
החגים מציעים הזדמנות מצוינת לסיים את שנת העסק שלך חזק ולהתחיל נהדר את השנה החדשה. במאמר זה אנו חולקים טיפים מועילים להכנה לחגים במסחר אלקטרוני כדי שתוכלו לסמן את שנת 2021 כהצלחה מוחלטת.
מכירות החגים המקוונות צפויות להגיע ל-200 מיליארד דולר בפעם הראשונה ב-2021, מה שיסתכם בעלייה של 10% מ-2020.
עבור בעלי חנויות מקוונות, התקופה הזו של השנה היא מושלמת כדי להגביר את ההכנסות ולהגביר את הרווחים שלהם. במילים אחרות, החגים מציעים לכם דרך מצוינת לסיים את השנה בעוצמה ולהמשיך להצמיח את העסק המקוון שלכם.
עם זאת, אתה צריך לדעת איך לנצל את הקניות לחג שמתבצעות באינטרנט. עליכם להבין מה נדרש כדי לנצח את התחרות המשגשגת במהלך החגים.
אֵיך? על ידי מתן עדיפות להעברת תנועה לחנות המקוונת שלך והמרת מבקרים באתר לקונים. אם לא תעשה זאת, אתה מסתכן ללכת לאיבוד בים הקמעונאים המקוונים שכולם מתמודדים על אותו בסיס לקוחות.
היום נשתף אתכם איך להכין את האתר שלכם לעונת החגים, כדי שתוכלו לסמן את השנה הזו כהצלחה מוחלטת ולהתחיל את השנה הבאה בעוצמה.
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- 1. בצע התאמות עיצוב אתרים
- 2. פרסם תוכן הקשור לחגים
- 3. הקש על קידום אתרים רלוונטי לחגים
- 4. היכונו להרבה תנועה
- 5. עדכן את יישומון עגלת הקניות שלך
- 6. ודא שהאתר שלך רספונסיבי
- 7. הפעל קידומי מכירות כדי לעודד תנועה ולהגביר את ההמרות
- 8. בצע אופטימיזציה של ההצטרפות שלך
- 9. הוסף פיקסל לטירגוט מחדש
- 10. צור דף נחיתה ייעודי
- 11. השתמש בכותרת העליונה והתחתונה
- 12. צור תכונה מיוחדת
- 13. מבחן A/B למיטוב המרות
קבל קוד הנחה של 35% עבור תוספות Ultimate

כן, זהו זה!
1. בצע התאמות עיצוב אתרים
קונים לחגים מחפשים באינטרנט רעיונות מעולים ומבצעים נהדרים. הם לא רוצים לראות את דף הבית הקבוע והיומיומי שלך בזמן קניות לחברים ובני משפחה.
אם אתה רוצה להכניס אנשים לרוח החג ולעודד אותם לקנות ממך, התחל בשיפוץ דף הבית של עסק המסחר האלקטרוני שלך עם עיצוב חג.
זה עשוי לכלול דברים כמו:
- צבעים חגיגיים וסגנונות גופנים
- תמונות בנושא חורף או חגים
- באנרים המציגים שמחות חג פופולריות

עם זאת בחשבון, תרצה לנצל את הסט החדש של ווידג'טים ששוחרר על ידי הצוות מאחורי Ultimate Addons For Elementor. שיתוף הפעולה בין שני הצוותים שלנו הביא ל-The Holiday Pack, קבוצה חדשה של אלמנטים שיקלו להחיות את האתר שלך בדיוק בזמן לחגים.
בוא נסתכל מקרוב על האופן שבו Ultimate Addons עבור Elementor יכולים להוסיף שמחת חג לאתר שלך ואם אתה משתמש Elementor Pro , הזן את האימייל שלך בטופס למטה וקבל הנחה של 35% על Ultimate Addons שנשלח אליך.
הפעל מוזיקה למבקרים באתר
בעזרת הווידג'ט Welcome Music, תוכלו לשחזר את האפקט של כניסת מבקרים לחנות כשברקע מתנגנת מוזיקה חגיגית. זוהי דרך מצוינת להכניס אותם לאווירת חג ולעודד אותם לבלות יותר זמן באתר האינטרנט שלך.
הווידג'ט של Welcome Music מגיע עם קובצי מוזיקה חינמיים שבהם אתה יכול להשתמש, אבל אתה יכול גם להטמיע מוזיקה ממקורות חיצוניים או להעלות אותם ישירות לאתר שלך.
