טיפים לשיווק דיגיטלי

כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק תוכן: מדריך שלם

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

בין אם זה קוף NFT של מיליון דולר או סרט קצר ביוטיוב, התוכן נמצא בכל מקום. בשוק רווי יותר ויותר, שבו בניית קהלים באופן אורגני מרגיש אך ורק בתשלום כדי לשחק, אתה צריך להגדיר אסטרטגיית תוכן ברורה כדי לא רק לבלוט אלא גם להניב תוצאות עסקיות. בלוגים חסרי מחשבה לא יקצצו את זה – במיוחד כאשר מתפרסמים למעלה מ-5 מיליון פוסטים חדשים בבלוג מדי יום.

אז השאלה האמיתית היא כזו: כל אחד יכול ליצור תוכן, אבל האם אתה יכול לעשות את זה טוב?

הצעד הראשון הוא להגדיר מהו שיווק באמצעות תוכן. שיווק תוכן הוא גישה שיווקית אסטרטגית של יצירת תוכן בעל ערך לקהל ספציפי כדי ליצור תוצאות עסקיות חיוביות. תראה, אתה קורא את המאמר הזה על אסטרטגיית תוכן ואין דרך טובה יותר לשכנע אותך איך לעשות את זה טוב מאשר להראות לך את עצמי דרך הקטע הזה שאני כותב עכשיו.

אבל לפני שנלכד בבור הארנב, בואו ניקח צעד אחורה ונראה מדוע המותג שלכם זקוק לאסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

  • מדוע המותג שלך זקוק לאסטרטגיית שיווק תוכן
  • סוגי שיווק תוכן
  • כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק תוכן (מעשי)
  • 24 הכלים הטובים ביותר לשיווק תוכן

מדוע המותג שלך זקוק לאסטרטגיית שיווק תוכן

שיווק תוכן משתלם פי שלושה ביצירת לידים מאשר חיפוש בתשלום. אתרים שיש להם בלוגים מושכים 55% יותר תנועה, ובלוגים סטטיסטית הם הכלי היעיל ביותר לבניית מותג.

כאשר נעשה בו שימוש יעיל, שיווק תוכן הוא מכשיר רב עוצמה לבניית אמון עם קהל מעורב כדי להישאר בראש המוח ולהגביר את המכירות. כאשר התוכן שלך מבדר, מעורר השראה, מחנך, מחבר או מענג, ניתן להשתמש בתוכן שלך כדי לבדל את עצמך מהמתחרים שלך, להגביר את המודעות למותג, ובסופו של דבר להצמיח את העסק שלך.

שיווק באמצעות תוכן אינו פונקציה מושחתת של שיווק. למעשה, תוכן משחק תפקיד בכל מחלקה בארגון שלך. זו הסיבה שאתה צריך אסטרטגיית תוכן מתועדת כדי ליישר את המטרות שלך בארגון. עוד על כך בהמשך.

סוגי שיווק תוכן

ישנם סוגים בלתי מוגבלים של תוכן שאתה יכול ליצור היום. עם זאת, אם היינו צריכים לתפוס אותם, הם היו מתחלקים לאחת מארבע קטגוריות: כתובה, אודיו, ויזואלית, אינטראקטיבית. בואו נשבור את זה.

תוכן כתוב

תוכן כתוב כולל הכל, החל מפוסטים בבלוג, ספרים אלקטרוניים, ניירות לבנים, גיליונות מוצר אחד, המלצות, שאלות נפוצות ומקרי מקרים. כתיבת בלוגים היא אחד מפורמטי התוכן הפופולריים ביותר המשמשים מותגים כיום, בעיקר מתמקדת בקידום אתרים כדי לבנות מודעות למותג ותעבורה לאתר. תוכן עריכה ארוך יותר כמו ספרים אלקטרוניים ודוחות נתונים הם כלים מצוינים ליצירת לידים המציעים לקוראים מחקר מעמיק בתחום המומחיות שלך.

תוכן להפעלת מכירות כמו המלצות, שאלות נפוצות, גיליונות מוצר אחד, גיליונות השוואה תחרותיים ותיאורי מקרה מציידים את צוותי המכירות בכלים חינוכיים כדי לסייע בתהליך שיקול הרכישה על ידי מתן מידע קריטי על האופן שבו אתה יכול לספק ערך ללקוח. אל תדאג, נסקור איך כל זה משתלב במשפך שיווק התוכן שלך בהמשך הפוסט הזה.

