איך לעשות מתנה: 7 שלבים כדי להפוך לוויראלי ולהגביר את המכירות
אם אתה בשוק רווי, מתנות מציגות את המוצרים שלך תוך הרחבת טווח ההגעה שלך, ומספקות פעילות מרתקת לצרכנים.
מאת ליזי דייבי
15 בספטמבר 2024
כל מותג רוצה יותר עיניים על המוצרים שלו. להפוך לוויראלי זה החלום, אבל זה לא הישג קל, במיוחד אם אתה בשוק רווי. מתנות מקוונות הן האיזון המושלם בין הצגת המוצרים שלך והרחבת טווח ההגעה שלך תוך מתן פעילות מרתקת לצרכנים להשתתף בה.
תוהה איך לעשות מתנה כדי להגביר את המודעות למותג והמכירות? אנחנו מכוסים אותך. פוסט זה ידריך אותך בתהליך שלב אחר שלב, החל מהגדרת המטרה הסופית שלך ועד לבחירת פלטפורמת המתנה מקוונת להשתמש.
מהי מתנה מקוונת?
מתנה היא אירוע קידום מכירות שבו עסק מציע מוצרים או שירותים בחינם למשתתפים, בדרך כלל כדי להגביר את המודעות והמעורבות למותג.
רעיונות למתנה כוללים:
תחרויות מדיה חברתית
תמריצים להרשמה בדוא"ל
ערכים מבוססי רכישה
כל הרעיונות למתנה נועדו למשוך לקוחות חדשים, להגביר את נאמנות המותג ולהגביר את המכירות.
איך לעשות מתנה ב-7 שלבים
הגדירו את המטרות שלכם
הציעו פרס מרגש
מצא הזדמנויות לשותפות
החליטו על דרישות הכניסה
בחר פלטפורמת מתנה
השקה וקדם את המתנה שלך
הכריזו על הזוכה ועקבו
1. הגדירו את המטרות שלכם
חשוב לזהות מה אתה רוצה להשיג עם המתנה שלך. אחרת, ללא מטרה ברורה, זה יכול בסופו של דבר להיות תרגיל שגוזל זמן ללא תוצאות מדידות.
ישנן שלוש מטרות עיקריות שמותגי המסחר האלקטרוני מצפים אליהן במתנה:
מודעות למותג: הצג את המותג שלך ליותר אנשים. זה בדרך כלל מביא ליותר עוקבים במדיה החברתית ולמנויי אימייל.
מעורבות: צור באזז סביב המותג והמוצרים שלך. בפעולה, זה נראה כמו עוד תגובות, תגים ושיתופים של הפוסטים שלך.
מכירות: זה די פשוט – למכור מוצרים נוספים; להשיג יותר לקוחות.
החלט איזו מטרה היא הטובה ביותר עבור העסק שלך בזמן הפעלת המתנה. לדוגמה, אם אתה רוצה להעלות את המודעות למוצר חדש במהלך השקתו, מודעות למותג עשויה להיות המטרה הטובה ביותר.
לאחר שהחלטת על יעד, עליך למפות אותו למדדי ביצועים חשובים (KPI). למען מודעות למותג, ה-KPI שלך יכול להיות ספירת העוקבים או מספר מנויי האימייל.
2. הציעו פרס מרגש
מתנות עם פרס מפתה נוטות לייצר רמות השתתפות גבוהות יותר מאשר תמריצים פחות משכנעים. אם המטרה שלך היא להשיג יותר לקוחות, הצע משהו שקהל היעד שלך יהיה מעוניין לזכות.
מתכוונים לתת מוצר חדש? אוסף שלם? כרטיס המתנה של החנות שלך? באופן אידיאלי, פרס המתנה צריך להתאים למותג שלך ולתת לקהל שלך לטעום מהמוצרים שלך. דוגמה לניתוק בין פרס למותג תהיה מותג גבינות טבעוניות שמעניק חבילת מתנה של בשר ברביקיו.
