רעיונות לעסקים

8 רעיונות לקידום תוכן עבור בלוגים ובעלי אתרים- Pop Up

כשמדובר בבעלי אתרים ובלוגים, חלונות קופצים מעולים לשכנע משתמשים לקרוא ולהישאר יותר.
מדוע חלונות קופצים מעולים בשכנוע משתמשים לקרוא ולהישאר יותר?
מכיוון שאתה יכול בקלות להתאים את הפופאפ להפעלה לפי טריגרים ותנאים שמתאימים לקהל שלך ולקריאה לפעולה. אתה יכול ליצור מסעות שגורמים למשתמשים לצרוך יותר ויותר מהתוכן שלך. ללא קשר לשכנע, חלונות קופצים משמשים ללכידת דוא"ל של משתמשים מבלי להיות מעצבן (כאשר נעשה נכון).
להלן 8 דוגמאות קופצות בעיצוב מקצועי אשר הבנויות על עקרונות שהוכחו כמגדילים את ההמרות , הכל מוסבר מתחת לכל קופץ.
אגב, כל הדוגמאות המוצגות יכולות לשמש כתבניות בעורך של אדוריק.

קופץ לקידום מאמרים כדי לעורר חלומות לקוראים

המדע מאחורי
מלבד יצירת אווירה מדהימה, תמונות ממעוף הציפור גורמות לדברים להיראות נגישים. פשוט צפו בפסל ישו הגואל ממעוף הציפור. לאחר שהצית את דעתו של הצופה, אנחנו רק צריכים להכריז בתוקף שיש לנו 10 טיפים הכי טובים עבורם. התת מודע עשוי לשייך את הטיפים הללו לטיול מדהים ונגיש והענקנו לצרכן אחר של התוכן הקשור.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שצורכים תוכן קשור
  • משתמשים שמתאימים לפרסונות שעבורן נכתב המאמר

פופאפ קידום בוטיק למעריצים אמיתיים


המדע מאחורי
ראמן דלעת, סביבה טובה, גופני תפריט ועיצוב קלאסי.
קהל היעד מהדהד היטב עם הפופאפ הזה כי יש בו את כל האלמנטים של מסעדה טובה. אגב, המלבן החיצוני והזמן המוגבל הם שם כדי להגביר את תחושות הייחודיות.

מי צריך לראות את זה

  • המעריצים האמיתיים והמשתמשים הכבדים שלך
  • משתמשים שמתאימים לפרסונות הטובות ביותר שלך

פופאפ קידום ממוקד המשתמש באלמנטים איכותיים

המדע מאחורי
אין כאן תחכום, רק איכות. תמונה שפשוט מעבירה ריקוד ואופנה, על מה המהדורה החדשה שלנו. תחושה דמוית מוזיאון נוצרת על ידי כל האלמנטים המוקפצים כך שחובבי אמנות יתייחסו וימלאו כאילו ללמוד עוד זה רעיון טוב.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שמשתלבים בפרסונות המתוארות היטב

חלון קופץ לקידום שגורם למשתמשים לבטוח בך

המדע מאחורי
דרך טובה להשיג אמון היא על ידי הוכחת המילה שלך, הכותרת היא סיכום קצר של התמונה האיכות מדברת. הקריאה לראות עוד תמונות כאלה אמינה בגלל הרושם הראשוני, שהוא מרשים התג החדש הירוק הוכח כמעורר סקרנות.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שקוראים או קונים את התוכן או המוצרים הקשורים שלך
  • בדוק עם פרסונות שאתה קצת מכיר (מכיוון שהכל בפופאפ הזה כל כך חיובי), כלומר בדוק על קבוצות של משתמשים שאתה יודע שיכולות לספק שיעור המרה טוב, אבל הם עדיין לא

פרומו דרמטי לפיסת תוכן מרגשת

המדע מאחורי
כל המרכיבים של הפופאפ הזה יוצרים תחושה של דרמה, מסר שהתוכן שאנחנו מקדמים הוא אכן מרגש. אנחנו, בני האדם, מושפעים מאוד מתמונות של בני אדם אחרים, הרגש של התמונה מועבר בבהירות. צבעי שחור ולבן הם דרמטיים. העיפו מבט בתמונות בצבע וראו כיצד הן הופכות להרבה פחות דרמטיות. ניסוחים חזקים כמו 'דוגמניות משותפות', 'רגעי קריירה מרגשים' מזרימים סקרנות אל תודעת הקוראים. פונטים אסרטיביים קשורים לחברות אופנה יוקרתיות שגם הן מהימנות.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שהחלון הקופץ ידבר אליהם

חלון קופץ להרשמה ליצירת קשרים ארוכי טווח

המדע מאחורי
יצירת מערכות יחסים קלה כאשר אתה תורם את הכישורים והידע שלך על ידי הכנסתו לתוכן שלך. התמונה של בחורה שמצטלמת בצורה לא מקצועית היא ליצור קשר עם קהל היעד – צלמים חובבים. כותרת מעניינת גורמת למשתמש לחשוב 'זה בדיוק מה שאני צריך'. הקריאה לפעולה כאן מאוד ידידותית, רק השם והמייל שלך נדרשים להצטרף לטיול שישפר את כישורי הצילום שלך. התמונה שנוצרה במוחו של המשתמש היא של קבלת מתנה בעלת ערך גבוה

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים התואמים את הדמות הממוקדת

חלון קופץ לכידת אימייל שגורם לניוזלטר שלך להיראות סופר אקסקלוסיבי

המדע מאחורי
שחור ולבן גורמים לדברים להיראות פשוטים ודרמטיים. כפתור הקריאה לפעולה מודגש בצבע ובשפה מהנה ולא דרמטית.
דיבורים על טיפים חסרים מתעוררים FOMO, בטח כשהם מעוררי מחשבה וכל סביבת הפופאפ כל כך דרמטית.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שאוהבים את התוכן שלך
  • משתמשים הדומים לפרסונות הטובות ביותר שלך

פופאפ מנוי ממוקד במיוחד שפועל כמגנט לקהל היעד

המדע מאחורי
תמונת הגולש מהדהדת מאוד את קהל היעד שלה, היא חזקה ורגשית. תמונות בשחור-לבן משפיעות על המשתמשים במובנים רבים, במקרה זה, זה יוצר תחושה של דרמה נצחית. גולשים לא אוהבים לפספס גלים, אז הקריאה לפעולה היא FOMO'ish ומדברת בז'רגון של הגולש וכך גם שאר הפופאפ.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שקראו מספיק מהמאמר או הבלוג שלך
  • לקוחות פוטנציאליים או משתמשים שמראים עניין בינוני ברכישה
  • משתמשים שמתאימים לפרסונות עוקבי התוכן שלך

אהבתם את הדוגמאות הקופצות למעלה? תן להם לעבוד אוטומטית באתר שלך. פשוט בחר את התבנית בעורך שלנו.

700% Uplift in App Installations; Israel Post Case Study

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button