עבודה מהבית לאמהות

עבודה מהבית לאמהות -מוכנה לשנות את חיי העבודה שלך?

בדוק את מגמות העבודה הסודיות ביותר האלה

עבודה מהבית לאמהות -מוכנה לשנות את חיי העבודה שלך?

אם הדלקת את הטלוויזיה, הקשבת לרדיו או פתחת עיתון לאחרונה, סביר להניח ששמעת על המחסור בכוח אדם בארצות הברית. גם אם הצלחתם לברוח מהחדשות בתקשורת, בטח ראיתם שלטים מבוקשים תלויים כמעט מכל חנות, מסעדה ונותני שירות בעיר.

יתרה מכך, צוותים מרוחקים ועבודות עבודה מהבית מעולם לא היו פופולריות יותר בקרב מעסיקים או עובדים. כשהמגיפה שלחה עובדים הביתה, מעסיקים רבים נאלצו לחשוב מחדש על הפעולות ופנו לצוות בבית כדי לבצע את העבודה. ואנשים רבים – במיוחד אמהות – גילו שעבודה מהבית שיפרה את איכות חיי המשפחה שלהם והם רוצים להישאר עם זה.

שילוב הטרנדים הללו אומר שזה זמן מצוין למצוא עבודה מהבית. בעוד ששוק עבודה הדוק יכול להיות מאתגר עבור מעסיקים, הוא מציע הזדמנות למחפשי עבודה.

HireMyMom עוזרת להתאים עסקים קטנים לנשים מקצועיות שרוצות לעבוד מהבית כבר עשרות שנים. באמצעות שירות הקונסיירז' שלנו, אנו גם עוזרים למעסיקים למצוא את המועמד המתאים במהירות. כל פעולת הגיוס הזו נותנת לנו מבט טוב על מגמות.

זה זמן מצוין לחפש עבודה חדשה. אנו רואים את התעריפים השעתיים זוחלים ומספר הולך וגדל של משרות עבודה כאשר אנשים עוזבים את העבודה הנוכחית שלהם ומחפשים מקומות טובים יותר שמציעים יותר שכר, גמישות רבה יותר וחופש לעבוד בבית. בנוסף, מעסיקים נעים במהירות לצבור כישרונות לפני שהמועמדים עוברים לאפשרויות אחרות.

שוחחנו עם חברי צוות הקונסיירז' של HireMyMom כדי לגלות אילו סוגי משרות חמות כרגע ומה אותם מעסיקים מחפשים במועמדים. ראה את הבלוג הזה כנשק הסודי שלך לציד עבודה כשאנחנו לקראת 2022.

משרות עוזר וירטואלי או VA פופולריות תמידית, אבל ראינו עלייה ניכרת בפרסומים לתפקידים אלה לאחרונה. ככל שעסקים גדלים, יזמים רבים להוטים למצוא תמיכה למשימות ניהוליות.

VA's דואגים למשימות רבות, כולל מענה בדוא"ל, קביעת פגישות, תכנון נסיעות וניהול לוח שנה. זהו מודל עסקי נהדר מכיוון שהוא פותר בעיה שיש לכל כך הרבה בעלי עסקים – סוחט יותר משימות ליום אחד. בעלי עסקים קטנים המחפשים תמיכה לפי דרישה או עזרה במשימות אדמיניסטרטיביות מוצאים את VA's הכרחי.

זהו גם אורח חיים מצוין עבור אמהות שרוצות לשלוט בזמן שלהן, לדלג על הנסיעה, ולשים את המשפחה במקום הראשון תוך שמירה על שאיפות מקצועיות. עבור אמהות רבות, השקת עסק המספק ביטחון כלכלי וגמישות היא בראש סדר העדיפויות לשנת 2022.

VAs יכולים לעבוד עבור יותר מלקוח אחד על בסיס חלקי או עבור לקוח בודד. חלקם שכירים, אבל זה נפוץ יותר ש-VA עובד כקבלן.

