זה לא סוד שהשימוש בבינה מלאכותית הולך ומתרחב — במהירות. מייעול זרימות עבודה ועד התאמה אישית של המלצות מוצרים ועד מתן תמיכת לקוחות 24/7, חברות מסחר אלקטרוני יכולות להשתמש בבינה מלאכותית כדי להגביר את הפרודוקטיביות בעסקיהן. עם זאת, אחת הדרכים הפשוטות ביותר להשתמש בטכנולוגיית AI היא ליצור תוכן כתוב.
על פי מחקר של Survey Monkey משנת 2024, 88% מהמשווקים שנסקרו משתמשים כיום ב-AI, ומתוך אלו המשתמשים בו, 93% משתמשים בו ליצירת תוכן. אמנם בינה מלאכותית יכולה לעזור לך להגות רעיונות ולחסוך זמן, אבל התוכן שנוצר על ידי מכונה לא תמיד נשמע, ובכן, אנושי.
בעזרת כמה טיפים קלים, תוכל ללמוד כיצד להאניש תוכן בינה מלאכותית, להפוך טקסט גנרי למסרים משכנעים שמושכים את הקהל שלך וזוכים במכירות. המשך לקרוא לקבלת טיפים חיוניים להפוך תוכן AI לטקסט משכנע ואותנטי.
מהו תוכן AI?
תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הידוע בכינויו תוכן בינה מלאכותית, הוא כל חומר כתוב, חזותי או שמיעתי שנוצר על ידי אלגוריתמים של בינה מלאכותית. מודלים של AI כמו ChatGPT מושכים ממסד נתונים עצום של כתיבה קיימת ומשתמשים בטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית ליצירת טקסט.
שימוש בתוכן בינה מלאכותית יכול לחסוך לך זמן, אבל כלי בינה מלאכותית לא תמיד יכולים לייצר טקסט מדויק ונשמע אנושי.
למה להאניש תוכן AI?
- שפר את הטון
- שמור על קול המותג
- התחמק מזיהוי בינה מלאכותית
- פנה לקידום אתרים
כדאי להאניש תוכן בינה מלאכותית מארבע הסיבות הבאות:
שפר את הטון
אם אי פעם קראת משהו שנשמע קצת "כבוי" אבל אתה לא יכול לשים את האצבע על הסיבה, יכול להיות שפשוט קראת קטע של תוכן שנוצר בינה מלאכותית. הטון של תוכן שנכתב ב-AI לרוב חסר את המגע האנושי שאנו מצפים לו כקוראים. כלי כתיבה בינה מלאכותית עשויים לספק טיוטות ראשונות טובות, אבל תרצה לבצע הגהה ועריכה בשקידה כדי להבטיח שלתוכן יש את הטון של כתיבה אנושית.
שמור על קול המותג
קול מותג מוצק יכול להבדיל אותך מהמתחרים שלך, אבל כתיבת בינה מלאכותית עשויה להתקשה לשחזר את קול המותג שפיתחת עבור החברה שלך. מסיבה זו, הקפד לערוך תוכן AI כך שיתאים לקול שאתה והלקוחות שלך ציפו לו.
התחמק מזיהוי בינה מלאכותית
כאשר עסקים משלבים בינה מלאכותית בתוכן שלהם, הצרכנים הופכים מודעים לתכונות הגנריות והסתמיות שמסמנות חומר שנוצר בינה מלאכותית. לקוחות נוטים פחות להרגיש מעורבים בטקסט שהם חושדים שנכתבו על ידי AI, וחלק מהלקוחות עשויים לחשוב שמותג המשתמש בטקסט שנוצר על ידי AI אינו אישי. על ידי האנשה של תוכן הבינה המלאכותית שלך, אתה יכול לעקוף גלאי בינה מלאכותית – הן אנושיות והן אלוגוריתמיות.
פנה לקידום אתרים
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא חלק בלתי נפרד מהבטחת האתר או חנות המסחר האלקטרוני שלך שקל למצוא בתוצאות החיפוש המקוונות. מנועי חיפוש כמו גוגל לא בהכרח מענישים עסקים על שימוש בתוכן AI, אבל האלגוריתם שמחליט אילו דפי אינטרנט מדורגים הכי גבוה בתוצאות החיפוש מעדיף תוכן ייחודי ומרתק. בינה מלאכותית יוצרת את הטקסט שלה על ידי בחינת כתיבה קיימת, ומגבילה את היכולת שלה ליצור תוכן מקורי באמת.
