30 פריצות כדי להביא יותר תנועה לבלוג החדש שלך במהירות
האם ניסית למצוא דרכים יעילות וקלות להביא יותר תנועה לבלוג שלך? אתה במקום הנכון.
בלוגים הופיעו בתחילת שנות ה-2000, והתפתחו והפכו לכלי שיווק רבי ערך ומעולים. עם זאת, רכישת קוראים תמיד הייתה האתגר המשמעותי ביותר עבור רוב הבלוגרים.
אולי יש לך תוכן נהדר בבלוג שלך, אבל עדיין אין לך תנועה משמעותית.
תנועה, במובן הפשוט ביותר, היא המספר הממוצע של ביקורים שהבלוג שלך מקבל במשך, למשל, בחודש. זה יכול להיות גם שבוע, יום, שעה וכו'.
אתה צריך להמשיך להוביל תנועה איכותית לבלוג שלך כדי להיראות תוצאות מוחשיות. הסיבה היא שככל שהבלוג שלך יקבל יותר תנועה, כך תרוויח יותר.
ישנן שתי דרכים עיקריות להגדיל את תנועת הבלוג שלך: באופן אורגני ובאמצעות מודעות בתשלום. בעוד שהראשון דורש זמן, סבלנות והרבה מאמץ, השני, בעיקר, דורש כסף.
היום, נעבור על אלה שצריכים רק את הזמן והמאמץ שלך. אם נאבקת להגדיל את התנועה שלך באופן אורגני, הפוסט הזה הוא בשבילך.
במאמר זה תלמדו על הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה שלכם באופן אורגני. נעבור על 30 אסטרטגיות שתוכל ליישם באופן מיידי כדי למשוך יותר תנועה לבלוג שלך.
1. קבע את קהל היעד שלך
החשיבות של הגדרת הנישה שלך וקביעת קהל היעד שלך היא שזה נותן לך מושג על סוג התוכן ליצור, כמו גם הטון והשפה לשימוש. זה עוזר לך לזהות את סוג האנשים שיתעניינו בתוכן שלך ובמותג שלך.
ברגע שתקבעו מי קהל היעד שלכם, יהיה לכם קל יותר ליצור תוכן שמתחבר אליו.
למרבה המזל, Adoric מקל עליך לפלח את הקהל שלך ולמקד אותו בקמפיינים מותאמים אישית.
2. צור עיצוב אתר נהדר
אתר אינטרנט מעוצב היטב וקל לניווט יכול לשפר מאוד את חווית המשתמשים שלך. ואנשים נוטים לעסוק יותר ויותר טוב עם אתרים שיש להם חווית משתמש מעולה.
למרבה המזל, אינך צריך להיות מעצב חווית משתמש גורו כדי ליצור אתר בעל מראה טוב.
ל- WordPress, למשל, יש המון תבניות אתר מעוצבות מראש שבהן תוכלו להשתמש כדי ליצור אתר אלגנטי. עם תבניות אלה, יצירתיות וכישורי עיצוב אינם נחוצים.
התפקיד שלך הוא למצוא את התבנית הנכונה המתאימה ביותר למיתוג שלך.
3. יצירת רעיונות מעולים לתוכן
אחת הדרכים היעילות ביותר להניע תנועה לבלוג שלך היא על ידי יצירת תוכן שמושך ומשאיר את הקהל שלך רוצה יותר.
אבל לאן אתה מחפש רעיונות לתוכן? התשוקות שלך, תחומי העניין של הקוראים שלך, או נושאים מגמתיים (או שילוב של שלושתם).
ודא רק שהתוכן שלך אינפורמטיבי ולא עוד אוסף של פוסטים חותכי עוגיות שנמצאים בכל רחבי האינטרנט.
נתקעתם על רעיונות תוכן? פשוט עבור אל Buzzsumo.com, הקלד נושא שאתה רוצה לכתוב עליו בבלוג. שיווק בדואר אלקטרוני, למשל, הוא נקודת התחלה טובה.
