השגת הלקוח הראשון שלך היא אבן דרך גדולה. הנה איך להניע תנועה בחנות ולהתחיל לייצר הכנסות.
מאת ג'ו היצ'קוק
29 בספטמבר 2024
למצוא את הלקוח הראשון שלך יכול להרגיש כמו אתגר גדול, אבל זה הכל חלק מהמסע המרגש של בניית העסק שלך. עם כל כך הרבה דרכים לקדם את המותג והמוצרים שלך, יש עולם של הזדמנויות בחוץ.
כשאתה פותח חנות מקוונת, קל להיתפס לפרטי האתר שלך – לבלות שעות בניסויים עם צבעים, גופנים ופריסות. אבל במקום ללכת לאיבוד בשלב העיצוב, התמקד במה שחשוב באמת: השקת החנות שלך, שיתוף המותג שלך עם העולם, וקבלת קונים דרך הדלת הוירטואלית שלך.
בפוסט זה, למד כיצד לבצע את המכירה הראשונה שלך על ידי העברת התנועה הנכונה לחנות שלך.
מקורות תנועה בחינם
כאשר אתה פותח חנות מקוונת, זה עשוי להיות מפתה להשקיע זמן רב בבחירת הצבעים המושלמים, השוואת גופנים או התאמת התמחור שלך. אמנם האלמנטים האלה חשובים, אבל הם באמת חשובים רק ברגע שיש לך זרם קבוע של מבקרים.
לכן, אחד הצעדים הראשונים עבור בעלי חנויות חדשים צריך להיות העברת תנועה לאתר האינטרנט שלהם.
התחל במיקוד למקורות תנועה בחינם. המשמעות היא להיכנס לקהילות רלוונטיות, להופיע בתוצאות החיפוש של Google ולהשתמש בתמריצים כדי למשוך את הלקוחות הראשונים שלך. כדי להתחיל:
שתף את החנות שלך עם רשתות אישיות וקהילות מקוונות רלוונטיות.
הצע קוד הנחה לקבלת לקוחות חדשים.
צור תוכן שמדורג עבור חיפושים רלוונטיים בגוגל.
שיתוף החנות שלך
יזמים רבים מוצאים שהמכירות הראשונות שלהם מגיעות מאנשים שהם מכירים. אז אל תהסס להכריז על החנות החדשה שלך בחשבונות המדיה החברתית האישית שלך.
כל אינטראקציה מקוונת היא הזדמנות להביא תנועה לחנות שלך. ודא שאתה מקשר לאתר שלך בכל הביוס של המדיה החברתית שלך.
תוכל גם לשלוח אימייל ישיר לאנשי קשר קרובים לגבי השקת החנות שלך, ולבקש מהם לשתף את החנות שלך עם אחרים. הם לא צריכים לבצע רכישה כדי לתמוך בעסק שלך.
"שלוש או ארבע המכירות הראשונות שלנו הגיעו מחברים ועמיתים", משתף ג'יאנטי גופטה, מייסד Parinita, חנות לבגדים סארי. "תוך חודש התחלנו לקבל פניות ומכירות מלקוחות חדשים שמצאו אותנו באינטרנט".
הרחב את טווח ההגעה שלך על ידי פרסום בפורומים כמו Reddit, הצטרפות לקבוצות פייסבוק ויצירת קשר עם קהילות מקוונות נישה הקשורות לתעשייה שלך. חפש קבוצות שבהן הקהל שלך פעיל. אסטרטגיה זו יכולה להיות יעילה במיוחד אם החנות שלך פונה לקבוצות עניין ספציפיות, כמו בעלי כלבים או רצי שבילים.
לתמיכה נוספת לאחר המכירה הראשונה שלך, הצטרף לקהילות יזמיות כמו r/Entrepreneur ב-Reddit, או Shopify Community לקבלת ייעוץ מסוחרים אחרים.
מציע הנחות
שקול להציע קוד הנחה כדי למשוך אנשים לחנות שלך. הנחות משמשות תמריץ רב עוצמה למבקרים בפעם הראשונה.
לחלופין, הגבר את התמריצים שלך על ידי יצירת חבילות מוצרים, אירוח מכירות בזק או ארגון מתנות כדי להגביר את המעורבות.
לדוגמה, מותג התכשיטים סקרלט הגיע ללקוחות פוטנציאליים דרך לינקדאין על ידי הצעת כרטיסי מתנה של 25 דולר בתמורה לשליחת כתובת אימייל ומילוי סקר.
