עבודה מהבית לאמהות

עסקים צריכים דחיפה? שותפות משלימה יכולה להיות הרוטב הסודי שלך

אם אי פעם ביקרתם במסעדת מזון מהיר ורכשתם ארוחת ילדים עם צעצוע בנושא סרט או קניתם קופסת דגני בוקר כדי לקבל את המתנה המיוחדת בפנים, אתם מבינים את הכוח של שותפויות משלימות. בעוד שאנשים רבים חושבים על סוגים אלה של שותפויות כאסטרטגיות לעסקים גדולים, כבעל עסק קטן, אתה נמצא במיקום מושלם לרתום את הכוח שלהם ולקצור יתרונות חשובים.

שותפות משלימה נכונה יכולה לשנות את מסלול העסק שלך ולפתוח בפניך עולם של הזדמנויות. צוות HireMyMom ראה כמה בעלי עסקים קטנים נוקטים בהצלחה אסטרטגיה זו בהצלחה רבה. בבלוג זה, אנו חולקים מדוע ההסדרים הללו כה חזקים ומציעים כמה טיפים שיעזרו לשקול אם גישה זו מתאימה לך.

במילים פשוטות, שותפויות משלימות מתרחשות כאשר עסקים חוברים לקידום המוצרים או השירותים של זה. המונחים שותפות משלימה ומיתוג משותף ניתנים להחלפה בדרך כלל.

שותפויות חינם מאפשרות לעסקים וארגונים בעלי חוזקות שונות ליצור משהו טוב יותר ממה שכל אחד מהם יכול להציע לבד. זו גם הזדמנות למוכרים של מוצרים שנמכרים בנפרד אך משמשים יחד כדי לאחד כוחות ולרדוף אחרי לקוחות ביחד.

ישנן דרכים רבות ליצור שותפויות מסוג זה.

הנה כמה דוגמאות לשותפויות משלימות לעסקים קטנים:

אין גבול לדרכים שבהן אתה יכול לעבוד עם השותפים שלך. בנוסף לקידום אחד את השני, אתם יכולים לתת חסות לאירועים במשותף, להפעיל תחרויות שבהן אתם מציגים את העסק של זה, חולקים משאבים, מציגים תוכנית תגמולים משותפת, ואפילו לשתף אתר אינטרנט או ספקי שירותים עורפיים.

יצירת שותפויות משלימות מציעה יתרונות רבים לבעלי עסקים, כולל:

אם אתם חושבים להיכנס לשותפות משלימה, חשוב להכין שיעורי בית לפני שאתם מתחילים לחפש בן זוג.

התחל בהסתכלות ביקורתית על העסק שלך כדי לזהות את החוזקות והחולשות שלך. לדעת מה אתה מביא לשולחן ומה אתה רוצה למצוא בשותף חיוניים לשותפויות מוצלחות.

עם חזון ברור של מה יש לך להציע ומה אתה צריך, חפש עסק שותף שמתאים לחשבון.

נטוורקינג היא דרך מצוינת למצוא שותפים פוטנציאליים. השתתף במפגשים עסקיים מקומיים, פנה ללשכת המסחר והשתתף בתערוכות כדי למצוא שותפים פוטנציאליים. כמו כן, היו פתוחים למציאת בן זוג קרוב יותר לבית. במקרים מסוימים, עסק סמוך עשוי להתאים בצורה מושלמת את החשבון.

כאשר אתה מעורב בשיחות עם שותפים פוטנציאליים, ודא שאתה מרגיש בנוח עם השותף באופן אישי, הגישה שלה לעסקים והשיטות העסקיות שלה. למרות שתנהלו מפעלים עסקיים נפרדים, כשותפים משלימים, אתם תעבדו בשיתוף פעולה הדוק, וזה יהיה קל יותר אם תרגישו נוח אחד עם השני.

ברגע שאתה והדפוס שלך מחליטים על תוכנית לשותפות פוטנציאלית, עבדו יחד כדי ליצור הסכם לעבודה משותפת. מתווה:

יצירת שותפות משלימה היא דרך נפלאה להניע את העסק שלך קדימה. אם אתה נכנס לאחד, אנא פנה אלינו ושתף את החוויה שלך.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button