4. כתוב כותרות מרתקות
כותרות קובעות במידה רבה אם הפוסטים שפורסמו יצליחו או ייכשלו.
הם המרכיב הקדמי של פוסט בבלוג שקוראים פוטנציאליים יעסקו בו תחילה לפני שיחליטו אם ללחוץ או לא.
לכן, חיוני לכתוב כותרות קליטות אם אתה רוצה לקבל קליקים על הפוסטים שלך.
אבל אל תפסיק שם; כותרת מעולה חייבת להיות מותאמת לתוכן מעולה. אל תאכזב את הקוראים שלך – אם הכותרת של הפוסט שלך משכה את תשומת לבם, הם בהחלט היו מצפים שהפוסט יעמוד בציפיות.
ודא שהעבודה שלך מפורטת ובעלת ערך כך שאנשים ייאלצו לשתף אותה.
5. בצע אופטימיזציה של הפוסטים שלך לחיפוש
כשאתה כותב פוסט, שאל את עצמך את זה: באילו ביטויים או מילות מפתח סביר שהקהל שלך ישתמש כדי למצוא את הפוסט שלך במנועי חיפוש כמו גוגל?
כמובן, אתה לא צריך לעשות את כל הפיתוח לבד – מתכנן מילות המפתח של גוגל יכול לעזור.
לאחר שמצאת כמה מילות מפתח משמעותיות, שלבו אותן בכותרת, בתוכן עצמו, בכתובת האתר, ואם אפשר, בתמונות שבהן נעשה שימוש בפוסט בבלוג.
בכך אתה מבטיח שמנוע החיפוש ימצא את הפוסט בבלוג שלך במהירות וימליץ עליו לקהל הפוטנציאלי, ובכך מייצר תנועה חופשית לבלוג שלך.
כמו כן, שקול להשתמש במילות מפתח עם זנב ארוך. אלו הן מילות מפתח או ביטויים ארוכים יותר, תיאוריים וספציפיים יותר. למרות שנפח החיפוש שלהם נוטה להיות פחות ממילות המפתח הרגילות, יש להן ערך המרה גבוה יותר.
ומכיוון שהם יותר ספציפיים, סביר להניח שמבקר שימצא את האתר שלך באמצעות מילת מפתח עם זנב ארוך ימיר.
לדוגמה, נניח שאתה מוכר וכותב על האהבה שלך לספלי קפה ייחודיים. במקום להשתמש ב"ספלי קפה" כדי לתאר את המוצר שלך, אתה יכול להשתמש ב"ספלי קפה קרמיים ייחודיים בעבודת יד".
המילים "ספלי קפה" הן נפוצות ופופולריות, ובגלל המרחב העצום של האינטרנט, יהיה קשה ללקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר שלך.
מכיוון שמילת המפתח עם הזנב הארוך היא כל כך ספציפית, סביר להניח שכל מי שמחפש את המילים האלה יקנה את הספלים שלך ברגע שהוא יתקל באתר שלך.
דרך קלה אחת למצוא מילות מפתח עם זנב ארוך היא חיפוש חיפושים קשורים בגוגל.
לדוגמה, אם תחפש "מילות מפתח עם זנב ארוך" ותגלול מטה לתחתית דף החיפוש, תראה את זה:
6. היו עקביים
יש לחשוב היטב על התדירות שבה אתה מפרסם פוסטים בבלוג שלך. עקביות אין פירושה פרסום כל יום. זה פשוט אומר להמציא לוח זמנים לפרסום ולעמוד בו.
על ידי לוח זמנים שאתה עומד בו, הקוראים שלך יודעים בדיוק מתי לצפות לתוכן חדש.
7. פרסם מאמרים ארוכים יותר
מחקרים מראים שמאמרים ארוכים מניבים ביצועים טובים יותר ממאמרים קצרים.
הסיבה לכך היא שהם נותנים לקוראים שלך מידע עמוק ותמציתי יותר, בניגוד לפוסטים קצרים בבלוג.
