רעיונות לעסקים

8 דרכים מוכחות להגדיל את שיעור ההמרה שלך לנייד

תעבורת ניידים תורמת לאחוז הגבוה ביותר של תעבורת אינטרנט גלובלית. בתור בעל אתר מסחר אלקטרוני או בלוג, סביר להניח שהרוב המכריע של המבקרים והצרכנים הפוטנציאליים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לגשת לאתר שלך. אז למה משתמשים במחשבים שולחניים ממירים יותר מאשר בנייד?

העניין הוא שלמשתמשים ניידים יש התנהגויות שונות למדי מאשר למשתמשי שולחן עבודה. כמה גורמים, כולל מיקומם של משתמשים, קישוריות לאינטרנט וקשב, תורמים להבדלים התנהגותיים אלה.

זו אחת הסיבות לכך ששימוש באותה אסטרטגיית המרה עבור שתי הפלטפורמות אינו יעיל. תצטרך גם לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למסכים קטנים יותר אם תרצה להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה ולבצע יותר מכירות.

מספר גורמים יכולים להשפיע לרעה על שיעורי ההמרה בנייד. מאמר זה יפרט כמה מהדרכים היעילות ביותר להמרה אורגנית לנייד של האתר שלך.

להלן נקודות שנבחן בפוסט זה:

אבל לפני שניכנס לפרטים, בואו נגדיר מה המשמעות של אופטימיזציה של שיעור ההמרה במובייל.

מהי אופטימיזציה של שיעור המרות לנייד?

אופטימיזציה של שיעור ההמרה לנייד היא תהליך של שיפור ההמרות שלך, במיוחד המרות מאקרו.

המרות מאקרו, פשוט, הן יעדי ההמרה העיקריים שלך. הם יכולים להיות כל דבר, החל מהשלמת מכירה ועד ליצירת יותר לידים או לגרום למבקרים להירשם לסמינר מקוון.

המטרה העיקרית של אופטימיזציה של האתר שלך לנייד היא לכלול את קהל הנייד שלך באסטרטגיית ההמרה שלך.

עם יותר מ-52% מתעבורת האינטרנט מגיעה ממשתמשים ניידים, יותר עסקים מעצבים את הפלטפורמות המקוונות שלהם מתוך מחשבה על קהל נייד. ככזה, עליך להתייחס ברצינות לאופטימיזציה של המרות לנייד.

כיצד לחשב את שיעור ההמרה שלך לנייד

חישוב שיעור ההמרה שלך לנייד הוא די קל באמצעות הנוסחה הבאה:

שיעור המרה = (המרה/סה"כ מבקרים דרך הנייד) * 100%

לדוגמה, אם האתר שלך קיבל 15,683 מבקרים בחודשיים האחרונים, ו-432 הצליחו לבצע המרה, שיעור ההמרה שלך במהלך החודשיים הללו הוא 2.75%.

שים לב ששיעורי ההמרה עשויים להשתנות בהתאם לתעשייה, לעסק ולאיכות התנועה שלך. זכור זאת בעת בדיקת סטטיסטיקות שונות עבור מה שנחשב כשיעור המרה טוב.

מדוע אופטימיזציה לנייד חיונית?

תעבורה לנייד מייצגת את הנפח הגבוה ביותר של תעבורת אינטרנט. עם זאת, לידים שולחניים נוטים להמיר יותר.

למה זה? בניגוד למשתמשים ניידים, משתמשי שולחן העבודה הם בדרך כלל רגועים יותר ופחות סביר שהם יהיו בחיפוש אחר מידע מיידי. כמו כן, מלבד הגישה לאינטרנט באמצעות רשתות סלולריות, משתמשים ניידים משתמשים במסך קטן יותר, מה שהופך את חווית הגלישה שלהם לשונה ממשתמשי שולחן העבודה.

לאור אלה, ה-CRO הנייד שלך צריך להתרכז יותר במהירות ובדיוק מאשר באופטימיזציה המסורתית שלך. למרות שהכלל הכללי של CRO עדיין תקף, פרטים נוספים צריכים להיכנס כדי לגרום לאתר שלך להיראות מסביר פנים למשתמשים ניידים ובסופו של דבר לגרום להם להמיר. אם אינך רוצה לאבד לקוחות עקב הזנחת הפרטים הקטנים הללו, חשוב לספק למשתמשים שולחניים וניידים חוויה איכותית באתר שלך.

עם זאת, בוא נמשיך לדון ב-8 דרכים שבהן תוכל להגביר את שיעורי ההמרה שלך לנייד.