הנה כמה דוגמאות לפרסים אפשריים:
מוצר במהדורה מוגבלת
קולקציית מוצרים שלמה
מוצרים של משפיענים רלוונטיים
כרטיסי מתנה
לִנְסוֹעַ
הזדמנות של פעם בחיים
רמת הפרס שלך יכתיב בסופו של דבר איזה סוג של משתתפים אתה מושך ואת הצלחת המתנה שלך. חשוב מכך, הפרס צריך להיות משהו שעוזר לך לעמוד ביעד הסופי שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה ליצור מעורבות של משתמשים, פרס גדול כמו נסיעות או כסף עשוי לעבוד בצורה הטובה ביותר. אם אתה רוצה לייצר מכירות ולהשיג לקוחות חדשים, מתן קולקציית מוצר או מוצר חדש עשוי לעבוד טוב יותר.
בעת בחירת הפרס הנכון, שקול:
הקהל שלך (או הקהל שאליו אתה רוצה להגיע): במה הם מתעניינים? אילו מוצרים גורמים להם להתרגש?
ערכי המותג שלך: עם מה אתה רוצה שאנשים יקשרו את המותג שלך? האם יש לך ערכים ואמונות נחרצות שחשוב למותג שלך לשתף?
מטרת ההטבה שלך: הפרס שתבחר צריך להיות מכוון ליעד הסופי שהצבת עבור המתנה שלך.
3. מצא הזדמנויות לשותפות
שיתוף פעולה עם משפיענים ומותגים בעלי סמכות גבוהה בנישה שלך יכול להגביר באופן דרמטי את טווח ההגעה של המתנה שלך. אתה לא בהכרח צריך את קים קרדשיאן בצד, כשלעצמו, אבל זה יכול לעזור מאוד אם אנשים רלוונטיים עם כוח רב יחלקו את המתנה שלך עם הקהלים שהוגדרו מראש.
אחת הדרכים היעילה לשתף פעולה עם משפיענים ומותגים היא באמצעות שיווק שותפים. על ידי הצעת עמלה עבור כל מכירה שנעשתה דרך קישור הפניה ייחודי של משפיען, אתה יכול לתמרץ אותם לקדם את המוצרים או השירותים שלך לקהל שלהם.
זה המקום שבו Shopify Collabs שימושי: זה מאפשר לך לייעל את תהליך הניהול והמעקב אחר קמפיינים שותפים ישירות ממנהל Shopify שלך.
מצא משפיענים כדי להגביר מכירות עם Shopify Collabs
Shopify Collabs מקל על שיתוף פעולה עם יוצרים, לקדם את המוצרים שלך, להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל את המכירות שלך ולעקוב אחר ביצועי שותפים, הכל מאדמין Shopify.
גלה את שיתופי הפעולה של Shopify
שוב, שקול תמיד את המטרה של המתנה שלך: האם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג? נסה לעבוד עם משפיען שיש לו קהל גדול. רוצים לייצר מכירות? אולי עדיף לחבור למיקרו-משפיענים שיש להם קהלים קטנים אך נישתיים ושיעורי המרה גבוהים.
כשאתה בוחר עם מי לשתף פעולה, בדוק:
קמפיינים שיווקיים קודמים של משפיענים: מאילו מתנות הם היו חלק בעבר ומה היו התוצאות?
ערכי משפיעים: באופן אידיאלי אתה רוצה לשתף פעולה עם משפיענים שחולקים את ערכי המותג שלך.
רמות מעורבות: רמות המעורבות של משפיען נותנות לך תובנות לגבי מידת האמינות שלו וכמה שליטה יש לו על הקהל שלו.
קהל: בעוד שספירת עוקבים גבוהה פירושה שאולי תוכל להגיע ליותר אנשים, זה לא הכול ובסופו של דבר אם אלה אינם לידים מתאימים. למעשה, זה יכול להיות הרבה יותר פורה לשתף פעולה עם משפיען שיש לו קהל קטן יותר המורכב מסוג האנשים שאליהם אתה רוצה להגיע.