8. צור תוכן ירוק עד
יצירת תוכן שנשאר רלוונטי לאורך תקופה ארוכה תעזור לך להניע תנועה בת קיימא לבלוג שלך. תוכן ירוק-עד לעולם אינו מיושן; זה לא רגיש לזמן.
איך מייצרים תוכן ירוק עד? פשוט על ידי שימת לב לשאלות שקוראי היעד שלך ממשיכים לשאול.
9. השתמש ב- More Visuals
בני אדם נוטים להיות בעלי נטייה חזותית. כלומר, אנחנו נמשכים יותר לתמונות מאשר לטקסט.
לכן, קיום בלוג עם תמונות, גיפים וסרטונים יכול להגדיל את מספר האנשים המבקרים באתר שלך ולשמור על תשומת הלב שלהם זמן רב יותר. לדוגמה, אתר חתונה עשוי להשתמש בתמונות יפות של פרחים כדי למשוך מבקרים ולהשתמש בכמות חזותית מספיקה.
הסיבה לכך היא שתמונות גרפיות מפחיתות את המונוטוניות של טקסטים ועוזרות לקהל שלך להבין אותך מבלי לקרוא כל מילה.
10. Keep It Simple
בלוג אטרקטיבי צריך להיות פשוט וקל לקריאה. אתה יכול לשמור את המאמרים שלך מסודרים על ידי שימוש בכותרות משנה, רשימות ממוספרות ופסקאות קצרות. תמונות, סרטונים וערכת צבעים מוגבלת יגיעו רחוק גם כן.
11. הפוך את האתר שלך לטעון מהיר יותר
לפי ניל פאטל, משווק ומחבר רבי המכר של הניו יורק טיימס, 40% מהאנשים נוטשים דפים שלוקח יותר מ-3 שניות להיטען? לזמן הטעינה יש השפעה משמעותית על התנועה שנוצרת מהבלוג שלך.
ניתן להשיג צמצום זמן הטעינה של הבלוג שלך באמצעות שיטות פשוטות כמו צמצום תוכן פלאש, הסרת מודעות מיותרות, הפחתת מספר התוספים ושימוש בתמונות JPEG במקום PNG. ככל שהאתר שלך נטען מהר יותר, כך ייטב.
כדי לבדוק את מהירות הטעינה של האתר שלך, עבור אל GTmetrix וחבר את כתובת האתר שלך.
12. כלול קישורים פנימיים
קישור לפוסטים הקודמים שלך חשוב. דבר אחד, זה שימושי עבור SEO. גוגל אוהבת את זה כשאתה מקשר בין פוסטים בבלוג שלך. שנית, זה עוזר לשמור על הקוראים זמן רב יותר בבלוג שלך, ובכך להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר שלך.
עם זאת, הקישורים שבהם נעשה שימוש צריכים להיות רלוונטיים ובעלי ערך. לכן, בעת יצירת התוכן שלך, הקפד לעקוב אחר הזדמנויות לכלול קישורים פנימיים.
13. הזמן תורמים אורחים
הצגת כותבים אחרים בבלוג שלך עוזרת להוסיף רעננות לבלוג שלך. זה win-win עבור כל הצדדים המעורבים.
הם מקבלים חשיפה מהבלוג שלך, ובתורו, עומס העבודה שלך מצטמצם מאוד.
14. כתוב אורח בבלוגים אחרים
זה בסדר שאחרים תורמים קטעים לבלוג שלך; זה לא יזיק אם תעשה את אותו הדבר.
בלוגים שנמצאים באותה נישה כמו שלך הם מקומות נהדרים לשווק את עצמך על ידי תרומה כמארח אורח. זה עוזר ליצור חשיפה לבלוג שלך.
וככל שתקבל יותר חשיפה לבלוג שלך, כך תקבל יותר תנועה.
אתרי אינטרנט רבים מציעים הזדמנויות לכתיבה לאורחים לכותבים המחפשים חשיפה. דרך קלה אחת למצוא אחת היא על ידי חיפוש בגוגל "כתוב עבורנו" – שימו לב, עם הפלטה המסולסלת כלולה.
