה מלאה
  • הדרך הנכונה לייצר רווח מקהל (עם לקחים מ-Wit But Why)

11. פתחו עסק לחיות מחמד

תעשיית חיות המחמד בשלה עם הזדמנויות לכל מיני רעיונות לעסקים קטנים. וזו תעשייה ששווה כמעט 100 מיליארד דולר, אז קל להתחיל בה, עם ביקוש מובטח. העסק שלך לחיות מחמד יכול להיות מבוסס מוצרים או שירותים – מכירת אביזרים, מזון או צעצועים, או מציעה מומחיות בטיפוח, הליכה או אימון.

Perkie Prints מייצרת מוצרי חיות מחמד מודפסים בהתאמה אישית – הכל מלבוש ועד הדפסים ממוסגרים, בתוספת פרויקטים מהנים ביניהם.

small business example 2

בצד השירות של הדברים, Let the Dog Out מציעה טיולי כלבים ו"הפסקות לשירותים" ללקוחותיה.

LTDO

משאבים נוספים:

  • כיצד להקים עסק של אביזרי חיות מחמד בעבודת יד באינטרנט [מקרה מחקר]

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

12. צור תוכנית חברות

חברות מקוונות אינן רק רעיון עסקי חדש וחם שהתממש מאנשים שנדרשו להישאר בבית במהלך משבר ה-COVID-19. חברות מקוונות הן אידיאליות ליזמים עם קהילה פעילה ומעורבת מבוססת. הם עובדים בדומה לעסק המבוסס על מנויים – לקוחות משלמים תשלומים חוזרים בתמורה למוצר או שירות וירטואלי.

חברות נהדרות לניהול גישה לחברים בלבד לתוכן באתר, ואפילו לעסקים פיזיים המציעים הפעלות מודרכות באינטרנט. אולפני יוגה, חדרי כושר, מועדונים ובתי ספר לאמנות הם כמה דוגמאות לעסקים שיכולים בקלות לנצל את המודל העסקי הנמוך הזה.

מכיוון שהתוכן הזה נמצא מאחורי שער שרק מנויים משלמים יכולים לגשת אליו דרך חשבון הלקוח שלהם, אתה יכול גם לארח שידורים חיים בלעדיים בנוסף לתוכן להורדה (או במקום).

ללא קשר למסלול שאתה לוקח, הקפד להקליט במרחב שקט כך שהשמע יהיה ברור וללא הסחות דעת.

זה גם רעיון טוב להשתמש בשיווק בדוא"ל כדי לעדכן את החברים שלך על תוכן חדש. אימיילים, טיזרים וידיאו ועדויות של לקוחות הם דרכים נהדרות ליצור התרגשות לקראת השקות חדשות.

וקל להתחיל את העסק המבוסס על חברות ב-Shopify. הגדר מוצר חדש בדיוק כמו שהיית עושה עבור מוצר פיזי, אך צור שם ותיאור שמספרים לאנשים על שירותי החברות שלך.

add product

הקפד לבטל את הבחירה ב"זהו מוצר פיזי" כדי להסיר אפשרויות משלוח בקופה. (הערה: חלק מההגדרות הנדרשות עשויות להשתנות בהתאם לאפליקציות שבהן תבחרו להשתמש בהמשך התהליך.)

physical product

אם אתה רוצה להציע אפשרויות שונות עבור החברות שלך, צור גרסאות. אתה יכול להגדיר מחירים שונים עבור כל אפשרות ולהגביל את מספר הפעמים הזמינות, במידת הצורך, על ידי עריכת כל גרסה.

creating memberships

משאבים נוספים:

  • חברות מודגשות (אפליקציית Shopify)
  • הזמנה ומנוי חוזרים (אפליקציית Shopify)
  • Sky Pilot (אפליקציית Shopify)

13. הצטרף לתוכנית שיווק שותפים

שיווק שותפים מתייחס לטקטיקה שיווקית מבוססת ביצועים שבה עסק משלם לאנשים, הלא הם שותפים, כדי לקדם ולמכור מוצרים עבורם. בכל פעם ששותף מביא לקוח חדש, הוא מקבל עמלה מהעסק.

שותפים יכולים לקדם מוצרים בבלוגים שלהם, בחשבונות המדיה החברתית שלהם, או באתרים, או בקהילות. עבור רבים, שיווק שותפים הוא בלאגן בעלות נמוכה שהופכת עם הזמן לעסק רווחי.