למבקרים באתר יש גם שליטה מלאה על עוצמת הקול והאם הם רוצים להמשיך להשמיע את המוזיקה או להשהות אותה.
קשט את דף האינטרנט שלך עם Party Propz
בעזרת הרחבה Party Propz תוכלו להוסיף אלמנטים דקורטיביים מהנים כמו עץ חג המולד, איילים, איש שלג, נרות חנוכה ועוד. אתה יכול להחיל את הרכיבים האלה על כל אחד מהעמודות, הקטעים והווידג'טים של Elementor – כולל ווידג'טים של צד שלישי.
יתרה מכך, יש לך שליטה מלאה על מיקום האלמנטים, גודלם וכיצד הם מופיעים בגדלים שונים של מסך. אתה יכול גם לסובב את התמונה, להחיל מסנני CSS ולהשתמש באפשרויות סגנון אחרות הזמינות ב-Elementor עבור כל ווידג'ט.

הצג מתנות נעות ופתיתי שלג ברקע
אם השתמשת בתוספות Ultimate עבור Elementor במשך זמן מה, אתה כנראה מכיר את התוסף Particle Backgrounds.
מוקדם יותר השנה, Elementor ו-Brainstorm Force (יצרנית Ultimate Addons) איחדו כוחות על מנת להביא ווידג'טים ייעודיים לקישוט חגים לאלמנטור.

ניתן לראות את התוצאה במהדורת Ultimate Addons האחרונה, שבה תמצאו כעת שלושה סגנונות רקע חדשים:
- פתיתי שלג
- חַג הַמוֹלָד
- ליל כל הקדושים
אתה יכול למצוא אותם בכרטיסייה סגנון > רקע חלקיקים של איחוד האמירויות הערביות . כמו בכל יישומון אחר של Elementor, אתה יכול להתאים אישית את אופן הופעת החלקיקים. זה כולל ניהול הגודל, הזרימה והכיוון של האפקט.
הוסף מחלקי צורות חגיגיים למדורי האלמנטור שלך
פונקציונליות חגיגית נוספת ששוחררה במיוחד לעונת החגים כוללת מחיצות צורות חדשות: אורות חג המולד למחיצות העליונות ועצי חג המולד וצורות ליל כל הקדושים למחיצות התחתונות.
ברגע שאתה בוחר חוצץ, אתה יכול לנהל את הרוחב, הגובה, צורת ההיפוך שלהם, להפוך את הצורה ולהביא אותם לחזית.
עם זאת, יש דבר אחד שאתה חייב לזכור.
למרות שזה עוזר למבקרים להיכנס לרוח הקניות של החג, רק הוספת משיכה ויזואלית לדף הבית של החנות המקוונת שלך לא תספיק. אתה תרצה להדגיש את מבצעי החגים הבלעדיים שלך באמצעות קריאות ברורות לפעולה, עותק משכנע ועוד הרבה יותר.
2. פרסם תוכן הקשור לחגים
הבלוג של חנות המסחר האלקטרוני שלך הוא משאב רב ערך למי שמחפש לקנות ממך. לכן, בנוסף לפרסום תוכן בלוג קבוע להנאת הקוראים הנאמנים שלך, מומלץ ליצור תוכן בנושא חגים שידרג היטב בתוצאות החיפוש עבור קונים בחגים.
המפתח להנעת יותר תנועה לחנות המקוונת שלך במהלך החגים הוא להכריז על הצעת ערך חזקה שתפתור את הבעיה הדחופה ביותר של קהל היעד שלך.
אחרי הכל, אנשים מחפשים את המוצרים והשירותים הטובים ביותר עבור החברים והמשפחה שלהם. ואחת הדרכים הטובות ביותר לשכנע אנשים לקנות ממך היא לפרסם תוכן בלוג איכותי ומלא עצות וסיבות מדוע אתה הטוב ביותר.
רק הקפד לפזר כמה מילות מפתח המבוססות על חגים בכל התוכן שלך כדי להגביר את הנראות של התוכן שלך ולחשוף את המותג שלך למי שמחפש לקנות.
לדוגמה, Target אוהב לפרסם פוסטים בבלוג המציגים תצוגה מקדימה של המכירות הקרובות שלה כדי לגרום לאנשים להתרגש לקראת עונת החגים המתהווה.