הימנע מספאם לקהל שלך עם מבצעים שחוזרים על עצמם. במקום זאת, התמקד ביצירת קשרים אותנטיים על ידי התאמת מסרים לצרכים ולתחומי העניין של הלקוחות שלך.
מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל
חיפוש בגוגל הוא המקום שבו רוב הקונים המקוונים מתחילים את דרכם. אם האתר שלך מופיע לחיפושים רלוונטיים, יש לך סיכוי טוב יותר למשוך לקוחות.
משימת ההופעה בתוצאות החיפוש נקראת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). SEO עוסק בזיהוי באילו מונחי חיפוש הלקוחות הפוטנציאליים שלך משתמשים ויצירת תוכן התואם את השאילתות הללו. התחל במחקר מילות מפתח כדי למצוא ביטויים פופולריים הקשורים למוצרים שלך.
לאחר מכן, שקול להוסיף בלוג לאתר שלך או ליצור סרטונים המספקים מידע מועיל. לדוגמה, אם אתה מוכר גאדג'טים למטבח, תוכל לחלוק טיפים לבישול או רעיונות למתכונים. פרסום תוכן מועיל לא רק מגביר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש אלא גם יוצר חווית אתר עשירה יותר.
אם משימות SEO מורכבות בעיניך, קבל עזרה משותף של Shopify.
הצגת מודעות בתשלום
מודעות בתשלום מציבות את החנות שלך בפני קהלים גדולים ורלוונטיים. רוב פלטפורמות הפרסום המקוונות משתמשות במודל של תשלום לפי קליק, שבו אתה מגדיר תקציב והמודעות שלך יוצגו עד שהן משכו כמות מסוימת של תנועה לחנות שלך.
כל פלטפורמת פרסום שונה, ואתה צריך לבחור ערוצים על סמך מי אתה מכוון. אם אתה מכוון למדינות ספציפיות, למשל, בדוק אילו רשתות חברתיות פופולריות באזורים אלה.
לפני שצולל לשיווק במדיה חברתית בתשלום בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וגוגל, ודא שהפיד של הפרופיל שלך מלא בתוכן מרתק. לאחר מכן, התחל להפעיל מודעות בפלטפורמות הרלוונטיות ביותר לקהל שלך:
השקיעו במודעות פייסבוק ממוקדות.
בנה מודעות למותג עם פוסטים בתשלום באינסטגרם.
להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות עם מודעות שופינג בגוגל.
מודעות בפייסבוק
פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגלובלית הפופולרית ביותר, ומושכת מגוון של משתמשים על פני גיל, הכנסה, מין ומיקומים.
נצל את נתוני המשתמשים האלה עם הכלי Audience Insights של פייסבוק כדי למצוא אנשים שסביר שיתעניינו במוצרים שלך. לדוגמה, אם החנות שלך מוכרת חולצות מעוטרות בהתייחסויות לתרבות הפופ, פנה למשתמשים שאהבו דף מעריצים של תוכנית טלוויזיה או שהם חברים בקהילת משחקי וידאו.
ראה כיצד חנות הבגדים United By Blue משתמשת במודעות פייסבוק כדי לקדם את המוצרים הידידותיים לסביבה שלה למשתמשים המתעניינים בסביבה ובשימור:
מודעות אינסטגרם
הפורמט הוויזואלי של אינסטגרם עוזר למודעות להשתלב בצורה חלקה בעדכוני המשתמשים. בסיס המשתמשים המעורבים של הפלטפורמה משתמש בפיד Explore כדי לגלות מוצרים חדשים.
עם מודעות אינסטגרם, אתה יכול לקדם את המותג והמוצרים שלך ובמקביל לבדר את המשתמשים. לדוגמה, Brandless משתמש במודעות וידאו כדי להציג את המוצרים שלה בפעולה:
אם אתה יכול לבנות עוקב ולהשתמש באסטרטגיות שיווק רלוונטיות באינסטגרם, גם פוסטים אורגניים (ללא תשלום) באינסטגרם יכולים להגיע לקהל משמעותי.
Google Ads
עם מודעות שופינג של Google, תוכל למקם את המוצרים שלך בדפי תוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות.
