רעיונות עסקיים

30 תעשיות הנישה הטובות ביותר לסטארט-אפים

הסטטיסטיקה מספרת לנו שאלפי יזמים מקימים עסקים מדי שנה. לאחר ארבע שנים, יותר מ-50 אחוז נעלמו. התחלה טובה חשובה להצלחה, ואחת הדרכים לעשות זאת היא בחירה מבין תעשיות הנישה הנכונות.

תעשיות הנישה הטובות ביותר

להלן 30 מתעשיות הנישה הטובות ביותר לסטארט-אפים:

1. מים בבקבוקים

תעשיות הנישה הטובות ביותר

זוהי נישה להרוויח כסף הודות לזמינות משאבים גבוהה ושולי רווח. עם זאת, יש בזה יותר מסתם מציאת מקור ובקבוקי המים. השלבים שעליך לנקוט כוללים חיטוי הבקבוקים וסינון המוצר. למכור ישירות ללקוחות או לחפש חוזים בחנות מכולת.

2. טיפוח עור אורגני

מוצרים טבעיים שאינם פוגעים בסביבה נמצאים במגמת עלייה. זה כולל מוצרי טיפוח לנשים, שיש להם ביקוש גבוה בשוק ומקום לצמיחה. המוצרים האלה כל כך פופולריים עכשיו, יש אפילו את הרשימה הטובה ביותר לשנת 2019. הרבה ממוצרי הנישה כאן מקופלים בקווים הכוללים מסכות פנים וחומרי ניקוי.

3. שיפור עצמי

יש מוצר עבור רוב כל מה שאתה רוצה לשפר בעצמך. קורסים לכל דבר, החל משיפור הערכה עצמית ועד לבניית הקריירה שלך. יש כמה ברורים להתחיל בהם כמו איך להרוויח כסף ומימון אישי. יש מחסום כניסה נמוך בנישה הזו, והרבה מקום להתאמה.

4. תוכנת SaaS

מכירת תוכנה כשירות לעסקים קטנים היא גדולה.

אחת הנישות הרווחיות ביותר כרגע היא מוצרי תוכנת SaaS המיועדים לאנשי מקצוע בתחום המשפט והרפואה", כותב Nishank Khanna, סמנכ"ל, Growth Utility NYC. "לשני מגזרי הנישה יש הרבה כסף לבזבז על מוצרים שיכולים לייעל את זרימות העבודה שלהם ולחסוך להם זמן."

5. לידים נכנסים מתוכנת SaaS

זוהי תת-קטגוריה של נישת תוכנת SaaS. סטארט-אפים יכולים להתפרנס בכבוד באספקת התוכנה ולייצר לידים ללקוחות. חנה מסבירה.

"עורכי דין ורופאים מוציאים הרבה כסף על השגת יותר לקוחות נכנסים ולעיתים קרובות מוציאים אלפי כל שנה על פלטפורמות קיימות לצמיחה."

6. כותב טיולים

תעשיות הנישה הטובות ביותר

אתה יכול להרוויח רווחים מהחופשות שלך ואולי אפילו להפוך את הנסיעה להופעה במשרה מלאה. הנה טיפ להתחיל למכור בלוגים. כתוב תיאורים/חשבונות אישיים מגובים בעובדות.

7. בריאות

לאחד הזה יש הרבה מקום להסתעף.

"בריאות היא אחת התעשיות הגדולות ביותר בצפון אמריקה כרגע. יזמים יכולים להסתעף לכל הכיוונים הרלוונטיים למה שהם רוצים לעשות. אתה יכול להתחיל בתור מאמן אישי, לפתוח סטודיו ליוגה, או ליצור מוצר תזונה." – דבורה סוויני, מנכ"לית, MyCorporation.com

8. הכרויות באינטרנט

איזו דרך טובה יותר יש לקרב אנשים מאשר להשתמש באינטרנט כדי להקים חברת היכרויות מקוונת? יש כסף טוב בנישה הזו הודות לביקוש גבוה של צרכנים ויכולת הסתגלות. אם אתה גר בעיר גדולה, אולי תרצה למקד לרווקים מקומיים בהתחלה.