אתה יכול גם לשתף פעולה עם מותגים ועסקים בעלי דעות דומות, כמו מגזיני סגנון חיים רלוונטיים, עסקי מסחר אלקטרוני מקבילים אחרים וארגונים. שקול מה אתה רוצה להפיק מהשותפות והאם למותג הנבחר יש את האמצעים להביא אותך לשם לפני שתתחיל בהסברה.
4. החליטו על דרישות הכניסה
איך אנשים יתערבו במתנה שלך? אם תסתכל מקרוב, רוב מותגי המסחר האלקטרוני שמפעילים מתנה למדיה חברתית מעודדים את המשתתפים לעשות אחת או יותר מהפעולות הבאות:
עקוב אחר חשבון המותג
שתפו את הפוסט עם העוקבים שלהם
תגובה על הפוסט
תייגו חברים
הירשם לרשימת דוא"ל
עשו לייק לתמונה או לפוסט
העלה תמונה או סרטון משלהם
ככל שיהיה קל יותר להיכנס, כך תקבל יותר משתתפים. למעשה, מותגים מסוימים סופרים כל "פעולה" מהרשימה למעלה כערך, כך שאדם אחד יכול לתבוע עד שבע כניסות אם יבצע את כל הפעולות. שוב, שקול את המטרה הסופית של המתנה שלך לפני שאתה מתאר את דרישות הכניסה.
רוצה להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך? הפוך את ההרשמה לרשימה שלך לדרישת כניסה. רוצה ליצור באזז סביב המותג שלך? בקש מהמשתתפים לתייג חבר ולשתף את הפוסט שלך עם העוקבים שלהם. בחר רק שתיים או שלוש דרישות כניסה כדי להקל ככל האפשר על הכניסה ועדיין לאפשר להגיע ליעד הסופי שלך במתנה.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט משותף על ידי Benefit Cosmetics Canada (@benefitcanada)
5. בחרו פלטפורמת מתנה
איפה תארח את המתנה שלך? האם אתה רוצה להפעיל מתנות באינסטגרם, X, LinkedIn, TikTok או Facebook? בחר את הפלטפורמה שאתה רוצה לראות בה צמיחה או שכבר יש לך קהל מבוסס עליה. אם אתה רוצה להגדיל את חשבון האינסטגרם שלך, ארח את המתנה שלך שם, או אם כבר יש לך עוקב ענק ב-TikTok ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שהמתנה שלך תהפוך לוויראלית, ארח אותו שם במקום.
ישנן מספר פלטפורמות מתנות בחנות האפליקציות של Shopify שיעזרו לך לייעל את התהליך מתחילתו ועד סופו. הם עוזרים לך להגדיר את המתנה שלך, להוסיף את דרישות הכניסה שלך, לאסוף מידע על המשתתפים וליצור מנצח – הכל במקום אחד. זה חוסך לך את הזמן והמאמץ שנדרש כדי לגלול בין ערכים ולבחור ידני של מנצח. (בסופו של דבר, המנצח צריך להיבחר באקראי בכל מקרה.)
כלים במתנה לנסות
ViralSweeps Giveaway Contests: מפעיל תחרויות ומתנות על פני מגוון פלטפורמות ולוכד בקלות מידע על המשתתפים באמצעות טפסים דינמיים.
Rafflecopter: כלי מתנה גדול שמפשט את התהליך ומקל על הגדלה של מאמצי המתנה שלך.
תחרות מתן חיזוק חברתי: מעודדת את המשתתפים להיות מעורבים במתנה שלך ומפעילה מגוון מסעות פרסום שונים.
PineRaffle: משתתפי התגמול עם כרטיסי הגרלה שהם יכולים להרוויח עבור פרסים ומוצרים.
Instant Giveaway: יוצר מתנות ועוקב אחר אנשים המבקרים בדף ההגרלה כדי למקד אותם מחדש מאוחר יותר.