תוכן אודיו

תוכן אודיו מתמקד בערוצים הנצרכים באופן שמיעתי באמצעות חוויה ללא ידיים וללא מסך. זה יכול לכלול הכל, החל מפודקאסטים, שידור חי דרך Clubhouse או פלטפורמות דומות, או אפילו יצירת מוזיקה.

פודקאסטים הם דרך מצוינת לראיין משפיענים בולטים שניתן להחזיר אותם מאוחר יותר למאמרים ולתוכן עריכה. באופן כללי, פלטפורמות אודיו כמו Clubhouse מאפשרות לך ליצור קשרים אישיים עמוקים עם הקהל שלך.

אבל למה להגביל את עצמך לפורמטי שמע מסורתיים? Hamburger Helper עשה גלים על ידי הפלת מיקסטייפ על אחד באפריל.

תוכן ויזואלי

תוכן חזותי מעביר מסר באמצעות עיצוב בצורה קלה לעיכול. יש מושגים שקשה להסביר וקל יותר להראות. הסוגים הנפוצים ביותר כוללים אינפוגרפיקה, ממים, גיפים, תמונות, תרשימים, דיאגרמות וחפיסות שקופיות. עד כמה שהמציאות של היום מוזרה, יש סיבה לכך שגם משפיענים וגם פוליטיקאים ממנפים ממים כדי להעביר את המסר שלהם דרך האינטרנט. וכפי שהקלישאה אומרת, תמונה שווה אלף מילים. אבל במציאות של אינסטגרם וטוויטר, זה שווה מיליונים.

תוכן אינטראקטיבי

תוכן אינטראקטיבי מושך את הקהל שלך בכך שהוא מספק לו חוויה בעלת ערך. זה כולל סמינרים מקוונים, מחשבונים, כלי אינטרנט, רשימות ביקורת, סקרים ואפילו משחקים. בדיוק כמו שלמדנו בבית הספר היסודי, לכל אחד יש סגנונות למידה ייחודיים משלו ותוכן אינטראקטיבי הוא דרך מצוינת לשמור על מעורבות הקהל שלך בדרכים שונות. תוכן אינטראקטיבי הוא כלי מצוין ליצור מערכת יחסים דו כיוונית עם הקהל שלך.

כיצד ליצור אסטרטגיית שיווק תוכן (מעשי)

1. להרוויח רכישה ארגונית

תוכניות שיווק תוכן מוצלחות אינן נולדות בממגורות אלא הן בעלות שיתוף פעולה צולב מאוד. כדי להגיע לנקודה זו, עליך להתחיל בבניית מקרה עסקי מתועד כדי להבטיח שההשקעה בתוכנית הגיונית. וזה שכולם עוסקים בשיווק תוכן לא אומר שגם אתה צריך.

יצירת מקרה עסקי מוצלח כוללת כמה תעלה יצירת תוכן, כיצד התוכן ינוצל וכיצד הוא יימדד. אל תשכח לכלול מדוע אתה יוצר תוכן, כיצד הוא ישפר את העסק ומי יהיה הבעלים של התוצאות. צעד ראשון אינטגרלי זה יעזור לך לצמצם את ההיקף שלך לפני שיימשך למיליון כיוונים מאלפי בקשות תוכן חיצוניות.

2. פתח את סיפור המותג שלך

עכשיו כשאתה יודע שאתה בונה תוכנית שיווק באמצעות תוכן, אתה צריך להגדיר את מי אתה משרת ולמה. בדוק מי קהל היעד שלך וצלול עמוק לתוך נקודות הכאב שאתה מנסה לפתור. זה לא משנה אם אתה בונה את הפרסונות, הארכיטיפים או פרופילי הלקוחות האידיאליים שלך. הדבר החשוב ביותר הוא לענות על השאלות הבאות:

  1. מה הבעיה של הלקוח?
  2. מה מצבם הנוכחי של הלקוחות?
  3. איך פותרים את הבעיה הזו?
  4. מהו המצב העתידי האידיאלי של הלקוח שלך?

