עבודה מהבית לאמהות

רעיונות לעסקים: איך שטח המעלית יכול לזכות בלקוחות חדשים

דמיינו שאתם נכנסים למעלית ומגלים שהאדם הנוסף היחיד במעלית הוא לקוח החלומות שלכם או המנהל המגייס לעבודת החלומות שלכם. זה רק שניכם, ושניכם אני בדרך! לקומה ה-20. יש לך בערך 30 שניות להציג את עצמך ולהסביר את כל הסיבות לכך שאתה – או העסק שלך – מתאימים באופן מושלם לצרכיה.

אתה לוקח נשימה עמוקה, מחייך ומספק את מגרש המעלית הטוב ביותר שלך.

כאשר אתה מגיע לקומה ה-20, האדם מוסר לך את הכרטיס שלה ומבקש ממך להתקשר כדי שתוכל לדבר יותר. הַצלָחָה!

אם מדמיינים את התרחיש הזה גורמים לכם לתהות מה זה לעזאזל קירות המעלית ואיך לכתוב כזה, הבלוג הזה הוא בשבילכם.

צוות HireMyMom ראה ממקור ראשון כיצד מגרש מעליות יכול להשיק קריירה או לשנות את המסלול של העסק. כאן אנו מסבירים מהו שטח פרסום במעליות, ומשתפים את הטיפים הטובים ביותר שלנו ליצירה ואספקה של אחד שעובד בשבילך.

הכניסה למעלית או שטח פנים המעלית הוא היכרות קצרה, מתוכננת היטב, של עצמך ושל הכישורים/עסק שלך. הפיץ' מעביר את כל המידע החיוני עליך תוך כ-30 שניות, תוך שימוש בכ-20 עד 40 מילים שנבחרו היטב.

זה נקרא מגרש במעלית בתור התייחסות לתקופה שבה אנשים עבדו בדרך כלל במשרדים, ולתפוס מנהל במעלית הייתה הזדמנות שאנשים חיפשו.

כמובן, העולם השתנה. ככל הנראה, לא אתה ולא לקוח החלומות שלך נוסעים במעלית למשרד. אבל, הצורך במגרש מעליות נשאר חזק כתמיד, גם אם הפיץ' מועבר באמצעות זום או באירוע נטוורקינג מקומי.

מגרש מעליות טוב מראה שאתה נוח להוביל בשיחות, מקל עליך להציג את עצמך בפני לקוחות ומעסיקים פוטנציאליים, ועוזר לך להמשיך בביטחון כאשר מישהו מבקש ממך לספר לו על עצמך.

המפתח הוא לפתח מגרש מעלית לפני שתזדקק לו ולאחר מכן לעשות עליו חזרות, כדי שתהיה מוכן לצאת לדרך כשתתעורר ההזדמנות.

פיתוח מגרש מעליות יעיל הוא תהליך, וזה דורש קצת עבודה ותשומת לב. אבל, החדשות הטובות הן שאתה המומחה המוביל בעולם בנושא למה אתה ממצא נהדר.

רשום כמה נקודות מפתח שאתה רוצה לכלול בהצעה שלך כדי להתחיל. באופן כללי, מגרש המעלית שלך צריך:

לאחר שתזהה את נקודות המפתח שלך, התחל לעבוד אותן לכדי נרטיב שמרגיש לך נוח.

הנה דוגמה ל-Lift Pitch שמישהו המשיק עסק של עוזר וירטואלי עשוי להשתמש בו.

הנה דוגמה נוספת להצעה למעצב גרפי עצמאי.

הנה דוגמה למכרז שיתאים למי שמחפש עבודה במשרה מלאה.

ברגע שיש לך נרטיב שאתה אוהב, התחל לומר אותו בקול. נסה את זה על חבר וערוך שינויים בקטעים שלא מרגישים בנוח. הרימו עט (או מקלדת) ובצעו שינויים בקטעים שאינם מרגישים טבעיים או זקוקים לקצת ליטוש.

לאחר השינויים שלך, צא עם טיימר וראה כמה זמן לוקח לספק את ההצעה שלך.

ברגע שהצעת הפרסום שלך מוכנה לצאת לדרך, אתה בטוח בתוכן, ואתה יודע כמה זמן לוקח להעביר אותו, הגיע הזמן להתאמן. ככל שתגיד את זה יותר פעמים, כך תרגיש יותר נוח להעביר את זה.

כשאתה אומר את זה בקול רם, תקבל תחושה איפה אתה עלול למעוד, המילים שאתה הכי רוצה להדגיש, והקצב שמרגיש הכי נוח. כדי להגיע לשם מהר יותר:

נשמח לשמוע על מגרש המעלית שלך. ספר לנו איך פיתחת את זה, איפה השתמשת בו ואיך זה עבד. אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע על זה!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button