עבודה מהבית לאמהות

עבודה מהבית לאמהות- איך לשפר את הבריאות והכושר שלך בזמן שאתה מרוויח כסף מהבית?

עם שחר השנה, אנשים רבים מציבים יעדי בריאות וכושר. אין ספק שזהו נושא פופולרי סביב מצנן המים הווירטואלי שלנו, ואנחנו בטוחים שזה מגמתי גם בחייכם.

אתם מכירים את העצה הבסיסית – תנו את הבריאות והכושר בראש סדר העדיפויות, תנועו יותר, ישן טוב יותר, תכנן ארוחות. אבל, עבודה בבית מטילה כמה אתגרים אפילו לתוכניות הבריאות והכושר הטובות ביותר.

עם שנים של ניסיון קולקטיבי בעבודה בבית ועבודה כדי להישאר בכושר, חיברנו את הראש יחד כדי לחלוק את הטיפים הטובים ביותר שלנו להצלחה. בכל קטגוריה, אנו כוללים את השינויים הקטנים האהובים עלינו שהופכים את הצלחת הבריאות והכושר לקלה יותר ממשרד ביתי ומצטברים לשינויים משמעותיים יותר שעזרו לנו למצוא הצלחה במסעות הכושר שלנו.

קל לתת לדאגה לעצמך לרדת ברשימת העדיפויות כשאתה מנהל את ענייני הבית והעבודה. לפעמים להחליק 15 דקות של עבודה נוספת לתוך היום שלך במקום לעשות משהו לרווחתך הוא ההבדל בין עמידה במועד האחרון או החמצה שלו. אנחנו מקבלים את זה. אבל, אנחנו גם יודעים שהתעלמות מהבריאות שלך עלולה לגרום לאחור, וזו הסיבה שחשוב להעמיד אותה בראש סדר העדיפויות. אנו מקווים שהטיפים הללו יעזרו לך במסע שלך.

עבודה בבית מציעה יתרונות רבים, כולל נסיעה של 10 שניות, הגמישות לטפל בבעיות משפחתיות ויכולת לעבוד בנוחות בבגדי יומיום. אבל, זה גם מציע אתגרים, כמו גישה קלה למטבח ופחות סיבות לצאת החוצה או לזוז הרבה.

בבית, קל להימנע מהסוג של תנועה מקרית שמתרחשת באופן אורגני כשאתה עובד במשרד. לדוגמה, אתה לא צריך להיכנס מהחניה או מתחנת הרכבת. לעולם אינך צריך לטייל במסדרון כדי לראות עמית לעבודה או לרוץ ברחבי העיר לפגישה. בנוסף, לקפוץ החוצה לטיול מהיר קשה יותר אם יש לך תינוק ישן או ילד צעיר שזקוק לך בקרבת מקום.

תזמון אימון כחלק ממרבית הימים הוא הדרך הבטוחה לתעדף פעילות גופנית. אנו מבינים שזה לא תמיד עובד – ויכול להיות קצת מפחיד אם אתה מפספס אימון. אבל, זה עדיין חיוני לזוז. הנה כמה מהטיפים שלנו להוספת תנועה מהירה ליום שלך:

כשתסיים לעבוד, קח את הילדים שלך וצא החוצה לאוויר צח וכיף. גם אם זה לא אימון מלא, קצת תנועה קלה עם הילדים שלך יכולה לעזור לך לעבור חזרה למצב משפחתי ולתת לכולם הזדמנות להתאפס ולהירגע מיום עמוס.

עבודה בבית פירושה גישה בלתי מוגבלת למטבח שלך. זה יכול לחסוך כסף נהדר כי אתה תמיד יכול לחלוט את הקפה שלך ולהכין את ארוחת הצהריים שלך. אבל, זה יכול גם להוביל לנשנושים חסרי דעת ואכילת מתח. באופן פרדוקסלי, לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מדלגים על ארוחת הצהריים כי אנחנו ממש בזרימת העבודה. זה מכין את הקרקע לנשנושים כבדים (ולרוב לא מתוכננים) אחר הצהריים, חבלה ביעדי בריאות וכושר.

הנה העצות הטובות ביותר שלנו כדי להימנע מהמלכודות של גישה כל כך קלה לכל המצרכים שלך כל הזמן.

כמו כן, גילינו שחיוני שתהיה לך תוכנית משחק לארוחה בתחילת כל שבוע כדי להימנע מהתחבטות לארוחת ערב. אפליקציות, שירותי תכנון ארוחות ומשלוחי מכולת יכולים לעזור לך לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר, במטבח ולהקל על השגת יעדי הכושר שלך.

לבסוף, בואו נדבר על האופן שבו צרכי המזון של בני משפחה אחרים יכולים להרוס את התוכניות שלכם לאכילה בריאה. אם הילדים שלכם כמו שלנו, סביר להניח שתענו לעתים קרובות על שאלות לגבי מה יש לארוחת ערב ואיזה חטיפים זמינים. עצירות והתחלות לשטח בירורים על חטיפים יכולים להסיח את דעתך מהעבודה שלך ולגרום לך להיות רעב.

גילינו שיצירת תפריט שבועי המכסה את כל הארוחות והחטיפים ותלייתו על המקרר עוזרת להקל על כך.

הפנו את ילדיכם לתפריט כשהרעב מגיע. (ודא שחלק מהחטיפים יכולים בקלות להיתפס ולפתוח על ידי ילדים צעירים. לילדים צעירים באמת, כלול תמונות של פריטים שהם יכולים לבחור ולאפשר להם להגיע אליהם בקלות). , ביטול הסחת דעת עבורך בזמן העבודה. למען האמת, הפעולה האחת הזו תקנה לך שקט נפשי בלתי ידוע, תעזור לך להחזיר זמן בכל יום ותקל על לא לנשנש בכל פעם שילד מבקש.

לעתים קרובות אנו ממליצים לעלות מוקדם או לשרוף את שמן חצות עד

,

ולהפיק את המרב מהימים שלך. עם זאת, עצה זו מגיעה עם כוכבית כי אתה עדיין מקבל את השינה שאתה צריך כדי להיות פרודוקטיבי. בטח, אפשר לקום לפני עלות השחר או להישאר ער הרבה אחרי שעת השינה מדי פעם. עם זאת, לעשות מזה הרגל ישאיר אותך תחושת מדולדל ועייפות. הנה כמה מהדרכים שבהן אנו דואגים לישון מספיק:

אנא ספר לנו אילו טריקים עובדים עבורך! איך הגעת להצלחה בעבודה מהבית תוך התמקדות בבריאות ובכושר?

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button