אתה יכול גם ליצור מדריך מסחר אלקטרוני לחגים או מדריכי מתנות המותאמים לפרסונות קניות שונות. סוג זה של תוכן משרת שתי מטרות – הוא יכול להקל על תהליך ההחלטה עבור אלה שאינם בטוחים מה לקנות עבור יקיריהם ויכול גם לעזור לך לקדם את המוצרים שלך.
3. הקש על קידום אתרים רלוונטי לחגים
כבר נגענו בזה למעלה, אבל כדאי להזכיר שוב. הדרך שבה אתה ניגש לקידום אתרים בזמן עומס החגים משחק תפקיד משמעותי במידת ההצלחה של החנות המקוונת שלך.
אמנם חיוני לכלול מילות מפתח הקשורות למוצרים ולשירותים שלך, אך חיוני גם לשלב מתקנים כדי להציג את החנות המקוונת שלך בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעונת הקניות בחגים.

כמה מתקנים שכדאי לקחת בחשבון כוללים:
- 2021
- חג 2021
- קניות לחגים
- חנות/חנות כרטיסי מתנה
- מכירות בלאק פריידי
- מכירות סייבר מאנדיי
- מכירות בשבת לעסקים קטנים
- חג המולד 2021
4. היכונו להרבה תנועה
מהירות האתר וביצועי האתר הם תמיד קריטיים. עם זאת, כשזה מגיע לחגים, זה אפילו יותר חיוני שתקח בחשבון תנועה מוגברת כחלק מתכנון החגים שלך במסחר אלקטרוני.
אחרי הכל, אם האתר שלך לוקח יותר מדי זמן לטעון, אנשים בטוח ינטשו אותו ויעברו ישירות למתחרים שלך.
דוח משנת 2018 של Pingdom מגבה את זה, ומראה שדפים שנטענו תוך שתי שניות היו בעלי שיעור יציאה ממוצע של 9%. בינתיים, לדפים עם זמן טעינה ממוצע של חמש שניות היה שיעור יציאה מדף כניסה של 38%.
לכן, מומלץ לבדוק את מהירות האתר שלך ולאחר מכן לנקוט בצעדים הדרושים כדי לייעל אותו לפני שתתחיל את מכירות המסחר האלקטרוני שלך בחגים.
הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשמדובר בהכנה לחופשות במסחר אלקטרוני ותכנון לזרם התנועה:
- בדוק שוב שמעבד התשלומים שלך מוכן להתמודד עם עסקאות נוספות
- הוסף חברי צוות כדי להיענות לבקשות שירות לקוחות (במיוחד אם אתה מציע צ'אט חי)
- בצע אופטימיזציה של התמונות שלך ואפילו שקול לאפשר טעינה עצלה כדי להגדיל את זמני הטעינה
- עקוב אחר ההשפעה שיש לתוכן וידאו על מהירות האתר וחווית הלקוח
- זכרו, אם אתם מתכננים להצליח בעונת החגים הזו, תצטרכו לוודא שהחנות המקוונת שלכם במצב טיפ-טופ בכל הנוגע למהירות וביצועים.
5. עדכן את יישומון עגלת הקניות שלך
הוספת רכיבי אתר בנושא חגים ועדכון העותק שלך הם לא הדבר היחיד שאתה יכול לשפר באתר שלך. לא משנה כמה האתר שלך נראה נהדר וחגיגי, אתה תבזבז את המאמצים שלך אם תהליך התשלום יהיה מסובך.
אבל הנה החדשות הטובות – לאחרונה פרסמנו שתי הרחבות חדשות של WooCommerce עבור הווידג'ט Menu Cart ותגיות WooCommerce דינמיות.
עגלת התפריט היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יותר מכירות בחנות המקוונת שלך. עם התכונות החדשות, תוכל לעצב איך עגלת התפריטים נראית מבלי לכתוב שורת קוד אחת. ניתן לשנות את צבע הרקע של העגלה, להתאים גופנים, לערוך את מיקום הסמל ועוד.
הוספנו גם פריסת Mini-Cart חדשה לווידג'ט העגלה שתוכל להוסיף בכל מקום באתר שלך. זה מקל על המבקרים שלך לגשת לעגלה, להסיר מוצרים ולעקוב אחר סכום הביניים מבלי לעזוב את הדף.