לאחר שאספת את המחקר שלך, עכשיו התחל לעצב את הנרטיב שלך. איפה אתה בנוף התחרותי? איך המוצר או השירות שלך נוגד את הדעות? איך אתה משפיע לטובה על העולם? יצירת סיפור מותג ברור תפיח חיים חדשים בקמפיינים התוכן שלך ותעזור לך ליצור מסר מאוחד בכל מסעות הפרסום שלך.

3. זהה את ערוצי המפתח שלך

בעוד שחלק מהמשווקים עשויים לטעון שכדאי לבנות תוכן בכל פלטפורמה אפשרית, חוסר המיקוד יגרום לך לכישלון. במקום זאת, זהה את שלושת הערוצים הפופולריים ביותר שבהם קהל המפתח שלך חי ומצא דרכים לבנות תוכן בעל ערך אמיתי בכל פלטפורמה ייחודית. זהה אילו פורמטי תוכן הם המוצלחים ביותר על ידי ניתוח מתחרים, משפיענים והאשטאגים רלוונטיים ושכפול הצלחתם.

חשוב מכך, שלוש הפלטפורמות הללו ישמשו כערוצי ההפצה המרכזיים שלך. אז בכל פעם שאתה יוצר קטע תוכן חדש, אתה יכול להפיץ ולבצע מחדש כל יצירה מתוך מחשבה על כך.

4. ערכו מחקר נושא

עד עכשיו, אתה אמור להבין היטב את נקודות הכאב הגדולות ביותר של הלקוח שלך. כדי לתרגם את זה לאיזה תוכן לייצר, ערכו שילוב של תהליכי מחקר בנושא.

שום דבר לא מנצח לדבר ישירות עם הלקוחות שלך. אם אין לך גישה לשיחות אלו, מחקר מילות מפתח הוא מקום מצוין להתחיל בו. עברו למדור 'כלים' שלנו לקראת סוף מאמר זה כדי להתחיל.

בנוסף, אתה יכול להסתכל על Quora או Reddit כדי לזהות את השאלות הנפוצות ביותר בנישה שלך. שקול גם להצטרף לפורומים מקוונים, קבוצות פייסבוק וקהילות מקוונות אחרות. תיעד את השאלות הנפוצות ביותר ואת נושאי השיחה הבוערים.

5. מפה את נושאי התוכן והפורמטים שלך למשפך התוכן שלך

עכשיו בואו נארגן את הבלגן המבולגן של רעיונות תוכן לתוכנית תוכן ברת השגה. מיפוי מסע תוכן לקוח מאפשר לך ליצור בכוונה תוכן שיוצר את ההשפעה הגבוהה ביותר להנעת תוצאות עסקיות. מקום קל להתחיל בו הוא לחשוב על משפך התוכן, שמחולק לתוכן העליון של המשפך (מודעות), אמצע המשפך (שיקול) ותחתית המשפך (החלטה).

Sales Funnel

Top of Funnel Content (TOFU)

בחלק העליון של המשפך שלך נמצא שלב המודעות, שבו אתה רוצה ליצור תוכן בעל ערך גבוה בהקשר רחב יותר עבור קהל שלא בהכרח מבין את הבעיות העומדות בפניו. הם לא מודעים לפתרון שלך אבל מוכנים ללמוד עוד על נושא ספציפי לדאגה. זה כולל הכל מ"כיצד לעשות", אינפוגרפיקה, מדיה חברתית, קטעי מנהיגות מחשבתית, רשימות, שיווק בדוא"ל, רשימות בדיקה, ספרים אלקטרוניים ותוכן קידום אתרים.

אמצע תוכן משפך (MOFU)

בשלב השיקול, לקהל שלכם יש בעיה ספציפית בהישג יד והוא מחפש פתרון. בין אם זה הפתרון שלך ספציפית ובין אם לאו, התוכן שלך צריך להיות חינוכי אבל גם להזכיר בעדינות את הפתרון שאתה מציע. אתה יכול לכסות את נושאי הנישה שלך בצורה מעמיקה יותר באמצעות סקירות כלליות של מוצרים, תיאורי מקרה, מדריכים, סיפורי הצלחה ועוד.

