עבודה מהבית לאמהות

עבודה מהבית לאמהות – 7 דרכים בטוחות להודות לצוות שלך בעונת החגים

החגים הם זמן מסורתי לחלוק תודה והערכה

החגים הם זמן מסורתי לחלוק תודה והערכה, ואתם לא רוצים לפספס את ההזדמנות לחלוק קצת אהבה ואור עם הצוות שלכם, כש-2022 הופכת ל-2023.

אבל, כשהצוות שלך עובד מהבית – בין אם ברחבי העיר או במדינה – חלק מהאפשרויות המסורתיות לחג להודות לאנשים אינן מהשולחן. אתה לא יכול בקלות להזמין ארוחת צהריים למסיבת חדר ישיבות, להביא סופגניות או להוריד קפה.

אם לחשוב על הלוגיסטיקה של תודה לצוות שלך יש אותך בצד, אנחנו כאן כדי לעזור. במהלך השנים, צפינו בבעלי עסקים קטנים רבים עם צוותים מרוחקים חולקים הערכה בדרכים גדולות וקטנות.

בבלוג זה ריכזנו את הרעיונות הטובים ביותר שלנו לומר תודה ולהעריך את חברי הצוות שלך מרחוק. חלק מהרעיונות הללו דורשים השקעה של זמן, כסף או שניהם. חלקם בחינם או בעלות נמוכה. כולם אומרים "תודה".

המפתח הוא למצוא את התמהיל המתאים לצוות שלך ולתקציב שלך. ומכיוון שאנו מבינים שאתה עסוק, עיין ברשימת הבדיקה המהירה והמלוכלכת שלנו בסוף לקבלת מדריך שלב אחר שלב להפיכת תהליך הערכת החגים לפשוט.

יש כל כך הרבה דרכים להודות לצוות שלך. שקול את האפשרויות האלה, שכולן יכולות לעמוד בפני עצמו או להיות מעורבות בהתאם לגודל הצוות שלך, התקציב שלך ומערכות היחסים שלך.

בהערה שלך, כלול דברים ספציפיים שאתה מעריך על האדם. היצמד להערכה כנה עבור תכונות מסוימות שהאדם מביא לצוות. לדוגמה, אמירה: "אני מעריכה את המסירות היומיומית שלך והידיעה שתסיים בשמחה כל משימה בזמן ובדיוק", יעילה יותר מ"אני מעריכה את כל הדברים שאתה עושה עבורנו".

שמור על מצב הרוח עם כמה משחקים קלים. התרחק מדברי העבודה ככל האפשר. מסיבת החג שלך אינה ההזדמנות לספק עדכון רבעוני או להשיק רעיון חדש.

אם הטעמים האזוריים מתבררים כקשים, חברות רבות מציעות פינוקים למשלוח. האפשרויות נעות בין מאפים למגשי שרקוטרי לטיסות בייקון. יש משהו לכל טעם ותקציב.

מנויים עובדים היטב גם בתחום הזה. אתה יכול למצוא קופסאות חטיפים בינלאומיות חודשיות, מנויים לערכות קישוט עונתיות ומועדוני קפה. מנויים למגזינים ולאפליקציות הם תמיד מתנות מבורכות. מנוי הוא דרך מצוינת ליידע את הצוות שלך שאתה מעריך אותם כל השנה.

אפשרות צנועה ומשמעותית היא לארגן משלוח פרחים לחבר הצוות שלך. (חלק מרכזי חגיגי ממש לפני חג הוא תמיד הפתעה מבורכת.) כמו כן, נר או פריט עיצובי לבית או למשרד מייצרים מתנות קבלת פנים שניתן לשלוח לביתו של חבר הצוות שלך.

תיקים ואביזרים, כמו ציוד חורף ותכשיטים אופנתיים, הם מתנות מקסימות אם אתה מכיר היטב את הנמען.

אם יש לך תקציב גדול יותר, שקול חוויות שאתה יודע שחברי הצוות שלך עשויים ליהנות, כגון כרטיסים להופעה, יום ספא או אפילו סוף שבוע.

כרטיסי מתנה הם וריאציה נחמדה על בונוס החג. כמעט כל מפעל קמעונאי ומקוון מציע כעת כרטיס מתנה, מה שהופך אותם לקלים לרכישה ומשלוח אלקטרוני. אם אמהות מהוות את הצוות שלך, שקול כרטיס מתנה לשירות שאולי לא יקנו לעצמן – למשל, עיסוי או מניקור.

זו לא השנה להמתין לרגע האחרון כדי לתכנן פעילויות בחגים. זה נכון במיוחד אם אתה מתכנן לשלוח מתנות וצריך להסתמך על משלוח. בעיות באספקה ועיכובים במשלוח עלולים להפוך את מתנות הסוף שלך למתנות ליום האהבה.

הנה ספר המשחקים שלך להערכה לחג:

כל אחד יכול לעבוד. זה באמת עניין של העדפה.

אנחנו אוהבים לשמוע על כל הדרכים שבהן אנשים מעריכים אחד את השני. ספר לנו מה אתה עושה! ספר לנו על המתנה הכי טובה שאי פעם נתת או קיבלת.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button