טיפים לשיווק דיגיטלי

10 התוספים הטובים ביותר לצ'אט חי של וורדפרס

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'אין' : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

מקניות ועד החלקה וגלישה באינטרנט, הדרישה למידע מהיר יותר גדלה מרגע לרגע. זה יכול להפעיל עומס רב על עסקים כדי לעמוד בקצב התקשורת עם הלקוחות, במיוחד כשבסיס הלקוחות שלהם גדל.

איך אתה אמור לספק חווית לקוח מעולה מבלי להישרף לגמרי? פשוט: צ'אט חי.

למה להשתמש בצ'אט חי?

עם צ'אט חי, אתה יכול להתחבר ללקוחות שלך ולענות על שאלות בזמן אמת. צ'אט חי מקל על פתרון הבעיות שלהם ולטפל בנקודות הכאב שלהם, מבלי לגרום להם לחכות פרקי זמן ארוכים. זה גם נותן ללקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך חווית משתמש מותאמת אישית, שעוזרת להם להרגיש מוערכים ומוערכים. (למעשה מוערך, לא רק "השיחה שלך חשובה לנו מאוד".)

אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת איזה תוסף צ'אט חי הוא הטוב ביותר עבור האתר שלך. אז כדי לחסוך לך זמן בניסוי וטעייה, ריכזנו רשימה של 10 תוספי צ'אט חי של וורדפרס שבהם תוכל להשתמש כדי לשפר את חווית הלקוח שלך ב-2020.

10 התוספים הטובים ביותר לצ'אט חי של וורדפרס

1. Tidio צ'אט חי

Tidio

Tidio בנויה על פשטות. אתה יכול להגדיר אותו בכמה לחיצות. וברגע שהוא פעיל באתר שלך, אתה יכול לנהל ולהגיב לכל התקשורת בלוח מחוונים אחד. אם אתה צריך להיות יותר מנומס, צ'אט חי של Tidio בנוי לעבוד באופן אוטומטי. כל שעליך לעשות הוא ליצור הודעות אוטומטיות ולהגדיר צ'אט בוטים כדי לענות על שאלות, ללכוד מידע ליצירת קשר ולחבר מחדש לידים לפני שהם עוזבים את האתר שלך.

אתה יכול גם לצבוט ולשנות את הווידג'ט כדי לספק ללקוחות שלך חווית מותג חלקה. וצ'אט חי של Tidio בנוי לתמיכה ב-183 שפות כך שתוכל להשתמש בו ללא תוספים או כלי תרגום נוספים.

2. LiveChat

LiveChat נועד לעזור לך לספק חווית לקוח מעולה, לא משנה כמה גדול או קטן העסק שלך. באמצעות לוח המחוונים האינטואיטיבי שלו, אתה יכול לשוחח בצ'אט עם מספר לקוחות בו-זמנית כדי לענות במהירות על שאלות ולהבהיר חששות. אתה יכול גם ליצור תגי צ'אט ולשלוח תגובות אוטומטיות כדי לייעל את התקשורת, או להגדיר בוטים לניהול עיקר פניות הלקוחות, כך שהסוכנים שלך יהיו חופשיים להתמודד עם בעיות רגישות לזמן ולטפח לידים.

עם זאת, אינך מאבד את ההתאמה האישית כאשר אתה משתמש בבוטים של LiveChat. תכונות המעקב שלו מאפשרות לבוטים לראות את הפעילות של לקוחות בודדים באתר שלך, כך שהם יכולים לספק הודעות ותגובות מותאמות אישית.

LiveChat מצויד אפילו בתכונות כרטוס כדי לתמוך בלקוחות כשאתה יוצא לארוחת צהריים או חוזר הביתה במשך היום. אתה יכול ליצור כרטיסים באופן ידני כדי לעזור ללקוחות עם בעיות שלא ניתן לפתור בשיחה אחת.

3. Zendesk Chat

Zendesk

Zendesk Chat הוא אחד התוספים הבודדים ברשימה זו עם תאימות לממשק נייד. המשמעות היא שהמשתמשים שלך יכולים לשוחח איתך בצ'אט בכל מכשיר שיש להם בהישג יד. ואתה יכול להתאים אישית את תיבת הצ'אט הזו כך שתתאים לסגנון האתר שלך.

מצדך, אתה יכול להשתמש ב-Zendesk כדי לראות מי מבקר כעת באתר שלך ובאילו דפים הם נמצאים – כך שתוכל להחליט מתי ואיך להתחיל לשוחח איתם בצ'אט. אתה יכול אפילו להפעיל את Zendesk כדי לפנות ללקוחות שלך עבורך כאשר קריטריונים מוגדרים מראש מתקיימים.