בנוסף, כעת תוכל להשתמש בתגיות דינמיות של WooCommerce כדי להוסיף רכיבי מוצר בכל עמוד או פוסט באתר שלך. אתה יכול לכלול מחירים, דירוגים, סטטוס מכירה, תיאורים, מק"ט, מלאי, תמונות, תנאים וכותרות.
תכונות חדשות אלו צריכות להתייחס רבות לתכנון חגי המסחר האלקטרוני שלך כדי לשפר את חווית המשתמש בחנות המקוונת שלך. פעולה זו יכולה להוביל לשיעורי המרה טובים יותר ולמכירות רבות יותר, לכן הקפד לעדכן את ווידג'ט העגלה לפני השקת מסע הפרסום שלך לחג למסחר אלקטרוני.
6. ודא שהאתר שלך רספונסיבי
יותר ממחצית מכלל התנועה לאתר מגיעה ממכשירים ניידים. יתרה מכך, נתח מכירות המסחר האלקטרוני במובייל בסך המכירות של המסחר האלקטרוני גדל ב-39.1% מנתח השוק של 52.4% בשנת 2016 לנתח השוק הנוכחי של 72.9%.
ככזה, האתר שלך חייב להיראות טוב לא רק במכשירים שולחניים אלא גם בסמארטפונים ובטאבלטים.
החל מ-Elementor 3.4, כעת יש לך אפילו יותר שליטה על מידת הרספונסיביות של האתר שלך.
כללנו ארבע נקודות שבירה מותאמות אישית חדשות, כולל מסך רחב, מחשב נייד ושתי נקודות שבירה נוספות לנייד ולטאבלט. במילים אחרות, כעת יש לך שש נקודות עצירה מותאמות אישית לבחירה בעת עיצוב עם Elementor.

הודות לכך, אתה יכול לשפר את ההכנה לחופשת המסחר האלקטרוני שלך על ידי:
- בחירה אילו נקודות שבירה ברצונך שיהיו פעילות באפשרויות העיצוב שלך
- הגדרת הערך עבור כל נקודת שבירה בנפרד
- שינוי קנה המידה של התצוגה המקדימה למעלה או למטה לשליטה מפורטת יותר על העיצוב הסופי.
7. הפעל קידומי מכירות כדי לעודד תנועה ולהגביר את ההמרות
כל מי שעושה קניות לחגים באינטרנט מחפש את העסקה הטובה ביותר. אחרי הכל, אחת המשיכה הגדולה ביותר של קניות מקוונות היא הקלות שבה לקוחות יכולים להשוות מחירים ולקנות מהנוחות של ביתם.
כשמדובר בהפעלת מבצעי חגים בחנות המסחר האלקטרוני שלך, תצטרך להתחיל עם תוכנית מוצקה. ותרצה להתכונן למסחר אלקטרוני של חג המולד מוקדם! אל תחכו לרגע האחרון. כך תוכלו לפרסם את המכירות שלכם בצורה הנכונה ולקהל הנכון.
להלן כמה מבצעים מעשיים לתכנון חגים במסחר אלקטרוני:
- מבצע בזק המעניק הנחה לזמן מוגבל מאוד
- סיבוב לניצחון שיכול לעזור לך להגביר את המכירות ולהגדיל את רשימת הדוא"ל שלך בו זמנית.
- לוח שנה שבו כל יום לקראת חג המולד יוצא למכירה של מוצר חדש
- הציעו נקודות תגמול ללקוחות הקיימים שלכם כדי למשוך אותם ולעודד אותם לבצע רכישה נוספת.
- שקול לכלול מדגם חינם עם כל הזמנה מקוונת אם אתה משווק מוצרי בריאות, יופי או מזון.
ופעל תמיד לפי השיטות המומלצות הבאות:
- תכננו מראש אילו מוצרים ושירותים יהיו בהנחה
- קבע אם תציע תמריצים כלשהם
- הרץ את המספרים כדי לוודא שלא תפסיד כסף על ידי הפעלת מבצע
- החלט אם תספק שירותי בונוס (חינם או פרימיום)
לבסוף, תרצה לצפות כמה מלאי תצטרך בהישג יד כדי לעמוד בביקוש. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא למכור לעצמך הכנסות בחסר כי נגמר לך המוצר.
8. בצע אופטימיזציה של ההצטרפות שלך
לפעמים הדרך הטובה ביותר להשיג עוד מכירה של מסחר אלקטרוני לחגים היא להפעיל קמפיין אימייל בנושא חגים ולמקד לאלו שעזבו מזמן את חנות המסחר האלקטרוני שלך. עם זאת, זה עובד רק אם אתה משכנע את המבקרים באתר להירשם בזמן שהם מבקרים באתר שלך.
כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים ולשכנע אותם להירשם לרשימת הדוא"ל שלך (ולא לרשימת המתחרים שלך), עשה בדיוק מה שעשית בדף הבית של החנות שלך – הוסף עידוד חג קטן.
ומה שלא תעשה, הקפד להוסיף תמריץ להצטרפות שלך, כמו קופונים לחנות המקוונת שלך. זה יפתה אנשים להירשם ולחזור לחנות שלך כדי לקנות.
אפילו טוב יותר, כשאתה משתמש ב-Elementor כדי לעזור בבניית הדפים שלך, אתה יכול להוסיף חלונות קופצים לאתר שלך כדי לבצע את הפעולות הבאות:
- בנה רשימת דוא"ל גדולה יותר
- עזרו ללקוחות למצוא את המוצר או השירות המתאים ולהמיר
- הפעל סקרי לקוחות, אסוף משוב ועשה שיפורים
- הצגת מבצעים והנחות
- קדם הצעות לזמן מוגבל
- לשחזר עגלות נטושות
בסופו של דבר, החגים הם עונה, לא יום אחד. עליך לבנות ולתחזק מערכות יחסים הרבה אחרי שלקוחות פוטנציאליים עזבו את האתר שלך.
9. הוסף פיקסל לטירגוט מחדש
גם אם אתה תופס כתובת אימייל של מישהו, זה לא אומר שהוא יחזור מאוחר יותר ויקנה ממך. להזדמנות נוספת למשוך את תשומת הלב שלהם, שקול להוסיף פיקסל מיקוד מחדש לאתר שלך.
על ידי כך, תוכל לעקוב אחר אלה שביקרו באתר שלך ברחבי האינטרנט ולהציג מודעות מסחר אלקטרוני ממוקדות לחג המולד כדי לעודד אותם לחזור.
10. צור דף נחיתה ייעודי
דפי נחיתה הם דרך מצוינת להגביר את ההמרות ולשכנע אנשים לקנות מהחנות המקוונת שלך. עם זאת, יש כמה דרכים להגדיל את הסיכויים שלך לעשות זאת:
- הפוך את הדרך להמרה ברורה – למרות שזה נראה פשוט מספיק, בעלי חנויות מקוונות רבות לא מצליחים להדריך כראוי את הלקוחות הפוטנציאליים שלהם במשפך המכירות, מה שמוביל לאיבוד הזדמנויות מכירה. ודא שכל מי שנוחת באתר שלך, בין אם התכוון או לא, יודע בדיוק מה יש לך להציע וכיצד להשיג זאת.
- כלול הצעת ערך חזקה – תמיד הבהיר לאנשים איזו 'נקודת כאב' או בעיה אתה מתכוון לפתור עבורם. הראה ללקוחות במה העסק שלך עוסק ומה הם יכולים לצפות להפיק ממך לקנות ממך – מלבד מוצר או שירות נהדרים.
- הפוך את זה לנושא החגים – כמו תמיד, ודא שדפי הנחיתה שלך יהיו בנושא חגים במהלך העונה. כשאתה כולל תמונות של חגים, אנשים יודעים מיד שיש לך משהו טוב בשבילם. זה עוזר להנחות אותם בהמשך משפך המכירה ומגדיל את הסיכוי שלך להשיג מכירה.
אתה יכול גם לכלול המלצות או ביקורות בדף הנחיתה כדי לבנות הוכחה חברתית. נתונים סטטיסטיים מראים שמבקרים סומכים על ביקורות מקוונות באותה מידה שהם סומכים על המלצות אישיות.
לא רק זה, אלא ש-92% מרוכשי B2B נוטים יותר לרכוש לאחר קריאת ביקורת מהימנה. זה אומר שהוספת המלצות וביקורות היא דרך מצוינת להגביר את המכירות ואת שיעורי ההמרה.
11. השתמש בכותרת העליונה והתחתונה
אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בכותרת העליונה והתחתונה של האתר שלך היא לכלול באנר של טיימר ספירה לאחור.
אפילו יותר טוב, אם יש לך אתר וורדפרס ואתה משתמש בבונה הדפים של Elementor, אתה יכול להשתמש בווידג'ט טיימר הספירה לאחור ולהציג ספירה לאחור למכירה עבור מבקרי האתר.