9. ארגון הבית

מליסה צ'ליקל היא מנכ"לית בואו להתארגן! היא סיפקה סקירה קצרה של איך התחילה את העסק שלה.

"יצרתי אתר Wix, דף עסקי FB, חשבון IG עסקי וחשבון עסקי של פינטרסט", היא כותבת. "קבלת תשלומים דרך Venmo, Square ו-PayPal מכיוון שאין חסימת כניסה עם האפליקציות החינמיות הללו הייתה קלה."

Celikel הקימה LLC ב- LegalZoom וקיבלה רישוי עסקים וביטוח תוך שבוע.

10. מזון טבעי לכלבים

תעשיות הנישה הטובות ביותר

בריאותו של פידו חשובה לכל מי שבבעלותו כלב. זהו טוויסט נהדר בשוק הבריאות ששווה 21 מיליארד דולר. תצטרך להכיר כמה תקנות של מינהל המזון והתרופות כדי להתחיל.

11. מוצרי מותג פרטי

"מצא מוצר שיש לו ביקוש גבוה באמזון או באיביי. אחד שבו חסרים כרגע את המוכרים המובילים בתחום מסוים", כותבת פטרישיה ראסל מ-FinanceMarvel. "הפסקת משלוח של מוצר דומה עם המותג הפרטי שלך יכול להגדיר אותך להצלחה רצינית לטווח ארוך כאשר נעשה כראוי."

להלן מידע נוסף על פתיחת עסק במותג פרטי:

פתיחת עסק של מותג פרטי תיאור
למה מותג פרטי? תיוג פרטי מאפשר הזדמנות מיתוג ייחודית ושולי רווח גבוהים יותר על ידי מכירת מוצר של אחר תחת המותג שלך.
בחירת מוצר השתמש בכלים כמו Jungle Scout כדי לזהות מוצרים בעלי ביקוש גבוה באמזון או באיביי.
זיהוי פערים למד את המוכרים המובילים כדי למצוא חולשות במיתוג או משוב כנקודות הכניסה שלך לשוק.
דרופשיפינג לעומת גֶרֶב Dropshipping מפחית את ההשקעה הראשונית על ידי מכירה ישירות מהיצרן, בעוד שמלאי עשוי להציע רווחים גבוהים יותר.
מיתוג צור לוגו, אריזה וחומרי קידום מכירות ברורים כדי להבליט את המוצר שלך.
שיקולים משפטיים חקור זכויות קניין רוחני כדי להבטיח שאין הפרות ולהגן על המותג שלך.
קשרי ספקים טיפוח קשרים חזקים עם ספקים כדי להבטיח איכות ותמחור הוגן.
לולאת משוב אסוף משוב מלקוחות באופן פעיל כדי לחדד את ההצעות שלך ולהישאר תחרותי.
דֵרוּג שקול לגוון מוצרים או להתרחב לשווקים חדשים ככל שהביקוש גדל.

12. מנויים חודשיים לסל מתנות

"אלה זכו לפופולריות ב-Reddit על ידי מועדון הגילוח של דולר", אומר ראסל. "עסק המנויים החודשיים הוא מדהים כי יש לו עלות כניסה נמוכה."

היא מציעה אוסף כמו שהם פריטים מ- Alibaba, AliExpress או JD.com כדי להתחיל. לאחר מכן הוסף פריטי מותג פרטי משלך.

13. מימון אישי

אם יש לך השכלה והכשרה בתחום זה, זהו עסק נישה נהדר. אתה יכול להתחיל לבנות בסיס לקוחות באמצעות התקשרויות לדיבור בפני קהל.

14. אריזה ידידותית לסביבה

עם הגברת המודעות לנושאים סביבתיים, הדרישה לפתרונות אריזה ברי קיימא נמצאת בעלייה. סטארט-אפים יכולים לבחון אפשרויות אריזה מתכלות, קומפוסטציה או מיחזור הפונות לעסקים ולצרכנים בעלי מודעות לסביבה. נישה זו מסומנת על ידי פוטנציאל הצמיחה הגבוה שלה בשוק והשפעה סביבתית חיובית.