8 אסטרטגיות להגדלת שיעור ההמרה שלך לנייד

#1. עיצוב למובייל

CRO (אופטימיזציה של יחס המרות) לנייד הוא משחק כדור שונה כאשר דעתו של המשתמש מוסחת בקלות או בחוץ. שני דברים שברצונך לסדר מיד הם להפוך את הניווט באתר שלך לנוח והתאמת התוכן שלו כך שיתאים למסכים קטנים יותר.

ראשית, עליך לשפר את חווית המשתמש שלך על ידי הבטחת שכל התכונות מסודרות היטב וקל לניווט. אתה לא צריך שהאתר שלך לנייד יכלול הרבה תמונות כבדות.

נסה לתת למבקרים שלך תפריט תמציתי אך מפורט, המציג את מוצרי המפתח שלך. כך, יהיה קל יותר לגשת לכל אזורי האתר שלך מבלי להציף את כל הפרטים.

דרך נוספת להקל על המבקרים בנייד שלך היא על ידי שילוב של מילוי אוטומטי באתר האינטרנט שלך. פונקציה זו מזינה אוטומטית פרטים שסופקו קודם לכן, ובכך חוסכת למשתמשים זמן כמו גם את אי הנוחות של הקלדה בשדות קטנים.

לבקש מהמבקרים שלך למלא באופן ידני שדות טופס יכול לגרום להם לרצות לנטוש את האתר שלך. ככזה, עדיף להשתמש במילוי אוטומטי. בנוסף, זה עוזר למנוע שגיאות טפסים.

שימוש בלחצנים גדולים עבור הקריאה לפעולה (CTA) יכול לעזור באותה מידה לשפר את חוויית המשתמשים שלך בנייד.

הסיבה היא, בעוד שקל למשתמשי שולחן העבודה ללחוץ על כפתורי CTA קטנים עם סמנים, משתמשים בנייד צריכים להקיש על המסכים שלהם ברציפות כדי להשיג את אותו הדבר.

אז, בכל אופן, הפוך את כפתורי ה-CTA שלך לגדולים ככל האפשר, בדיוק כפי שעושה Etsy.

Mobile conversion rate optimization

#2. תשאיר את זה פשוט

לשמירה על עיצוב הדף שלך פשוט יש יתרון כפול: ראשית, זה עוזר לשפר את מהירות הטעינה וחווית המשתמש של האתר שלך.

מהירות היא משהו שאתה לא יכול להתפשר באתר שלך לנייד, במיוחד כאשר עיכוב בזמן הטעינה יכול להפחית את שיעור ההמרה שלך ב-7%.

כדי לשפר את מהירות האתר הכוללת שלך, צמצם תוכן ויזואלי כגון תמונות בגודל גדול.

בעוד שחווית משתמש טובה תלויה בחלקה בוויזואליה טובה, אינך רוצה לבלוע את האתר שלך בתמונות וסרטונים לא רלוונטיים.

#3. שלב המלצות מוצר On-Page

המלצות למוצרים בדף משמשות בעיקר אתרי מסחר אלקטרוני כדי לשפר את חווית הקנייה של המשתמשים שלהם.

יישום המלצות למוצרים בדף יכול גם לשפר את חווית המשתמש. לקוחות יכולים לראות בקלות מוצרים רלוונטיים מבלי צורך לנווט אינסופי דרך האתר שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע המלצות למוצרים בדף היא להציע מוצרים דומים למה שלקוח צופה או צפה לאחרונה.

Optimize website for mobile

בדף ASOS למעלה יש פריטים המוצעים בתחתית הקשורים באופן הדוק למה שנצפה. כמו כן, העיצוב מאפשר לך לגלול בין המלצות שונות תוך כדי שהייה באותו עמוד.

#4. נצל את המפעילים של מסע פרסום

מחקר של Localytics גילה כי קמפיינים שהופעלו יכולים להגדיל את המעורבות ב-200%. בין אם אתה מנסה למכור מוצר או להשיג לידים, קמפיינים מתוזמנים היטב יכולים להגביר בצורה מדהימה את שיעור ההמרה שלך. כמה מהכלים הטובים ביותר לשימוש בהקשר זה הם מודעות קופצות ומיילים שהופעלו.

חלונות קופצים מתוזמנים וידידותיים לנייד והודעות דוא"ל מופעלות מאפשרים לך להציג קמפיינים באופן אוטומטי מבלי לעצבן מבקרים.

עם חלונות קופצים, אתה יכול לקדם את ההנחות וההצעות שלך ללקוחות שלך, בקלות. אבל כדי שהם יעבדו טוב, אתה צריך להציג אותם בדיוק כשהזמן מתאים.

הצגת החלונות הקופצים שלך בזמן הלא נכון יכול להוביל לשיעור יציאה גבוה מדף הכניסה, וזה בהחלט לא מה שאתה רוצה לאתר שלך.