נינג'ה במתנה: מתגמל את המשתתפים בכניסות נוספות כאשר הם חולקים את המתנה שלך עם חברים ובני משפחה.
SweepWidget: בוחר את דרישות הכניסה למשתתפי המתנה ומציע פרסים או קופונים כפרס.
6. השקה וקדם את המתנה שלך
המתנה שלך מוכנה לצאת לדרך. עכשיו הגיע הזמן להוציא את זה לעולם ולהתחיל קצת במומנטום. יש הרבה דרכים לקדם את המתנה שלך, אבל הנה כמה רעיונות מתנה פופולריים כדי לגרום למיצים היצירתיים שלך לזרום.
שלח אותו לרשימת הדוא"ל שלך
מנויי האימייל שלך כבר מושקעים במותג שלך. או שהם קנו ממך בעבר או שהם מתעניינים במה שאתה מוכר, כך שיש סיכוי גבוה מאוד שהם גם יתעניינו בכל מתנות שתפעיל.
צור אימייל פשוט לקידום מכירות (או סדרה) המשתף את המתנה שלך ואת הצעדים שהמשתתפים צריכים לנקוט כדי להיכנס. זכרו להדגיש את פרס המתנה ולתת למנויים סיבה טובה להיכנס.
שתפו אותו ברשתות החברתיות
מדיה חברתית היא מקום נהדר לקבל משיכה במתנה שלך. ככל שיותר אנשים ישתפו אותו עם העוקבים שלהם, כך טווח ההגעה שלך יהיה רחב יותר. החלק הטוב ביותר הוא שמתנות יכולות ליצור באזז בקטע התגובות, מה שמגביר את המעורבות הכללית.
אתה יכול להוסיף פוסט מתנה לעדכון האינסטגרם שלך, לקדם את המתנה בסטוריז שלך, ואפילו להפוך אותו לאתגר האשטאג ב-TikTok. רק זכור להתאים אישית את ההודעות שלך בהתאם לפלטפורמה.
הוסף חלון קופץ לאתר שלך
אנשים שמבקרים באתר שלך כבר מתעניינים במה שאתה מוכר. לכוד קונים בעלי כוונות גבוהות עם חלון קופץ באתר שלך המאפשר להם להיכנס למתנה מבלי לצאת מהחנות שלך.
אם מטרת המתנה שלך היא לאסוף כתובות דוא"ל נוספות, חלון קופץ של אתר יכול להיות טקטיקה מצוינת לכניסה למתנה. בלי קשר ליעד שלך, זו גם דרך בטוחה למשוך את קהל היעד שלך להיכנס למתנה בזמן שהם כבר עושים קניות באתר שלך.
שיתוף פעולה עם משפיענים
צור קשר עם משפיענים רלוונטיים בתעשייה ומותגים משלימים כדי להפיץ את הבשורה על המתנה שלך. מצא חשבונות שיש להם קהל יעד דומה או קהל שאליו תרצה להגיע, והצע להם תמריץ לשתף את התחרות. ייתכן שתבחר לשתף פעולה עם משפיען אחד בלבד או להתחבר לכמה משתפי פעולה קטנים יותר בהתאם למטרת הקמפיין שלך.
Itsu משתפת פעולה עם התזונאית אמילי אינגליש כדי לקדם את המתנה שלהם באינסטגרם.
צור האשטאג
Hashtags מגדילים את הנראות של המתנה שלך, מושכים עוקבים חדשים ברשתות החברתיות שלך ועוזרים לך לראות היכן וכיצד הלקוחות והעוקבים שלך מקדמים אותו. בחרו האשטאג הרלוונטי למתנה. קח את זה צעד אחד קדימה על ידי עידוד המשתתפים לשתף את המתנה או פיסת תוכן עם ההאשטאג שנוסף.
Shea Moisture משתמש בהאשטאג #SheaMoistureFam כדי לקדם את המתנה שלו ולעודד את המשתתפים להיות מעורבים.