כפלטפורמת המודעות הדיגיטליות הגדולה בעולם, Google Ads מציעה נראות לחנות שלך במנוע החיפוש של גוגל, YouTube, ובמגוון אתרי צד שלישי. בחר מתוך מודעות טקסט או מודעות באנר כדי להציג את נכסי המותג שלך.
חקור פלטפורמות פרסום בתשלום אחרות כמו מודעות YouTube, מודעות Pinterest ומודעות TikTok עבור קהל ממוקד מגמה.
שותפויות שיווקיות
לאחר שקידמת את החנות שלך עם תוכן אורגני ומודעות בתשלום, הגבר את ההשפעה של השיווק שלך על ידי לגרום לאחרים להמליץ על המותג שלך.
האינטרנט מלא בשותפויות שיווקיות פוטנציאליות, בין אם זה שיתוף פעולה עם משפיענים, השגת סיקור מכלי תקשורת או עבודה עם מותגים אחרים בעלי דעות דומות.
השתמש בשיטות אלה כדי לשפר את המותג שלך באמצעות סיפור חיובי או סקירת מוצר:
צור תוכן לבלוגרים.
שיתוף פעולה עם משפיענים.
בנה רצון טוב מקומי למותג שלך.
פנה לבלוגרים
עם הצעה משכנעת או ערכת עיתונות, אתה יכול ליצור שותפויות עם בלוגרים ואתרי מדיה רלוונטיים.
זהה פרסומים המהדהדים עם הנישה שלך והצע שיתוף פעולה, כגון הסדר תוכן ממומן או הזדמנות לפרסום אורח, שבו אתה חולק את המומחיות שלך לצד פרטים על המוצר שלך.
לחלופין, בקש סקירת מוצר מקול מכובד בתעשייה שלך. זה נותן ללקוחות פוטנציאליים המלצה מהימנה, מה שמגביר את הביטחון שלהם באיכות המוצרים שלך.
עבודה עם משפיענים
מותגים גדולים הם לא היחידים שנהנים מהמלצות משפיעים. שיתוף פעולה עם משפיענים הוא דרך פופולרית להציב את המוצרים שלך מול קהל רלוונטי ומעורב.
חקור דרכים לעבוד עם משפיענים, כמו הצעת המוצר שלך לסקירה או יצירה משותפת של תוכן שמשעשע ומודיע לשני העוקבים שלך.
בעוד שאתה יכול לפנות ישירות למשפיענים, שוק משפיענים גם מאפשר קשרים בין מותגים ויוצרים.
נסה שיווק מפה לאוזן
לא כל שיווק צריך להיות מקוון. צור קשר עם הקהילה המקומית שלך כדי להפיץ את הבשורה על המוצרים שלך.
לדוגמה, אם אתה מוכר קולרים לכלבים, שקול להצמיד עלון בפארק הכלבים המקומי שלך או לשוחח עם בעלי כלבים על הצרכים שלהם. מעורבות ישירה זו יכולה להוביל לתובנות חשובות ולנראות מוגברת של המותג.
אם אתה יכול לייצר מוצרים או דוגמאות בעלות נמוכה, שקול להפיץ אותם באופן מקומי. אתה יכול להקים חנות פופ-אפ משלך.
שילוב של טקטיקות שיווק מסורתיות ומקוון יכול להיות אסטרטגיה יעילה. היום, זה פשוט לשתף קוד QR או לציין את כתובת האתר שלך לקונים המעוניינים.
מאמצים אלה יכולים להניע שיווק מפה לאוזן, לבנות רצון טוב בקהילה, ועלול להוביל להתעניינות מתמשכת במוצרים שלך.
למד מהמאמצים שלך
כשאתה משיק קמפיינים שיווקיים ומביא תנועה לחנות שלך, תתחיל לאסוף נתוני ביצועים. נתח נתונים אלה כדי להבין את סוגי התוכן וערוצי השיווק היעילים ביותר ביצירת תנועה ומכירות.
השתמש בלוח המחוונים הניתוח של פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך ובכל כלי דיווח מפלטפורמות המודעות שבהן אתה משתמש כדי לאתר היכן ייתכן שהשיווק שלך לא מתורגם לתנועה או למכירות. הבנת התנהגות הלקוחות באמצעות נתונים יכולה לעזור לך לבצע התאמות מושכלות:
שפר את מיקוד המודעות כדי להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה.
השתמש במחקר שוק כדי לשכנע דפדפנים לקנות.
פשט את תהליך התשלום שלך כדי להפחית את נטישת העגלה.
