רעיונות לעסקים

7 אסטרטגיות שיווק בלאק פריידי להכפלת המכירות שלך

יום שישי השחור נמצא מעבר לפינה. כדי שלחצתם לעבור לפוסט הזה, ההימור שלי הוא שאתם מחפשים אסטרטגיות להכפיל את המכירות שלכם ולעשות הרג בחג הקניות הקרוב.

הרי זה מה שאומרת הכותרת של הפוסט הזה, לא?

בהחלט!

בפוסט הזה, אני הולך לשתף אתכם ב-7 אסטרטגיות פשוטות עד כדי גיחוך בהן תוכלו להשתמש כדי להכפיל – ואפילו לשלש – את המכירות שלכם.

למי מיועד הפוסט הזה?

משווקים שותפים, יזמי מסחר אלקטרוני, מנהלי שיווק וכל מי שמעוניין לעשות הרבה מכירות ביום שישי השחור הזה.

עם זאת, להלן 7 אסטרטגיות השיווק של Black Friday שנבחן:

בואו ניכנס לזה!

#1 השתמש בחלונות קופצים כדי לקדם את מבצעי הבלאק פריידי שלך

Black Friday Campaign Template

האם אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלך ולמכור להם בזמן שהם גולשים באתר שלך?

תיבת קופץ היא ההימור הטוב ביותר שלך.

פשוט קשה שלא לשים לב לקופסאות קופצות. וכאשר מיושמים כהלכה, הם יכולים לעזור לך להכפיל את המכירות באתר שלך.

כעת, ישנן מספר דרכים בהן תוכל להשתמש בה כדי ליצור מכירות. השניים הנפוצים ביותר הם:

  • הצע מוצרים למבקרים
  • הפנה תנועה לדף המוצר שלך

איך יוצרים ומיישמים אחד באתר שלך?

קַל.

ראשית, התחל בהרשמה לחשבון בחינם עם Adoric.

לאחר מכן, בחר תבנית קופצת מהספרייה שלנו הכוללת למעלה מ-1000 עיצובים. כשמצאת את זה שאתה אוהב, ערוך אותו כאוות נפשך באמצעות עורך העיצוב שלנו.

כשתסיים, פרסם. זו הקלות הזו.

צריך הדרכה מפורטת? עיין בדף התיעוד שלנו כדי להבין כיצד ליצור ולפרסם חלון קופץ לאתר שלך.

הירשם לחשבון Adoric בחינם

#2 גם כניסות שקופיות יכולות להיות מועילות

חלונות קופצים נהדרים ללכידת תשומת הלב של המבקרים שלך. עם זאת, המבקרים שלך עשויים למצוא אותם מרתיע בגלל האופי הפולשני למדי.

לפיכך, slide-in עשוי להיות חלופה טובה יותר לחלונות קופצים.

אבל מה זה בעצם כניסות לחלקים?

כפי שהשם שלהם מרמז, הם תיבות מודאליות המופיעות על ידי החלקה מהצד השמאלי או הימני של המסך של משתמשי אינטרנט בזמן שהם נמצאים בדף אינטרנט.

black friday marketing campaign template

כמו חלונות קופצים, Slide-ins מצוינים גם לקידום עסקאות Black Friday ומבלי לפגוע ב-UX של האתר שלך.

למרבה המזל, עם Adoric אתה יכול גם ליצור ולפרסם השקופיות לאתר שלך בצורה חלקה, בדיוק כפי שהיית עושה עם חלונות קופצים.

בנוסף, Adoric מגיעה עם המון תבניות להחלפה שבהן אתה משתמש מבלי שתצטרך לבנות אחת מאפס.

מס' 3 ברים צפים הם גם מעולים

אז ראית מה שנראה יכול לעשות. טוֹב.

אבל מה אם היית רוצה משהו שהוא הרבה יותר מושך תשומת לב ובו בזמן הרבה פחות פולשני?

מוטות צפים הם התשובה. מסע הפרסום שלך בבלאק פריידי אף פעם לא שלם באמת בלי אחד.

כפי שהיית מצפה, פסים צפים הם מסעות פרסום מיושרים אופקית הנדבקים בחלק העליון – או התחתון, ואפילו לפעמים באמצע – של דף אינטרנט.

סביר להניח שראית אותם כמה פעמים

Floating bar black friday

האופי הדביק שלהם הופך אותם לבולטים מאוד, ובו בזמן בקושי פולשניים.

זה הופך אותם לפורמט הקמפיין הטוב ביותר לקידום הצעות מכירות של Black Friday.

וכן, עם Adoric אתה יכול ליצור אחד בקלות.