תן ל- Shopify Magic לכתוב עבורך תיאורי מוצרים
אי פעם רצית שתיאור מוצר פשוט יכתוב את עצמו? עם Shopify Magic – כלי הבינה המלאכותית של Shopify המיועדים למסחר – זה יעשה זאת. צור תיאורי מוצרים תוך שניות והצג את המוצרים שלך בפני הקונים מהר יותר מאי פעם.
למד על Shopify Magic
טיפים להאנשת תוכן AI
- השתמש בקול פעיל
- תהיה תמציתי
- לשדר אמינות
- להוסיף נוֹפֶך
- השתמש בכלי האנשה של AI
- היה ספציפי עם הנחיות בינה מלאכותית
- השתמש ב-AI למחקר
- זיהוי עבור AI
כלי AI יכולים לחזק את הפרודוקטיביות שלך ולשפר את ביצועי השיווק של חברת המסחר האלקטרוני שלך. הפוך AI לעבוד עבור העסק שלך על ידי האנשה של תוכן AI באמצעות העצות הבאות:
השתמש בקול פעיל
כאשר אתה משתמש בכלי טקסט בינה מלאכותית, אתה עשוי לשים לב שה-AI כותב בקול פסיבי. לדוגמה, AI עשוי ליצור את הביטוי "המוצר נרכש על ידי הלקוח" (קול פסיבי) במקום ליצור את הביטוי "הלקוח רכש את המוצר" (קול פעיל). זה אולי נראה כמו פרט שולי, אבל קול פעיל נשמע יותר טבעי ומדבר ומצמצם מילים מיותרות כמו "היה" ו"על ידי". עריכת טקסט שנוצר בינה מלאכותית כדי שיהיה קול פעיל היא דרך קלה להגביר את הקריאות ולהבטיח טקסט דמוי אדם.
תהיה תמציתי
שימוש בכלי AI כדי לסייע בתוכן ארוך יכול לחסוך לך כמות ניכרת של זמן, אבל תרצה להיזהר מז'רגון מוגזם ומילים מורכבות שאינן מוסיפות ערך לטקסט. בינה מלאכותית יכולה לייצר הסברים ארוכים עם מילים שאולי הקהל שלך לא מבין. החלף את הז'רגון במילים קלות להבנה כשאתה עורך תוכן שנוצר בינה מלאכותית.
לשדר אמינות
אמינות היא המפתח בבניית אמון עם קהל היעד שלך. בחן טקסט בינה מלאכותית עם מסרק עדין והסר ביטויים חוזרים ונשנים ועובדות לא מדויקות שעלולות להרתיע את הקוראים מלהאמין בתוכן. החלף נתונים סטטיסטיים מיושנים במקורות חדשים יותר או, טוב יותר, כלול את הממצאים והמחקרים שלך.
להוסיף נוֹפֶך
אנשים נמשכים לסיפורים אישיים. בין אם אתה יוצר עותק אינטרנט או פוסט בבלוג, הוסף מגע אישי ודוגמאות מהחיים האמיתיים כדי לעזור לקוראים להשתלב. ל-AI אין יצירתיות אנושית, אז הוספת סיפור אישי או ביטוי דיבורי עוזרים להאניש תוכן בינה מלאכותית ומשאירה את הקוראים שלך מתעניינים.
השתמש בכלי האנשה של AI
זה אולי נשמע מנוגד לאינטואיציה, אבל כלי הומניזציה של AI יכול להיות דרך מצוינת לתת לתוכן שלך מגע אנושי. אתה יכול להשתמש בתוכנות כמו בינה מלאכותית בלתי ניתנת לזיהוי או Humbot, אשר תוכננו במיוחד להאניש כתיבת בינה מלאכותית. אתה יכול גם להנחות את מחולל תוכן ה-AI שלך לשנות את התגובה המקורית שלו ולהפוך אותה לאנושית יותר. לשם כך, הדבק את הטקסט שלך לתוך התוכנה, ולאחר מכן בקש מהאלגוריתם לספק את הטקסט לקהל שלך.