תחתית תוכן המשפך (BOFU)

בתהליך ההחלטה, הקהל שלך מוכן לקנות. ספק תוכן שעוזר לקהל שלך להבין היטב את הערך של המוצר והשירותים שלך ולהראות מדוע אתה טוב יותר מהמתחרים שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות גיליונות מוצר אחד, הדגמות מוצרים, תרשימי השוואה, סקירות של לקוחות ומקרי שימוש במוצר.

התחל את תהליך המיפוי

סווגו את כל נושאי התוכן שאספתם לשלושת שלבי המשפך האלה. כדי לסיים את מפת הדרכים, תעדוף תחילה קטעי תוכן בעלי ערך גבוה שאתה מאמין שישפיעו הכי הרבה. אם ההתמקדות שלך היא ב-SEO, אתה יכול לקחת את מילות המפתח עם נפח החיפוש הגבוה ביותר והתחרות הנמוכה ביותר כדי להתחיל. התיישר עם צוותי המכירות שלך כדי לזהות גם איזה תוכן מופנה למכירות יש לתת עדיפות.

6. צור KPIs הניתנים למדידה

יש מדדי KPI שחשובים וכאלה ששם פשוט להיראות יפה. כדי לבנות מכונת תוכן יעילה ביותר, חשוב לחדד את המדדים שעושים את ההבדל בשורה התחתונה שלך. אבל זה איזון. חשיבה רבה מדי על מדדי המרות בתחתית המשפך יכולה לגרום לך לקוצר רואי ולהפסיק לחשוב על בניית קהל מעורב בטווח הארוך.

המפתח הוא לגשת לכל פרויקט תוכן כמו ניסוי מדעי במקום לקחת 'שיטות עבודה מומלצות' בתעשייה עבור הבשורה.

  1. צור השערה
  2. עיצוב ניסוי
  3. בצע ניסוי
  4. נתח את הנתונים
  5. הסק מסקנה (קבל או דחה את ההשערה)
  6. בדוק וחזור

השתמש במדדים הבאים כדי ליצור השערות מושכלות:

  1. חודש על פני חודש קהל קוראים
  2. זמן שהייה בדף
  3. מבקרים ייחודיים לעומת מבקרים חוזרים
  4. שיעורי המרה של דף
  5. מעורבות בדוא"ל
  6. שיתופים חברתיים
  7. סנטימנט מותג (ציוני NPS, ביקורות לקוחות, תוכנה לניתוח סנטימנטים)

7. לבסס תהליכים

ישנם שלושה מרכיבים מרכזיים לתהליך ניהול פרויקט מוצלח. לוח שנה עריכה, הנחיות מותג וקצב דיווח.

לוח העריכה הוא נשמת אפו של צוות התוכן שלך. בין אם זה לוח של Trello או גיליון אלקטרוני פשוט, לוח שנה עריכה יעזור לך להתעדכן בתפקידים, אחריות, לוחות זמנים וסטטוסי פרויקטים. להלן הדברים העיקריים שאתה צריך לעקוב אחריהם ביומן העריכה שלך:

  1. בעלים: מי מפיק את התוכן?
  2. תאריך טיוטה ופרסום: מתי מגיעה הטיוטה הראשונה? מתי הכתבה מתפרסמת?
  3. נושא: מה הכותרת של היצירה?
  4. טיוטת כתובת אתר
  5. כתובת אתר שפורסמה
  6. סטטוס הפרויקט (פיגור, תדרוך, בתהליך, סקירת עריכה, מתוכנן, פורסם)

הנחיות המותג והנחיות העריכה הן מעקות לצוות התוכן שלך כדי לייצר תוכן המותאם לערכי המותג ולקול שלך בקנה מידה. ודא שהקול, הערכים והפרוזה של המותג שלך נכללים, אבל פשוט רשימת עשה ואל תעשה היא נקודת התחלה טובה. ככל שתשקיע יותר בבניית קווים מנחים שקל לעקוב אחריהם, כך יהיה קל יותר להצטרף לכותבים ומפיקי תוכן נוספים בהמשך הקו.

לבסוף, קבע קצב דיווח המאפשר לך לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך. אנו נצלול יותר לעניין זה בסעיף 10, אך הדבר העיקרי שיש לזכור הוא ליצור תרבות של בדיקה, מדידה ואופטימיזציה של תוכן באופן עקבי.