כהמחשה, הנה הזדמנות לכתיבת אורח, באדיבות Sitepoint.
15. קידום באמצעות מדיה חברתית
דרך מהירה ויעילה להגדיל את התנועה של הבלוג שלך היא להבטיח שיש לך נוכחות חברתית פעילה; זה יכול להיות חשבון אישי או עסקי.
מדיה חברתית מאפשרת לך לתקשר עם קוראים פוטנציאליים. זה גם נותן לך הזדמנות לטפח את קהל העוקבים של הבלוג שלך.
אנו מציעים גם לשלב כיתובים מושכים את העין, אופנתיים או מצחיקים מתחת לפוסטים שלך במדיה החברתית כדי למשוך (ולהחזיק) את תשומת הלב של הקוראים שלך.
הוספת hashtags לפוסטים שלך יכולה גם להרחיב את טווח ההגעה שלך באופן משמעותי. בנוסף, hashtags עוזרים להפוך את הפוסט שלך לגלוי יותר.
ככל שתוכל, השתמש במדיה החברתית כדי ליצור אינטראקציה עם הקוראים שלך. שתף קישורים לכל פוסט שאתה מפרסם בידיות שלך במדיה החברתית.
16. עודדו שיתוף חברתי
מדיה חברתית הפכה לאחת הדרכים המהירות ביותר להפיץ מידע ברחבי העולם, אז השתמש בזה לטובתך. חשוב להקל על אנשים לשתף את התוכן שלך.
הוסף לחצני שיתוף חברתי לפוסטים שלך ובקש מהקוראים לשתף אותם. זוהי פריצה קלה ומובטחת ליצירת תנועה רבה יותר.
17. בנה קישורים נכנסים לבלוג שלך
קישור נכנס הוא קישור לאתר שלך מאתר אחר.
אבל למה לטרוח?
ראשית, קישורים נכנסים הם גורם דירוג חשוב שגוגל לוקחת בחשבון כשהיא מחליטה היכן למקם את האתר שלך בדפי תוצאות של מנוע חיפוש (SERP). בלוגים עם מספר רב של קישורים נכנסים מאתרים מוכרים מדורגים לעתים קרובות יותר ב-SERPs.
בנוסף, קישורים נכנסים מאתרים בעלי מוניטין יגבירו את האמון באתר שלך, כלומר מנועי חיפוש יהיו בעלי סבירות גבוהה יותר להמליץ על האתר שלך; זה יוביל לעוד עיניים בבלוג שלך.
18. קדם את הבלוג שלך
תוציא את שמך שם. אל תפחד לקדם את הבלוג שלך ללא בושה.
בחר פלטפורמה שבה משתמש קהל היעד שלך, כמו אינסטגרם, ומצא עמוד הכולל תוכן דומה לשלך והשאיר הערה לגבי מה יש לבלוג שלך להציע ולמה הוא רלוונטי לעוקבים שלהם ולתחומי העניין שלהם.
הערות אלו המקדמות את הבלוג שלך יומרו בקלות לקליקים שיביאו לתנועה מוגברת.
רק הקפד להגביל את ההערות לדפים רלוונטיים ולקטעי תגובות, אל תשלח דואר זבל לאתרים לא קשורים עם קישורים.
19. השתמש בשיווק בדואר אלקטרוני
כשאתה מנסה להגדיל את התנועה, יצירה והגדלה של רשימת הדוא"ל שלך היא צעד ראשון נפלא אם אינך יודע מאיפה להתחיל.
שיווק בדוא"ל הוא דרך נפלאה לבנות מערכת יחסים אישית עם המנויים שלך. החלט איזה סוג של קמפיין שיווקי יעבוד הכי טוב עבורם והתחל לבנות את רשימת הדוא"ל שלך.
ברגע שהרשימה מוכנה, התחל לשווק! אתה יכול למצוא כלים בחינם לשיווק בדוא"ל באינטרנט.