במהלך הצ'אט שלך ואחריו, Zendesk תאסוף נתונים ותעקוב אחר פעילות הלקוחות שלך באתר שלך. ניתן לראות מידע זה בלוח המחוונים הראשי שלך ולהשתמש בו כדי לקבל החלטות לגבי תקשורת עתידית. אתה יכול גם לסקור את הלקוחות שלך כדי לקבל משוב על החוויה שלהם, כדי שתוכל להמשיך ולשפר את האינטראקציות שלהם עם הסוכנים והבוטים שלך.

4. צ'אט חי של Formilla

Live Chat By Formilla

צ'אט חי מאת Formilla הוא תוסף צ'אט חי עם ממשק יפה. אתה יכול להתאים אישית צבעים והודעות כדי להתאים לאתר שלך ולהוסיף תמונות צוות לאינטראקציות אישיות יותר.

השתמש ב-Formilla Live Chat כדי להציג מבקרים באתר בזמן אמת. עקוב אחר הפעילות שלהם, גלה באיזה דפדפן הם משתמשים ואפילו ראה היכן הם ממוקמים. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי להנחות הודעות קבלת פנים ולהפוך את השיחות למשמעותיות יותר.

כמו בכלים אחרים, גם אתה וגם הלקוחות שלך יכולים ליזום צ'אטים. זה מבטל את הצורך של כל אחד מהאנשים להמתין כשהוא יודע שיש צורך בעזרה. Formilla Live Chat גם שומרת על שקופה של השיחה על ידי הצגת סוכנים ולקוחות כאשר האדם בצד השני של הצ'אט מקליד.

עם תכונות כמו תגובות מוכנות, תגובות חכמות ובוטים, הצ'אט עם לקוחות הוא גם ממש פשוט. ועם פונקציונליות רב לשונית, אתה יכול לדבר עם לקוחות מבלי להזדקק לכלים נוספים או תוספים.

5. HubSpot צ'אט חי

Hubspot

HubSpot הוא כלי חזק ורב-תכליתי. עם התוסף החינמי של וורדפרס צ'אט חי, אתה יכול ליצור צ'אטבוטים כדי ליצור קשר עם לקוחות באופן אישי, לענות על שאלות נפוצות או להזמין פגישות.

תוכננו להשתלב עם המיתוג שלך, הצ'אטבוטים של HubSpot ניתנים להתאמה אישית לחלוטין. שנה את העדפות הצבע והסגנון של הצ'אטבוט שלך כדי להתאים למותג שלך, וצור מסרים ממוקדים עבור כל עמוד באתר שלך ופלח של הקהל שלך.

היתרון הגדול ביותר בשימוש במוצר הצ'אט החי של HubSpot הוא שהאינטראקציות שלך עם המבקרים באתר שלך ישולבו אוטומטית גם עם HubSpot CRM. בדרך זו, תוכל לראות את השיחות הקודמות שלך עם אנשי הקשר בתצוגת רשומת אנשי קשר פשוטה ואפילו לעצב רצפי שיווק אוטומטיים כדי לעסוק באותם אנשי קשר.

6. Tawk.to Live Chat

Tawkto

Tawk.to הוא תוסף צ'אט חי הניתן להתאמה אישית לעסקים של וורדפרס מכל הצורות והגדלים. אבל להיות חופשי לא הופך את זה לפחות פונקציונלי. למעשה, ל-Tawk.to יש הרבה מאותן תכונות שיש לפלטפורמות בתשלום, כולל תמיכה בכרטוס, העלאת קבצים ותשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות.

Tawk.to מציעה גם אפליקציות אינטרנט וגם אפליקציות לנייד, מה שאומר שאתה יכול להישאר מחובר לקהל הלקוחות שלך לא משנה באיזה מכשיר אתה משתמש. ולמרות של-Tawk.to אין יכולת אוטומציה מלאה, אתה יכול לשכור את הסוכנים שלהם לטפל בפניות עבורך, אם אתה עסוק מדי.

7. iFlyChat

Tawkto

iFlyChat הוא תוסף ייחודי ברשימה זו בגלל הרבגוניות שלו. מעבר למענה אחד על אחד לפניות וחששות של לקוחות, ל-iFlyChat יש גם יכולת לארח צ'אטים קבוצתיים, שיחות אחד על אחד בין לקוחות וחדרי צ'אט גדולים בדפים ספציפיים באתר האינטרנט שלך. פונקציונליות זו מצוינת עבור אתרי אינטרנט מבוססי קהילה ורשתות חברתיות.

עם זאת, אירוח של מספר רב של לקוחות ומבקרים באתר אינו מאט את iFlyChat. למעשה, מכיוון שכל השיחות מנוהלות על ידי שרתי הענן שלה, אין כמעט פיגור בין פרסום הערות לבין צפייה.

iFlyChat גם מעביר את השליטה בקהילות הללו בידיים שלך על ידי מתן יכולות ניהול צ'אט וניתוח. זה כולל מסננים, גישה למנויים וחסימת טרולים.