עודדו את המשתתפים לשתף
הלקוחות והעוקבים שלך הם הכלי השיווקי הגדול ביותר שלך. עודדו אותם לשתף את המתנה שלכם בערוצים החברתיים שלהם. יתר על כן, הציעו ערכים נוספים בכל פעם שהם חולקים את המתנה בחשבונות שלהם או בסטוריז שלהם.
Sassy Woof נותן למשתתפים כניסה אחת לכל תגובה כדי להיכנס למתנה שלהם.
כתוב פוסט בבלוג
פרסום פוסט בבלוג על המתנה שלך יכול להגביר את התנועה האורגנית לאתר שלך ולקדם את מסע הפרסום שלך לאנשים שמחפשים בגוגל. זה יכול לשמש גם כדף נחיתה שהמשתתפים יכולים לשתף עם הרשתות שלהם.
אפשרות נוספת היא להביא בלוגרים שותפים על הסיפון כדי ליצור סדרה של פוסטים כדי להגביר את האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ולהרחיב את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. ודא שהם מבינים את כללי תחרות האינסטגרם ואת הזכאות שלך – זה עוזר לתת להם כמה הנחיות קידום לעבוד איתן.
7. הכריזו על הזוכה ועקבו
לאחר שהמתנה הסתיימה ויש לך עומס של כניסות, זה הזמן להכריז על הזוכה ולעקוב אחריהם. אתה יכול לעשות זאת באופן פרטי, אבל זה יכול להגביר את האמינות של המתנה והמותג שלך אם תכריז על כך גם בפומבי. כך, משתתפים שלא זכו יודעים שממשת את ההבטחה שלך, מה שמגביר את אמינות המותג שלך.
השתמש בכלי מתנה אוטומטי כדי לבחור באקראי זוכה ולתייג אותו בפלטפורמת המדיה החברתית שבחרת. שלח להם גם DM, כדי שהם ידעו אילו צעדים לנקוט בשלב הבא וכיצד לתבוע את הפרס שלהם.
Lavinia Stamps הכריזה על הזוכה במתנה באינסטגרם שלהעל ידי תיוגם בפוסט עדכון וביקש מהם לשלוח דוא"ל לכתובת שלהם. פוסט זה גם יצר מעורבות רבה כאשר משתתפים אחרים מיהרו לברך את הזוכה.
מתי להפעיל מתנה
מתקשים לדעת מתי הזמן המתאים להפעיל מתנה? להלן כמה נקודות טריגר נפוצות.
התאמה לקמפיינים שיווקיים
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, המתנות שלך צריכות להתאים למאמצי השיווק הרחבים שלך. מתנה יכולה להעצים את המסר שלך וליצור התרגשות אם אתה מפעיל קמפיין שיווקי גדול לקידום קו מוצרים חדש או להגביר את המודעות למותג.
לדוגמה, אם אתה משיק קולקציית אופנת קיץ, תוכל להפעיל "מתנה בסגנון קיץ" הכולל פריטים מהליין החדש.
הזדמנויות עונתיות
נצלו את עונות הקניות הטבעיות הרלוונטיות למוצרים שלכם. אם אתה מוכר ציוד חוץ, שקול לתת מתנה בתחילת עונת הקמפינג. עבור מותג יופי, מתנה "שנה חדשה, אתה חדש" בינואר עשויה להדהד ללקוחות המעוניינים לרענן את השגרה שלהם.
אירועים וחגים מיוחדים
חגים ואירועים מיוחדים מספקים הזדמנויות מתנות מושלמות. חשבו מעבר לחג המולד וליום האהבה בלבד – שקול חגי נישה הקשורים למוצרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר גאדג'טים למטבח, תוכל להפעיל מתנה ליום הבישול הלאומי.
השקות והכרזות על מוצרים
בנה באז סביב מהדורות מוצרים חדשים עם מתנת מתנה לפני ההשקה. זה יוצר ציפייה ונותן לזוכים ברי המזל הזדמנות להיות בין הראשונים לנסות את ההצעות האחרונות שלך. אתה יכול גם להשתמש במתנה כדי להפיח חיים חדשים בקווי מוצרים ישנים שזקוקים לחיזוק.