כדי לשכלל את קמפיין השיווק שלך בדוא"ל, אתה יכול לשלב את Adoric עם כל ספקי התוכנות הגדולות לשיווק בדוא"ל. Adoric לא רק תעזור לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך, אלא היא תמיר מבקרים ללקוחות ותגדיל את המכירות שלך.
עם Adoric, אתה יכול להיות בטוח שלא תפציץ את הקוראים שלך בזרם אינסופי של מיילים על כל עדכון בודד בבלוג שלך, אלא תודיע (או תזכיר) להם שירות או פוסט חדש בעת הצורך.
Adoric יכולה לעזור לך להגביר את רשימת הדואר האלקטרוני שלך ולהשיג יותר מנויים מכיוון שהוא פתרון אחד לכל צרכי השיווק שלך.
20. בקש עזרה
ניצול מבצעים בחינם, כמו אזכורים של חברים ובני משפחה במדיה החברתית שלהם, היא אחת הדרכים הקלות ליצור תנועה.
בכל פעם שאתה מפרסם פוסט, שלח את הקישור אליו לחברים ולמשפחות שלך ובקש מהם לשתף. תופתע מכמות התעבורה שהאסטרטגיה הפשוטה לכאורה הזו יכולה לייצר עבורך.
לבקש מחברים, בני משפחה ואפילו עמיתים לשתף את הפוסט שלך במדיה החברתית שלהם הוא שיווק מפה לאוזן 101. וזה עובד כמו קסם.
21. ארח מתנה
מי לא אוהב מתנות? יצירת הזדמנויות שבהן הקהל שלך יכול לזכות במתנות על ידי הרשמה, לייק, תגובות ושיתוף הפוסטים שלך יכולה לעזור להגדיל את התנועה של הבלוג שלך. זה גם יכול לתרום לצמיחת קהל הקוראים שלך.
חסר רעיונות? אם אתה נותן שירות, למשל, אתה יכול להציע ייעוץ חינם לזוכה.
22. עודדו הערות ודיונים
מתן תגובות מתחשבות ומפורטות להערות שהותירו הקוראים שלך יוצר אמון ומעודד אותם להמשיך להשאיר הערות. תגובה לתגובות מסמנת לקוראים שלך שתרומתם תתקבל בברכה.
ככזה, היית מעודד אותם לקרוא את הפוסט שלך יותר.
מה שכן, גוגל אוהב את זה כשבלוג מקבל הרבה תגובות. זה מעיד שבלוג כזה חולק דברים טובים – זה אומר דירוג גבוה יותר.
23. צור פורום באתר האינטרנט שלך
ייתכן שהקוראים שלך ירצו להביע את דעותיהם ולשתף את נקודות המבט שלהם לגבי הנושאים עליהם אתה כותב בלוג. אולי יש להם גם שאלות.
פורום מאפשר להם לא רק להתחבר אליכם אלא גם אחד עם השני. אם אתה מוכר שירות או מוצר, זה ייתן ללקוחות שלך מקום להשאיר ביקורת. לכן, יצירת פורום תהיה כלי מועיל להגדלת התנועה לבלוג שלך.
יצירת פורום פעיל באתר שלך עוזרת לבנות קהילה של קוראים עקביים ולהגדיל את זמנם באתר.
זה יעזור להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה של הבלוג שלך.
שיעור היציאה מדף הכניסה מייצג את מספר המבקרים שנכנסים לאתר שלך ואז עוזבים במקום להישאר כדי לצפות או לקרוא את החומר האחר.
יש יתרון נוסף בקיום פורום פעיל: הוא מספק לך המון תוכן עשיר במילות מפתח שנוצר על ידי משתמשים.
24. תהיו פעילים ב-Quora
להיות פעיל בפלטפורמת שאלות ותשובות כמו Quora יכול להיות מועיל. זה עוזר ליצור את החשיפה הנחוצה לבלוג שלך.
אתה יכול להירשם לקבלת עדכונים בדוא"ל בנושאים הקשורים לתוכן הבלוג שלך, לספק תשובות קצרות ותמציתיות ולקשר לאתר שלך להסבר מקיף יותר.
