רעיונות לעסקים

9 דוגמאות קופצות למכירות מסחר אלקטרוני

לתעשיית המסחר האלקטרוני יש את אחד משיעורי ההמרה הממוצעים הנמוכים ביותר. נכון להיום הוא עומד על כ-3%.

אבל מה אם אתה יכול להגדיל את זה ל-25%? האם זה אפשרי אפילו מרחוק? זהו, ועם קמפיין פופ-אפ נכון, אתה יכול להשיג את ההישג הזה.

מדוע חלונות קופצים מותאמים אישית נהדרים להגדלת שיעורי ההמרה

כי אתה יכול בקלות להתאים את הפופאפ להפעלה לפי טריגרים ותנאים שמתאימים לקהל שלך ולקריאה לפעולה.

אתה יכול ליצור מסעות שגורמים למשתמשים לזלול את התוכן שלך. למרות שהם פולשניים, חלונות קופצים הם כלי נהדר לבניית רשימת דוא"ל.

הנה 8 דוגמאות קופצות מעוצבות מקצועיות, בדוקות ומהימנות להשראה. אם אכפת לך לדעת למה הם עובדים, סיפקנו הסבר מפורט מתחת לכל חלון קופץ.

אגב, כל הדוגמאות המוצגות יכולות לשמש כתבניות בעורך של אדוריק.

פופאפ פרומו שנותן ללקוח את כל מה שהוא אוהב, פעמיים.

המדע מאחורי

כותרים גאונים הם נדירים, אבל הנה אחד. כולנו יודעים ששמירה על דברים נקיים וטבעיים עשויה להיות לא פשוטה, אז סחבנו את המילים האלה ברוטב פשוט עשוי מסבון.

משחק עם מילים הוא משעשע ומחבר אם משתמשים בז'רגון של משתמשים. מתאם חזותי-מילים חשוב, אז יש לנו תמונה פשוטה אך יפה של אישה צעירה בטבע.

זה גם רגשי. ההצעה מגיעה מיד אחרי החלק המחבר מסיבה, ההחלטה תהיה קלה יותר. גם הקריאה לפעולה ראויה לציון, כי היא מחזקת את התדמית במוחו של המשתמש והיא מהנה.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים עם סיכוי בינוני עד גבוה לבצע המרה
  • מנויים, קוראים, עוקבים

קופץ מנוי עם הנחה כדי להפוך מבקרים לקונים

המדע מאחורי

שלבי המשפך הם פרוגרסיביים. אבל ירי פופאפ כזה דוחף אנשים מתחילת המשפך לסוף.

העיצוב אם נקי, מודרני וחד. אם זה מייצג את מה שאתה מוכר – זה ימשוך את עיניהם של האנשים הנכונים.

להציע 10% הנחה בהזמנה הראשונה זה כמו אתגר 'מעז', ואם זה לא מספיק המילים הבאות רומזות שאולי תישאר מאחור עם הרהיטים הישנים שלך.

השם של המנוי שלך תמיד טוב כדי ליצור קשר חזק יותר. תיבת הסימון הקטנה צריכה להיות חובה להסכים אם ברצונך להעביר ניוזלטר מלבד הנחה.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים התואמים את הפרסונות שלך
  • משתמשים שיש להם סיכוי בינוני עד גבוה לרכוש, כלומר משתמשים שכבר הוסיפו מוצר לסל וביקרו באתר שלך במשך 30 דקות ומעלה

פופאפ קידום הנחה קלאסי למי שאתה כבר מכיר

המדע מאחורי
דרמה נוצרת על ידי צבעי שחור ולבן ובחור מאוד דרמטי
אחרי ששיחקנו עם כמה רגשות של הצופים, אנחנו מדגישים את ההנחה של 15% כדי שהם יידחקו לפעולה.

הפשטות היא המפתח כאן מכיוון שהרגשות שנוצרים והתמריצים שניתנו מספיקים כדי למשוך את הקריאה לפעולה.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שמתעניינים ברכישה
  • לקוחות חוזרים

קופץ לקידום הנחה להגדלת ההכנסות

המדע מאחורי
המוצר והתמונה היוקרתיים מושכים את העין. אנו מדגישים את ההנחה של 15% כדי שהצופים יתרגשו מההצעה.