#4 ללכוד נטישת מבקרים באמצעות חלונות קופצים של יציאה

לגרום למבקרים ללכת לבצע רכישה יכולה להיות מרתיעה. אחת הסיבות היא שאנשים הם חסרי סבלנות באופן טבעי.

הם נוחתים באתר שלך – לעתים קרובות בהתלהבות ומוכנים לבצע רכישה – וברגע הבא הם יוצאים לדרך.

לפעמים, הם אפילו לא מגיעים לדף המוצר שלך. פעמים אחרות הם עושים זאת – ואפילו מתחילים בתהליך התשלום – רק כדי להתחמק באמצע הדרך.

איך עוד אתה מגדיר תסכול?

אבל החדשות הטובות הן שאתה יכול ללכוד מחדש את המבקרים הנוטשים – לפחות חלק גדול מהם – עם חלונות קופצים עם כוונת יציאה.

אלו חלונות קופצים שמופיעים במסכי המשתמשים בדיוק כשהם מנסים לעזוב אתר אינטרנט. זה הופך את חלונות היציאה קופצים לכלי מצוין ללכידת תשומת הלב של מבקרים נוטשים.

Black Friday exit intent popup

כשסוף סוף משגת את תשומת לבם, תוכל לפתות אותם עם קופון/הנחה כדי לגרום להם לסיים את התשלום.

סקרנים כבר ורוצים לדעת איך ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה?

כיצד ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה בוורדפרס

מס' 5 לפתות מבקרים באמצעות קופונים באמצעות חלון קופץ מסוג Spin-a-Wheel

מי לא אוהב קופונים והנחות?

לעתים קרובות אנשים קונים דברים באינטרנט לא בגלל שהם צריכים את זה, אלא בגלל שהם רוצים לממש קופון.

זו הזדמנות גדולה עבורך.

כדי להשיג מכירות ענק בבלאק פריידי הקרוב, צא גדול עם קופונים והנחות.

אבל כדי להפוך את מסע פרסום הקופונים שלך למצליח, אתה צריך חלון קופץ עם גלגלים כדי להפוך אותו למושך ומעניין.

כך נראה אחד:

סוג זה של קופץ נותן למבקרים שלך הזדמנות לזכות בקופונים על ידי סיבוב גלגל המזל. אז הם יכולים לקנות בחנות המקוונת שלך עם הקופונים שהם זוכים.

זה הופך אותם לכלי שיווקי בלאק פריידי מצוין.

ל-Adoric יש המון תבניות של קמפיינים סיבוביים שתוכלו לערוך ולהשתמש בהם איך שתרצו. יתרה מכך, אתה לא צריך שום כישורי קידוד או עיצוב כדי להשתמש ולערוך תבניות אלה.

מוכנים לקחת את אדוריק לסיבוב?

#6 השתמש בטיימר ספירה לאחור כדי ליצור התרגשות ודחיפות

אתה בטוח רוצה שלקוחות יקפצו על מבצעי הבלאק פריידי שלך מבלי לבזבז זמן, נכון?

טיימר ספירה לאחור יכול להיות לעזר עצום כאן.

טיימרים לספירה לאחור יעילים לגירוי תחושת דחיפות מכיוון שהם יוצרים את מה שמכונה FOMO (פחד ממשימה החוצה) במוחם של אנשים.

וכאשר אנשים חוששים להחמיץ משהו שהם מחשיבים בעל ערך, הם חייבים לפעול בדחיפות.

כיצד תוכל להשתמש בטיימר ספירה לאחור בצורה הטובה ביותר כדי להגביר את המכירות?

הנה כמה הצעות

  • השתמש בהם בחלונות הקופצים המודאליים שלך
  • הם יעבדו היטב גם ב-slide-in ובסורגים צפים
  • הטמע אותם ישירות בדפים ובפוסטים של האתר שלך

כיצד להכניס טיימר ספירה לאחור בוורדפרס

#7 התחל לקדם את מסעות הפרסום שלך בבלאק פריידי בזמן

אל תחכה לנובמבר כדי להתחיל לקדם את מסע הפרסום שלך. אתה רק תגדיר את עצמך לתחרות קשה.

כדי להתקדם, התחל לקדם מוקדם יותר – אולי חודשיים לפני הזמן.

סיכום

הנה, 7 אסטרטגיות להגדלת המכירות ביום שישי השחור הקרוב.

אני מקווה שמצאת את הטיפים כאן מועילים.

לבסוף, אם אתה מוכן להתחיל להמיר את המבקרים באתר שלך ללקוחות פוטנציאליים, הירשם לחשבון עם Adoric. זה לגמרי בחינם!

נסה את Adoric בחינם

Black Friday marketing strategies

how to find your target audience

8 Content Boosting Popup Examples for Blogs & Publishers

25 hacks to convert traffic into leads and sales

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button