פרסום תשובות לשאלות שנשאלו וקישור פוסטים בבלוג שלך כעזר יקל על אנשים לדעת על הבלוג שלך.
25. עדכן את התוכן הישן שלך
עדכון פוסטים ישנים עוזר לשמור אותם רלוונטיים ללא כל ירידה בתנועה שהם מייצרים. דרך קלה אחת לעשות זאת היא על ידי החלפת מידע מיושן לחדש בפוסט.
ככל שהתוכן מועיל יותר, כך הוא מדורג גבוה יותר במנוע החיפוש.
26. תהיה אותנטי
אותנטיות חיונית מאוד ביצירת תוכן מכיוון שהיא מושכת אנשים בעלי דעות דומות. לקוראים שלך קל להבחין כשאתה לא עצמך, מה שעלול לדחות אותם.
לכן, הגדירו את השפה, הטון, הערכים שלכם והישאר איתם.
27. לכו עם מה שעובד
חיוני לבדוק ללא הרף את הניתוח שלך, לראות אילו פוסטים מצליחים ולהמשיך לפרסם תוכן דומה.
כמו כן, קבע אילו פלטפורמות מפנים את התנועה הגדולה ביותר לבלוג שלך והשקיע יותר זמן בשימוש בהן. מידע זה יאפשר לך לדעת מה עובד ומה לא, נותן לך תובנות לגבי מה לשפר ועל מה לוותר.
אתה רוצה שמה שאתה כותב ומפרסם יהדהד עם הקוראים שלך, ומעקב אחר מה שעושה בדיוק זה דרך חסינת תקלות להביא תנועה לאתר שלך.
28. צור ערוץ יוטיוב
YouTube הוא דרך מצוינת להגביר את הנראות של הבלוג שלך. אם יש לך מוצר למכור, אתה יכול לפרסם הדרכות על השימוש בו כמו גם המלצות של הלקוחות שלך. אתה יכול גם לעלות לאוויר בפלטפורמה כדי לקדם את המותג שלך או פוסט חדש בבלוג.
ניתן גם לקצר את סרטוני YouTube שלך ולעשות בהם שימוש חוזר בפלטפורמות המדיה החברתית שלך או בפוסט בבלוג באתר שלך.
29. בצע אופטימיזציה לנייד
האתר שלך צריך להיות נגיש במחשב שולחני כמו גם במכשירים ניידים. אם הקוראים שלך מתקשים לראות את התוכן שלך מהמכשיר המועדף עליהם, הם עשויים לצאת מהבלוג שלך – אולי כדי לא לחזור לעולם.
30. ראיין את המומחים
זהה אנשים שהם משפיעים או מנהיגים בתעשייה שלך ופנה אליהם. רבים מהם יהיו מוכנים לדבר איתך כי לא רק שזו תהיה הזדמנות עבורם לחלוק את הידע שלהם, אלא שזה יספק להם יותר פרסום.
אתה יכול לפרסם את הראיונות בבלוג שלך ולהודיע למרואיין ברגע שהוא פורסם.
סביר להניח שהם ישתפו את הקישור לראיון עם החברים, המשפחה והעוקבים שלהם, מה שיוביל, ניחשתם נכון, ליותר תנועה; זה גם יגדיל את האמינות שלך.
סיכום
סיפקנו לך רשימה מקיפה של הדרכים הטובות ביותר להביא יותר תנועה לבלוג או לאתר שלך.
אנו מקווים שזה יעזור!
זכור כי הגדלת התנועה של הבלוג שלך דורשת עבודה רבה, ולכן לא יקרה בן לילה. החדשות הטובות, למרבה המזל, הן שאתה יכול לעשות זאת בהצלחה על ידי שימוש באסטרטגיות שחלקנו איתך.
כבר מוביל תנועה משמעותית לבלוג שלך אבל מתקשה להמיר מבקרים למנויים?
למה לא להירשם לחשבון בחינם עם Adoric, ולראות את רשימת התפוצה שלך גדלה בצעדי ענק.
נסה את Adoric בחינם