זיהוי שיאי מעורבות הקהל
שימו לב מתי הקהל שלכם הכי פעיל ומעורב. השתמש במדיה החברתית ובניתוח האתר שלך כדי לאתר זמנים שבהם המעורבות עולה. לדוגמה, אם אתה מבחין בתנועה מוגברת בימי ראשון בערב, זה יכול להיות זמן אידיאלי להכריז על מתנה חדשה.
מתנות לעומת תחרויות
הבנת ההבדל בין מתנות ותחרויות יכולה לעזור לך לבחור את האסטרטגיה הנכונה עבור מותג המסחר האלקטרוני שלך. שניהם יכולים למשוך את הקהל שלך ולקדם את המוצרים שלך, אבל הם פועלים בדרכים שונות.
הבדלים מרכזיים
ההבדל העיקרי בין מתנה לתחרות טמון באופן בחירת הזוכים.
מתנות: במתנה, לכל מי שנכנס יש סיכוי שווה לזכות, לרוב רק על ידי הרשמה או שיתוף הפוסט שלך. זה מקל על המשתתפים ומעודד כניסות נוספות.
תחרויות: תחרויות בדרך כלל דורשות מהמשתתפים להשלים משימה מסוימת, כמו שליחת תמונה או כתיבת כיתוב. המנצח נבחר לרוב על סמך יצירתיות או מיומנות, מה שיכול להפוך אותו לתחרותי יותר.
בעיקרון, מתנות עוסקות במזל, בעוד שתחרויות מתמקדות בכישרון או במאמץ.
יתרונות וחסרונות של מתנות ותחרויות
גם למתנות וגם לתחרויות יש יתרונות וחסרונות. להלן פירוט שיעזור לך להחליט מה עשוי לעבוד הכי טוב עבור המותג שלך.
מתנות
יתרונות:
קל להיכנס. המשתתפים יכולים להצטרף ללא מאמץ רב, מה שמוביל למספרי כניסה גבוהים יותר.
תוצאות מהירות. אתה יכול ליצור התרגשות ומעורבות במהירות, וזה נהדר להגברת הנראות של המותג שלך.
בונה את הקהל שלך. מתנות לרוב דורשות מהמשתתפים לעקוב אחר המדיה החברתית שלך או להירשם לניוזלטר שלך, מה שעוזר לך להגדיל את הקהל שלך.
חסרונות:
פחות מעורבות. מכיוון שהכניסה היא פשוטה, ייתכן שהמשתתפים לא ירגישו מושקעים במותג שלך.
איכות הערכים. אתה עשוי למשוך אנשים שמתעניינים רק במוצרים בחינם, לאו דווקא במותג שלך.
תחרויות
יתרונות:
מעורבות גבוהה יותר. סביר יותר שהמשתתפים יתחברו למותג שלך כשהם משקיעים מאמץ בערכים שלהם.
ערכים איכותיים. אתה יכול לקבל הגשות יצירתיות וייחודיות המציגות את המוצרים שלך בדרכים מעניינות.
נאמנות למותג. שיתוף הקהל שלך באמצעות תחרויות יכול לבנות קהילה חזקה יותר ולעודד לקוחות חוזרים.
חסרונות:
יותר מסובך. המשתתפים עשויים להירתע מהמאמץ הנדרש כדי להיכנס, מה שיוביל לפחות כניסות בסך הכל.
לשפוט. בחירת הזוכה יכולה להיות סובייקטיבית ועשויה לדרוש יותר זמן ומשאבים.
גם מתנות וגם תחרויות יכולות לקדם ביעילות את המותג שלך. בחר את זה שמתאים ביותר למטרות שלך, לקהל ולסוג המעורבות שאתה רוצה לטפח.
שיטות עבודה מומלצות לקידום המתנה שלך
אם אתה רוצה כמה שיותר כניסות, הימנע מטעויות במתנה שלך על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה.