15. תכנון אירועים וירטואלי

המעבר לעבר התכנסויות וירטואליות פתח שדרה חדשה לתכנון אירועים. מפגישות ארגוניות ועד חתונות מקוונות, האפשרויות הן עצומות. הצעת שירותים מיוחדים בתכנון אירועים וירטואליים, כולל תמיכה טכנית ורעיונות יצירתיים למעורבות וירטואלית, יכולה לייחד סטארט-אפ בתחום המתפתח הזה.

16. תה מיוחד

שוק התה העולמי ממשיך לצמוח, עם מעבר לכיוון של זנים בעלי מודעות לבריאות ופרימיום. סטארט-אפים יכולים לחקור קטעי נישה כמו תערובות מלאכותיות, תה בריאות או תה ייחודיים מבחינה תרבותית. תעשייה זו מציעה מקום ליצירתיות ופונה לפלח הולך וגדל של צרכנים מודעים לבריאות וחווייתיים.

17. הצלת בעלי חיים

תעשיות הנישה הטובות ביותר

תצטרך לקבל את ההיתרים והרישיונות המתאימים כדי לפתוח את העסק הזה. תצטרך גם לשכור צוות מיד כדי לגרום לחילוץ בעלי חיים לעבוד.

18. פתרונות בריאות דיגיטליים

מגזר הבריאות בשל לחדשנות דיגיטלית, משירותי בריאות טלפונית ועד אפליקציות בריאות ניידות וטכנולוגיה לבישה. סטארט-אפים יכולים לפתח פתרונות המשפרים את הטיפול בחולים, משפרים את ניטור הבריאות ומספקים תובנות בריאות מותאמות אישית. נישה זו לא רק בעלת פוטנציאל צמיחה גבוה אלא גם תורמת באופן חיובי לרווחה החברתית.

19. פתרונות אנרגיה מתחדשת

עם הדחיפה למקורות אנרגיה ברי קיימא, לסטארט-אפים במגזר האנרגיה המתחדשת יש הזדמנות משמעותית. חידושים באנרגיה סולארית, רוח, הידרו או ביומסה יכולים לענות על הביקוש הגובר לפתרונות אנרגיה נקייה. תעשייה זו מאופיינת בקיימות לטווח ארוך ובמחסום כניסה גבוה, אך עם תגמולים משמעותיים לחדשנות.

20. תיירות נישה

התמחות בחוויות נסיעות ייחודיות, כגון תיירות אקולוגית, טיולי הרפתקאות או טיולי טבילה תרבותית, יכולה לייחד סטארט-אפ בתעשיית התיירות הצפופה. הצעת חבילות מותאמות אישית או התמקדות ביעדים פחות מוכרים יכולים למשוך מטיילים המחפשים משהו מעבר לנתיב התיירות המקובל.

21. טכנולוגיות חקלאות עירוניות

כאשר ערים מחפשות שיטות ייצור מזון בר קיימא, החקלאות העירונית הופכת חיונית יותר ויותר. סטארט-אפים יכולים להציע פתרונות חדשניים כמו חוות אנכיות, הידרופוניקה או מערכות אקוופוניקה כדי לאפשר ייצור מזון יעיל בחללים מוגבלים. לנישה זו יש לא רק פוטנציאל צמיחת שוק חזק אלא גם תומכת בקיימות עירונית.

22. צעצועים ומשחקים חינוכיים

פיתוח צעצועים ומשחקים חינוכיים המשלבים למידה עם כיף מייצג נישה הולכת וגדלה. המוצרים יכולים לנוע מצעצועים של STEM ועד אפליקציות למידה אינטראקטיביות, קייטרינג להורים ומחנכים המחפשים פתרונות חינוכיים חדשניים לילדים. שוק זה מסומן בכושר הסתגלות שלו ובפוטנציאל להשפעה חברתית חיובית.