אם אתה מעוניין להקים עסק משלך, שקול להתחיל שירות VA. יש כמה הזדמנויות נהדרות עבור VA שואפים שרוצים להתחיל את המסע. אני אם אתה מעוניין לחקור את נתיב הקריירה הזה עם הכשרה נוספת, ריכזנו את כדי שתוכל למצוא את האחד המתאים לך ביותר.

אנו רואים מספר הולך וגדל של משרות לתפקידי הנהלת חשבונות ורואי חשבון. משרות אלו עוברות במהירות לתפקידי עבודה מהבית.

עבודות אלה דורשות בדרך כלל מידה של מומחיות ו

זמין כדי לעזור לך ללמוד יותר ולהחליט אם זה מסלול הקריירה הנכון עבורך, גם אם אין לך ניסיון בתחום.

בדוק את זה של המייסדת שלנו, לסלי פייל, והמייסדת של Stay at Home Bookkeeper, טיפאני היגינס, מדברת על תחילת העבודה עם עסק להנהלת חשבונות.

אנו רואים ביקוש חזק וגדל למנהלי עסקים מקוונים (OBMs). OBM משתלט על התפעול היומיומי של עסק, ומשחרר את המייסד ומנהלים אחרים להתרכז בהגדלת העסק וברדיפה אחרי מיזמים חדשים. ה-OBM נכנס לתפקיד מנהל התפעול של החברה, ומנהל משימות יומיומיות על פני קשת רחבה של פונקציות.

ברמה הבסיסית ביותר, OBMs מובילים צוות. הם מבינים את יעדי החברה עבור העסק ומתמקדים בהובלת כל מרכיבי הצוות כדי להבין את החזון הזה. עסקים רבים משתמשים ב-OBM's, כולל אלו הפועלים באינטרנט וכאלה עם פעילות מסורתית יותר. ל-OBM יש מערך מיומנויות שניתן להשתמש בו כדי לסייע בניהול כל סוג של עסק.

ל-OBM יש לרוב רקע אדמיניסטרטיבי או ניסיון בלוגיסטיקה. אנו רואים אמהות רבות שעובדות מהבית מתחילות בתור VA's ומצמיחות את העסקים שלהן כדי לשמש כ-OBM על ידי הוספת שירותים נוספים.

הנה

ולמה עסקים קטנים בצמיחה אוהבים אותם.

שימוש במדיה חברתית לקידום העסק וההצעות הספציפיות שלהם הוא אסטרטגיה מכרעת עבור עסקים קטנים רבים. אבל, ניהול חשבונות מדיה חברתית וביצוע מבצעים דורשים זמן ומומחיות, שלעיתים מחוץ לתחום ההתמחות של בעל העסק. מכיוון שמדיה חברתית היא כוח רב עוצמה ונמצא בכל מקום שמשתנה לעתים קרובות, בעלי עסקים קטנים רבים

להגביר את האיכות והיעילות של מאמצי המדיה החברתית שלהם.

מנהלי מדיה חברתית עובדים עם לקוחות על מנת לפתח אסטרטגיית מדיה חברתית, להגדיר יעדים לטווח הקצר והארוך, לבחור את הפלטפורמות הנכונות על סמך המטרות הללו, להציע רעיונות לקידום מכירות, ליצור תוכן במדיה חברתית ולהעריך תוצאות.

אנו רואים ביקוש חזק לאנשים עם מומחיות ב-Google Ads כעבודה של החברה כדי להבליט את הפוסטים שלהם בשוק צפוף. גם מנהלי מדיה חברתית עם ניסיון מוצק באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מבוקשים מאוד.

למידע נוסף, קישור לקורס השיווק הדיגיטלי המלא פנו אלינו וספרו לנו על העבודות שאתם חושבים שיהיו לוהטים בשנה הבאה.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button