עבודה מהבית לאמהות

עבודה מהבית לאמהות- איך לכתוב חשבונית?

פרילנסר הוא תעשייה מתפתחת, שכן חברות רבות מבינות שמיקור חוץ חוסך כסף, אך מיקור חוץ לפרילנסרים חוסך אפילו יותר. שנות ה-2010 הפכו ל-

וככל שהיה מעורב יותר כסף בתחום שעדיין עתיד לגדול ולהתבגר, כך גדלה ההתעניינות של מדינות שונות במקורות כסף חדשים למס. בעוד פרילנסר ממוצע אינו מומחה בפיננסים ובמיסוי, הפרקטיקה מוכיחה שבורות יכולה לעלות יותר משכר חודש עבור עצמאים.

איך כותבים חשבונית לעבודה עצמאית? – הופכת לשאלה שנשאלת לעתים קרובות יותר מאשר לא. חשבונית היא צורת הצהרת הרווחים הרשמית עבור עבודה ספציפית שבוצעה והיא רחוקה מהחוזה הרגיל שלך או משכורת. לפיכך, החוק רואה בחשבונית סוג של תקשורת בינך לבין גופי המיסוי במדינה שלך ועליו לפעול לפי טופס פחות או יותר ספציפי המבטיח שכל הפרטים הרלוונטיים נמצאים שם.

ביצוע, כתיבה או העלאת חשבונית הם כל המונחים שאתה עשוי לשמוע. בים של מידע (שגוי), תנו לנו לנפות את אלה ולראות מה אנחנו יכולים להבין. המשך לקרוא כדי לגלות הכל על פרטי החשבונית הנדרשים:

כל החשבוניות חייבות לציין בבירור שהן 'חשבונית'. בדוק תמיד עם הרשויות המקומיות שלך, משרד העירייה או מנהל חשבונות לקבלת הסבר מפורט יותר. תשלום עבור שעה כדי להתייעץ עם איש מקצוע יכול לחסוך לך אלפי דולרים בקנסות בהמשך הדרך.

כל חשבונית צריכה להכיל את שם הפרילנסר שעשה את העבודה ומי שמקבל תשלום. החשבונית צריכה להכיל גם את שם הסוכנות שלך, אם יש לך כזה, כמו גם את הלוגו. עליך גם לחתום על החשבוניות שלך אם אתה שומר אותן בצורה מודפסת.

החשבונית שלך צריכה להכיל גם את פרטי הקשר שלך. תקן 2020 הוא האימייל, אם כי הוא יכול להכיל גם את מספר הטלפון שלך במקרים מסוימים. יש לוודא שהמייל המצוין בחשבונית ומספר הטלפון רשומים במידה ורשמתם סוכנות, ולוודא שהם נכונים. פרטי ההתקשרות של הלקוח צריכים להיות נוכחים גם כן.

שם הלקוח, כתובתו (אם זמינה) ופרטי התקשרות, כולם הם בעלי חשיבות עליונה. הם מסמנים למס הכנסה שהם יכולים לאמת את החשבונית שלך בשני הצדדים של התקשורת – אתה והלקוח שלך נמצאים בקטבים מנוגדים של העסקה. זוהי פשוט תרגול טוב בעשיית כל עסק, עם ניירת ברורה שאתה יכול לסמוך עליה בשעת הצורך. היכולת לאחזר במהירות וביעילות את נתוני הלקוח יכולה לחסוך לך הרבה זמן ולחץ בטווח הארוך.

תאריך החשבוניות שלך הוא דבר חשוב גם כן. תאריך החשבונית צריך להיות בהתאם לפורמט הסטנדרטי של חודש / יום / שנה. עם זאת, אם אתה עובד עם לקוחות ממקומות אחרים, כמו אירופה או אוסטרליה, היזהר לא לבלבל ביניהם:

אתה יכול למנוע את העמימות על ידי שימוש בשלוש האותיות הראשונות של שם החודש במקום המספר, אז:

ה-3 במרץ 2021 – זה יהיה תקן מתאים ובינלאומי יותר.

יש למספר כל חשבונית בפורמט הבא: מספר החשבונית בשנה/שנה הנוכחית. אז, החשבונית הראשונה שאתה כותב ב-2021 צריכה להיות ממוספרת כ-1/2021; השני צריך להיות: 2/2021, הארבעים ושבע: 47/2021 וכו'.

רשימה זו יכולה להיות פשוטה או מורכבת כפי שאתה רוצה שהיא תהיה. אולי אתה עובד עבור שירות כתיבה ועשית שירות אחד נוסף שגורם ללקוח שלך לחזור לעוד. במקרה כזה, תוכל לרשום שירותי שיווק במדיה חברתית (בדרך כלל בתשלום לפי שעה), או מחקר מקוון (בנפח או לפי שעה). אתה יכול לקבץ את השירותים שלך תחת כותרות אלה או להיות ספציפי יותר, להוסיף פרטים על אבני דרך וקטעי עבודה בודדים.

חוץ מזה, אתה יכול גם לכתוב את הכמות (1, 2, 5, …) ואת המחיר לפריט. אתה יכול גם לגבות עבור כל עמוד, מילה, 100 מילים, או אפילו 1000 מילים כדי לתקן את התרגול שלך. במקרה זה, הכמות צריכה לציין 2.5 עבור 250 מילים או 134.6 עבור 13,460 מילים. היו ספציפיים ככל שתוכל עם אלה.

זכור תמיד ששיעור המס מגיע על גבי דמי השירות שלך. לעולם אל תכלול את זה כי זה אומר שאתה מקבל פחות תשלום עבור העבודה שלך. תמיד גבה את הערך שלך.

הסכום הכולל לתשלום הוא הסכום של כל השירותים שסיפקת ללקוח שלך. סכום זה הוא הסכום שאתה מצפה שהלקוח שלך ישלם והסכום שתציג לרשויות המקומיות שלך.

אין מה לפחד כשמדברים על תשלומים, מכיוון שזה יכול להיות פשוט כמו מספר חשבון הבנק שלך שאליו אתה רוצה לקבל תשלום, כמו גם חשבון PayPal שלך. מכיוון ש-PayPal היא אמצעי תשלום מוכר בארה"ב, לא אמורה להיות לך בעיה בהזנת פרטים אלה בחשבונית בצורה חוקית.

פשוט הקלד את הדוא"ל שלך ואפשר ללקוחות להשתמש בו עבור העברות כספים. במקרים מסוימים, אתה אפילו יכול להשאיר מספר אפשרויות, אם יש לך כמה דרכים לקבל תשלום. זה נותן ללקוחות שלך נוחות ואפילו יכול לחסוך להם קצת כסף, מכיוון שהם יבחרו באפשרות עם העמלות הנמוכות ביותר.

ניקול גאריסון היא תורמת במשרה חלקית

. אדם עסוק ושאפתן, היא עובדת על כישוריה כמעט מדי יום. היא מקווה להקים סוכנות כתיבה משלה יום אחד ומבינה שמיומנויות ניהול הן חובה לעשות זאת.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button