כדי להצטרף לתוכנית שותפים, בצע את הצעדים הבאים:

  1. מצא תוכנית שותפים באתרים כמו ShareASale, CJ או LinkShare.
  2. בחר הצעות שאתה רוצה לקדם.
  3. קבל קישור שותף.
  4. קדם את הקישור הזה בכל הנכסים שלך.
  5. קבל עמלה בכל פעם שמישהו נרשם או מבצע רכישה דרך הקישור שלך.

שיעורי העמלות משתנים בהתאם לחברה ולהצעה. אתה יכול להרוויח עד 5% עבור כל מכירה, בעוד שחלק מהעמלות יכולות להגיע עד 50% אם אתה מקדם שיעור או אירוע. חלק מתוכניות השותפים מציעות גם תעריף אחיד לעומת אחוז.

משאבים נוספים:

  • הצטרף לתוכנית שיווק שותפים של Shopify
  • מהו שיווק שותפים? דוגמאות וכיצד להתחיל
  • 29 תוכניות השותפים ואתרי האינטרנט הטובים ביותר

14. הפוך למתכנן אירועים וירטואלי

תכנון אירועים וירטואליים הוא רעיון עסקי משתלם אם אתה נהנה לארגן ולחבר בין אנשים. גידול של 23% בשנה, העלייה המשמעותית באירועים עסקיים ואימוץ כלים וירטואליים לעריכת פגישות ישמרו על צמיחת שוק זו גבוהה. כמתכנן אירועים וירטואליים, תהיה אחראי על יצירת כנסים וירטואליים, הזדמנויות נטוורקינג והפעלות חינוכיות עבור חברות ברחבי העולם.

המעבר של פייסבוק ל-metaverse יפתח הזדמנויות חדשות למתכנני אירועים בעתיד הקרוב. Party.Space, למשל, גייסה הון כדי להגדיל את עסקי האירועים הווירטואליים שלה בנושאי מטא-וורס. אם אתה רוצה ביטחון תעסוקתי לעתיד, תכנון אירועים וירטואליים הוא דרך טובה ללכת.

15. התחל עסק לגינון

יש לכם אהבה לטבע ולעיצוב חוצות? עסק לגינון הוא אופציה מצוינת עבורך. גינון, המכונה גם טיפול במדשאות, פירושו שינוי ותחזוקה של המאפיינים הנראים של אזור אדמה. אתה אחראי ליצירת יופי ממרכיבים טבעיים וחיים כמו פרחים, דשא ועצים.

שוק הגינון בארה"ב צפוי לגדול בקצב צמיחה שנתי מורכב של 4.5% עד 2025. יש ביקוש גובר לתחזוקת נוף חיצוני למגורים במשקי בית צעירים יותר ברחבי המדינה. התחרות בשוק מתונה. אתה תתמודד עם כמה חברות גינון מובילות כמו TruGreen, כמו גם עם ספקי שירות מקומיים קטנים יותר.

16. בדוק פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה של מיליון דולר היא לא קלה. למעשה, 99.5% מהאפליקציות לצרכנים נכשלות. לרוב האפליקציות אין התאמה לשוק המוצר. הם צריכים המון שיווק. והם יקרים ליצירה.

אז למה לטרוח לשים את זה ברשימת הרעיונות לעסקים קטנים שלנו? כי פיתוח אפליקציות לצרכן הוא לא הדרך היחידה ליזמים. אפליקציות חדשות לחנות האפליקציות של Shopify צצות מדי יום, עם שוק של עסקים חדורי מוטיבציה להוטים למצוא את הכלים שהם צריכים.

נשמע מעניין? בדוק כיצד לבנות אפליקציית Shopify: המדריך השלם בבלוג השותפים שלנו למידע נוסף.

17. להציע טיפול בילדים

יש משבר טיפול בילדים שקורה עכשיו. חשיפה לקורונה, סגירת מעונות יום והעלויות הגוברת לא הותירו להורים ברירה אלא לטפל בילדיהם בבית.

העלייה בביקוש לשירותי טיפול בילדים בהיצע הולך ופוחת היא תערובת מושלמת לפתיחת עסק חדש. הצעת חוק התשתיות של הנשיא ג'ו ביידן התחייבה להוצאות פדרליות כדי לעזור לתקן גם את שוק הטיפול בילדים. אם אתה נהנה לטפל בילדים ויכול לקבל את הרישיונות המתאימים, עסק חדש לטיפול בילדים יכול להיות רעיון עסקי טוב עבורך.

