5 טיפים לטיפול וניהול עובדים שנמאים מעבר לים
להיות הבוס של העסק הקטן שלך יכול להציע יתרונות רבים כגון שעות גמישות, יותר שליטה על יום העבודה שלך, ועוד כסף בכיס שלך. עם זאת, זה יכול להיות גם מאתגר לשמור על רמת אוטונומיה זו כאשר אתה עובד מהבית או אינך מסוגל בדרך אחרת לתקשר עם עמיתים לעבודה על בסיס יומי. גמיש תזמון נותן לעובדים את
לקבוע את לוחות הזמנים שלהם ולעבוד בקצב שלו, אבל כמעסיק אתה צריך לוודא שאתה עדיין מסוגל לעקוב אחר מה שכל אדם עושה בכל עת.
אם אתה בוס מרוחק, חשוב לתקשר באופן קבוע עם חברי הצוות שלך. כך תוכלו להישאר מעודכנים במתרחש ולהבטיח שכולם נמצאים באותו עמוד. הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות הוא לרדת מעל פני כדור הארץ ללא כל הודעה מוקדמת. רעיון טוב אחד הוא להקדיש יום אחד בכל שבוע שבו תגיע
עם כל אדם בנפרד. אם משהו צריך תשומת לב, זה יהיה זמן אידיאלי להתמודד עם הבעיות האלה לפני שהן יהפכו לבעיות גדולות יותר!
אחת הדרכים לגשת לזה היא לחסומי זמן עם מועדים. המשמעות היא שבכל יום, לך ולצוות שלך יהיו זמנים ספציפיים שבהם אתה צפוי לעבוד על משימות ספציפיות. מבנה זה יעזור לשמור על כולם על המסלול ולהבטיח עמידה בלוחות זמנים. כמובן, תמיד תהיה גמישות מסוימת עם זה, אבל חשוב שתהיה איזושהי מערכת במקום.
אם אתה מנהל צוות מרוחק, אתה יודע שאחד האתגרים יכול להיות תיאום לוחות הזמנים של כולם. זה המקום שבו תוכנת ניהול פרויקטים יכולה להיות שימושית. על ידי שימוש בכלי כמו
, תוכל ליצור לוחות זמנים גמישים לצוות שלך ולהבטיח שכולם יהיו באותו עמוד.
כבוס מרוחק, אחת הדרכים הטובות ביותר להתעדכן בהתקדמות הצוות שלך היא לסקור משימות בסוף כל שבוע. זה עוזר לך לזהות את כל האזורים שבהם העובדים עשויים להתרפות, וגם מאפשר לך לתת קרדיט היכן שצריך. בנוסף, זו דרך מצוינת לשמור על תקשורת פתוחה בינך לבין הצוות שלך.
אילו טיפים יש לך לניהול הצוות המרוחק שלך? פנה והודיע לנו!