כאשר אתה משרה תחושת דחיפות, כלול אפשרות הרשמה, הוסף כפתורי שיתוף במדיה חברתית ופרסם את העסקאות הגדולות ביותר של החנות שלך. בדרך זו, תמקד לקבוצה הרחבה ביותר של מבקרים באתר ותגדיל את הסיכויים שלך להגיע למכירות.
בזמן שאתה בזה, מומלץ גם לבקר מחדש בניווט הראשי שלך ולהסיר כל עמוד מיושן או מיותר. אולי כדאי גם לשקול ליצור תפריט מגה אם יש לך הרבה מוצרים או קטגוריות מוצרים.
הוספת תפריט מגה תקל על המבקרים שלך למצוא מוצרים שהם רוצים ותשפר את חווית המשתמש שלהם, מה שיוביל להגברת המכירות.
12. צור תכונה מיוחדת
כדי לסיים את תכנון החגים במסחר האלקטרוני שלך, מומלץ להוסיף לאתר שלך תכונה מיוחדת שסביר שלקוחות לא יראו באתרי המתחרים שלך.
לדוגמה, הצוות שמאחורי אלמנטור עבד קשה כדי ליצור מחולל כרטיסי ברכה לחג מאפס וסיים עם זה בתור המוצר המוגמר:

להלן כמה מהתכונות הטובות ביותר של הגנרטור הזה:
- מאפשר לך לאחל ליקיריך עונת חג שמח בסטייל
- אתה יכול להתאים אישית את הברכות שלך כראות עיניך
- אתה מקבל תצוגה מקדימה תוך כדי יצירתה בזמן אמת
13. מבחן A/B למיטוב המרות
כשאתה לוקח חלק בהכנת חגים במסחר אלקטרוני, עליך לבדוק A/B את השינויים באתר שלך כדי לוודא שהם פועלים בשבילך, לא נגדך.
כאשר אתה בודק A/B את התוכן של אתר המסחר האלקטרוני שלך למטרות אופטימיזציה, אתה יכול:
- הגבירו את המעורבות והמשיכו לאנשים לגלוש (ולקנות!) למשך זמן רב יותר
- הפחת את שיעורי היציאה מדף הכניסה ונטישת העגלה
- הגדל את ההמרות
- הגדל את ערך הלקוח לכל החיים (קונים חוזרים)
- להרוויח יותר כסף
והחלק הטוב ביותר הוא שבדיקה מפוצלת של תוכן האתר שלך היא בסיכון נמוך למדי, אם כי יש לה פוטנציאל לקצור פרס גבוה.
כשמדובר בבדיקות A/B, תרצה לוודא שאתה:
- בדוק את רכיבי האתר שישפיעו ישירות על האם אנשים המירו או לא
- ודא שגודל המדגם גדול מספיק והזמן שאתה מפעיל את הבדיקה מספיק כדי ליצור תוצאות מדויקות
- בדוק אלמנט אחד בכל פעם כדי לקבל תחושה אמיתית של מה עובד ומה לא
- ודא שבדיקה א' שונה משמעותית ממבחן ב' (למשל, הצבעים המשמשים בלחצן CTA שונים)
ודאו שלעולם לא תפסיקו עם בדיקות A/B, גם לאחר סיום החגים. רכיבי בדיקה מפוצלים באתר שלך הם אחת הדרכים היעילות והבטוחות ביותר להגביר את המכירות, גם אחרי השנה החדשה. בזמן שאתה עושה את זה, אל תשכח לעקוב אחר תנועת האתר שלך בו-זמנית.
מסכם
עונת החגים היא קשה עבור חנויות מקוונות, גם אם הן מבוססות היטב ויש להן בסיס לקוחות חזק. הסיבה לכך היא שהלקוחות תובעניים מתמיד, ויש יותר תחרות מאי פעם.
עם זאת, עונת חגים מוצלחת היא בר ביצוע, כל עוד אתה יודע איך להכין את האתר שלך. בעזרת הטיפים להכנה שהוזכרו לעיל, אתה יכול להתחיל להמיר את הקונים בחגים במוקדם ולא במאוחר.
עם קצת מזל ומאמץ, ההכנה לחופשת המסחר האלקטרוני שלך תשאיר אותך מוכן להיכנס לשנה החדשה בשיא של כל הזמנים הודות לכל המכירות והלקוחות הנאמנים שהשגת.