18. התחל בית קפה מקוון

מכירת קפה יכולה להיות רווחית עם מותג חזק ותוכנית שיווקית נכונה. בטח, לקפה יש הרבה תחרות. אבל זה לא אמור להפחיד אותך מהתעשייה הזו של מיליארדי דולרים. למכירת מוצר גבוה כמו קפה יש יתרונות רבים:

  1. יש נפח לקוחות גבוה.
  2. לקוחות בדרך כלל מקשרים מותגים קטנים כבעלי איכות גבוהה יותר ממותגים ארגוניים.
  3. יש הרבה הזדמנויות נישה.

מכיוון שקפה זמין כל כך, קל יותר למכור אותו. אנשים כבר רוצים קפה, אתה רק צריך לגרום להם לרצות את הקפה שלך.

למד כיצד למכור קפה באינטרנט על ידי קריאה למכור קפה מהבית: מה נדרש כדי להשיק קפה מקוון?.

19. הפוך להיות שיפוצניק

גדלתי עם אבא שהיה שיפוצניק. תמיד מתקנים דברים בבית: בעיית אינסטלציה, התקנת אריחים, ניקוי מרזבים, הצבת הגדר. הוא תמיד היה הבחור שחברים ובני משפחה היו קוראים לעבודות מזדמנות ברחבי הבית. אילו רק האינטרנט היה פופולרי באותם ימים, הוא היה יכול לבנות אתר ולהציע את שירותיו באופן מקומי!

תעשיית התיקונים והשיפורים בתים עומדת על כ-450 מיליארד דולר בשווי שוק. בין אם זה תיקון דוד או בניית מרפסת מרפסת, אם אתה שיפוצניק שאוהב לתקן דברים, זה יכול להיות עסק משתלם עבורך.

20. מכור את הצילום שלך

יש לך תשוקה לצלם? הפוך את התחביב שלך לעסק צילום במשרה מלאה. היום, לא צריך רק למכור שירותים לחתונות ולקמפיינים של מודעות ארגוניות. אתה יכול בקלות להקים חנות ולמכור הדפסים, פוסטרים, NFTs ועוד. או שאתה יכול למכור את התמונות שלך באתרי צילום מלאי כדי להרוויח הכנסה פסיבית בזמן שאתה יוצא לצלם תמונות.

21. הפוך ליועץ לניהול מדיה חברתית

המגיפה דחפה יותר אנשים לרשתות החברתיות ממה שראינו אי פעם. נכון לאוקטובר 2021, ישנם למעלה מ-4.2 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. זה 53.6% מהאוכלוסייה.

בין YouTube, Instagram, Facebook Messenger, TikTok וכל שאר הרשתות החברתיות הזמינות, מותגים צריכים עזרה בניהול החשבונות שלהם. מנהל מדיה חברתית אחראי על יצירה וניתוח של תוכן עבור חשבונות חברתיים של מותגים. לקוחות ישלמו לך כדי ליצור תוכן מרתק, לכתוב הודעות אטרקטיביות, להגיב לתגובות, להפעיל מודעות ועוד. אתה יכול לחייב לפי שעה או לפי תעריף הפרויקט.

זוהי העבודה המושלמת עבור נוודים דיגיטליים להרוויח כסף באינטרנט ולהקים עסק עם מעט השקעה.

22. פתחו עסק בתחום היופי

תעשיית היופי באמת הצליחה במהלך המגיפה. המחקר שלנו מראה ש-55% ממייסדי עסקים בתחום הבריאות והיופי דיווחו שהם מרוצים מהביצועים העסקיים בשנת 2020. עסקים שמוכרים באינטרנט ומציעים שירותי משלוחים שונים ימשיכו לנצח.

כמה רעיונות למוצרים עם ביקוש גבוה הם:

  • מוצרי טיפוח אישיים כמו סבון ידיים וחומר חיטוי
  • טקסי ספא בבית כמו מסכות פנים
  • טכנולוגיית יופי כמו רובי עיסוי, מראות חכמות ומקררי איפור

למד כיצד להשיק מותג יופי על ידי קריאה כיצד להשיק מותג איפור ולמכור באינטרנט: המדריך האולטימטיבי.

23. שמירת בית ושמירת חיות מחמד

ככל שהנסיעות גדלות, כך עולה הצורך בטיפול בבית ובחיות המחמד בזמן שאנשים אינם. ועם הגידול בעבודה מרחוק, חופשות ארוכות טווח הופכות שכיחות יותר – כך שאולי תוכל לעזוב את ביתך פנוי לסוף שבוע, טיול של חודש עשוי לדרוש טיפול נוסף.

שמירת בית ושמירה על חיות מחמד הם רעיונות עסקיים טובים להתחיל אם אתה מרגיש בנוח לטפל ולהישאר בבית של זר, אולי עם חיות המחמד שלו.