בנוסף, עליך לזכור שהנייד אינו זהה למחשב שולחני. ככזה, אינך יכול להרשות לעצמך שיהיו מספר חלונות קופצים על גבי מסך המשתמשים שלך.

בשל שטח המסך המוגבל, מילוי הדף שלך במספר חלונות קופצים יכריע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך וישפיע על הניווט באתר.

גישה טובה יותר היא להציב קריאה לפעולה אחת בכל עמוד מפתח של אתר האינטרנט שלך לנייד. שקול להשתמש בתכונות המיקוד והטריגר של Adoric כדי לשפר את המרת המכירות אם אתה הבעלים של אתר מסחר אלקטרוני.

conversion rate optimization for mobile

למעלה היא דוגמה לאופן שבו Cosmetic Capital החדירו ביעילות פופ-אפ בדף המוצר שלהם. החלון הקופץ מזמין את המשתמשים להזין את האימייל שלהם כדי לקבל 5% הנחה על הרכישות שלהם. כמו כן, משתמשים יכולים לגלול בעמוד בצורה חלקה מבלי שהחלון הקופץ יפריע להם.

#5. ספק אמצעי תשלום בארנק אלקטרוני

בגלל חוסר אמון באמצעי התשלום, עצום של 19% מהלקוחות נוטשים את העגלות שלהם. עם שפע המידע הפיננסי המאוחסן בסמארטפונים, קונים רוצים להיות בטוחים שהפרטים הפיננסיים שלהם מאובטחים.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חששות כאלה היא להציע שיטות תשלום לארנק אלקטרוני כגון Android Pay, Apple Pay ו-PayPal.

ארנקים דיגיטליים מאובטחים במספר שכבות של הצפנה מה שהופך אותם לאופציה הבטוחה ביותר בעת ביצוע רכישות מקוונות. עבור אתרי מסחר אלקטרוני, תהליך תשלום קל ובטוח הוא הצעד האחרון לקראת השגת המרת מאקרו.

שיטות תשלום דיגיטליות גם מובילות רבות בהפיכת התשלומים לאינטואטיביים וחלקים בפלטפורמות ניידות. אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני לקוחות בעת קניות בסמארטפונים שלהם הוא הצורך למלא פרטי חיוב במסכים קטנים יותר. התהליך נתפס ברובו כבלתי נוח או מייגע.

שיפור תכונות האתר שלך לשימוש בנייד מאפשר ללקוחות לשלם עבור פריטים בעגלותיהם מבלי להזין מחדש מידע פיננסי בכל פעם שהם מבצעים רכישה. ארנקים דיגיטליים הם ההימור הטוב ביותר שלך אם אתה רוצה להפוך את התשלום לקלה ונוחה עבור הלקוחות שלך.

conversion rate optimization mobile

בדוגמה למעלה, ניתן לראות שהאקברי מציעה ללקוחותיה אפשרויות תשלום שונות. זה כולל ויזה ומאסטרקארד, אמריקן אקספרס ו-Discover.

#6. תעדוף פרטיות ואמון משתמשים

עד כמה המידע האישי שמשתמשים מפקידים בו בטוחים? עד שתבטיח למבקרים בנייד שלך שהמידע האישי שלהם בטוח איתך, הם לא יבצעו המרה.

למשתמשים ניידים יש סיכוי גבוה יותר שהסיסמאות, פרטי הכניסה לאפליקציה והפרטים הפיננסיים שלהם יאוחסנו בטלפונים שלהם. לכן, הם נוטים להיות ערניים במיוחד לגבי אתרי האינטרנט שהם מבקרים.

הנה כמה מהדרכים שבהן תוכל לגרום למבקרים שלך לבטוח באתר שלך:

  • הפוך את האתר שלך לאבטח עם HTTPS שיכול לשפר את אמון המשתמשים ולעודד אותם להתמודד עם האתר בצורה בטוחה. כדי לבנות פרטיות ואמון, אתה יכול ללכת עם אישורי SSL שונים כמו אישור RapidSSL ותעודות SSL ממותגות אחרות מ-GlobalSign, Sectigo וכו'. זה בונה מנהרה מאובטחת בין השרת לדפדפן למעבר נתונים חלק ומאובטח.
  • הוסף תגי אמון לדף האינטרנט שלך. תגי אמון מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים שלך לדעת שהם נמצאים באתר לגיטימי וכל הנתונים המשותפים בטוחים ומאובטחים.
  • הצג המלצות וביקורות מלקוחות אחרים כדי להוכיח את הלגיטימיות שלך. ככל שתוסיף יותר המלצות, כך יותר אנשים יבטחו בך.

#7. השתמש ב-CTAs חזק יותר

כפתורי קריאה לפעולה הם כלים רבי עוצמה שבהם אתה משתמש כדי לגרום למבקרים לבצע פעולות מסוימות. זה יכול להיות ביצוע רכישה, הרשמה לרשימת התפוצה שלך וכו'.