23. שיעורי כושר מיוחדים

מתן חוויות כושר ייחודיות, כגון יוגה אווירית, ספינינג תת-מימי או אימוני מציאות מדומה, יכולה ליצור נישה בתעשיית הכושר. התאמת שיעורים לנתונים דמוגרפיים או תחומי עניין ספציפיים עוזרת לבנות קהילה ייעודית ולהתבלט בשוק תחרותי.

24. תזונה מותאמת אישית

עם התעניינות גוברת בבריאות מותאמת אישית, מתן ייעוץ תזונה מותאם ותוכניות ארוחות מותאמות יכול לענות על ביקוש נישה זה. שילוב בדיקות גנטיות או ניתוח מבוסס בינה מלאכותית כדי לספק המלצות תזונתיות מותאמות אישית עשוי להיות מחליף משחק בתחום התזונה והבריאות.

25. אופנה בת קיימא

יצירת מותג המתמקד בשיטות אופנה ידידותיות לסביבה, אתיות ובני קיימא יכולה למשוך צרכנים מודעים לסביבה. זה יכול לכלול שימוש בחומרים בני קיימא, קידום נוהלי עבודה הוגנים ויישום תוכניות מיחזור. נישת האופנה בת-קיימא מאופיינת בביקוש הצרכני הגבוה וההשפעה החברתית שלה.

26. אבטחת סייבר לעסקים קטנים

עסקים קטנים ממוקדים יותר ויותר באיומי סייבר, אך לרוב חסרים להם משאבים לפתרונות אבטחת סייבר מקיפים. מתן שירותי אבטחת סייבר במחירים סבירים וניתנים להרחבה המותאמים לעסקים קטנים יכול למלא את הפער הקריטי הזה, תוך שילוב של רווחיות עם חסם כניסה גבוה בשל המומחיות הטכנית הנדרשת.

27. בישול מלאכה

תעשיית הבירה המלאכה ממשיכה לצמוח, כאשר צרכנים מחפשים אפשרויות ייחודיות ומייצור מקומי. פתיחת מבשלת בירה או מתן סדנאות בישול יכולים להתחבר למגמה זו, במיוחד אם מתמקדים בטעמים ייחודיים או בשיטות בישול בנות קיימא.

28. פתרונות אוטומציה לבית

פיתוח טכנולוגיות בית חכם המשפרות את הנוחות, האבטחה ויעילות האנרגיה יכולה לספק את הביקוש הגובר לבתים מחוברים. סטארט-אפים יכולים להתמקד בפלחי נישה כמו אוטומציה של טיפול מבוגרים או מערכות בית חכם ידידותיות לסביבה.

29. מזונות צמחיים

עם מגמת העלייה בטבעונות ובתזונה מהצומח, יש שוק הולך וגדל לחלופות צמחיות לבשר, חלב ומוצרים אחרים מהחי. חידושים בטעם, במרקם ובתוכן התזונתי יכולים לייחד מצטרפים חדשים בתעשייה המתרחבת במהירות זו.

30. פיתוח אפליקציות

תעשיות הנישה הטובות ביותר

כמעט כל מה שקשור ל-IT הוא סטארט-אפ זהב. פיתוח אפליקציות אינו יוצא מן הכלל. תן גרסה אחת בחינם ואז שלם עבור תכונות נוספות. זה מוביל לרווחיות ויכולת הסתגלות גבוהה.

זיהוי תעשיות הנישה הטובות ביותר לסטארט-אפים: המתודולוגיה שלנו

זיהוי תעשיות הנישה הטובות ביותר לסטארט-אפים הוא תהליך רב-גוני, כזה שדורש מאיתנו לשקול את מגמות השוק הנוכחיות, פוטנציאל הצמיחה וההזדמנויות הייחודיות שמציגה כל נישה. הנה המתודולוגיה שלנו והקריטריונים שבהם השתמשנו, מדורגים בסולם של 1 עד 5, כאשר 5 הוא בעל חשיבות עליונה:

  • פוטנציאל צמיחה בשוק (5/5):
    • קצב הצמיחה החזוי של הענף
    • מגמות מתפתחות והתנהגויות צרכנים
    • קיימות ומדרגיות לטווח ארוך
  • מחסום כניסה (4/5):
    • נדרשת השקעה הונית ראשונית
    • רמת תחרות בנישה
    • חסמים רגולטוריים או חוקיים
  • הזדמנויות חדשנות (5/5):
    • פוטנציאל לחדשנות טכנולוגית או שירותים
    • פתיחות להפרעות או מודלים עסקיים חדשים
    • זמינות של שווקים לא מנוצלים או צרכי לקוחות
  • רווחיות (5/5):
    • שולי רווח היסטוריים וחזויים
    • אפשרויות פיזור הכנסות
    • מדרגיות של מודלים עסקיים
  • זמינות משאבים (3/5):
    • גישה לחומרים או כישורים הדרושים
    • זמינות של תמיכה או רשתות ספציפיות לתעשייה
    • תלות במשאבים נדירים או בלתי מתחדשים
  • ביקוש צרכנים (4/5):
    • עדות לביקוש צרכני קיים או סמוי
    • היענות לשינוי העדפות הצרכן
    • נאמנות למותג או פוטנציאל שימור לקוחות
  • השפעה חברתית וסביבתית (3/5):
    • פוטנציאל לתרומה חברתית או סביבתית חיובית
    • התאמה ליעדי קיימות גלובליים
    • תפיסת צרכנים לגבי פרקטיקות אתיות
  • יכולת הסתגלות וחוסן (4/5):
    • עמידותה של התעשייה בפני תנודות כלכליות
    • גמישות להתאמה להתקדמות הטכנולוגית
    • יכולת עמידה בשינויים רגולטוריים

על ידי הערכת כל תעשיית נישה פוטנציאלית מול הקריטריונים הללו, אנו שואפים לספק לסטארט-אפים תובנות לא רק לגבי המגזרים הרווחיים ביותר, אלא גם אלו שמתיישרים עם מגמות חברתיות, כלכליות וסביבתיות רחבות יותר.

מדוע כדאי לך לפתוח עסק בתעשיית נישה

כאשר פותחים עסק חדש, התבלטות יכולה להיות מאתגרת. עם זאת, איתור ומיקוד לשוק נישה יכול להציע מגוון של יתרונות ליזמים מתחילים.

התמחות בתעשיית נישה מאפשרת לעסקים להתמקד בפלח ספציפי של השוק, מה שמוביל להזדמנויות צמיחה משופרות ושיפור הכרת המותג. להלן חמש סיבות משכנעות לשקול לצלול לתוך תעשיית נישה:

  • קהל יעד ממוקד: עם עסק נישה, מאמצי השיווק שלך מושחזים בקהל מסוים, מה שמאפשר העברת מסרים וקמפיינים מותאמים אישית. מיקוד זה מביא לרוב לשיעורי מעורבות גבוהים יותר ולבסיס לקוחות מסור יותר.
  • תחרות מופחתת: בשווקי נישה, יש בדרך כלל פחות מתחרים, מה שמאפשר לעסק שלך להפוך במהירות לסמכות מוכרת בתחום המומחיות הספציפי שלך.
  • שולי רווח גבוהים יותר: בשל האופי המיוחד של מוצרי נישה או שירותים, עסקים יכולים לעתים קרובות לדרוש מחירים גבוהים יותר. לקוחות בדרך כלל מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים הנותנים מענה ספציפית לצרכים או לתחומי העניין הייחודיים שלהם.
  • נאמנות לקוחות מוגברת: עסקים נישה מושכים לעתים קרובות צרכנים נלהבים שמעריכים ומעריכים את ההצעות המיוחדות. זה יכול להוביל לשימור לקוחות, נאמנות והפניות מוגברות.
  • מיתוג ומיצוב קלים יותר: עם מיקוד ברור, קל יותר למקם את המותג שלך ולתקשר את הצעת הערך שלו. המיתוג שלך יכול להיות מובחן ובלתי נשכח יותר, ולעזור לך להתבלט בשוק.

למידע נוסף, בדוק את 51 הרעיונות העסקיים הללו ואת הנישות הרווחיות ביותר הללו.



מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button