אתה יכול ליצור אתר משלך ב-Shopify כדי לשווק ולמכור את השירותים שלך, ויש גם אתרים ואפליקציות ייעודיים לטיפול בבית ובבעלי חיים שבהם אתה יכול להשתמש. הנה כמה דוגמאות:

  • HouseSitter.com: אתר זה מיועד הן לשירותי בית והן לשמירה על חיות מחמד. אתה יכול ליצור פרופיל ולהגיש בקשה לפרסומים. אנשים הזקוקים לבית / חיות מחמד יכולים גם לעיין בסיטרים ולהגיע אליהם.
  • רובר: רובר הוא אתר אינטרנט ואפליקציה במיוחד לשמירה על חיות מחמד. על זה, אתה יכול ליצור פרופיל ולהגיש בקשה להופעות. הסדרים אלו כוללים ביקורי ירידה אך לא ביקורי לילה או ביקור בית.
  • Care.com: Care.com הוא מקום רישום שבו שומרי חיות מחמד יכולים ליצור פרופיל ולפרט את הניסיון שלהם. אתה יכול גם להגיש מועמדות למשרות שפורסמו על ידי אנשים המחפשים שומרי חיות מחמד. Care.com הוא גם אתר טוב לשימוש אם אתה מציע שירותי טיפול במבוגרים, שיעורים, ניקיון וטיפול בילדים.
  • TrustedHousesitters: TrustedHousesitters הוא מקום מצוין להתחיל בו אם אתה צריך ניסיון או המלצות. הפלטפורמה אוסרת באופן ספציפי על הופעות בתשלום, כך שההסדרים האלה נתפסים יותר כחילופי דברים – אתה מקבל מקום לינה בחינם, והם מקבלים ישיבה בחינם.

שימו לב, חלק מהמטפלים מציעים שירותים באתר בעוד שאחרים מטפלים בחיות מחמד בבתיהם. ללא קשר לבחירתך, חשוב לתקשר זאת מראש.

אם אתה רוצה לנסות את הרעיונות העסקיים המוצלחים האלה, תמיד חשוב להשקיע זמן ביצירת פרופיל מעולה. בחרו תמונות שמראות אתכם שמחים ומחייכים – באופן אידיאלי עם בעלי חיים (הקפידו לקבל אישור מבעלי חיות המחמד תחילה). מלא כל חלק בפרופיל שלך כך שהוא שלם. היה ספציפי לגבי ההיסטוריה שלך בטיפול בבתים ובחיות מחמד, וזכור לכלול כל כישורים או אישורים ספציפיים שעשויים לתת לך מעמד מול מטפל פוטנציאלי אחר.

בסופו של דבר, תוכנית ההתקפה הטובה ביותר עבור הרעיונות העסקיים החדשים הללו היא להשתמש בשילוב של אתר Shopify משלך ופלטפורמות של צד שלישי.

משאבים נוספים :

  • מחולל שמות עסק לשמירה לחיות מחמד
  • 12 דברים למכור ב-Shopify (חוץ ממוצרים פיזיים)

24. אביזרי טלפון

מכיוון שכל כך הרבה אנשים מחזיקים טלפונים סלולריים כעת, יש שוק עצום לאביזרים לטלפונים. וישנן דרכים רבות ושונות שאתה יכול ללכת עם האביזרים האלה – הדפסה לפי דרישה, עבודת יד, נישה לפי סוג מוצר, דרופשיפינג ועוד.

כמה רעיונות למכירת אביזרי טלפון כוללים:

  • מגנים לטלפון
  • מחזיקי רכב ושולחן עבודה
  • חצובות
  • קסמים
  • אוזניות/אוזניות
  • רמקולים בלוטות'
  • מטענים ניידים
  • מטענים אלחוטיים

כשאתה מציג את אביזרי הטלפון שלך למכירה, זכור לכלול לאילו מכשירים הם תואמים. אינך רוצה ליצור חוויה שלילית אך בלתי נמנעת עבור לקוחות שמקבלים פריט שהם אפילו לא יכולים להשתמש בו.

משאבים נוספים:

  • כיצד להקים עסק עם תיקי טלפון מהבית, צעד אחר צעד

25. למכור קופסאות מנוי

אם אינך מעוניין ליצור מוצרים משלך למכירה, אתה יכול לאצור אותם. אחד הרעיונות הטובים ביותר לעסקים קטנים הוא למכור קופסאות מנויים עם מוצרים אוצרים העוקבים אחר נושא מסוים.