אם הם כבר מתחילים לקרוא אנו מתעוררים פחדם להחמיץ עם מגבלת זמן. שימוש בדף התשלום במילה ולאחר מכן מתן קוד פרומו מכין ארץ מושלמת לקריאה לפעולה – קנה עכשיו.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שמתעניינים ברכישה
  • משתמשים שמנסים לצאת מהאתר שלך
  • לקוחות חוזרים

חלון קופץ לקידום כדי להראות עד כמה האוסף החדש שלך נהדר

המדע מאחורי
האנשים שעבורם מיועדת הקולקציה הזו ימלאו מחוברים לתמונה. למה? תמונה של שעון בעל מראה יוקרתי ברקע יוצא דופן – זהו ניגוד.

חוץ מזה, בניגוד להיות לוכד את העין, זה רמז עבה איך הקולקציה נראית. מילים המחזקות את תחושת הייחודיות: מהדורה מוגבלת, קולקציית קיץ, בלעדי. 'חסוך מבט' הוא לתת למשתמש להזין את סקרנותו לגבי השאלה 'מה כל כך בלעדי שם?'

מי צריך לראות את זה

  • לקוחות חוזרים
  • משתמשים עם סיכוי גבוה להמרה, כלומר האנשים שעבורם אוסף זה מיועד.

חלון קופץ לקידום המשכנע לבדוק את העסקאות שלך

המדע מאחורי
הוויזואליה כאן עדינה ומושכת, בדיוק כמו שכל הזמנה צריכה להיות.

הכותרות משתמשות במילים שמתחברות ישירות לגיטרה המדהימה הזו ולכל חובב גיטרה, מה שגורם לצופה הממוקד להרגיש מחובר רגשית.

הקריאה לפעולה כל כך ישירה כי קהל היעד אמור להשתכנע עד עכשיו.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים עם סיכוי גבוה להמרה, כלומר משתמשים שהוסיפו יותר מ-2 פריטים לעגלת הקניות
  • משתמשים חוזרים

חלון קופץ למנוי דוא"ל נפוץ עם הנחה

המדע מאחורי

הפשטות היא בכל הפופאפ הזה, העיצוב והתמונה נקיים אבל נפוצים, אולי זה סגנון הלבוש של הקהל תמריץ כמו הנחה יגדיל את הסיכוי שקהל היעד יירשם.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שיש להם סיכוי טוב לבצע המרה
  • לא לקוחות חוזרים או מנויים קיימים

פופאפ קידום מפתה

המדע מאחורי
קוד קופון הוא דרך מצוינת לגרום לקונים פוטנציאליים לקנות. תחושות משמחות עם אנרגיה רבה מועברות על ידי התמונה הנהדרת והכותרת.

דחיפות קלה נדחפת עם מגבלת זמן כדי שהצופים לא יהיו נונשלנטיים מדי וישכחו לרכוש. הסיכוי של אוהבי ספא להתחבר לפופאפ הזה ולקנות הוא גבוה

מי צריך לראות את זה

  • הלקוחות הכי טובים
  • משתמשים שמראים עניין בינוני עד גבוה ברכישה

המדע מאחורי
כולם אוהבים חופשות והנחות. שילוב של שני דברים שאנשים אוהבים במשפט אחד יגדיל את הסיכוי שלהם להגיב הרבה יותר.

הוויזואליה והטיפוגרפיה פשוטות כדי לתת לאמירה להישאר ברורה ומודגשת. רמז קל להרפתקה נותן מהתמונה.

מי צריך לראות את זה

  • משתמשים שהראו עניין ועומדים לנטוש
  • משתמשים שצורכים את התוכן שלך ויש להם סיכוי להמיר

אהבתם את הדוגמאות הקופצות למעלה? תן להם לעבוד אוטומטית באתר שלך. פשוט בחר את התבנית בעורך שלנו.

נסה את Adoric בחינם

 

9 Ecommerce Sales-Driving Popup Examples

Cyber Monday Campaign template.

8 Content Boosting Popup Examples for Blogs & Publishers

Back to school marketing templates

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button