השתמש בערוצי המדיה החברתית שלך
קידום המתנה שלך ברשתות החברתיות מגדיל את טווח ההגעה שלו ופותח אותו לכניסות נוספות. הנה איך להפיק את המרב מהערוצים החברתיים שלך:
בחר את הפלטפורמות הנכונות. התמקד בערוצי המדיה החברתית שבהם קהל היעד שלך מבלה את זמנו. לדוגמה, מתנות אינסטגרם עשויות לעבוד טוב יותר עבור קהל בני דור המילניום, בעוד שמתנה של TikTok עשויה להשתפר עם דור Z.
צור פוסטים המושכים את העין. השתמש בתמונות בהירות ובטקסט ברור כדי למשוך תשומת לב. הקפד לכלול את כל הפרטים על אופן ההצטרפות, הפרס והמועד האחרון.
השתמש בהאשטאגים. שלב האשטאגים רלוונטיים כדי להגיע לקהל רחב יותר. זה יכול לעזור לאנשים שלא עוקבים אחריך לגלות את המתנה שלך.
צור קשר עם הקהל שלך. השב להערות ולשאלות על המתנה. אינטראקציה זו יכולה לעודד יותר אנשים להשתתף.
שיתוף פעולה עם משפיענים
שיתוף פעולה עם משפיענים יכול להגביר משמעותית את הנראות של המתנה שלך על ידי חשיפתו לקהלים גדולים ורלוונטיים. הנה איך לעשות את זה:
מצא את המשפיענים הנכונים. חפש משפיענים שמתיישרים עם ערכי המותג שלך ויש להם קהל שתואם את שוק היעד שלך.
תן הנחיות ברורות. ודא שמשפיענים יודעים איך להיכנס, מה לקדם וכל מסר ספציפי שאתה רוצה שהם ישתמשו בהם.
שקול אירוח משותף. אתה יכול לשתף פעולה עם משפיע כדי ליצור מתנה משותפת, ולשלב את הקהלים שלך לטווח הגעה גדול עוד יותר.
ליצור תוכן פרסומי משכנע
התוכן שאתה יוצר כדי לקדם את המתנה שלך צריך להיות מרתק ואינפורמטיבי. הנה כמה טיפים:
ספר סיפור. שתף מדוע אתה מפעיל את המתנה ומה זה אומר למותג שלך. המגע האישי הזה יכול להדהד עם הקהל שלך.
הדגש את הפרס. הקפד להציג את פרסי המתנה בצורה ברורה. השתמש בתמונות באיכות גבוהה ותאר את היתרונות שלה כדי לפתות את המשתתפים.
צור דחיפות. השתמש בביטויים דחופים כמו "זמן מוגבל בלבד" או "אל תפספס" כדי לעודד פעולה מיידית. זה יכול להניע אנשים להיכנס מיד.
השתמש במספר פורמטים. נסה עם סוגים שונים של תוכן, כמו סרטונים, סיפורים וגרפיקה, כדי לראות מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך.
מנף שיווק בדוא"ל
שיווק בדוא"ל מאפשר לך לנחות ישירות בתיבות הדואר הנכנס הקדושות של משתתפי המתנה פוטנציאליים. הנה איך להשתמש בו ביעילות:
שלח אימייל ייעודי. צור אימייל ספציפי על המתנה. כלול את כל הפרטים וקריאה ברורה לפעולה להיכנס.
פלח את הקהל שלך. במידת האפשר, שלח אימיילים ממוקדים לפלחים שונים של הקהל שלך. התאמת המסר שלך כך יכולה להגביר את המעורבות.
מַעֲקָב. שלח אימייל תזכורת ככל שהמועד האחרון מתקרב. זה יכול לעזור להגביר את ההשתתפות של אלה שאולי שכחו להיכנס.
שתף תוצאות. לאחר המתנה המוצלחת שלך, שלח אימייל המודיע על הזוכה. זה משאיר את הקהל שלך מעורב ומעודד אותם להשתתף בהתנות עתידיות.