אחד החלקים הגדולים בקופסאות המנויים הוא שאתה יכול ליצור אותם כמעט לכל נישה בודדת בחוץ. לדוגמה, הצגת סוחרים ויצרנים בקהילה שלך הוא אחד הרעיונות העסקיים המקומיים הטובים ביותר עבור קופסאות מנויים. אתה יכול גם ללכת על נושאים כמו יוגה, בישול בירה או חיות מחמד – האפשרויות הן די בלתי מוגבלות.

בדומה לחברות, מנויים הם רעיונות עסקיים טובים להתחלה מכיוון שהם יוצרים זרם הכנסה חוזר. אנשים צריכים לבטל באופן יזום את המנוי שלהם אם הם לא רוצים להמשיך לשלם עבורו.

מנויים מתאימים גם לשיתוף פעולה. כשאתה אוצר מוצרים מסוחרים שונים, אתה יכול לעמוד בפני הקהלים שלהם – קבוצה שלמה של מנויים פוטנציאליים חדשים.

משאבים נוספים :

  • כיצד להקים עסק מנויים: מדריך קצר
  • טעינת מינויים (אפליקציית Shopify)

26. השקיעו במכונות אוטומטיות

הנה רעיון עסקי ייחודי בהשקעה נמוכה: מכונות אוטומטיות. כן, יש כסף להרוויח עם מכונות אוטומטיות. למרות שהתעשייה ספגה מכה בשנת 2020 עם מגיפת ה-COVID-19, התחזיות אומרות שמכונות אוטומטיות יחזרו בחזרה כמו גם הכלכלה.

חלק מהסיבות לירידה כוללות ירידה בתנועת הרגליים – פחות אנשים קונים, נוסעים ויוצאים לעבודה – והיסוסים הקשורים להיגיינה סביב מגע במשטחים. אז אם אתה בוחר ללכת בדרך זו, אולי תרצה לנקוט בגישה עם חשיבה קדימה ולחפש מכונות אוטומטיות המציעות אפשרויות ללא מגע.

המפתח להפיכתו לרעיון עסקי מוצלח הוא להציע את המוצרים הנכונים במיקום הנכון. בצע את המחקר שלך כדי למצוא אזורים עם תנועה גבוהה ולהבין בדיוק מי עובר ולמה הם עשויים להזדקק באותו רגע. עם גישה אסטרטגית, מכונות אוטומטיות יכולות להיות רעיון עסקי רווחי בהשקעה קטנה.

שלושה טיפים לבחירת הרעיון העסקי הטוב ביותר

הרעיונות העסקיים הקטנים שסקרנו עשויים להיות קלים יותר להפעלה בכל הנוגע ללוגיסטיקה, אבל זה לא הופך אותם לקלים . יש לפחות שלושה דברים שאתה צריך לזכור כשאתה שוקל את האפשרויות שלך, לא משנה איזה עסק תחליט לפתוח.

1. התמקדות בנישה מקלה על השיווק

כמו בכל עסק, שיווק הוא מה שפותח את ההצלחה שלך. זה לא מספיק לדעת שיש ביקוש למוצרים שלך – אתה צריך למצוא דרכים להגיע לאנשים שיש סיכוי גבוה יותר לקנות אותם. אתה צריך להביא את המבקרים הנכונים כדי לגלות את המוצרים שלך.

למרבה המזל, השיווק הוא הרבה יותר קל כאשר אתה נותן מענה לקהל יעד או זהות ספציפיים (למשל, טבעונים, חובבי משחקי לוח, צלמים בעיר שלך). אתה יכול לייצר תוכן מדיה חברתית המהדהד עם האנשים האלה או להפעיל מודעות שמתמקדות בתחומי העניין שלהם. נקיטת גישה זו גם עוזרת לך להקרין מותג עקבי מכיוון שיהיה לך מושג ספציפי יותר עם מי בדיוק אתה מדבר.

חשבו איך אתם יכולים לאפס קהל מסוים עבור המוצרים שלכם וכיצד העסק שאתם בונים יכול לשרת אותם. אם כבר יש לך קהל גדול (בלוג, ערוץ יוטיוב או חשבון אינסטגרם), אולי אפילו תוכל למצוא דרך לבסס את העסק שלך על הקהל הקיים הזה.