8. אינטרקום

Intercom

אינטרקום מתגאה בהיותו כלי צ'אט חי מודרני. הווידג'ט שלו נועד להיות אינטואיטיבי ומוכר – משלב בממשק שלו רכיבי תקשורת אופנתיים כמו אימוג'י ו-GIF. הכלי גם ניתן להתאמה אישית לחלוטין וידידותי לנייד, מה שמקל בהרבה על שמירה על תקשורת במותג.

בהיותו תוסף צ'אט חי מודרני, אינטרקום כולל גם כמה אלמנטים ייחודיים, כולל יכולות וידאו ואודיו. שתף את המסך שלך, הזמן פגישות או ארח שיחות קוליות ווידאו ישירות מהווידג'ט של הצ'אט.

אתה יכול אפילו לנתב לקוחות לצוותי המכירות והתמיכה שלך, ולבנות פרופילי לקוחות ממידע צ'אט ופעילות באתר. נתונים אלה מתווספים גם לדף ניתוח נפרד, שבו אתה יכול להציג מדדי תנועה, הכנסות ומדדי ביצועי צוות.

כמו כמעט כל שאר התוספים של צ'אט חי ברשימה זו, גם אינטרקום מגיע עם בוטים כדי לשמור על מעורבות הלקוחות שלך, גם כאשר אתה צריך להתנתק מהמכשירים שלך.

9. נסחף

Drift

בניגוד לתוספי צ'אט חי אחרים המתמקדים בתמיכת לקוחות, Drift תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לסגור יותר מכירות. עם Drift, אתה יכול ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת על ידי שליחת הודעות ממוקדות ושיתוף תשובות שמורות לשאלות נפוצות.

אתה יכול גם להעפיל לידים ישירות מתיבת הצ'אט, על ידי שימוש בתגי צ'אט. והבוטים של Drift יכולים לנתב אותם ישירות לצוות המכירות שלך, כדי שהם לא יפלו בין הכיסאות. אם אתה צריך ללכת במצב לא מקוון, הלקוחות שלך יכולים לתקשר עם הבוטים שלך או לשלוח לך אימייל דרך ווידג'ט הצ'אט, ישירות.

ברגע שהלידים שוחחו עם מישהו בצוות שלך, המידע שלהם יאוחסן ב-ABM או ב-CRM שלך. כך, אם (ובתקווה מתי) הם יחזרו לאתר שלך כדי לקבל מידע נוסף או כדי לבצע רכישה, תקבל הודעה להתחיל לשוחח איתם.

10. אוהב משתמש

Userlike

שימושי מייעל את התקשורת על ידי ביצוע שינויים קטנים בפורמט הצ'אט החי המסורתי.

כמו תוספים אחרים, Userlike משתמש בהודעות משומרות ובבוטים כדי לענות על שאלות לקוחות במהירות. זה גם משלב תכונת "העברה" כדי לפשט את תהליך הניתוב. עם "העברה", תמלול צ'אט מלא נשלח לצוותי המכירות או התמיכה שלך כאשר מבקר מועבר, כדי למזער את מספר הפעמים שהם צריכים לחזור על עצמם.

Userlike יכול גם לחבר מבקרים חוזרים עם הסוכן איתו שוחחו בעבר, ולבנות פרופילים על סמך המידע הציבורי של המשתמש. כל שעליך לעשות הוא להפנות מבקרים חדשים להזין את כתובת האימייל שלהם בטופס הרשמה קצר בווידג'ט הצ'אט, ו-Userlike ידאג לכל השאר.

גם עם התאמה אישית של חלון הצ'אט וגם עם אופטימיזציה לנייד, התוסף יכול גם להשתלב בצורה מושלמת בעיצוב האתר הנוכחי שלך. והוא משתלב במלואו עם המון הכלים והאפליקציות המועדפות עליך, מה שאומר שאתה יכול לשמור על הכל מאורגן ומחובר.

איזה תוסף צ'אט חי הכי מתאים לעסק שלך?

כדאי לבחור תוסף צ'אט חי המבוסס על הצרכים (והתקציב) של החברה שלך, כדי שתוכל לספק ללקוחות שלך חוויה יוצאת דופן. תוספים של צ'אט חי לא רק יעזרו לך לעשות את זה, אלא הם גם יעזרו להגדיל את שיעורי ההמרה שלך.

אל תחמיצו את הרשימה שלנו עם כמה מהפלאגינים החינמיים הטובים ביותר לוורדפרס!

מאמרים קשורים

Back to top button