8. הפק תוכן נהדר

סוף סוף הגיע הזמן להתחיל לייצר תוכן מעולה שכולם יהיו גאים בו. תמיד תהיה לך אפשרות לקבל שירות שיווק תוכן עבור חברת SaaS, למשל, אבל לנסות בעצמך זה המינימום שאתה יכול לעשות כשרק מתחילים. אז, תתחילו להרכיב תוכן ייחודי.

להלן רשימת בדיקה מהירה כדי להבטיח שאתה מייצר תוכן באיכות גבוהה.

  • מה המטרה של תוכן זה? האם זה מוגדר בבירור ביצירה שלך?
  • מה הבעיה שאתה פותר?
  • איך המותג שלך משתלב במשוואה?
  • איך התוכן שלך טוב יותר מהמתחרים שלך?
  • מה הקריאה שלך לפעולה?

9. הפיצו ללא הפסקה

Content Desitribution Channels Stratwell How To Create A Content Marketing Strategy: A Complete Guide 1

בעוד שכולם יודעים שהתוכן הוא המלך, משווקי תוכן מצליחים יודעים שההפצה היא המלכה. הפתגם הישן "אם אבנה את זה, הם יבואו" הוא מיתוס, במיוחד בשוק הרווי הזה של משווקים שנלחמים נואשות על תשומת הלב שלך.

להלן שבע אסטרטגיות ההפצה האהובות עלי שאתה יכול להשתמש בהן היום:

  1. צור חוויות ייחודיות בכל ערוץ חברתי בנפרד. אנשים צורכים תוכן בצורה שונה בהרבה באינסטגרם מאשר בטוויטר. לכן, צור תוכן מקורי המתאים לכל פלטפורמה.
  2. צטט מומחים ומשפיעים ובקש מהם לשתף את היצירה עם הקהלים שלהם כשאתה מפרסם כל יצירה.
  3. הפץ את התוכן שלך לרשימת הדוא"ל שלך באמצעות ניוזלטרים או דוא"ל קידום מכירות.
  4. ענה על שאלות על Quora, Reddit וקהילות מקוונות ושתף איתם את המשאב בצורה אמיתית.
  5. מנף ערוצים בתשלום כדי להגביר את טווח ההגעה שלך.
  6. זהה שותפים מרכזיים לקידום צולב של התוכן שלך דרך הערוצים שלהם.
  7. תמריץ את העובדים בארגון שלך לשתף את התוכן עם הרשתות שלהם.

10. בצע אופטימיזציה, הרג או ייעוד מחדש

חיי המדף של תוכן חדש קצרים. זאת, אלא אם תמשיך להפיח בו חיים. עקוב באופן קבוע אחר ביצועי התוכן שלך לאורך זמן, וודא שתמיד תהיה תוכנית פעולה לכל פריט. אני אוהב לנקוט באחת משלוש דרכי פעולה:

  1. אם יש הזדמנויות לשיפור התוכן שלך, בצע אופטימיזציה של התוכן שלך לדירוג גבוה יותר עבור SEO או ודא שהוא טוב יותר מהמתחרים שלך.
  2. אם התוכן שלך עושה קניבליזציה של חלקים אחרים, אינו תורם למטרות העל שלך, או אינו משרת מטרה ייחודית, הרוג את התוכן שלך.
  3. אם יש לך פיסת תוכן גדולה שמספקת ערך ייחודי, השתמש מחדש בתוכן שלך לערוצים אחרים או לפורמטים קטנים יותר של תוכן.

11. אמץ את Serendipity

השלב האחרון הוא לאמץ את הלא נודע ולהיות מוכן לקחת על עצמו הזדמנויות הנובעות מיצירת תוכן נהדר. בין אם מדובר בעבודה עם משפיען שאוהב את התוכן שלך או רעיון וידאו פנטסטי, תמיד תן לצוות שלך מקום לבחון את המים ולשחק עם פורמטי תוכן חדשים. אתה אף פעם לא יודע מה יידבק! אז אל תהיו נוקשים ודחו את הגבולות של מה שאתם יכולים ליצור היום.