משאבים נוספים:

  • 17 המקומות הטובים ביותר שבהם יזמי מסחר אלקטרוני מגיעים כדי למצוא רעיונות למוצרים
  • דפיקות הזדמנויות: 9 דוגמאות לשוק נישה עם פוטנציאל עסקי לא מנוצל
  • חישוב הביקוש בשוק: כיצד למצוא רעיונות למוצרים שהלקוחות שלך רוצים

2. תמחור הוא יותר מרווח

תמחר את המוצרים שלך נמוך מדי והקונים עשויים להניח שהם באיכות נמוכה. תמחר אותם גבוה מדי ואתה מסתכן בהפחיד של כמה לקוחות. בכל מקרה, תצטרך למצוא נקודה מתוקה שתאפשר לך גם לקחת בחשבון את העלות לרכישת לקוחות ולהציע הנחות, במיוחד אם אתה מתכנן לשלם עבור מודעות.

עם רבים מהרעיונות העסקיים הקטנים שנבדקו בפוסט זה, ייתכן שאינך שולח את המוצרים שלך, אך אתה עדיין צריך לכסות את עלות המשלוח. שקול את עלויות המשלוח שלך וכיצד הן ישתנו במדינות השונות שברצונך לשרת.

מוכרים מקוונים רבים מנסים לאפות את עלויות המשלוח שלהם במחיר הקמעונאי שלהם, כך שהם יכולים להציע משלוח חינם או לפחות תעריף אחיד סביר. אחרים מתמקדים בעידוד הקונים להוסיף עוד פריטים לעגלת הקניות שלהם עם משלוח חינם מותנה (למשל, משלוח חינם בהזמנות מעל $50) כדי למקסם את הרווח שלהם.

בסופו של יום, המחירים שלך יכולים להשתנות ותוכל להתנסות במגוון אסטרטגיות תמחור עד שתמצא אחת שמתאימה לך.

משאבים נוספים:

  • המחיר נכון: 14 אסטרטגיות למציאת המחיר האידיאלי עבור המוצרים שלך
  • חיזוי רווחיות: כיצד לבצע ניתוח שוויון [+תבנית חינם]
  • חמש דרכים להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע של החנות המקוונת שלך

3. בדוק, למד וגדל תוך כדי

השאיפה לשלמות יכולה להיות אחד המכשולים הגדולים ביותר בהקמת העסק. זכור ששום דבר אינו חקוק באבן.

ניתן להחליף ולהוציא מוצרים די בקלות (במיוחד כאשר אתה לא תקוע עם המלאי). ניתן לעצב מחדש את החנות שלך. ניתן להתאים את המחירים שלך. אתה יכול לעבור לספק טוב יותר. ואתה יכול לאמת את כל ההחלטות האלה על סמך עשרות האותות שעומדים לרשותך (תנועה, כמה זמן אנשים מבלים באתר שלך, ביקורות, עגלות נטושות וכו').

אם הרעיון שלך פשוט לא מסתדר כמו שתכננת, חשבו איך אתם יכולים להסתובב לפני שאתם מתפטרים.

ישנם היבטים של העסק שלך שאתה תמיד יכול להציל אם תנסה מוצר או גישה אחרת. המותג שאתה משקיע זמן ביצירת והעוקבים שאתה צובר במדיה החברתית או ברשימת הדוא"ל שלך יכולים להיות נכסים שאתה מייעד מחדש לרעיון העסקי הבא שלך.

משאבים נוספים:

  • מהם מדדי המסחר האלקטרוני הבסיסיים שאני צריך להתמקד בהם תחילה?
  • המדריך השלם לבדיקות A/B: עצות מומחים מגוגל, HubSpot ועוד

איך להקים עסק קטן מהבית

כדי להקים עסק, אתה צריך יותר מסתם חלום. כדי להניע את הגלגלים, תצטרך:

  • השתמש בזמן שעומד לרשותך . זה טוב שיהיה איזון של שאפתנות וריאליזם עם השאיפות העסקיות שלך.
  • זיהוי רעיון עסקי חדש. זה יכול לבוא מהאינטרסים האישיים שלך, הזדמנות שוק, חוויה – בכל מקום, באמת.
  • אמת את הרעיון העסקי שלך. זה המקום שבו אתה מזהה אם הרעיון שלך בר קיימא או לא. האם אנשים מוכנים להוציא כסף על זה?
  • מצא שם עסק. שם חזק צריך להיות קצר ופשוט, בלתי נשכח ומקורי. אם אתה זקוק לעזרה, עיין בטיפים שלנו ליצירת רעיונות לשם עסקי.
  • ליצור תוכנית. התוכנית העסקית שלך היא קריטית לשמירה על המסלול של העסק שלך, כמו גם לאבטחת שותפים, משקיעים, מלווים ועוד.
  • להבין את הכספים העסקיים. פתח את חשבונות הבנק של העסק שלך, אבטח מימון והגדר תהליכי הנהלת חשבונות וחשבונאות חזקים.
  • פתח את המוצר או השירות שלך. החלק המהנה! זה המקום שבו אתה מביא את רעיון המוצר או השירות שלך לחיים.
  • בחר מבנה עסקי. המבנה העסקי שלך משפיע על מסים, תפעול, אחריות אישית ועוד. בחירת המבנה הנכון עוסקת באיזון בין ההגנות המשפטיות והפיננסיות להן אתם זקוקים לבין הגמישות שמציעות אפשרויות שונות.
  • רישיונות ותקנות מחקר. העסק שלך כפוף לחוקים המסדירים עסקים באזור שלך, כמו גם לחוקים ולתקנות הספציפיות לענף שלך. חשוב להבין זאת כדי למנוע בעיות גדולות יותר בהמשך הדרך.
  • בחר את מערכות התוכנה שלך. הנהלת חשבונות, דואר אלקטרוני, מודעות, ניהול פרויקטים – אתה צריך ערימה טכנולוגית שלמה כדי לנהל את העסק שלך.
  • מצא מיקום עסק. זהה היכן אתה יכול לפתוח חנות בהתבסס על שטח, צרכי קמעונאות וצרכי מילוי.
  • תכנן עומס עבודה וגודל צוות. אם אתה מתכנן לעשות את כל העבודה בעצמך, אתה מוגבל בזמן שעומד לרשותך להשקיע. אם אתם מתכננים להעסיק עזרה, תצטרכו לקחת בחשבון את העלויות הללו – כמו גם את הזמן הכרוך באיתור והשתלבות של פרילנסרים או עובדים.
  • הפעל את העסק שלך. נצל את הרשת שלך, צור באזז עם קידומי מכירות ובדוק מודעות בתשלום כדי לבשר על העסק החדש שלך שהושק.

מעלה רעיונות עסקיים מעולים

ישנן דרכים רבות להמציא רעיונות עסקיים טובים משלך. אולי לך או מישהו שאתה מכיר יש ניסיון אישי גרוע עם חברה – ואתה יודע שאתה יכול להשתפר. או שאולי יש פער מוחלט בשוק: למשל ביקוש למוצר ספציפי אבל אף אחד לא עונה לו. רעיונות אחרים מגיעים מרגעי היומיום, במקלחת או ממש לפני שנרדמים.

סיעור מוחות של רעיונות עסקיים

אם אתה מרגיש תקוע על רעיונות עסקיים טובים או רוצה להמציא עוד, יש כמה דרכים לסיעור מוחות עוד יותר. רשום את כל הרעיונות שלך. שמור על לוח סיעור מוחות, בין אם זה מישוש או דיגיטלי, והדבק את הרעיונות שלך שם בכל פעם שהם עולים על דעתך. ואז בקר בו שוב בעיניים רעננות.

יש כוח גם במספרים. גייס עזרה מעמיתים או חברים ובני משפחה לסיעור מוחות על רעיונות חדשים. סקר את בסיס הלקוחות הקיימים או את הקהלים שלך וקבל את הרעיונות שלהם. תראה מה אנשים אומרים במדיה החברתית או מחפשים באינטרנט. התחל עם הרבה רעיונות ולאחר מכן צמצם את הרשימה שלך לרעיונות המובילים כדי לחקור יותר.

הגנה על רעיונות עסקיים ייחודיים

ליזמים יש כמה אפשרויות בכל הנוגע להגנה משפטית על הרעיונות העסקיים הקטנים שלהם, גם עכשיו וגם בעתיד. הנכון תלוי במידה רבה בסוגי העסקים עליהם אתה מדבר.

  • זכויות יוצרים. זכויות יוצרים מגינה על הקניין הרוחני שלך, כלומר אחרים לא יכולים להשתמש בו ללא רשותך. זה חל על טקסט, אמנות, צילום, מוזיקה, עיצוב גרפי ומדיומים דומים. 
  • סִימָן מִסחָרִי. סימן מסחרי הוא עוד הגנה על קניין רוחני. בעיקרו של דבר, אתה "בעלים" של מילה, ביטוי, לוגו, סמל או עיצוב – מה שמונע מאחרים להשתמש בהם.
  • פָּטֶנט. זה חל על המצאות – פטנט אוסר על כל אדם אחר ליצור, למכור או להשתמש בהמצאה שלך בעסק שלו למשך תקופה מסוימת.
  • הסכמי סודיות וסודיות (NDAs). מסמכים משפטיים אלה אוסרים על אנשים לשתף מידע, כפי שמתואר ב-NDA.
  • הסכם אי תחרות. אם אתם שוכרים עובדים או קבלנים, תוכלו להחתים אותם על מסמך זה, מה שמונע מהם לעבוד עם מתחרים ישירים.
  • הסכם עבודה לשכירה. מסמך נוסף – זה רק לעובדים – שפירושו שכל עבודה שהם עושים במהלך תקופת העסקתם שייכת למעסיק, ולא ליחיד.

