עבודה מהבית לאמהות

עבודה מהבית לאמהות 7 טיפים שישפרו את עונת החגים שלכם

לשמחים ומוארים כשאתם עובדים מהבית

עבודה מהבית לאמהות 7 טיפים שישפרו את עונת החגים שלכם

עונת החגים ממש מעבר לפינה. לא משנה אילו חגים אתם חוגגים, סוף השנה מלא בשמחה וכיף. כאמא או כבעלת עסק קטן, יצירת הקסם הזה נופלת בידך לעתים קרובות. זה יכול להיות לוחות זמנים קדחתניים, רשימות מטלות מתוחות ומעט זמן למנוחה. ובניגוד לחגים אחרים שבאים והולכים תוך יום בערך, תקופת החגים נמשכת שבועות – החל מחג ההודיה ועד ליום השנה החדשה. לכן, יש תוכנית לשגשג באמצעותה היא חיונית – במיוחד כאשר אתה עובד מהבית.

כשאתה עובד בבית, החגים עלולים להרגיש מסובכים במיוחד מכיוון שהוספת כעת "להכין קסמי חג" לרשימת הדברים לעשות באותו מקום שבו אתה גר ועובד.

צוות HireMyMom מכיר את ההרגשה הזו היטב ופיתח אסטרטגיות לאורך השנים כדי להקל על העונה. הנה הטיפים הטובים ביותר שלנו לחג שיעזרו לכם להרגיש חגיגיים, לעשות הכל ולשמור את כל הכדורים באוויר בזמן העבודה ולעשות קסם לחג מהבית.

בתחילת עונת החגים, מפה את כל הדברים שאתה רוצה לעשות לפני שאתה שומע את פעמון המזחלת האחרון שלך לשנה. כלול פעילויות שאתה חייב לעשות ודברים שאתה רוצה לעשות בשתי עמודות שונות. בזמן שאתה מכין את הרשימה שלך, שוחח עם המשפחה שלך על מה שחשוב להם בעונה זו – המקומות שהם רוצים ללכת אליהם, המסורות שהכי חשובות להם והפעילויות שמרגישות חיוניות.

מפת הדרכים הזו תקל על הקצאת זמנכם לאורך הדרך ותעזור להבטיח שלא תשאיר שום דבר. לדעת מה אתה רוצה לעשות לעומת צריך לעשות יכול לעזור להפחית את התחושה התזזיתית שמתקרבת לעתים קרובות ככל שהחג מתקרב. בנוסף, תצוגה ברורה של הדברים האלה מקלה על ניהול היומן שלך.

שירי חג המולד רבים עושים רומנטיזציה לרעיון לצאת בערב חג המולד בבוקר כדי להשלים את כל הקניות לחג המולד בתוך ההמולה של קונים חגיגיים. ברור שהמלחינים האלה מעולם לא עשו זאת כי קניות חג המולד ברגע האחרון הן עיר מטורפת.

אם אתם עבודה מהבית לאמהות קונים מתנות לחג השנה, התחילו מוקדם. החדשות מלאות בדיווחים על מחסור ועיכובים במשלוחים. מומחים ממליצים בדרך כלל לקנות דברים כפי שאתה רואה אותם. העצה הזו תואמת גם את חווית החג הקולקטיבית שלנו. המתנה לרגע האחרון מוסיף ללחץ גם בשנה טיפוסית. ככל שמתקרב חג המולד, החנויות נעשות צפופות יותר, ואתה תרגיש יותר נואש. קנו מוקדם כדי להימנע מתחושת הצביטה שמגיעה עם החנות בסוף.

כמו כן, עבודה מהבית לאמהות עבור עסקים רבים, ערב חג המולד הוא יום עבודה. כשכל ההכנות לחג שלך הושלמו, בוקר ערב חג המולד יכול להיות יום מדהים לביצוע עבודה ולתת לך להפליג אל החג בתחושת שלווה שהכנת במומחיות לחג ודפקת חלק נכבד מהפאנץ' בעבודה שלך. רשימה.