אמנם כל מבקר שגולש באתר שלך הוא לקוח פוטנציאלי, אבל לא לכולם יש כוונה לקנות. חלק מהמבקרים מגיעים לדף שלך כדי להשוות מחירים, לבדוק את פרטי המוצר או ללמוד עוד על האתר שלך.

אבל עם CTA חזק, אתה יכול להמיר את קבוצת המבקרים הזו ללקוחות.

CTA טוב צריך להיות ברור וישיר – זה לא צריך להשאיר את המבקרים שלך תוהים מה בדיוק אתה רוצה שהם יעשו.

כמו כן, זה חייב להיות קל למצוא, וברור מספיק כדי להנחות את הלקוח שלך לבצע את הצעד הנדרש.

אתה לא רוצה להפציץ משתמשים ב-CTA במידה שהם יפסיקו לקחת אותם ברצינות. עם זאת, הם צריכים להיות מספיק גלויים כדי להשפיע.

תן למבקרים שלך לדעת איזו פעולה אתה רוצה שהם יבצעו על ידי שימוש בפעלי פקודה חזקים כגון "קנייה", "הורדה", "ו"הירשם" כ-CTA שלך. כדי להשרות תחושת דחיפות או התלהבות, נסה להשתמש בביטויים כמו "קנה עכשיו וקבל 40% הנחה!" ו"הירשם בחינם".

לדוגמה, עיין באחד מה-CTAs שלנו כאן באדוריק.

cta button conversion rate optimization

שים לב כמה גדול כפתור "הרשמה חינם" בנייד? ככה גם שלך צריך להיות.

#8. בצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש

האתר שלך לנייד משפיע מאוד על הנראות שלך באינטרנט. למה? גוגל משתמשת באינדקס הנייד הראשון בעת דירוג דפי אינטרנט. משמעות הדבר היא שסורקים מאתרים את דף האינטרנט הנייד שלך קודם כל לפני אתר שולחן העבודה שלך.

רוב האסטרטגיות שאתה צריך לאמץ כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למשתמשים ניידים הן מה שדיברנו קודם לכן. אסטרטגיות אלו כוללות שיפור חווית משתמש וניווט באתר האינטרנט שלך והבטחה שכל הדפים מעוצבים היטב.

עם זאת, עליך גם לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש. אחת הדרכים שבהן אתה יכול לעשות זאת היא על ידי כתיבת תיאורי מטא עשירים במילות מפתח עבור הבלוגים והדפים שלך. בנוסף לכך, הטמע את מילות המפתח שלך בכותרות הפוסטים והעמודים שלך.

אופטימיזציה של האתר שלך לנייד עבור מנועי חיפוש מקלה על הלקוחות שלך למצוא את המוצרים שלך על ידי הצגת התוכן שלך בתוצאות החיפוש. להיפך, שימוש בתגי כותרת שגויים ימשוך את הקהל הלא נכון, יוביל לשיעורי קליקים נמוכים, ובתמורה יביא לשיעורי יציאה מדף הכניסה גבוהים יותר. ניתן להשתמש בכלי הבדיקה לנייד של גוגל כדי לבדוק את הביצועים של האתר שלך ולקבל הצעות שימושיות כיצד לפתור בעיות.

עוטף את זה

לאופטימיזציה של האתר שלך לנייד יש המון יתרונות, שאת רובם בדקנו בפוסט הזה.

אז אם עוד לא התחלת, הגיע הזמן שתעשה זאת.

למרבה המזל, שיתפנו אתכם במספר לא מבוטל של אסטרטגיות בהן תוכלו להשתמש למטרה זו.

אופטימיזציה של המרות לנייד אינה מוגבלת למה שדיברנו למעלה. רעיונות חדשים כיצד לשפר את שיעורי ההמרה מתגלים מדי יום כאשר מגמות השוק מתפתחות. יישם את האסטרטגיות המתאימות ביותר לעסק שלך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

זכור, ההתמקדות צריכה להיות על מהירות, יעילות ונוחות. ודא שאתה מספק חווית משתמש טובה כדי לשמור על המבקרים שלך מעורבים ולהוטים לחזור לרכישות עתידיות או לתוכן נוסף.

אנו מקווים שמצאת כמה עצות שימושיות במאמר זה שיעזרו להגביר את שיעורי ההמרה שלך בנייד. לקבלת כלים חזקים יותר לייעל את האתר שלך, התחל את המסע שלך עם Adoric על ידי הרשמה לחשבון בחינם.

 

נסה את Adoric בחינם

 

increase-mobile-conversion

guide-lead-magnet

Gamification in marketing

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button