קבלת מימון לרעיון עסקי

אחד החלקים הקשים אך החשובים ביותר בפתיחת עסק הוא למצוא את הכסף כדי להוציא את הרעיון שלך לדרך. יש כמה דרכים להשיג מימון לרעיון העסקי שלך:

  • הלוואות לעסקים קטנים. Shopify Capital מציעה מימון לסוחרים זכאים, שיכולים להגיש בקשה לקבלת הון בין 200 ל-2 מיליון דולר כדי להצמיח את העסק שלהם.
  • משקיעים. הרבה משקיעים מחפשים את הדבר הגדול הבא – סוגי העסקים שהופכים ויראליים. צור הצעה לרעיון העסקי שלך כדי להציג למשקיעים.
  • מימון המונים . מימון המונים דומה להשגת משקיעים, אלא שאתה צריך הרבה משקיעים שכל אחד מהם מוכן להתחייב כלכלית קטנה.
  • תממן את זה בעצמך. זה לא ריאלי עבור כולם, אבל רעיונות עסקיים עם השקעה נמוכה מקלים על יצירת המזומנים בעצמך. רק היו מודעים לסיכונים הכרוכים בכך.

הפוך לבוס של עצמך, בלי הטרחה הכלכלית

הודות לשילוב של טכנולוגיה, ספקים של צד שלישי והיכולת לבחון במהירות רעיונות באינטרנט, קל מתמיד לבנות עסק מצליח ולהתחיל לבצע מכירות מבלי להסתבך בחיפוש מוצרים, השכרת שטחים וניהול מלאי.

עם גישה זו, אתה יכול לבדוק רעיונות לפני שאתה משקיע בהם, או להתחיל להרוויח כסף טוב במשרה חלקית ללא כל ההתחייבויות הקשורות למלאי שעלולות לעמוד בדרכך.

ניתן אפילו לשלב את הרעיונות העסקיים הקטנים שצוינו לעיל במגוון דרכים כדי לפתוח עסק שהוא ייחודי שלך. אם הרעיון של רכישת מלאי, אחסון ומשלוח מנע ממך להקים עסק לפני כן, התחל עם מודל עסקי נטול מלאי בעלות נמוכה וצמח משם.

עולם העצמאים יכול להיות מאתגר, אבל עם קצת עבודה קשה וידע, אתה יכול לגרום לזה לקרות.


מוכן ליצור את העסק הראשון שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות על רעיונות עסקיים

מהם הרעיונות המוצלחים ביותר לעסקים קטנים?

  1. בעל חנות מסחר אלקטרוני
  2. משאיות אוכל
  3. מאמן אישי
  4. עסקים לחיות מחמד
  5. קורסים מקוונים
  6. שיעורים מקוונים
  7. בריאות אישית
  8. הנהלת חשבונות והנהלת חשבונות

מהם 10 העסקים המובילים להקים?

  1. עסק דרופשיפינג
  2. מכירת חולצות הדפסה לפי דרישה
  3. מכירת מוצרים דיגיטליים
  4. הפוך לבלוגר
  5. מכירת שירותי פרילנסר
  6. צור מוצרים תוצרת בית למכירה באינטרנט
  7. מדיה (פודקאסט, ערוצי יוטיוב וכו')
  8. שיווק שותפים
  9. שמירת חיות מחמד ומוצרים
  10. חנות אופנה מקוונת

מהו העסק שהכי קל לפתוח?

העסקים שהכי קל לפתוח יהיו כל דבר באינטרנט: חנויות דרופשיפינג, קורסים מקוונים, שיעורים, חנויות אופנה או שירותי מכירה. עסקים מקוונים דורשים עלויות הפעלה מינימליות ויכולים להגדיל בקלות, כך שתוכל להרוויח יותר רווח ולעשות פחות עבודה לאורך זמן.

לאילו שירותים עסקיים יש ביקוש גבוה?

  1. כתיבה עצמאית
  2. תִרגוּם
  3. ייעוץ חשבונאי ומיסים
  4. ייעוץ (שיווק תוכן, שיווק במנועי חיפוש וכו')
  5. בניית אתרים
  6. ניקיון בית
  7. טיפוח חיות מחמד
  8. נהג אובר

Illustration of a woman tossing a coin into a basket ball net placed very low as a metaphor for a low investment business idea.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button