תנועה מקפיצה
אם לחנות שלך יש שיעור נטישה גבוה, זה יכול להצביע על כך שהתנועה שלך היא באיכות נמוכה או לא ממוקדת היטב.
כדי להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה, נסה להפוך את השיווק שלך לממוקד יותר כדי למשוך מבקרים רלוונטיים. כמו כן, סקור את תוכן דף הנחיתה שלך כדי לוודא שהוא מושך את התנועה שלך.
סיבה נפוצה נוספת להקפצת תנועה היא שייתכן שהחנות שלך לא נטענת ביעילות. הקפד לבצע אופטימיזציה של זמני הטעינה של האתר שלך על ידי דחיסת תמונות, צמצום תוספות מיותרות ושימוש בעיצוב רספונסיבי לנייד.
גלישה בלי לקנות
אם מבקרים גולשים אך לא מוסיפים מוצרים לעגלותיהם, ייתכן שהדבר נובע מחוסר התאמה לשוק המוצר. לחלופין, אסטרטגיית התמחור שלך עשויה להזדקק להתאמה.
ערכו מחקר שוק כדי להבטיח שהמוצרים שלכם עונים על צרכי הלקוח וציפיותיהם.
חשוב גם להבטיח שהחנות שלך משרה אמון הצרכנים, וגורמת לקונים להרגיש בטוחים לגבי הרכישה ממך.
הגדל את השקיפות על ידי הוספת ביקורות של לקוחות ומדיניות החזרה ברורה. ודא שעיצוב האתר שלך מקצועי וקל למצוא את פרטי הקשר שלך.
עגלות נטושות
שיעור גבוה של עגלות נטושות עשוי להצביע על בעיות בתהליך התשלום שלך. זה יכול גם אומר שתנאי המשלוח שלך אינם אטרקטיביים לקונים.
פשט את תהליך התשלום שלך על ידי הפחתת מספר השלבים ובקשת מידע חיוני בלבד. מציע אפשרויות תשלום מרובות ומשלוח שקוף.
לבנות מותג ולצמוח
ביצוע המכירה הראשונה שלך הוא אבן דרך מרכזית במסע לבניית מותג מוכר ואהוב על קהל היעד שלך. המשך לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלך וליצור מעורבות עם לקוחות, ותציב את הבסיס לעסק מצליח.
זכרו, כל מותג גדול התחיל במכירה בודדת!
איור מאת יוגניה מלו
קרא עוד
איך למצוא מוצר למכירה: 16 שיטות מוכחות
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
לקוחות נסערים? הנה איך לעצור תלונות של לקוחות לפני שהן קורות
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
9 אתרי הדרופשיפינג הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך
תוכנית השותפים של אמזון: איך להצטרף ולהרוויח יותר
תהליך מחקר השיווק ב-6 שלבים
בצע את המכירה הראשונה שלך שאלות נפוצות
כיצד אוכל לבצע את מכירת המסחר האלקטרוני הראשונה שלי?
כדי להבטיח את מכירת המסחר האלקטרוני הראשונה שלך, בצע אופטימיזציה של דפי המוצר שלך עם תיאורים ברורים, תמונות איכותיות וביקורות של לקוחות. מעורבים לקוחות פוטנציאליים באמצעות מדיה חברתית, הצע הנחות והפעל מבצעים. בנוסף, השתמש בפרסום בתשלום ובאסטרטגיות מפה לאוזן כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך.
כיצד אוכל לגרום ליותר לקוחות לבקר בחנות שלי?
הגדל את התנועה בחנות על ידי אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש ויצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים במדיה החברתית. הציעו הנחות ומבצעים קבועים והבטיחו חווית אתר ידידותית למשתמש.
איך עובדות מכירות מסחר אלקטרוני?
מכירות מסחר אלקטרוני מתחילות ביצירת חלון ראווה מקוון ומשיכת לקוחות באמצעות קידום אתרים, שיווק תוכן ומודעות בתשלום. עודד רכישות עם מידע מוצר משכנע ותהליך קופה מאובטח. לאחר מכירה, עבד ושלח הזמנות ביעילות. עקוב אחר לקוחות כדי לבנות נאמנות ולעודד עסקים חוזרים, באמצעות דואר אלקטרוני ומדיה חברתית.
מאת ג'ו היצ'קוק
עודכן לאחרונה ב-29 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת ג'ו היצ'קוק
29 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)