עבודה מהבית לאמהות

רעיונות לעסקים – האם עלי להגיב לכל מועמד שמגיש מועמדות לעבודה?

האם אתה מכיר את המונח רוחות רפאים? זה מתייחס למישהו פשוט עוזב מצב בלי שום הסבר. אולי חווית את זה כשמישהו השאיר אותך תלוי ואולי תמה אותך למה.

כולם כאן מבינים את המאבקים בלהיות בעל עסק: אף פעם אין מספיק זמן ביום, אף פעם אין מספיק עזרה כשאתה זקוק לה, או שיש ימים שבהם שום דבר לא מסתדר.

כל זה משפיע על האופן שבו אתה מתנהל בתהליך הגיוס. כעסק קטן, לפעמים פשוט אין לך כוח אדם לעשות את הכל.

למען האמת, אין קו חתך ברור. מה שאנחנו יכולים לומר הוא שככל שמישהו נכנס לתהליך הגיוס, כך הוא רוצה לשמוע תשובה בכל מקרה. לכל חברה יש את השלבים שלה, אבל אם תגיעו למועמד כדי להביע עניין, זה בשלב זה שרוב מחפשי העבודה מתחילים לחוות רוחות רפאים.

. זה עשוי להיות לאחר שיחת טלפון מיון ראשונית, לאחר ראיון אחד פנים אל פנים, או לאחר ראיונות מרובים. למעשה, כמה מועמדים אמרו שמעסיקים פוטנציאליים נרשמו להם לאחר שהוגשה להם הצעת עבודה סופית!

כמעסיק, רוחות רפאים מסתכמת בשיחת שיפוט. יש המון כלים זמינים שיעזרו לך לא להשאיר מועמדים לעבודה בחוץ לגבי היכן עומדת הבקשה שלהם. דבר אחד שאנחנו ממליצים הוא לעשות

. אתה יכול לשלוח את זה לכל המועמדים בבת אחת שלא עוברים לסיבוב הבא, וזה יאפשר להם לדעת שאתה לא מעורר בהם רוח רפאים – מה שהם יעריכו! גם אתה תעריך את זה מכיוון שלפעמים מחפשי עבודה רפאים יכולים להוביל ליותר מזמנך אוזל כאשר הם פונים בטלפון ובאימייל כדי לעקוב אחר סטטוס הבקשה שלהם.

אבל, מה עם הצד השני?

. הסיבה העיקרית לכך שמחפשי עבודה אומרים שהם מעסיקים רפאים היא בגלל שהם הרגישו שהעבודה לא מתאימה. מועמדים רבים מראים רוחות בתחילת התהליך, אך מחפשי עבודה יכולים לחכות גם לרגע האחרון. למעשה, מעסיקים דיווחו שרבע מהמועסקים החדשים לא מופיעים ליומם הראשון בעבודה.

חווינו זאת בעצמנו. אפילו חווינו עובדים חדשים שהופיעו בימים הראשונים ולאחר מכן רפאים ללא הסבר. במצבים כאלה, מה על המעסיקים לעשות? תקשור בצורה ברורה את כל הציפיות מהיום הראשון. אל תסגור מועמדות לעבודה (או, לפחות, אל תפסיק את תהליך הראיון) עד שמחפש עבודה יקבל הצעה סופית מהחברה שלך באופן רשמי. עודדו את המועמדים לשאול שאלות. ברגע שהם נכנסים למטוס, קבע איתם פגישות סדירות אחד על אחד כדי לבחון את הציפיות ללא הרף ולאפשר להם להשמיע את ההרגשה שלהם. תהיה פתוח, והם ילכו בעקבותיך. אם אתה מחפש טיפים נוספים, בדוק את אלה

.

אנו מציעים גם לבדוק את אלה

. חפש את התכונות הללו ואת העקביות שלהן במהלך תהליך הראיון, וזה יעזור לך לא לקבל רוחות רפאים לאחר ששכרת מישהו.

בעולם של טכנולוגיה שבו כולנו מחוברים, מעולם לא נראינו רחוקים יותר. רוחות רפאים מתרחשות משני צידי המעבר, אבל זה מאותה סיבה: או שמועמד החליט שהעבודה לא מתאימה או שמעסיק החליט שהמועמד לא מתאים. אנו ממליצים להשתמש בכלים הזמינים כדי לשלוח הערות קצרות למועמדים לעבודה כדי ליידע אותם מה קורה עם המועמדות שלהם, ולהיות פתוחים וישרים עם התקשורת שלכם.

כעת נשמח לדעת, האם אתם שולחים למועמדים משהו כדי להודיע להם על החלטתכם? איך מתמודדים עם התהליך הזה? תודיע לנו!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button