לדוגמה, דמיין שאתה יוצר פוסט בבלוג עבור חנות התכשיטים שלך במסחר אלקטרוני. לאחר שתקבל את הטקסט שנוצר על ידי AI, תוכל להזין, "הפוך את עותק האינטרנט הזה ליותר אנושי על ידי דיבור בנימה סתמית לקהל של נשים בגילאי 25 עד 65 בשוק של תכשיטים יוקרתיים." הוראה זו תאותת לכלי הבינה המלאכותית שעליו לפשט מילים, לחתוך ז'רגון ולכלול ביטויים סתמיים שנגישים יותר ללקוחות שלך.
היה ספציפי עם הנחיות בינה מלאכותית
מחוללי טקסט בינה מלאכותית אינם מבינים באופן אינטואיטיבי את כוונת המשתמש, והם זקוקים להנחיות ספציפיות כדי לייצר תוכן שיכול להועיל לעסק שלך. בעת הדרכה בינה מלאכותית, שלב הנחיות מותג יחד עם פרטים על טון הדיבור הנכון, קהל היעד, ספירת המילים ומילות המפתח. קישור למאמרים דומים, אומר ל-AI לא לכלול מילים מסוימות ומתן נתונים סטטיסטיים ספציפיים יכולים גם הם להניב תוצאות טובות יותר.
השתמש ב-AI למחקר
שקול לראות את טכנולוגיית AI כעוזר כתיבת AI בתהליך יצירת התוכן שלך ולא ככותב. מחוללי AI יכולים לעזור לך לגבש רעיונות לבלוג, להתגבר על חסימת הכותבים וליצור קווי מתאר חזקים. נסה להשתמש בבינה מלאכותית כדי לעורר יצירתיות ורעיונות חדשים, ואז הקדש את הזמן ליצור גרסה אנושית מלאה של התוכן שנוצר. בין אם אתה מאנש טקסט בינה מלאכותית באופן מוחלט או חלקי, פעולה זו תעשה את ההבדל באופן שבו הקוראים תופסים את הטקסט. בכל מקרה של שימוש, חשוב תמיד לבדוק את התוצאות כדי לוודא שה-AI משתמש במידע מדויק בהקשר הנכון.
זיהוי עבור AI
כשלב אחרון, סרוק את הטקסט שלך עם גלאי תוכן בינה מלאכותית כדי לראות את אחוז התוכן החשוד כי נוצר בינה מלאכותית. אתה יכול גם להשתמש בודק גניבת עין כדי לוודא שאתה מפרסם תוכן ללא גניבת עין. אם הטקסט שלך עדיין מכיל אחוז גדול של חומר חשוד בבינה מלאכותית, בצע את השלבים שלמעלה עד שתהיה בטוח שכתבת הכתיבה החדשה שלך מרתקת, ייחודית ובעלת מגע אנושי.
כיצד להאניש תוכן AI
איך מאנשים תוכן AI בחינם?
אתה יכול להזין הנחיות להאנשה בכלי חינמי כמו ChatGPT, Gemini, או Perplexity כדי להאניש תוכן או להשתמש ב-AI ייעודי. אתה יכול גם לערוך טקסט בעצמך, להוסיף אנקדוטות אישיות ודוגמאות מהחיים האמיתיים, לפשט את אוצר המילים ולוודא שהכתיבה שלך כוללת פעלים אקטיביים ולא פסיביים.
האם גוגל יכול לזהות תוכן בינה מלאכותית?
גוגל אינה בפירוש גלאי בינה מלאכותית, אך לפני 2023, החברה התייחסה לתוכן בינה מלאכותית כדואר זבל. גוגל שינתה את המדיניות הזו ב-2023 וכעת מתמקדת ב"תגמול על תוכן באיכות גבוהה, איך שהוא מיוצר", כלומר החברה לא מענישה אותך במפורש על פרסום כתיבה שנוצרת בינה מלאכותית.
מהי הדרך הקלה ביותר להאניש תוכן AI?
הדרך הקלה ביותר להאניש תוכן בינה מלאכותית היא באמצעות הנחיות ספציפיות ביותר, כולל מחקר ואנקדוטות מקוריות, פישוט השפה ושימוש בגלאי בינה מלאכותית כדי לבדוק את החומר שלך. פרסום טקסט שערכת יכול להוביל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר מאשר תוכן שנוצר בינה מלאכותית והדבקה.