עודדו תוכן שנוצר על ידי משתמשים
תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) יכול ליצור באזז סביב המתנה שלך וליצור תחושה של קהילה. הנה איך לעודד את זה:
בקשו ערכים. עודדו את המשתתפים לשתף תמונות או סיפורים הקשורים למוצרים שלכם כחלק מהכניסה שלהם. זה יוצר תוכן אותנטי שמציג את המותג שלך.
צור האשטאג ייחודי. תמציא האשטאג ספציפי עבור המתנה שלך. זה מקל על מעקב אחר ערכים ומעודד את המשתתפים לשתף את החוויות שלהם.
משתתפי תכונה. הדגש תוכן שנוצר על ידי משתמשים במדיה החברתית או באתר שלך. זה לא רק מזהה את המשתתפים אלא גם נותן השראה לאחרים להצטרף.
תמריץ שיתוף. שקול להציע ערכים נוספים למשתתפים שחולקים את המתנה שלך בערוצי המדיה החברתית שלהם. זה יכול לעזור להפיץ את הבשורה עוד יותר.
הגדל את העסק שלך עם מתנות
מתנות הן דרך מצוינת להגיע לקהלים חדשים ולהפיץ את הבשורה על המוצר שלך. אתה יכול להציע מוצר חדש, אוסף מוצרים או פרס כספי. אבל לא משנה מה תבחר, וודא שהוא רלוונטי למותג שלך ומשהו שקהל היעד שלך יתלהב ממנו.
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
איך להקים עסק לחיות מחמד + רעיונות
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
13 פלטפורמות השיווק המובילות של משפיענים לנסות (2024)
370+ האינסטגרם הטובים ביותר כדי לקבל יותר לייקים
מה לפרסם באינסטגרם: 20 רעיונות מעולים לתוכן
כוונון דף המוצר- 9 דרכים נצחיות להגדלת ההמרות
מה זה ישיר לצרכן? כל מה שאתה צריך לדעת
8 תבניות מודעות לפייסבוק לבניית קמפיינים ב-2022
איך עושים מתנה שאלות נפוצות
איך מנהלים מתנה טובה?
בחר יעד מדיד עבור המתנה שלך.
הציעו פרס מרגש שרלוונטי למותג שלכם.
שותף עם משפיענים.
קבע את הנחיות הכניסה.
השתמש בכלי או פלטפורמה למתנה.
קדם את המתנה שלך.
הכריזו על הזוכה.
איך בוחרים זוכה במתנה?
הנה כמה דרכים שבהן תוכל לבחור זוכה:
השתמש בכלי מתנה כדי לבחור זוכה באופן אוטומטי.
בחר את האדם שהשלים הכי הרבה ערכים.
בחר זוכה על סמך איכות ההשתתפות שלו.
צור מסד נתונים של נרשמים ובחר זוכה באקראי.
בקש משותף או משפיע לבחור את המנצח.
מהם הכללים למתנה?
הכללים למתנה אומרים למשתתפים כיצד הם יכולים להיכנס ואם קיימות הגבלות כלשהן. הכללים יכולים לכלול מגבלות גיל, מיקומי משתתפים תקפים, אופן בחירת הזוכים וכיצד הזוכים יכולים לתבוע את הפרס שלהם.
איך גורמים לאנשים להיכנס למתנה?
הנה כמה דרכים לגרום לאנשים להיכנס למתנה שלך:
דוא"ל ללקוחות הנוכחיים שלך.
שתף את המתנה שלך ברשתות החברתיות.
הוסף חלון קופץ לאתר שלך.
חבר עם משפיענים ושותפים.
צור האשטאג עבור המתנה שלך.
עודדו את המשתתפים לקדם את המתנה.
כתוב פוסט בבלוג.
כלול דרישות כניסה באריזת ההזמנה שלך.
מאת ליזי דייבי
עודכן לאחרונה ב-15 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת ליזי דייבי
15 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)