24 הכלים הטובים ביותר לשיווק תוכן

יצירה והרחבה של מנוע שיווק מצליח נעשה הרבה יותר קל עם הכלים הזמינים היום. אוטומציה שיווקית, בינה מלאכותית וכלי ייצור מתקדמים ממלאים כולם תפקיד אינטגרלי בהגדלת פעולות התוכן. להלן 24 כלי שיווק התוכן המועדפים שלנו שתוכלו להשתמש בהם היום.

רעיון תוכן

  • מתכנן מילות המפתח של Google Ads: כלי מילות מפתח המספק נתוני חיפוש מקיפים
  • Google Search Console: ראה אילו מילות מפתח אתה מדרג בחיפוש Google
  • Google Trends: זהה נתוני נפח חיפוש סביב נושאים רלוונטיים
  • Quora: כלי לגילוי שאלות ותשובות כדי למצוא את מה שאנשים סקרנים לגביו
  • Reddit: קהילות מקוונות לכל נושא שניתן להעלות על הדעת
  • חיפוש מתקדם בטוויטר: צלול עמוק לתוך מה שאנשים אומרים
  • Buzzsumo: מחקר מילות מפתח, מחקר משפיענים וכלים לבניית קישורים

תדרוך תוכן

  • MarketMuse: לתכנון תוכן, תדרוך ואופטימיזציה
  • Clearscope: לאופטימיזציה של תוכן בקנה מידה

SEO

  • Semrush & Ahrefs: מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של SEO וכלי מחקר תחרותי
  • אפליקציית Content King: כלי ביקורת וניטור SEO בזמן אמת

עֲרִיכָה

  • דקדוק: בודק דקדוק
  • Word Tune: כלי המופעל על ידי בינה מלאכותית כדי לעזור לנסח מחדש ולבנות מחדש משפטים
  • עורך המינגווי: עורך דקדוק, זרימה והלחנה
  • ג'ינג'ר: אפליקציית דקדוק וכתיבה באנגלית
  • Copy.ai: השתמש ב-AI כדי ליצור עותק עבור התוכן שלך

הֲפָקָה

  • Canva: כלי עיצוב חינמי עם אלפי תבניות
  • לנשיכה: צרו סרטונים מהירים תוך דקות
  • Adobe Spark: צור בקלות גרפיקה, תמונות, GIF ועוד

הֲפָצָה

  • אלפרד: כלי אוטומציה של לינקדאין ודואר אלקטרוני
  • Buzzstream: בניית קישורים וכלי יחסי ציבור דיגיטליים
  • Pitchbox: כלי ליצירת קשרים עם משפיענים ובניית קישורים

מְדִידָה

  • גוגל אנליטיקס: ניתוח אינטרנט למדידת התנועה והביצועים של האתר שלך
  • Google Search Console: זהה ועקוב אחר ביצועי האתר שלך בחיפוש Google
  • Google Data Studio: צור דוחות נתונים מקיפים ממקורות מרובים
  • Hotjar: למדוד את התנהגות המשתמש באמצעות מסלולי משתמש מוקלטים ומפות חום

מערכת ניהול תוכן

  • וורדפרס: מערכת ניהול תוכן בדוקה ומוכחת המפעילה 30% מהאתרים המודרניים
  • אלמנטור: בונה אתרים חסר קוד וממוקד עיצוב

עוטף הכל

הפקת תוכן היא לא רק כתיבה על הנושאים הכי טרנדיים – לא משנה כמה זה יכול להיות מרגש. תוכניות שיווק תוכן מוצלחות בנויות על אסטרטגיה ממוקדת לייזר הכוללת יותר מסתם כתיבת בלוג. זה תערובת של יצירת מקרה עסקי, פיתוח נקודת מבט ייחודית, מחקר קהל מעמיק, בניית תהליכים, הפקה, הפצה, מדידה וניתוח. בסך הכל, אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן דורשת מחקר ותהליכים כדי להבטיח הצלחה ארוכת טווח.

ובמקרה שאתה מרגיש קצת המום, יש לנו שפע של משאבים חינמיים שאתה יכול להשתמש בו כדי לבנות מנוע שיווק תוכן מוצלח עבור העסק שלך היום. עיין באקדמיה שלנו לקבלת כלים בחינם, רשימות בדיקה, מדריכים ועוד!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button