רוב בתי הספר והצהרונים ייסגרו לפחות לחלק מתקופת החגים, כאשר בתי הספר הציבוריים ייסגרו למשך כשבועיים בין חג המולד ליום השנה החדשה. תכננו את הזמן הזה עכשיו. תסתכל על חובות העבודה שלך וראה אם אתה יכול לקחת חופש. אם התשובה היא לא, הגדר טיפול גיבוי בילדים.

אחד מהדברים הגדולים הרבים בעונת חופשות החורף הוא שתלמידי מכללות ותלמידי תיכון מבוגרים יותר בדרך כלל נמצאים בבית וזמינים לשמרטף. נצל את עונת השפע הזו בכל הנוגע לאפשרויות טיפול בילדים.

כמו כן, אל תרגיש רע אם אתה צריך לארגן טיפול בילדים כדי לעבוד על מטלות החג או לקחת קצת זמן לעצמך במהלך העונה. זו תקופה קדחתנית בשנה, והיותה של ידיים נוספות לשאת את העומס תהפוך את העונה לניהול ומהנה יותר.

כאיש מקצוע מנוסה לעבודה מהבית, סביר להניח שיש לך שגרה שאתה עוקב אחריה בכל יום. כאשר החגים מגיעים, ייתכן שתצטרכו להיות גמישים עם הימים שלכם. הקדימו את זה על ידי תכנון מראש.

לדוגמה, שקול כיצד תוכל להתאים את זרימת העבודה שלך במהלך היום כדי להתאים לריצה בצהריים לחנות לקניות מהירה של מתנות. אם אתם מארחים וצריכים לעבוד בזמן שיש לכם אורחים, חשבו כיצד תוכלו להגמיש את יום העבודה שלכם כך שעדיין תוכלו לבקר. הבט לבקרים מוקדמים ולערבים, בהתאם לביוריתמוסים וללוח הזמנים שלך.

חגיגות החגים יכולות לבוא עם לחץ רב. קל למצוא את עצמך עושה דברים שאתה לא מעריך או נהנה ממנו, כי נראה שאתה צריך לעשות את הדברים האלה. אבל, הזמן שלך יקר, ואין פרס בינואר עבור משימות חג.

קל לנו יותר לשחרר כמה דברים אם אנחנו מתכננים לחתוך כמה פינות מראש. התכנון לעשות את הקיצורים האלה הופך את זה למכוון יותר ולא להחלטה שמתקבלת בייאוש ברגע האחרון, שיכולה להיות מלחיץ.

לדוגמה,זכרו שאין כללים כיצד אתם חוגגים. אם אתה או משפחתך רוצים פיצה קפואה וערב סרטים בערב השנה החדשה, לכו על זה. אתה חופשי להכין את תכניות החגים שעובדות עבורך.

עם כל התכנון והעבודה שמתרחשים, זה יכול להיות מאתגר להקצות לך זמן. אל תחסכו בצעד הזה. אם כן, אתה מסתכן בגלישה לימים הגדולים מותשים ולחוצים. תכננו לראות חברים, להתאמן, לפנק את עצמכם בפדיקור. עשה דברים שיאפשרו לך לנתק ולהתענג על העונה.

אם אתה נוטה לפנק את עצמך במתנה לחג, אולי נוכל להציע לתת לעצמך מתנת מאמן?של HireMyMom

תוכניות יכולות לעזור להוציא את המיטב מהעסק שלך ומהחיים שלך. זה מותאם במיוחד לאמהות שרוצות לעבוד ובבית ולמצוא הצלחה מקצועית מבלי להקריב זמן משפחתי. אנחנו חושבים שזו המתנה המושלמת לחג.

אם אתה חדש בעבודה בבית, אתה עלול לגלות שאתה מתגעגע לבילוי החג ולטקסים הנפוצים במשרדים. בדוק את אלה

מהמשרד הביתי שלך.

פנו אלינו וספרו לנו איך אתם חוגגים את החגים מהבית. שתף את הטריקים שבהם אתה משתמש כדי להפוך את העונה לניתנת יותר ומשמחת יותר.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button